Monika Namysłowska

Okładka książki Akt o usługach cyfrowych. Komentarz
29% rabatu
282,69
399,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Reklama. Aspekty prawne
Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.: - nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenw
28% rabatu
121,60
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Zwalczanie nieuczciwych praktyk handlowych między przedsiębiorcami w prawie Unii Europejskiej. W poszukiwaniu modelu ochrony
W monografii przeanalizowano m.in. następujące zagadnienia: - pojęcie i specyfikę nieuczciwych praktyk handlowych między przedsiębiorcami, - rodzaje przepisów prawnych zakazujących np. klauzula generalna, czarna lista, - reklamę wprowadzają
28% rabatu
92,82
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Roszczenia o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji Komentarz
Komentarz stanowi pogłębioną analizę przepisów ustawy z 21.04.2017 r. o roszczeniach o naprawienie szkody wyrządzonej przez naruszenie prawa konkurencji. Ten długo oczekiwany akt prawny, będący implementacją dyrektywy unijnej (tzw. dyrektyw
28% rabatu
143,18
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwemu wykorzystaniu przewagi kontraktowej w obrocie produktami roln
Prezentowana publikacja jest kompleksowym omówieniem ustawy z 15.12.2016 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwemu wykorzystaniu przewagi kontaktowej w obrocie produktami rolnymi i spożywczymi (Dz.U. z 2017 r. poz. 67). Ustawa wprowadziła wiele i
20% rabatu
119,57
149,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ustawa o prawach konsumenta Komentarz
Ustawa o prawach konsumenta zmieniła w istotny sposób dotychczas obowiązujące przepisy odnoszące się do uprawnień konsumentów i obowiązków przedsiębiorców, w szczególności działających w internecie. Komentarz zawiera omówienie m.in.: - no
20% rabatu
135,96
169,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ustawa o prawach konsumenta
Publikacja w sposób kompleksowy prezentuje regulacje ustawy o prawach konsumenta z punktu widzenia praktyków i teoretyków prawa. Na szczególną uwagę zasługuje grupa rozwiązań prawnych dotycząca obowiązków informacyjnych. Jest to swoista pró
19% rabatu
153,11
189,00 zł
niedostępny
Okładka książki Czarna lista nieuczciwych praktyk handlowych a granice prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji w Unii Europejskiej
W książce przedstawiono problematykę czarnej listy nieuczciwych praktyk handlowych, wprowadzonej załącznikiem I do dyrektywy 2005/29/WE o nieuczciwych praktykach handlowych. Publikacja zawiera m.in. omówienie: – wymienionych w liście zakaza
20% rabatu
79,65
99,00 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama
Reklama
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intel
30% rabatu
69,54
99,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj