Okładka książki Gwoździem w mózg

Gwoździem w mózg

Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-63566-83-8
EAN: 9788363566838
oprawa: miękka
podtytuł: Felietony marketingowe
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 162
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
14,85 zł
Cena detaliczna: 
27,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 14,85

Opis produktu

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj