Okładka książki Formułowanie strategii przedsiębiorstwa

Formułowanie strategii przedsiębiorstwa

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788380855649
EAN: 9788380855649
oprawa: Miękka
podtytuł: Klasyka
format: 15.9x23.2
język: polski
liczba stron: 170
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
32,87 zł
Cena detaliczna: 
42,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,87

Opis produktu

Książka jest podręcznikiem do studiowania zarządzania strategicznego oraz materiałem dla praktyków, którzy uczestniczą w zarządzaniu strategicznym przedsiębiorstwa. Motywem przewodnim rozdziału pierwszego książki jest opis podstawowych podejść, metod i technik w zarządzaniu strategicznym, czyli wyjaśnienie co to jest zarządzanie strategiczne. Następnie opisano klasyczne metody i techniki zarządzania strategicznego, ze szczególnym uwzględnieniem metod wykreowanych w ramach tzw. harwardzkiej szkoły planowania–pozycjonowania. Część trzecia książki poświęcona jest alternatywnym spojrzeniom na zarządzanie strategiczne: na restrukturyzację przedsiębiorstw. Opisano w niej różne spojrzenia na organizacyjne paradygmaty jako punkt wyjścia do rozważań o innych podstawowych podejściach do restrukturyzacji przedsiębiorstw lub wybranych zakresów funkcjonalnych działania. Przedstawiono różne „formuły restrukturyzacji” i reagowania na sytuacje kryzysowe.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj