Polskie Wydawnictwo EkonomiczneEkonomiczno-społeczne uwarunkowania
Autor:
Tomasz Rokicki
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Owce są nieodłącznie związane z życiem człowieka. Zostały udomowione jako pierwsze zwierzęta gospodarskie. Wraz z upływem czasu owce były w różny sposób użytkowane, w zależności od uwarunkowań przyrodniczych i społecznych. Wiele istniejącyc
39% rabatu
49,14 zł
79,91 zł
Dodaj
do koszyka
Ryzyko ESG jest obecnie jednym z rodzajów ryzyka, którym w debacie publicznej poświęca się wiele miejsca. Jest to uzasadnione koniecznością wypracowania ram systemowych dla zarządzania tym typem ryzyka, które oddziałuje na wszystkich uczest
41% rabatu
49,36 zł
83,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ubezpieczenia odgrywają coraz większą rolę w funkcjonowaniu zarówno przedsiębiorstw, jak i gospodarstw domowych. W książce przygotowanej przez zespół autorów reprezentujących środowisko naukowe oraz praktykę ubezpieczeniową przedstawiono po
37% rabatu
63,04 zł
99,99 zł
Dodaj
do koszyka Eukacja w zakresie przedsiębiorczości
Autor:
Kurczewska Agnieszka
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
W monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, autorka proponuje ugruntowane w nauce i etyce ramy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości na poziomie uczelni. Monografia służy uporządkowaniu wiedzy na temat edukacji w zakresie przedsięb
37% rabatu
50,38 zł
79,91 zł
Dodaj
do koszyka Dług w polityce finansowej gmin
Autor:
Katarzyna Owsiak
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza poświęcona jest problematyce długu publicznego powstającego na szczeblu zarówno centralnym, jak i samorządowym – przede wszystkim lokalnym. Drugą część stanowi prezentacja wyników badań skoncen
39% rabatu
54,84 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka Ogniwa paliwowe i hybrydowe układy napędowe w..
Autor:
Andrzej Szałek
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Monografia dotyczy rozwoju wybranych źródeł napędu pojazdów samochodowych, które mogą stanowić alternatywę dla standardowego, tłokowego silnika spalinowego. W pracy przedstawiono genezę powstania i zasadę działania różnego typu hybrydowych
39% rabatu
42,64 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka Eseje o polityce pieniężnej czasu niepewności
Autor:
Hardt Łukasz
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Na oddawaną w ręce Czytelnika pracę składa się dziesięć esejów. Rozpoczynają ją teksty dotyczące fundamentalnych kwestii z zakresu polityki pieniężnej, a więc jej strategii i w tym kontekście zjawiska inflacji. Następnie autor dzieli się re
38% rabatu
36,84 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie, dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w s
37% rabatu
31,46 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Polska jako członek Unii Europejskiej ma obowiązek przyjęcia euro po spełnieniu określonych warunków. Niestety, temat ten stał się w naszym kraju zakładnikiem doraźnych potrzeb walki politycznej. W debacie publicznej o euro niewiele jest me
39% rabatu
42,99 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
39% rabatu
30,44 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
Autor:
Marek Lisiński
Marek Szarucki
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Auto
37% rabatu
31,46 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Metodologia badań nad turystyką
Autor:
Butowski Leszek
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Głównym celem pracy jest próba określenia podstaw metodologicznych badań nad turystyką, ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów ontologicznych oraz epistemologicznych. Wydaje się bowiem, że szczególnie w zakresie teoretycznych studiów na
28% rabatu
36,15 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie...
Autor:
Sylwester Pietrzyk
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są
37% rabatu
37,77 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE i formułowa
37% rabatu
31,56 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Makroekonomia. Zbiór zadań
Autor:
Alojzy Z. Nowak i Tomasz
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki makroekonomii. Zbiór zadań
37% rabatu
31,46 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Autor:
red. Augustyna Burlita
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
39% rabatu
30,44 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
25% rabatu
29,81 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
37% rabatu
37,77 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegr.
Autor:
Artur Świerczek
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
W monografii zarządzanie łańcuchem dostaw jest przedstawione jako proces stanowiący syntezę wzajemnie dopełniających się, a więc komplementarnych czynności regulacyjnych będących treścią funkcji planowania, organizowania, koordynowania i ko
37% rabatu
37,77 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Znajomość zjawisk demograficznych współczesnego świata jest niezbędna przy podejmowaniu wszelkich decyzji o charakterze ekonomicznym i społecznym. Omawiane w podręczniku metody analizy zjawisk ludnościowych są prezentowane przy uwzględnieni
37% rabatu
31,46 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|