Okładka książki Zarządzanie międzynarodowe

Zarządzanie międzynarodowe

Wydawca: Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788363391140
EAN: 9788363391140
oprawa: Miękka
format: 24.1x16.6
język: polski
liczba stron: 596
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
78,72 zł
Cena detaliczna: 
99,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,72

Opis produktu

Publikacja stanowi wprowadzenie do niezwykle rozbudowanej dziedziny, jaką jest zarządzanie międzynarodowe. Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA. Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich: – wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne, – nieformalny patronat, guanxi i wasda, – globalizacja kontra lokalizacja, – e-komunikacja, – konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach, – znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur, – nadzór nad marką korporacyjną – kluczowy element stosunków między współczesnymi centralami firm i ich filiami. *** Richard Mead od 35 lat prowadzi międzynarodowe programy zarządzania m.in. na Uniwersytecie w Londynie, w Kellog Graduate School of Management w Northwestern oraz w Sassin Graduate Institute of Business Administration w Tajlandii. Tim G. Andrews jest starszym wykładowcą zarządzania na University of Strathclyde w Wielkiej Brytanii.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj