Dziś w ofercie 106 857 pozycji
Dokumentacja kadrowopłacowa 2017 w sprawie nauczycieli
Stan prawny: 16 stycznia 2017 178 dokumentów kadrowo-płacowych to: Gotowa dokumentacja dla Twojej szkoły Bezpieczeństwo prawne Oszczędnośc czasu: wypełniam, drukuję, stempluję - mam!
31% rabatu
40,70
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kierowca w firmie Zarządzanie pracownikami i sprawy kadrowe
Książka "Kierowca w firmie - zarządzanie pracownikami i sprawy kadrowe" to konkretny poradnik na temat współpracy z kierowcą i związanych z tym najbardziej problemowych sytuacji. Pomagamy wybrać najbardziej korzystny rodzaj umowy, na podstawie której kierowca będzie świadczył przewozy. Następnie skupiamy się na rozliczeniach podróży służbowych oraz podpowiadamy, jak się zachować, gdy kierowca będzie nasz oszukiwał.
31% rabatu
40,70
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kierowca w firmie Zarządzanie pracownikami i sprawy kadrowe
Książka "Firma transportowa krok po kroku - zarządzanie, finanse, ubezpieczenia" przyda się przedsiębiorcom transportowym, którzy chcą sprawnie i ekonomicznie zarządzać swoją firmą. Dzięki niej dowiedzą się m.in., jak uniknąć problemów z płaceniem podatku, dochodzeniem należności od kontrahentów.
31% rabatu
40,70
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Market Leader Logistics Management
Market Leader seria uzupełniająca to dodatkowe podręczniki do gramatyki oraz sześć specjalistycznych tytułów pozwalających dopasować kurs Market Leader do potrzeb konkretnej branży lub kierunku studiów. Poszczególne publikacje poświęcone są zagadnieniom prawa, bankowości i finansów, logistyki, kierowania zasobami ludzkimi, marketingu oraz pracy w środowisku międzynarodowym.
14% rabatu
55,81
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
TAK dla własnego biznesu
Własny biznes z definicji jest działalnością zawodową, wykonywaną w sposób zorganizowany i ciągły. Być może początkowo też tak myślałam. Książka "Tak dla własnego biznesu" pozwala spojrzeć na prowadzenie firmy z innej perspektywy. Wnika w serce i pokazuje, jak odnaleźć samego siebie. Uświadamia, jak mocno powiązane są ze sobą obszary życia zawodowego i rodzinnego. Jak wiele można zyskać, wskazując ludziom wspólny cel i zadbać, aby dążyli do niego na tyle spójnie, by ich praca przynosiła oczekiwany sukces. Tata zadał mi kiedyś pytanie: "O jakim życiu marzyłas? Jeżeli nie wszystko układa się tak, jak pragnełaś - to co stoi na przeszkodzie, aby to zmienić?". Zawsze na Tak Beata Drzyzgiewicz (córka) „Inwestycja we własną firmę zawsze się opłaci i to w każdym możliwym aspekcie... Najważniejsze jest działanie, bo to właśnie ono rodzi wszystkie pozytywne skutki własnego biznesu”. Krzysztof Tarczynski
18% rabatu
18,86
23,00 zł
Dodaj
do koszyka
Menedżer z zawodu
„Menedżer z zawodu” został napisany przez praktyka niestroniącego od refleksji albo – inaczej – przez badacza akademickiego, który nie boi się sprawdzać na własnej skórze, co to znaczy kierować organizacją, brać na siebie odpowiedzialność, ponosić ryzyko, nadążać za rozwojem wiedzy. Refleksje Sławomira Chmiela pomogą praktykom skorzystać z pomysłów Tversky’ego albo Taleba, a teoretykom przyjrzeć się próbom wykorzystania abstrakcyjnych haseł w praktyce. Prof. Sławomir Magala, Rotterdam School of Management, Uniwersytet Jagielloński Na pewno nie jest to kolejne, nudne dzieło o zarządzaniu, pod jakimi uginają się półki w księgarniach. Autor lekkim piórem pokazuje przykłady, dlaczego wielopłaszczyznowe myślenie i szeroki kąt widzenia menedżera są kluczowe dla osiągnięcia przez firmę sukcesu bądź zafundowania jej porażki rynkowej. Zawodowi menedżerowie nigdy o tym nie zapominają. Grażyna Piotrowska-Oliwa, Prezes Virgin Mobile Polska Z książki przebija pasja, do której autor sam się przyznaje. Napisana jest dobrym, zrozumiałym językiem i zawiera wiele bardzo ciekawych spostrzeżeń, nie zawsze dotąd zauważanych lub wręcz lekceważonych.Widziałbym ją jako swego rodzaju vademecum dla praktykujących menedżerów, którzy nie mają czasu na pogłębione studia z zarządzania i nauk pokrewnych. Prof. Witold Bielecki, Rektor Akademii Leona Koźmińskiego
31% rabatu
54,49
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Innowacje w miejscu pracy
W dyskursie publicznym innowacyjność jest chyba najczęściej używanym terminem – i to nie tylko w Polsce. Dominujące podejście koncentruje się jednak na rozwoju i wdrażaniu innowacji technologicznych, na zarządzaniu procesem zmiany oraz dopasowywaniu możliwości danego przedsiębiorstwa do oczekiwań rynkowych. Wyzwania społeczne i wpływ innowacji na podnoszenie jakości miejsc pracy nie są zwykle przedmiotem analizy. A przecież wzrost poziomu innowacyjności jest nie tylko kluczowym wyzwaniem z punktu widzenia konkurencyjności gospodarki, ale również z punktu widzenia podejmowania największych wyzwań stojących przed społeczeństwem, w tym tworzenia i utrzymywania wartościowych miejsc pracy. Książka przedstawia najważniejsze koncepcje oraz badania dotyczące innowacyjności w miejscu pracy, a międzynarodowy zespół autorów składa się z najlepszych ekspertów w tym obszarze. Publikacja składa się z czterech części, w których przedstawiona jest perspektywa teoretyczna, kontekst instytucjonalny, organizacyjny, a także kontekst jakości życia. Dowodzi, że w dłuższej perspektywie pełne zaangażowanie pracowników i ich partycypacja w procesach innowacyjnych będą miały większy wpływ niż np. zmiany technologiczne na proces doskonalenia systemów zarządzania. Książka zawiera także konkretne rekomendacje dla praktyków zarządzania. Publikacja ukazuje się we współpracy z Akademią Leona Koźmińskiego.
31% rabatu
34,42
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Mecz wygrywa się w szatni!
Mecz wygrywa się w szatni! to zapis bezcennych doświadczeń Mike’a Smitha – trenera drużyny NFL Atlanta Falcons i Jona Gordona – wybitnego konsultanta wielu uczelnianych i profesjonalnych drużyn sportowych, ukazujący siedem fundamentalnych zasad, dzięki którym liderzy każdej instytucji, firmy, jednostki oświatowej czy drużyny sportowej mogą zdopingować swój zespół. Ich błędy i niepowodzenia, tak jak i zwycięstwa, stanowią bezcenne lekcje, z których możemy czerpać, by wzbogacać własne organizacje. Krok po kroku autorzy wprowadzają nas w tajniki budowania dobrze prosperującej organizacji, oferując jasną strategię działania oraz praktyczne narzędzia, dzięki którym zwierzchnicy mogą stworzyć doskonałą kulturę organizacyjną, inspirować swoją postawą, wzmacniać relacje, usprawniać pracę zespołową, osiągać imponujące wyniki oraz unikać błędów, które nazbyt często paraliżują organizacje i niweczą działania ich liderów. Bez względu na charakter grupy – czy jest to drużyna sportowa, kierownictwo najwyższego szczebla, jednostka wojskowa, grono pedagogiczne, czy szpitalny oddział ratunkowy – skuteczni liderzy to ci, którzy szkolą, motywują, służą radą i wspierają rozwój członków swojego zespołu. Dzięki takiej postawie umacnia się nie tylko zespół, ale również sam lider, jego relacje zawodowe i cała organizacja. Mecz wygrywa się w szatni! to książka, która nie tylko oferuje nieoceniony wgląd za kulisy jednej z najbardziej stresujących i obciążonych największą presją funkcji kierowniczych na świecie, ale również podpowiada, jak każdy lider może wykorzystać opisane w niej doświadczenia, by doprowadzić swój własny zespół do zwycięstwa. ***** JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego wystąpienia inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały przetestowane przez liczne firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale, drużyny sportowe i organiza-cje non profit. Z autorem można się skontaktować poprzez stronę JonGordon.com lub konto Twitter @JonGordon11. MIKE SMITH był w latach 2008–2014 głównym szkoleniowcem drużyny NFL Atlanta Falcons. W swoim pierwszym sezonie z Sokołami otrzymał nagrodę dla najlepszego trenera Ligi (NFL Coach of the Year Award), przyznawaną rokrocznie przez agencję Associated Press. Portal Sporting News aż trzykrotnie przyznał mu tytuł Trenera Roku NFL (w 2008, 2010 i 2012 roku).
22% rabatu
23,32
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Samorządowe centra usług wspólnych. Tworzenie i funkcjonowanie + Płyta CD
Stan prawny na 1 grudnia 2016 r. Pierwszy na runku poradnik z zakresu tworzenia i funkcjonowania CUW. Zawiera 27 wzorów dokumentów na płycie CD oraz liczne odpowiedzi na naczęściej zadawane pytania. Od 1.1.2016 r. weszły w życie zmiany w ustawach samorządowych, które pozwolą na zapewnienie wspólnej obsługi administracyjnej, finansowej i organizacyjnej dla podległych i nadzorowanych przez JST jednostek organizacyjnych. W nowo dodanych przepisach ustawodawca określając rodzaj działalności, jakim mogą zajmować się „centra usług wspólnych” użył słowa w „szczególności”. Oznacza, to że JST i jej jednostki organizacyjne będą w sposób swobodny określały zakres wspólnej obsługi, w zależności od potrzeb. Zatem od 1.1.2016 r. jednostki organizacyjne JST tj. np. szkoły, OPS-y, instytucje kultury nie muszą mieć księgowej na etacie pod warunkiem, że rada gminy (powiatu, województwa) podejmie uchwałę, że księgowość tych instytucji będzie prowadzona w ramach struktury gminy. Ustawodawca dał swobodę samorządom w zakresie kształtowania struktury organizacyjnej, a także umiejscowienia w gminie (powiecie, województwie) „centrum usług wspólnych". Także zasady ich działania, zakres oraz obszar określa JST. Ponadto tylko do końca 2016 r. mogą istnieć w obecnym kształcie tzw. GZEAS-y (czyli jednostki, które obecnie zajmują się wspólna obsługą w zakresie oświaty). Jeśli samorząd chce je utrzymać, musi dostosować je do obowiązujących obecnie przepisów. Może to uczynić w taki sposób, jaki uzna dla siebie za najlepszy. Pierwszy wariant to utworzenie nowych jednostek do wspólnej obsługi i likwidacja już istniejącej tego typu jednostki. Drugi wariant to utworzenie nowych jednostek obsługujących na bazie już istniejących przez dostosowanie prawno-organizacyjne (zmiana statutu, regulaminu organizacyjnego) np. zespołu ekonomiczno-administracyjnego szkół oraz placówek oświatowych do nowych przepisów. Trzeci wariant to możliwość prowadzenia wspólnej obsługi odpowiednio przez urząd gminy, starostwo powiatowe lub urząd marszałkowski. We wszystkich tych wariantach należy podjąć stosowne uchwały (których wzory zamieszczamy w książce). W publikacji zostały przedstawione rewolucyjne zmiany jakie wprowadziła ustawa z 25.6.2015 r. o zmianie ustawy o samorządzie gminnym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2015 r. poz. 1045). Dodatkowo książka uwzględnia zmiany wprowadzone ustawą Z 5.9.2016 r. o zmianie ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o zmianie ustawy o samorządzie gminnym oraz niektórych innych ustaw – Dz.U. z 2016 r. poz. 1583 (zmiana ta reguluje m.in. kwestie tworzenia CUW w zakresie zadań z pomocy społecznej). Zmiany te weszły w życie 15 października 2016 r.
20% rabatu
111,20
139,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nauka o organizacji
Nauka o organizacji
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Podręcznik zawiera zaktualizowane podstawy współczesnego podejścia do zorganizowanego działania ludzi oraz tworzenia i sprawnego funkcjonowa­nia organizacji. Jest on adresowany do studentów zarządzania i ekonomii oraz innych kierunków studiów, jak również do praktyków, którym podstawo­wa wiedza o organizacji jest niezbędna. Przestudiowanie podręcznika pozwoli na: - zrozumienie złożoności świata organizacji, - uzyskanie wiedzy i praktycznych wskazań dotyczących sprawnego funkcjonowania organizacji w zmiennym otoczeniu, - przyswojenie zasad i form współdziałania organizacyjnego, - poznanie głównych tendencji zwiększania sprawności organizacyjnej, jak elastyczność, sieciowość, wirtualność. Barbara Kożuch - profesor nauk ekonomicznych, doktor habilitowany nauk ekonomicznych w zakresie organizacji i zarządzania z dorobkiem naukowym w dziedzinie nauk ekonomicznych oraz humanistycznych. Specjalizuje się w teorii organizacji, zarządzaniu publicznym oraz zarządzaniu zasobami ludz­kimi. W szczególności bada podstawy teoretyczne nauk o zarządzaniu, warunki sprawnego funkcjonowania sektora publicznego, zasady zarządzania publicznego w administracji publicznej i organizacjach obywatelskich, a także współdziałanie organizacyjne i zarządzanie zmianami w systemie ochrony zdrowia, oświaty i kultury, także ładu i porządku publicznego. Opublikowała blisko 300 oryginalnych prac, w tym monografie i artykuły naukowe oraz opracowania wykorzystywane w procesie dydaktycznym. Od 2005 r. profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego. Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarzą­dzania PAN w kadencji 2007-2011. Od 2002 r. Redaktor Naczelny kwartalnika „Współczesne Zarządzanie".
27% rabatu
43,80
60,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zarządzanie Publiczne 1/2017 Koło Krakowskie
Zarządzanie Publiczne 1/2017 Koło Krakowskie Wartości - Normy - Dobra
18% rabatu
17,22
21,00 zł
Dodaj
do koszyka
8 lekcji przywództwa dla przedsiębiorców...
W biznesie praca zespołowa zanika, gdy warunki ulegają pogorszeniu. Kiedy robi się naprawdę ciężko, cywile wyciągają bagnety i zaczynają dźgać współpracowników w plecy. Ta książka różni się od innych, pisanych dla początkujących przedsiębiorców, przede wszystkim tym, że skupia się ona na najważniejszych mocnych stronach i umiejętnościach przywódców – ponieważ wszyscy przedsiębiorcy muszą być przywódcami. Aby zostać odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, powinieneś skorzystać z mojej rady i przyjąć wojskową kulturę ciągłego uczenia się i wprowadzić ją do swojej firmy. To może trochę potrwać, ponieważ większość cywilów bez przygotowania wojskowego wprawdzie chodziła do szkoły, ale nie poznała w niej kultury ciągłego uczenia się i szkolenia. Jeżeli chcesz stworzyć taką kulturę w swoim przedsiębiorstwie, jego przywódcy muszą pochodzić spośród ludzi, którzy na co dzień są zaangażowani w działalność tego przedsiębiorstwa. Nie mogą to być dyrektorzy sprowadzeni z zewnątrz. Niniejsza książka została napisana w formie przewodnika, który przygotuje Cię do radzenia sobie z tego typu zagrożeniami. Mam też dobrą wiadomość dla wszystkich, którzy służyli w armii: przeszliście już odpowiednie szkolenie i trening, macie najważniejsze kompetencje, siłę ducha i poczucie misji niezbędne do spełnienia rygorów bycia przedsiębiorcą. Jeżeli jednak chcecie mieć gwarancję sukcesu, stałe zarobki i przywileje socjalne, najlepiej będzie, jeśli zostaniecie przy pracy na etacie. Napisałem tę książkę z jeszcze jednego powodu. Uważam, ze Stany Zjednoczone i cały świat stoją w obliczu ogromnego problemu: bezrobocia i zatrudnienia poniżej kwalifikacji.
31% rabatu
32,42
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
Budowa dokumenty BHP + kalendarz BHP na 2017
Budowa - dokumenty bhp Płyta CD zawiera materiały, które zostały przygotowane specjalnie z myślą o inspektorach i specjalistach ds. bhp oraz osobach, zajmujących się prowadzeniem spraw dotyczących bhp. Znajduje się tu : 68 wzorów dokumentów niezbędnych do prowadzenia dokumentacji bhp w firmie budowlanej, 12 list kontrolnych, 4 opracowania merytoryczne dotyczące zagadnień budowlanych. Łatwa i intuicyjna nawigacja na płycie CD pozwoli szybko odnaleźć, przeczytać opracowania merytoryczne, pobrać, wypełnić i skompletować dokumenty oraz listy kontrolne. + kalendarz BHP 2017 Czytelny kalendarz na 2017 zawierający dodatkowo m.in.: wymagania kwalifikacyjne służby bhp, rodzaje i czestotliwość szkoleń bhp, podział obowiązków z uwagi na funkcje w postepowaniu powypadkowym, rodzaje badań i ich częstotliwość, zasady ergonomicznej organizacji stanowiska pracy z komputerem, częstotliwość badań czynników szkodliwych, minimalne wymagania dla dróg w zakładzie pracy, informacje dotyczące efektów oceny ryzyka zawodowego, błędów w ocenie ryzyka oraz jej weryfikacji oraz wiele innych.
31% rabatu
130,37
189,00 zł
Dodaj
do koszyka
Biuro Dokumenty BHP + kalendarz BHP na 2017
Biuro - dokumenty bhp Płyta CD zawiera materiały, które zostały przygotowane specjalnie z myślą o inspektorach i specjalistach ds. bhp oraz osobach, zajmujących się prowadzeniem spraw dotyczących bhp. Płyta zawiera : 42 wzory dokumentów niezbędnych do prowadzenia dokumentacji bhp w biurze, 12 list kontrolnych, 7 opracowań merytorycznych dotyczących zagadnień administracyjno-biurowych. Łatwa i intuicyjna nawigacja na płycie CD pozwoli szybko odnaleźć i przeczytać opracowania merytoryczne, pobrać, wypełnić i skompletować dokumenty oraz listy kontrolne. + kalendarz BHP 2017 Czytelny kalendarz na 2017 zawierający dodatkowo m.in.: wymagania kwalifikacyjne służby bhp, rodzaje i czestotliwość szkoleń bhp, podział obowiązków z uwagi na funkcje w postepowaniu powypadkowym, rodzaje badań i ich częstotliwość, zasady ergonomicznej organizacji stanowiska pracy z komputerem, częstotliwość badań czynników szkodliwych, minimalne wymagania dla dróg w zakładzie pracy, informacje dotyczące efektów oceny ryzyka zawodowego, błędów w ocenie ryzyka oraz jej weryfikacji oraz wiele innych.
31% rabatu
130,37
189,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ochrona środowiska w firmie Kompendium wiedzy dla przedsiębiorcy + Kalendarz Ochrony Środowiska 2017
Ochrona środowiska w firmie. Kompendium wiedzy dla przedsiębiorcy Dzięki książce specjalista ds. ochrony środowiska pozyska praktyczne informacje, jak organizować i nadzorować działalność przedsiębiorstwa związaną z ochroną środowiska. Z poradnika czytelnik dowie się, jak przygotować odpowiednią dokumentację, sporządzić raport np. do KOBiZE, wyliczyć opłatę np. środowiskową lub produktową, uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach. Ponadto, w poradniku podpowiadamy, jak kontrolować przestrzeganie w firmie wymagań środowiskowych, w tym pozyskiwać wymagane prawem pozwolenia, zezwolenia, czy zgłoszenia. Podajemy także informację o terminach wykonywania kluczowych czynności, aby ułatwić planowanie codziennej pracy. Kalendarz Ochrony Środowiska na 2017 W ciągu roku przedsiębiorcy muszą wywiązać się z wielu obowiązków związanych z ochroną środowiska. Chodzi tu głownie o składanie odpowiednich sprawozdań i uiszczanie opłat. Żeby nikt nie przeoczył tych obowiązków, przygotowaliśmy kalendarz, w którym podpowiadamy, w którym miesiącu jakich formalności trzeba dopełnić. Podpowiadamy również jak przygotować się do kontroli WIOŚ, bo nigdy nie wiadomo kiedy inspektorzy pojawią się w Twojej firmie! W kalendarzu zamieściliśmy także wskazówki dotyczace prowadzenia ewidencji odpadów - to od niej zależy czy złożysz poprawne sprawozdanie odpadowe.
31% rabatu
68,29
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Controlling strategiczny
Controlling strategiczny
Wydawca: Gab
wysyłka: 48h
„Controlling strategiczny” zawiera ponad 60 studiów przypadków opartych na przykładach, z którymi autor spotkał się w swojej wieloletniej praktyce konsultanta, a które przedstawiają problemy firm usługowych, przedsiębiorstw produkcyjnych, firm handlowych i organizacji nienastawionych na zysk. Zarówno pytania testowe, jak i omawiane przykłady są zorientowane na określenie problemu występującego w organizacji i jego rozwiązanie przy wykorzystaniu całego instrumentarium narzędzi controllingu strategicznego. Książka powinna okazać się szczególnie przydatna dla tych czytelników, którzy mają już podstawową wiedzę z zakresu controllingu (rachunkowości zarządczej), i jest adresowana przede wszystkim do: – praktyków zajmujących się zawodowo problematyką controllingu; – menedżerów różnych szczebli z firm usługowych, produkcyjnych, handlowych i organizacji nienastawionych na zysk; – studentów studiów magisterskich i podyplomowych z zakresu rachunkowości; – uczestników szkoleń z zakresu controllingu; – wszystkich tych, którym potrzebna jest praktyczna wiedza z zakresu controllingu strategicznego.
25% rabatu
66,75
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Sztuka skutecznego porozumiewania się
Umiejętność komunikowania się ma ogromny wpływ na wszystkie sfery naszego życia. Dzięki niej budujemy i podtrzymujemy przyjazne relacje z ludźmi, jasno wyrażamy swoje myśli, skutecznie porozumiewamy się z rodziną i ze współpracownikami, radzimy sobie w sytuacjach konfliktowych, a nawiązując nowe znajomości, unikamy pułapek wynikających z uprzedzeń. Potrafimy także zadbać o własne potrzeby. Wiele osób niesłusznie zakłada, że umiejętności komunikacyjne są wrodzone i nie można ich nabyć. Jednak dzięki odpowiednim ćwiczeniom każdy może się nauczyć sprawnego i skutecznego porozumiewania się. Komunikowanie się jest umiejętnością, którą zawsze można udoskonalić. Autorzy książki opisują narzędzia, które pozwolą ci wyrazić siebie i skutecznie porozumiewać się z innymi. Pomogą ci w tym liczne przykłady i praktyczne ćwiczenia.
31% rabatu
27,63
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jednoosobowa firma
Jak krok po kroku zarejestrować firmę? Jak zdobyć pieniądze na start? Jaka forma opodatkowania będzie dla Ciebie najkorzystniejsza? Czy lepiej płacić podatek liniowy czy według skali podatkowej? Co można zaliczyć w koszty? Jak rozliczać wydatki związane z samochodem? Czy lepiej być podatnikiem VAT, czy nie? Odpowiedzi na te i inne ważne pytania znajdziesz w tej książce. JEDNOOSOBOWA FIRMA to poradnik dla osób, które chcą założyć własną małą firmę i samodzielnie ją prowadzić. Poradnik ten spotkał się z bardzo pozytywnymi opiniami Czytelników. Jest on wykorzystywany jako podstawowy materiał szkoleniowy na kursach dla osób chcących założyć własną firmę. Dlaczego? Dlatego, że jest kompletny i zawiera wszystkie ważne zagadnienia w zakresie rejestracji działalności gospodarczej, prowadzenia rachunkowości, rozliczania podatku dochodowego i podatku VAT, składania deklaracji podatkowych i zusowskich, odliczania ulg podatkowych itp. A wszystkie te informacje są podane prostym, zrozumiałym językiem.
31% rabatu
34,04
49,35 zł
Dodaj
do koszyka
Ochrona danych osobowych w praktyce + Kalendarz ABI 2017
Ochrona danych osobowych w praktyce – 180 kluczowych porad z uwzględnieniem rewolucyjnych zmian rozporządzenia UE Książka "Ochrona danych osobowych w praktyce – 180 kluczowych porad z uwzględnieniem rewolucyjnych zmian rozporządzenia UE" przeprowadzi Czytelnika przez najważniejsze kwestie związane z ochroną danych osobowych, tłumacząc trudne zagadnienia w przystępny sposób. Znajdują się w niej odpowiedzi na najważniejsze pytania, które wyjaśnią, jak zorganizować system ochrony danych osobowych w firmie lub urzędzie. Zgłaszanie zbiorów danych do rejestracji, realizacja obowiązków przez ABI, zabezpieczanie danych - to tylko niektóre poruszane w niej tematy. Oddzielny rozdział został poświęcony ogólnemu rozporządzeniu o ochronie danych osobowych. Już teraz warto zaznajomić się ze zmianami, jakie ten akt prawny wprowadzi, by wiedzieć, jak się do nich przygotować. Kalendarz ABI 2017 Kalendarz ABI dzięki swojemu przejrzystemu układowi pomoże nie tylko dobrze zorganizować i zaplanować swoją pracę, ale także przeprowadzi administratora danych i administratora bezpieczeństwa informacji po najważniejszych zmianach, jakie wprowadzi ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
31% rabatu
61,39
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kapitał innowacyjny przedsiębiorstwa
Cel pracy i postawiony problem badawczy zdeterminowały jej strukturę. Monografia składa się z pięciu rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończeniem. Trzy pierwsze rozdziały mają charakter teoretyczny, rozdział czwarty ma charakter metodyczny i stanowi wprowadzenie do opisu wyników badania zawartego w rozdziale piątym. W badaniu wykorzystano reprezentatywne mikrodane z programu Badań Statystycznych Statystyki Publicznej, realizowanego przez Główny Urząd Statystyczny nt. „Innowacje w przemyśle (PNT-02)”. Przywołane dane pochodzą z edycji badań obejmującej lata 2010–2012. Były nimi objęte przedsiębiorstwa przetwórstwa przemysłowego aktywne innowacyjnie. Badanie innowacyjności w przemyśle przeprowadzono na pełnej populacji przedsiębiorstw o liczbie pracujących 50 i więcej osób oraz na reprezentatywnej próbie pozostałych przedsiębiorstw.
22% rabatu
32,76
42,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka