Medialny wymiar kryzysu zainspirował powszechnie uznanych i cenionych w polskim środowisku medioznawczym badaczy: Rafała Leśniczaka i Krzysztofa Stępniaka do poszukiwania odpowiedzi na rudymentarne pytania związane z kryzysem w mediach. Rec
34% rabatu
29,82 zł
45,00 zł
Dodaj
do koszyka Książka w mediach, media w książce. Rynek - Technologie - Konsumpcja
Autor:
Has-Tokarz Anita
Zelinska Nadija
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
W ostatnich latach media i technologie cyfrowe znacząco wpłynęły na kształt rynku wydawniczo-księgarskiego, procesy produkcji i dystrybucji książki, jej formę edytorską oraz społeczny obieg i praktyki lekturowe czytelników/konsumentów. Z je
32% rabatu
27,02 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka nowość
Młodzi dorośli wobec dezinformacji
wysyłka: 48h
Autorki, legitymujące się już znaczącym dorobkiem dotykającym kwestii edukacji medialnej, w udany sposób dokonują – jak same piszą – „diagnozy medialnej” młodych dorosłych, choć w moim odczuciu udało się tutaj zrobić znacznie więcej. Mam bo
30% rabatu
32,18 zł
46,20 zł
Dodaj
do koszyka
Komunikatywny styl używanego w tej pracy języka sprawia, że lekturę czyta się z dużą przyjemnością, szybko wnikając w wartki naukowy przekaz o najbardziej aktualnych meandrach formowania opinii publicznej we współczesnym świecie []. Szczegó
33% rabatu
33,57 zł
50,40 zł
Dodaj
do koszyka
W świecie mediów już nic nie jest takie samo jak kiedyś. Internet skutecznie złamał dotychczasowy ład medialny, tworząc zarazem demokratyczną, obywatelską rewolucję w przepływie informacji. Przejście z druku na cyfrę stworzyło nową architek
40% rabatu
24,80 zł
41,10 zł
Dodaj
do koszyka
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki,
22% rabatu
108,35 zł
139,00 zł
Dodaj
do koszyka Propaganda w świecie nowych plemion
Autor:
Szurmiński Łukasz
Wydawca:
Stowarzyszenie Pisarzy Polskich
wysyłka: 48h
Bardzo interesująca, bogata w treści oraz napisana z wyraźnym zacięciem (znamionującym głębokie, emocjonalne zanurzenie w analizowaną problematykę) monograficzna praca stanowić będzie z pewnością cenne uzupełnienie szeregu rozpraw naukowych
31% rabatu
42,48 zł
62,00 zł
Dodaj
do koszyka Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości
Wydawca:
ELIPSA Dom Wydawniczy I Handlowy
wysyłka: 48h
Publikacja jest swoistym kompendium wiedzy o świecie mediów. W przejrzysty sposób opowiada o rynku, jego transformacji do świata internetu i wyzwaniach, z jakimi musimy mierzyć się w erze rewolucji cyfrowej. " Nowe Supermedium" to przekrojo
27% rabatu
30,81 zł
42,00 zł
Dodaj
do koszyka Dźwięk bez fikcji. O radiowym reportażu artystycznym
Autor:
Katarzyna Michalak
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Książka traktuje o fenomenie dźwięku w procesie powstawania radiowego reportażu artystycznego. Autorka proponuje nowe spojrzenie na etapy powstawania reportażu radiowego, które ujmuje jako proces zdeterminowany przez świadome użycie tworzyw
22% rabatu
69,38 zł
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
"Guerriero niezbicie dowodzi, że dziennikarstwo może być również jedną ze sztuk pięknych i tworzyć dzieła o wysokiej wartości, nie rezygnując przy tym z podstawowego obowiązku, jakim jest informowanie" - napisał Mario Vargas Llosa. Twórczoś
45% rabatu
29,15 zł
53,00 zł
Dodaj
do koszyka Siedem esejów o komunikowaniu
Autor:
Hendrykowski Marek
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UAM
wysyłka: 48h
Książka stanowi zbiór rozważań podejmujących kluczowe problemy badawcze współczesnego komunikowania w ujęciu interdyscyplinarnym z perspektywy: semiotyki, komunikologii, lingwistyki, poetyki, sztuki słowa i obrazu, kognitywistyki i psycholo
18% rabatu
28,86 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Zjawiska propagandy i manipulacji w prasie, telewizji, radiu i Internecie. Tom 2
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 48h
W zgromadzonych w publikacji tekstach naukowych padły ważne kwestie – postulaty badawcze, pytania, które mogą stanowić cenne inspiracje do dalszych rozważań. Słuszne jest założenie redakcyjne, zwerbalizowane we wstępie, że książka pozwoli p
30% rabatu
27,83 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy
Autor:
Dąbała Jacek
Wydawca:
Księgarnia Akademicka
wysyłka: 48h
Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać – 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i dzienni
33% rabatu
21,48 zł
32,00 zł
Dodaj
do koszyka Matka. Anna Politkowska. Życie w imię prawdy
Autor:
Wiera Politkowska
Sara Giudice
Wydawca:
Rebis
wysyłka: 48h
Opowieść o Annie Politkowskiej - nieustraszonej dziennikarce, która odważnie ujawniała prawdę o Rosji. Anna Politkowska, dziennikarka "Nowoj Gaziety", jednego z najważniejszych czasopism rosyjskiej opozycji, do końca życia pisała o drugiej
41% rabatu
29,41 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
"LeoPolka" jest tomem wspomnieniowym Marii Woś (z domu Cząstka) urodzonej w marcu 1934 roku we Lwowie, z którego w czerwcu roku 1946 ekspatriowano ją do zrujnowanego Wrocławia, gdzie w roku 1955, po czteroletnich studiach na tamtejszym uniw
43% rabatu
44,81 zł
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przedstawiona do recenzji monografia składa się z 27 rozdziałów, z których każdy ma formę artykułu naukowego, a ich tematyka wpisuje się we współczesny dyskurs medioznawczy na temat dziennikarstwa jakościowego. [...] Przedstawiono w nich za
32% rabatu
29,88 zł
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Przedstawiona do recenzji monografia składa się z 27 rozdziałów, z których każdy ma formę artykułu naukowego, a ich tematyka wpisuje się we współczesny dyskurs medioznawczy na temat dziennikarstwa jakościowego. [...] Przedstawiono w nich za
33% rabatu
29,36 zł
44,10 zł
Dodaj
do koszyka
Oczywisty związek mediów z polityką - chociaż istnieje od dawna - nie znalazł tak szerokiego odzwierciedlenia w literaturze przedmiotu, na jakie zasługuje. W przedstawionym tomie przyjrzano się temu powiązaniu z różnych perspektyw badawczyc
45% rabatu
19,25 zł
35,00 zł
Dodaj
do koszyka Strategiczne podejście do działania w social mediach
Autor:
Anna Ledwoń
Wydawca:
One Press
wysyłka: 48h
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych... ...jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często cał
42% rabatu
28,25 zł
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dezinformację kojarzymy głównie z mediami i polityką. Im bardziej myślimy, że nas ona nie dotyczy, tym szybciej wpadamy w sidła fake newsów, półprawd i przeinaczeń. Dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć, czym jest, a czym nie jest dezinform
34% rabatu
44,65 zł
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|