Dziś w ofercie 136 900 pozycji
Dochodzenie roszczeń o nakazanie opublikowania sprostowania prasowego
Publikacja stanowi pierwszą w Polsce monografię dotyczącą instytucji sprostowania prasowego po wejściu w życie ustawy z 14.9.2012 r. o zmianie ustawy – Prawo prasowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1136). Książka poświęcona jest materialnoprawnym i procesowym zagadnieniom związanym z tą instytucją. W ramach zagadnień materialnoprawnych omówiono m.in. definicję sprostowania prasowego i jego funkcje, wymogi formalne wniosku o sprostowanie, odmowę opublikowania sprostowania, charakter prawny instytucji oraz podstawy wytoczenia powództwa. W rozdziałach poświęconych problemom procesowym skupiono uwagę m.in. na zdolności sądowej jednostek organizacyjnych, legitymacji redaktora naczelnego i skutkach zaprzestania pełnienia tej funkcji w toku procesu, związania sądu żądaniem pozwu i możliwości ingerencji w treść sprostowania, apelacji oraz możliwym sposobom zabezpieczenia roszczeń. W monografii wykorzystano badania aktowe przeprowadzone przed sądami okręgowymi i apelacyjnymi w Polsce orzekającymi w sprawach o sprostowanie po wejściu w życie noweli Prawa prasowego. Stanowią one cenne źródło wiedzy i ukazują aktualne kierunki orzecznictwa w omawianych sprawach.
129,00
Dodaj
do koszyka
Nauki o mediach i komunikacji społecznej
Zestaw autorów monografii jest wyrazem ciągłości pokoleń polskich medioznawców, przy jednoczesnym dostrzeżeniu zróżnicowania, mnogości aspektów oraz multidyscyplinarności badań nad mediami w Polsce. Dla młodych badaczy przekrój wiekowy autorów jest przypomnieniem, że mogą szczycić się swoimi osiągnięciami, gdyż stoją na ramionach olbrzymów. Jednym z nich jest bez wątpienia profesor Tomasz Goban-Klas, któremu w imieniu polskiego środowiska badaczy mediów tę monografię dedykujemy. ze Wstępu Publikacja naświetla problemy polityczne, ekonomiczne i etyczne, powstające ze zróżnicowanego traktowania mediów jako narzędzi nie tyle komunikacji społecznej, ile wręcz propagandy. (...) Sama idea książki wykazuje, że polska ,,orkiestra” prasoznawstwa i medioznawstwa – niegdyś kameralna – stała się dużą orkiestrą symfoniczną, wykonującą wszystkie gamy komunikacji. Ku temu w dużej mierze przyczynił się profesor Tomasz Goban-Klas. Prof. dr Andrius Vaišnys, Ph.D. Dziekan Wydziału Komunikacji Uniwersytetu Wileńskiego
13% rabatu
60,03
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Polska prasa muzyczna w dobie transformacji...
„Tytuł książki poprzez swą dwuczłonowość sygnalizuje, że jej zawartość ma postać dychotomiczną: koncentruje się na dwóch obszarach badań, tj. prasoznawstwie, jako historycznie ukształtowanej i zasłużonej dyscyplinie, oraz nowych, interdyscyplinarnych studiach nad dziennikarstwem i mediami muzycznym (rock, jazz); wyznaczono jej dwa nadrzędne cele, czyli wprowadzenie do syntezy prasy o takiej proweniencji i analizę strukturalną konkretnego pisma; wykorzystano dualny sposób prezentacji materiału, wynikający z przyjętej metodologii: ilościowo-jakościowy (z obszaru nauk społecznych) oraz deskryptywny (typowy dla humanistyki)”. Wstęp
30% rabatu
49,00
70,00 zł
Dodaj
do koszyka
Triumf typografii
Triumf typografii
Wydawca: d2d
wysyłka: 24h
Rozwój nowych technologii rewiduje nasze dotychczasowe postrzeganie komunikacji typograficznej. Pojawiają się zupełnie nowe zagadnienia, których nie sposób zignorować. Od czasu, gdy w XV stuleciu Gutenberg wynalazł ruchomą czcionkę, typografia nie była poddawana tak głębokim przeobrażeniom, jak dzieje się to obecnie. Czy może nadal odgrywać istotną rolę, kiedy cyfryzacja i nowe media przenicowują tradycyjne formy typograficznych środków wyrazu? Dziś typografia jest na rozdrożu. W jakim kierunku przebiegać będzie jej dalszy rozwój? Niniejsza książka nie tylko opowiada o tym, co inspiruje współ­czesnych projektantów, lecz także omawia nowatorskie rozwiązania. Dwudziestu jeden specjalistów z zakresu typografii i szeroko rozumianej komunikacji dzieli się swoją wiedzą oraz spostrzeżeniami poprzez intrygujące analizy i ciekawie dobrane przykłady.
33% rabatu
45,56
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
12 469 dróg do absolutu Polskie media o religii po 1989 roku
Książka powstawała przez ponad pięć lat. Była inspirującą wędrówką autora po seminariach duchownych i innych miejscach, gdzie przechowywane są media o religii. Dotyczyło to znacznej części wyznań zarejestrowanych bądź tylko funkcjonujących w Polsce. W powstaniu pracy nie pomogła finansowo żadna instytucja, chociaż autor skierował wiele takich próśb. Stąd też brak wizyt we wszystkich placówkach, których materiały mogłyby wzbogacić tę publikację. Autor dotarł jednak do źródeł niedostępnych w tak zacnych instytucjach, jak: Biblioteka Narodowa, Konferencja Episkopatu Polski czy Ogólnopolskie Stowarzyszenie Prasy Parafialnej, że o centrach diecezjalnych i seminaryjnych nie wspomnimy.
18% rabatu
36,74
44,80 zł
Dodaj
do koszyka
Polityki sieciowej popkultury
Polityki sieciowej popkultury
Autor: Jakub Nowak
Wydawca: UMCS
wysyłka: 48h
Publikacja Polityki sieciowej popkultury dotyczy praktyk uczestnictwa w sieciowej kulturze popularnej jako aktywności politycznej, czyli tych względnie nowych momentów, gdy popkultura online staje się „językiem”, którym „mówią” obywatele podejmujący swoje działania, a także tych, w których sieciowa kultura popularna jest przedmiotem aktywności politycznej obywateli, to znaczy rodzajem zasobu, o który toczy się polityczny spór – jak było chociażby w przypadku europejskich protestów przeciw ACTA. […] Analiza współczesnej sieciowej popkultury byłaby niepełna bez możliwie precyzyjnego opisania internetu jako środowiska praktyk społecznych. […] Sieć mediatyzuje współczesną politykę i mediatyzuje kulturę popularną w skomplikowanych technologicznych, społecznych i ekonomicznych procesach. Ekonomiczny wymiar cyfrowej mediatyzacji nabiera znaczenia wraz z komercjalizacją współczesnej sieci; nowe media są nie tylko technologią, ale i zbiorem rynkowych podmiotów o coraz potężniejszej pozycji i określonych ekonomicznych celach. Realizacja tych celów w praktyce wpływa na sposoby uczestnictwa ludzi w popkulturze czy polityce, co stanowi jeden z centralnych tematów książki. Innymi słowy, rekonstruuje w niej polityczny status nowych mediów jako narzędzi artykulacji, rozumianej, w pewnym uproszczeniu, jako złożony zbiór praktyk, poprzez które ludzie nieustannie reprodukują indywidualne i zbiorowe tożsamości. (ze Wstępu)
13% rabatu
45,68
52,50 zł
Dodaj
do koszyka
Video marketing w mediach społecznościowych...
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie. - Uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min. dziennie. - 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie. - Ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych. - 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online. - YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie. - Dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne. - Ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów. Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników. Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z? Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której maja dotrzeć? Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego.
26% rabatu
26,57
35,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zostań gwiazdą Instagrama
Poradnik dla użytkowników Instagrama Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba twoich fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak poprawić swój profil i zdobyć tysiące nowych obserwatorów na Instagramie. Pięćdziesięciu sławnych Instagramowiczów odkrywa swoje sekrety: techniki fotograficzne, rodzaje opisów oraz style zarządzania kontem. Tysiące porad, wspaniałe zdjęcia, bezcenna wiedza dla użytkowników Instagrama!
35% rabatu
22,68
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz się z niej: Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!) Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych Artur Jabłoński — konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
30% rabatu
24,43
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Teksty ezoteryczne w mediach w świetle krytycznej analizy dyskursu
Autorka podjęła mało eksplorowaną, lecz ważną problematykę. Celem publikacji jest bowiem analiza prasowego I telewizyjnego dyskursu ezoterycznego przeprowadzona na tle kontekstu społeczno-psychologicznego. W pracy zostały postawione pytania o to, dlaczego w XXI w. wzrosło zainteresowanie magią i medycyną niekonwencjonalną, jaki wpływ ma na to sytuacja ekonomiczna kraju i co sprawia, że ludzie wierzą wróżkom i bioenergoterapeutom. Materiał został pozyskany z 31 numerów czasopism, takich jak: „Wróżka”, „Gwiazdy mówią...”, „Nieznany Świat” i „Uzdrawiacz” z lat 2008-2012 oraz z emisji 13 programów telewizyjnych, m.in.: „Wróżki”, „Tajemnice losu” i „Ręce, które leczą”. Warstwa teoretyczna pracy ujawnia wręcz erudycję Autorki, która przedstawia nie tylko ustalenia terminologiczne, ale ze znawstwem odnosi się do nich, prezentując własne stanowisko. Z kolei zgromadzone w części analitycznej przykłady pełnią nie tylko funkcję egzemplifikacyjną ustaleń teoretycznych, ale i poznawczą jednocześnie, wzbogacają one również wywód, czyniąc go wiarygodniejszym i bardziej interesującym. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Karwatowskiej UMCS w Lublinie
13% rabatu
43,41
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Szklany Zamek
Szklany Zamek
Wydawca: Świat Książki
wysyłka: 48h
Rodzice Jeannette Walls z uporem odrzucali ogólnie przyjęte normy społeczne i zasady, co stanowiło zarówno ich przekleństwo, jak i błogosławieństwo. Rex i Rose Mary Walls mieli czwórkę dzieci. Z początku żyli jak nomadowie, osiadając na krótko w miasteczkach na pustynnych obszarach południowego zachodu i koczując w górach. Rex, charyzmatyczny, błyskotliwy mężczyzna w okresach trzeźwości rozwijał wyobraźnię dzieci, uczył je fizyki i geologii, a przede wszystkim wyrabiał w nich życiową odwagę. Rose Mary pochłonięta malowaniem i pisarstwem, nie była w stanie wziąć na swoje barki odpowiedzialności za egzystencję rodziny, bo, jak mówiła o sobie, "ma nienasycony głód ekscytacji." Nie podniecało jej gotowanie obiadu, który znika w piętnaście minut, skoro można namalować obraz trwający wieki. Gdy z czasem skończyły się pieniądze i przybladł romantyzm wędrownego życia, Wallsowie osiedli w miejscu, gdzie mieszka rodzina Rexa; w posępnym, górniczym miasteczku w Zachodniej Wirginii, skąd zdesperowany uciekł przed laty. Rex pije. Kradnie pieniądze na życie i znika na całe dnie. Rodzina funkcjonuje coraz gorzej.
23% rabatu
26,87
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Miłość życia. Wspomnienia starego budrysa
Wspomnienia Krzysztofa Turowskiego, znanego dziennikarza telewizyjnego, radiowego i prasowego, publicysty i felietonisty. Autor nie gloryfikuje czasów Gomułki czy Gierka, ale dostrzega urok czasów swojej młodości, nazywanych często „pokoleniem czapki studenckiej” lub „pokoleniem pierwszej »Solidarności«”.
33% rabatu
25,33
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Tajemnice dziennikarskiej przygody
Autor książki w ciągu kilkudziesięciu lat życia przemierzył pięć kontynentów z piórem, mikrofonem i kamerą. Widział i słyszał więcej niż inni, spotykał ludzi, którzy nie tylko decydowali o losach własnego kraju, ale też o przyszłości świata. Te frapujące wspomnienia są tak samo reportażem, jak i dokumentem lat minionych.
33% rabatu
19,70
29,40 zł
Dodaj
do koszyka
Streampunks
Streampunks
Wydawca: Virgin Books
wysyłka: 48h
Something massive is shifting in the world of entertainment. Across the planet, humans spend more of their free time watching video than doing anything else. But increasingly it's not TV they're watching, but online video. In 2016, Swedish vlogger PewDiePie made a record $15 million from his YouTube videos, beating Hollywood A-listers like Harrison Ford, Julia Roberts and Amy Adams. Something massive is shifting in the world of entertainment. Since its founding in 2005, YouTube has become the first and only truly global media platform, with over a billion users worldwide. It has changed the media industry as profoundly as the development of radio, film and television. In Streampunks, YouTube's Chief Business Officer Robert Kyncl gets to the heart of this creative revolution through behind-the-scenes stories of its biggest stars - YouTubers like Tyler Oakley, Lilly Singh, and Casey Neistat-and the dealmakers brokering the future of media, like Scooter Braun, who scouted 12-year old Justin Bieber on YouTube, and Vice media mogul Shane Smith who used the platform to turn young people onto news and current affairs. By giving anyone with a smartphone their own TV channel, YouTube is fuelling a new creative boom. Not only is it generating the new faces of entertainment, but also changing how students are taught, how social issues are discussed and how small businesses advertise and develop. Streampunks is the definitive book on the modern pop-culture juggernaut Youtube, the platform remaking the face of entertainment.
24% rabatu
57,76
76,00 zł
Dodaj
do koszyka
World Without Mind
World Without Mind
Autor: Foer Franklin
Wydawca: cape
wysyłka: 48h
Over the past few decades there has been a revolution in terms of who controls knowledge and information. This rapid change has imperilled the way we think. Without pausing to consider the cost, the world has rushed to embrace the products and services of four titanic corporations. We shop with Amazon; socialise on Facebook; turn to Apple for entertainment; and rely on Google for information. These firms sell their efficiency and purport to make the world a better place, but what they have done instead is to enable an intoxicating level of daily convenience. As these companies have expanded, marketing themselves as champions of individuality and pluralism, their algorithms have pressed us into conformity and laid waste to privacy. They have produced an unstable and narrow culture of misinformation, and put us on a path to a world without private contemplation, autonomous thought, or solitary introspection - a world without mind. In order to restore our inner lives, we must avoid being co-opted by these gigantic companies, and understand the ideas that underpin their success. Elegantly tracing the intellectual history of computer science - from the Descartes and the enlightenment to Alan Turing to Stuart Brand and the hippie origins of today's Silicon Valley - Foer exposes the dark underpinnings of our most idealistic dreams for technology. The corporate ambitions of Google, Facebook, Apple, and Amazon, he argues, are trampling longstanding liberal values, especially intellectual property and privacy. This is a nascent stage in the total automation and homogenization of social, political, and intellectual life. By reclaiming our private authority over how we intellectually engage with the world, we have the power to stem the tide. At stake is nothing less than who we are, and what we will become. There have been monopolists in the past but today's corporate giants have far more nefarious aims. They're monopolists who want access to every facet of our identities and influence over every corner of our decision-making. Until now few have grasped the sheer scale of the threat. Foer explains not just the looming existential crisis but the imperative of resistance.
24% rabatu
67,03
88,20 zł
Dodaj
do koszyka
Pilnujmy Polski!
Odważny wywiad z braćmi Karnowskimi – znanymi dziennikarzami i publicystami – o ich korzeniach, życiowych wyborach i wartościach oraz burzliwych kulisach polityki w Polsce w latach 2010-2015. W swojej publicystyce dokonują wnikliwej analizy wydarzeń w naszym kraju na przestrzeni ostatnich kilku lat – począwszy od płaszczyzny politycznej, poprzez gospodarczą, na udziale mediów w polityce skończywszy. W latach 2010-2015 komentowali na bieżąco przemiany na polskiej arenie politycznej, które zaowocowały podwójnym zwycięstwem obozu patriotycznego w wyborach prezydenckich i parlamentarnych. Znakomicie wyłapali decydujący moment przesilenia jako zapowiedź nadchodzących zmian. W swojej publicystyce wiele uwagi poświęcili też mediom, wykorzystywanym jako narzędzia w walce politycznej oraz zmianom, jakie na przestrzeni lat nieustannie dokonują się w mediach publicznych. Autorzy, łącząc odpowiedzialność i umiar w politycznym działaniu są twórcami jednego z najważniejszych środowisk medialnych w Polsce. Równocześnie w sferze wartości starają się zawsze pozostać wierni zasadom zawartym w dewizie Bóg – Honor – Ojczyzna. Najważniejszą cechą ich publicystyki jest pasja, z jaką podejmują tematy często trudne i delikatne. Pasja, do której zdolni są wyłącznie ludzie „Polską przejęci”. I właśnie dzięki temu lektura ich twórczości tak wciąga i fascynuje.
33% rabatu
30,08
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Podwójne życie reporterki Fallaci Torańska
Długo wyczekiwany portret dwóch wybitnych dziennikarek. Dwie wyjątkowe kobiety, dwie silne osobowości, dwie wybitne dziennikarki. Odważne, bezkompromisowe, piekielnie pracowite. Teresa Torańska bardziej empatyczna – ostra, ale nieprzekraczająca norm; Oriana Fallaci bez skrupułów, w ocenie innych niemająca hamulców. Czasem mijały się na reporterskim szlaku, ale nigdy się nie spotkały. Rozmawiały z reżyserami i aktorami historii, starały się ich zrozumieć, by pomóc swoim czytelnikom w lepszym pojmowaniu zjawisk i wydarzeń. Mimo to nie udało im się nas zmienić – nie wpływają na nas ani wstrząsające reportaże, ani wybitne powieści, choć stanowią aż nadto wyraziste memento. Zapominamy, że wolność nigdy nie jest dana raz na zawsze i że pobłażliwość wobec nienawiści – również tej ukrywającej się w języku – prędzej czy później prowadzi do katastrofy. Remigiusz Grzela przejechał tysiące kilometrów śladami Fallaci i Torańskiej, rozmawiał z ich najbliższymi przyjaciółmi, dotarł do nieznanych dokumentów. W ten sposób powstał brawurowy i głęboki portret dwóch wielkich dziennikarek i epoki, w której żyły i którą próbowały opisać. Jedna urodziła się we Florencji, druga w Wołkowysku. Ta z Florencji zaczęła pracę w zawodzie od podróży dookoła świata, ta z Wołkowyska od podróży do kujawskiego PGR-u. Świat dzielił się na Zachód i Wschód. Obie z uwagą przyglądały się swojej części świata. I obie zadały sobie banalne przecież pytanie: Skąd bierze się zło? Z ideologii? Z religii? Może z człowieka? Remigiusz Grzela napisał o nich ważną i mądrą książkę. Nie paraliżował go strach przed nieuchronnym porównaniem. I słusznie. Jest godnym partnerem dla obu: dla Oriany Fallaci i dla Teresy Torańskiej. Hanna Krall Remigiusz Grzela – urodzony w Starogardzie Gdańskim dziennikarz, pisarz, dramaturg. Autor zbiorów rozmów "Rozum spokorniał", "Hotel Europa", "Wolne", "Obecność", wywiadów-rzek "Marian Kociniak. Spełniony", "Było, więc minęło. Joanna Penson – dziewczyna z Ravensbrück, kobieta Solidarności, lekarka Wałęsy", "To, co najważniejsze. Irena Jun i Stanisław Brudny", "Krafftówna w krainie czarów", książek reporterskich "Bagaże Franza K., czyli Podróż, której nigdy nie było" i "Wybór Ireny" (o łączniczce ŻOB-u Irenie Gelblum, która stała się włoską poetką Ireną Conti), a także powieści "Bądź moim Bogiem" i "Złodzieje koni".
35% rabatu
30,55
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
Content marketing i social media
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Laboratorium Reportażu Metoda praktyka wizja
Publikacja dokumentuje podstawy teoretyczne i koncepcyjne założonego przez wybitnego reportażystę Marka Millera Laboratorium Reportażu, działającego przy Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Omówiono w niej status reportażu jako praktyki i formy dziennikarskiej oraz dziennikarsko-literackiej, metodykę pracy reportażysty, a także uczestnika warsztatów twórczych i badawczych. Podkreślono związki dziennikarstwa z literaturą beletrystyczną, filmem i teatrem oraz badaniami z zakresu nauk społecznych i humanistycznych.
15% rabatu
29,75
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Facebook w szkolnej ławce
Niniejsza książka stanowi próbę rozpoznania oraz interdyscyplinarnego, wolnego od stereotypów opisania dydaktycznego potencjału mediów społecznościowych. Znalazły się tu głosy zarówno cenionych badaczy polskich i zagranicznych (dydaktyków literatury, językoznawców, psychologów, socjologów, medioznawców, kulturoznawców), jak i nauczycieli praktyków, studentów, wreszcie – samych uczniów, które stanowiły podstawę do namysłu nad obecnością nowych mediów w edukacji polonistycznej. Publikacja oprócz teoretycznego opisu zagadnienia prezentuje sposoby wykorzystywania mediów społecznościowych na lekcjach literackich (m.in. metoda dramy online) oraz omawiania najnowszej literatury dla dzieci i młodzieży, w której nowoczesne technologie odgrywają znaczącą rolę. Czytelnicy dowiedzą się z książki Agnieszki Kulig, jak w sposób autentycznie kształcący, przy tym zaś atrakcyjny i angażujący uczniów, wykorzystać w procesie dydaktycznym platformy edukacyjne, rozmaite witryny internetowe, w końcu portale społecznościowe. Autorka nie poprzestaje na przekonywaniu polonistów do korzystania z multimediów czy na ogólnych wskazówkach, lecz przede wszystkim prezentuje konkretne propozycje działań dydaktycznych z wykorzystaniem technologii cyfrowej. Atutem publikacji jest świeże, ciekawe ujęcie zjawisk pozornie znanych, jednak traktowanych przez rzesze polonistów w sposób lekceważący czy wręcz wrogi. Witold Bobiński
33% rabatu
26,13
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka