Dziś w ofercie 124 517 pozycji
Szalona spłuczka
Szalona spłuczka
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Zakręć rolką papieru i czekaj na to, co się stanie... Woda może trysnąć właśnie na Ciebie! Zawartość: podstawa gry, podstawka do toalety, zbiornik na wodę z uchwytem na papier, miska ustępowa z pokrywą, instrukcja. Ilość graczy: 2+ Wiek: 4+
19% rabatu
91,69
113,20 zł
Dodaj
do koszyka
Carcassonne Cyrk objazdowy rozszerzenie
Do Carcassonne zawitał cyrk, który przemieszcza się ze swoimi zwierzętami z miejsca na miejsce. Gdy rozbija swój namiot, w pobliże nadciągają wszyscy podwładni, aby podziwiać atrakcje. Akrobaci cyrkowi są prawdziwymi mistrzami w swoim fachu. Gdy tylko znajdą odpowiedni placyk, piętrzą się w „żywą” piramidę. Praca dyrektora cyrku nie należy do łatwych, jednak otoczony przez swoich akrobatów i cyrk, czuje, że naprawdę żyje. Zawartość pudełka: 20 płytek terenu 16 żetonów zwierząt 1 drewniana figurka namiotu cyrkowego 6 drewnianych figurek dyrektora cyrku Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Carcassonne. Do Carcassonne zawitał cyrk, który przemieszcza się ze swoimi zwierzętami z miejsca na miejsce. Gdy rozbija swój namiot, w pobliże nadciągają wszyscy podwładni, aby podziwiać atrakcje. Akrobaci cyrkowi są prawdziwymi mistrzami w swoim fachu. Gdy tylko znajdą odpowiedni placyk, piętrzą się w „żywą” piramidę. Praca dyrektora cyrku nie należy do łatwych, jednak otoczony przez swoich akrobatów i cyrk, czuje, że naprawdę żyje. Zawartość pudełka: 20 płytek terenu 16 żetonów zwierząt 1 drewniana figurka namiotu cyrkowego 6 drewnianych figurek dyrektora cyrku Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Carcassonne. Wiek: 6+ Liczba Graczy: 2 - 6 graczy
30% rabatu
45,42
64,89 zł
Dodaj
do koszyka
Metropolis TREFL
Metropolis TREFL
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Stań do wyścigu ulicami słynnej metropolii! W Superman: Metropolis będziecie ścigać się kolorowymi pionkami po spiralnym torze pełnym pól specjalnych i skrótów. Każdy z graczy podczas swojej tury będzie rzucał kostką i ruszał się o odpowiednią ilość pól. Podobnie jak w klasycznych Wężach i Drabinach - wyrzucenie szóstki pozwala na drugi rzut i dłuższy ruch. Jeśli pionek zatrzyma się na polu specjalnym, wówczas gracz wyciąga jeden żeton i postępuje zgodnie z instrukcją: żółty - porusza się w kierunku środka planszy, niebieski - ponownie rzuca kostką, czarny - traci kolejkę, czerwony - cofa się o jedno pole. Wygrywa gracz, którego pionek jako pierwszy dotrze na pole mety. Jednak by na nim stanąć należy wyrzucić na kostce dokładnie taką ilość oczek jaka dzieli nas od finałowego pola. Na szczęście można ominąć tę zasadę poświęcając jeden żeton dodatkowego ruchu. Superman: Metropolis to klasyczne Węże i Drabiny przybrane w atrakcyjną grafikę prosto z komiksów z popularnym superbohaterem, w które grać możemy już z najmłodszymi entuzjastami gier planszowych!
32% rabatu
27,47
40,16 zł
Dodaj
do koszyka
Królestwo Wikingów FG
Dwaj wikińscy żeglarze atakują wyspy, zdobywając w ten sposób łupy oraz środki na budowę własnych osad. Każda wspólna wyprawa wymaga zwerbowania drużyny wikingów jednak lepsze fanty przypadną w udziale temu, który wywalczy sobie przywództwo nad tą grupą.Królestwa Wikingów są grą strategiczną, w której wybierasz terytoria, planujesz akcje, aby zdobyć najlepszy łup, a następnie przeprowadzasz ostateczny najazd. Porywaj zakładników, zdobywaj sojuszników, unikaj buntu i wygraj, stwarzając trzy identyczne osady lub przyłączając najcenniejsze tereny. Na chwałę Królestwa!ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:6 kafli planszy12 kafli terytorium24 piony wikingów4 znaczniki terytorium4 kafle sojuszników1 znacznik najazdu1 instrukcja
23% rabatu
50,04
64,99 zł
Dodaj
do koszyka
Sponsio FG
Sponsio FG
Wydawca: Fullcap Games
wysyłka: 48h
Weź udział w bitwach u boku swych gladiatorów. Wygrywaj walki, zbierając lewy albo sprytnie przewidując przebieg rozgrywki. Możesz obstawić do czterech zakładów lub zdecydować się na wybór innych akcji. Wszystko wydaje się proste, dopóki nie odkryjesz taktycznej głębi Sponsio. Znajdź swój własny sposób na zwycięstwo!ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:36 kart gladiatorów4 plansze graczy4 znaczniki sekwencji16 kuponów zakładów20 znaczników zakładów4 żetony zdolności44 monety1 instrukcja
23% rabatu
50,04
64,99 zł
Dodaj
do koszyka
Wyprawa do Babci
Wyprawa do Babci
Wydawca: Egmont
wysyłka: po 03.05.2017
Rodzina gra razem, nie przeciwko sobie Czas spakować plecaki i zacząć wycieczkę! Ale zwykły spacer zamieni się w niesamowitą przygodę, gdy drogę zagrodzi wartki strumień lub gęsty las, a nad głowami rozszaleje się burza. W czasie „Wyprawy do babci” gracze muszą sami wymyślać, jak poradzić sobie z kolejnymi przeszkodami. Mogą wspólnie wybierać przydatne przedmioty, dyskutować jak ich użyć, razem cieszyć się zwycięstwem. Najdziwniejsze pomysły dzieci i rodziców mile widziane. Ograniczeniem jest tylko wyobraźnia graczy.
32% rabatu
40,98
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Warcaby + Młynek Gra
Warcaby + Młynek Gra
Wydawca: Jawa
wysyłka: 48h
Warcaby to gra planszowa dla dwóch graczy. Przebieg gry odbywa się na ciemnych polach planszy przy użyciu 12 białych i 12 czarnych pionów. Celem gry jest zbicie jak największej liczby pionów przeciwnika, lub takie ich zablokowanie , aby przeciwnik nie mógł wykonać żadnego ruchu. Młynek dziesiątkowy to gra przeznaczona dla dwóch graczy. Gra polega na tworzeniu młynków i eliminowaniu z gry pionów przeciwnika. Młynek jest to ustawienie w jednym rzędzie 3 pionów należących do jednego gracza. Przegrywa gracz, któremu zostaną na planszy 2 piony.
26% rabatu
22,57
30,50 zł
Dodaj
do koszyka
Szachy klasyczne Gra
Szachy klasyczne Gra
Autor: JAWA
Wydawca: Jawa
wysyłka: 48h
Szachy – gra planszowa zaliczana do rodziny gier strategicznych. Partia szachowa rozgrywana jest przez dwóch graczy na planszy zwanej szachownicą, która składa się z 64 równej wielkości kwadratowych pól, na przemian jasnych i ciemnych. Umieszcza się ją pomiędzy dwoma przeciwnikami w taki sposób, aby narożne pole po prawej ręce każdego z zawodników było białe. Przeciwnicy dysponują zestawami bierek w odmiennych kolorach.
26% rabatu
26,27
35,50 zł
Dodaj
do koszyka
Tzolkin: Tribes & Prophecies REBEL
Najnowszy dodatek do gry Tzolkin: Kalendarz Majów, w której wcielasz się w rolę przywódcy jednego z majańskich plemion. Rozbudowuje on grę, dodając do niej plemienne zdolności, przepowiednie oraz zestaw elementów dla piątego gracza. Tym razem Twoje plemię otrzyma specjalną zdolność, którą tylko Ty będziesz mógł użyć. Dzięki temu, że w pudełku znajdziemy ich aż 13, każda kolejna rozgrywka nie tylko zyska na różnorodności, ale też na unikatowości! Ponadto w grze będziemy musieli żyć z trzema przepowiedniami, które są doskonałą okazją do zdobycia kolejnych punktów. Nie można ich zlekceważyć, ponieważ nie wzięcie ich pod uwagę w ekonomicznym rozwoju swojego plemienia, przynosi opłakane skutki. Rozbudowywanie dobrobytu swojego plemienia będzie także możliwe w większym gronie, dzięki dodatkowym elementom dla piątego gracza. Zawartość pudełka: 13 kart Plemion 13 Przepowiedni 8 nowych budynków dodatkowe surowce (30 kostek, 7 żetonów) plansza przepowiedni plansza szybkiej akcji 13 żetonów szybkiej akcji zestaw pionków i plansza dla 5 gracza instrukcja Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry. Wiek graczy: 13 + Liczba graczy: 2 - 5 osób Czas gry: ok. 90 minut
14% rabatu
85,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Wsiąść do pociągu: Holandia REBEL
Witaj w kolejnej części słynnej gry kolejowej! W Wsiąść do Pociągu: Holandia akcja toczy się poniżej poziomu morza, w kraju z niezliczonymi kanałami i rzekami i jeszcze większą liczbą mostów.Mapa Holandii oferuje rozgrywkę, w której zwłoka może słono kosztować! Staraj się budować trasy i połączenia jak najszybciej się da!Większość połączeń w niniejszym rozszerzeniu to połączenia podwójne i bez względu na liczbę graczy ich nitki mogą zostać zajęte (nawet w rozgrywkach 2 i 3-osobowych). Wszystkie połączenia mają swój koszt, który gracz musi opłacić za pomocą Kwitów przejazdowych. Gdy gracz zajmuje pierwszą z nitek podwójnego połączenia, płaci odpowiedni koszt przejazdu do Banku. Gdy jednak zajęta zostanie druga nitka tego połączenia, opłata za przejazd trafia do gracza, który zajął pierwszą nitkę.
20% rabatu
87,96
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Park Niedźwiedzi LACERTA
Park Niedźwiedzi LACERTA
Wydawca: Lacerta
wysyłka: 48h
W twoim mieście planowana jest budowa nowej atrakcji - parku niedźwiedzi ... ... Dziś rano otrzymałeś niespodziewany telefon. Władze miasta wybrały właśnie ciebie, aby go zaprojektować! Dobro zwierząt oraz odpowiednie warunki ich trzymania zawsze były drogie twojemu sercu. Od razu myślisz więc o potężnych wybiegach i przestronnych pawilonach. Po chwili zdajesz sobie jednak sprawę, że to wcale nie będzie takie łatwe. Rozmieszczenie wszystkiego na małym obszarze jest nie lada wyzwaniem. Umiejętne rozplanowanie poszczególnych obiektów jest więc kluczowe do pozyskania najbardziej wartościowych zwierząt do twojego parku i zbudowania najznamienitszych pomników niedźwiedzi. Twoja konkurencja jednak nie śpi. Kto z was zaprojektuje najlepszy park niedźwiedzi? Podczas gry będziecie budować swój własny Park Niedźwiedzi. Planujcie umiejętnie lokalizacje poszczególnych atrakcji: wybiegów, pawilonów oraz terenów zielonych tak, aby żadna powierzchnia w waszych parkach się nie zmarnowała. Pawilony oraz wybiegi przyniosą wam punkty zwycięstwa. Im szybciej je wybudujecie, tym więcej punktów zdobędziecie. Dbajcie też o to, aby odpowiednio wcześnie zdobyć pozwolenie na budowę i powiększyć teren swojego parku. Gra dobiegnie końca, kiedy pierwsza osoba w pełni zabuduje swój park atrakcjami. Wygra ten, kto zdobędzie największą liczbę punktów zwycięstwa. Jeśli graliście w Patchwork i spodobała się Wam gra, to Park Niedźwiedzi jest pozycją obowiązkową. Tym razem w grze możecie spotkać się nawet w 4 osoby. Gra świetnie nadaje się do rozgrywek rodzinnych. Jeśli jednak jesteście grupą zaawansowanych graczy, w pudełku znajdziecie karty celów, dzięki którym rozgrywka jest o wiele bardziej wymagająca i strategiczna. Zawartość pudełka: 1 plansza organizacyjna 16 plansz terenu parku 52 żetony terenów 28 żetonów pawilonów 12 żetonów wybiegów 16 żetonów pomników niedźwiedzia 30 żetonów osiągnięć 1 instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 30-45 minut
20% rabatu
79,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Yamatai
Yamatai
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Zgromadź sojuszników, stawiaj żagle i ruszaj po uznanie królowej Himiko! Królowa Himiko przydzieliła prestiżowe zadanie każdemu z budowniczych w królestwie: wzniesienie stolicy Yamatai, która stanie się klejnotem imperium. Twoje zadanie: przyćmić swoim dziełem pracę innych budowniczych, wznosząc najpiękniejsze miasto, używając do tego surowców dostarczanych przez floty z całego królestwa. Przygotuj swoją strategię, zatrudnij specjalistów i zrób wszystko, aby zostać najlepszym z budowniczych, za swą pracę otrzymując nagrodę od samej królowej Himiko. Tylko jedno imię może zapisać się w annałach historii wyspy jako imię największego spośród budowniczych Yamatai! W grze Yamatai od 2 do 4 graczy walczy o tytuł najlepszego budowniczego w królestwie. W tytułowej krainie gracze będą wznosić pałace, egzotyczne bramy torii i inne majestatyczne budowle, by zebrać jak najwięcej punktów prestiżu. Mogą liczyć na pomoc zdobywanych w trakcie gry specjalistów oraz używać surowców zebranych z niezliczonych wysp wchodzących w skład archipelagu Yamatai. Yamatai z pewnością oczaruje każdego swą oprawą graficzną. Osadzona w mitycznej krainie wschodu, gdzieś pomiędzy Chinami a Japonią, gdzie historia i mity przeplatają się ze sobą, zapraszając na radosną podróż w starożytne czasy. Yamatai to kolejne dzieło w którego projektowaniu wziął udział legendarny Bruno Cathala - ojciec takich bestsellerów, jak chociażby popularne Abyss, Cyklady, czy Pięć Klanów. To gra otwierająca przed nami wiele dróg do zwycięstwa, w której sprawdzimy zarówno nasze zdolności dyplomatyczne, jak i strategiczne.
20% rabatu
167,96
209,95 zł
Dodaj
do koszyka
Gra Domino Unicef
Gra Domino Unicef
Wydawca: Belarto
wysyłka: 48h
Zagraj w jedną z najstarszych gier na świecie. Przechytrz wszystkich i stań się mistrzem dominoa. Radosne ilustracje z jednej strony, a liczba „oczek” z drugiej. Domino UNICEF zapewni wiele godzin wyśmienitej zabawy. Wymiary pudełka: 15 x 16 x 3,5 cm. Wymiary kart: 11 x 5,5 cm. Liczba elementów: 28 sztuk.
25% rabatu
25,58
34,10 zł
Dodaj
do koszyka
Kompedium gier 6 w 1
Kompedium gier 6 w 1
Wydawca: Tobar
wysyłka: 48h
Zestaw klasycznych gier - szachy, warcaby, backgammon, bierki, domino i talia kart. Plansza służy jednocześnie jako pudełko na wszystkie elementy zestawu. Dla dzieci w wieku od 5 lat
32% rabatu
48,91
71,50 zł
Dodaj
do koszyka
Story Cubes: Fantazje
Story Cubes: Fantazje
Autor: Rory O'Connor
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści. Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Story Cubes: Fantazje są zestawem w którym odnajdziemy dodatki 3 kostkowe: Baśnie, Mity i Średniowiecze. Posiadają 54 ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z popularnymi baśniami, grecką i rzymską mitologią oraz średniowieczem i etosem rycerskim. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu" lub jeśli wolisz "Pewnego razu". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie!
20% rabatu
35,96
44,95 zł
Dodaj
do koszyka
Seria Gipf: ZERTZ
Seria Gipf: ZERTZ
Autor: Kris Burm
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Nietuzinkowa gra logiczna, trzecia z serii. Dziwne… Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami… Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu! By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość prosto, ale należy pamiętać, że obaj gracze używają tych samych kul, a plansza pomniejsza się z każdym ruchem. Tak więc, gracze nieustannie zmierzają do sytuacji, gdzie każdy ruch jest tym decydującym, jednym... Gdy zastawisz pułapkę na przeciwnika w złej chwili, możesz znaleźć się w potrzasku zamiast niego. Tutaj, jak w żadnej innej grze znakomicie sprawdza się stare przysłowie: Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada. Graj więc rozważnie! W 2000 roku MENSA uznała ZERTZ za najlepsza grę umysłową, a w 2001 roku GAMES Magazine nadał jej tytuł najlepszej abstrakcyjnej gry strategicznej.
20% rabatu
87,96
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Seria Gipf: LYNGK
Seria Gipf: LYNGK
Autor: Kris Burm
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Finalne stadium projektu Gipf! Początkowo projekt GIPF miał obejmować 6 gier. Jednak w pewnym momencie powstał siódmy tytuł - LYNGK, który jest swoistą syntezą wszystkich części. Gra GIPF stanowi więc epicentrum projektu, podczas gdy LYNGK jest jego ramowym podsumowaniem. Zasady LYNGK powstały z połączenia elementów mechaniki wszystkich wcześniejszych części. W grze LYNGK występują piony w 6 kolorach, przy czym każdy stanowi odwołanie do jednej z gier projektu. Pięć kolorów to kolory aktywne, podczas gdy szósty - granitowy - zastępuje dowolny inny kolor. Na początku gry piony wszystkich 5 kolorów są neutralne i należą do obu graczy. W trakcie rozgrywki każdy gracz może przejąć kontrolę nad 2 kolorami. Gdy tak się stanie, gracz nie może już poruszać pionami przeciwnika. Celem gry jest budowa stosów złożonych z 5 pionów różnych kolorów. Gra kończy się, gdy gracze wykonają ostatni możliwy ruch. Zwycięzcą zostaje gracz, który na koniec gry posiada więcej stosów.
22% rabatu
85,76
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Seria Gipf: PUNCT
Seria Gipf: PUNCT
Autor: Kris Burm
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Natchniona gra logiczna, piąta z serii. Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu. To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia. Na czym to polega? Celem gracza jest połączenie 2 przeciwnych stron planszy poprzez utworzenie nieprzerwanego ciągu sąsiadujących ze sobą pól w swoim kolorze. Każdy z graczy dysponuje zestawem 18 pionów: 6 prostych, 6 zgiętych i 6 trójkątnych. Na każdym pionie znajdują się 3 kropki, z których jedna jest inaczej zabarwiona. Wyróżniająca się kropka jest kropką główną i nazywana jest PÜNCTEM piona. Pozostałe 2 kropki to tzw. małe kropki. W swojej turze gracz ma 2 możliwości - albo wprowadza nowy pion na planszę, albo porusza pion znajdujący się już na planszy. Wybierając ruch piona, gracz ponownie ma 2 możliwości - albo przesuwa pion na inne pole planszy, albo wskakuje nim na inne piony. Gra kończy się, gdy któryś z graczy połączy 2 przeciwne strony planszy. Gracz, który dokona tego jako pierwszy, wygrywa.
22% rabatu
85,76
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Seria Gipf: DVONN
Seria Gipf: DVONN
Autor: Kris Burm
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Doskonała gra logiczna, czwarta z serii. Buduj stosy z pionów, przejmuj kontrolę nad pionami przeciwnika i przede wszystkim utrzymuj połączenie z czerwonymi pionami DVONN. Dlaczego? Ponieważ jeśli Ci się nie uda, kilka z Twoich pionów może nagle zniknąć z planszy. Pilnuj więc przeciwnika, ale nie zapomnij też o skrupulatnym planowaniu swoich poczynań, abyś nie musiał wykonać ruchu, którego pożałujesz. Bo wtedy sprawy mogą przyjąć naprawdę niekorzystny obrót…
22% rabatu
85,76
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Master of Orion (edycja polska)
Ludzkość, niesiona wiecznie niezaspokojoną żądzą odkryć, przekroczyła w swoich podróżach granice układu Sol. Przemierzając rozległe obszary Drogi Mlecznej, ludzie natrafili na inne cywilizacje myślących istot i byli świadkami galaktycznych konfliktów. Z czasem sami dołączyli do wyścigu o dominację. Przejęcie władzy w galaktyce nie jest łatwym zadaniem. Podejmując się go, należy wybrać jedną z dostępnych ścieżek rozwoju. Nauka i przewaga technologiczna oraz wszelkie aspekty wiedzy to domena Psilonów. Mrrshanie, Bulrathi i Alkari wolą rozwiązywać problemy, wchodząc na wojenną ścieżkę. Darlokowie i Meklarzy przeszukują najdalsze zakątki galaktyki, natomiast Ludzie osiągają swoje cele, polegając na dyplomacji. Ty zaś, jako przywódca jednej z tych ras, własnymi dłońmi ukształtujesz przyszłość galaktyki! Gracze wcielają się w przywódców ras z uniwersum klasycznej komputerowej gry strategicznej Master of Orion i muszą dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić swojej cywilizacji dobrobyt. Podczas rozgrywki będą rozwijać możliwości swoich ras, podbijać kolejne układy i wznosić nowe struktury. Mogą również atakować cywilizacje swoich przeciwników, aby spowolnić ich postęp i zyskać przewagę w wyścigu do zwycięstwa. Master of Orion to solidna gra karciana okraszona bardzo klimatycznymi ilustracjami, które chwycą za serca zarówno fanów komputerowego pierwowzoru, jak i miłośników sci-fi. To gra, która pozwala odkrywać satysfakcjonujące "silniczki" ze współgrających ze sobą kart oraz daje możliwość aktywnego wtrącania się w rozwój przeciwników!
22% rabatu
93,56
119,95 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka