Blank
Blank
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak to jest być współtwórcą gry? Jakie to uczucie, gdy Twój projekt ewoluuje z każdą rozgrywką? A może lubisz proste zasady połączone z krótkim czasem gry? Jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, Blank jest grą dla Ciebie! Z każdą rozegraną partią będziesz coraz bliżej Twojej wymarzonej gry! To Ty zdecydujesz, w jakim kierunku będzie ona ewoluowała, które zasady do niej wprowadzisz a z których zrezygnujesz. Blank to szybka i zabawna karcianka, którą możesz modyfikować po każdym zwycięstwie! Podczas gry stworzysz nowe zasady i efekty, sprawiając, że Twój egzemplarz Blank będzie unikalny. Blank - prawdziwie (r)ewolucyjna gra! Rozdaj każdemu z uczestników po 7 kart gry, a obok połóż 3 losowe karty zasad. Zadanie jest proste: bądź pierwszym graczem, który pozbędzie się wszystkich kart. Uważaj na karty zasad, bo możesz ponieść karę. Zwracaj uwagę na efekty kart gry, które mogą zmienić przebieg rozgrywki. Zwycięzca w nagrodę może stworzyć nową kartę zasad albo zmodyfikować którąś z dostępnych kart gry. Tym samym wygrana oznacza, że zmieniasz swoją grę na zawsze! zawartość pudełka: 38 kart zasad 72 karty gry instrukcja Wiek graczy: 6+ Liczba graczy: 2-6
16% rabatu
46,16
54,95 zł
Dodaj
do koszyka
Dominion druga edycja GFP
Gra Dominion polega na budowaniu talii. Talia gracza symbolizuje jego królestwo - zawiera zasoby, punkty zwycięstwa i możliwe akcje. Na początku jest to smutna, mała kolekcja posiadłości i miedziaków, ale przed zakończeniem rozgrywki może się zapełnić złotem, prowincjami, sługami i budynkami. Wygra gracz, którego talia na koniec rozgrywki będzie zawierać największą liczbę punktów zwycięstwa. Zestaw kart występujący w drugiej edycji: Bandyta (nowa) Biblioteka Festyn Fosa Kaplica Kłusownik (nowa) Kopalnia Kupiec (nowa) Kuźnia Laboratorium Lichwiarz Milicja Piwnica Przebudowa Rękodzielnik (nowa) Sala obrad Sala tronowa Targowisko Urzędnik Warsztat Wartownik (nowa) Wasal (nowa) Wiedźma Wioska Zwiastun (nowa) Zamiast karty Śmietniska gracze będą mieć do dyspozycji podkładkę Śmietniska. Gra jest w pełni kompatybilna z innymi wersjami Dominiona! Rewersy kart są dokładnie takie same - nową podstawową wersję można łączyć ze wszystkimi poprzednimi wydaniami i dodatkami. Zawartość pudełka: 262 karty Królestwa 130 podstawowych kart Skarbu 48 podstawowych kart Zwycięstwa 30 kart Klątwy 26 kart Separatorów 4 puste karty 1 podkładka Śmietniska 1 plastikowa wypraska do przechowywania elementów 1 wkładka z nazwami kart 1 instrukcja
32% rabatu
114,90
169,90 zł
Dodaj
do koszyka
Najazd turystów
Najazd turystów
Autor: Knizia Reiner
Wydawca: NASZA KSIEGARNIA
wysyłka: 48h
Zabierz rodzinę na egzotyczne wakacje! Nie będzie to jednak sielanka. Kurorty przeżywają najazd turystów, toczy się walka o miejsca w hotelach. Nie daj się wygryźć rywalom. Liczba graczy 2-4 Wiek 8+
31% rabatu
41,33
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Mundial
Mundial
Wydawca: FoxGames
wysyłka: 48h
Teraz święto futbolu może trwać cały rok, a stadionowe emocje przenoszą się na Wasz stół! MUNDIAL to zręcznościowa gra piłkarska dla całej rodziny. Rozstawcie boisko, rozłóżcie karty zawodników i przygotujcie się na mecz o wszystko. Przesuwajcie piłkarzy, pstrykajcie kapslem od jednego do drugiego, walczcie o piłkę i strzelajcie na bramkę przeciwnika.
33% rabatu
40,19
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Hero Realms ( edycja polska) GFP
Gra Hero Realms (edycja polska) - opis produktu:Hero Realms to gra karciana osadzona w bajecznym świecie fantasy. Jej mechanika jest oparta na wspaniałej grze Star Realms. Używając złota, będziemy kupowali karty Czempionów i Akcji. Połączenie tych kart będzie zwiększało nasz zasób złota oraz siłę militarną, która jest niezbędna do pokonania czempionów innych graczy.Gra zawiera podstawową instrukcję gry dla dwóch graczy oraz zasady dla gry wieloosobowej takie jak: Wolna amerykanka, Łowca, Hydra czy Imperator.Rozgrywka:Grę zaczynamy z 10 podstawowymi kartami w skład których wchodzi złoto oraz atak. W trakcie gry za pomocą złota będziemy kupować nowe karty, które mogą być potężnymi herosami, powalającymi czarami lub wymyślnym ekwipunkiem, a wszystko po to by gromadzić jeszcze więcej złota i miażdżyć przeciwnika.Usprawnienia:Starając się by kolejne gry jeszcze lepiej odpowiadały potrzebom graczy w Hero Realms ulepszyliśmy:- liczenie punktów życia - za pomocą dwóch kart - dużo bardziej intuicyjny system- lepsze pudełko - większe i wykonane z twardego kartonuWstęp fabularny:Przez ostatnie tysiąclecie Imperium pozostawało w stanie wojny. Napędzana wojskową precyzją oraz bezprecedensowym sojuszem ze smokami, Imperialna Armia odniosła niezliczone zwycięstwa i zaledwie kilka porażek. Imperium rosło w siłę do czasu, gdy jego największym wrogiem stał się, nie żaden z barbarzyńskich narodów na wschodzie, lecz własny, niedający się opanować rozmiar. Dotychczasową serię zwycięstw i ekspansję zastąpił niekończący się cykl rebelii, wymagający ponownego podboju przygranicznych terenów.Znużony wojną, Cesarz powołał do życia odważną, nową strategię: pokój poprzez handel. Nakazał utworzenie Thandar - niezależnej przygranicznej placówki handlowej, dla której najlepszą lokalizacją okazały się tereny u zbiegu czterech wielkich rzek.I chociaż wielu twierdziło, że pokój z dzikimi plemionami nie jest możliwy, handel rozkwitał, a wraz z nim rosło znaczenie i rozmiar Thandaru, który w krótkim czasie przekształcił się w osadę, potem w małe miasto, by ostatecznie stać się okazałym ośrodkiem handlu. Akcja Hero Realms rozgrywa się w tej prężnie rozwijającej się metropolii, jaką stał się Thandar. To nowe miasto-państwo dało schronienie ludom wszystkich narodów i gatunkom znanego świata, przynosząc obiecany pokój. Z drugiej strony bogactwo, które stało się dziełem jego misji, dało początek niekończącemu się, politycznemu i bezpośredniemu konfliktowi między jego mieszkańcami.Zasady ogólneKażdy gracz rozpoczyna rozgrywkę posiadając własną talię kart, która przedstawia jego zasoby, ekwipunek, Akcje i Czempionów.W trakcie swojej tury, gracze zagrywają wszystkie karty z ręki, by otrzymać punkty Złota, Walki i Życia oraz uruchamiać inne potężne efekty.Złoto służy do zakupu kart z Rynku, które następnie dodaje się do puli kart gracza. Karty wprowadzają do gry określone Akcje, które można wykonać lub Czempionów, których można zrekrutować, by walczyli po stronie gracza.Walka jest używana do atakowania innych graczy i ich Czempionów.Życie to wynik punktowy gracza. Każdy gracz rozpoczyna rozgrywkę z 50 punktami Życia. Pierwsza osoba, która utraci je wszystkie, odpada z dalszej gry, a jej przeciwnik wygrywa!Zawartość:144 karty (o wymiarach 63 x 88mm)Liczba graczy: 1-4 osobyCzas gry: ok. 20 minut
27% rabatu
54,90
74,89 zł
Dodaj
do koszyka
Dzieciaki Grzeczniaki - Zakupy
Dzieciaki Grzeczniaki – Zakupy to prosta, a jednocześnie atrakcyjna gra edukacyjna należąca do serii "Dzieciaki Grzeczniaki", przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Gry z tej serii mogą być wykorzystywane przez rodziców do zabaw z dziećmi w domu, jak również mogą być używane przez pedagogów i psychologów jako narzędzie edukacyjno-terapeutyczne w przedszkolu, szkole, świetlicy, placówce wychowawczej. Dzieciaki Grzeczniaki – Zakupy oparte są na układaniu 60-elementowych puzzli, które po złożeniu tworzą serię scenek znanych dzieciom z codziennego życia. Gry te służą rozwijaniu i wzmacnianiu umiejętności społecznych. Układając puzzle dziecko w trakcie zabawy dowiaduje się, jakie zachowania są właściwe i poprawne. Ćwiczy także umiejętność koncentracji uwagi i współpracy z innymi graczami. Ułożone obrazki mogą być punktem wyjścia do rozmowy z dziećmi na temat właściwych zachowań w domu i różnych miejscach publicznych, w trakcie zabaw z rówieśnikami oraz w kontakcie z osobami dorosłymi. Założeniem serii jest przekazywanie dzieciom pozytywnych wzorców zachowania. Forma gry sprzyja łatwiejszemu ich przyswajaniu, a bohaterowie barwnych ilustracji, które ukazują sytuacje znane dzieciom z dnia codziennego, są postaciami, z którymi dziecko łatwo może się utożsamić. Dzięki temu przedstawione wzorce zachowań na długo zostają w pamięci małych graczy. Na serię Dzieciaki Grzeczniaki składają się tytuły: Dom Obiad Spacer Plac zabaw Zakupy Kino Każda część to: 60 puzzli bawełniany woreczek do ich przechowywania instrukcja zawierająca propozycje zabaw z wykorzystaniem ułożonych obrazków Część Dzieciaki Grzeczniaki – Zakupy przedstawia następujące scenki: idziemy obok rodziców pytamy gdy chcemy coś włożyć do wózka jak coś przewrócimy, odkładamy to na miejsce uważnie prowadzimy wózek omijając innych ludzi przepuszczamy starszych uważnie prowadzimy wózek pomagamy wykładać zakupy na taśmę Po połączeniu wszystkich elementów i ilustracji w jedną dużą planszę warto razem z dziećmi omówić sytuacje przedstawione na obrazkach. Możemy też zaproponować dzieciom inne zabawy związane z kształtowaniem poprawnych i kulturalnych zachowań na placu zabaw; przykłady takich zabaw znajdują się w instrukcji. Autorką pomysłu serii Dzieciaki Grzeczniaki jest Joanna Grych, psycholog i pedagog pracujący na co dzień z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami emocjonalnymi, autyzmem, zespołem Aspergera; prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe w zakresie usprawniania umiejętności poznawczych oraz społecznych. Prezentacje gier z serii Dzieciaki Grzeczniaki pojawiły się dotychczas na niżej wymienionych blogach; zapraszamy do przeczytania o tym, jak Dzieciaki Grzeczniaki sprawdzają się w zabawach domowych.
18% rabatu
31,98
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly Junior
Monopoly Junior
Wydawca: Cartamundi
wysyłka: 48h
Wybierz swój Żeton i zaczynamy. Zbierz trzy pełne zestawy nieruchomości by wygrać. Pobieraj czynsz od każdego kto wylosuje Kartę Nieruchomości którą już masz i płać aby móc podglądnąć karty i znaleźć w nich nieruchomości których potrzebujesz. Pobierz darmowa aplikację Shufflecards I podwój zabawę. Teraz ścigacie się by odnaleźć należące do Was nieruchomości, przechodząc koło nich w mieście. Bądź pierwszym, który znajdzie jak najwięcej par. Wiek graczy: 4+ Liczba graczy: 2+4 Czas rozgrywki: 15 minut
24% rabatu
17,08
22,48 zł
Dodaj
do koszyka
Rising Sun PORTAL
Rising Sun PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 24h
Rising Sun to gra planszowa dla 3-5 graczy, której akcja rozgrywa się w legendarnej feudalnej Japonii. Każdy z rywalizujących graczy prowadzi swój Klan do wygranej poprzez zdobywanie Punktów Zwycięstwa na przestrzeni kilku Pór Roku. Gracze będą tworzyć i zrywać sojusze, podejmować działania polityczne, wielbić bóstwa, przystosowywać swoje klany do zmieniającej się sytuacji i rozmieszczać swoje figurki na mapie Japonii. Punkty Zwycięstwa zdobyć można na kilka sposobów – od wygrywania bitew, poprzez utrzymywanie się w kluczowych Prowincjach, aż do wykorzystywania Cnót zgromadzonych przez twój Klan. Gdy nastanie zima, gracz z największą liczbą Punktów Zwycięstwa obejmie rządy nad Krajem Wschodzącego Słońca! Wiek graczy: 13+ Czas gry: 90 – 120 min. Liczba graczy: 3 – 5
32% rabatu
271,99
399,99 zł
Dodaj
do koszyka
Decrypto PORTAL
Decrypto PORTAL
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 24h
Decrypto to drużynowe zmagania w łamaniu słownych szyfrów za pomocą skojarzeń! Stań w szranki z przeciwną drużyną łamaczy kodów. Każda z dwóch drużyn otrzymuje zestaw znanych tylko im haseł. Jedna, wybrana osoba z drużyny staje się Szyfrantem - zna on kod i stara się przekazać swojej drużynie podpowiedzi słowne w taki sposób, aby jego sojusznicy dopasowali hasła do słów w odpowiedniej kolejności wskazanej przez kod. W tym samym czasie przeciwnicy również próbują go rozszyfrować, ale nie znają haseł oponentów, więc do dyspozycji mają tylko słowne podpowiedzi. Jeśli im się uda rozgryźć kod, otrzymują 1 żeton sukcesu. Dwa takie żetony oznaczają wygraną! Z kolei jeśli drużyna Szyfranta nie rozszyfruje jego słów i nie odgadnie kodu, zyskuje żeton porażki. Dwa takie żetony oznaczają przegraną. I tak rozgrywka toczy się na przestrzeni ośmiu rund, a podczas każdej rundy obie drużyny próbują odgadnąć kody pasujące do ich haseł. Jeśli w tym czasie nie uda wyłonić się zwycięzców, pozostaje rozstrzygnąć remis odgadując hasła drużyny przeciwnej. Drużyna, która poprawnie odgadnie ich więcej, wygrywa! Decrypto to świetna imprezowa gra planszowa, doskonały tytuł okrzyknięty następcą Tajniaków! Zgarnij znajomych, usiądźcie przed księgą szyfrów i spróbujcie złamać kody przeciwników! Zawartość: 2 zasłonki na hasła 48 kart kodów (2 talie po 24 czarne i białe karty) 110 kart Słów Kluczy (łącznie 440 haseł!) 4 żetony Sukcesu (białe) 4 żetony Porażki (czarne) 50 kart do notowania 1 klepsydra (30 sekund) 1 instrukcja Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 38 Czas rozgrywki: 30 minut
30% rabatu
55,97
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
Artefakty Obcych: Odkrycia PORTAL
Artefakty Obcych: Odkrycia to rozszerzenie do gry Artefakty Obcych, które zawiera nowy zestaw kart Statków, Planet, Technologii i Artefaktów Obcych. Dodatek zawiera też nowy rozdzaj zasobu – Zasoby Obcych. Zasoby Obcych są traktowane jako Zasób uniwersalny na potrzeby wszystkich efektów gry (możesz użyć ich zamiast dowolnego Zasobu podczas wykonywania akcji podstawowych, operacyjnych, frakcyjnych i znajdujących się na kartach). Wiek graczy: 10+ Czas gry: 60 min. Liczba graczy: 2 – 5
30% rabatu
35,00
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Artefakty Obcych PORTAL
Arifacts jest grą z gatunku science-fiction, w której wcielasz się w przedstawiciela międzyplanetarnej korporacji, wysyłającej swoje statki badawcze w nieznane regiony kosmosu, by zwiększać swoją wiedzę i potęgę. Buduj swoje okręty, dokonuj przełomów naukowych, odkrywaj galaktykę w poszukiwaniu wszystkiego – albo każdego – co jesteś w stanie wykorzystać. Alien Artifacts są zbudowane na silniku zasobów (Resource engine) – w każdej turze pobierasz trzy karty zasobów i decydujesz, jak najlepiej je wydać. Każda karta zasobu zawiera dwa różne typy zasobów do wykorzystania. Możesz wykorzystać tylko jeden z tych dwóch typów i tylko dwie karty na turę! Z ich pomocą zbudujesz statki, rozwiniesz technologię, odkryjesz planety, albo przehandlujesz je na gotówkę! Nowe statki pozwolą ci atakować obcych i pozyskiwać ich cenne artefakty, które dostarczają znaczące bonusy. Z każdą nową technologią w twoim imperium zyskasz dostęp do nowych akcji, bonusów i okazji do zdobycia punktów. Każda planeta, jaką odkryjesz, dostarczy cennych zasobów do wykorzystania w przyszłości. Wszystkie z powyższych kart mają dwie strony – i budując je, decydujesz, którą użyć: – Logistyczna – zagrywasz kartę tą stroną do góry, by zdobyć trwałe, ciągłe bonusy, które pomogą rozwijać się twojemu imperium i szybciej je rozbudowywać. – Operacyjna – zagrywasz kartę tą stroną do góry, by zyskać nowe okazje do zdobywania punktów zwycięstwa (i tak, będziesz mógł aktywować swoje karty operacyjne więcej niż raz, jeśli dobrze to rozegrasz). Zarządzaj zasobami, buduj właściwe karty, dokonuj rozsądnych wyborów. I zwyciężaj! Alien Artifacts dostarcza wrażeń pełnoprawnej gry 4x w mniej niż godzinę. Z ponad dwoma setkami kart, gra zapewnia wiele możliwych strategii rozgrywki i zbierania punktów. Oferuje też ogromną regrywalność. Kosmos stoi przed tobą otworem, a artefakty obcych czekają na odkrycie! Zawartość: 40 kart Technologii 40 kart Statków 40 kart Planet 16 kart Artefaktów Obcych 10 kart Planu Obronnego 5 kart Obcych Systemów 6 kart Frakcji 83 karty Zasobów 6 plansz Frakcji 1 plansza Punktacji 5 kart wsparcia dla graczy 1 karta Podstawowego Planu Obronnego 1 żeton Pierwszego Gracza 1 znacznik Rundy 38 żetonów Blokady 1 Instrukcja
31% rabatu
109,71
159,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dobble Zwierzaki
Legendarna imprezowa gra w wersji ze zwierzętami! Ten, ten, no... wielbłąd! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) ) Ale na czym to polega? W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Przykładowa gra: Gąsienica! 1) Przygotowanie do gry Rozdaj wszystkim graczom tyle samo kart (w miarę możliwości), a następnie umieść jedną odkrytą kartę na środku stołu. Każdy z graczy umieszcza przed sobą stos zakrytych kart. 2) Cel gry Być pierwszą osobą, która pozbędzie się wszystkich kart. 3) Jak grać? Na znak każdy z graczy musi znaleźć symbol łączący kartę ze środka stołu z kartą z wierzchu jego stosu. Gracz, który jako pierwszy nazwie wspólny symbol, kładzie swoją kartę obok karty leżącej na środku stołu. „Gąsienica” zaczyna rosnąć! Nowo położona karta staje się wówczas kartą, z którą gracze szukają wspólnego symbolu. W ten sposób powoli formuje się coraz dłuższa „gąsienica”. 4) Jak wygrać? Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich swoich kart. Pozostali gracze kontynuują grę, walcząc o kolejne miejsca. Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem. Czym "Dobble Zwierzaki" różni się od "Dobble"? Wszystkie zwierzęta narysowane są w sposób uwypuklający ich cechy charakterystyczne, dzięki co czyni je prostszymi do nazwania. Dzięki temu nie tylko dorośli, ale i dzieci są w stanie szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać danego zwierzaka.
20% rabatu
47,96
59,95 zł
Dodaj
do koszyka
Karty Dżentelmenów - Epizod Czwarty
Oto długo wyczekiwany Epizod Czwarty! Pocałuj prababcię w czoło i wyłącz aparaturę podtrzymującą życie! (to jest emotek wydawcy, umywamy ręce). Pudełko zawiera 220 kart w tym: 50 nowych Czarnych Kart pytań , 155 nowych Białych Kart odpowiedzi , 15 pustych (5 Czarnych i 10 Białych) kart na Twoje pomysły, pełna kompatybilność z pozostałymi częściami
27% rabatu
34,90
47,50 zł
Dodaj
do koszyka
Cluedo Junior
Cluedo Junior
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Ktoś zjadł ostatni kawałek ciasta! Rozwiąż zagadkę. Kto zjadł ciasto? Kiedy zjadł ciasto? I czym popił? Zawartość: plansza do gry 6 pionków postaci 6 pionków mebli 7 białych podstawek 7 żółtych podstawek notatnik detektywa kostka do gry naklejki instrukcja. Liczba graczy 2-6 Wiek 5+
20% rabatu
84,85
106,06 zł
Dodaj
do koszyka
Cluedo Harry Potter
Cluedo Harry Potter
Wydawca: Winning Moves
wysyłka: 48h
Przyjaciel zaginął bez śladu. Grając jako Harry, Ron, Hermiona, Ginny, Luna lub Neville, spróbuj odkryć, Kto to zrobił. Jakiego zaklęcia lub Przedmiotu użył oraz Gdzie został zaatakowany. Czy był to Fenrir Greyback z Przeklętym Naszyjnikiem w Zakazanym Lesie? Zawartość: plansza 6 kart Tożsamości 6 pionków 29 kart Pomocy 32 karty Mrocznej Talii 21 kart Tajemnicy notatnik 40 żetonów Proszku Fiuu 6 żetonów Podejrzanych 6 żetonów Przedmiotów koperta zielona kostka i czarna kostka instrukcja. Liczba graczy 3-5 Wiek 9+
22% rabatu
125,80
161,28 zł
Dodaj
do koszyka
Star Realms - gra karciana
Star Realms - gra karciana Podporządkuj sobie galaktykę i dyktuj panujące w niej reguły. Zbuduj potęgę militarną używając swoich zdolności handlowych. Używaj floty kosmicznych okrętów, by ochronić to co Twoje i przejąć to co cudze! Gra bitewna Star Realms to karciana gra bitewna oparta na mechanice rozbudowy talii. Jej twórcami są profesjonalni gracze Magic: the Gathering - Darwin Kastle i Rob Dougherty. Ich dzieło łączy w sobie emocje płynące z interakcji, typowe dla klasycznych karcianych gier kolekcjonerskich, z frajdą budowania własnej talii obecną w ekonomicznych grach deckbuildingowych. Gra 2-osobowa Star Realms jest kompletną 2-osobową grą zawierającą instrukcję i 128 podstawowych kart. Aby grać w więcej osób, wystarczy połączyć ze sobą dwa lub więcej zestawów podstawowych. Wydawca - Games Factory zapowiada wsparcie dla sceny turniejowej i wydanie wszystkich dodatków w języku polskim. Już teraz dołącz do gwiezdnego wyścigu, zagrywaj potężne statki i niszcz wrogie bazy. Skieruj całą siłę swojego militarnego ognia, by zgnieść przeciwnika na drodze do zwycięstwa! Zawartość pudełka 128 kart instrukcja  
35% rabatu
38,90
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Sen
Sen
wysyłka: 48h
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! • Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. • W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. • Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. • Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy: „Pobudka!” i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków. ZDOBYTA NAGRODA Nagroda MENSA Select (USA)
31% rabatu
34,43
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
5 sekund - Bez cenzury TREFL
5 sekund - Bez cenzury TREFL
Wydawca: Trefl
wysyłka: 24h
W grze pytania zostały przygotowane z myślą o pełnoletnich graczach, a odpowiedzi na nie obejdą się bez dwuznacznych aluzji. Wymienienie trzech zastosowań Twojego języka wydaje się z pozoru łatwe, ale czy potrafisz to zrobić w 5 sekund, gdy właśnie plącze Ci się język? Pozostali gracze bacznie Cię obserwują, z niecierpliwością oczekując Twojej odpowiedzi, a czas ucieka. Zawartość: 163 karty zawierające 326 pytań oraz 3 karty do pytań własnych, czasomierz, pudełko na karty, instrukcja. Liczba graczy: 3+ Wiek: 18+
36% rabatu
41,90
64,99 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly Star Wars
Monopoly Star Wars
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Klasyczna gra Monopoly przeniesiona do odległej Galaktyki! Przeżyj przygody Star Wars na nowo i dorób się fortuny. Zdecyduj o swoim przeznaczeniu używając Kart Mocy i Ładunku Przemytnika, zbieraj kultowe sceny i statki znane z Nowej Nadziei - buduj Floty oraz Bazy i stań po jednej ze stron: Rebelii lub Imperium!
23% rabatu
191,15
248,25 zł
Dodaj
do koszyka
Fuse (edycja polska)
Fuse (edycja polska)
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 24h
Macie tylko 10 minut! Czy uda wam się rozbroić wszystkie ładunki? Fuse to kooperacyjna gra, w której wcielicie się w tytułowych śmiałków, zmuszonych poradzić sobie z wieloma przemyślnie zabezpieczonymi bombami. Na szczęście do dyspozycji macie aż 25 kostek w pięciu różnych kolorach. Zacznijcie od wyboru poziomu trudności – od tego będzie zależało, z iloma ładunkami przyjdzie się wam zmierzyć (w ten sposób ustalacie liczbę kart w talii bomb). Przed każdym graczem rozkładacie dwie bomby, a dodatkowe pięć dobrane z utworzonej wcześniej talii na środku stołu. Włączacie licznik i… start! Pierwszy gracz wyciąga z woreczka tyle kostek, ilu jest uczestników – każdy z was kolejno decyduje, gdzie położyć jedną z nich. Po wyczerpaniu kostek następna osoba dobiera kolejny zestaw z woreczka i tak aż do końca gry. Komunikujcie się, podejmujcie wspólnie decyzję, ale pamiętajcie o upływie czasu. Tylko rozbrojenie wszystkich bomb da wam wygraną! Zawartość: 65 kart (63mm x 88mm), w tym: 11 kart Detonatorów 54 karty Bomb 25 speckjalnych kości (w 5 róznych kolorach) 1 płócienny woreczek 1 instrukcja Wiek 10+
30% rabatu
69,97
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka