nowość
SMART GAMES - Cube Puzzler GO
Czy potrafisz zbudować sześcian z siedmiu kolorowych klocków? Gra logiczna dla dzieci w wieku od 8 lat.
12% rabatu
44,80
50,91 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Kopalnia złota magnetyczna
Wspinaj się po drabinach i znajdź złoto! 48 wyzwań od łatwych do bardzo trudnych. Dla dzieci w wieku od 7 lat
12% rabatu
33,42
37,98 zł
Dodaj
do koszyka
Roll Player: Potwory i Sługusy OGRY GAMES
Roll Player w podstawowej wersji kończy się na stworzeniu postaci i podliczeniu gwiazdek reputacji. Gracz, który zdobędzie najwięcej punktów zwycięża. Rozszerzając grę o dodatek Potwory i Sługusy czeka Was jeszcze trudna walka z jednym z sześciu wymagających Potworów.Co poza ostatecznym starciem oferuje rozszerzenie:1) Nowe kości:- dodatkowe kości atrybutów (po jednej w każdym kolorze),- nowe kości wzmocnienia (przezroczyste, nie dają premii za kolor klasy, ale posiadają wartości 3-8 więc ułatwią Wam realizację celów atrybutów).- teraz kości będą służyć nie tylko do budowania postaci. Do dyspozycji dostajecie bowiem 25 kości Walki - służących do walki z Potworami i Sługusami.2) Nowe karty Rynku nowe umiejętności, cechy i broń, ale nie tylko. Pojawią się starożytne zaklęcia - Zwoje to zupełnie nowy rodzaj kart rynku. Działają zaraz po wykupieniu i oferują potężne wzmocnienia i premie. A może przyda Wam się również Plecak, w którym będziecie mogli przechować zbierane kostki i ułożyć je później na Swojej Karcie Postaci.3) Polowanie na Sługusy, za które otrzymasz punkty doświadczenia, honor i ważne informacje, które pomogą w nadchodzącej walce z Potworami.4) Karty Przygody z nich dowiesz się jakie są najsłabsze punkty Potwora, z którym będziesz musiał się zmierzyć na koniec gry, aby osiągnąć ostateczne zwycięstwo.5) Znaczniki doświadczenia i Dziennik Bohatera teraz rozwijanie postaci sprawi jeszcze więcej frajdy - szykuje się namiastka RPGa, bo za zdobyte doświadczenie będziecie mogli na przykład wynająć do pomocy najemników :)6) 12 nowych klas i 5 nowych ras oraz rozgrywkę dla piątego gracza.
23% rabatu
145,53
189,00 zł
Dodaj
do koszyka
Gra w koszykówkę
Gra w koszykówkę
Wydawca: Tiger Tribe
wysyłka: 48h
Zestaw mini koszykówki to propozycja dla dzieci lubiących ćwiczyć cel, zręczność i spostrzegawczość. W grę można grać samemu bądź z przyjacielem. Dzięki wygodnemu opakowaniu zabawka nie zajmuje dużo miejsca. Wykonanie paru rzutów może być dobrym przerywnikiem podczas długiego odrabiania lekcji przy biurku. Tiger Tribe to marka pełna pomysłowych kreatywnych zestawów idealnych na podróż. Wszystkie pakowane są w solidne pudełka, które nie zajmują dużo miejsca i zwykle są zamykane na magnes. Ich zawartość np. notesiki są trwale przymocowane w środku opakowania, a naklejki, kredki itp. mają swoje miejsce w wewnętrznym pudełeczku.
19% rabatu
33,96
41,93 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Gra Crazy Shark rekin rybki karty szalony rekin
Gra zręcznościowa Szalony Rekin będzie świetną rozrywką dla całej rodziny. Jej zasady są bardzo proste, jednak zabawa wymaga sprytu i skupienia. Wesołe dźwięki towarzyszące rozgrywkom sprawią, że każdy z zawodników jeszcze bardziej zaangażuje się w grę, chcąc przechytrzyć rekina i wygrać. Jest to ciekawa propozycja na leniwe popołudnia, która sprawi, że każdy maluch rozwinie swoje logiczne myślenie, zwinność i pomysłowość. W zestawie znajduje się: - rekin, - 24 karty, - rybki w czterech kolorach, - instrukcja obsługi. Jak grać? Otwórz paszczę rekina, przemieszaj wszystkie kolory rybek i umieść je na języku tej szalonej, drapieżnej ryby, a następnie przesuń przełącznik, znajdujący się w spodniej części zabawki — uruchomi to muzyczkę, która będzie towarzyszyła grze. Przetasuj dołączone do zestawu karty i odwróć je grzbietem do góry. Losujcie karty po kolei. Każdy z zawodników powinien pokazać pozostałym graczom kolor oraz liczbę rybek znajdujących się na jego karcie, a następnie w bardzo sprytny sposób wyciągnąć je z paszczy rekina. Pamiętajcie, by robić to w delikatny i uważny sposób — gdy rekin zauważy, co chcecie zrobić — szybko zamknie swą paszczę! W sytuacji, gdy zawodnik wylosuje pustą kartę, może pominąć swą kolejkę, lub namalować na białym tle wybrany przez siebie kolor rybek i ich liczbę. Gra toczy się, dopóki w pysku rekina znajdują się rybki. Wygrywa ten z zawodników, który zdobędzie jak najwięcej rybek. To nie jedyny wariant gry — zasady tej zabawy możecie ustalić sami. Ilość zawodników nie jest ograniczona — możecie grać całą rodziną, fantastycznie się przy tym bawiąc. Jeśli nie będziecie próbowali wyciągać rybek z ust żarłocznego rekina przez około 3 minuty, zamknie on swą paszczę, muzyka się wyłączy, a zabawka przejdzie w tryb czuwania. Jest to bardzo oszczędne rozwiązanie. Wielokolorowa zabawka zachęci do zabawy nawet najbardziej wybrednego malucha — szary rekin osadzony na turkusowej fali będzie świetną ozdobą każdego pokoju. Gra Szalony Rekin przeznaczona jest dla dzieci powyżej 5. roku życia. Gra posiada certyfikat CE, wszelkie elementy wykonane są z atestowanego, bezpiecznego materiału, jakim jest plastik. Konstrukcja rekina pozbawiona jest ostrych zakończeń i krawędzi. Gra zręcznościowa zapakowana jest w kolorowy kartonik z przeźroczystą witrynką. By móc rozpocząć zabawę, należy umieścić w spodniej części 3 sztuki baterii AA 1,5V, które nie są dołączone do zestawu. Wymiary elementów zestawu: - rekin: 19,5 cm x 13,5 cm x 18 cm, - karta: 9 cm x 6 cm, - rybka: 3 cm.
17% rabatu
40,66
48,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Gra - Memory z Dziombakiem
„Memory z Dziombakiem” to gra edukacyjna, którą możemy wykorzystać na zajęciach logopedycznych i innych, jak również w domu podczas spędzania czasu z dziećmi. Podczas zabawy dziecko rozwija pamięć, koncentrację i spostrzegawczość, a przede wszystkim ćwiczy wymowę, wypowiadając zapisane na kartach onomatopeje. Powtarzanie wyrazów dźwiękonaśladowczych stanowi bardzo ważny etap rozwoju mowy. Jest również istotne w terapii dzieci z problemami rozwojowymi i logopedycznymi. 50 kolorowych kart
25% rabatu
18,76
25,01 zł
Dodaj
do koszyka
Kubb
Kubb
Wydawca: Goki
wysyłka: 48h
Zagraj w szachy jak wikingowie! Plenerowa gra Kubb to połączenie kręgli, rzutów podkową oraz szachów. Gracze zbijają wszystkie klocki, ale uwaga! Króla zbijamy na końcu. Jeśli przewrócisz go wcześniej, wygrywa przeciwnik! Zestaw składa się z 21 elementów. Goki to producent drewnianych zabawek dla dzieci, które wyróżnia styl, żywe kolory, wysoka jakość i innowacyjność. Produkty Goki wspierają rozwój sensoryczny i motoryczny dziecka, skłaniają do logicznego myślenia, a rodzicom pomagają tworzyć zrównoważony styl zabawy bez hałasu i plastiku.
19% rabatu
92,74
114,49 zł
Dodaj
do koszyka
Pchełka Petanka ABINO
Pchełka Petanka ABINO
Wydawca: ABINO
wysyłka: 48h
PchełkiPchełki to gra zręcznościowa polegająca na wstrzeleniu do miseczki plastikowych krążków. Gra rozwija zdolności manualne oraz ćwiczy koncentracje. Cały zestaw w wygodnym zamykanym plastikowym pudełku.PetankaW Petanke można grac od 2 do 4 graczy. Zasady gry są zbliżone do tradycyjnej francuskiej gry w Bule.Każdy z graczy ma do dyspozycji po 4 małe pchełki z jednego koloru. Najmłodszy z graczy rzuca jedną z dużych pchełek na środek podłogi. Następnie gracze z tej samej odległości naprzemiennie rzucaja małymi pchełkami, próbując umieścić je jak najbliżej wyrzuconej na początku gry dużej pchełki. Wygrywa gracz który umieści swoją pchełkę najbliżej dużej.
23% rabatu
5,46
7,05 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA UKŁADAM SŁOWA LITERAKI STARSZAKI ZU&BERRY
Literowy zawrót głowy! Literaki Starszaki to wersja z dłuższymi słowami i literami ze znakami diakrytycznymi.Układam słowa to dwa zestawy kart do nauki liter oraz pierwszych słów dostosowane do wieku użytkownika. Podczas zabawy dzieci ćwiczą pamięć orazzdolność koncentracji, a także rozwijają twórcze myślenie. Wspólne układanie żetonów angażuje różne zmysły i stymuluje rozwój poznawczy. Zestaw zawiera propozycje ćwiczeń, które w przyjemny sposób pozwalają najmłodszym wzbogacać słownictwo i przygotowywać się do nauki czytania.Zasady gry:• Podpisuj obrazki, używając do tego żetonów z literkami• Odmierzaj czas – kto „podpisze” więcej kart, wygrywa!• Układaj nowe słowa• Licz takie same literkiCechy gry:• Nauka alfabetu oraz pisania poprzez zabawę• Wizualna pomoc w zapamiętywaniu liter• Liczne propozycje alternatywnych zabaw kartami i żetonami liter• Dobór liter i słów dopasowany do grupy wiekowej (Młodziaki – krótsze słowa, prostsze litery, Starszaki – dłuższe słowa, litery ze znakami diakrytycznymi)• Rekomendacja psychologaZawartość opakowania:• Starszaki: 12 kart 100x150, 70 żetonów liter20x20 mm.Wymiary pudełka: 39x153x206 mm.Informacje o grze:• Wiek: 5+• Liczba graczy: 1-12• Czas: 15 minut
33% rabatu
20,19
30,14 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA UKŁADAM SŁOWA LITERAKI MŁODZIAKI ZU&BERRY
Literowy zawrót głowy! Literaki Młodziaki to wersja z krótszymi słowami i prostszymi literami.Układam słowa to dwa zestawy kart do nauki liter oraz pierwszych słów dostosowane do wieku użytkownika. Podczas zabawy dzieci ćwiczą pamięć orazzdolność koncentracji, a także rozwijają twórcze myślenie. Wspólne układanie żetonów angażuje różne zmysły i stymuluje rozwój poznawczy. Zestaw zawiera propozycje ćwiczeń, które w przyjemny sposób pozwalają najmłodszym wzbogacać słownictwo i przygotowywać się do nauki czytania.Zasady gry:• Podpisuj obrazki, używając do tego żetonów z literkami• Odmierzaj czas – kto „podpisze” więcej kart, wygrywa!• Układaj nowe słowa• Licz takie same literkiCechy gry:• Nauka alfabetu oraz pisania poprzez zabawę• Wizualna pomoc w zapamiętywaniu liter• Liczne propozycje alternatywnych zabaw kartami i żetonami liter• Dobór liter i słów dopasowany do grupy wiekowej (Młodziaki – krótsze słowa, prostsze litery, Starszaki – dłuższe słowa, litery ze znakami diakrytycznymi)• Rekomendacja psychologaZawartość opakowania:• Młodziaki: 12 kart 100x150mm, 50 żetonówliter 20x20 mm.Wymiary pudełka: 39x153x206 mm.Informacje o grze:• Wiek: 3+• Liczba graczy: 1-12• Czas: 15 minut
33% rabatu
20,19
30,14 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA POZNAJĘ EMOCJE KARTY Z OBRAZKAMI ZU&BERRY
Kto z nas nigdy nie doświadczył strachulub złości?Poznaję emocje to 17 kart, które pozwolą dziecku oswoić się z przeżywanymi emocjami, nazwać je i zrozumieć. Bohaterowie pojawiający się na obrazkachdoświadczają zarówno pozytywnych, jak i negatywnych uczuć. Pomagają wejść w świat dziecięcych przeżyć i poprzez wspólną zabawę uczyć maluchy empatii oraz rozwijać ich inteligencję emocjonalną.Propozycje zabawy:• Rozpoznawanie i nazywanie emocji• Określanie emocji związanych z jakimś wydarzeniem• Odgrywanie emocji• Układanie historyjekCechy gry:• Nauka empatii i funkcjonowania w społeczeństwie• Bezpieczny sposób do opowiadania o własnych emocjach• Rekomendacja psychologaZawartość gry: • 17 kafli 80 x 120 mm, instrukcja.Wymiary pudełka: 39 x 115 x 176 mmInformacje o grze:•Wiek: 3+•Liczba graczy: od 1gracza•Czas: 15 minut
23% rabatu
11,61
14,98 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA LICZĘ ZWIERZĘTA PIOTRUŚ I PAMIĘĆ ZU&BERRY
KARTY PRAWDZIWIE RODZINNE!Najpopularniejsza od pokoleń gra karciana dla dzieci teraz w zupełnie nowej odsłonie! Dzieci będą zachwycone ilustracjami, a sprytne parawaniki ułatwią rozgrywkę dzieciom, które nie potrafią utrzymać wachlarzyka kart. Karty Liczę zwierzęta umożliwiają rozgrywanie popularnych gier: Piotrusia oraz gry w pamięć.Maluchy mają ważne zadanie – muszą połączyć w pary rodzica i jego potomstwo.Poprzez zabawę dzieci uczą się koncentracji uwagi, rozwijają motorykę małą, trenująumiejętności społeczne i uczą się liczyć.Propozycje zabawy:• Gra w Piotrusia• Gra w pamięć – dobieranie zwierząt w pary rodzic-dzieci• Nauka liczeniaCechy gry:• Popularna gra w zupełnie nowej odsłonie• Parawaniki ułatwiające grę najmłodszym• Dwie możliwości gry• Rekomendacja psychologaZawartość opakowania:• 17 kafli 80x120 mm, instrukcja.Wymiary pudełka: 39x115x176 mm.•Wiek: 3+•Liczba graczy: od 1 gracza•Czas: 15 minut
23% rabatu
11,61
14,98 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA W PAMIĘĆ CO MNIE OTACZA  ZU&BERRY
PIERWSZE KARTY MAŁEGO GENIUSZA!Co mnie otacza to doskonały trening pamięci już dla najmłodszych intelektualistów. 48 kart z obrazkami podzielone na 24 identyczne pary ilustrujące przedmioty, znajdujące się w bliskim otoczeniu dziecka. Zabawa kartami wzbogaca dziecięcy słownik oraz pomaga w ćwiczeniu koncentracji i spostrzegawczości. Rozwija orientację w przestrzeni, trenuje pamięć oraz pobudza myślenie logiczne.Zasady gry:• Rozłóż kafle w równych rzędach (wersja łatwiejsza) lub dowolnie (wersja trudniejsza) awersem do dołu• Każdy gracz odkrywa po dwa kafle – jeśli obrazki są takie same, zabiera parę dla siebie i odkrywa kolejne.• Jeśli gracz odsłoni dwa różne kafle, kładzie je z powrotem na miejsce awersem w dół.Cechy gry:• Barwne i zabawne ilustracje• Wiele możliwości zabawy• Nauka świata poprzez zabawę• Rekomendacja psychologaZawartość opakowania: • 48 kafli 60x60 mm, instrukcja.Wymiary pudełka: 39x153x206.Informacje o grze:•Wiek: 3+•Liczba graczy: 2-4•Czas: 15 minut
33% rabatu
20,19
30,14 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA W PRZECIWIEŃSTWA CZYSTE BRUDNE ZU&BERRY
Jak nazwać różnorodność?Czyste, brudne to przygody bohaterów naszej serii: surykatki i alpaki. Na 34 kartach Zu i Berry prezentują przeciwieństwa, które młody bystrzakzestawia w oparciu o zmysły.Obrazki z przygodami bohaterów serii w zabawny sposób pomagają zrozumieć znaczenie przeciwieństw oraz stymulują rozwój myślenia przyczynowo-skutkowego. Gra rozwija pamięć maluchów i ćwiczy ichspostrzegawczość.Propozycje zabawy:• Gra w pamięć – dobierz pary wedługprzeciwieństw• Zabawa w skojarzenia• Nazywaj, co widzisz• Opowiadaj historyjkiCechy gry:• Barwne i zabawne ilustracje• Wiele możliwości zabawy• Nauka świata poprzez zabawę• Rekomendacja psychologaZawartość opakowania: • 34 kafle 60x60 mm, instrukcja. Wymiary pudełka: 39x153x206.Informacje o grze:Wiek: 3+Liczba graczy: już od 1 graczaCzas: 15 minut
33% rabatu
20,19
30,14 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
MEGAZESTAW HARRY POTTER ALBUM+2SASZETKI+4KARTY
MEGAZESTAW HARRY POTTER ALBUM+2SASZETKI+4KARTY
14% rabatu
25,79
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Horror w Arkham GALAKTA
Horror w Arkham GALAKTA
Wydawca: GALAKTA
wysyłka: 48h
Horror w Arkham GALAKTA
11% rabatu
231,36
259,95 zł
Dodaj
do koszyka
Stoleme
Stoleme
Wydawca: Tutuconcept
wysyłka: 48h
Zanim człowiek zawładnął ziemią Pomorza, żyły tu kaszubskie olbrzymy Stolemy, wielkie, silne i zadziorne. Były tak potężne, że przerastały nawet największe drzewa.Stolemy, na co dzień łagodne, poirytowane bardzo szybko wpadały w szał i walczyły między sobą zaciekle. Ciskały wtedy wielkimi skałami, jakby te nic nie ważyły. Jednak pod grubą skórą Stolemów biły dobrotliwe serca. Kochali swoje żony olbrzymki i dbali o stolemiątka.Legenda głosi, że ulubionym siedliskiem Stolemów był półwysep Helski. Był to dobry punkt obserwacyjny na akwen Morza Bałtyckiego. Stolemiątka zaś miały tu dużo miejsca do zabawy, a przesypując piasek utworzyły Mierzeję Helską.Wszelkie konflikty Stolemy najchętniej rozwiązywały za pomocą rzutu głazem w swojego adwersarza. Skały uderzając w ziemię kształtowały krajobraz kaszubskiego wybrzeża.Wybuchowy i nieustępliwy charakter Stolemów często ściągał na nie gniew bogów, gdyż kłócąc się, Stolemy nie zważały na nic wokół, burząc i niszcząc, kształtując przy okazji na nowo okolicę. Tam gdzie dochodziło do wymiany ""stolemowych argumentów"" tam wzgórza zamieniały się w doliny, niewielkie potoczki stawały się rwącymi rzekami, zaś oczka wodne przemieniały się w jeziora.Gra planszowa Stolem pozwoli Ci wcielić się w skórę kaszubskich olbrzymów i posmakować ich mocy.Zadaniem każdej 4-osobowej Stolemowej rodziny jest, za pomocą celnie wymierzonego głazu, przekonanie członków pozostałych rodzin o słuszności swoich argumentów.Każdy ze Stolemów posiada unikatową umiejętność, dodatkowo na początku rundy każdemu z nich przydzielany jest jeden z żetonów Rodziny, który może pozwolić mu rzucać lub poruszać się dalej, użyć jako pocisku większego głazu czy, dzięki wełnianej czapce, być odpornym na pierwsze trafienie.W każdej rundzie wybieramy jednego z naszych Stolemów i wykonujemy nim wybraną akcję. Może to być Rzut Głazem w jednego z przeciwników, Ruch naszego Stolema albo zwrócenie się do bogów z donosem na to jak nasi przeciwnicy, nie zważając na nic, zmieniają krajobraz krainy, co zapewne wywoła ich słuszny gniew.Gdy trafimy wrogiego Stolema głazem, jego kartę odwracamy na drugą stronę, zaś jego cechy zmieniają się nie zawsze na gorsze. Czasami trafiony Stolem staje się groźniejszym przeciwnikiem niż był jeszcze przed chwilą.Po każdym rzucie głazem, nie ważne czy celnym czy też nie, decydujemy w jaki sposób zmienił się teren na którym głaz wylądował, kładąc na planszy żetony jezior, wzgórz, rzek, czy polan.Zwycięzcą zostanie ta Stolemowa rodzinka która, za pomocą celnie wymierzonych rzutów, jako pierwsza przekona odpowiednią ilość członków innych Stolemowych rodzin, że nie warto się już kłócić lub też ta, która najskuteczniej będzie przekonywała bogów, że to nie ona jest winna całego zamieszania.
19% rabatu
96,39
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Stworze (trzecia edycja)
Przygodowa gra planszowa Stworze, przeniesie Was w świat słowiańskiej mitologii, pełnej niezwykłych magicznych postaci, żyjących w świecie ludzi i będących częścią ich codzienności. Potrafią one okazać łaskę, ale lekceważone, karzą ludzi swoim gniewem. W grze Stworze gracze wcielają się w jednego z dziesięciu bohaterów - Stworzy - i realizując kolejne misje, zwiększają swoje wpływy w Krainie.Zwycięzcą zostanie to Stworze, które pierwsze zrealizuje wszystkie misje ze swojej talii Misji. Każda misja wymaga wykonania akcji, zaś każda akcja - podjęcia działań na planszy. Działania te mają doprowadzić do zwiększenia wpływów danego Stworza w Krainie i w konsekwencji do zostania jej jedynym Opiekunem.W ramach akcji można m.in. pomagać lub szkodzić ludziom, wykonać zadanie albo nasłać ludzi na leża innych Stworzy. Dodatkowo wybranie konkretnej akcji przybliża wszystkie Stworza do aktywacji Wydarzenia - takiego jak np. Dziady czy Jare Gody. WYDANIE III - jest to najbardziej uaktualniona wersja gry.
20% rabatu
207,20
259,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Super pamięć - adamigo memory
Gra ADAMIGO MEMORY jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie. Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. SUPER PAMIĘĆ to klasyczne memory w najlepszym wydaniu. Specjalny dobór przemyślanych, najlepszej jakości zdjęć zapewni zajmującą i pełną emocji grę, która na długo zapadnie w pamięci. Zestaw gry zawiera: 80 kartoników pogrupowanych w pary, mające na jednej stronie takie same obrazki w parze. Jest więc 40 par i 40 różnych fotografii. Wiek graczy: 5+ Liczba graczy: 2-6
22% rabatu
23,93
30,68 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Zawody - adamigo memory
Zawody - adamigo memory
Wydawca: Adamigo
wysyłka: 48h
Gra ADAMIGO MEMORY jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie. Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Dzięki tej grze w mgnieniu oka przenosimy się do najbardziej niezwykłych miejsc pełnych okazałych zabytków i cudów natury. To świetny sposób na wspólne odkrywanie świata z pociechą. Gra zawiera: 48 sztuk sztywnych, lakierowanych tafelków (24 pary) o wymiarach 75 x 75 mm oraz instrukcję Wiek graczy: 3+ Liczba graczy: 2-6
22% rabatu
23,93
30,68 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
426
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka