Okładka książki Relacje między producentami a detalistami

Relacje między producentami a detalistami

Wydawca: PWN
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788301190514
EAN: 9788301190514
oprawa: Miękka
podtytuł: Kontekst modeli biznesu
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 242
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
49,89 zł
Cena detaliczna: 
64,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,89

Opis produktu

Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj