Okładka książki Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Zarządzanie marketingiem w kancelarii prawniczej

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
ISBN: 978-83-8107-517-6
EAN: 9788381075176
oprawa: miękka
format: B5
język: polski
liczba stron: 364
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
91,72 zł
Cena detaliczna: 
129,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 91,72

Opis produktu

W publikacji zostały omówione podstawowe pojęcia marketingowe, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki usług prawniczych. Autor systematyzuje wiedzę marketingową niezbędną do zrozumienia całości procesów rynkowych, w obliczu których stoi firma prawnicza, a dzięki połączeniu zainteresowań naukowych z praktyką umiejętnie wiąże wiedzę teoretyczną ze specyfiką działań biznesowych. Analizuje między innymi: - na czym polega specyfika usług prawniczych, - co składa się na otoczenie rynkowe kancelarii prawniczej, - zachowania klientów w kontekście marketingu strategicznego i operacyjnego. Zagadnienia marketingu zostały przedstawione w przystępnej dla prawników formie, a ich zrozumienie ułatwiają ilustracje, wykresy i tabele.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj