Opakowanie Siódme poty ALEX

Siódme poty ALEX

Wydawca: Alexander
wysyłka: niedostępny
ISBN: 5906018021417
EAN: 5906018021417
oprawa: 255x240x60 mm
format: 24.5x25.5cm
język: polski
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
36% rabatu
49,00 zł
Cena detaliczna: 
76,14 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,99

Opis produktu

,,Siódme Poty"" to energiczna gra, w której poruszmy się po planszy, zbieramy kartoniki ze sprawnościami, ale przede wszystkim wykonujemy ćwiczenia fizyczne. Gracze zmagają się nie tylko z przeciwnikami, ale także z własnym ciałem. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy ułoży wszystkie elementy układanki.

Jak zdobyć puzzle i wygrać grę?

Plansza po której poruszamy się za pomocą pionków zawiera pola z ikonkami różnych aktywności fizycznych oraz gwiazdkami (od 2 do 5). Ilość gwiazdek na polu wskazuje którą z 4 rodzajów kart z ćwiczeniami należy pobrać do wykonania. Im więcej gwiazdek, tym zestaw zawiera więcej ćwiczeń, a przez to jest trudniejszy do wykonania. Ikona na polu wskazuje, który puzzel sprawności zdobędziemy. Każdy z graczy musi zebrać 8 różnych puzzli oraz puchar zwycięstwa, po który możemy pójść dopiero po zebraniu pozostałych elementów układanki.

Przebieg gry:

  1. Umieść planszę na stabilnej powierzchni.
  2. Ułóż karty oraz pionki w przeznaczonych do tego miejscach na planszy. Puzzel z pucharem zwycięstwa na środku planszy, a pozostałe puzzle aktywności w pudełku.
  3. Gracze rzucają kolejno kostkami przesuwając pionki o ilość pól przez nie wskazaną.
  4. Pobieramy kartę z ilością gwiazdek wskazaną na polu, na którym stajemy.
  5. Zapamiętujemy układ ćwiczeń z karty a następnie wykonujemy je w czasie odmierzanym przez klepsydrę lub aplikację na telefon Alexander Timer (do pobrania zarówno ze strony alexander.com, jak i z instrukcji do gry.
  6. Jeżeli graczowi uda się wykonać wskazaną sekwencję ćwiczeń we wskazanym czasie, otrzymuje puzzel z ikonką wskazaną na polu, na którym stał.
  7. Po zdobyciu wszystkich wymaganych kartoników, gracz wraca na swoje pole startowe i zmierza do środka planszy w celu uzyskania puzzla z pucharem zwycięstwa.
  8. Osoba, która zdobędzie puzzel z pucharem, wygrywa rozgrywkę.

Zawartość opakowania

zestaw 9 puzzli- 4 szt, karty z ćwiczeniami - 110 szt. (4 kolory), plansza- 1 szt., klepsydra, pionki- 4 szt., kostka- 1 szt., instrukcja.


x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj