DZIENNIKARSTWO I MEDIA

Opakowanie Wizerunki kobiet
Dziesiąty numer „Dziennikarstwa i Mediów” poświęcony jest medialnym wizerunkom kobiet. Renata Łukaszewska opisuje obraz Zofii Beksińskiej wyłaniający się z książki Magdaleny Grzebałkowskiej. Sylwia Dec-Pustelnik ukazuje, jak w prasie prezen
20% rabatu
24,14
30,00 zł
niedostępny
Opakowanie Media Władza Komunikacja
Intelektualne, emocjonalne i poznawcze napięcia na styku: mediów, władzy i komunikacji to główny wątek problemowy prezentowanych w 7. numerze czasopisma "Dziennikarstwo i Media" tekstów. Przygotowali je wrocławscy medioznawcy, bad
20% rabatu
23,33
29,00 zł
niedostępny
Opakowanie Teoria i praktyka medioznawstwa
Medioznawstwo w jego teoretycznym i praktycznym ujęciu badawczym zasługuje na szczególną uwagę. Zebrane w nowym tomie prac wrocławskiego środowiska badaczy mediów i komunikacji teksty odnoszą się zarówno do zagadnień teoretycznych, jak i pr
22% rabatu
22,67
29,00 zł
niedostępny
Opakowanie Media zmieniającego się świata
Zmieniają się media, bo zmienia się świat. Nie jest oczywiste, czy ta zależność działa i w drugą stronę. Relacjom między zmieniającymi się mediami i zmieniającym się światem poświęcona jest większość tekstów, które składają się na nowy tom
20% rabatu
23,33
29,00 zł
niedostępny
Opakowanie Przemiany świata mediów
Większość tekstów zawartych w trzecim tomie „Dziennikarstwa i Mediów“ koncentruje się wokół zagadnień związanych z szeroko pojętą przyszłością dziennikarstwa. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie: w jakim kierunku zmierza samo dzienn
15% rabatu
53,83
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marka, media, komunikacja
Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji Igor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego D
20% rabatu
23,33
29,00 zł
niedostępny
Opakowanie Przemiany świata mediów
Większość tekstów zawartych w trzecim tomie „Dziennikarstwa i Mediów“ koncentruje się wokół zagadnień związanych z szeroko pojętą przyszłością dziennikarstwa. Autorzy starają się odpowiedzieć na pytanie: w jakim kierunku zmierza samo dzienn
20% rabatu
23,34
29,00 zł
niedostępny
Opakowanie Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do pro
22% rabatu
21,90
28,00 zł
niedostępny
Okładka książki Dziennikarstwo i Media 1 Przestrzenie komunikowania
Zebrane w tomie teksty poświęcone są zagadnieniu komunikacji ujętej z perspektywy dziennikarstwa i badań nad mediami. Książka warta jest polecenia nie tylko studentom dziennikarstwa, innych kierunków humanistycznych, nauk społecznych, badac
22% rabatu
20,53
26,25 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj