Dziś w ofercie 108 361 pozycji
Ziarna wielkości
Ziarna wielkości
Autor: Denis Waitley
Wydawca: Studio Emka
wysyłka: 48h
Ziarna wielkości wyjaśniają podstawowe zasady sukcesu zawarte i w odwiecznych mądrościach świętych ksiąg, i w najnowszych osiągnięciach nauk medycznych. Jest ich dziesięć i są tak oczywiste, że z powodu tej oczywistości autor nazwał je Dziesięcioma Najlepiej Ukrytymi Tajemnicami Pełnego Sukcesu.Ziarna wielkości nie są książka ""modną"" - to książka ""faktów"" - pełna prawd i wartości, które mogą być stosowane w każdej sytuacji przez każdego z nas, niezależnie od wykonywanego zawodu, wykształcenia, pozycji społecznej.Ta książka jest wyjątkowa, bowiem najbardziej skomplikowane problemy psychologiczne wyjaśnia w sposób najprostszy, poparty prawdziwymi przykładami z życia, które budzą zainteresowanie czytelnika i ułatwiają mu zrozumienie poruszanych spraw.Ta książka jest do czytania, odczytywania na nowo, studiowania, podkreślania wybranych fragmentów, do dyskutowania, dzielenia się nią z naszymi bliskimi.
30% rabatu
24,40
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Dodatkowe wynagrodzenie roczne w oświacie
Publikacja to kompendium wiedzy o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym w placówkach oświatowych. Zawiera instrukcje badania prawa do otrzymania trzynastki oraz wyjaśnienia dotyczące obliczania jej wysokości dla nauczycieli oraz pracowników niepedagogicznych. Poznasz odpowiedzi, dzięki którym unikniesz błędów i wypłacisz trzynastki w terminie.
35% rabatu
38,35
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Teoretyczne i praktyczne ujęcie międzynarodowego opodatkowania dochodu z handlu elektronicznego
Próba analizy opodatkowania dochodu w zupełnie nowej czasoprzestrzeni oraz podjęcie badań teoretycznych aspektów opodatkowania dochodu w ujęciu międzynarodowym stanowi novum w polskiej doktrynie prawa podatkowego. Ujęciem zupełnie nowym jest analiza zjawiska granic opodatkowania oraz w szczególności podatku dochodowych w obszarach innych niż powszechnie przyjęta dla nauki prawa podatkowego analiza konstrukcji prawnej podatku i inna aniżeli w ujęciu ekonomicznym (w tym także w zakresie podstawowych praw człowieka) badanie maksymalnych obciążeń podatkowych.
10% rabatu
34,02
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Biznes nowych możliwości
Biznes nowych możliwości
Wydawca: Gab
wysyłka: 48h
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do biznesu, które odpowiada współczesnym uwarunkowaniom biznesowym. Analizie poddano kilkanaście polskich firm, z którymi autor miał okazję się zetknąć jako osoba bezpośrednio zaangażowana w zarządzanie (GK Redan SA, questus, questuspoint), jako doradca (mBank, Multibank, Tubądzin, Aflofarm, LOTOS, Stowarzyszenie Wiosna), lub jako analityk biznesowy (RMF FM, Sphinx, Dr Irena Eris, Atlas, Monnari, onet.pl, Kolporter, NK.pl). Propozycja nowego paradygmatu biznesu była także weryfikowana podczas współpracy szkoleniowo-konsultacyjnej z firmami międzynarodowymi, takimi jak Unilever, Abbott, Microsoft czy HP. „Książka Roberta Kozielskiego, choć inspirowana historią mBanku, daleko wykracza poza ten temat, przedstawiając czytelnikowi paradygmaty firmy XXI wieku. Kto nie chce pozostać w tyle, niech ją przeczyta”. Prof. dr hab. Andrzej Blikle, A. Blikle „Czterolistna koniczyna, która stanowi symbol nowego paradygmatu w biznesie, jest zarazem drogowskazem dla praktyków. Książka inspiruje do poszukiwania niekonwencjonalnych rozwiązań problemów biznesowych. Liczne przykłady nie tylko ilustrują przyjęte tezy, ale czynią jej lekturę przyjemną, a niekiedy frapującą”. Prof. dr hab. Czesław Sikorski, Uniwersytet Łódzki „Teza, że świat się zmienia, jest truizmem. Jednak mało kto zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo i ja k szybko zmienia się świat biznesu. Przecież zawsze organizowano produkcję czy handel. Nic więc, zasadniczo, się nie zmieniło. Książka Roberta Kozielskiego pokazuje, że... zmieniło się niemal wszystko. Nie wiem, czy autor zdoła przekonać czytelników, że dziś sens ma jedynie »pełna, spójna koncepcja prowadzenia biznesu, w której zarządza się nie ludźmi i materiałami, ale wiedzą, rynkami i procesami«. (Ludzi trudno jest bowiem przekonać do rewolucji). Mam wszakże nadzieję, że przynajmniej zachęci ich do refleksji”. Prof. dr hab. Dariusz Doliński, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu „Książka jest źródłem nieocenionej wiedzy dla każdego ambitnego menedżera, który stara się wyjść poza utarte schematy myślenia i działania. Autor, który oprócz kariery akademickiej ma za sobą wiele doświadczeń biznesowych, prezentuje najważniejsze wyzwania biznesu przyszłości. Nowy paradygmat biznesu jest naszą rzeczywistością. Ci, którzy to zrozumieją i przyjmą jako własny sposób działania, mają szansę na sukces. Książka doskonale to ilustruje”. Sławomir Lachowski, twórca mBanku i Multibanku „Od wielu lat poszukujemy odpowiedzi na pytanie, jak odnieść sukces w biznesie. Książka Roberta Kozielskiego wpisuje się w nurt tych poszukiwań. Autor przedstawia w niej oryginalną koncepcję czterolistnej koniczyny, tworzącą nowy paradygmat biznesu. Każdy menedżer, który szuka odpowiedzi na pytanie o źródła sukcesu, powinien przeczytać tę książkę”. dr hab. Grzegorz Karasiewicz, prof. Uniwersytetu Warszawskiego
35% rabatu
38,35
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie projektami w kształtowaniu elastycznych modeli biznesu operatorów systemu dystrybucyjneg
W książce przedstawiono możliwości wykorzystania metodyk zarządzania projektami, a także – w ramach tego podejścia – doświadczeń wynikających z zastosowania rożnych modeli biznesu pochodzących spoza sektora energetycznego na rzecz modeli biznesu operatorów systemy dystrybucyjnego (OSD). Przedmiot badania stanowiły propozycje modeli biznesu, które do bazowego modelu biznesu OSD wnoszą nowe cechy, dające podstawę do budowania innowacyjnych modeli biznesu – szczególnie wobec dynamicznie zachodzących zmian na rynku energetycznym w Polsce, wynikających z rozproszonej generacji i przemian polegających na dwukierunkowym przepływie energii. Podmiotem badań były polskie przedsiębiorstwa z sektora elektroenergetycznego z obszaru dystrybucji, czyli OSD.
10% rabatu
30,24
33,60 zł
Dodaj
do koszyka
Ekonomika przedsiębiorstw produkcyjnych dla inżynierów
W podręczniku omówiono najważniejsze elementu problematyki zarządzania i ekonomii przedsiębiorstwa produkcyjnego, które mogą być wykorzystane w pracy inżyniera. Książka jest skierowana zarówno do studentów uczelni technicznych, jak i pracowników przedsiębiorstw produkcyjnych. Umożliwia zrozumienie najważniejszych aspektów związanych z analizą i oceną efektywności funkcjonowania organizacji gospodarczych.
5% rabatu
42,75
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Real Estate Investments Trusts REITs efektywne inwestowanie na rynku nieruchomości
Książka jest próbą przybliżenia zasad funkcjonowania funduszy dywidendowych typu REITs. Jej lektura pozwoli czytelnikowi zapoznać się z rozwiązaniami dotyczącymi REITs, ocenić ich atrakcyjność inwestycyjną i być może zachęci do budowania oszczędności z wykorzystaniem opisywanych instrumentów. Uważam recenzowaną pracę za unikatową w polskiej literaturze monografię poświęconą innowacyjnej instytucji finansowej, stosowanej od dawna w inwestowaniu na rynku nieruchomości w Stanach Zjednoczonych i na wielu innych rynkach kapitałowych, ale praktycznie nieznanej dotychczas w Polsce. Książka ma dużą wartość teoretyczno-poznawczą oraz praktyczną, ze względu na kompleksowe przedstawienie budowy, warunków instytucjonalno-prawnych i sposobu funkcjonowania ważnego wehikułu finansowego na rynku nieruchomości, jakim są inwestycyjne fundusze powiernicze typu REITs. fragment z recenzji prof. zw. dr. hab. J. Kotyńskiego Książka ta, może być bardzo przydatna dla osób uczestniczących w dyskusjach dotyczących tych regulacji. Istotny jest również fakt, że na rynku w Polsce nie ma pozycji książkowych, które w tak kompleksowy sposób przedstawiałyby poruszaną tu tematykę. Dużą zaletą książki jest szczegółowy opis różnych rozwiązań instytucjonalnych, w tym podatkowych oraz duża ilość danych obrazująca ich rozwój oraz osiągane stopy zwrotu. fragment z recenzji M. Bojańczyka dr hab. prof. AFiB Vistula REITs (Real Estate Investment Trusts) to fundusze dywidendowe o specjalnym, ulgowym statusie podatkowym, inwestujące w nieruchomości komercyjne. Podmioty te, wypłacają zazwyczaj prawie całość swoich zysków w formie dywidendy, zapewniając inwestorom strumienie regularnych dochodów, możliwość dywersyfikacji portfela inwestycyjnego oraz długofalowy wzrost wartości zainwestowanego kapitału. Pierwszym krajem, który umożliwił funkcjonowanie funduszom dywidendowym były były USA-REITs (1960). W 2015 roku kapitalizacja publicznych USA-REITs przekroczyła 900 mld USD, aktywa brutto ponad 2 bln USD, a one same wypłaciły swoim akcjonariuszom ponad 45 mld USD dywidendy. Szeroko pojęty sektor USAREITs stworzył już ponad 7,6 mln miejsc pracy, z czego ponad 1,2 mln etatów bezpośrednio w REITs. Średnia całkowita stopa zwrotu amerykańskich REITs w latach 1972-2015 osiągnęła 11,4% rocznie. Sukces rynkowy innowatorów amerykańskich spowodował import tych rozwiązań przez „wczesnych naśladowców" - Holandię (1969) oraz Australię (1971). Obecnie na świecie podmioty typu REITs funkcjonują już w 40 krajach Europy, Azji i Ameryki. Jak to się stało, że ponad 70 mln Amerykanów jest (pośrednio lub bezpośrednio) akcjonariuszami USA-REITs? Co sprawiło, że podmioty te zostały ogólnie zaakceptowane przez inwestorów, a uczestnictwo w ich akcjonariacie jest powszechne i ma globalny zasięg? Jakie czynniki decydują o atrakcyjności inwestycji w akcje REITs? Jak wygląda system prawno-instytucjonalny i jak przebiegała jego ewolucja? Co było przyczyną dyfuzji rozwiązań amerykańskich poza USA? Niniejsza książka jest próbą odpowiedzi na powyższe pytania.
22% rabatu
74,10
95,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nowa ekonomia instytucjonalna a nauki o zarządzaniu
Przedłużający się kryzys finansowy oraz trudności gospodarcze wielu krajów przyspieszyły rozwój nowej ekonomii instytucjonalnej, traktowanej jako remedium na te trudności. Ekonomia ta przywiązuje dużą wagę do szeroko rozumianego otoczenia instytucjonalnego (tradycji, kultury, kapitału społecznego) i jego roli w osiąganiu korzystnych rezultatów ekonomicznych. Problematyce tej poświęcona została niniejsza publikacja. Szczególne miejsce zajmują w niej relacje między nową ekonomią instytucjonalną a naukami o zarządzaniu. Autorzy artykułów i opracowań wskazują na rosnący wpływ tej ekonomii na rozwój nauk o zarządzaniu, co przejawia się w rosnącym ich zainteresowaniu instytucjami. Szczególnie eksponowany jest ekonomiczny aspekt takiego wpływu.
22% rabatu
70,20
90,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wykorzystanie e-learningu w polskich uniwersytetach w aspekcie rozwoju gospodarki opartej na wiedzy
Monografia dotyczy problematyki e-learningu, jego wykorzystania w procesie kształcenia w szkolnictwie wyższym w Polsce oraz jego roli w rozwoju gospodarki opartej na wiedzy. Temat ten jest bardzo aktualny i stosunkowo rzadko podejmowany w polskim piśmiennictwie ekonomicznym. Praca znakomicie wpisuje się w nurt badań nad gospodarką opartą na wiedzy, a wynikające z analiz wnioski mogą być wykorzystane do kształcenia polityki edukacyjnej w Polsce, aby wypracować model lepszego dopasowania szkolnictwa wyższego do potrzeb społecznych. Fragment recenzji prof. dr hab. Marzenny Anny Weresy
20% rabatu
30,24
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Społeczne aspekty zarządzania
Celem monografii było wskazanie społecznego aspektu zarządzania przedsiębiorstwem, jego złożoności, ale i konieczności szerszej edukacji studentów i menedżerów w kierunku popularyzowania znaczenia społecznych aspektów zarządzania przedsiębiorstwem, które będzie miejscem tworzenia najlepszych światowych praktyk. W pracy niejednokrotnie pojawia się myśl, że wybory i ich rezultaty w zarządzaniu są osadzone w podstawowych wartościach, a te są przedmiotem socjalizacji, która na poziomie wtórnym dokonuje się w środowisku przygotowującym do przyszłych zawodów.
5% rabatu
25,65
27,00 zł
Dodaj
do koszyka
Potężny ponad miarę
Najlepsza autobiografia jaką czytałem. Dlaczego? Bo mowa o Człowieku, który jest jednocześnie niedoścignionym wizjonerem jak i swoiskim partnerem biznesowym. Jeśli inspirują Cię zagraniczne historie sukcesu w stylu Lesa Browna, przeczytaj historie która wydarzyła się w naszym kraju i jest jeszcze mocniejsza! Jakub B.Bączek
30% rabatu
30,39
43,70 zł
Dodaj
do koszyka
Przedsiębiorcze państwo
Książka Mariany Mazzucato bezlitośnie rozprawia się z poglądami funkcjonującymi w polskiej debacie o ekonomii jako prawdy objawione. Odtwarzając historię najbardziej przełomowych technologii ostatnich kilkudziesięciu lat, Mariana Mazzucato dochodzi do zaskakującej konkluzji: to nie wolny rynek dał nam Internet, komputery, lądowanie na księżycu, telefonię komórkową, biotechnologię, leki sieroce, GPS i rewolucję nanotechnologiczną. Za najbardziej radykalnymi, najbardziej przełomowymi technologiami ostatnich dziesięcioleci stoi sektor państwowy i jego urzędnicy. Dziś to państwo, a nie prywatny kapitalista, jest schumpeterowskim przedsiębiorcą-innowatorem, generującym impulsy rozwojowe zmieniające całe gospodarki. Redukowanie państwa do roli nocnego stróża, to gotowy przepis na stagnację gospodarczą i zaprzepaszczenie szans rozwojowych – ostrzega Mariana Mazzucato.
35% rabatu
31,20
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Formy organizacyjno-prawne jednostek sektora finansów publicznych po zmianach
W poradniku przedstawiono schematy księgowań związanych: - ze szczególnymi zasadami rachunkowości jednostek budżetowych na tle zasad wynikających z ustawy o rachunkowości - z likwidacją niektórych form organizacyjno-prawnych - z likwidacją rachunków dochodów własnych i wyodrębnionych rachunków wojewódzkich, powiatowych i gminnych funduszy celowych
28% rabatu
24,95
34,65 zł
Dodaj
do koszyka
Biblioteka Księgowego 2009/10 Tworzenie budżetu
Niniejsze opracowanie poświęcone jest w całości problematyce planowania - ze szczególnym uwzględnieniem budżetowania kosztów, jako jednej z podstawowych kategorii ekonomicznych decydujących o efektywności gospodarowania. Jego celem jest zobrazowanie twierdzenia, że planowanie to nie tylko narzędzie ustalania obrazu przyszłości, ale także ważny instrument przydatny w rozwiązywaniu problemów decyzyjnych dotyczących bieżącej i przyszłej działalności firmy.
27% rabatu
25,29
34,65 zł
Dodaj
do koszyka
Informator księgowego jsfp 2017
Praktyczne, podręczne narzędzie w pracy osób odpowiedzialnych za finanse jednostki. Wszystkie ważne Wskaźniki i Stawki w zasiegu ręki, bez konieczności wyszukiwania.
30% rabatu
27,87
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych
Książka jest poświęcona zagadnieniom związanym z modelowaniem finansów behawioralnych za pomocą zbiorów Atanassova. Zwrócono też uwagę na możliwość, jaką daje modelowanie wartości bieżącej pozostającej pod wpływem czynników behawioralnych. W pracy znajdują się nie tylko uogólnienia modeli opisanych już poprzednio przez Autora, ale również istotne rozszerzenia tych modeli oraz modele nowe. Z zarządzaniem instrumentami finansowymi w nierozerwalny sposób są związane pojęcia ryzyka i niepewności. Pierwszy spójny model ryzyka i niepewności zawdzięczamy Knightowi. Od tamtego czasu nastąpił radykalny rozwój tych działów matematyki, które pozwoliły na wierniejsze modelowanie dowolnego rodzaju informacji. Ta ewolucja narzędzi matematycznych doprowadziła do sytuacji, kiedy każdy wymieniony przez Knighta rodzaj niepewności uzyskał swój model formalny. W książce znajdziemy też autorską rewizję modelu ryzyka Knighta.
29% rabatu
24,85
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Reklama jako sztuka powtórzeń
Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dostrzec, podążając za poszczególnymi etapami analizy. […] Książka powinna stać się lekturą na kierunkach studiów językoznawczych, kulturoznawczych, dziennikarskich i z zakresu komunikacji społecznej. Powinna także znaleźć zastosowanie w praktycznych działaniach z zakresu marketingu i promocji. Dr hab. Teresa Sasińska-Klas, prof. nadzw. UJ Dr Anna Ryłko-Kurpiewska jest specjalistką z zakresu języka reklamy, wykładowcą akademickim związanym z kierunkiem dziennikarstwo i komunikacja społeczna od momentu jego powstania na Uniwersytecie Gdańskim. Kieruje specjalnością reklama i public relations oraz Podyplomowymi Studiami Reklama i Marketing Medialny. Pomysłodawczyni i członkini kapituły konkursu Medi@stery (na najlepszą pracę magisterską z wiedzy o mediach) oraz członkini kapituły międzynarodowego konkursu „Literacki Debiut Roku”. Członkini Zespołu Etyki Słowa Rady Języka Polskiego PAN i Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Redaktorka kilku monografii dotyczących procesu komunikacji w mediach, autorka książki „Dzieci jako odbiorcy reklamy telewizyjnej” oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych poświęconych reklamie. Od wielu lat realizuje projekty komercyjne w zakresie tworzenia tekstów reklamowych, doradztwa i ekspertyz związanych z komunikacyjnymi aspektami reklamy, tworzeniem nazw i logotypów.
30% rabatu
27,24
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Skarbowość w Polsce i jej dzieje za Stefana Batorego 1576-1586
Na barwnym tle wewnętrznych dziejów Polski XVI wieku ukazują się nie same tylko polityczne między królem a sejmem walki, nie same też utarczki wzajemne możnowładców i szlachty stanowią obraz domowego rozwoju rzeczypospolitej, ani spory religijne i zatargi z kościołem składają się na wyłączną treść życia ówczesnej doby. Są inne jeszcze sprawy, które występują na jaw z chwilowego ukrycia, uzupełniając widok różnorodnych sił, staczających obopólne boje. Są to sprawy, które w biegu czasu pod rozmaitymi przedstawiają się nazwami, choć w swej istocie zostają jednakie, jak wojsko, co z tych samych złożone rycerzy, z dnia na dzień hasło swe zmienia. Ciągną się one niby pasmo czerwone przez cały niemal wiek XVI-ty, niekiedy tak szerokie ogarniając zakresy, że w sobie obejmują najważniejsze zagadnienia życia politycznego. Zwą się raz obroną potoczną, to się kryją pod mianem ruszenia pospolitego. Poborem lub podatkiem nazywa je jedna doba, to znów inna chrzci je imieniem wolności szlacheckiej.
25% rabatu
48,75
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite modele komunikacyjne, pozwalające nam zrozumieć istotę procesów komunikacyjnych. Współczesny świat, w którym komunikat stał się cenny i jednocześnie bezprecedensowo powszechny, wymaga jednak czegoś więcej niż sama wiedza o komunikowaniu się – wymaga zarządzania tym procesem, czyli brania odpowiedzialności za jego kształt i przyszłość. Brzmi jak misja niemożliwa? Zapewne można tak to postrzegać, aczkolwiek istota ludzka ma to do siebie, że lubi się uczyć i jest w tym niezwykle skuteczna, a więc może się także nauczyć, jak robić rzeczy niemożliwe. Niniejsza książka stanowi zaproszenie do wspólnej nauki, bilet w przyszłość, w której jest miejsce dla człowieka, w przyszłość, którą może stworzyć komunikacja, budowanie więzi i mostów między ludźmi. Czas, by zarządzanie wzięło za to budowanie odpowiedzialność.
19% rabatu
32,32
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Sekrety home stagingu
Sekrety home stagingu
Autor: Tokarz Daniel
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
Chcesz szybko sprzedać lub wynająć nieruchomość? Nie wiesz, jak wyróżnić się spośród tysięcy konkurencyjnych ofert? Być może jesteś inwestorem lub agentem nieruchomości, który mimo częstych prezentacji nie osiąga satysfakcjonujących wyników w sprzedaży mieszkań i domów. Być może zastanawiasz się, jak to możliwe, że niektóre biura pośrednictwa nieruchomości po tygodniu sprzedają dom, który wcześniej był wystawiany przez kilka lat. Odpowiedzią może być home staging. Home staging to działania przygotowujące nieruchomość do sprzedaży lub wynajmu, mające na celu jak najszybszą sprzedaż lub wynajem obiektu. Głównym zabiegiem w home stagingu jest inscenizacja nieruchomości, równie ważne są jednak podstawowe zabiegi związane z posprzątaniem mieszkania, drobnymi naprawami, zmianami funkcjonalnymi czy depersonalizacją. Główne korzyści wynikające z home stagingu: – przyspieszenie procesu sprzedaży lub wynajmu nieruchomości; – korzyści finansowe dla inwestora; – możliwość natychmiastowego wprowadzenia się do mieszkania przez kupującego lub najemcę; – ograniczenie kosztów marketingowych związanych z długą ekspozycją oferty na rynku. W książce znajdziesz porady warte nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych! Daniel Tokarz – licencjonowany pośrednik nieruchomości, obecnie w trakcie zdobywania uprawnień rzeczoznawcy majątkowego. Uczestnik licznych szkoleń z zakresu aranżacji wnętrz i certyfikowany home stager. Licencjonowany operator drona. Od 2004 roku właściciel firmy inwestującej w nieruchomości i produkty zapewniające dochód pasywny. Prywatnie mąż Magdy oraz tata Zuzi i Jaśka. Pasjonat żeglarstwa, golfa, astronomii, matematyki finansowej, tańca, wspinaczki, snowkitingu i nurkowania. Uwielbia fotografię panoramiczną.
17% rabatu
47,31
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka