Dziś w ofercie 106 932 pozycji
Smash
Smash
Autor: Peterson Paul
Wydawca: Bard
wysyłka: 48h
Co wspólnego mają piraci, ninja, roboty, zombie, obcy, czarodzieje i kilka innych dziwadeł? Wszyscy oni próbują przejąć kontrolę nad światem! Nie są w stanie zrobić tego samotnie – dlatego łączą się w drużyny. Każde połączenie dostarcza zupełnie inny wrażeń i doświadczeń, w tej szybkiej grze karcianej. Weź dwie talie, połącz je ze sobą i rozwal przeciwnika! Frakcje posiadają własny, unikatowy styl: Piraci przesuwają karty, Zombie powracają ze stosu kart odrzuconych, Dinozaury są po prostu ogromne. Każda kombinacja to inna taktyka i przebieg gry, a każda gra to zupełnie inna zabawa! Czy możesz oprzeć się pokusie Smash Up? Nie, nie możesz! Wybierz frakcję, potem drugą i zacznij konkretną rozwałkę! Zawartość: 8 talii frakcji po 20 kart każda 16 kart baz Instrukcja Wiek: 12+ Liczba Graczy: 2 - 4 graczy
22% rabatu
77,92
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Królestwo Zwierząt
Królestwo Zwierząt
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Doskonałe karty do gry opracowane z myślą o najmłodszych graczach, opatrzone wizerunkami królewskich rodzin – lisów, zająców, sów oraz jeleni. Do zabawy chcemy szczególnie zaprosić najmłodszych graczy, dlatego wraz z kartami proponujemy kilka gier o różnym stopniu trudności. W Królestwie Zwierząt potrzebna Wam będzie odrobina szczęścia, dwie szczypty sprytu, ale najważniejsza jest ogromna beczka dobrego humoru. Na czas rozgrywek należy wprowadzić zakaz marudzenia. A może przy okazji gry przygotujecie piknik? Zwierzakom ten pomysł na pewno się spodoba! Uwielbiają nie tylko to, co mogą znaleźć w lesie. Chętnie skubną domowego ciasta, kiedy nikt nie widzi zjedzą kawałek pizzy, a nawet wypiją Wasz sok. Grać możecie wszędzie – w domu na podłodze, przy kuchennym stole, w ogrodzie, w parku, na szkolnym korytarzu w czasie przerwy, na wycieczce, podczas świętowania urodzin, wyjazdu na wakacje, gdzie tylko zapragniecie! Talia zawiera 55 kart przepięknie zilustrowanych przez Annę Trzcińską oraz broszurę z zasadami gier karcianych dla dzieci.
15% rabatu
13,23
15,57 zł
Dodaj
do koszyka
Resistance: Wrogie zamiary, tajne cele PORTAL
Dodatek wprowadza aż sześć opcjonalnych modułów rozgrywki. Możecie stosować je wszystkie naraz, lub wybrać, te które najbardziej wam odpowiadają. Asasyn. Moduł wprowadza do The Resistance karty wzorowane na rolach z gry Avalon, z nazwami dostosowanymi do świata dystopicznej przyszłości. Dezerter. Ten z kolei moduł oparty jest na Lancelocie, dodatku do Avalonu. W The Resistance są dostępne dwa tryby wykorzystania Dezertera. W pierwszym gracz, który wylosował tę postać może w trakcie rozgrywki zmieniać stronę, po której się opowiada. W drugim dwaj Dezerterzy wiedzą o sobie nawzajem i znają swoją lojalność – dzięki temu już od samego początku mogą rozpocząć wobec siebie grę podstępów i oskarżeń. Tropiciel. Każda drużyna udająca się na misję zawiera jedną dodatkową osobę, która nie bierze udziału w akcji. Przywódca wybiera jednego gracza i śledzi każdy jego ruch. Dzięki temu Agent nie wie, czy uda mu się dokonać sabotażu, czy jedynie zdradzi swoją tożsamość. Z kolei Bojownicy muszą zaakceptować fakt, że w grupie jest Agent i zaufać Przywódcy, że uda mu się go wyizolować. Łowca. Starcia sił Ruchu Oporu i Rządu weszły na wyższy poziom. To już nie są stare dobre akcje dywersyjne i sabotaże. Teraz gra toczy się o większa stawkę. Aby zwyciężyć, Bojownicy i Agenci muszą zidentyfikować konkretne postacie po przeciwnej stronie. Dzięki temu cała rozgrywka ulega diametralnej zmianie, a wszyscy gracze muszą wymyślić zupełnie nowe strategie. Odwracacz. Wprowadźcie jeszcze więcej chaosu do gry. Postawcie wszystko na głowie. Odwracacze mają możliwość zmiany wyniku głosowania. Jeśli Odwracacz jest kontrolowany przez Bojowników, może uratować misję skazaną na porażkę, w przypadku gdy jest po stronie Agentów, jest stanie dokonać ostatecznego sabotażu. Inkwizytor. Kolejny moduł zaczerpnięty z Avalonu. Gracz posiadający Inkwizytora ma możliwość sprawdzenia lojalność innego gracza i wyjawienia jej innym (oczywiście może kłamać). Wrogie zamiary & ukryte cele sprawią, że The Resistance jeszcze nieraz was zaskoczy! Do gry wymagana jest podstawowa wersja The Resistance.
22% rabatu
30,42
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Gra Comic Race
Gra Comic Race
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Blaze i jego przyjaciele biorą udział w komiksowym wyścigu. Żeby dotrzeć do mety, będą musieli szybko jechać i zbierać żetony przyspieszenia. Zgromadzenie jak największej liczby żetonów pozwoli im szybciej pokonać kolejny etap rajdu. Na pierwszego gracza na mecie czeka Megapuchar! Zawartość pudełka: plansza pochylna plansza w pudełku Megakoła pionki postaci Megapuchar 5 podstawek pod pionki 24 żetony przyspieszenia kostka instrukcja
22% rabatu
29,63
37,99 zł
Dodaj
do koszyka
Gra Zręcznościowa Uciekające Marchewki
Gra zręcznościowa skaczące marchewki to wspaniała propozycja gry dla całej rodziny. Zasady gry: Naciągnij ściankę do tyłu i przytrzymaj. Zabezpiecz ją wkładając w okrągłe wgłębienie średniej wielkości marchewkę (niebieska). Teraz możesz powoli puścić ściankę: - ułóż losowo na planszy pozostałe marchewki - wyjmij niebieską marchewkę i również postaw ją na planszy - delikatnie puść ściankę tak aby oparła się na wszystkich marchewkach. Tryb Gry 1 - zdobądź jak najwięcej punktów: - zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz - w każdej turze gracze wyjmują po jednej marchewce - jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki - jeżeli gracz usunie marchewkę, a ścianka nie przekroczy wyznaczonego na boku planszy znaku to może on wtedy zatrzymać swoją zdobycz - jeżeli ścianka przekroczy znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy wtrakcie tego ruchu). Dodatkowo gracz ponosi 3 punktową karę. Jeżeli na jego koncie nie znajduje się taka liczba punktów - oddaje wszystko co ma - można pomijać kolejki - jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch - zabawa trwa do momentu, w którym na planszy pozostaje liczba marchewek równa liczbie graczy np.: grają 4 osoby, więc gra kończy się z momentem, w którym na planszy pozostały 4 marchewki - policzcie zdobyte marchewki i zamieńcie je na punkty. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa! Marchewka Pomarańczowa - 3 pkt [x15] Marchewka Niebieska - 2 pkt [x15] Marchewka Zielona - 1 pkt [x15] Tryb Gry 2 - odblokuj pułapkę poprzez wyciąganie marchewek w odpowiedniej kolejności: - każdy gracz wybiera losowo kartę [6 w zestawie] - zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz - gracze będą eliminować po jednej marchewce w kolejności wskazanej przez wylosowaną kartę - jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki - kolejno wyciągane marchewki należy umieszczać na karcie - marchewki nie wybrane w odpowiedniej kolejności należy umieszczać obok karty - jeżeli ścianka przekroczy boczny znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy w trakcie tego ruchu). Gracz musi dodatkowo odstawić na bok wszystkie marchewki znajdujące się na karcie i zaczyna zbierać je od nowa - można pomijać kolejki - jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch - gracz, który jako pierwszy wypełni swoją kartę "odblokowuje pułapkę" i wygrywa! Wymiary kartonu: 33cm x 22cm x 4,5 cm
11% rabatu
13,26
14,90 zł
Dodaj
do koszyka
Gra zręcznościowa Łowienie kaczek staw z kaczkami
Gra zręcznościowa łowienie kaczek. Wspaniała propozycja dla cierpliwych maluchów, które uwielbiają zabawy zręcznościowe. Zadaniem jest wyłowienie ze stawu jak największej liczby kaczek i ustawieniu ich na brzegach stawu. Zabawę utrudnia chwiejący się staw. Za pomocą koła losujemy ile kaczek wyławiamy. Uwaga! możemy też trafić na okienko, gdzie będziemy musieli wpuścić swoje kaczki z powrotem do stawu. W skład zestawu wchodzi: okrągły staw zestaw kaczek 2 wędki koło losujące Gra nie wymaga baterii.
15% rabatu
21,16
24,90 zł
Dodaj
do koszyka
Cluedo
Cluedo
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
"Mówicie, że został zamordowany?" "Nie ulega wątpliwości" "Tylko przez kogo, gdzie i jak?" Na te pytania będziesz musiał odpowiedzieć jako pierwszy. Użyj swych zdolności detektywistycznych i dedukcyjnych, by pójść śladami zbrodni i odkryć wszystkie poszlaki. Przejdź się po pokojach i wypytaj swoich współzawodników. Odpowiedzi ukrywają się w kopercie i są za każdym razem inne. Bądź więc ostrożny i notuj swoje obserwacje, odkrywając - krok po kroku - na zasadzie eliminacji, gdzie zamordowano Doktora Czarneckiego, jakiego użyto narzędzia zbrodni i - co najważniejsze - kto dokonał zbrodni? Zawartość: plansza do gry 6 pionków postaci 6 narzędzi zbrodni 50 kart 1 koperta 1 zeszyt z arkuszami detektywistycznymi 2 kostki instrukcja. Liczba graczy: 2-6 Wiek 8+
18% rabatu
105,04
128,10 zł
Dodaj
do koszyka
Memory Game Supermarket pudełko
Gra pamięciowa jest jednym z najlepszym sposobów nauki koncentracji i ćwiczenia pamięci. To świetna gra, dzięki której szybko i przyjemnie nauczysz się nowych słówek. Podczas zabawy gracze pochłonięci są poszukiwaniem par i zdobywaniem punktów. Angielskie słówka po prostu same wchodzą do głowy! Zawartość: 72 kartoniki z 36 angielskimi słowami, instrukcja, inne propozycje zabaw, kod QR, który przeniesie Cię na platformę językową gdzie nauczysz się dodatkowych słów online.
15% rabatu
15,22
17,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ryzyko
Ryzyko
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Gra strategiczna, której celem jest opanowanie terytorium innych graczy. Przejmij kontrolę nad światem; stwórz własną strategię wojskową i podejmij „Ryzyko”. Nowa, odświeżona wersja gry zawiera uaktualnioną planszę, nowe wygląd pionków i wzbogacone karty Misji. Rozłóż planszę i szykuj się na bitwy, zawiązywanie przymierzy z wrogiem, zdrady i podbijanie nowych terytoriów. Powierz swój los kostkom do gry: wynik rzutów decyduje o tym, kto wygrywa bitwę. Gracz, który pierwszy zajmie terytorium wroga, wygrywa! Zawartość: - plansza - 5 armii po 60 żołnierzy - 56 kart Ryzyko - 5 kostek - pudełka - instrukcja Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-5
18% rabatu
164,14
200,17 zł
Dodaj
do koszyka
The Others: Zazdrość PORTAL
Do Ciebie i bliskich Twych, przyczyna tego bezbożnego konfliktu leży zarówno w Was jak i poza Wami. Nie pozwólcie koszmarom poznać wielkości waszego wstydu, albowiem Wy wszyscy chowacie bezbrzeżną zazdrość w sercach Waszych. Zaprawdę, powiadam Wam, którzy duchem obecni, gdyż ciała Wasze obróciły się w pył: Wasza zguba dokonała się w chwili gdy spojrzeliście na rzeczy bliźniego swego z zazdrością. Rozszerzenie Zazdrość wnosi nowy Grzech do gry The Others, stawiając przed graczami nowe wyzwanie i dodając nowe możliwości graczowi kontrolującemu Grzech. Zazdrość zawiera nowy zestaw Potworów, w tym Manipulatora, 6 Abominacji i przerażającego Awatara Grzechu! Poprzez Moce Grzechu oraz Karty Grzechu Zazdrość wprowadza całkowicie odmienną dynamikę do gry. Odtąd Bohaterowie będą ostrożniejsi przy zdobywaniu nowych Ulepszeń, tak by nie wzbudzić Zazdrości u swych kompanów.
22% rabatu
92,82
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
The Others: Drużyna Beta PORTAL
Drużyna Beta słynie z błyskawicznej reakcji oraz godnej uwagi wytrwałości w trudnym położeniu. Co prawda głośno bywało o konfliktach wewnątrz drużyny, jednak ich dowódca, Scott Freder już nie raz pokazał, że potrafi wydobyć co najlepsze ze swych podwładnych łagodząc jednocześnie ewentualne spory. Rozszerzenie Drużyna Beta przynosi jakże potrzebne wsparcie do FAITH, w postaci 5 nowych Bohaterów – każdy z unikatowymi zdolnościami – oraz 6 nowych rodzajów Ulepszeń. Siły Grzechu także otrzymują nowych wyznawców w postaci Spaczonych Policjantów – którzy nie zawahają się otworzyć ogień do samotnych Bohaterów – oraz Spaczonych Strażaków – podpalających kolejne dzielnice Haven. W pudełku znajdziecie również 5 płytek Starego Miasta z nowym układem żetonów, a także alternatywny układ płytek Miasta dla wszystkich 7 Przygód z gry podstawowej.
22% rabatu
124,02
159,00 zł
Dodaj
do koszyka
DOMKI
DOMKI
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Gdzie śpi w nocy wiewiórka? Jak wygląda domek pszczół? Co budują mrówki –prawdziwi leśni architekci? Gra Domki pozwala dzieciom poznać zwierzęta i dowiedzieć się, jak wyglądają ich domy. W trakcie zabawy najmłodsi gracze ćwiczą słownictwo i spostrzegawczość. wiek; 2-4 liczba graczy: 1+
22% rabatu
23,39
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Szukaj szukaj
Szukaj szukaj
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Smok Obibok narysował mnóstwo pięknych obrazków i umieścił je na kartach. Teraz przygotował dla Ciebie różne zagadki. Przyjrzyj się rysunkom na kartach. Uruchom wyobraźnię i odpowiedz Smokowi na jedno z trzech pytań: – Co jest największe? – Co jest najmniejsze? – Co nie pasuje do zbioru? Szukaj, szukaj... to wyjątkowa gra na spostrzegawczość, która wprowadzi dzieci w świat zbiorów i pokaże im, że każdy element można klasyfikować na setki różnych sposobów.
22% rabatu
31,19
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Blockers!
Blockers!
Wydawca: Bard
wysyłka: 48h
Celem gry jest tworzenie połączonych grup własnych płytek na planszy, jednocześnie unikając schwytania zbyt wielu płytek tego samego koloru. Grupą określa się dowolny połączony zestaw płytek tego samego koloru, znajdujący się na planszy. Nie liczą się połączenia poprowadzone na skos. Pojedyncza płytka, nie połączona z żadnymi innymi płytkami tej samej barwy, również traktowana jest jak grupa. Na zakończenie gry uczestnik zlicza wszystkie grupy posiadane na stole oraz wszystkie płytki tego samego koloru, jakich schwytał najwięcej przez całą partię. Zwycięzcą zostaje ten, kto posiada najmniejszą liczbę elementów z obu tych zbiorów (najmniej własnych grup i schwytanych płytek). Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 30-40 minut
22% rabatu
62,32
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Gra Zręcznościowa Ball Shoots dla 2 osób
Każdy z graczy zasiada za wyrzutnią kul. Zadaniem graczy jest strącenie celów na środku planszy. Nie jest to wcale proste, a to przez wirujące blokady. Zasilanie: 3 baterie AA.
15% rabatu
59,50
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Cyklady
Cyklady
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Wybierz się w podróż do archipelagu Cyklady w czasie złotego wieku antycznej Grecji. Rekrutuj oddziały, buduj okręty, wznoś fortece, konstruuj metropolie, wzywaj mitologiczne istoty i módl się o pomoc do Bogów Olimpu. Walka o doprowadzenie twojego ludu do największej chwały stanie się legendą. Cyclady to gra, w której w ciągu 90 minut gracze będą mogli rozwijać swoje greckie miasta-państwa jednocześnie ostro konkurując i walcząc ze sobą. Trzeba będzie zadbać o ekonomię, wojsko, flotę, naukę i religię a wszystko to w prosty i emocjonujący sposób. Aby w danej turze móc rozwijać którąś ze sfer swojego państwa trzeba zdobyć przychylność odpowiedniego boga co czyni się w ciekawie skonstruowanej i emocjonującej licytacji. Bogowie pozwalają także na wykonanie odpowiednich dla swojej sfery wpływów akcji. Jeśli gracz chce rozwinąć się militarnie bądź atakować innych graczy, musi zdobyć przychylność Aresa. Jeśli zależy mu na rozwoju filozofii, musi wylicytować względy Ateny. Zawartość pudełka: 3-częściowa plansza 2 specjalne kości 98 żetonów złota 16 znaczników prosperity 18 kart mitologicznych stworzeń 17 kart filozofów 17 kart kapłanów 4 duże kafle bogów żetony budynków: 10 fortec 10 portów 10 świątyń 10 uniwersytetów 10 metropolii figurka krakena figurka minotaura figurka Medusy figurka Polifema figurka Chirona 5 zestawów w innych kolorach: 2 żetony ofiar 3 żetony terytorium 8 figurek floty 8 figurek hoplitów 1 ekran gracza 1 instrukcja iczba graczy: 2 - 5 osób Wiek: od 13 lat Czas gry: ok. 45 - 90 minut
15% rabatu
169,95
199,94 zł
Dodaj
do koszyka
Rzeszowskie spacery Gra pamięciowa
Gra pozwala na dobrą zabawę całej rodzinie. Przy niej nie będą się nudzić ani dzieci, ani rodzice. Na 24 parach płytek znajdują się wizerunki różnych rzeszowskich atrakcji: budynków, miejsc i wydarzeń. Podstawowym celem opartej o schemat „memory” gry jest znalezienie identycznych ilustracji. To gra dla osób w każdym wieku. To także gra o Rzeszowie, o jego historii i współczesności. Pokazuje jego kulturę i przyrodę. Zachęca do wyjścia z domu i naocznego przekonania się, co w tym mieście można robić. To dawka lokalnego patriotyzmu dla mieszkańców miasta i wspaniała pamiątka dla gości odwiedzających Rzeszów. Czy znasz Rzeszów? Czy znasz jego atrakcje? Rusz na spacer, by znaleźć najciekawsze miejsca i wydarzenia. Baw się dobrze poznając miasto! INSTRUKCJA: Liczba graczy: 1-6 1. Pomieszajcie karty i rozłóżcie je w 6 rzędach, rewersami do góry. 2. Rozpoczyna najmłodszy gracz 3. Gracz odwraca 2 dowolne karty. Jeśli są identyczne zabiera je do siebie i może próbować jeszcze raz. Jeśli są różne odkłada je zakryte na miejsce i przekazuje kolejkę graczowi po lewej. 4. Gra się tak długo, aż ze stołu zostaną zebrane wszystkie karty. 5. Wygrywa ten gracz, który zebrał najwięcej kart. Więcej pomysłów na wykorzystanie kart do gry na gdziecko.pl Gra ćwiczy pamięć osób w każdym wieku! Zawartość: 48 elementów. Liczba graczy: 1-6
22% rabatu
23,32
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Classic Color-In Playing 55 kart do kolorowania
Wysokiej jakości karty (55 listków) do kolorowania dla młodzieży i dorosłych. Kolorować można za pomoca farb, kredek lub pisaków (nie dołączone).
15% rabatu
11,82
13,90 zł
Dodaj
do koszyka
The Others
The Others
Autor: Eric Lang
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 48h
Uwaga: do podstawowej wersji gry są dostępne następujące rozszerzenia: The Others: Drużyna Beta The Others: Zazdrość The Others: Nieczystość Przez lata członkowie grupy Hell Club opracowywali swój nikczemny plan. Zamierzali sprowadzić piekło na ziemię, niszcząc granicę między wymiarami. Co gorsza, udało im się to. Siedem Grzechów Głównych przeniknęło do naszego świata, a zniszczenie, które szerzą, rozprzestrzenia się w alarmującym tempie. Zdobędą miasto Haven w mgnieniu oka, jeśli oczywiście nie przeszkodzi im w tym jednostka szturmowa FAITH. Planszowe arcydzieło w klimatach horroru, The Others, gra wydawnictwa CMON, Guillotine Games i Studio McVey, jest już dostępna w przedsprzedaży! Eric M. Lang stworzył jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów, który możesz zamówić już teraz! W grze The Others jeden gracz kontroluje Grzech, a pozostali łączą się w jedną drużynę jako członkowie FAITH, jedynej grupy, która jest w stanie powstrzymać apokalipsę. Każda rozgrywka w The Others jest jak inny film grozy, w którym odkrywasz fabułę z każdym posunięciem. W zależności od tego, jaką Planszę Przygody wybierzesz, grupa FAITH będzie miała inne misje do wypełnienia, podczas gdy gracz kontrolujący Grzech będzie starał się wyeliminować bohaterów jednego po drugim. Dzięki tak skonstruowanej rozgrywce The Others za każdym razem zapewni graczom zupełnie inne przeżycia. Jeśli bohaterowie będą w stanie ukończyć misję finałową, zostaną zwycięzcami. Jednak im dłużej trwa gra, tym silniejszy staje się Grzech. Zegar tyka, a w miarę jak dokonuje się apokalipsa, Grzech nabiera pełni swojej mocy. Napięcie sięga zenitu. Grupa FAITH składa się z różnych postaci, a każda z nich ma swoją własną historię, a także mocne i słabe strony. W grupie znajdują się różne klasy bohaterów, z odmiennymi umiejętnościami i zdolnościami. Grzech ma do swojej dyspozycji groteskową gromadę sługusów, składającą się z Abominacji, członków Hell Club i Akolitów. Kiedy bitwa stanie się wystarczająco zaciekła, Grzech może wprowadzić do gry swojego Awatara, fizyczną manifestację Grzechu, reprezentowaną przez szczegółowo wykonaną figurkę, która będzie prześladować graczy kontrolujących drużynę FAITH. Każdy z Grzechów ma również do swojej dyspozycji unikalną moc. Na przykład Pycha zyskuje przewagę nad śmiałkami, którzy działają samotnie, a Lenistwo spowalnia postacie, które dopiero co walczyły z wrogiem. Grupa FAITH, wykonując akcje, przemierza miasto i walczy raz po raz z wrogimi postaciami. Grzech może używać żetonów reakcji, by związać grupę FAITH walką, lub za pomocą spaczenia dalej rozszerzać zniszczenie w Haven. Gra kończy się, gdy bohaterowie wykonają wszystkie swoje zadania, albo gdy Grzech wyeliminuje wystarczającą liczbę bohaterów. Gra The Others opowiada o zaciekłej walce, której stawką jest dalszy los świata. Grzech zrobi wszystko co w jego mocy, by piekło rozpanoszyło się na ziemi. Członkowie grupy FAITH będą musieli pracować wspólnie, użyć wszystkich możliwych sposobów, a ponad wszystko wykazać się odwagą, jeśli mają ocalić świat. 10 żetonów Ognia 10 żetonów Zepsucia 6 żetonów Pentagramu 6 żetonów Niewinnych 6 żetonów Dodatkowej Tury 6 żetonów Gniazd 3 żetony Ołtarzy 4 żetony Akcji Miejskiej 8 żetonów Tury 7 żetonów Reakcji 12 żetonów Oznaczeń 4 żetony Metra 1 żeton Pola Startowego 2 żetony Artylerii Orbitalnej 1 żeton Komisarza 1 żeton PROXY 1 żeton RavenCorp 10 PŁYTEK MIASTA 7 PLANSZ BOHATERÓW I DODATKOWA PLANSZA BOHATERA KARLA 7 KOŚCI BOHATERÓW 7 PODSTAWEK BOHATERÓW 1 PODSTAWKA MANIPULATORA 7 KOŚCI GRZECHU 21 KART APOKALIPSY 21 KART APOKALIPSY 18 KART ULEPSZEŃ 7 KART MROCZNEJ PRZESZŁOŚCI 24 KARTY GRZECH 7 PLANSZ PRZYGÓD PLANSZA APOKALIPSY 2 PLANSZE GRZECHU 3 PLANSZE AKOLITÓW 8 FIGUREK BOHATERÓW 39 FIGUREK POTWORÓW 5 FIGUREK HELL CLUB 18 FIGUREK AKOLITÓW
22% rabatu
311,22
399,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wyścig Tytanów
Wyścig Tytanów
Autor: .
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Szykuje się wyścig tytanów! Wciel się w jeźdźca tytanicznego wierzchowca i spróbuj wygrać tę zaciekłą gonitwę przy pomocy siły, sprytu i przeróżnych magicznych artefaktów! Taranuj przeciwników, żeby ich osłabić, a z pewnością jako pierwszy przekroczysz metę i zostaniesz kolejną legendą Neverworld! Wyścig Tytanów to szybka i pełna emocji gra, wymagająca zarówno planowania, jak i podejmowania ryzyka. Każdy z graczy wciela się w innego, niezwykłego jeźdźca dosiadającego tytanicznego wierzchowca. Celem gry jest dotarcie do mety przed innymi, w czym pomocne okażą się zdolności oraz karty specjalne. Podczas wyścigu wszystkie chwyty są dozwolone, dlatego też tytani biorący udział w wyścigu będą mogli się wzajemnie atakować, przepychać, a także zastawiać pułapki na oponentów. Zawartość pudełka: 3 dwustronne plansze 6 kości akcji 13 kart specjanych 15 żetonów pułapek 6 znacznków życia 6 znacznków okrążeń 6 figurek tytanów 6 plansz tytanów 6 kart zdolności instrukcja Liczba graczy: 2 - 6 osób Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 30 minut
22% rabatu
73,51
94,25 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka