Dziś w ofercie 106 645 pozycji
Munchkin Lista Skarbów BLACK MONK
Munchkin Lista Skarbów BLACK MONK
Autor: Seiji Kanai
Wydawca: Black Monk
wysyłka: po 18.01.2017
Ukradnij skarb i wykiwaj kumpli – bez tego całego durnego grania w karty. No dobra, z 16 kartami. Gra czerpie z tego, co najlepsze w Liście Miłosnym i Munchkinie. Gracze będą musieli podjąć ryzyko, zdać się na łut szczęścia i spróbować dedukcji, a wszystko to w pełnym absurdalnego humoru świecie Munchkina! Mocne karty prowadzą prosto do skarbu, ale czynią z Ciebie cel. Gdy polegasz na słabszych, ktoś może gwizdnąć ci skarb sprzed nosa!
15% rabatu
16,92
19,90 zł
Dodaj
do koszyka
T.I.M.E Stories: Sprawa Marcy REBEL
Pierwszy dodatek do TIME Stories. Przed agentami T.I.M.E kolejna misja - tym razem muszą przenieść się w czasie do roku 1992, do małego miasteczka w Ameryce Północnej. Ich zadanie nie będzie łatwe. Celem misji jest uratowanie dziewczyny o imieniu Marcy. Problemem jest jednak to, że w miasteczku panuje tajemnicza zaraza niewiadomego pochodzenia a wy dysponujecie tylko zdjęciem Marcy jako nastoletniej dziewczynki, a dziś jest ona już dorosłą kobietą.
15% rabatu
84,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
T.I.M.E Stories Proroctwo Smoków
Drugi dodatek do TIME Stories. Paradoksy zagrażające ciągłości kontinuum czasowego mogą występować nie tylko w naszej rzeczywistości. Na szczęście technologia opracowana przez Agencję T.I.M.E pozwala na ingerowanie w wydarzenia, które mają miejsce w światach alternatywnych. Tym razem agenci wysłani na misję trafią do uniwersum, które w wielu aspektach przypomina średniowiecze, różni się jednak od niego jedną zasadniczą cechą: w tym świecie istnieje magia. Wypełnienie misji nie będzie jednak dzięki temu łatwiejsze - nowe okoliczności oznaczają również szereg nowych, niespotykanych dotąd zagrożeń.
15% rabatu
84,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
T.I.M.E Stories Tajemnica Maski
Trzeci dodatek do TIME Stories. Kolejny paradoks, któremu będą musieli zapobiec członkowie Agencji T.I.M.E, został odkryty w starożytnym Egipcie. Agenci przeniosą się w czasie do roku 1146 p.n.e., by pod palącym słońcem, wśród piasków pustyni, wykonać swoją misję. Dolina Królów pod władaniem Ramzesa V pełna jest tajemnic i zagadek, których rozwiązanie będzie kluczowe przy wypełnianiu zadania.
15% rabatu
84,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly Świat
Monopoly Świat
Wydawca: HASBRO
wysyłka: 48h
Podróżuj dookoła planszy, odwiedzając najbardziej ekscytujące miasta, na które głosowało miliony fanów na całym świecie. Płać za pieczątki z miejsc, które odwiedziłeś i umieszczaj je w swoim paszporcie. Pobieraj opłaty od innych graczy, którzy staną na miejscach z których masz pieczątkę. Pierwszy z graczy, który wypełni swój paszport wygrywa.Od zera do milionera!ZAWARTOŚĆ:plansza do gry4 pionki4 paszporty42 pieczątki podróży14 kart ""Szansa""14 kart ""Here & Now""zestaw banknotówtaca bankiera2 kostki do gryinstrukcja
22% rabatu
103,51
132,70 zł
Dodaj
do koszyka
Grunt to zdrowie MDR
Grunt to zdrowie MDR
Wydawca: MDR
wysyłka: 48h
Grunt to zdrowieGra planszowa ilustrowana rysunkami Andrzeja Mleczki.Godzina 5, minut 30, a w kolejce dzikie tłumy. Myślałeś, że przed bladym świtem to właśnie ty pierwszy przywitasz się z panią w rejestracji? Nic z tych rzeczy! Pozostali pacjenci tylko czekają na twój błąd, aby wyprzedzić cię w drodze do specjalisty. Masz owsiki, łupież, a może haluksy? Zawsze chciałeś wyleczyć się ze swoich dolegliwości? Weź udział w zabawie, w której twoja spostrzegawczość jest tak samo ważna jak planowanie. Grunt to zdrowie, a to właśnie twoje zdrowie jest w tej rozgrywce najważniejsze.Elementy gry:instrukcjaplansza16 pionków ( 12 pionków stojących i 4 pionki na wózkach)48 żetonów grunt/10 min84 żetony serduszko12 kart postaci24 karty rejestracja18 kart opatrunek18 kart dlaczego ja?36 kart choroba
15% rabatu
118,99
139,99 zł
Dodaj
do koszyka
Istanbul
Istanbul
Autor: Dorn Rudiger
Wydawca: 2 Pionki
wysyłka: 48h
W tej szybkiej strategicznej grze wcielasz się w tureckiego kupca, a twoim zadaniem jest właściwe wykorzystywanie swoich pomocników, aby zdobyć drogocenne rubiny szybciej niż przeciwnicy. Proste zasady gry. Gra dla 2-5 graczy. Wiek 10+
20% rabatu
108,00
135,00 zł
Dodaj
do koszyka
Summoner Wars: Piaskowe Gobliny Druga Talia Frakcji
Druga talia Piaskowych Goblinów przedstawia nowego Mistrza Przywołań i jego armię. w pudełku znajdują się: 1 Tchórz - Mistrz Przywołań 1 Cyrus - Czempion 1 Piaskowy Smok - Czempion 1 Miluś - Czempion 7 Łowców - Podstawowa 6 Miotaczy - Podstawowa 5 Upiorów - Podstawowa 2 Wydarzenia: Nawałnica 2 Wydarzenia: Żądny Krwii 2 Wydarzenia: Wysłannicy 1 Wydarzenie: Piaskowy Wybuch 1 Wydarzenie: Silny Wiatr 1 Wydarzenie: Zwarcie 3 Karty Murów 1 Karty Pomocy 1 Karta Zasad: Zdolności z Wydarzeń Talia jest gotowa do gry, może służyć też jako rozszerzenie dla posiadanych jednostek. Do zagrania potrzebna jest też plansza i znaczniki zawarte w zestawach startowych i Master Setach.
20% rabatu
32,00
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Mini Gra Zręcznościowa Golf
Mini gra zręcznościowa to wyjątkowa, ciekawa propozycja do spędzenia wolnego czasu. W zestawie znajdziesz wszystkie niezbędne akcesoria do zabawy. Wymiary opakowania: 23cm x 8cm Wymiar boiska:20cmx7cm Zabawka zapakowana w kolorowy karton idealnie nadaje się na prezent. Przeznaczona dla dzieci powyżej 5 roku życia
15% rabatu
5,95
7,00 zł
Dodaj
do koszyka
Robinson Crusoe: Wyprawa H.M.S Beagle PORTAL
Uwaga - to jest rozszerzenie. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry:Robinson Crusoe: przygoda na przeklętej wyspieKiedy pewnego mroźnego, deszczowego poranka kapitan Robert FitzRoy wkraczał na pokład H.M.S. Beagle, nie spodziewał się, że właśnie rozpoczyna się jedna z najsłynniejszych wypraw morskich w historii ludzkości. Był 27 grudnia 1831 roku. Pierwszy dzień zaplanowanej na dwa lata wyprawy badawczej. Na pokład, prócz 73 członków załogi,zamustrował się na prywatne zaproszenie kapitana młody, 22 letni badacz, Karol Darwin. Człowiek, który miał zadziwić cały naukowy świat i na zawsze odmienić nasze życie. Wszystko zaczęło się tu, chłodnego ranka, kiedy H.M.S. Beagle wychodził z portu PlymouthWyprawa H.M.S. Beagle to niezwykła kampania do gry Robinson Crusoe.Niezwykła, bo oparta na faktycznych wydarzeniach mających miejsce w latach 1831-1836. To podczas tej właśnie wyprawy Karol Darwin stworzył podwaliny do jednej z najbardziej przełomowych rozpraw naukowych w historii ludzkości rozprawy O istnieniu gatunków. Gracze wcielają się w role członków załogi HMS Beagle i wraz z Darwinem rozpoczynają wielką przygodę. W kolejnych scenariuszach będą musieli stawić wyzwanie przeciwnościom losu i wspierać młodego naukowca w jego badaniach.W pudełku znajdziecie 5 nowych scenariuszy tworzących kampanię: W pierwszym wraz z Darwinem będziecie zbierać niezwykłe okazy przyrody. W drugim będziecie musieli naprawić zniszczony podczas wyprawy statek. Trzeci scenariusz przeniesie was na ocean, gdzie będziecie musieli stawić czoła potężnemu sztormowi. Czwarty scenariusz porwie was na wyspę, gdzie będziecie badali kulturę lokalnych plemion. W finalnym scenariuszu kampanii będziecie musieli przetrwać epidemię, która dziesiątkuje członków załogi oraz okazy flory i fauny zebrane podczas wyprawy.
22% rabatu
85,02
109,00 zł
Dodaj
do koszyka
The MAGNATES A Game of Power
The MAGNATES: A Game of Power is a strategic board game for 2-5 players which is fast and full of historical atmosphere and rich interactions. It takes you into the world of aristocratic intrigues and struggles for power which tore the Polish-Lithuanian Commonwealth from its heyday during the Union of Lublin, until the Targowica Confederation and the fall of the Polish-Lithuanian state. Players take on the roles of magnates who seek to develop their own family’s power in a moment favorable to fortune: the prime of the Union of Poland and Lithuania. The most eminent families fight for prestige and landed estates: the Lubomirski, the Potocki, the Radziwiłł, the Sapieha and the Zamoyski. Each player has a deck of cards depicting well-known personages from a given family. Some of these characters are outstanding people, capable of great deeds. But there are also less useful people, able to spoil any undertaking entrusted them… unless, thanks to the player’s decisions, even those lesser ones will do much for the family. During the game, players will manage their deck of characters so that, in competition with others, they can achieve as much as possible on each of the planes of life of the Commonwealth. Players will clash during the creation of the state’s internal policy, as well as in response to external threats and opportunities arising from the international situation. And so, as it happened in reality, the fate of the country will be the result of the sum of actions of the most powerful aristocratic families. If the players lose themselves in a mutual fight for titles and advantage, the Commonwealth will collapse under the pressure of the neighboring powers. In MAGNATES, players will face many dilemmas. The most prominent members of the family will ensure beneficial rights in the Sejm and prestigious positions in the Senate. Moreover, they comply with the Monarch’s will easily, and thanks to them the family will gain estates and power. But how will a player handle the remaining challenges? Who will undertake an expedition to Livonia? Will the troops protecting the country against enemy invasion, in the absence of other candidates, be again led by incompetents (like “peryna, latyna and dytyna”)? Will there be enough determination to hasten to the relief of Vienna? Will the players succeed in saving the Homeland from partitioning? Game components • Rulebook, • Game board, • 119 cards (65 Family cards, 4 Senator cards, 25 Privilege cards, 25 Conflict cards), • 192 cardboard markers (175 Estates, 12 King markers, 5 Advantage/Dominance markers), • 17 wooden pawns (5 Magnates, 5 Silent Sejm pawns, 1 Black Clouds pawn, 1 For¬tress, 1 Monastery, 1 Palace, 3 Partition pawns), • cardboard moulding and zipper bags for components.
20% rabatu
142,16
177,70 zł
Dodaj
do koszyka
Wymyśl to! Gra
Wymyśl to! Gra
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Ile zawodów jesteś w stanie wymienić na literę M w ciągu minuty? Kolejno wymieniamy nazwy miast na literę R, brak odpowiedzi przez 3 sekundy - odpadasz! Podaj jak najtańszą rzecz, kosztującą mniej niż 5 zł na literę N? Licytujemy się kto potrafi podać najdłuższe imię zaczynające się na literę U! A potem kto poda ich najwięcej! Co można znaleźć na wsi, a zaczyna się na literę Z? Myśl szybciej, bo inaczej Twoi przeciwnicy Cię przegonią! Wymyśl to! jest wesołą i szybką grą na spotkania rodzinne i imprezy. W każdej turze losujesz kartę litery i kartę kategorii, po czym wszyscy ścigają się, by podać odpowiednie słowa! Wymyśl to! to gra dla wesołego towarzystwa! Nie bierzcie jej zbyt poważnie i nie ścigajcie się za bardzo o punkty zwycięstwa. Pozwólcie przyjaciołom dobrze się bawić, a oni odwdzięczą się tym samym!
15% rabatu
42,46
49,95 zł
Dodaj
do koszyka
Mamy Szpiega! 2. Gra
Mamy Szpiega! 2. Gra
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Kontynuacja wyjątkowej gry imprezowej! Gadatliwość zatapia statki - ta metafora celnie obrazuje, jak bardzo w szpiegowskim świecie istotna jest dyskrecja. Tajnego agenta może zdradzić wszystko - gest, element ubioru, czy jedno, z pozoru nic nie znaczące słowo... Czy jesteście w stanie odkryć, kto spośród Was jest szpiegiem? Czy jako tajniacy będziecie w stanie odpowiednio długo ukrywać swoją tożsamość i poznać sekrety infiltrowanej grupy? Przekonajcie się sami! Oto Mamy Szpiega! 2 - kontynuacja bestsellerowej gry towarzyskiej, w której liczy się spryt, blef i szybkie kojarzenie faktów. Druga odsłona to aż 20 całkowicie nowych lokacji, w których odbywać się będą pojedynki między szpiegami, a agentami kontrwywiadu. Tym razem będziecie mieli okazję odwiedzić winnicę, udać się na koncert rockowy albo jazzowy, udacie się także na wycieczkę autobusem, a niewykluczone, że i w więzieniu znajdzie się zadanie dla tajniaków! Mamy Szpiega! 2 oferuje rozgrywkę w jeszcze większym gronie, niż miało to miejsce w pierwszej części gry: tym razem w zabawie może uczestniczyć nawet 12 osób!. Rzecz jasna, przy tak dużym gronie, samotny szpieg miałby ciężkie zadanie, by ukryć swoją prawdziwą tożsamość... dlatego w każdym zestawie kart lokacji znajdują się 2 karty szpiega. Przed rozpoczęciem rozgrywki należy ustalić, ilu szpiegów będzie brało udział w grze - jeden albo dwóch.
15% rabatu
63,75
75,00 zł
Dodaj
do koszyka
Yangtze PIATNIK
Yangtze PIATNIK
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Rzeka Jangcy jest najdłuższą rzeka w Azji, od niepamiętnych czasów stanowiącą niezwykle ważny szlak handlowy. Gracze wcielają się w role zamożnych rodów kupieckich żyjących w Chinach w czasie dynastii Qing. Ich celem jest jak najbardziej efektywne handlowanie towarami, które bezustannie przypływają na statkach z Szanghaju. Gracze mający wyczucie kiedy warto inwestować pieniądze w towary, a kiedy sprzedawać, mają zdecydowaną przewagę.
22% rabatu
93,52
119,90 zł
Dodaj
do koszyka
Railroad Revolution HOBBITY
Stany Zjednoczone XIX wieku. Przyjmując przez Kongres nowe ustawy: Pacific Railroad Acts, rząd Stanów Zjednoczonych otworzył bramy do wnętrza kontynentu wielu prywatnym przedsiębiorstwom kolejowym. Wystartował wielki wyścig mający na celu rozwój Wielkich Równin i budowę Linii Transkontynentalnej tak, aby stworzyć prawdziwie zunifikowane Stany Zjednoczone Ameryki. Wcielasz się w rolę właściciela małej kompanii kolejowej na Wschodnim Wybrzeżu. Rywalizując z innymi graczami, będącymi Twoją konkurencją, starasz się rozbudować własną sieć kolejową na Zachód. Rozpoczęła się Kolejowa Rewolucja! Zawartość: Instrukcja 1 Plansza Główna 4 Plansze Graczy 64 pionki Robotników 52 Budynki 68 Torów 12 znaczników Wydajności 48 Akcji Telegrafu 6 żetonów Telegrafu 13 żetonów Miast 24 żetony Pociągu 38 żetonów Kamieni milowych 9 żetonów Transakcji 4 dwustronne żetony Przygotowania 1 żeton Pierwszego Gracza 52 Banknoty
18% rabatu
163,10
198,90 zł
Dodaj
do koszyka
1944 Race to the Rhine
No gas, no ammo, no food. No time to spare to cross the Rhine before the enemy closes all the gaps. You need to secure the bridgehead before others do. That’s the only way to Victory and your personal glory. 1944 Race to the Rhine is a new game experience. You can’t win this game without proper planning. Your tanks need gas to move and ammo to fight. But don’t forget to feed your GIs. So what would be your transport priority? Will you follow general Patton’s strategy to discard ammo in order to bring additional fuel barrels along to move boldly forward? Would you risk your prestige and gamble on Market-Garden as marshal Montgomery did? Would cross the Rhine quicker than general Bradley did, with the help of your hard work and a little luck? “In preparing for battle I have always found that plans are useless, but planning is indispensable” (General Dwight D. Eisenhower, Supreme Commander of the Allied Forces in Europe) So, how are you planning your Victory?
20% rabatu
177,36
221,70 zł
Dodaj
do koszyka
Germania Magna: Border in Flames
The Alamanni are truly enemies of the entire Roman world. – Emperor Valentinian I. The Roman Empire exists for almost 1,000 years. It is, however, but a pale shadow of what it used to be in the times of Caesar or Trajan. The World is changing and new powers are rising; soon they will begin to harass and attack the Roman lands. Deep within the impenetrable and dark forests, which stretch beyond the rivers of Rhine and Danube, live brave Germans, who turn their greedy eyes on rich towns and villages spread across the Roman provinces. It would be, however, a lot easier to pillage and conquer if not for rivalry and constant wars between tribes and warbands. Germania Magna: Border in Flames is a game of shifting alliances for 2 up to 4 players, each game lasts for about 30-60 minutes. Each player assume the role of a Germanic warlord leading his warriors into Roman provinces, which lie across the Rhine and Danube rivers. The Roman Empire is still too strong to be conquered, but its fields and cities provide loot for your warriors, and its armies give you an excellent opportunity to prove yourself as a worthy leader and, by doing so, to achieve eternal glory for yourself. The enemy is very powerful, so to win you need to forge alliances (however fragile) with other warlords, who will switch sides each time the tide of war changes.
20% rabatu
88,00
110,00 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly Edycja specjalna Legii Warszawa
Bogactwo historyczne klubu udało się zamknąć na jednej planszy gry MONOPOLY Legia Warszawa. Już teraz zagraj z przyjaciółmi i sprawdź swoją wiedzę na temat klubu. Odwiedź trybuny Północną i Południową, zatrzymaj się na chwilę w muzeum Legii, aby potem rozegrać mecz na boisku treningowym. Sprawdź, jakie piłkarskie legendy znalazły się na planszy. Zawartość: plansza, 8 pionków, 28 kart "Tytuł Własności", 16 kart "Dom", 16 kart "Wyjazd", banknoty, 32 trybuny, 12 stadionów, 2 kostki, 1 Szybka Kostka, instrukcja. Wiek: 8+ 2-6 graczy
15% rabatu
171,74
202,05 zł
Dodaj
do koszyka
Alchemicy Królewski Golem
Alchemicy Królewski Golem
Autor: Matúš Kotry
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Nad czym pracują moi koledzy po fachu? Od wielu tygodni siedzą zamknięci w swoich laboratoriach i tylko sporadycznie składają potajemne wizyty w królewskiej bibliotece. Czy to możliwe, że również pracują nad rozwiązaniem królewskiej zagadki? Głupcy! Wzory chemiczne, których szukają w królewskiej encyklopedii, zostały napisane przeze mnie! Tylko ja znam prawdziwą naturę korzenia mandragory i tylko mi uda się ożywić królewskiego golema! W Królewskim Golemie znajdują się tak naprawdę 4 rozszerzenia: Dzięki Kapitałowi Początkowemu gracze będą mieć okazję dopasować początkowe zasoby swoich laboratoriów do własnych potrzeb. Rozszerzenie Duży Ruch sprawi, że każda runda będzie inna, bo za każdym razem na polach kolejności pojawią się nowe nagrody (i nowe koszty!). Królewska Encyklopedia to zupełnie nowy obszar do publikacji badań. Wreszcie sam Projekt "Golem", który postawi przed graczami nie lada wyzwanie – będą musieli ożywić istotę ulepioną z gliny i magii. Kapitał Początkowy i Duży Ruch nadają się dla początkujących graczy, Królewska Encyklopedia dla zaznajomionych z grą podstawową, a Projekt "Golem" dla graczy zaawansowanych, szukających nowego dedukcyjnego wyzwania. Wszystkie cztery rozszerzenia można łączyć w dowolny sposób - oprócz Projektu "Golem", z którego należy korzystać wraz z Królewską Encyklopedią. Jesteście gotowi wznieść się na wyżyny alchemicznego rzemiosła?
20% rabatu
79,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Pięć Klanów
Pięć Klanów
Autor: Bruno Cathala
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy. Czy dasz radę wypełnić przepowiednię i przejąć władze nad Sułtanatem Naqala? W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko stąd, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie. Oazy, wioski, targowiska i wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy - członkowie plemion. A to jak, kiedy i gdzie ich przeniesiesz wpływa bezpośrednio na to, czy wygrasz, czy raczej poniesiesz klęskę. Planując zwycięską strategię nie możesz zapominać o potężnych magicznych istotach - Dżinach. Jeżeli Ty ich nie wykorzystasz, to przeciwnicy z pewnością użyją ich potężnych mocy i doprowadzą do Twojej zguby. Zawsze miej ich na oku, jeżeli rzeczywiście liczysz na przejęcie Sułtanatu. Pięć Klanów to gra z bardzo wysoką jakością komponentów, jasną i przejrzystą instrukcją i mechaniką, która oferuje wiele dróg prowadzących do zwycięstwa. Przemieszczanie pionków nie tylko wpływa na to, czy Ty otrzymasz punkty, ale także zmienia ustawienie planszy dla przeciwników. Często trzeba zastanowić się nad tym, czy warto zrobić coś dla siebie, czy tym razem zrobić coś przeciwko innym. Pięć Klanów to arcyciekawa gra, którą zaprojektował Bruno Cathala, mający na swoim koncie wiele fantastycznych tytułów - Cyklady, Shadows over Camelot, Mr. Jacka, Małego Księcia i Abyss.
15% rabatu
178,46
209,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka