Okładka książki Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Wydawca: edu-Libri
wysyłka: 48h
ISBN: 9788365648938
EAN: 9788365648938
oprawa: Miękka
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 246
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
42,10 zł
Cena detaliczna: 
69,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,28

Opis produktu

Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj