Paczka w RUCHu

Paczka w Ruchu logo

To najczęściej wybierana forma dostawy w naszym sklepie dadada.pl - jest to proste i tanie!

Koszty wysyłki do Paczki w  RUCHu znajdziesz tutaj.

Paczka w RUCHu to ponad 4000 punktów odbioru, a sieć stale rośnie.

Nie czekaj na paczkę, to paczka będzie czekać na Ciebie w wybranym punkcie odbioru.

 

Odbieranie paczki w RUCHu

1: Z mapki na naszym sklepie wybierasz dogodny dla siebie kiosk/punkt Ruchu. Nie każdy kiosk Ruchu ma usługę Paczki w RUCHu. Wpisujemy miejscowość i najbliższą ulicę, klikamy na niebieski punkt, tam mamy informacje o danym punkcie, klikamy "wybierz" i punkt jest już wybrany!

2: Jak tylko nadamy paczkę, dostaniesz wiadomość e-mail. Ważne, by przy zamówieniu podawać poprawny adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego, bo to na niego dostaniesz SMSa z kodem odbioru paczki. Paczka idzie 2-3 dni.

3: Kiedy paczka dotrze do kiosku otrzymasz informację SMSem o możliwości odbioru paczki, a w nim adres kiosku oraz kod odbioru.

4: Godziny otwarcia punktów są przeważnie podane przy wyborze punktu, możesz też to sprawdzić na stronie www.paczkawruchu.pl. Wużo z nich jest czynnych zazwyczaj od godziny 6 do 20, także w sobotę i niedzielę. Z kodem SMS możesz udać się po paczkę w wygodnym dla Ciebie dniu i godzinie.

5: Paczka czeka 5 dni w danym punkcie, po upływie tego czasu paczka jest traktowana jako nieodebrana i będzie zwrócona do nadawcy, czyli do Nas.

 

Najczęściej zadawane pytania o usłudze Paczka w Ruchu

 

Brak kodu do odbioru Paczki w RUCHu?
Nie masz kodu odbioru, a paczka już jest w kiosku - możesz poprosić sprzedawcę w punkcie, aby skorzystał z opcji "przypomnij kod odbioru" na swojej kasie. Taki SMS będzie dostarczony w ciągu 15-20 minut.

Brak SMSa?
Upewnij się, że nie masz założonej blokady na bramki SMS u swojego operatora komórkowego, nie masz przepełnionej skrzynki odbiorczej lub czy nie został podany błędny numer telefonu komórkowego lub czy przypadkiem nie został podany numer stacjonarny. W razie problemów prosimy o kontakt z naszym sklepem.

Paczka RUCHu w niedzielę?
Paczki dostarczane są w dni robocze, ale jeżeli punkt jest czynny w weekend, możesz odebrać paczkę w godzinach otwarcia tego punktu.

Ile dni paczka czeka w kiosku?
5 dni od otrzymania SMSa, po tym okresie jest zwrócona do nadawcy.

Czas dostawy paczki w RUCHu?
Większość paczek jest dostarczanych do 2 dni roboczych od momentu nadania, ale maksymalny czas wynosi 3 dni.

Wielkość paczki w ruchu?
Maksymalne wymiary paczki to 20x30x50 cm i maksymalna waga to 20kg. Jeżeli wymiary zostaną przekroczone, nie martw się, wyślemy paczkę do Ciebie firmą kurierską, ale oczywiście wcześniej się z Tobą skontaktujemy.

Paczka w RUCHu zaginęła?
Sprawdź status swojej paczki. Jeżeli od dłuższego czasu nie zmieniła statusu, albo jeżeli status jej brzmi zaginęła/zniszczona, skontaktuj się z nami bądź z RUCHem (kontakt do Ruchu usluga@paczkawruchu.pl i telefoniczny 801800803 lub 226937000). Dołożymy wszelkich starań by odnaleźć paczkę. W razie problemu z jej znalezieniem oczywiście nadamy ją ponownie (nową) bądź zwrócimy wpłatę.

Kiedy kiosk jest zamknięty?
Godziny otwarcia kiosków są podane na stronie Paczki w RUCHu, jeżeli mimo to kiosk jest zamknięty z powodu wypadków losowych, paczka zostanie przeniesiona do najbliższego punktu RUCH bądź zwrócona do nas. Będziesz o tym poinformowany przez Paczkę w RUCHu.

Czy muszę odebrać paczkę osobiście?
Nie musisz, wystarczy, że przekażesz zaprzyjaźnionej osobie kod odbioru, tylko on jest wymagany do odbioru paczki.

Czy mogę odebrać paczkę bez kodu odbioru?
Możesz odebrać paczkę tylko i wyłącznie poprzez podanie prawidłowego 5 lub 6-cyfrowego kodu odbioru, który został wysłany do Ciebie, na Twój numer telefonu komórkowego.

Czy sklep posiada kody odbioru?
Niestety nie posiadamy kodów odbioru, kody odbioru wysyła do Ciebie Paczka w RUCHu, ale jeżeli masz problem z kodem odbioru, chętnie pomożemy.

Błędny numer telefonu?
Jeżeli podałeś zły numer telefonu, na który miał trafić kod odbioru przesyłki, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta RUCH pod numerem 801-800-803 lub 22-693-70-00 bądź mailowo usluga@paczkawruchu.pl. To najszybszy sposób, by uzyskać kod i zmienić numer telefonu. Oczywiście my jako sklep też możemy Ci pomóc zmienić numer i otrzymać kod.

Płatność przy odbiorze?
Paczka w RUCHu oferuje także płatność przy odbiorze, w saloniku/kiosku zapłacisz za paczkę gotówką lub kartą.

Gdzie mogę śledzić paczkę?
Pod tym linkiem: https://www.paczkawruchu.pl/sledz-paczke/