Okładka książki Microsoft Excel 2016 Analiza i modelowanie danych biznesowych

Microsoft Excel 2016 Analiza i modelowanie danych biznesowych

Wydawca: APN PROMISE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375413144
EAN: 9788375413144
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 17x23x4,3 cm
język: polski
liczba stron: 894
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
40% rabatu
59,57 zł
Cena detaliczna: 
98,70 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,57

Opis produktu

Opanuj techniki modelowania biznesowego i analiz wykorzystujące Microsoft Excel 2016 i przekształć swoje dane w użyteczne wnioski. Wayne Winston, zdobywca wielu nagród akademickich, dzieli się swoim ogromnym doświadczeniem na stronach praktycznego podręcznika. To wydanie zawiera ponad 150 problemów z rozwiązaniami, a także rozdział o podstawach modelowania, pozwalając od razu przejść do realnej pracy. Rozwiązuj prawdziwe problemy biznesowe w programie Excel • Szybkie przejście od podstaw do zaawansowanych analiz • Podsumowywanie danych przy użyciu tabel przestawnych i statystyk opisowych • Wykorzystanie linii trendu, regresii wielokrotnej i wygładzania wykładniczego • Użycie zaawansowanych funkcji, takich jak OFFSET i INDIRECT • Kluczowe funkcje finansowe, statystyczne i czasowe • Wykorzystanie nowych typów wykresów programu Excel 2016 • Tworzenie bardziej efektywnych wykresów w Power View • Przetwarzanie złożonych optymalizcji przy użyciu Excel Solver • Symulacje Monte Carlo dla cen giełdowych i modeli licytacji • Posługiwanie się funkcją AGGREGATE i fragmentatorami • Tworzenie tabel przestawnych z danych z różnych arkuszy • Podstawy rachunku prawdopodobieństwa i twierdzenie Bayesa • Automatyzacja powtarzalnych zadań przy użyciu makr O autorze Wayne L. Winston jest wykładowcą Decision and Information Sciences w Bauer College of Business Uniwersytetu Houston. Od ponad 20 lat uczy najbardziej efektywnych technik wykorzystania programu Excel do rozwiązywania problemów i podejmowania lepszych decyzji. Jest współtwórcą systemu śledzenia i oceniania graczy drużyny Dallas Mavericks, a także autorem wielu książek, w tym Practical Management Science, Mathletics, oraz Marketing Analytics.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj