nowość
Fifidasie bajki Małgosi
Bajki terapeutyczne powstały z myślą o dziciach 3–9 lat, a ich celem jest zredukowanie lub wyeliminowanie lęków. Pomagają one dziecku w trudnych i niezrozumiałych sytuacjach. Bajki ukazują mu świat, który rozumie i z którym się utożsamia. Opowiadania zawarte w tej książce mają określony cel. Intencją autorki było przygotowanie bajek, które będą pomagały, wspierały i uczyły dzieci, jak radzić sobie z problemami i lękami. Uczą one innego sposobu myślenia, a co za tym idzie samodzielnego działania i odkrywania sposobów na przezwyciężanie własnych lęków. Stymulują rozwój emocjonalny dziecka oraz wzbogacają jego wiedzę o trudnych, ale możliwych do rozwiązania sytuacjach. Własne doświadczenie autorki wskazuje, że bajka terapeutyczna jest jednym z najlepszych narzędzi w przezwyciężaniu strachu u dziecka i radzeniu sobie z przeciwnościami. Dlatego zachęca wszystkich rodziców, nauczycieli i dzieci do ich lektury. Małgorzata Hofmańska, rocznik 1964, z 35-letnim stażem pracy jako nauczyciel w przedszkolu. Babcia dwóch wspaniałych chłopców, Filipa i Adasia. Miłośniczka zwierząt, niosąca pomoc w każdy możliwy sposób, a także organizatorka akcji charytatywnych na ich rzecz. Swoje życie zawodowe związała z dziećmi. Świat dziecięcej wyobraźni, niezwykłych radości, problemów i lęków zna doskonale, gdyż to właśnie dzieci wprowadzają ją bezustannie w meandry swoich tajemnic, obaw i wątpliwości. Praca zawodowa zdopingowała ją do napisania bajek, które pozwalają na odczarowywanie zakamarków dziecięcej duszy.
13% rabatu
26,10
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dwie strony medalu + 5 CD
„Dwie strony medalu” to edukacyjno-integracyjne bajki opowiadające o niepełnosprawnych sportowcach, którzy mimo napotykanych trudności robią to, co kochają, co sprawia im radość – uprawiają sport. Każda z 33 bajek zawartych w niniejszej publikacji przedstawia sportowca lub grupę sportowców uprawiających inną dyscyplinę sportu, w której w rzeczywistości możemy dostrzec poza zupełnie zdrowymi ludźmi również tych nie w pełni sprawnych. Bajki pokazują, że jeśli czegoś się naprawdę chce, to zawsze można to osiągnąć – nawet będąc osobą słabszą czy też niepełnosprawną. Celem opowiadań jest także obudzenie świadomości społecznej oraz wpływ rozwojowy, edukacyjny i psychologiczny na dzieci, młodzież oraz dorosłych. Książka zawiera ilustracje możliwe do pokolorowania przez dziecko według własnego pomysłu, co będzie dodatkową atrakcją podczas lektury. Pomysłodawcą projektu jest Stowarzyszenie Dwie Strony Medalu, którego misją jest szeroko pojęta integracja osób niepełnosprawnych w społeczeństwie. Publikacja adresowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz do uczniów klas IV–VI.
26% rabatu
19,24
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Teatroterapia we wspomaganiu aktywności komunikacyjnej dorosłych osób z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną
Autorka, teatroterapeutka i pedagog, prezentuje własną koncepcję wykorzystania zasobów teatroterapii jako metody wspierania i wzmacniania kompetencji w obszarze komunikacji werbalnej i pozawerbalnej dorosłych osób z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną. Ukazanie teatroterapii wspomagającej w kontekście edukacyjnym sytuuje tę dziedzinę arteterapii w nowym obszarze. Podejście humanistyczno-personalistyczne i wynikające z tego paradygmatu rozumienie teatru jako procesu „podążającego za osobą” może stać się doskonałym narzędziem z jednej strony weryfikowania aktów ekspresji komunikacyjnej u osób z niepełnosprawnością intelektualną poprzez działania teatralne, a z drugiej kluczem do umożliwienia funkcjonowania inkluzyjnego tych osób w społeczeństwie. Oddziaływania teatralnoterapeutyczne jako proces, jako przyczynek do zmiany i jako kreacja ekspresji o wymiarze artystycznym wydają się najbardziej adekwatną formą terapii wspomagającej kompetencje komunikacyjne, gdyż to właśnie językiem teatru jest szeroko pojęta i wielopłaszczyznowa komunikacja, m.in. poprzez sztukę. W książce czytelnik znajdzie również wskazówki i przykłady stosowanych rozwiązań oraz ćwiczeń, co stanowić może pomoc w codziennej pracy teatroterapeutycznej.
11% rabatu
33,82
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Mycie rąk
Mycie rąk to kolejna (po W deszczu i w słońcu, Antosiu na zielonej łące, Piłkach oraz Misiu i szalu) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prosty, rytmiczny, rymowany tekst z powtarzającymi się sekwencjami, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
26% rabatu
25,90
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Miś i Szal
Miś i Szal
Wydawca: Harmonia
wysyłka: 48h
Miś i szal to kolejna (po W deszczu i w słońcu, Antosiu na zielonej łące oraz Piłkach) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prosty, rytmiczny, rymowany tekst z powtarzającymi się sekwencjami, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
26% rabatu
25,16
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Oswajanie przez bajanie Bajki psychoterapeutyczne
Oswajanie przez bajanie to nie tylko tomik dobrze napisanych, opatrzonych specjalistycznym komentarzem, tekstów literackich, lecz przede wszystkim zbiór narracji traktujących o sprawach ważnych, szczególnie z punktu widzenia szeroko rozumianej integracji społecznej. W niewielkiej formie zarysowane zostały wielkie historie dotykające przeżyć i codziennych doświadczeń, z jakimi zmagają się zarówno młodsze, jak i nieco starsze osoby, znajdujące się w sytuacji trudnej emocjonalnie. Spotkanie z bohaterami kolejnych opowieści stwarza szansę na zrozumienie jak różne odcienie może mieć złożony proces oswajania. Co więcej, staje się doskonałą okazją do spojrzenia na siebie samych oraz innych, czasem z zupełnie nowej perspektywy. Pozycja warta polecenia rodzicom, pedagogom, psychologom, nauczycielom i wszystkim tym, którzy zastanawiają się, jak w przystępny sposób rozmawiać z dzieckiem na niełatwe tematy. fragment recenzji dra Kamila Kurackiego
23% rabatu
14,72
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Pan Stanisław odlatuje
Pan Stanisław czuje w kościach, że czas na WIELKĄ PRZYGODĘ. Prosi więc wnuczka Frania, by ten zaopiekował się jego pieskiem Znajdkiem-Kręciołkiem, i odważnie wyrusza w podróż życia – ku chmurom. Wkrótce odkrywa z zachwytem, że świat z góry wygląda zupełnie inaczej. Co jednak nastąpi, gdy starszy pan czubkiem głowy dotknie nieba? I czy to prawda, że błękit jest miły w dotyku i bardzo mięciutki? Ta poetycka i wzruszająca opowieść, snuta wspólnie przez Justynę Bednarek i Pawła Pawlaka, z pogodą przedstawia temat pożegnania z bliską osobą i pomaga dziecku oswoić się ze stratą. Justyna Bednarek jest romanistką, dziennikarką i autorką książek dla dzieci. Mieszka na warszawskich Bielanach, a dom dzieli z dziećmi, psami, myszoskoczkami, kurami oraz papugą. Jej „Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek”, zilustrowane przez Daniela de Latoura, otrzymały wiele ważnych nagród oraz nominacji, a także znalazły się na liście lektur szkolnych. Dla Wydawnictwa „Nasza Księgarnia” Justyna Bednarek pisze serię dla przedszkolaków „Dusia i Psinek-Świnek” ilustrowaną przez Martę Kurczewską. Paweł Pawlak jest ilustratorem precyzyjnym, sumiennym, zdyscyplinowanym i do tego stopnia odpowiedzialnym, że ilustracje koloruje też od spodu. Ostrzenia ołówków uczył się na stażu prowadzonym przez amerykańskich specjalistów, do malowania stosuje pędzelki wyprodukowane z włókien nylonowych hodowanych w dobrostanie, a prąd, który napędza jego komputer, pochodzi wyłącznie z legalnych źródeł. Dba, by postacie, które przedstawia na swoich ilustracjach, otrzymały gruntowne wykształcenie i były dobrze wynagradzane za swoją pracę.
31% rabatu
22,01
31,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wspomaganie rozwoju dzieci nieśmiałych...
W dzisiejszych konsumpcyjnych czasach, gdzie współzawodnictwo, izolacja i samotność zwiększają swój zasięg, rośnie także populacja dzieci nieśmiałych, które nie radzą sobie w kontaktach społecznych. W zapobieganiu utrwalania nieśmiałości ważną rolę odgrywają oddziaływania wychowawcze nastawione na odpowiednie kształtowanie się osobowości dziecka. Jednak, gdy zaburzenia przybierają na sile, konieczne jest zastosowanie odpowiednich działań terapeutycznych. Inspiracją do podjęcia tematu były wieloletnie doświadczenia autorki w stosowaniu wizualizacji z wybranymi technikami arteterapii w terapii i wspomaganiu rozwoju dzieci. Celem praktycznym jest zaproponowanie nowej metody przydatnej w pracy terapeutyczno-wychowawczej z dziećmi nieśmiałymi. Książka zawiera część praktyczną, w której znajdują się m.in. przykładowe scenariusze zajęć z wykorzystaniem wizualizacji z wybranymi technikami arteterapii, arkusze obserwacyjne oraz arkusze oceny dzieci. Cudowna moc arteterapii Arteterapia, polegająca na wykorzystaniu różnych środków artystycznych, ułatwiających pacjentowi ekspresję, budzi coraz większe zainteresowanie wśród specjalistów. Cel arteterapii - pozytywne zmiany zachowania i postaw wobec siebie i innych, podkreśla jej terapeutyczne znaczenie i czyni ją użyteczną dla psychologów i pedagogów, a także zbawienną dla pacjentów. O tym, jak wielkie znaczenie mają działania terapeutyczne, w tym arteterapia, pisze Joanna Gładyszewska-Cylulko. Wspomaganie rozwoju dzieci nieśmiałych poprzez wizualizację i inne techniki arteterapii to zapis doświadczeń autorki oraz propozycja zastosowania nowej metody pracy terapeutyczno-wychowawczej z nieśmiałymi dziećmi. Książka, opublikowana nakładem Oficyny Wydawniczej Impuls, powinna się znaleźć w bibliotekach psychologów i terapeutów, a także studentów, którzy planują podjęcie pracy z osobami chorymi psychicznie, z dziećmi ze schorzeniami neurologicznymi czy chorymi na serce. Arteterapia może również przynieść zadowalające rezultaty w leczeniu dysleksji, depresji, nieśmiałości oraz zahamowań psychoruchowych oraz nie tylko wspomagać leczenie, lecz także pełniąc rolę profilaktyczną. [...]
27% rabatu
30,73
42,10 zł
Dodaj
do koszyka
Moc jest w nas. Bajki terapeutyczne dla dzieci i i
Książka Moc jest w nas. Bajki terapeutyczne dla dzieci i ich rodziców powstała, aby pomóc rodzicom, nauczycielom, a także terapeutom w rozmowie z dziećmi na temat nękających ich trudności. Bajka terapeutyczna może być dobrym początkiem konwersacji, zastanowienia się, jak można poradzić sobie z danym problemem, ale także pomóc opiekunom w dostrzeżeniu dziecięcych trudności. Mimo że żyjemy z dziećmi razem w jednej rzeczywistości, czasem trudno nam pochylić się nad ich problemami, wydaje nam się, iż są to błahostki. Kamila Zdanowicz-Kucharczyk razem z autorkami bajek chcą zwrócić uwagę czytelnika w stronę dziecięcego świata oraz przekonać go, że sam może zostać bajkoterapeutą swojego dziecka. Dowodem na to są zawarte w tej książce bajki, które zostały napisane pod kierunkiem autorki przez nauczycielki, a przede wszystkim przez mamy kochające swoje dzieci. Książka jest skonstruowana tak, aby dzieci mogły z niej korzystać razem ze swoimi rodzicami i nauczycielami. Dbając o poczucie bezpieczeństwa dziecka, pomagając mu zrozumieć sens danej opowieści, a także jej terapeutyczny wymiar, opiekunowie mogą dokonać wyboru odpowiedniej bajki oraz wspólnie z dzieckiem ją przepracować. Dzieci w zależności od wieku oraz swoich możliwości czytelnicznych mogą podjąć próbę samodzielnego czytania bajki. Będzie to dla nich zabawa i sposób na ćwiczenie umiejętności czytelniczych, jednak same nie są w stanie odbyć procesu terapeutycznego. Terapia może się dokonywać dopiero przy pomocy osoby dorosłej. Dlatego tak ważne jest, aby rodzic lub nauczyciel wraz z dzieckiem pochylił się nad tekstem bajki terapeutycznej. Książka zawiera rozdziały, które są wstępem do prowadzenia bajkoterapii. Podejmowana jest w nich problematyka dotycząca znaczenia bajek w życiu każdego człowieka. Autorki formułują również praktyczne rady, jak można zastosować bajkoterapię, jakie warunki zapewnić, aby była skuteczna, oraz jak samemu układać bajki. Charakteryzuję postać bajkoterapeuty, aby zachęcić rodziców i dzieci do układania bajek, a przede wszystkim dodać rodzicom wiary we własne możliwości – mogą oni być nie tylko najlepszymi opiekunami swoich dzieci, ale także bajkoterapeutami. Rozwinięciem tego metodycznego wprowadzenia są wskazówki zawarte przy każdej bajce. Osoba czytająca bajkę może się z nich dowiedzieć, w jakich sytuacjach należy ją wybierać (kiedy czytamy?), w czym może pomóc dziecku (pomaga w…) oraz jak kontynuować opowieść już po jej przeczytaniu (pozostańmy jeszcze w tej opowieści poprzez…)
35% rabatu
19,58
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Dzieci z trudnościami poznawczymi i emocjonalnymi w młodszym wieku
Celem monografii jest ukazanie możliwości oddziaływania psychopedagogicznego w pracy z dziećmi młodszymi (w przedszkolu i szkole), doświadczającymi ograniczeń intelektualnych bądź afektywnych. Książka składa się z dziewięciu rozdziałów, poświęconych zróżnicowanym zagadnieniom, m.in. terapii dzieci z trudnościami emocjonalnymi, biblioterapii, kynoterapii, rozwijaniu empatii u dzieci czy efektywności wykorzystania podręczników szkolnych w klasach, w których kształcą się wspólnie kilkulatki z niepełnosprawnościami i te bez dysfunkcji. Książka skierowana jest do różnych grup odbiorców: studentów pedagogiki, pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagogiki specjalnej, a także pedagogów i nauczycieli pracujących z uczniami z wyzwaniami rozwojowymi, jak również do naukowców zainteresowanych problematyką wsparcia dzieci młodszych.
13% rabatu
25,23
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
SIEDMIU WSPANIAŁYCH I SZEŚĆ INNYCH NIE CAŁKIEM NIEZNANYCH HISTORII
Nasze dzieci mają dzisiaj o wiele więcej zabawek niż my w ich wieku, ale czy mniej problemów? W tych pełnych humoru bajkach z łatwością odnajdziemy ślady baśni klasycznych, ale również - jakże bliską nam rzeczywistość. Rozwód u państwa Żabickich; wredny wilk z VI B prześladujący ufnych pierwszaków; presja pięknego wyglądu, która pyzatej królewnie odbiera radość życia; sławna dzięki mediom, choć samotna Roszpunka; trzy świnki akwizytorki, wymuszające na zagubionym wilku zupełnie mu niepotrzebne potrzeby; mama w roli Kopciuszka. Skąd my to znamy…? Mówiąc o współczesnych problemach, historie te opowiadają jednocześnie o potrzebie akceptacji i miłości, która jest niezmienna od wieków. Czasy się zmieniają, bajki się zmieniają, a tęsknota za byciem kochanym – nie. Te bajki „dodają otuchy, uczą prawdziwych wartości i rozwijają inteligencję emocjonalną”, pisze znana psychoterapeutka Katarzyna Miller. O popularności bajek terapeutycznych Roksany Jędrzejewskiej-Wróbel najlepiej świadczy fakt, że to już czwarte wydanie tej niezwykłej książki. Warto po nią sięgnąć i czytać razem z dziećmi!
34% rabatu
23,03
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Natura w twórczym rozwoju i arteterapii
NATURA w twórczym rozwoju i arteterapii powstała – podobnie jak poprzednie książki z tej serii – z chęci podzielenia się doświadczeniami Autora z pracy artystycznej, pedagogicznej i arteterapeutycznej związanej z istotą kształtowania się świadomości - podmiotowości człowieka. Książka jest ofertą dla nauczycieli, metodyków, arteterapeutów, ale również dla studentów wielu specjalności pedagogicznych, edukacji artystycznej i arteterapii. Korzystać z niej, jak z przewodnika, będą mogli wszyscy, którzy prowadząc grupy, poszukują prostych i atrakcyjnych metod pracy dającej uczestnikom radość tworzenia i efektywność działań twórczych.
27% rabatu
29,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Piłki. Czytanie uczestniczące dla dzieci..
Piłki to kolejna (po W deszczu i w słońcu oraz Antosiu na zielonej łące) publikacja z serii Czytaj i Rozmawiaj (Biblioteka AAC). Książka stanowi pomoc do nauki aktywnego czytania dla dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się i nie tylko. Zawiera prostą historię z powtarzającym się refrenem, który budzi ciekawość dziecka i mobilizuje je do odkrywania kolejnej strony. Dołączone do książki symbole obrazkowe (PCS) umożliwiają dziecku z trudnościami w porozumiewaniu się branie czynnego udziału w czytaniu tekstu, zastępując słowa, których nie potrafi wypowiedzieć, a dzieciom z autyzmem, które potrzebują szczególnej wizualizacji, pozwalają dodatkowo lepiej zrozumieć czytany tekst. Książka jest doskonałym pretekstem do nauki podejmowania i prowadzenia dialogu, zadawania pytań, komentowania. Zachęca również do wspólnych zabaw wokół tekstu.
24% rabatu
25,84
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Skuteczne historyjki społeczne dla młodszych...
Historyjki społeczne są uznawane za jedną z najskuteczniejszych metod nauczania dzieci z autyzmem zagadnień dotyczących funkcjonowania społecznego. Doktor Siobhan Timmins w swoich historyjkach społecznych — opracowanych dla jej syna i innych młodszych dzieci — opisuje tę problematykę przystępnie i błyskotliwie, ukazując ją z perspektywy dziecięcej. Od nauki podstawowych umiejętności społecznych, takich jak słuchanie, cierpliwe oczekiwanie i dzielenie się, aż po radzenie sobie z lękami, książka ta wskazuje, w jaki sposób stworzyć spójny zestaw historyjek, które dziecko zrozumie i do których będzie mogło się odnosić w miarę dorastania. […] to pierwszy „życiowy” zbiór historyjek społecznych. To prezentacja tego, co miłość, słowa i ilustracje potrafią zdziałać pod warunkiem systematycznego ich wykorzystywania w dłuższej pracy z dzieckiem. Niewiarygodne są te historyjki, choć przecież bardzo wiarygodne. Czytelników tej książki zostawiam w rękach lekarza, mamy chłopca z autyzmem i jednej z najbardziej utalentowanych autorek historyjek społecznych na świecie. Z przedmowy Carol Gray, autorki koncepcji historyjek społecznych, a także wydanej w Polsce książki Nowe historyjki społeczne
26% rabatu
26,64
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Arteterapia
Arteterapia
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Poradnik jest propozycją dla nauczycieli, metodyków, arteterapeutów, ale również dla studentów wielu specjalności pedagogicznych, edukacji artystycznej i arteterapii. Z książki tej jak z przewodnika będą mogli korzystać wszyscy, którzy prowadząc grupy, poszukują prostych i atrakcyjnych metod pracy, dających uczestnikom radość tworzenia i efektywność działań twórczych. Książka składa się z trzech zasadniczych części. Część pierwsza to wprowadzenie i rozważania teoretyczne powstałe na podstawie doświadczeń artystycznych i arteterapeutycznych autora związanych z tematem sacrum i profanum. Część druga i trzecia poświęcone są odpowiednio land artowi i upcyklingowi. Zawierają rozważania teoretyczne dotyczące historii danego medium, jego znaczenia, z omówieniem wybranych artystów i ich postaw artystycznych, oraz zestawy warsztatów wraz z dokumentacją z ich realizacji. Warsztaty z land artu oraz upcyklingu realizowane były w rozmaitych wersjach dostosowanych do potrzeb, zainteresowań różnych grup uczestników kursów, studiów, warsztatów. Przeprowadzane zostały w wielu miejscach w kraju i za granicą. Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych. W każdym podane jest polecenie, opis przebiegu realizacji, forma prezentacji, potrzebne materiały, bibliografia, przykłady artystów działających w podobnych mediach i opisy kilku prac wybranych uczestników. Często pierwszy etap ćwiczenia zawiera wizualizację, relaksację bądź ćwiczenia pobudzające. Ćwiczenia uzupełnione są fotografiami, co pozwala na w miarę dokładne ich zrozumienie, odczucie atmosfery działania oraz przybliżenie rezultatów owych działań. Patronat: Fabryka Kreatywności, Stowarzyszenie Arteterapeutów Polskich Kajros, SensArte Centrum Arteterapii, Polski Instytut Ericksonowski .
15% rabatu
34,00
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Hania, Adelajda i czasozmieniacz
Nieśmiałość jest powszechnym dziecięcym problemem, który może negatywnie wpływać na samoocenę oraz relacje z innymi ludźmi. Bajkoterapia to jeden ze skutecznych sposobów na udzielenie nieśmiałemu dziecku emocjonalnego wsparcia. Celem bajki terapeutycznej jest zaspokojenie potrzeb dziecka, dostarczenie mu wiedzy oraz wzorców skutecznych zachowań, redukcja napięcia, pomoc w zrozumieniu siebie oraz innych. „Hania, Adelajda i czasozmieniacz” to bajka terapeutyczna, która opowiada o radzeniu sobie z nieśmiałością, relacjach rówieśniczych i towarzyszących im emocjach. Publikacja zawiera również część poradnikową ze wskazówkami dla rodziców i terapeutów.
23% rabatu
14,72
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Arteterapia dla dzieci. Propozycje ćwiczeń...
Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń plastycznych z elementami arteterapii przeznaczone do pracy z dziećmi w wieku od 5 do 12 lat. Ćwiczenia zawarte w książce pomagają dzieciom poznać siebie lepiej. Wspierają je w budowaniu samoakceptacji, samooceny, poczucia wartości, wiary w siebie. Naprowadzają je na rozwiązania, które pomagają im radzić sobie z różnymi trudnymi sytuacjami oraz szukać wsparcia społecznego. Dodatkowo publikacja zawiera instrukcję, a pod każdym ćwiczeniem znajdują się propozycje pytań otwartych, które również mogą okazać się przydatnym narzędziem podczas podsumowania i rozmowy z dzieckiem. Zadania zamieszczone w książce mogą też poprawić samopoczucie dzieci, pomóc im się zrelaksować i wprowadzić je w dobry nastrój. Książka przeznaczona jest dla nauczycieli przedszkoli i szkół, pedagogów, wychowawców, psychologów, rodziców i tych wszystkich, dla których ważny jest świat dzieci oraz dbanie o ich harmonijny rozwój.
23% rabatu
14,72
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Bajki logopedyczne dla dzieci
Jeśli już wymawiasz głoski, poznaj bajek świat beztroski! Czytaj teksty – są ciekawe! Uczysz się i masz zabawę, gdy powtarzasz trudne słowa i sylaby – wciąż od nowa. Przecież lubisz mówić ładnie i wyraźnie, no i składnie! Każda bajka mowę ćwiczy, na książeczkę możesz liczyć, Zacznij utrwalanie głosek, do bajeczek zajrzyj, proszę!
43% rabatu
8,53
14,99 zł
Dodaj
do koszyka
Wiersze logopedyczne dla dzieci 3+
Nasza książeczka to zbiór wesołych wierszyków, których czytanie będzie dla Ciebie i Rodziców wspaniałą zabawą i nauką. Będziesz mógł uczyć się poprawnego wymawiania sylab, wyrazów i zdań. Każdy z wierszyków logopedycznych pomoże Ci w ćwiczeniu wymowy dotyczącej innego problemu fonetycznego. Czytając o wesołych przygodach bohaterów wspólnie z Rodzicami, masz okazję do utrwalania wyodrębnionych głosek w różnych trudnych słowach. Zapraszamy do świata wierszyków logopedycznych i życzymy Ci dobrej zabawy!
43% rabatu
8,53
14,99 zł
Dodaj
do koszyka
Lena troszczy się o siebie i bliskich
Lena ma 6 lat i zmaga się z "wielkimi" problemami swojego wieku. Odkrywa świat emocji i uczy się, jak sobie z nimi radzić. Książki z tej serii zostały wzbogacone komentarzem psychologa kierowanym do rodziców, który uświadamia, jak pomóc dzieciom w odkrywaniu ważnej emocjonalnej sfery życia dzieci. Problemy poruszane w książkach odnoszą się do dzieci w wieku 4-6 lat i są uniwersalne, bo dotyczą chłopców i dziewczynek.
24% rabatu
22,72
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
10
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka