Karina Stasiuk-Krajewska (red.)

Okładka książki Dziennikarz, mediaworker, influencer
W dyskursie naukowym pytanie o profesjonalizm zawsze będzie pytaniem podstawowym. Dlatego doceniam przedstawione w tomie tak różne perspektywy teoretyczne i metodologiczne, które prezentują Autorzy, oraz różne obszary tematyczne, do których
22% rabatu
42,09
54,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Graszewicz.com Media Komunikacja Kultura
Naukowa księga dedykowana Markowi Graszewiczowi jest imponująca poznawczo, przepastna metodologicznie i różnorodna tematycznie. To jej zdecydowane atuty. No i oczywiście tytuł: Graszewicz.com. Pomysłowy, elegancki i niezwykle adekwatny do
29% rabatu
39,12
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Media i dziennikarstwo
Książka jest próbą ujęcia współczesnego dziennikarstwa i mediów w kontekstach powiązanych z teoretycznie rozumianą kategorią dyskursu (w ujęciu Michela Foucaulta oraz Ernesto Laclau i Chantal Mouffe). U podstaw prezentowanych idei i analiz
20% rabatu
27,03
33,60 zł
niedostępny
Okładka książki Teorie komunikacji mediów od teorii do empirii 7
Na przedstawioną do recenzji pracę składa się 28 zróżnicowanych tematycznie artykułów na temat szeroko pojętej tematyki medialnej. To prace badaczy, którzy publikowali także swe teksty we wcześniejszych tomach ocenianej serii. Widać, że na
32% rabatu
30,12
44,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marka, media, komunikacja
Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji Igor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego D
20% rabatu
23,33
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Etyka Public Relation
Rola public relations we współczesnych systemach profesjonalnej komunikacji publicznej konsekwentnie wzrasta. Zjawisko to budzi rozmaite reakcje: z jednej strony pozytywne (formułowane zwłaszcza przez teoretyków i praktyków PR), z drugiej —
20% rabatu
24,94
31,00 zł
niedostępny
Okładka książki Dziennikarstwo i Media 1 Przestrzenie komunikowania
Zebrane w tomie teksty poświęcone są zagadnieniu komunikacji ujętej z perspektywy dziennikarstwa i badań nad mediami. Książka warta jest polecenia nie tylko studentom dziennikarstwa, innych kierunków humanistycznych, nauk społecznych, badac
22% rabatu
20,53
26,25 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj