Okładka książki Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek

Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek

Autor: Wrona Renata
Wydawca: PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788394808228
EAN: 9788394808228
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Etykieta i wizerunek
format: 17.6x24.0cm
język: polski
liczba stron: 190
rok wydania: 2017
(1) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
32% rabatu
37,65 zł
Cena detaliczna: 
55,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,65

Opis produktu

Marka kobiety w biznesie

Recenzje:

✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: Z herbatą wśród książek
Chociaż żyjemy w XXI wieku i teoretycznie mamy równouprawnienie, kobiety ciągle muszą walczyć o swoją pozycję w świecie, w którym dominują mężczyźni. Dotyczy to także, a może przede wszystkim, świata biznesu. Panie, które chcą się wybić i osiągnąć sukces zawodowy, muszą zbudować silną markę osobistą, świadczącą o ich profesjonalizmie. Właśnie temu tematowi poświęciła swoja książkę Renata Wrona – coach ICF, trenerka rozwoju osobistego i biznesu, specjalistka public relations, ekspertka kreowania wizerunku.

Czym właściwie jest marka osobista? Jak pisze autorka: Marka osobista to ty – kim jesteś, jak wyglądasz, jak się zachowujesz, co umiesz, co inni o tobie myślą i z czym kojarzysz się innym. Krótko mówiąc, jest to zbiór indywidualnych cech (wewnętrznych i zewnętrznych) budujących nasz wizerunek. Renata Wrona w przejrzysty i przystępny sposób przedstawia zbiór porad, które pozwolą kobietom budować pewność siebie i profesjonalizm, a w efekcie – osiągać większe sukcesy na polu zawodowym.

Książka jest podzielona na kilka głównych działów, z których nauczycie się nie tylko tego, jak dbać o swój wygląd (jak ubierać się na różne okazje, jak łączyć kolory i dobierać dodatki, jakich błędów nie popełniać przy wyborze stroju), lecz także jak zachowywać się w sytuacjach biznesowych, jak powinna wyglądać właściwa komunikacja oraz w jakim zakresie zdrowie wpływa na wizerunek. Autorka zamieściła wiele praktycznych wskazówek, które mogą się przydać zarówno w sferze zawodowej, jak i w pracy nad sobą. Bardzo podobało mi się kilkakrotne podkreślanie, że budując swoją markę, jak najbardziej warto inspirować się osobami, które podziwiamy, ale z pewnością nie należy nikogo kopiować i udawać kogoś, kim nie jesteśmy. Należy pozostać sobą – ulepszoną wersją samej siebie.

Marka kobiety w biznesie została pięknie, profesjonalnie wydana. Gruby, błyszczący papier, duża, wyraźna czcionka, przejrzysty układ tekstu i mnóstwo kolorowych fotografii sprawiają, że książkę czyta się bardzo przyjemnie. Książka została napisana prostym językiem; na szczęście pani Renata nie poszła w stronę branżowego stylu, niezrozumiałego dla postronnych obserwatorów, ale postarała się, aby każda czytelniczka bez problemu mogła zrozumieć porady i przesłanie książki. Widać, że autorka zajmuje się coachingiem, bo zwraca się do czytelniczek na „ty”, co wzbudza ich zaufanie i pozwala dotrzeć do większej liczby odbiorców.

Chociaż spotkałam się z opiniami, że tę książkę powinna przeczytać każda kobieta, to nie do końca mogę się z tym zgodzić. Jest to lektura skierowana do konkretnego odbiorcy, czyli kobiety aktywnej zawodowo, ale nie w każdej pracy da się zastosować opisane przez panią Wronę rady. Na przykład kelnerka, sprzątaczka czy pracownica McDonald’s niewiele wyniesie z tej lektury, za to bizneswoman, menedżerka, właścicielka firmy czy pracownica korporacji znajdą w niej wiele cennych treści, które zachęcają do pracy nad marką osobistą i mogą pozytywnie wpłynąć na życie. Część informacji jest uniwersalna i rzeczywiście w jakimś stopniu może dotrzeć do każdej czytelniczki, jednak – jak wskazuje sam tytuł – przede wszystkim dotyczy zachowania i wizerunku w środowisku biznesowym.

Jeżeli chodzi o moje odczucia, to książka przemówiła do mnie w niewielkim stopniu – absolutnie nie należę do jej grupy docelowej. Jako zorientowana na dom i rodzinę „kura domowa” zwyczajnie nie znajduję w swoim życiu zastosowania większości porad, niewątpliwie cennych dla bardziej aktywnych czytelniczek. Nie jestem też zwolenniczką tak popularnych w dzisiejszych czasach i powszechnie promowanych poglądów, że moje JA jest najważniejsze, że powinnam być skupiona na SOBIE i SWOJEJ karierze, że moje osobiste szczęście leży tylko w MOICH rękach. Wręcz przeciwnie – uważam, że ludzie byliby szczęśliwsi, gdyby mniej skupiali się na sobie, a więcej na innych.

Z pewnością nie jest to zła książka i z czystym sumieniem mogę polecić ją tym z Was, które poważnie traktują swoją karierę zawodową i samorozwój; którym zależy na poprawieniu własnego wizerunku i zyskaniu większej pewności siebie; które marzą o byciu kobietą sukcesu. Marka kobiety w biznesie może Wam w tym pomóc, o ile jesteście pełne pasji, zdeterminowane i gotowe na zmiany.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj