Okładka książki Kreowanie marki korporacyjnej

Kreowanie marki korporacyjnej

Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788379302383
EAN: 9788379302383
oprawa: Miękka
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 272
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
18% rabatu
45,06 zł
Cena detaliczna: 
55,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,06

Opis produktu

Świadomość znaczenia aspektów wizerunkowych sprawia, że wiele przedsiębiorstw inwestuje w branding korporacyjny. Oznacza to dbałość o przekazywanie otoczeniu wyrazistego oraz spójnego pod każdym względem obrazu. Ma on zapewnić wyróżnienie i zawładnąć trwale świadomością odbiorców. Dziś, na silnie konkurencyjnym i przeładowanym komunikacyjnie rynku, jest to zadanie coraz trudniejsze. Książka jest odpowiedzią na potrzeby osób pragnących poszerzać swoją wiedzę i rozwijać umiejętności w zakresie tworzenia wizerunku firmy. Jej głównym celem jest przedstawienie kluczowych zagadnień związanych z kreowaniem marki korporacyjnej oraz zainspirowanie do wykorzystania przedstawionej wiedzy w praktyce. Czytelnicy znajdą w niej odpowiedzi na pytania dotyczące istoty kreowania marki korporacyjnej, komunikacyjnych aspektów jej tworzenia, badań i analizy wizerunku, wartości marki korporacyjnej oraz związanych z nią wyzwań rynkowych. Autorki posługują się licznymi przykładami, które osadzają prezentowane zagadnienia w realiach rynkowych, uatrakcyjniając przekaz i pozwalając na lepsze zrozumienie prezentowanych treści. Książka skierowana jest do osób zainteresowanych problematyką marki korporacyjnej, a w szczególności do decydentów oraz pracowników odpowiedzialnych za ten obszar działania w organizacji (pracowników działów komunikacji korporacyjnej, marketingu, promocji itd.), osób zainteresowanych pracą w firmach doradczych oraz agencjach brandingowych i agencjach kreatywnych, pracowników naukowych prowadzących badania w tym lub zbliżonym temacie, studentów specjalności marketingowych, a także specjalności związanych z zarządzaniem i komunikacją. Autorki liczą na to, że stanie się ona źródłem inspiracji związanych z brandingiem korporacyjnym.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj