Regulamin serwisu

Regulamin sklepu obowiązujący od dnia 27.01.2015 roku

Sklep internetowy www.dadada.pl, działający pod adresem www.dadada.pl, prowadzony jest przez:
ESSE Sp z o.o., z siedzibą w Łodzi przy ul. Krokusowej 3, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieście, XX Wydział KRS nr KRS 0000094624, nr NIP 729-24-10-606, nr Regon 472270567 (zwany dalej Sklepem).

Słowniczek:
- Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w Sklepie
- Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za przewoźnikowi realizującemu dostawę.
- Płatność on-line - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line;

Przyjmowanie i realizacja zamówień
1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje na temat towarów Sklep zamieszcza na stronie www.dadada.pl 
2. Zamówienia można składać bez konieczności rejestracji w Sklepie.
3. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową www.dadada.pl. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu.
4. W trakcie składania zamówienia Klient:
- dokonuje wyboru zamawianych towarów
- dokonuje wyboru rodzaju płatności
- dokonuje wyboru rodzaju przesyłki oraz wskazuje adres dostawy.
5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia.
6. W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) oraz przy braku możliwości realizacji zamówienia w części lub w całości, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji drogą mailową bądź telefonicznie. W sytuacji, gdy Klient dokonał zapłaty, Sklep w ciągu 5 dni roboczych dokona zwrotu wpłaconej kwoty na konto, z którego wpłynęła płatność. Przy częściowej realizacji zamówienia, zostanie zwrócona Klientowi kwota odpowiadająca wartości pozycji, które zostaną usunięte z zamówienia.
7. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura.
8. Złożenie zamówienia jest wiążące dla obu stron zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

Ceny towarów
1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
3. Ceny towarów nie obejmują opłat za dostawę.
4. Koszt dostawy (jeśli wystąpi) doliczany jest proporcjonalnie do cen książek na fakturze.
5. Koszty dostawy zostaną uwzględnione zgodnie z wybraną przez Klienta formą przesyłki.
6. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. 

Czas realizacji zamówienia
1. Na stronie internetowej Sklepu przy każdym produkcie w polu "Wysyłka" podany jest czas, który potrzebny jest na skompletowanie zamówienia na dany produkt, a następnie przekazanie go do wysyłki. Czas w jakim Sklep wyśle do Klienta zamówienie, nie jest równoznaczny z czasem jego dostawy przez przewoźnika realizującego dostawę.
2. Czas dostępności towaru + przewidywany czas dostawy = termin otrzymania przesyłki.
3. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin wysyłki paczki określany jest na podstawie dostępności towaru o najdłuższym czasie realizacji.
4. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz wybranej Firmy Kurierskiej na adres wskazany przez Klienta, a także za pośrednictwem firm: InPost, która gwarantuje dostawę do wskazanego przez Klienta paczkomatu; oraz Ruch, która gwarantuje dostawę do wskazanego przez Klienta kiosku Ruchu.
5. Czas realizacji dostawy jest uzależniony od formy wysyłki. Podane poniżej terminy są terminami przybliżonymi deklarowanymi przez Pocztę Polską, GLS, Schenker, InPost i Ruch. 
- Poczta Polska - przesyłka biznesowa -  przewidywany czas dostawy: 2 dni robocze,
- Firma Kurierska Schenker - przewidywany czas dostawy: 2 dni robocze,
- Firma Kurierska GLS - wysyłki poza granice Polski - przewidywany czas dostawy: 7 dni roboczych,
- Paczka w Ruchu - przewidywany czas dostawy: 3 dni robocze (paczka czeka na odbiór w kiosku przez 5 dni od momentu wysłania do Klienta wiadomości SMS przez Ruch - Dla wybranej opcji dostawy konieczne jest podanie prawidłowego nr telefonu komórkowego). 

- InPost - przewidywany czas dostawy do paczkomatu: 2 dni robocze (paczka czeka na odbiór w paczkomacie przez 3 dni, później jest przekazywana najbliższego oddziału Inpost, gdzie można ją odebrać przez kolejne 11 dni).

Formy płatności
1. Za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski Klient może wybrać następujące formy płatności:
- Płatność przy odbiorze gotówką (za pobraniem) - za przesyłkę Klient płaci listonoszowi przy odbiorze w miejscu odbioru osobistego, w urzędzie pocztowym, kiosku Ruchu lub kurierowi przy odbiorze paczki. 
Przy wybraniu formy przesyłki „za pobraniem” maksymalna wartość zamówienia to 500 zł. W przypadku złożenia zamówienia „za pobraniem” powyżej wartości 500 zł, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu potwierdzenia możliwości realizacji zamówienia.
- Przelew elektroniczny, bankowy - przesyłka zostanie wysłana po wpłynięciu pieniędzy na rachunek bankowy Sklepu. Kwota jest księgowana 2 dnia roboczego od daty wpłynięcia na rachunek bankowy Sklepu.
- Karta kredytowa - realizacja zamówienia następuje po udanej autoryzacji karty kredytowej. Kwota jest księgowana 2 dnia roboczego od daty wpłynięcia na rachunek bankowy Sklepu.
- Płatność on-line - w imieniu www.dadada.pl obsługą płatności on-line zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą). Kwota jest księgowana 2 dnia roboczego od daty wpłynięcia na rachunek bankowy Sklepu.

2. 2. Obsługiwane kanały płatności: karta płatnicza - karty VISA, MasterCard, mTransfer - mBank, Płacę z Inteligo - Inteligo, Płacę z iPKO - PKO BP, Przelew24 - Bank Zachodni WBK, Płać z BPH - BPH, Płać z ING - ING, Pekao Przelew - Bank Pekao, Przelew z BGŻ BNP Paribas - BGŻ BNP Paribas, Przelew z Citibank - Citibank, Przelew z Deutsche Bank - Deutsche Bank, Przelew z Getin Bank - Getin Bank, Przelew z Meritum Bank - Meritum Bank, Przelew T-Mobile - T-Mobile Usługi Bankowe, Przelew Alior Bank - Alior Bank, Przelew z Millennium - Millennium, Przelew z Idea Bank - Idea Bank, Przelew z PBS Bank - PBS Bank, Przelew Credit Agricole - Credit Agricole, Przelew Bank BOŚ - Bank BOŚ, Przelew Eurobank - Eurobank.

Reklamacje
1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- wad fabrycznych,
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
- niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
3. W przypadku reklamacji Klient powinien odesłać artykuł/y na adres sklepu:
Dadada.pl ESSE Sp z o.o.
ul. Krokusowa 1-3
92-101 Łódź
4. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z adnotacją o składanej reklamacji lub przesłanie jej na adres biuro@dadada.pl.
5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, Klient może wybrać między wysłaniem nowego towaru lub zwrotem pieniędzy. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny, dostępny w Sklepie towar do wyboru.
6. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej lub telefonicznie.
7. Zwrot kwoty nastąpi w terminie 5 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i rezygnacji z wymiany towaru na wolny od wad przez Klienta przelewem lub przekazem pocztowym na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub adres.

Prawo odstąpienia od umowy
1. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Konieczne jest dołączenie do zwracanych produktów oświadczenia o zwrocie produktu lub przesłanie go drogą mailową na adres biuro@dadada.pl. Oświadczenie powinno zawierać dane Klienta wraz z numerem zamówienie lub numerem faktury.
2. Zwracany towar należy dokonać na adres:
Dadada.pl ESSE Sp z o.o.
ul. Krokusowa 1-3
92-101 Łódź
3. Zwracane towary muszą być kompletne. Płyty CD oraz płyty DVD z nagraniami audialnymi i wizualnymi muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko).
4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy na adres Sklepu.
5. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (cena towaru oraz koszt dostawy proporcjonalnie do wartości zwracanego towaru) w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych.

Dane osobowe
1. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie ESSE Sp. z o.o. oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
3. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz do ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia z bazy danych.
4. Przekazane dane osobowe są przetwarzane przez ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Krokusowej 1-3.
5. Powierzone nam dane osobowe, w szczególności imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, numer telefonu przetwarzane będą:
- w celu założenia konta Klienta i realizacji zamówień
- jeżeli Klient wyrazi na to zgodę, w celu przekazywania drogą elektroniczną ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez ESSE Sp. z o.o.

Postanowienia końcowe
1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a ESSE Sp. z o.o. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką paragonu/faktury VAT.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a także przepisy Ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 roku.
3. Wszelkie skargi i problemy można zgłaszać w Biurze Obsługi Klienta - telefonicznie po numerem telefonu 42 674 37 95, drogą pocztową na adres biuro@dadada.pl oraz osobiście w siedzibie firmy.
4. Wszelkie spory pomiędzy stronami rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny. Klient może też skorzystać z internetowej platformy systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, działającej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 27-01-2015.

 

Regulamin sklepu obowiązujący od dnia 25.12.2014 roku

Sklep internetowy www.dadada.pl, działający pod adresem www.dadada.pl, prowadzony jest przez:
ESSE Sp z o.o., z siedzibą w Łodzi przy ul. Krokusowej 1-3, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieście, XX Wydział KRS nr KRS 0000094624, nr NIP 729-24-10-606, nr Regon 472270567 (zwany dalej Sklepem)
SŁOWNICZEK
- Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w Sklepie
- Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
- Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za przewoźnikowi realizującemu dostawę.
- Płatność on-line - płatność wykonywana przez Klienta z konta bankowego on-line, za pośrednictwem systemów płatności on-line;
Przyjmowanie i realizacja zamówień
1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Informacje na temat towarów Sklep zamieszcza na stronie www.dadada.pl 
2. Zamówienia można składać bez konieczności rejestracji w Sklepie.
3. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową www.dadada.pl. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu.
4. W trakcie składania zamówienia Klient:
- dokonuje wyboru zamawianych towarów
- dokonuje wyboru rodzaju płatności
- dokonuje wyboru rodzaju przesyłki oraz wskazuje adres dostawy.
5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia.
6. W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) oraz przy braku możliwości realizacji zamówienia w części lub w całości, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji drogą mailową bądź telefonicznie. W sytuacji, gdy Klient dokonał zapłaty, Sklep w ciągu 5 dni roboczych dokona zwrotu wpłaconej kwoty na konto, z którego wpłynęła płatność. Przy częściowej realizacji zamówienia, zostanie zwrócona Klientowi kwota odpowiadająca wartości pozycji, które zostaną usunięte z zamówienia.
7. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura.
8. Złożenie zamówienia jest wiążące dla obu stron zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.

Ceny towarów
1. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia.
3. Ceny towarów nie obejmują opłat za dostawę.
4. Koszt dostawy (jeśli wystąpi) doliczany jest proporcjonalnie do cen książek na fakturze.
5. Koszty dostawy zostaną uwzględnione zgodnie z wybraną przez Klienta formą przesyłki.
6. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. 

Czas realizacji zamówienia
1. Na stronie internetowej Sklepu przy każdym produkcie w polu "Dostępność" podany jest czas, który potrzebny jest na skompletowanie zamówienia na dany produkt, a następnie przekazanie go do wysyłki. Czas w jakim Sklep wyśle do Klienta zamówienie, nie jest równoznaczny z czasem jego dostawy przez przewoźnika realizującego dostawę.
2. Czas dostępności towaru + przewidywany czas dostawy = termin otrzymania przesyłki.
3. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji jest wysyłane w chwili skompletowania całego zamówienia. Termin wysyłki paczki określany jest na podstawie dostępności towaru o najdłuższym czasie realizacji.
4. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz wybranej Firmy Kurierskiej na adres wskazany przez Klienta, a także za pośrednictwem firm: InPost, która gwarantuje dostawę do wskazanego przez Klienta paczkomatu; oraz Ruch, która gwarantuje dostawę do wskazanego przez Klienta kiosku Ruchu.
5. Czas realizacji dostawy jest uzależniony od formy wysyłki. Podane poniżej terminy są terminami deklarowanymi przez Pocztę Polską, GLS, Schenker, InPost i Ruch. 
- Poczta Polska - przesyłka biznesowa -  przewidywany czas dostawy: 2 dni robocze,
- Firma Kurierska Schenker - przewidywany czas dostawy: 2 dni robocze,
- Firma Kurierska GLS - wysyłki poza granice Polski - przewidywany czas dostawy: 7 dni roboczych,
- Paczka w Ruchu - przewidywany czas dostawy: 2 dni robocze (paczka czeka na odbiór w kiosku przez 5 dni od momentu wysłania do Klienta wiadomości SMS przez Ruch)
- InPost - przewidywany czas dostawy do paczkomatu: 2 dni robocze (paczka czeka na odbiór w paczkomacie przez 3 dni, później jest przekazywana najbliższego oddziału Inpost, gdzie można ją odebrać przez kolejne 11 dni).


Formy płatności
1. Za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski Klient może wybrać następujące formy płatności:
- Płatność przy odbiorze gotówką (za pobraniem) - za przesyłkę Klient płaci listonoszowi przy odbiorze w miejscu odbioru osobistego, w urzędzie pocztowym, kiosku Ruchu lub kurierowi przy odbiorze paczki. 
Przy wybraniu formy przesyłki „za pobraniem” maksymalna wartość zamówienia to 500 zł. W przypadku złożenia zamówienia „za pobraniem” powyżej wartości 500 zł, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, w celu potwierdzenia możliwości realizacji zamówienia.
- Przelew elektroniczny, bankowy - przesyłka zostanie wysłana po wpłynięciu pieniędzy na rachunek bankowy Sklepu
- Karta kredytowa - realizacja zamówienia następuje po udanej autoryzacji karty kredytowej.
- Płatność on-line - w imieniu www.dadada.pl obsługą płatności on-line zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).

2. Obsługiwane kanały płatności:
karta płatnicza - karty VISA, MasterCard,
mTransfer - mBank,
MultiTransfer - MultiBank,
Płacę z Inteligo - Inteligo,
Płacę z iPKO - PKO BP,
Przelew24 - Bank Zachodni WBK,
Płać z Nordea - Nordea,
Płać z BPH - BPH,
Płać z ING - ING,
Pekao24 Przelew - Pekao24,
LUKAS e-przelew - LUKAS,
Przelew z Bank Pocztowy,
Przelew z BGŻ - BGŻ,
Przelew z Citibank - Citibank,
Przelew z Deutsche Bank - Deutsche Bank,
Przelew z Getin Bank,
Przelew z Invest bank,
Przelew z Kredyt Bank - Kredyt Bank,
Przelew z Millennium - Millennium,
Przelew z Polbank - Polbank,
Przelew z Raiffeisen Bank - Raiffeisen Bank.

Reklamacje
1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:
- wad fabrycznych,
- uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu,
- niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
3. W przypadku reklamacji Klient powinien odesłać artykuł/y na adres sklepu:
Dadada.pl ESSE Sp z o.o.
ul. Krokusowa 1-3
92-101 Łódź
4. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z adnotacją o składanej reklamacji lub przesłanie jej na adres biuro@dadada.pl.
5. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, Klient może wybrać między wysłaniem nowego towaru lub zwrotem pieniędzy. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny, dostępny w Sklepie towar do wyboru.
6. O rozstrzygnięciu reklamacji Nabywca zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej, poczty tradycyjnej lub telefonicznie.
7. Zwrot kwoty nastąpi w terminie 5 dni roboczych od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i rezygnacji z wymiany towaru na wolny od wad przez Klienta przelewem lub przekazem pocztowym na wskazany przez Klienta rachunek bankowy lub adres.

Prawo odstąpienia od umowy
1. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Konieczne jest dołączenie do zwracanych produktów oświadczenia o zwrocie produktu lub przesłanie go drogą mailową na adres biuro@dadada.pl. Oświadczenie powinno zawierać dane Klienta wraz z numerem zamówienie lub numerem faktury.
2. Zwracany towar należy dokonać na adres:
Dadada.pl ESSE Sp z o.o.
ul. Krokusowa 1-3
92-101 Łódź
3. Zwracane towary muszą być kompletne. Płyty CD oraz płyty DVD z nagraniami audialnymi i wizualnymi muszą być zwracane w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusunięta folia, niezniszczone pudełko).
4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy na adres Sklepu.
5. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar (cena towaru oraz koszt dostawy proporcjonalnie do wartości zwracanego towaru) w ciągu 7 (siedmiu) dni roboczych.

Dane osobowe
1. Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie ESSE Sp. z o.o. oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz wyrażenie zgody na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
2. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
3. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz do ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia z bazy danych.
4. Przekazane dane osobowe są przetwarzane przez ESSE Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ulicy Krokusowej 1-3.
5. Powierzone nam dane osobowe, w szczególności imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, numer telefonu przetwarzane będą:
- w celu założenia konta Klienta i realizacji zamówień
- jeżeli Klient wyrazi na to zgodę, w celu przekazywania drogą elektroniczną ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez ESSE Sp. z o.o.

Postanowienia końcowe
1. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a ESSE Sp. z o.o. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką paragonu/faktury VAT.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a także przepisy Ustawy o prawie konsumenta z 30 maja 2014 roku.
3. Wszelkie skargi i problemy można zgłaszać w Biurze Obsługi Klienta - telefonicznie po numerem telefonu 42 674 37 95, drogą pocztową na adres biuro@dadada.pl oraz osobiście w siedzibie firmy.
4. Wszelkie spory pomiędzy stronami rozstrzygane będą przez właściwy sąd powszechny.
5. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25-12-2014 do 26-01-2015.