Okładka książki Sztuczny człowiek Wizerunek w wybranej literaturze oraz filmie

Sztuczny człowiek Wizerunek w wybranej literaturze oraz filmie

Wydawca: Rozpisani.pl
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788394454500
EAN: 9788394454500
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Wizerunek w wybranej literaturze oraz filmie
format: 14.0x20.5cm
język: polski
liczba stron: 68
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
25% rabatu
33,20 zł
Cena detaliczna: 
44,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,20

Opis produktu

Tematem książki stał się wizerunek sztucznego człowieka w wybranych dziełach literackich oraz filmach fantastyczno-naukowych. Został on przyjęty w zgodzie z osobistymi zainteresowaniami autorki. Celem książki jest przeanalizowanie, w jaki sposób został skonstruowany sztuczny człowiek, jak zmieniał się jego wizerunek na przestrzeni lat, jaką pozycję zajmuje we współczesnej nauce czy kulturze, a także jak wygląda jego przyszłość w konfrontacji z rzeczywistością - a wszystko to w oparciu o wybrane dzieła literackie oraz filmy fantastyczno-naukowe (...). Książka naukowa zaciekawia i skłania do refleksji na temat przyszłości oraz problematyki istniejącej na razie w teorii sztucznej inteligencji. Szczególnie interesujące jest przybliżenie, w czwartym rozdziale, klasyfikacji sztucznego człowieka na roboty, androidy i cyborgi, a także przypomnienie trzech praw robotyki Isaaca Asimova. Język publikacji jest poprawny, zrozumiały, żywy i zawiera dodatkowe elementy, które nie są charakterystyczne dla książki naukowej, jak dialog. Książka jest zwięzła, co pozwala na szybkie zapoznanie się z jej treścią. Zawiera wiele cytatów i przypisów, które pozwalają czytelnikowi rozwinąć swoją wiedzę w poszczególnych tematach. O jej walorach stanowią aktualność oraz ponadczasowa tematyka. Angelica Pegani - autorka kilkudziesięciu wywiadów oraz artykułów, z wykształcenia dziennikarka radiowa i telewizyjna, menedżer public relations, certyfikowany specjalista ds. reklamy oraz marketingu. Współpracuje z zarządem fundacji The Excellence World Foundation oraz UBC Entertainment and Management Group.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj