Okładka książki TWORZENIE GIER W JĘZYKU HTML5 DLA PROFESJONALISTÓW WYD. 2

TWORZENIE GIER W JĘZYKU HTML5 DLA PROFESJONALISTÓW WYD. 2

Wydawca: Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-283-4325-2
EAN: 9788328343252
oprawa: miękka
format: 17.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 408
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
37,95 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,95

Opis produktu

HTML5 jest dziś kojarzony ze znakomitym narzędziem do tworzenia zaawansowanych, interaktywnych i dynamicznych aplikacji internetowych. Udostępnia programistom szereg nowoczesnych technologii, które są konsekwentnie rozwijane w ramach wielu specyfikacji nadzorowanych przez W3C i grupę WHATWG. Szczególnie atrakcyjne jest wykorzystanie HTML5 do tworzenia gier. Mogą to być gry najróżniejszych rodzajów: od prostych układanek po skomplikowane gry fabularne dla wielu graczy. Aby jednak Twoje dzieło stało się prawdziwym hitem, musisz się dowiedzieć, jak swoją pracę wykonać na wysokim, profesjonalnym poziomie. Ta książka jest drugim, uaktualnionym i uzupełnionym, wydaniem świetnego podręcznika dla programistów gier. Dzięki niej zaczniesz mistrzowsko stosować zaawansowane techniki programistyczne w języku HTML5. Nauka będzie polegać na wykonaniu dwóch projektów: strategicznej gry planszowej oraz gry czasu rzeczywistego typu RST. Dzięki przejrzystym wskazówkom i dokładnym instrukcjom sprawnie ukończysz kolejne elementy aplikacji. W ten sposób zapoznasz się z najważniejszymi narzędziami służącymi do tworzenia gier, a także dowiesz się, w jaki sposób praktycznie wykorzystać najbardziej zaawansowane możliwości HTML. Dzięki książce nauczysz się również pisać gry na urządzenia mobilne. Szybko zaczniesz tworzyć złożone dopracowane gry i staniesz się profesjonalnym programistą gier HTML5. W tej książce między innymi: Wykorzystanie silnika fizyki Box2D i uzyskiwanie realistycznych efektów Projektowanie złożonych światów i interaktywnych postaci Efekty paralaksy i efekty dźwiękowe Algorytmy odnajdowania ścieżek oraz nawigacji Wykorzystanie drzew decyzyjnych, maszyn stanów oraz zdarzeń skryptowych HTML5. Idealny język dla profesjonalnego twórcy gier! O autorze Aditya Ravi Shankar zaczął programować w 1993, kiedy to poznał świat komputerów. Bez dostępu do internetu i zasobów online, napisał swoją pierwszą grę w języku GW-BASIC, przepisując kod z książki, którą znalazł w lokalnej bibliotece. Po ukończeniu studiów w Indian Institute of Technology w Madrasie w 2001, Aditya spędził prawie dekadę pracując jako konsultant ds. oprogramowania, pracując nad systemami sprzedaży i analizy dla banków inwestycyjnych oraz dla dużych firm z listy Fortune 100. Ostatecznie porzucił świat korporacji i skoncentrował się na tym, co uwielbiał robić Zdeklarowany maniak technologii, Aditya zaczął spędzać czas tworząc własne projekty i eksperymentując, korzystając ze wszystkich możliwych nowych języków i technologii, oczywiście włącznie z HTML5. W tym czasie stał się znany po odtworzeniu kilku klasycznych gier w języku HTML5, włącznie ze słynną grą strategiczną w czasie rzeczywistym Command and Conquer oraz grą Commandos: Behind Enemy Lines. Oprócz programowania, Aditya pasjonuje się bilardem, salsą i rozwojem osobistym. Rozwija własną stronę internetową, na której publikuje artykuły związane z programowaniem gier, rozwojem osobistym i bilardem. Umieszcza na niej również wersje demo swoich popularnych gier. W czasie wolnym od pisania i pracy nad własnymi projektami Aditya doradza firmom, pomagając im wdrażać nowe oprogramowanie i gry.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj