GRA MATEMATYCZNE PRZYGODY PC DVD

GRA MATEMATYCZNE PRZYGODY PC DVD

Wydawca: Avalon
wysyłka: 48h
ISBN: 5907595772754
EAN: 5907595772754
oprawa: Pudełko DVD
rok wydania: 2018
format: 19.4x12.9
język: polski
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
36,43 zł
49,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
koszty dostawy
MATEMATYCZNE PRZYGODY Nowatorska gra komputerowa rozwijających zdolności matematyczne. Zawiera serię ćwiczeń dla dzieci w wieku 6-11 lat. Każde ćwiczenie ma aż cztery stopnie trudności, dopasowane do podstaw programowych nauki matematyki w szkołach podstawowych. Gra zapamiętuje postępy użytkownika pozwalając ćwiczyć w każdym czasie, na dowolnym poziomie trudności. W każdej chwili można także sprawdzić się w teście. Gra rozwija: · umiejętności i zdolności matematyczne · liczenie i wykonywanie działań · myślenie matematyczne · pamięć Gra zawiera: · ciekawe ćwiczenia matematyczne · zadania dla dzieci w wieku 6-11 lat · 4 poziomy trudności do wyboru · test matematyczny DLA KOGO Gra komputerowa Matematyczne przygody powstała z myślą o pomocy dzieciom w poznawaniu świata matematyki. Kierowana jest do uczniów klas 1, 2 i 3 szkoły podstawowej oraz uczniów klas starszych, którzy potrzebują rozwinąć lub utrwalić swoje zdolności matematyczne. Gra pozwala polubić matematykę. TWÓRCY Program jest dziełem profesjonalistów, od lat zajmujących się tworzeniem nowoczesnych edukacyjnych programów komputerowych, pomagających dzieciom podnieść umiejętności szkolne. Współpraca doświadczonych pedagogów z programistami zaowocowała produktem uniwersalnym, który przez długi czas będzie przydatny i użyteczny. FABUŁA W tajemniczym zamku, w towarzystwie przyjaciół – Julki i Antka, gracz znajdzie wiele ciekawych zadań, dzięki którym może w przyjemny sposób zwiększyć swoje umiejętności matematyczne. Rozwiązując oryginalne multimedialne zadania dziecko, bawiąc się, zostaje mistrzem matematyki! STOPNIE TRUDNOŚCI Każde ćwiczenie ma aż cztery stopnia trudności dopasowane do wymogów podstawy programowej nauki matematyki w klasach 1, 2 i 3 szkoły podstawowej. Najtrudniejszy – czwarty poziom – jest przeznaczony dla bardziej zaawansowanych lub starszych uczniów. Dzięki wprowadzeniu takiego rozwiązania program rośnie razem z dzieckiem i przez długi czas może mu towarzyszyć i pomagać. Wszystkie zadania są dokładnie omówione, a dodatkowo przyjaciele z gry Julka i Antek chętnie, szczegółowo wyjaśnią jak rozwiązywać poszczególne ćwiczenia. Dzięki temu czas spędzony z Matematycznymi przygodami upływa w miłej, bezstresowej atmosferze, przynoszą jednocześnie wspaniałe efekty. GŁÓWNE CZĘŚCI Program składa się z trzech głównych części: zabawy, testu i statystyki. ZABAWA – w tym trybie gracz swobodnie możne przejść do każdego zadania i poćwiczyć na dowolnym stopniu trudności. Rezultaty są zapamiętywane, dzięki czemu zawsze wiadomo gdzie jeszcze można się jeszcze poprawić. TEST - polega na rozwiązaniu zadań w narzuconej przez program kolejności. Nagrodą jest piękny dyplom, który można wydrukować i zawiesić nad biurkiem. STATYSTYKA - pozwala zapamiętać osiągnięcia każdego dziecka. Wystarczy tylko wpisać swoje imię. Funkcja ta jest szczególnie użyteczna w pracy z grupą dzieci. W takiej sytuacji osiągnięcia każdego dziecka są zapamiętywane indywidualnie. W każdej chwili można wrócić do dowolnego ćwiczenia lub testu. DO DOMU I SZKOŁY Sposób konstrukcji programu zapewnia pełną uniwersalność zastosowania. Dzięki temu Matematyczne przygody można używać zarówno w domu jak i w placówkach szkolnych. W domu dziecko bez trudu poradzi sobie z obsługą programu, a współpraca rodzica, czy opiekuna sprowadzi się do pomocy w trudniejszych ćwiczeniach. W szkołach zaś, rolę opiekuna przejmuje nauczyciel, mogący jednocześnie pracować z całą grupą uczniów. Funkcja statystyki zapamiętuje osiągnięcia wszystkich dzieci indywidualnie pod wpisanymi imionami. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Komputer typu PC, system Windows Vista/7/8/10.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
x
Zapisz się na newsletter dadada.pl
Odbierz kod rabatowy promocji "Wybierz książkę za złotówkę"
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Administratora za pomocą środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Zgoda może być odwołana w każdym czasie. Administratorem danych osobowych Klientów jest: ESSE Sp. z o.o. Łodzi 92-101, Krokusowa 3. Nr KRS 0000094624, nr NIP 729-24-10-606, nr Regon 472270567
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka