Nasza Księgarnia gry puzzle

Okładka książki GRA KOLORY MAGII
Strategia, planowanie, emocje! Odwiedzaj wieże i gromadź dostępne tam magiczne składniki. Wykorzystuj je do rzucania zaklęć. Im więcej zgromadzisz składników, tym więcej punktów zdobędziesz.
28% rabatu
36,15
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki GRA KOMNATA STRACHU
Gra na spostrzegawczość i refleks! Wejdź do komnaty i odpowiednio reaguj na pojawiające się strachy. Musisz jak najszybciej wskazywać na swoich żetonach strachy pasujące kształtem lub kolorem do strachów pojawiających się na kartach. Proste zasady, wielkie emocje. Bądź szybszy od rywali!
30% rabatu
31,63
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dinozaury Puzzle
Puzzle dla najmłodszych autorstwa Emilii Dziubak, którą mali czytelnicy znają między innymi z książek „Rok w lesie”, „Opowiem ci, mamo, co robią dinozaury” i „Niezwykłe przyjaźnie. W świecie roślin i zwierząt”. Puzzle składają się z 88 elementów, a obrazek po ułożeniu ma wymiary 47 x 33 cm. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Wyprodukowano w Polsce.
30% rabatu
21,06
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pucio i Misia ubiera choinkę
Wreszcie są! Długo wyczekiwane, mądre i piękne zabawki z PUCIEM! Uwielbiany przez dzieci i rodziców bohater bestsellerowej serii Marty Galewskiej-Kustry, fenomenalnie ilustrowanej przez Joannę Kłos, w końcu wykracza poza karty książek i pojawia się także na puzzlach! Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki! Nadchodzi Gwiazdka! Pucio i Misia pomagają rodzicom w przygotowaniach, pięknie przystrajając świąteczne drzewko. Do ułożenia jest duży obrazek w kształcie choinki. Opakowanie zawiera też niespodziankę: kilka tekturowych bombek z wizerunkami bohaterów książek o Puciu do zawieszenia na prawdziwym drzewku lub do przystrojenia wózka. Wyprodukowano w Polsce.
28% rabatu
25,29
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pucio Pierwsze Zabawy
Wreszcie są! Długo wyczekiwane, mądre i piękne zabawki z PUCIEM! Uwielbiany przez dzieci i rodziców bohater bestsellerowej serii Marty Galewskiej-Kustry, fenomenalnie ilustrowanej przez Joannę Kłos, w końcu wykracza poza karty książek i pojawia się także w grach edukacyjnych! Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki! Zestaw składa się z 32 obrazków. Na kartonikach znajdują się obrazki z wyrażeniem dźwiękonaśladowczym, a także obiektem lub zwierzęciem wydającym dany dźwięk oraz wizerunkiem Pucia – ulubionego bohatera maluchów. Wyrażenia dźwiękonaśladowcze są wypowiadane już przez roczne dzieci i stanowią bardzo istotny element rozwoju mowy. Zebrane w estetycznym pudełku obrazki dają okazję do rozmaitych zabaw, w zależności od możliwości intelektualnych i potrzeb dziecka: nauki nazywania obiektów, powtarzania i rozpoznawania wyrażeń dźwiękonaśladowczych, wyszukiwania wskazanych przez rodziców obiektów spośród kilku wybranych kartoników i wielu innych gier (opisanych w dołączonej do zestawu instrukcji). Wyprodukowano w Polsce.
30% rabatu
24,59
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jestem przedszkolakiem Puzzle
W Słonecznym Przedszkolu jest zawsze wesoło. Tu się bawimy i uczymy. Ignaś lubi grać w piłkę, Maks jest specjalistą od dinozaurów, z Krzysiem, moim ulubionym kolegą, wciąż robimy jakieś kawały. Zosia z kolei wiecznie coś gubi, a Wiktoria przebiera się za księżniczkę… Nawet mały Aleks zostawia czasem swoją poduszkę bezpieczeństwa i do nas dołącza. Poza panią Anią, wychowawczynią, są jeszcze pan Marcel i jego pies Bazyl. Dbamy też o kotkę Felkę – psotnica ciągle się chowa, a my jej szukamy. Ułóżcie puzzle i zobaczcie, jakie przygody nas czekają. Piękna ilustracja autorstwa Przemysława Liputa, znanego z lubianej przez dzieci książki „Rok w przedszkolu”, podzielona została na 88 elementów. Po ich ułożeniu powstaje obrazek o wymiarach 47 x 33 cm. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Wyprodukowano w Polsce.
30% rabatu
21,06
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Detektyw Pierre w labiryncie
W tym niezwykłym sklepie można znaleźć wszystkie łakocie, o jakich marzysz! Są tu słoje wypełnione landrynkami, okrągłe lizaki, batony czekoladowe i mnóstwo zabawek. Jeśli chcesz je dokładnie obejrzeć, ułóż obrazek. Dodatkowo możesz zabawić się w detektywa i spróbować odszukać wskazane na pudełku wybrane elementy. Niezwykła gratka dla wszystkich fanów detektywa Pierre’a, znanego z serii książek „Detektyw Pierre w labiryncie”. Puzzle składają się z 200 elementów, a obrazek po ułożeniu ma wymiary 47 x 33 cm. Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Wyprodukowano w Polsce.
28% rabatu
23,11
31,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki GRA WYPRAWA DO EL DORADO
Wielki hit Reinera Knizi! Proste zasady, wielkie emocje! Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do legendarnego miasta El Dorado. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii. Najlepsza gra Reinera Knizi od ponad 10 lat! Nominowana do prestiżowej nagrody „Spiel des Jahres”.
30% rabatu
84,47
119,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki GRA KOCIAKI ŁOBUZIAKI
Gra o kotach biegających za kłębkiem! Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Pięknie zilustrowana gra z wyjątkowymi elementami: sznurkami i specjalnymi planszami. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
30% rabatu
63,33
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Na końcu języka 2
Kontynuacja jednej z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! - W grze „Na końcu języka” należało jak najszybciej podać słowo z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika. - W grze „Na końcu języka 2” na kartach zamiast kategorii znajdują się litery. Podczas pojedynku należy jak najszybciej podać słowo zawierające litery z kart graczy! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! 3 poziomy trudności! Małe, poręczne pudełko!
30% rabatu
35,15
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Na łące
Wybierz się na łąkę! Żółte kaczuszki rozbiegły się po łące – spróbuj je odnaleźć. Za spotkane biedronki, motyle i mrówki dostaniesz dodatkowe punkty. Aby wygrać, przyda się dobra pamięć oraz umiejętność blefowania.
30% rabatu
17,54
24,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki GRA CZTERY ŁAPY
Wszyscy gracie równocześnie! Szalona gra na spostrzegawczość. Wśród kart leżących na stole należy jak najszybciej wskazać zwierzęta mięsożerne, roślinożerne, dzikie oraz domowe. Zabawa + nauka!
30% rabatu
17,54
24,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki GRA WILK MORSKI
Czy dopłyniesz bezpiecznie do portu? Przewozisz 4 rodzaje towarów. Zdobędziesz punkty, jeśli uda ci się dostarczyć je do portu. Unikaj piratów i innych niebezpieczeństw. W razie zagrożenia skorzystaj z pomocy wilka morskiego!
30% rabatu
17,54
24,90 zł
Dodaj
do koszyka
zapowiedź
Okładka książki GRA PUCIO GDZIE TO POŁOŻYĆ
Kolejna zabawka z Puciem to sprzyjające rozwojowi myślenia i mowy malucha spotkanie z ulubioną postacią! W pudełku znajduje się 6 plansz z różnymi pomieszczeniami w mieszkaniu należącym do rodziny naszego bohatera. Do każdego z nich dopasowano po 6 żetonów z przedmiotami charakterystycznymi dla tych pomieszczeń. Dziecko układa przedmioty w odpowiednich miejscach na planszach (np. na stoliku w salonie, pod krzesłem w kuchni, w pudełku) według załączonej instrukcji lub poleceń wymyślonych przez rodzica. Uczy się przy tym rozumienia stosunków przestrzennych, czyli położenia przedmiotów względem siebie. Dodatkową atrakcją są stojące postaci bohaterów książek o Puciu, które można wykorzystać także w innych dziecięcych zabawach. Dr n. hum. Marta Galewska-Kustra – logopeda, pedagog dziecięcy, pedagog twórczości. Wciąż krąży między Łodzią i Warszawą. W Łodzi prowadzi gabinet logopedyczny dla dzieci, w Warszawie pracuje jako adiunkt w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Autorka serii książek wspierających rozwój mowy dziecka, w tym bestsellerowych „Z muchą na luzie ćwiczymy buzie” i „Pucio uczy się mówić”. Joanna Kłos ukończyła grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, dyplom obroniła w Pracowni Projektowania Plakatu. Przez kilkanaście lat pracowała jako graficzka, by wreszcie zostawić „pracę na etacie” i zająć się ilustracją. Wspólnie z siostrą prowadzi pracownię lalek Kalikayo. Uwielbia czekoladę z pomarańczą i piesze wyprawy ze swoimi psami.
30% rabatu
28,11
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
zapowiedź
Okładka książki GRA DOMINO PUCIO
Puciowe domino to kolejna okazja do spotkania z ulubionym bohaterem najmłodszych! Pudełko zawiera 28 dwustronnych kartoników. Na jednej stronie znajdziemy prostsze domino obrazkowe dla młodszych dzieci (z podpisami, które mogą wesprzeć pierwsze kroki w nauce czytania), na drugiej zaś klasyczne (wspomagające ćwiczenie umiejętności liczenia) dla starszych. Dzięki pięknym ilustracjom Joanny Kłos zabawka ucieszy każdego małego fana Pucia. Dr n. hum. Marta Galewska-Kustra – logopeda, pedagog dziecięcy, pedagog twórczości. Wciąż krąży między Łodzią i Warszawą. W Łodzi prowadzi gabinet logopedyczny dla dzieci, w Warszawie pracuje jako adiunkt w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Autorka serii książek wspierających rozwój mowy dziecka, w tym bestsellerowych „Z muchą na luzie ćwiczymy buzie” i „Pucio uczy się mówić”. Joanna Kłos ukończyła grafikę na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, dyplom obroniła w Pracowni Projektowania Plakatu. Przez kilkanaście lat pracowała jako graficzka, by wreszcie zostawić „pracę na etacie” i zająć się ilustracją. Wspólnie z siostrą prowadzi pracownię lalek Kalikayo. Uwielbia czekoladę z pomarańczą i piesze wyprawy ze swoimi psami.
30% rabatu
24,59
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki GRA SHERLOCK OSTATNIE WEZWANIE
Rozwiążcie zagadkę lotu TJ1309! Pasażer umarł w niejasnych okolicznościach na pokładzie samolotu. Policja prosi was o pomoc w rozwiązaniu zagadki. Co się wydarzyło? I dlaczego? Wcielając się w detektywów, staracie się odpowiedzieć na te i inne pytania. SHERLOCK to seria niezależnych od siebie gier, w których wcielacie się w detektywów. Aby rozwiązać zagadki, musicie analizować wskazówki i wymieniać się swoimi hipotezami. Wykorzystując zdolności dedukcyjne, wspólnie staracie się zdobyć jak najwięcej punktów. Czy dacie radę dorównać sławnemu detektywowi? A może uzyskacie wynik na poziomie inspektora Lestrade’a?
27% rabatu
21,96
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki GRA SHERLOCK KLĄTWA INKÓW
Rozwiążcie zagadkę śmierci archeologa! Edward Carter został znaleziony martwy. Policja prosi was o pomoc w rozwiązaniu zagadki. Kto zabił? Jak? I dlaczego? Wcielając się w detektywów, staracie się odpowiedzieć na te i inne pytania. SHERLOCK to seria niezależnych od siebie gier, w których wcielacie się w detektywów. Aby rozwiązać zagadki, musicie analizować wskazówki i wymieniać się swoimi hipotezami. Wykorzystując zdolności dedukcyjne, wspólnie staracie się zdobyć jak najwięcej punktów. Czy dacie radę dorównać sławnemu detektywowi? A może uzyskacie wynik na poziomie inspektora Lestrade’a?
27% rabatu
21,96
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki GRA SHERLOCK ŚMIERĆ 4 LIPCA
Rozwiążcie zagadkę posiadłości rodziny Rockvalley! W zagajniku znaleziono ciało. Policja prosi was o pomoc w rozwiązaniu zagadki. Kto zginął? Jak? I dlaczego? Wcielając się w detektywów, staracie się odpowiedzieć na te i inne pytania. SHERLOCK to seria niezależnych od siebie gier, w których wcielacie się w detektywów. Aby rozwiązać zagadki, musicie analizować wskazówki i wymieniać się swoimi hipotezami. Wykorzystując zdolności dedukcyjne, wspólnie staracie się zdobyć jak najwięcej punktów. Czy dacie radę dorównać sławnemu detektywowi? A może uzyskacie wynik na poziomie inspektora Lestrade’a?
27% rabatu
21,96
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki GRA ZAMEK
GRA ZAMEK
Autor: Knizia Reiner
wysyłka: niedostępny
Wielki hit Reinera Knizi! Proste zasady, wielkie emocje! Celem gry jest jak najszybsze dotarcie do legendarnego miasta El Dorado. Zorganizuj ekspedycję i udaj się w podróż przez dżunglę. Będziesz potrzebował doświadczonych przewodników i odpowiedniego sprzętu. Zatrudnisz zwiadowcę czy skorzystasz z pomocy tubylców? Wybierzesz podróż statkiem czy wynajmiesz samolot? Bądź szybszy od rywali! Każda rozgrywka wymaga innej strategii. Najlepsza gra Reinera Knizi od ponad 10 lat! Nominowana do prestiżowej nagrody „Spiel des Jahres”.
30% rabatu
56,29
79,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka