Okładka książki 15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu?

Autor: Kevin Kruse
Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788328328358
EAN: 9788328328358
oprawa: Miękka
podtytuł: O czym wiedzą ludzie sukcesu?
format: 14.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 208
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
34% rabatu
24,60 zł
Cena detaliczna: 
37,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,60

Opis produktu

Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach zarządzania czasem, lecz i tak odczuwa przemęczenie oraz narastającą frustrację, bo mimo starań nie udaje się nam ukończyć wszystkich zaplanowanych zadań. Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu — nawet kilka godzin tygodniowo. Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz 239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć! Z tej książki dowiesz się: Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie „Podróż w czasie”. Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy? Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania produktywności? Jak dzięki „Trzem harwardzkim pytaniom” oszczędzić 8 godzin w tygodniu? Dokąd prowadzi „Siedem kroków” zerowania zawartości poczty elektronicznej każdego dnia. Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności. Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami. Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem. Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj