Dziś w ofercie 112 982 pozycji
Funkcjonowanie metropolii w Polsce
Miasta są najbardziej złożoną strukturą antropologiczną, w której zachodzi wielość zjawisk, które z naukowego punktu widzenia nazwalibyśmy interdyscyplinarnymi. To właśnie fascynuje oraz zachęca do pogłębionych badań nad funkcjonowaniem i kierunkami rozwoju miast. W niniejszej książce autorzy dokonują próby inwentaryzacji najważniejszych gospodarczych, społecznych i przestrzennych zjawisk zachodzących w wielkich miastach. Jest to próba całościowego spojrzenia na wielość problemów zachodzących w miastach w taki sposób, aby poszczególne rozdziały stanowiły kompleksowy obraz współczesnych miast wraz ze wskazaniem najważniejszych dylematów dotyczących ich funkcjonowania. Książka stanowi owoc pracy naukowej Katedry Gospodarki i Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, których nadrzędnym obszarem jest „Zarządzanie publiczne". Badania w tym obszarze są prowadzone przez Katedrę od wielu lat, dlatego też jednym z istotniejszych problemów, jaki jest podnoszony w niniejszej książce są działania administracji publicznej różnych poziomów w odniesieniu do miast. Niezależnie od faktu, iż istotna część zjawisk zachodzących w miastach ma charakter samorzutny, działania administracji publicznej odnoszące się do miast należą do jednych z najbardziej strategicznych rodzajów polityki publicznej. Działania te wpływają na sytuację kluczowych odbiorców usług publicznych, a wielość i nierzadko sprzeczność oczekiwań co do realizacji określonych działań wymaga zręczności w podejmowaniu decyzji przez rządzących. Miasta mają strategiczne znaczenie dla administracji publicznej wielu poziomów, stąd też propozycje różnych perspektyw postrzegania miast: od miast globalnych, poprzez rolę miast w budowaniu przewagi konkurencyjnej gospodarki narodowej, politykę regionalną, aż do działań o charakterze lokalnym. Książka jest głównie przeznaczona dla osób profesjonalnie zajmujących się problematyką funkcjonowania miast, polityką publiczną, może być również przydatna dla studentów zarządzania publicznego, administracji, gospodarki publicznej, polityki społecznej, ekonomii i zarządzania.
22% rabatu
31,67
40,60 zł
Dodaj
do koszyka
SEO & SEM
SEO & SEM
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności w sieci - od osobistego bloga do portalu e-handlu. Sztuka pozycjonowania w wyszukiwarkach nie jest nauką ścisłą, gdyż nie znamy zasad i algorytmów będących podstawą funkcjonowania Google i innych wyszukiwarek. Ekspert z dziedziny SEO może wzbogacać swą wiedzę tylko poprzez doświadczenie praktyczne, testy i analizę opublikowanych patentów. Książka ta powstała dzięki doświadczeniu autora i jego współpracy ze specjalistami z Włoch i innych krajów. Przedstawia najbardziej skuteczne i aktualne metody poprawy pozycjonowania witryn internetowych, uzupełniając całość prezentacją takich pojęć, jak SEM (search engine marketing), SMO (social media optimization) i ASO (app store optimization), a także ostrzegawczymi materiałami z zakresu takich gorących tematów, jak black hat SEO. Omówione tematy • SEO w epoce sieci semantycznej - mikrodane, rich snippets oraz authorship markup • Nowe czynniki on page i off page w marketingu inbound oraz zarządzanie witrynami wielojęzycznymi w środowisku SEO • Google Hummingbird, Google Panda, Google Penguin i inne nowości - unikanie kar i zarządzanie nimi • Perswazyjny marketing internetowy i copywriting SEO. Social media optimization (SMO) oraz social media marketing (SMM) • Możliwości i fortele black hat SEO - jak wejść wyżej w klasyfikacji kilkoma ruchami na granicy kar • Jak zrealizować link building według zaleceń Google i jak rozwija się współczesne SEO
22% rabatu
77,22
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wynagrodzenia 2017 pracowników samorządowych
Jak prawidłowo rozliczyć wynagrodzenia pracowników samorządowych? O jakich nowych przepisach nie wolno zapomnieć? Praktyczny poradnik dla osób rozliczających wynagrodzenia pracowników samorządowych w oparciu o szczególne zasady wynikające z ustawy o pracownikach samorządowych: - szczegółowy komentarz do przepisów, - szereg przykładów opartych na rzeczywistych zdarzeniach, - omówienia ważnych nowości w rozliczeniach pracowniczych na 2017 rok. Publikacja polecana dla osób zajmujących się obsługą kadrowo-płacową w urzędach miasta i gminy, zarówno praktyków, jak i rozpoczynających pracę w tym zakresie. W książce przedstawiono m.in.: - wynagrodzenie za pracę – ustalanie prawa do wynagrodzenia, zasady obliczania poszczególnych składników: wynagrodzenia zasadniczego, dodatków obligatoryjnych i fakultatywnych, - zasady ustalania prawa i obliczania wysokości trzynastki i nagrody jubileuszowej, - obliczanie wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy (wynagrodzenie chorobowe, zasiłek macierzyński i inne zasiłki z ubezpieczenia społecznego), - obciążenia wynagrodzeń i obowiązki pracodawcy z tym związane, - potrącenia z wynagrodzeń – zasady dokonywania i wyliczenia kwot możliwych do potrącenia, - zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, - wynagrodzenia osób zatrudnionych na umowach cywilnoprawnych (o dzieło i zlecenia), - dodatek – aktualne tabele z minimalnymi wymaganiami kwalifikacyjnymi i poziomem wynagrodzenia zasadniczego oraz maksymalnymi stawkami dodatków dla pracowników samorządowych (wyciąg z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych). Najważniejsze nowości w wydaniu na 2017 r.: 1. Zmiana zasad wynagradzania umów-zleceń i umów o świadczenie usług, w tym m.in.: - wprowadzenie minimalnej stawki godzinowej dla przyjmujących zlecenie oraz świadczących usługi - zakres umów objętych nowymi regulacjami, - nakaz wypłaty wynagrodzenia w formie pieniężnej, - konieczność wypłaty wynagrodzenia co najmniej raz w miesiącu, - nowy obowiązek potwierdzania liczby godzin pracy, - rozszerzone uprawnienia Państwowej Inspekcji Pracy. 2. Zmiany w podatku dochodowym od osób fizycznych – wprowadzenie nowych zasad dotyczących ustalania kwoty zmniejszającej podatek, zmiany w zasadach obliczania zaliczki na podatek dochodowy oraz rocznym obliczeniu podatku. 3. Szereg zmian w Kodeksie pracy i w ustawie o systemie ubezpieczeń społecznych. 4. Nowa kwota minimalnego wynagrodzenia za pracę, a w konsekwencji zmiany w innych parametrach powiązanych z tą kwotą. 5. Nowa wartość odpisu na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.
10% rabatu
151,20
168,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dynamiczne modele czynnikowe w modelowaniu i prognozowaniu wybranych procesów makroekonomicznych
Przedmiotem monografii jest zastosowanie dynamicznych modeli czynnikowych w modelowaniu makroekonomicznym. Opracowano w niej kompleksowo i uporządkowano aktualną wiedzę na temat dynamicznych modeli czynnikowych. Zaprezentowano ich ideę i podstawy teoretyczne, jak również usystematyzowano terminologię polskojęzyczną z nimi związaną. Szeroko pokazano również istniejące modyfikacje DFM oraz zwięzłe ich porównanie z innymi modelami, które były i nadal są wykorzystywane do opisu polskiej gospodarki. Monografia może stanowić dobry punkt wyjścia do dalszych analiz i poszukiwań naukowych i to zarówno dla teoretyków, jak i dla praktyków. Tym pierwszym książka ta może posłużyć jako pomoc przy różnego rodzaju badaniach porównawczych. Jeśli chodzi o zastosowania praktyczne, to uzyskane wyniki mogą okazać się przydatne w procesie prognozowania zmian cen i tempa wzrostu gospodarczego w Polsce. Praca może również być punktem wyjścia do własnych rozważań i analiz empirycznych innych badaczy, przede wszystkim w zakresie zmiennych makroekonomicznych.
10% rabatu
23,40
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Handel interregionalny od X do XII wieku
Zagadnienie wymiany handlowej prowadzonej w X–XII wieku to jedno z najbardziej fascynujących zjawisk będących przedmiotem dociekań mediewistów. Ten problem badawczy porusza również książka, którą Czytelnik trzyma w ręku. Autorzy mają nadzieję, że zainteresowani tą tematyką znajdą tu odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Autorzy rozważają na przykład, jakie były przyczyny objęcia wymianą handlową rozległych obszarów Europy i świata muzułmańskiego. Zastanawiają się, czy decydującą rolę w tym procesie odgrywały magia, wiara, prestiż, chęć zdobycia bogactwa, czy może raczej „ekonomia”, postrzegana przez pryzmat wczesnośredniowiecznych relacji elitarnych, znalezisk gromadnych kruszcu, wymiany darów – szerzej: wędrówki idei i przedmiotów. Starają się odpowiedzieć na pytanie, kim byli kupcy i czym jest instytucja wędrownego targu, a także wyjaśnić, jak wyznaczano wartość wymienną towarów będących przedmiotem obrotu handlowego. Podejmują również próbę zdefiniowania pojęcia sprawiedliwego handlu i opisania celu podróży podejmowanych przez ludzi trudniących się handlem. Autorzy skupiają się także na sposobie, w jaki zjawisko wymiany handlowej opisują źródła orientalne, sagi i inskrypcje runiczne. W kategoriach syntetyzujących omawiają też grupę koncepcji modelowych z zakresu teorii komunikacji i oddziaływania obszarów centralnych. Zwracają również uwagę na znaczenie studiów o charakterze porównawczym, prezentując materiał źródłowy dla obszaru Europy Środkowej, Środkowo-Wschodniej, Półwyspu Skandynawskiego i Półwyspu Bałkańskiego.
10% rabatu
28,80
32,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wykrywanie, pomiar i ocena strategicznych, horyzontalnych zachowań niekonkurencyjnych przedsiębiorstw
[...] Analizując metody stosowane obecnie w obrocie prawnym dla potrzeb dowodowych w przedmiotowym obszarze, można poczynić dwie obserwacje: stosowane (i rekomendowane) ekonomiczne metody dowodowe dotyczące weryfikacji istnienia horyzontalnych zachowań antykonkurencyjnych są zasadniczo metodami jakościowymi, opartymi na obserwacji pewnych arbitralnie zestawionych czynników sprzyjających oraz ich interpretacji,precyzyjny katalog metod ilościowych w przedmiotowym zakresie nie jest objęty żadną jednolitą rekomendacją. W związku z tym spostrzeżeniem, głównym celem, jaki starano się zrealizować, było wypełnienie pewnej luki w stanie wiedzy związanej z aplikacją metody naukowej w zakresie ekonomicznych dowodów pośrednich niekonkurencyjnych zachowań horyzontalnych. Miarą realizacji tego celu jest, poddany pod osąd Czytelnika, stopień i jakość scalenia i wskazania związków pomiędzy aktualną wykładnią prawa, teorią ekonomii a integrowanymi w ramach omawianych metod narzędziami analiz ilościowych. To z kolei prowadzi do zarysowania propozycji instrumentarium badawczego horyzontalnych zachowań antykonkurencyjnych, obejmującego zarówno metody detektorowe, modelowanie strukturalne czy testy oparte na pomiarze siły rynkowej, jak i techniczno-aplikacyjną stronę implementacji wymienionych metod. (fragment pracy)
10% rabatu
39,60
44,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rachunek kosztów działań w zarządzaniu przedsiębiorstwem transportu drogowego
Tematyka monografii dotyczy zagadnień o dużym znaczeniu dla praktyki gospodarczej. Zwracając uwagę na wykorzystanie rachunku kosztów działań w przedsiębiorstwach transportu drogowego, autor znacząco wzbogaca dotychczasową wiedzę w obszarze zarządzania przedsiębiorstwami transportu drogowego zaliczanymi do sektora Transport–Spedycja–Logistyka (TSL). Zarówno rozważania o charakterze teoriopoznawczym, obejmujące kompleksową ocenę metod badania kosztów ABC oraz TDABC, jak i przeprowadzone badania empiryczne w nurcie efektywnościowym, obejmujące systemy informatyczne i telematyczne wykorzystywane przez przedsiębiorstwa transportu drogowego, stanowią istotny wkład w rozwój wiedzy w obszarze zarządzania transportem drogowym. Opracowanie jest aktualną i cenną pozycją na rynku wydawniczym, adresowaną do przedstawicieli nauki i praktyków zajmujących się zarządzaniem transportem w sektorze TSL. dr hab. inż. Adam Sadowski, prof. WAT
10% rabatu
34,20
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przemiany w przestrzennym zróżnicowaniu poziomu życia ludności w państwach Unii Europejskiej
Przedmiotem monografii jest ocena przestrzennego zróżnicowania poziomu życia w państwach członkowskich Unii Europejskiej w ujęciu dynamicznym oraz wskazanie dysproporcji w tym zakresie, a także badanie występowania konwergencji społecznej i wpływu wzrostu gospodarczego na poziom życia ludności. Mimo że problematyka poziomu życia ludności państw jest szeroko omawiana w literaturze ekonomicznej, to jednak prezentowana monografia jest wartościową pozycją ze względu na ważność dla polityki regionalnej i aktualność omawianych zagadnień, a także kompozycję badania empirycznego, ukazującego miejsce Polski na tle pozostałych państw członkowskich i stwarzającego możliwość rozwiązania faktycznego problemu naukowego, oraz różnorodność stosowanych metod badawczych. Istotą oryginalnego podejścia w badaniu poziomu życia przyjętego w monografii jest konstrukcja jednowymiarowej zmiennej syntetycznej nie tylko w sposób standardowy (taksonomiczny miernik), ale również uwzględniający zależności przestrzenne (przestrzenny taksonomiczny miernik) i na tej bazie alternatywne porządkowanie liniowe oraz grupowanie państw
10% rabatu
32,40
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem autorów mogą znaleźć najszersze zastosowanie w dzisiejszej praktyce gospodarczej, dostarczając niezbędnych informacji na potrzeby decyzji w dziedzinie zarządzania sprzedażą i finansami. Kompleksowy przegląd podstawowych zagadnień związanych z prognozowaniem obejmuje między innymi: – prognozowanie na podstawie prawidłowości retrospektywnych występujących w sprzedaży oraz pomiędzy sprzedażą a innymi zjawiskami – modele formalne I rodzaju, – prognozowanie na podstawie prawidłowości prospektywnych - modele formalne II rodzaju oraz modele nieformalne, – prognozowanie w zarządzaniu finansami, – prognozowanie i symulacje finansowe w obszarze budżetowania kapitałowego, – prognozowanie w zarządzaniu aktywami obrotowymi, – prognozowanie w zarządzaniu kondycją finansową przedsiębiorstwa. Publikacja dostarcza gotowych, sprawdzonych rozwiązań, w większości z wykorzystaniem najnowszej wersji programu STATISTICA, szczegółowo opisanych i uzupełnionych przykładami ich zastosowania. Zawarty w niej materiał będzie więc zarówno bogatym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i cenną pomocą dla menedżerów tworzących prognozy i posługujących się nimi w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
25% rabatu
51,75
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ewolucja instytucjonalna systemów finansowych w Holandii i w Japonii
Holandię i Japonią łączą ponad czterystuletnie bezpośrednie kontakty handlowe i wzajemne obserwowanie swojego rozwoju. Oba kraje dokonały odmiennego wyboru. Niderlandy stały się kolebką kapitalizmu, państwem otwartym na świat. Japonia schroniła się przed zewnętrznym światem w swojej kulturze i świadomym izolacjonizmie. Od końca XIX wieku, w wyniku restauracji władzy cesarza szybko nadrabiała zaległości w stosunku do krajów dojrzałego kapitalizmu. Kolejne fale globalizacji przynosiły jedynie pewne korekty tych wyjściowych strategii rozwoju. Oba kraje są zatem dobrymi grupami rówieśniczymi w porównaniach międzynarodowych zorientowanych na uchwycenie ładu instytucjonalnego właściwego kapitalizmowi. Japonia reprezentuje kulturę zbiorowej uprawy ryżu, Holandia handlu międzynarodowego zbożami. Łączy je globalna kultura uprawy i handlu bawełną. Japonia to” kapitalizm reński”, zorientowany na banki, Holandia to „kapitalizm anglosaski” zorientowany na rynki kapitałowe. Dziś aktualne staje się pytanie jaki powinien być kapitalizm XXI wieku? Na pewno nie będzie to kapitalizm „reński” ani kapitalizm „anglosaski”. Czy będzie to kapitalizm zamknięcia się w narodowych granicach czy otwarcia się na problemy ludzkości?
29% rabatu
48,99
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Współczesne koncepcje adaptacji rozwiązań rachunkowości i rewizji finansowej w kontekście gospodarki
Opracowanie dotyczy zagadnień współczesnej rachunkowości ze wskazaniem kierunków realizacji jej wymagań zarówno na poziomie sprawozdawczości, jak też rewizji finansowej. Zaprezentowano zarówno zróżnicowane wymagania względem sprawozdawczości podmiotów w zależności od obszaru i zakresu ich działania, jak też przedstawiono rozwój usług zewnętrznych zapewniających realizację postawionych wymogów co do rozwiązań w praktyce. Autorzy książki podjęli się badań w zakresie przyjętego tematu zwracając wielokrotnie uwagę na skomplikowane współcześnie rozwiązania rachunkowości, analizy i rewizji finansowej wymagające specjalistycznej, wręcz eksperckiej wiedzy mającej na celu prawidłowe odzwierciedlenie sytuacji finansowej konkretnych podmiotów. Wielokrotnie, niezależnie od obszaru i zakresu działania analizowanych podmiotów wskazano na rolę usług wspierających prawidłową adaptację oczekiwanych rozwiązań. Publikacja adresowana jest do pracowników biur rachunkowych, kancelarii podatkowych, jednostek audytorskich, centrów outsourcingowych. Książka może być wykorzystywana jako literatura uzupełniająca dla studentów kierunku „Finanse i rachunkowość", który jest realizowany na studiach stacjonarnych i niestacjonarnych na wszystkich uczelniach ekonomicznych i wielu uniwersytetach.
17% rabatu
37,35
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo
Wędrówki z Gandalfem. Przywództwo to inspirująca i motywująca historia młodego lidera napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak "Kto zabrał mój ser" oraz "Jednominutowy Menedżer") przeznaczona jest dla przywódców – także przyszłych, coachów, i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Niniejsza książka jest drugą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, którego poznajemy w pierwszej książce z serii Wędrówek z Gandalfem, gdy zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. Tym razem Tom nieoczekiwanie dostaje awans. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposobów osiągania wyjątkowych rezultatów w przywództwie. Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do lekcji, które zostały umieszczone, w przejrzysty sposób, w każdym rozdziale, oraz materiałów, które Gandalf przekazuje swojemu uczniowi, niczym czarodziej tajemną wiedzę. Gratulacje! – powiedział, wciąż szczerząc się w serdecznym uśmiechu. Uścisnął mi rękę i poklepał po plecach. Coś mi się zdaje, że zaczynamy nową przygodę i będziemy się od tej chwili znowu częściej spotykali. - Fragment książki ***** Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego. Robert Kozak jest Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem "Wiadomości" i "Teleexpressu w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem "Biblii Dziennikarstwa" Wydawnictwo ZNAK. Pełnił funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie poszukiwał członków zarządów na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej. Zasiada w Radach Nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.
31% rabatu
23,94
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż
Wędrówki z Gandalfem. Sprzedaż to inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Ta książka z gatunku business fiction (którego wybitnymi reprezentantami są takie bestsellery jak "Kto zabrał mój ser" oraz "Jednominutowy Menedżer") przeznaczona jest dla osób zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osobistym. Niniejsza książka jest pierwszą z serii opowieści biznesowych poświęconych różnym aspektom biznesu. Bohaterem historii jest Tom Spencer, który zostaje zatrudniony w dziale sprzedaży firmy FSNS. W pierwszych dniach pracy spotyka w firmie mentora Sama Portlanda, dzięki któremu rozwija się w roli sprzedawcy. Sam rozmawia z Tomem o jego wyzwaniach i udziela mu wskazówek dotyczących różnych aspektów sprzedaży, radzenia sobie z kryzysami i osobistym rozwojem. Przeżywając z bohaterem jego porażki i sukcesy, wzloty i upadki, niejednokrotnie odnajdziesz w tych sytuacjach siebie. Pozwoli ci to dużo efektywniej zastosować w praktyce zawarte tutaj porady dotyczące sposóbów osiągania wyjątkowych rezultatów w sprzedaży. Aby szybko przypomnieć sobie najważniejsze wskazówki, wystarczy zajrzeć do zamieszczonego na końcu książki „Skryptu dla sprzedawców”. Książkę uzupełnia test osobowości, dzięki któremu będziesz mógł poznać swoje własne preferencje i temperament. "Polecamy tę książkę wszystkim tym, którzy stale dążą do rozwoju swoich kompetencji. Uczestnicy dotychczasowych spotkań w Akademii Przedsiębiorcy Kredyt Banku znają obu autorów i wiedzą, jak ich wiedza i doświadczenie pomagają w rozwoju biznesu. Sami też dobrze znamy jakość i efektywność programów rozwojowych oferowanych w Polsce przez Brian Tracy International". - Kredyt Bank S.A. – oficjalny partner książki ***** Brian Tracy jest jednym z czołowych specjalistów amerykańskich w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji czasu. Ekspert psychologii sprzedaży, charyzmatyczny mówca, uznany na świecie autorytet i konsultant w zakresie rozwoju osobistego oraz sukcesu zawodowego wygłasza prelekcje i prowadzi seminaria dla 300 tysięcy osób rocznie. Ponad 500 firm na całym świecie korzystało z jego wykładów. Autor licznych bestsellerów, twórca programów treningowych, multimedialnych systemów szkoleniowych z zakresu doskonalenia osobowości, technik sprzedaży, zarządzania oraz planowania strategicznego. Robert Kozak jest Prezesem Zarządu oraz Partnerem w Brian Tracy International w Polsce. Większość życia zawodowego spędził w mediach jako dziennikarz i menedżer. Stworzył i prowadził oddział BBC w Polsce. Był szefem "Wiadomości" i "Teleexpressu w TVP. Wykłada i prowadzi zajęcia w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jest certfikowanym coachem, doradza wysokiej kadrze menedżerskiej w zakresie przywództwa, zarządzania zmianą i tworzenia strategii. Jest współautorem "Biblii Dziennikarstwa" Wydawnictwo ZNAK. Pełnił funkcję Executive Director w jednej ze światowych firm headhunterskich tzw. Wielkiej Piątki, gdzie poszukiwał członków zarządów na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej. Zasiada w Radach Nadzorczych kilku firm i prowadzi projekty z zakresu interim management.
31% rabatu
23,94
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Polityka wsparcia konkurencyjności gospodarki.
Książka jest poświęcona czynnikom kształtującym zdolność konkurencyjną gospodarek narodowych. Autorzy przedstawili: istotę konkurencyjności gospodarki i polityki na rzecz konkurencyjności, ekonomię rozwoju i politykę wsparcia konkurencyjności w krajach rozwijających się, problemy konkurencyjności na rynku pracy, kapitał ludzki wobec konkurencyjności, rolę państwa w stymulowaniu rozwoju i konkurencyjności gospodarki, konkurencyjność regionów i metropolii, znaczenie przedsiębiorczości i innowacyjności, dizajn jako sektor przemysłów kreatywnych i determinanta konkurencyjności przedsiębiorstw. Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania publicznego, administracji, gospodarki publicznej, polityki społecznej, ekonomii i zarządzania.
25% rabatu
48,75
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Statystyka dla menedżerów
Statystyka dla menedżerów
Autor: Bielecka Anna
Wydawca: Gab
wysyłka: 48h
„Statystyka dla menedżerów” jest książką przeznaczoną dla studentów i praktyków zarządzania. Wychodząc od definicji statystyki jako nauki o metodach zbierania, analizy i interpretacji danych liczbowych oraz od przedstawienia podstawowych pojęć, autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem metod statystycznych w biznesie i ekonomii: – etapy badań statystycznych, formułowanie celu praktycznego i diagnostycznego, określanie podmiotu, przedmiotu, zakresu i czasu badania oraz możliwych do zastosowania metod badawczych, – postępowanie ze zbiorem danych będących efektem przeprowadzonego badania, – wybór właściwych narzędzi do porządkowania danych, – miary statystyczne jako najważniejsze narzędzia analizy rozkładu cechy w populacji oraz ich zastosowanie do oceny przedsięwzięć inwestycyjnych, – metody analizy współzależności zjawisk – pojęcia regresji i korelacji, – narzędzia do analizy dynamiki zjawisk ekonomicznych. Zaprezentowana tu teoretyczna wiedza uzupełniona jest praktycznymi przykładami wykorzystania omawianych narzędzi, a testy kontrolne i zadania wraz z rozwiązaniami dają możliwość sprawdzenia nabytych umiejętności.
25% rabatu
56,25
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Barbie i Ruth
Barbie i Ruth
Autor: Gerber Robin
Wydawca: Illuminatio
wysyłka: 24h
PRZEJMUJĄCA I NIEZWYKŁA OPOWIEŚĆ O WIZJONERSKIEJ KOBIECIE, KTÓRA STWORZYŁA GLOBALNĄ IKONĘ ZABAWEK Ta przejmująca biografia to nierozerwalna historia dwóch niezwykłych kobiet. Jedną z nich jest każdemu doskonale znana, kultowa lalka Barbie. Drugą... jej kreatywna i zdeterminowana pomysłodawczyni kryjąca się za imieniem Ruth. Barbie to ikona zabawek. Tą lalką bawiła się niemal każda dziewczynka. Niewielka, acz szalenie zmysłowa Barbie powstała w 1959 roku. Stała się międzynarodowym skarbem – w samej Ameryce bawiło się nią 90 % dziewczynek, a wierne fanki zjednała sobie w 150 krajach. Cóż to za wszechstronna persona! Startowała w igrzyskach olimpijskich, trudziła się zawodem pilotki sił powietrznych, pracowała jako właścicielka butiku, startowała w wyborach na prezydenta i niewątpliwie wywołała kulturowy przełom! Ruth Handler to pomysłodawczyni najsławniejszej lalki świata. Była dziesiątym dzieckiem rodziców polskiego pochodzenia, szalenie ambitną i kreatywną businesswomanStworzyła markę, któa zmieniła dzieciństwa niemal całego świata. Kiedy doświadczył ją rak piersi, pokonała go z zawziętością i determinacją. Dzięki dorobkowi życiowemu i zawodowemu, Ruth zyskała miano pionierki, humanitarnej osoby i mistrzyni przedsiębiorczości. Bazując na oryginalnych badaniach, obszernych wywiadach i wcześniej niedostępnych materiałach, Barbie i Ruth opowiada fascynującą historię o tym, jak dwie kobiety na zawsze zmieniły amerykański światu biznesu i kultury. FENOMENALNY MEMOIRE PRZEDSTAWIAJĄCY LOSY KOBIETY, KTÓREJ WDZIĘCZNE SĄ CAŁE POKOLENIA DZIEWCZYNEK _____ Barbie i jej twórczyni, zamaszyście zaznaczająca swoje miejsce businesswoman, która stworzyła największe przedsiębiorstwo zabawek, mają coś do powiedzenia. – "Time Magazine"
33% rabatu
26,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Państwo zakładów pracy
Prywatyzacja gospodarki w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia wywołała wrażenie, że prywatyzacji uległy także relacje w zakładach pracy. Jest to jednak, zdaniem autora, wrażenie nietrafne. Zakład pracy był i jest strukturą społeczną. Widać to dopiero wtedy, gdy pojęcie to oddzielimy od terminów "przedsiębiorstwo" lub "urząd", w którym pracują ludzie. Wtedy też dostrzegamy istotę społecznej gospodarki rynkowej, w której prywatna działalność gospodarcza realizowana jest za pomocą struktur społecznych. Książka ukazuje liczne, czasem zaskakujące implikacje takich założeń. Jedną z głównych jest ta, że polski przedsiębiorca - najczęściej nieświadomie - finansuje, a jako pracodawca - wykonuje - na bardzo znaczną skalę zadania państwa w zakresie polityki społecznej. Tym samym kierowany przez niego zakład jest strukturą publiczną, a nie organizacją prywatną. Publikacja jest pierwszą w Polsce kompleksową analizą prawną relacji pracowniczych, która jako punkt wyjścia przyjęła koncepcję wspólnoty zakładowej. Powyższy punkt widzenia ukazuje prawo pracy jako prawo publiczne, sytuując pracodawcę jako podmiot administrujący. Tym samym pracodawca jawi się jako byt odrębny od przedsiębiorcy. O ile ten pierwszy zajmuje się polityką społeczną, o tyle ten drugi ponosi związane z tym koszty.
18% rabatu
105,78
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Studia Regionalne i Lokalne 4/ 2016
Grzegorz Masik, Iwona Sagan: Strategie i instrumenty wspierające odporność gospodarczą…. Przykład wybranych regionów europejskich Miroslava Lungová: Resilience of the Czech Regions to an external economic shock Łukasz Drozda: Własność w modelu neoliberalnym na przykładzie polskiej przestrzeni zurbanizowanej po 1989 roku Sylwia Dołzbłasz: Sieć współpracy transgranicznej na pograniczu polsko-czeskim Szymon Wiśniewski: Zmiana dostępności wewnątrzregionalnej województwa łódzkiego wskutek otwarcia wschodniej i zachodniej obwodnicy Łodzi Wojciech Grabowski: Czynniki determinujące reelekcję prezydentów polskich miast Olimpia Gogolin, Eugeniusz Szymik: Andrzej Klasik (red.), Badania miejskie i regionalne. Potencjały rozwojowe oraz kierunki przemian w miastach i regionach
18% rabatu
17,22
21,00 zł
Dodaj
do koszyka
Neuroekonomia a ekonomia głównego nurtu
„W 1996 roku Giacomo RIZZOLATTI wraz z Leonardo FOGASSI i Vittorio GALLESE odkryli u makaków neuron lustrzany (mirror neuron). Jest to neuron, który później odkryto u ludzi. Działanie tego neuronu polega na tym, że mózg danego człowieka za pomocą neuronów lustrzanych doskonale „odczytuje" czynności, intencje, zachowanie się drugiego człowieka. To jest fundamentalne odkrycie dla ekonomistów, bowiem decyzje na giełdzie papierów wartościowych, na rynku walutowym, na rynku finansowym polegają zawsze na „odczytaniu" zachowań innych uczestników tych rynków. Badanie neuronów lustrzanych stwarza nowe możliwości rozwoju teorii ekonomii. W tym miejscu pragnę podkreślić, że wszystkie dotychczasowe badania w zakresie nowej dyscypliny wiedzy, czyli NEUROEKONOMII były skupione wokół decyzji ekonomicznej podejmowanej przez jednego uczestnika rynku. Odkrycie neuronu lustrzanego pozwala na badanie „mózgu zbiorowego". Dotychczasowa neuroekonomia to właściwie MIKROEKONOMIA. Natomiast Profesor Marian Noga w tej monografii tworzy nową naukę NEUROMAKROEKONOMIĘ, określając precyzyjnie jej obszar badawczy, narzędzia badawcze, relacje z innymi naukami ekonomicznymi i związki z innymi naukami w ogóle. Prowadzi to Autora do bardzo interesującego wniosku, że prawa ekonomiczne będą swoim charakterem zbliżać się do deterministycznych praw przyrodniczych. W tym znaczeniu ta książka jest pionierską w skali światowej." z recenzji prof. zw. dr. hab. Henryka Wnorowskiego
22% rabatu
37,44
48,00 zł
Dodaj
do koszyka
Aktywność innowacyjna polskich małych i średnich przedsiębiorstw
„Problematyka innowacyjności polskich przedsiębiorstw, współtworzących PKB naszego kraju, jest niezwykle istotna zarówno dla samej wiedzy naukowej, jak i dla twórców strategii rozwoju gospodarczego. Wiedza o potencjale innowacyjnym przedsiębiorstw jest wręcz niezbędna w opracowywaniu takiej strategii, mającej na celu unowocześnienie gospodarki. Innowacyjność jest podstawowym filarem przewagi konkurencyjnej, zatem jej poziom ma ogromne znaczenie dla bytu organizacji w wymiarze krajowym i międzynarodowym. Ogólnie niska innowacyjność polskiej gospodarki (będąca sumą innowacyjności jej przedsiębiorstw), wymaga w pierwszej kolejności diagnozy stanu rzeczy. Oceniana pozycja jest nie tylko diagnozą odnoszącą się do aktywności innowacyjnej sektora małych i średnich przedsiębiorstw, ale także opisuje tę aktywność na tle takich uwarunkowań, jak światowe sytuacje kryzysowe, rozlewające się na poszczególne kraje. […] Zawartość książki jest oczekiwana nie tylko przez badaczy procesów innowacyjnych zachodzących w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, ale także, w co należy wierzyć, przez osoby odpowiedzialne i zaangażowane w strategię poprawy polskiej gospodarki poprzez wzrost jej innowacyjności”. dr hab. Wojciech Popławski, prof. WSB
10% rabatu
25,20
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka