Gra - Szybkie Bańki
Gra - Szybkie Bańki
Wydawca: Egmont
wysyłka: 24h
Nowa seria gier rodzinnych! „Pędzące Żółwie” oraz „Ubongo” to karciane wersje przebojowych gier planszowych. „Lato z Komarami” oraz „Szybkie bańki” to zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny. Gry mieszczą się w małych pudełkach – idealnych do wzięcia na wyjazd, spotkanie ze znajomymi, czy do szkoły.
38% rabatu
21,59
34,99 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Lato z Komarami
Gra - Lato z Komarami
Wydawca: Egmont
wysyłka: 24h
Nowa seria gier rodzinnych! „Pędzące Żółwie” oraz „Ubongo” to karciane wersje przebojowych gier planszowych. „Lato z Komarami” oraz „Szybkie bańki” to zupełnie nowe, wesołe i emocjonujące gry dla całej rodziny. Gry mieszczą się w małych pudełkach – idealnych do wzięcia na wyjazd, spotkanie ze znajomymi, czy do szkoły.
38% rabatu
21,59
34,99 zł
Dodaj
do koszyka
Graj z głową PORTAL
Nowe wydanie almanachu Mistrza Gry – Graj z głową, z nowym wstępem! Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza? Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania… z głową! Artykuły zamieszczone w „Graj z głową” podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Naszpikowana przykładami, pełna anegdot z sesji, przydatnych trików i propozycji rozwiązań książka, to nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych, oraz po prostu znakomita lektura. Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął „Jesienną Gawędą”, cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, który na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce. Niemal 10 lat później ukazuje się jego „Graj z głową”, książka poświęcona mistrzowaniu w ogóle. „Graj z głową” to drugi tom z cyklu almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez „Graj twardo” Johna Wick’a. Całość materiału jest dodatkowo ubarwiona i wzbogacona szeregiem ramek zawierających dodatkowe pomysły i uwagi, przygotowane przez Michała Oracza oraz Rafała Szymę.
40% rabatu
21,00
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Muza PORTAL
Muza PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 24h
Niech prowadzi Cię Muza! Wyrusz wraz z przyjaciółmi w podróż do świata inspiracji, który otwiera przed Tobą zjawiskowa gra imprezowa Muza. Rozwiązuj tajemnicze zagadki, interpretuj surrealistyczne obrazy i podziwiaj kunsztownie ilustrowane karty. Wystaw na próbę swoją kreatywność i intuicję, słuchaj uważnie i pozwól Muzie wskazać Ci drogę do Twojego arcydzieła. Zawartość pudełka: 84 karty Arcydzieł 32 karty Inspiracji 1 instrukcja Liczba graczy 2-12 Wiek 10+
40% rabatu
53,97
89,95 zł
Dodaj
do koszyka
Mage Wars Arena
Mage Wars: Arena to niekolekcjonerska gra karciana, przenosząca graczy w sam środek pojedynku między rywalizującymi ze sobą magami. Gra łączy w sobie wszystkie zalety gier karcianych, dodając do tego zalety gier bitewnych, by stworzyć rozbudowaną, taktyczną grę planszową.W czasie jednej tury gracze działają na zmianę, wykorzystując wszystkie przygotowane przed grą zaklęcia z księgi czarów. Dodatkowo gra toczy się na planszy regulującej możliwości poruszania się oraz zagrywania kolejnych zaklęć.
35% rabatu
168,94
259,90 zł
Dodaj
do koszyka
PtaKostki
PtaKostki
Wydawca: Hobbity.eu
wysyłka: 24h
Jest to szybka gra karciana oparta na mechanice "set collection". Naszym celem jest zebranie zestawu kart przedstawiającego 7 różnych gatunków ptaków lub dwa różne zestawy kart po 3 ptaki w każdym. Chcąc to uczynić, należy odpowiednio zagrywać i dobierać karty, niejednokrotnie wybierając nieoczywiste rozwiązania tak, aby przechytrzyć przeciwników. Jednak jeden ptaszek gry nie czyni, więc w PtaKostkach znajdziecie aż 8 różnych gatunków ptaków. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 20 minut
50% rabatu
34,99
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Celestia: Szalupa HOBBITY
Celestia: Szalupa HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 24h
Nowe wyzwania stoją przed Tobą otworem. Możesz opuścić Powietrzny Statek, korzystając ze specjalnej Szalupy. Jednak jest w niej miejsce tylko dla jednego pasażera, więc musisz zdecydować czy do niej wskoczyć. Czy samotna podróż to zawsze dobry pomysł? Szalupa to drugi dodatek do gry Celestia. Zawiera model 3D szalupy i nowe specjalne karty, które urozmaicą Waszą podróż. Dodatek ten jest w pełni kompatybilny z pierwszym dodatkiem czyli Małą Pomocą. Liczba graczy 2-6 Wiek 8+
40% rabatu
26,94
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Monolith Arena - gra planszowa
Monolith Arena - gra planszowa Pradawny MONOLIT, starszy od najstarszych kronik i pieśni, czeka na bohaterów, którzy wezmą udział w krwawym turnieju. Dołącz do gry i rzuć wyzwanie mistrzom. MONOLITH ARENA to szybka, taktyczna gra fantasy dla 2-4 graczy. Poznaj cechy swoich wojowników. Znajdź i wykorzystaj słabe punkty wroga. Zawsze bądź gotowy zmienić swoją taktykę. Zwyciężaj dla chwały, dla swoich przywódców i bogów. Okiełznaj potęgę  MONOLITU lub poddaj się i ustąp miejsca lepszym!    Podkręć rozgrywkę dzięki zasadom MONOLITU!   W grze znajdziesz 4 zestawy z 3 fragmentami MONOLITU. Użyj ich w niezwykłym trybie gry, by mieć jeszcze większy wpływ na rozgrywkę i precyzyjnie przygotować odpowiedź na możliwości przeciwnika. Podstawowe informacje: Gra planszowa Monolith Arena Autor Oracz Michał Polskie wydanie Październik 2018 Liczba graczy 1 - 4 Wiek 10+ Czas gry 30 - 45 min Wymiary 295 x 295 x 73mm Zawartość pudełka 140 żetonów (po 35 na frakcję) 8 znaczników frakcji 27 znaczników inicjatywy 22 znaczniki ran 4 żetony sojuszu 1 znacznik aktywnego gracza, 16 innych znaczników 12 plastikowych części MONOLITU 4 karty pomocy 1 plansza 1 instrukcja Waga 1,4 kg Zdjęcia z pudełka gry planszowej Monolith Arena  
40% rabatu
95,81
159,95 zł
Dodaj
do koszyka
Sentient PORTAL
Sentient PORTAL
Autor: Portalgames
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 24h
Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągniecie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig. TWÓJ CEL JEST PROSTY: Pozyskaj cenne roboty i podłącz je do swojej sieci. Spróbuj przewidzieć, jaki wpływ będzie to miało na działanie twoich systemów, skalibruj odpowiednio swoje Roboty i przyciągnij uwagę największych inwestorów, by poprowadzić ludzkość w nową erę świadomych robotów. Zawartość: 60 kart 20 kości 16 pionów agentów 20 pionów asystentów 15 żetonów inwestorów 9 sekcji planszy 8 znaczników kolejności 81 żetonów PZ Wiek 12+ Liczba graczy 2 - 4 Czas gry 30 - 60 min.
40% rabatu
78,10
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Gizmos PORTAL
Gizmos PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 24h
Gizmos to sprytna gra wykorzystująca mechanikę budowania silniczka. Używać będziesz do tego energii w formie kulek pobieranych ze specjalnego podajnika. Zasilą one różne twoje wynalazki, generując punkty zwycięstwa. Dzięki nim prześcigniesz konkurencję w wyścigu o miano największego wynalazcy wystawy naukowej! W każdej kolejnej rozgrywce w Gizmos możesz konstruować zupełnie nowe maszyny, aby sprawdzić, jak bardzo szalone kombinacje możesz uzyskać! Wiek graczy: 14+ Czas gry: 40 – 50 min. Liczba graczy: 2 – 4
40% rabatu
83,97
139,95 zł
Dodaj
do koszyka
Gugong GFP
Gugong GFP
wysyłka: 24h
Chiny, 1570 rok. Państwo pod panowaniem Cesarza Longquinga z dynastii Ming. Władca stara się wyplenić z cesarstwa plagę korupcji, jednak sprytni urzędnicy pracujący za murami Zakazanego Miasta (zwanego teraz Gugong), znaleźli sposób na ominięcie antykorupcyjnych zakazów: symboliczną wymianę prezentów. Wcielicie się w głowy potężnych chińskich rodów, starających się wzmocnić swoją pozycję na dworze poprzez łapówki i intrygi. Podróżuj poprzez Chiny, aby zbierać podatki, pomóż w odbudowie i wzmocnieniu Wielkiego Chińskiego Muru, skupuj Jadeit, wprowadzaj w życie Dekrety, aby uzyskać przywileje, handluj z portami poza Pekinem za pomocą Wielkiego Kanału oraz, co najważniejsze, staraj się uzyskać audiencję u samego Cesarza Longquinga. Czy nie zawahasz się przed niczym, aby przechytrzyć swoich rywali? Wkrocz do Gugong i przekonaj się!
40% rabatu
131,94
219,90 zł
Dodaj
do koszyka
Forum Trajanum GFP
Cesarz Trajan kończy budowę pomnika swojej nieśmiertelnej sławy: Forum Trajanum, najwspanialszego i największego cesarskiego forum, jakie kiedykolwiek widziało Imperium Rzymskie. Obiekt ma zademonstrować całemu światu nie tylko zapierający dech sukces Trajana jako Optimusa Princepsa, ale także stanowić niepodważalne świadectwo dobrobytu i chwały, które jest udziałem każdego rzymskiego obywatela ? w Rzymie, samym sercu cesarstwa, jak i poza nim. Każdy gracz zarządza Kolonią założoną przez samego Trajana i tym samym odpowiada za jedno z najważniejszych miast w całym cesarstwie. Gracze starać się będą optymalizować rozwój Kolonii pod swoją kontrolą, a także wnosić wkład w budowę Forum Trajanum, nie zapominając informować Rzymu o postępach. Wszystko to zagwarantuje wsparcie Rzymu dla ich Kolonii.
45% rabatu
126,44
229,90 zł
Dodaj
do koszyka
Gra Fire Quest - na tropie przygody
Fire Quest – na tropie przygody to idealna gra dla wszystkich kreatywnych i aktywnych fizycznie małych poszukiwaczy przygód!   Poczuj klimat Indiana Jones! utrzymaj światło pochodni i wykonaj wszystkie zadania! stwórz własny scenariusz przygody!   Zapal pochodnię. Kolor płomienia wskaże kolejność zadań. Czeka Cię 5 ekscytujących zadań oznaczonych kolorami płomienia pochodni: Niebieski: SPACER PO LINIE - podążaj wraz z pochodnią wzdłuż linii. Żółty: BIEG PRZEZ LAWĘ - przejdź wyznaczoną przez kafle trasę. Czerwony: TAJEMNE PRZEJŚCIE - przełóż pochodnię przez obręcze. Zielony: MISJA SPECJALNA - wykonaj przedstawioną na jednej z kart wyzwań akcję. Różowy: TOR PRZESZKÓD - omiń przeszkodę (np. przejdź pod stołem). Na wykonanie każdego zadania masz 30 sekund odmierzanych przez licznik czasu w pochodni. Elektroniczna pochodnia posiada czujnik ruchu. Kiedy wykonujesz zadanie, trzymaj pochodnię pionowo – tak, by nie upuścić płomienia. Jeśli upuścisz płomień, zaczynasz grę od początku. Zwycięzcą zostaje gracz, który w najkrótszym czasie wykona wszystkie zadania. Zawartość: 1 elektroniczna pochodnia z licznikiem czasu i czujnikiem ruchu, 1 płomień pochodni, 5 zielonych kart do wyzwania MISJA SPECJALNA,  1 niebieska linka zakończona 2 klipsami do wyzwania SPACER PO LINIE, 3 czerwone obręcze z 3 zaciskami, 4 żółte karty do wyzwania BIEG PRZEZ LAWĘ, 5 różnokolorowych punktów kontrolnych, instrukcja gry.
50% rabatu
50,00
100,00 zł
Dodaj
do koszyka
Robin Hood HOBBITY
Robin Hood HOBBITY
Wydawca: HOBBITY
wysyłka: 24h
Życie leniwie płynęło w lesie Sherwood. Wesoła kompania powoli zbierała się na poranny posiłek. Robin leżąc na hamaku rozpiętym wśród drzew rozmyślał nad kolejnymi posunięciami swojej drużyny. Jego rywalizacja z Szeryfem weszła w kluczową fazę. Zwycięzca mógł być tylko jeden. Tymczasem niedaleko Sherwood Szeryf wraz ze swoimi Zastępcami szykował zasadzkę na banitów. Jego karta przetargową był zdrajca, który przekazywał informacje z obozu Robina. Jednakże Szeryf nie wiedział o tym, że Robin również ma asa w rękawie... Witamy w lesie Sherwood, gdzie trwa zaciekła walka między Robin Hoodem i Szeryfem z Nottingham. Przypadkiem znalazłeś się w środku tego konfliktu i chcąc wyjść cało z opresji musisz blefować, a nawet mówić prawdę. Powodzenia! Robin Hood to niezwykle dynamiczna karciana gra blefu, w której każdy z graczy stara się przechytrzyć przeciwnika. Celem gry jest zdemaskowanie Robin Hooda i jego dwóch Wesołych Kompanów lub Szeryfa i jego dwóch Zastępców. Ten z graczy, który uczyni to dwa razy - zwycięży. Jednakże nie jest to takie proste, jak by mogło się wydawać. Prawie każda karta ma swoją specjalną zdolność, którą należy umiejętnie wykorzystać tak, aby osiągnąć cel. Sytuacja na stole po każdej turze gracza będzie się zmieniała według tego, jakie karty zostaną odkryte i jakie zdolności zostały użyte. Kluczem do sukcesu jest kamienna twarz i baczne obserwowanie przeciwników. Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 15 minut
38% rabatu
18,59
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Mage Wars Akademia GFP
Akademia to w pełni samodzielny produkt oraz dodatek do Mage Wars: Areny, jest jej szybszą i lżejszą wersją. Posiada te same zasady, co wersja podstawowa, dostosowane jednak specjalnie dla potrzeb dwójki graczy, dzięki czemu rozgrywka przebiega równie ekscytująco i płynnie, nic nie tracąc z unikalnego klimatu rozgrywki w Mage Wars. Produkt można traktować również jak dodatek: karty z obu gier są ze sobą w pełni kompatybilne.Zawartość gry:2 Księgi Czarów2 plansze statusu1 żeton inicjatywy2 karty Magów2 karty Umiejętności Magów131 kart Czarów2 żetony Szybkiego Czarowania6 kości Ataku1 kość Efektu k12Żetony StanówŻetony ObrażeńŻetony StrażyInne Żetony
45% rabatu
85,19
154,89 zł
Dodaj
do koszyka
Osadnicy Narodziny Imperium Chłopcy idą na wojnę
To oni przekroczyli granicę jako pierwsi! Ten pakiet imperialny wprowadza całkowitą możliwość w świecie Osadników - podbój! Kiedykolwiek będziesz podbijał wrogie ziemie Twoje imperium będzie pochłaniało terytorium przeciwnika. Zestaw Osadnicy: Narodziny Imperium - Chłopcy idą na wojnę daje całkowicie nowe karty wszystkim dotychczasowym frakcjom, co sprawia, że rozgrywka może ulec całkowitej zmianie. Czas przejąć kontrolę nad dobrami przeciwnika! Zawartość pudełka: 50 kart Liczba graczy: 1 - 4 osoby Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 45 - 90 minut
40% rabatu
30,00
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Łowcy Kryształów
Łowcy kryształów to strategiczna gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 graczy, którzy prześcigać się będą w wydobywaniu drogocennych kryształów Hexis. Wciel się w rolę górniczego magnata, rekrutuj najemników, wykorzystuj ich umiejętności i zbieraj unikalne artefakty. Nigdy jednak nie pozwól uśpić swojej czujności – konkurencja tylko czeka na okazję, by przekupić Twoich najbardziej zaufanych ludzi i sprzątnąć Ci skarby sprzed nosa! Elementy gry: 78 kart najemników 6 kart Dowodzenia 12 kart Artefaktów 60 żetonów Kryształów 6 totemów Frakcji 1 plansza do gry 1 znacznik Zawalenia Kopalni 1 instrukcja Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 2–4 graczy Długość rozgrywki: 40-50 minut
40% rabatu
65,99
109,99 zł
Dodaj
do koszyka
Kalambury MDR
Kalambury MDR
Autor: Paweł Loroch
Wydawca: MDR
wysyłka: 24h
Jesteście wielbicielami kalamburów? Oto zupełnie nowa wersja kultowej gry, przeznaczona dla towarzyskich par ceniących dowcip, błyskotliwość i wyobraźnię plastyczną! Pokażcie i narysujcie setki haseł przygotowanych w wielu zaskakujących kategoriach oraz spróbujcie powstrzymać się od śmiechu na widok ekstremalnych starań rywalizujących graczy! Do zdobycia unikalny certyfikat poświadczający geniusz zwycięzców (a jak wiadomo, taki dokument zawsze się przyda)! Kalmbury według Andrzeja Mleczki to wariacja na temat klasycznej gry. Przeznaczona do grania w parach – maksymalnie przez 8 osób – pozwala na zrewidowanie swoich umiejętności rysowania i przekazywania informacji w ściśle określony sposób. Zabawne polecenia, należące do różnych grup tematycznych, takich jak: zwierzęta, jedzenie, sport, film, powiedzenia wywołają wśród uczestników salwy śmiechu połączone z irytacją niemożności wyrażenia tego, co proste i banalne. Gra zakłada również wariant rozgrywki dla dwóch osób, dzięki czemu jest produktem, który sprawdzi się w każdej sytuacji. Celem gry jest zebranie jak największej ilości punktów – para, której uda się uzyskać najwięcej żetonów Kupidyn otrzyma certyfikat potwierdzający ich umiejętności. Gracze ustawiają swoje pionki na planszy i przesuwają się o jedno pole do przodu, wykonując zadania przypisane do danego miejsca. Jedna osoba z pary wykonuje zadanie, druga zaś stara się odgadnąć odpowiedź. Jeśli jej się uda – otrzymuje żeton. Zadania powinny być wykonywane naprzemiennie, przez każdą osobę z pary. Istnieją cztery rodzaje pól: rysowanie – do każdego hasła przypisane są kolory, zakręcenie butelką wskazuje, które hasło należy narysować na suchościeralnej tablicy wielokrotnego użytku pokazywanie – na każdą odpowiedź uczestnik ma 60 sekund – czas odmierza klepsydra pitu pitu – osoba opisująca hasło może używać tylko słów na literę „p”, np. krzesło – przedmiot, posiedzieć, podparcie finał – należy narysować hasło na konkretną literę; dodatkowo należy odgadnąć jak najwięcej haseł w czasie mierzonym przez klepsydrę Zestaw zawiera: instrukcja plansza 8 pionków 55 kart Pokazywanie 55 kart Rysowanie 55 kart Pitu Pitu 55 kart Finał 40 żetonów Kupidyn tabliczka z butelką 1 klepsydra tabliczka do rysowania flamaster suchościeralny ściereczka certyfikat Cechy gry: liczba graczy: 2-8 czas gry: ok 60 minut
33% rabatu
80,39
119,99 zł
Dodaj
do koszyka
Wiem wszystko MDR
Wiem wszystko MDR
Autor: Paweł Loroch
Wydawca: MDR
wysyłka: 24h
Kręci Was rywalizacja z innymi parami? Lubicie dowcipne quizy, podstępne testy i niespodziewane skojarzenia? Zdarza Wam się regularnie wykrzykiwać do telewizora prawidłowe odpowiedzi na pytania zadawane w teleturniejach? Czas najwyższy, by świat się wreszcie dowiedział, że wiecie właściwie wszystko! Uwaga: zawartość pudełka może być stosowana jako materiał treningowy do wystąpień we wszelkich teleturniejach! ”Wiem wszystko” to planszowa wersja teleturnieju, w którą można grać we dwoje lub parami, w większym gronie znajomych. Pytania nawiązują do najsłynniejszych formatów show telewizyjnych i odnoszą się do najróżniejszych dziedzin. Są to zarówno pytania z zakresu wiedzy o świecie zwierząt i roślin (Nazwa najszybszego kroku konia), jak i pytania odnoszące się do życia codziennego (Wymień dwa rodzaje wędlin). Uczestnicy udzielają odpowiedzi pod presją czasu, który odmierza klepsydra. Czy w kilkanaście sekund jesteś w stanie wymienić prezydentów Polski? Albo przypomnieć sobie trzy specjalizacje lekarskie? Sprawdź swoją pamięć, koncentrację i skojarzenia! Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Kupidyn. Po rozstawieniu planszy i pionków pierwsza osoba przesuwa swój pionek o pole do przodu i kręci butelką, która wskazuje konkurencję. Jeden gracz z pary czyta zadanie, a drugi stara się jak najszybciej odpowiedzieć. Gracz, który czyta, pobiera karty w liczbie wskazanej przez butelkę. Następnie wybiera jedno z dwóch zadań z karty. Za poprawną odpowiedź para otrzymuje punkty dodatnie, za złą - ujemne. Suma punktów dodatnich i ujemnych przelicza się na żetony Kupidyna. Istnieją trzy rodzaje konkurencji: A, B czy C Prawda/Fałsz Wymień Przed przystąpieniem do konkurencji dla pary pozostali gracze mogą obstawiać, czy uda jej się uzyskać maksymalną liczbę punktów, czy nie. Do tego służą żetony do obstawiania. Aby je wykorzystać należy uiścić kaucję do banku w wysokości 1 żetonu Kupidyna. Wszystkie pytania mają charakter teleturnieju. Zestaw zawiera: instrukcja plansza 4 pionki 78 kart A, B czy C 78 kart Prawda/Fałsz 75 kart Wymień 12 kart ABC 8 żetonów do obstawiania tabliczka z butelką 80 żetonów Kupidyn klepsydra 48 dyplomów Cechy gry: liczba graczy: 2-8 czas gry: ok 60 minut
33% rabatu
80,39
119,99 zł
Dodaj
do koszyka
Między Słowami MDR
Między Słowami MDR
Wydawca: MDR
wysyłka: 24h
Wiecie, co się kryje między słowami? Lubicie bawić się językiem? Oto idealna propozycja dla par łaknących inteligentnej rozrywki. Testujcie własne umiejętności słowotwórcze, przesuwajcie granice wyobraźni i rozwijajcie ponadprzeciętną znajomość interesujących wyrazów. Pełną zwrotów akcji rozgrywkę wieńczy efektowny finał, który niespodziewanie odbywa się we wnętrzu ciemnego worka. Uwaga: gra tylko dla osób mocnych w gębie! Zabawa słowem Między słowami to gra planszowa przystosowana do grania w dwie osoby lub z grupą znajomych. Ucieszą się z niej wszyscy wielbiciele zabaw słownych, w których liczy się refleks, dobra pamięć i szybkość kojarzenia faktów. Różne konkurencje opierające się na zabawie słowem zapewniają długą rozrywkę pełną śmiechu, a finał, zakończony specjalnymi rozkazami, wprowadza dodatkowy element zaskoczenia. Ilustracje Andrzeja Mleczki Gra zachwyca nie tylko przemyślaną konstrukcją, ale także wykonaniem. Wszystkie komponenty stworzone są z mocnej tektury, która przetrwa nie jedną rozegraną partię. Prawdziwego uroku całej grze nadają niepowtarzalne ilustracje Andrzeja Mleczki, które można uznać za małą sztukę użytkową. Rozpoznać na nich można charakterystyczny styl ilustratora, któremu nie obca jest ironia połączona z humorem. Sytuacje z dnia codziennego przedstawione są w zabawny sposób, który spodoba się każdemu graczowi. Wszystkie elementy gry, także te nawiązujące do spraw damsko-męskich przedstawione są w wyważony i atrakcyjny sposób. Z pewnością nie będziecie wstydzili się pokazać gry znajomym i rodzinie. Jak grać? Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Rozkazu. Wszystkie żetony z nazwami konkurencji należy umieścić w woreczku - każda para wyciąga losowo odpowiednią ilość żetonów i wykłada je przed sobą. Zawartość pudełka: plansza z obrotową butelką plansza Finał! 55 kart Między słowami 55 kart X, Y, Zet 55 kart Słowotwórcy 30 żetonów Rozkazu 9 żetonów Przedmiotów 4 żetony Zonk! klepsydra woreczek instrukcja Liczba graczy 1-4 par Wiek 16+
33% rabatu
80,39
119,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
4
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka