Okładka książki E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788381020695
EAN: 9788381020695
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 16,4x23,5 cm
język: polski
liczba stron: 170
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
41,95 zł
Cena detaliczna: 
54,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,45

Opis produktu

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? • Co to jest marketing internetowy? • Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? • Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? • Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? • Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj