Media globalne - media lokalne
Autor:
Agnieszka Roguska
Wydawca:
Impuls
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788378500421
EAN:
9788378500421
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Zagadnienia z obszaru pedagogiki medialnej i edukacji regionalnej
format:
16x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
250
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
30,69 zł
Cena detaliczna:
41,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,69 zł
Opis produktu
Publikacja ta jest próbą zaznaczenia współistnienia mediów w skali makro i mikro, a zatem również pewnych więzi, zależności tych dwóch, wydawałoby się, skrajnych zjawisk w kontekście społeczno-edukacyjnym. W tytule celowo umieszczono media lokalne obok mediów globalnych, by móc wyraźnie zaznaczyć także różnorodność tych mediów, ich odmienność, zalety i wady, jak również możliwości we wspieraniu oraz rozwoju kultury i edukacji. Media lokalne i media globalne wspólnie tworzą środowisko medialne, jednak kwestia wizerunku i oddziaływania tych pierwszych w publikacjach naukowych w kontekście edukacyjnym jest podejmowana bardzo rzadko, stad próba ich wydobycia z medialnej masowości.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|