Francuz Piotr

Okładka książki Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej
Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizual
36% rabatu
28,91
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Imagia W kierunku neurokognitywnej teorii obrazu
Imagia W kierunku neurokognitywnej teorii obrazu
Autor: Francuz Piotr
Wydawca: Wydawnictwo KUL
wysyłka: niedostępny
Piotr Francuz posiada prawdziwie koneserskie kwalifikacje w przywoływaniu dzieł sztuki jako najtrafniejszych egzemplifikacji badanego zjawiska neuropsychologicznego. [...] Wybór dzieł sztuki jako materiału wizualnego jest decyzją znakomitą
10% rabatu
95,88
106,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikacja wizualna
Książka jest zbiorem jedenastu oryginalnych artykułów napisanych przez autorów zarówno wywodzących się ze środowisk akademickich, jak i praktyków w dziedzinie komunikacji wizualnej. Łączy ich potrzeba głębszego zastanowienia się nad istotą
29% rabatu
30,76
43,10 zł
niedostępny
Okładka książki Rozumienie przekazu telewizyjnego
W bogatej ofercie programowej telewizji dużo miejsca zajmują programy informacyjne. Cieszą się one powszechnym zainteresowaniem i gromadzą przed telewizorami miliony odbiorców. Można postawić pytanie, czy telewidzowie rozumieją treść progr
40% rabatu
18,62
30,80 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj