Dziś w ofercie 134 242 pozycji
Taboo Po Północy
Taboo Po Północy
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Kultowa gra w wersji dla dorosłych Jest tylko jedno słowo, które chcesz im powiedzieć… i pięć rzeczy, których nie możesz im powiedzieć. Zawartość: 264 karty piszczałka klepsydra notesik na punkty instrukcja Wymaga 2 baterii AA Wiek graczy: 18+
18% rabatu
111,07
135,45 zł
Dodaj
do koszyka
Szeryf z Nottingham Wesoła kompania
Wesoła Kompania to zestaw czterech dodatków oraz wariantu dla sześciu graczy! Grając w sześciu będziemy mogli zamienić role szeryfa, dwoma rolami zastępców, którzy mogą decydować wspólnie o sprawdzeniu bądź przepuszczeniu danego handlarza. Szmuglowanie jest bardzo emocjonującym zajęciem. Jeżeli chcemy podnieść nieco adrenalinę przy stole, to na pewno ucieszy nas fakt, że w dodatku znajdziemy 4 moduły dotyczące zmian w towarach: Przepraw członka Wesołej Kompanii i ciesz się z jego specjalnych umiejętności, Czarny Rynek, którego realizacja zapotrzebowania da nam dodatkowe monety, Prawa zmieniające zasady gry, które Szeryf ustanawia w trakcie każdej rundy, Specjalne Rozkazy przeszmuglowania pary legalnego i nielegalnego przedmiotu. Dodatek do Szeryfa z Nottingham - Wesoła Kompania, to dzięki niemu targowanie się wejdzie na nowy poziom! Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Szeryf z Nottingham. Podstawowe informacje Liczba graczy: 3 - 6 osób Wiek: od 13 lat Czas gry: ok. 60 minut Zawartość pudełka: torba kupiecka (dla szóstego gracza) stragan kupiecki (dla szóstego gracza) 6 kart zastępców szeryfa (reprezentujących 6 graczy) 2 znaczniki zastępców szeryfa (zamiast znacznika szeryfa) płytka łupu 6 kart czarnego rynku (kontrabanda) 24 karty praw 15 kart specjalnych zamówień (na każdej karcie widnieje 1 karta legalnego towaru i 1 karta kontrabandy) 18 kart Wesołej Kompanii (na każdej karcie widnieje jej wartość, wysokość grzywny i efekt natychmiastowy) płytka lasu Sherwood (tu należy umieścić stos kart Wesołej Kompanii)
16% rabatu
63,76
75,90 zł
Dodaj
do koszyka
Eliksir mnożenia
Eliksir mnożenia
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
W Eliksirze mnożenia zwycięży ten z graczy, który jako pierwszy schwyta 5 potworów. Aby to zrobić, musi zebrać cyfry, które pomnożone przez siebie dadzą liczbę równą numerowi stwora, znajdującego się na polu drugiego uczestnika zabawy. Wydaje się proste? Nie tak bardzo, jeśli weźmiemy pod uwagę, że z każdym ruchem będziemy sobie nawzajem przeszkadzali! Na czym to polega? Każdy z graczy ma na ręce komplet dwustronnych kart: na górze każdej z nich znajduje się potwór oznaczony liczbą, a na dole - eliksir z numerem. Zadaniem graczy jest wykładać karty w taki sposób, aby w ich części stołu znalazła się kombinacja cyfr-eliksirów, których iloczyn będzie równy numerowi jednego z potworów przeciwnika. Oznacza to, że każda wykładana przez nas karta ma dwie funkcje - dla nas narzędziem jest strona z eliksirem, natomiast dla przeciwnika ważne są potwory, które stanowią jego cel. Liczba graczy: 2 osoby Wiek: od 7 lat Czas gry: ok. 15 minut
16% rabatu
31,88
37,95 zł
Dodaj
do koszyka
Zostań Stylistką
Granie w ubieranie! Przygoda dla wszystkich małych dam. Zostań stylistką znanej celebrytki. Rób zakupy w eleganckich butikach, poluj na okazje i znajdź najlepszy zakład fryzjerski. Czy potrafisz dobrać odpowiednią stylizację, aby twoja modelka wyglądała bajecznie? Spraw, aby twoja gwiazda błyszczała na czerwonym dywanie! • Proste zasady i 3 mini gry • Rozwija szybkość, zręczność, kreatywność i pamięć • Niska cena z utrzymaniem wysokiej jakości wykonania
33% rabatu
40,19
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Panic Lab
Panic Lab
Wydawca: G3
wysyłka: 48h
Pierwszy gracz rzuca czterema kośćmi. Od tego momentu wszyscy gracze grają jednocześnie: - trzy kości określają kolor, kształt i wzór ameby, którą należy odnaleźć - kość "laboratorium" wskazuje miejsce, z którego ameba uciekła oraz kierunek jej ucieczki Aby znaleźć amebę wskazaną przez "kości koloru, kształtu i wzoru", gracze muszą zacząć poszukiwania od laboratorium wskazanego przez "kość laboratorium" i poruszać się w kierunku wskazanym przez strzałkę. Wygrywa osoba, która jako pierwsza dotknie odpowiedniego obrazka z amebą (wszyscy gracze sprawdzają czy znaleziona została właściwa ameba). W nagrodę otrzymuje żeton zwycięstwa. Pierwsza osoba, która zdobędzie pięć żetonów zwycięstwa - wygrywa grę. Błąd! Zdarza się, że gracze się pomylą i wskazują niewłaściwe ameby. W takim przypadku sprawdza się poprawność i osoba, która źle wskazała amebę oddaje swój żeton zwycięstwa (jeśli nie posiada takiego, nie ponosi żadnej innej kary). Otwory wentylacyjne Ameby mogą się ukrywać prześlizgując się przez otwory wentylacyjne. Jeśli idąc drogą obraną przez amebę gracze natrafią na pole z otworem wentylacyjnym, wówczas przeskakują wszystkie pola pomiędzy tym otworem i następnym. Laboratoria mutacyjne Przechodząc przez laboratoria mutacyjne ameby zmieniają się: - ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne koloru zmienia kolor - ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne kształtu zmienia kształt - ameba, która przechodzi przez laboratoria mutacyjne wzoru zmienia wzór Ameby są bardzo delikatne i nie przeżyją więcej niż czterech mutacji! Jeśli ameba przechodzi przez czwarte laboratorium mutacyjne w tej samej kolejce, natychmiast znika. W takim przypadku aby wygrać należy dotknąć czwartego i zarazem ostatniego laboratorium mutacyjnego, przez które ameba przechodziła! PUDEŁKO ZAWIERA: 25 kwadratowych obrazków 4 kości 30 żetonów zwycięstwa instrukcja
16% rabatu
35,24
41,95 zł
Dodaj
do koszyka
Turysta w Rzymie HARAKA PAKA
W grze wcielasz się w turystę zwiedzającego Rzym. Twoim zadaniem jest zwiedzić jak najwięcej miejsc o jak największej wartości. W mieście możesz poruszać się różnymi środkami transportu takimi jak autobus, metro, rower, auto lub możesz zwiedzać pieszo. Wybór należy do Ciebie! Musisz jednak pamiętać, że każdy środek transportu wymaga innej ilości czasu do przebycia trasy. W zwiedzaniu mogą przeszkadzać Ci inni turyści, którzy akurat mogą zająć planowaną przez Ciebie trasę.Gra pełna emocji i rywalizacji, wymaga od Graczy umiejętności szybkiej zmiany strategii oraz przewidywania gdzie właśnie podążają tłumy turystów.W grze zawarty jest element edukacyjny. Każdy z graczy po dotarciu do zamierzonego celu dostaje tzw. Kartę Miejsca. Karta ta przedstawia rysunek danego zabytku oraz ciekawy opis tego miejsca. Na planszy znajdziemy aż 36 miejsc, które warto odwiedzić w Rzymie.Zawartość pudełka:-Plansza x 1 szt.-Bilety:-Bilet autobusowy x 15 szt.,-Bilet metro x 10 szt.,-Karta rowerowa x 15 szt.,-Karta autostopowicza x 15 szt.,-Bilet roboty drogowe x 5 szt.-Karty czasu:-5 min x 20 szt.,-10 min x 20 szt.,-15 min x 7 szt.,-20 min x 7 szt.,-25 min x 5 szt.,-30 min x 5 szt.-Pionki:-Białe x 41 szt.,-Czarne x 41 szt.,-Zielone x 41 szt.,-Czerwone x 41 szt.,-Niebieskie x 41 szt.,-Pionki turyści x 5.-Karty miejsca:-36 rodzajów kart x 5 szt. = 180 szt.-Karty startu x 5 szt.-Instrukcja x 1 szt.
23% rabatu
107,79
139,99 zł
Dodaj
do koszyka
Cv
Cv
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
CV Pocket to propozycja nie tylko dla fanów gry CV. Prosta, karciana gra z oryginalnymi ilustracjami Piotra Sochy, w której gracze podejmują życiowe decyzje związane z edukacją, relacjami społecznymi, finansami itp. Odpowiednie dobieranie kart zapewni szczęście i zwycięstwo. Wiek: 10+ Liczba graczy: 2-4
27% rabatu
29,19
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Karmaka
Karmaka
Wydawca: Foxgames
wysyłka: 48h
Karmaka jest strategiczną grą karcianą, w której gracze powoli wspinają się po szczeblach Karmicznej Drabiny, rozpoczynając grę jako małe, niewiele znaczące żuczki. Pierwszy gracz, który dosięgnie szczytu drabiny, wstąpi w najwyższą formę bytu i wygra rozgrywkę. Tylko od ciebie zależy, w jaki sposób to osiągniesz – czyniąc wokół dobro, czy sabotując poczynania innych. Pamiętaj jednak o tym, że karma zawsze wraca: co posiejcie, to zbierzecie! Gdy zagrywasz kartę, której efekt wpływa na przeciwnika, ten może ją wziąć i użyć przeciw tobie w przyszłych rundach. Tak działa karma! Z rozwagą śledź zatem poczynania innych i planuj swoje uczynki, mając w pamięci tę pradawną mądrość. A gdy dosięgniesz najwyższego szczebla Kamicznej Drabiny, dostąpisz transcendencji!
33% rabatu
43,54
64,99 zł
Dodaj
do koszyka
Ryzyk Fizyk
Ryzyk Fizyk
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
Ile ważył najcięższy mistrz sumo? Znasz odpowiedź na to pytanie? Jeśli tak – podaj prawidłową liczbę. Jeśli nie – spróbuj zgadnąć. A może zaryzykujesz i postawisz dolary na odpowiedź innego gracza? Ryzyk Fizyk to jedna z najpopularniejszych gier quizowych na świecie. Zebrano w niej zabawne, ciekawe, niezwykłe pytania z różnych dziedzin. Jednak nie musisz być ekspertem w każdej z nich. Wygrasz, jeśli obstawisz właściwe odpowiedzi i zaryzykujesz w odpowiednim momencie.
31% rabatu
82,73
119,90 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly Dragon ball Z wersja angielska
Zdobądź legendarnych wojowników takich jak Goku, Vegeta i Gohan, aby pomóc w tej przygodzie monopolu: Dragon Ball Z! - 6 Collectible Tokens: Trunk's Sword, DynoCap, 4-gwiazdkowa Dragon Ball, Radar Smoka, Zbroja Saiyan, Turtle Shell - Domy przemianowały Kame Houses i Hotels na Hyperbolic Time Chambers - Chance i Community Chest zmieniły nazwę Capsule Corp. i Red Ribbon Army - Niestandardowe monopolowe pieniądze. (wersja angielska)
25% rabatu
143,79
191,72 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly Uncharted wersja angielska
Limitowana kolekcjonerska edycja popularnej gry Uncharted. Wersja w języku angielskim. Liczba graczy: 2-6(wersja angielska)
25% rabatu
143,79
191,72 zł
Dodaj
do koszyka
Memory Stolice Europy
Memory Stolice Europy
Wydawca: Albi
wysyłka: 48h
Dopasuj państwo i jego stolicę. W pudełku 48 kart
24% rabatu
17,47
22,99 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Intryganci
Gra - Intryganci
Wydawca: Lucrum
wysyłka: 24h
Intryganci intrygują graczy niesztampowym podejściem do zagadnienia zdobywania punktów. Celem gracza jest wyłożenie przed sobą sześciu różnych postaci (uknucie spisku), za co otrzyma punkt. Zadanie jest to jednak trudne, ponieważ w grze występuje jedynie siedem różnych postaci, zaś ich wyłożenie wywołuje rozmaite efekty pozwalające na wymianę kart lub odrzucanie. Tym samym łatwo znaleźć się w sytuacji, gdy brak jest możliwości wykonania legalnego ruchu. W takim przypadku pechowy gracz ""trafia na szafot"", a pozostali uzyskują po punkcie.W rezultacie każdy przede wszystkim dba o to, by nie wpaść w pułapkę jednocześnie próbując wpędzić w nią innych. Jednakże myśląc o zwycięstwie nie można sobie pozwolić na całkowity brak ryzyka - tylko skuteczne uknucie spisku pozwala wszak na odskoczenie w punktacji od peletonu pozostałych graczy.
28% rabatu
35,93
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Kraina Lodu Labirynt Junior
Kto znajdzie w labiryncie z lodu i śniegu drogę do dzielnych sióstr, Anny i Elsy, albo do zabawnego bałwanka Olafa? Jeżeli będziesz sprytnie i przewidująco przesuwał karty w labiryncie, to tam, gdzie wcześniej stały mury, powstaną nagle nowe drogi, a Ty będziesz mógł dotrzeć do wszystkich bohaterów z filmu Kraina Lodu. Zawartość: plansza do gry 17 kwadratowych kart z drogami 12 okrągłych żetonów 4 figurki. Liczba graczy 2-4 Wiek 4-8 lat
22% rabatu
81,85
104,94 zł
Dodaj
do koszyka
BrainBox Gra
BrainBox Gra
Wydawca: Albi
wysyłka: 48h
Ćwicz pamięć aż w ośmiu kategoriach! To najnowsza gra z serii BrainBox. W pudełku oprócz aż 160 kart znajduje się plansza do gry, kostka i klepsydra. Aby wygrać, należy zebrać karty z wszystkich kategorii. Na planszy czekają na was także zadania specjalne. Karty są podzielone na osiem kategorii: historia, sport, jedzenie i picie, sztuka i literatura, przyroda, rozrywka, ludzie i miejsca oraz ciekawostki. Waszym zadaniem będzie nie tylko rozgrywka na planszy, ale przede wszystkim zapamiętanie wszystkich szczegółów z karty i udzielenie poprawnej odpowiedzi na wylosowane pytanie. Gra od 8 lat.
28% rabatu
86,39
119,99 zł
Dodaj
do koszyka
Brainbox Meine ersten Bilder
Brainbox Meine ersten Bilder
Wydawca: Albi
wysyłka: 48h
Brain Box - Moje pierwsze zdjęcia Przyjrzyj się każdej karcie przez 10 sekund. Następnie odwróć kartę i odpowiedz na pytania. Bogato ilustrowane mapy, opracowane we współpracy z nauczycielami szkół podstawowych, przedstawiają różne scenerie - od farmy przez sport, zwierzęta domowe po bajkę na dobranoc. Wiek 4+
24% rabatu
52,44
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Brainbox ABC
Brainbox ABC
Wydawca: Albi
wysyłka: 48h
Tak proste, jak 1,2,3 BrainBox ABC obejmuje każdą literę alfabetu, a także bardziej popularne kombinacje liter. Pokazywanie liter w małych i wielkich literach oraz obrazów zaczynających się od każdej litery, jest to świetna gra dla dzieci uczących się alfabetu. Celem gry jest zbadanie karty przez 10 sekund, a następnie udzielenie odpowiedzi na pytanie na podstawie rzutu kostką. Jeśli odpowiedź na pytanie jest prawidłowa, karta jest przechowywana, a osoba z największą liczbą kart po 5 lub 10 minutach jest zwycięzcą. Wykonany z co najmniej 70% materiału pochodzącego z recyklingu, seria BrainBox to świetna zabawa. Wiek 4+
24% rabatu
52,44
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Ominoes Kości Bogów
Ominoes Kości Bogów
Wydawca: Albi
wysyłka: 48h
Ominoes - Kości Bogów to abstrakcyjna gra, w której starasz się stworzyć spójny obszar układając stopniowo kości ze swoim wybranym symbolem. Droga do sukcesu prowadzi wyłącznie poprzez strategiczne myślenie, inteligentne wykorzystanie symboli na kostkach i niezbędny łut szczęścia. Wykorzystaj moc staroegipskich bogów i wygraj.
28% rabatu
61,21
85,01 zł
Dodaj
do koszyka
Semper Fidelis Bitwa o Lwów 1918-1919
Listopad 1918 roku. Powoli kończy się straszliwa Wielka Wojna, która zmieniła Europę i zniszczyła stare monarchie. Na gruzach jednej z nich – monarchii austro-węgierskiej – rozpoczyna się nowy konflikt pomiędzy dwoma narodami: polskim i ukraińskim. Jego areną będzie Lwów – miasto zawsze wierne Rzeczypospolitej. Semper Fidelis to pięknie ilustrowana, planszowa gra strategiczna dla 2 osób, która przedstawia realia walk o Lwów w latach 1918–1919. Gracze wcielą się w role dowódców obu stron, którzy będą starali się opanować miasto i okolice. Rzucą do boju regularne jednostki Strzelców Siczowych, żołnierzy odrodzonego Wojska Polskiego oraz wcielą do szeregów ochotników - zarówno słynnych lwowskich baciarów jak i kobiety i dzieci. Wyposażą ich w broń oraz mundury zdobyte w magazynach należących do armii austro-węgierskiej. Postarają się wykorzystać także artylerię, lotnictwo oraz pociągi pancerne. Spróbują negocjacji z ciągle stacjonującymi w mieście jednostkami austriackimi oraz węgierskimi. Jednak nie mogą zapomnieć o pomocy cywilom, którzy nie tylko potrzebują żywności, ale także narażeni są na ogień nieprzyjacielskich kul i bagnetów. Zbyt wielkie straty wśród ludności lub zniszczenia części miasta mogą skończyć się klęską strony polskiej. Gracze niecierpliwie wyczekiwać będą także na wieści z innych odcinków frontu oraz zaciszy politycznych gabinetów, w których decydowano o losach obu narodów. Semper Fidelis to więc gra strategiczna, która ukazuje wszelkie aspekty prowadzenia wojny. Przygotowanych 5 scenariuszy różni się od siebie tematyką, skalą oraz czasem rozgrywki. Gra powstała we współpracy z Krakowskim Odziałem Instytuty Pamięci Narodowej. Semper Fidelis Bitwa o Lwów 1918-1919 Strategiczna gra planszowa liczba graczy: 2 Wiek: 12+ Czas: 45-180'
22% rabatu
108,42
139,00 zł
Dodaj
do koszyka
Karty podwójne Wheels
Karty podwójne Wheels
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Już są! Wyczekane i jak zawsze dopracowane - podwójna (prezentowa!) wersja kultowych kart Piatnika "Wheels" już w sprzedaży. Karty o płótnowanej fakturze, bardzo popularne wśród polskich odbiorców. Talie składają się z 2 talii plastikowanych kart o wymiarach 58 x 89 mm i gramaturze 310. Idealne zarówno do brydża, pokera, remika jak i innych gier. Na odwrocie krótka historia tych kart i Piatnika po angielsku.
18% rabatu
27,06
33,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka