Dziś w ofercie 133 428 pozycji
Lekcja (nie)obecności. Dziedzictwo polsko-żydowski
Jak uczyć patriotyzmu, który jest „oparty na odpowiedzialności za wspólnotę, niewykluczający nikogo, krytyczny wobec historii i zachowujący szacunek dla dziedzictwa przodków” (Jerzy Nikitorowicz)? Gdzie we współczesnej edukacji polonistycznej znaleźć miejsce dla dziedzictwa polsko-żydowskiego jako znaczącego elementu polskości? Czy w trudnej sytuacji społeczno-politycznej Europy i świata w XXI wieku odrabiamy lekcję daną nam przez historię w wieku XX? Niniejsza książka to swoista kontynuacja rozpoznań poczynionych przez autorkę w poprzedniej rozprawie, odnosząca się do kulturowej teorii narodu jako bardziej inkluzyjnej niż teoria etniczna. Doświadczenia Agnieszki Kani z realizacji projektów edukacyjnych (także międzynarodowych) i twórcze podejście do osiągnięć dydaktyki zagranicznej (głównie amerykańskiej) zaowocowały szczególnie obficie w tych fragmentach książki, które wprowadzają praktyczną wizję edukacji na wskroś humanistycznej, budującej wizerunek człowieka zdolnego wznieść się ponad identyfikację narodową. Fundamentem takiej edukacji Autorka czyni – dostępne wszak uczniom i afirmowane przez nich – przeświadczenie o naturalnej, przyrodzonej nam wszystkim różnorodności, odmienności ludzi. Kluczowe dla tej filozofii edukacji jest rozpoznanie, że kategoria „inności” dotyczy w pierwszym rzędzie nas samych, a jej świadomość pozwala na otwarcie się na drugiego człowieka i pozbycie się lęku. Witold Bobiński SPIS TREŚCI • Wprowadzenie OD TOŻSAMOŚCI „NARODOWEJ” DO „KULTUROWEJ” • Tożsamość narodowa a tożsamość kulturowa • Tożsamość wielokulturowa w praktyce • „Inni” to przede wszystkim my • Polska – ojczyzna Polaków i Żydów? • Wyzwania wielokulturowości dzisiaj DZIEDZICTWA POLSKO-ŻYDOWSKIEGO NA LEKCJI OBECNOŚĆ OBOWIĄZKOWA • Palimpsest? • „Zło bierze się z gadania” lub… z milczenia. Językowy obraz relacji polsko-żydowskich i jego konsekwencje dla współczesności • Kultura żydowska i relacje z innością w młodszych klasach szkoły podstawowej • W poszukiwaniu inspiracji • Edukacja pozalekcyjna HOLOKAUST A EDUKACJA NA MIARĘ XXI WIEKU • Jak rzucić wieniec zielony na grób wykopany w powietrzu? O sposobach „zapisywania Zagłady” i nowej „bibliotece Shoah” • Jak uczyć o Holokauście? • Ogniska poglądów. Propozycja amerykańska w polskiej wersji • Casus Sprawiedliwych, czyli praca wychowawcza • Na czym polega i jaką ma wartość „rozmowa w milczeniu”. Opowiadania Idy Fink • Film Biegnij, chłopcze, biegnij, czyli łagodne wprowadzenie w temat • W stronę edukacji globalnej PROBLEMY POLSKIEJ PAMIĘCI ZBIOROWEJ • Co i jak pamiętają Polacy, a o czym pamiętać nie chcą • Na pozornym marginesie. Powojenna wizja historii • Dziedzictwo polsko-żydowskie – więcej pytań niż odpowiedzi • Współcześni Polacy wobec „obcych” • Podsumowanie, czyli lekcja (nie) do odrobienia? • Aneks Karen Shawn, Ogniska poglądów. O paleniu książek przez nazistów w 1933 roku, przeł. Marianna Szumal, red. i adapt. Agnieszka Kania Marianna Szumal, „Ogniska poglądów”. Przygotowanie uczniów szkoły podstawowej do odbioru tekstów na temat Holokaustu. Eksperyment dydaktyczny Małgorzata Kulik, Klaudia Mucha, „To wszystko jest antysemicką legendą…”. Przełamując stereotyp Żyda • Bibliografia i omawiane pozycje literackie (wybór) • Indeks nazwisk
35% rabatu
24,70
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Facebook w szkolnej ławce
Niniejsza książka stanowi próbę rozpoznania oraz interdyscyplinarnego, wolnego od stereotypów opisania dydaktycznego potencjału mediów społecznościowych. Znalazły się tu głosy zarówno cenionych badaczy polskich i zagranicznych (dydaktyków literatury, językoznawców, psychologów, socjologów, medioznawców, kulturoznawców), jak i nauczycieli praktyków, studentów, wreszcie – samych uczniów, które stanowiły podstawę do namysłu nad obecnością nowych mediów w edukacji polonistycznej. Publikacja oprócz teoretycznego opisu zagadnienia prezentuje sposoby wykorzystywania mediów społecznościowych na lekcjach literackich (m.in. metoda dramy online) oraz omawiania najnowszej literatury dla dzieci i młodzieży, w której nowoczesne technologie odgrywają znaczącą rolę. Czytelnicy dowiedzą się z książki Agnieszki Kulig, jak w sposób autentycznie kształcący, przy tym zaś atrakcyjny i angażujący uczniów, wykorzystać w procesie dydaktycznym platformy edukacyjne, rozmaite witryny internetowe, w końcu portale społecznościowe. Autorka nie poprzestaje na przekonywaniu polonistów do korzystania z multimediów czy na ogólnych wskazówkach, lecz przede wszystkim prezentuje konkretne propozycje działań dydaktycznych z wykorzystaniem technologii cyfrowej. Atutem publikacji jest świeże, ciekawe ujęcie zjawisk pozornie znanych, jednak traktowanych przez rzesze polonistów w sposób lekceważący czy wręcz wrogi. Witold Bobiński
35% rabatu
25,35
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Historia do 1918 r Teksty dla grup ekonomicznych 7
Studium Języka Polskiego dla Cudzoziemców UŁ popularnie nazywane Wieżą Babel jest najstarszą w Polsce jednostką kształcącą cudzoziemców w zakresie języka polskiego jako obcego. Kursy prowadzone w Studium przez polonistów oraz nauczycieli przedmiotów kierunkowych kompleksowo przygotowują słuchaczy do studiów w polskich uczelniach wyższych. Historia do 1918 r. to siódmy z podręczników wydanych w serii W Wieży Babel po Polsku. Podręcznik jest przeznaczony dla cudzoziemców, którzy chcą studiować Polsce na kierunkach humanistycznych. Praca jest podzielona na kilka części, w których autorzy zawarli wyjaśnienia podstawowych pojęć historycznych i ekonomicznych, informacje z zakresu politycznych i gospodarczo-społecznych dziejów Polski do 1918 r. oraz zagadnienia z historii powszechnej o tematyce stanowiącej tło dla wydarzeń i zjawisk zachodzących na ziemiach polskich. Omawiane kwestie zaprezentowano syntetycznie, aby przy użyciu jak najmniejszej liczby słów przekazać jak najwięcej treści. Ogromną wartość podręcznika stanowią ćwiczenia językowe, które ułatwiają czytelnikom uczącym się języka polskiego przyswojenie nowego słownictwa i form gramatycznych oraz pytania kontrolne pomagające w powtórzeniu i usystematyzowaniu materiału przed egzaminem. Odbiorcami podręcznika powinni być cudzoziemcy, którzy osiągnęli poziom kompetencji języka polskiego A1 i posiadają podstawową wiedzę z zakresu historii. Ostatecznym celem publikacji jest przygotowanie przyszłych studentów kierunków humanistycznych do czytania ze zrozumieniem tekstów naukowych i popularnonaukowych, a także do czynnego posługiwania się językiem naukowym.Ogromną wartość podręcznika stanowią ćwiczenia językowe, które ułatwiają czytelnikom uczącym się języka polskiego przyswojenie nowego słownictwa i form gramatycznych oraz pytania kontrolne pomagające w powtórzeniu i usystematyzowaniu materiału przed egzaminem. Odbiorcami podręcznika powinni być cudzoziemcy, którzy osiągnęli poziom kompetencji języka polskiego A1 i posiadają podstawową wiedzę z zakresu historii. Ostatecznym celem publikacji jest przygotowanie przyszłych studentów kierunków humanistycznych do czytania ze zrozumieniem tekstów naukowych i popularnonaukowych, a także do czynnego posługiwania się językiem naukowym.
13% rabatu
34,71
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Na łamach prasy Część 1
Na łamach prasy część I to propozycja dla cudzoziemców i środowisk polonijnych,w której wykorzystano najnowsze rozwiązania glottodydaktyczne. Koncentruje się na umiejętności rozumienia tekstów prasowych oraz tekstów z Internetu. Przed, w trakcie i po czytaniu występują liczne zadania, także w powiązaniu z innymi aspektami językowymi. Niektóre (np. tzw. C-Test) nie były jeszcze wykorzystywane w podręcznikach tego typu. Każdy rozdział zawiera znane powiedzenie polskie, ciekawostki realioznawcze, temat interkulturowy, anegdoty i krzyżówkę. Na końcu zamieszczono klucz do ćwiczeń i artykuły główne. Nowość stanowią Strategie egzaminacyjne - prezentacja typów zadań na egzaminach certyfikatowych z języka polskiego jako obcego w części rozumienia tekstu pisanego wraz ze szczegółowymi wskazówkami ich rozwiązywania. Zapewniają one rzetelny trening w tym zakresie, a integracyjne ujęcie elementów językowch w podręczniku pozwala stosować go na regularnych zajęciach kursowych. Kierowany głównie do odbiorcy zagranicznego, podręcznik może też służyć rodzimym miłośnikom polszczyzny. Spis treści Wstęp I. Bociania wioska II. Chłopak z Sosnowca III. Chcecie nie chcecie, będziecie w Internecie IV. Nie daję rozkładu na życie V. Gorąca robota VI. Oko w oko z królem puszczy VII. Uwaga, kobieta za kółkiem VIII. W królestwie Skarbnika IX. Niezwykła moc homeopatii X. Urodzinowy szał XI. Boże Narodzenie w miniaturze XII. Polski jak łacina XIII. Mój przepis na życie Teksty Klucz Strategie egzaminacyjne: 1. Typy zadań testowych 2. Zadania wyboru wielokrotnego 3. Zadania prawda/fałsz 4. Zadania na dobieranie 5. Zadania z lukami 6. Zadania na ustalanie kolejności Żródła
35% rabatu
44,85
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Baśka, Wanda i inne
We wszystkich armiach świata przy nadawaniu nazw pojazdom wojskowym szczególnie podkreślane bywają takie ich cechy jak szybkość, waleczność, drapieżność, dlatego chętnie wybierane są nazwy gatunków zwierząt o takich właśnie cechach. Przykładem mogą być lew, pantera, tygrys, jastrząb lub orzeł. Nazwy nadawane są nie tylko pojedynczym pojazdom czy samolotom, ale też określonym typom pojazdów czy samolotów produkowanym przez daną firmę. W polskiej armii szczególną sympatią darzone były rodzime drapieżniki: wilk, ryś, żbik, orzeł i jastrząb – nazwy stosowane na okrętach Polskiej Marynarki Wojennej oraz na pojazdach polskich wojsk lądowych, pojawiające się na kartach tej książki wielokrotnie. Niektóre z nazw nadawanych pojazdom, armatom czy okrętom cieszyły się szczególną popularnością i pojawiały się częściej niż inne, na przykład imiona. Najbardziej popularnym żeńskim imieniem była Barbara – wywodząca się od Świętej Barbary, patronki artylerzystów. Nazwa ta malowana była na armatach i czołgach w różnych postaciach: Baśka, Barbarka czy Basia. Równie popularne imię to Wanda, malowane na armatach, czołgach, samochodach pancernych oraz statkach zapewne przez sympatię do córki Kraka, która, jak mówi legenda, nie chciała Niemca. Pasjonatom historii Polski, wojskowości i militariów przedstawiamy bogato ilustrowane opracowanie nazw nadawanych pojazdom wojskowym, obejmujące okres od 1917 roku do chwili obecnej. Zebranie tak bogatego i unikalnego materiału fotograficznego wymagało wielu lat poszukiwań w archiwach różnych muzeów oraz w kolekcjach prywatnych. Andrzej Antoni Kamiński Modelarz z wieloletnim stażem, autor albumów Od Acromy do Zwycięzcy oraz licznych artykułów o sprzęcie używanym w Polskich Siłach Zbrojnych na Zachodzie publikowanych w czasopismach „Nasz refleks”, „Militaria i Fakty”, „Militaria XX wieku” oraz „Super model”. Współautor książek: Artyleria Samobieżna w Polskich Siłach Zbrojnych na Zachodzie 1940–1945, Kawaleria Pancerna w Polskich Siłach Zbrojnych na Zachodzie 1940–1945, Pojazdy Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie 1939–1946 oraz Staghound. Kolekcjoner zdjęć sprzętu i uzbrojenia używanego przez Polaków na Zachodzie oraz dokumentów dotyczących tego sprzętu.
33% rabatu
33,43
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Przegryź dyktando jak smaczne mango
Teksty ortograficzne dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej
15% rabatu
11,90
14,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kto czyta - nie błądzi. Podręcznik do nauki...
Kto czyta, nie błądzi to podręcznik z ćwiczeniami rozwijającymi i doskonalącymi sprawność czytania oraz strategie pracy z tekstem.Jest on przeznaczony dla studentów na poziomie C1 (efektywnej biegłości użytkowej).W każdej z ośmiu jednostek znajduje się od trzech do pięciu tekstów różnej długości, które są powiązane ze sobą wspólnym tematem.Towarzyszą im rozmaite ćwiczenia niektóre służą rozwijaniu i doskonaleniu strategii czytania (mowa tu o czytaniu selektywnym, globalnym i szczegółowym); inne mają zachęcić uczących się do dyskusji, stawiania hipotez, wyciągania wniosków; jeszcze inne - koncentrują się na poszerzaniu (lub uaktywnianiu) ich zasobu leksykalnego.W układ jednostki tematycznej zostały także wplecione ważne, ciekawe, bądź przydatne uczącym się informacje, powiązane z omawianym zagadnieniem. Na jej zakończenie pojawia się blok Powiedz albo napisz, zachęcający studentów do przygotowywania dłuższych wypowiedzi ustnych oraz pisemnych na poruszane w tekstach tematy.
33% rabatu
32,83
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Czynnościowy charakter derywatów rzeczownikowych w gwarach północnomałopolskich i przyległych
Prezentowana publikacja dotyczy sposobu funkcjonowania w rzeczywistości gwarowej i pozagwarowej określonych konstrukcji leksykalno-słowotwórczych i ich wariantów. Autorka podejmuje próbę ustalenia czynnościowego charakteru derywatów rzeczownikowych, tzn. określenia specyfiki relacji pomiędzy jednostkami derywowanymi a znaczeniami czynności. Autorka przeprowadziła analizę bogatego materiału gwarowego (30 tys. jednostek); jako podstawę źródłową przyjęła Słownictwo ludowe z terenu byłych województw kieleckiego i łódzkiego - materiały gromadzone przez Profesora Karola Dejnę i niewykorzystane w Atlasie gwarowym województwa kieleckiego. Eksplorowana w drugiej połowie XX w. leksyka pochodzi od informatorów urodzonych w końcu XIX i na początku XX w.
13% rabatu
38,19
43,90 zł
Dodaj
do koszyka
Jak to łatwo powiedzieć Ćwiczenia komunikacyjne d
Jak to łatwo powiedzieć to bogato ilustrowany zbiór ćwiczeń komunikacyjnych dla początkujących, uczących się na poziomie podstawowym (A1, A2). Program zbioru powiązany jest z systemem certyfikatowym języka polskiego, zawiera bowiem intencje pragmatyczne przewidziane w opracowanym przez Komisję ds. Certyfikacji Znajomości Języka Polskiego jako Obcego inwentarzu funkcjonalno-pojęciowym; zawiera także elementy inwentarza tematycznego. Zbiór charakteryzuje się bogactwem ćwiczeń słownikowych, ćwiczeń na rozumienie tekstów (pisanych i mówionych), a także ćwiczeń zawierające aspekt kulturowy oraz quizów tematycznych. Ponieważ większość uczących się to tzw. wzrokowcy, autorka kładzie szczególny nacisk na obraz, który ułatwia uczenie się. Na zbiór składa się 10 jednostek lekcyjnych. Każda jednostka jest podzielona na siedem, odpowiednio oznaczonych, części:I. DIALOGI, SŁOWNICTWO, ĆWICZENIAII. ĆWICZENIA PODSUMOWUJCEIII. WARTO PRZECZYTAĆIV. WARTO POSŁUCHAĆV. WARTO NAPISAĆVI. WARTO WIEDZIEĆVII. QUIZJak to łatwo powiedzieć... to współczesny język polski w postaci dialogów, przedstawionych w formie obrazkowej (zdjęć) z tzw. dymkami. Dialogi są napisane prostym, ale w miarę autentycznym językiem. Ich treść nie jest ściśle podporządkowana zagadnieniom gramatycznym. Autorce chodziło raczej o autentyczność komunikacyjną, czego dowodem są zamieszczone w ćwiczeniach oryginalne teksty, pochodzące z polskich czasopism. Teksty te mają stanowić zachętę do mówienia i dyskusji. Proponowane w każdej jednostce lekcyjnej ćwiczenia należy wykorzystywać kreatywnie, uzupełniając je własnymi pomysłami lub pomysłami uczących się. Nauczyciel może zmieniać kolejność wprowadzania materiału poszczególnych części lekcji, a te fragmenty, które wydają się za trudne dla poziomu danej grupy, może opuścić. Różnorodność i bogactwo ćwiczeń, nie tylko komunikacyjnych, fonetycznych i słownikowych, ale także w rozumieniu tekstów pisanych i mówionych oraz ćwiczeń prezentujących współczesną kulturę polską, sprawiają, iż zbiór stanowi cenną pomoc w nauce języka polskiego jako obcego.
33% rabatu
66,33
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Uczymy się polskiego CD mp3
Uczymy się polskiego - Dialogi, wiersze, piosenki nagrane na płycie CD mp3
33% rabatu
18,13
27,06 zł
Dodaj
do koszyka
Od słowa do słowa toczy się rozmowa
Od słowa do słowa, tak toczy się rozmowa. Autor repetytorium leksykalnego dla poziomu średniozaawansowanego tą nauką kierował się tworząc nieprzeciętny zbiór ćwiczeń i zadań leksykalnych. Podstawowym celem repetytorium jest świadome rozwijanie kompetencji leksykalnej, pojmowanej za europejskim systemem opisu kształcenia językowego jako część składową językowej kompetencji komunikacyjnej. Co różni tę publikację od typowych repetytoriów leksykalnych? Przede wszystkim oferuje trening leksykalny także na poziomie zwrotów i kontekstów sytuacyjnych. Drugim trafnym pomysłem jest wykorzystanie podobieństw leksykalnych polszczyzny do innych języków - w każdym z rozdziałów zamieszczono ćwiczenie zbierające wyrazy podobne w językach polskim i angielskim. Z tą wyjątkową publikacją powinien zapoznać się każdy, komu zależy na usystematyzowaniu, utrwaleniu i powtórzeniu słownictwa polskiego. Praca doskonała dla uczących się i nauczających. Dla uczniów i mistrzów, z przesłaniem, że to właśnie trening czyni mistrza!
33% rabatu
32,83
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Język polski SP 7 Zeszyt ćwiczeń OPERON
Zeszyt ćwiczeń został przygotowany do treści zawartych w podręczniku do języka polskiego dla klasy 7 szkoły podstawowej. Różnorodne i przyjazne uczniowi zadania pogłębiają jego wiedzę i umiejętności oraz wyrabiają samodzielność myślenia. Ponadto pokazują, jak ważną sprawą jest etyka słowa, a także zwracają uwagę na bogactwo i piękno języka polskiego. Autorka zeszytu ćwiczeń Elżbieta Brózdowska została wyróżniona przez prof. dr hab. Jadwigę Puzyninę podczas przemówienia pt. Dlaczego bronię kultury słowa? wygłoszonego podczas Kongresu Dydaktyki Polonistycznej za napisanie wartościowych zeszytów ćwiczeń do języka polskiego dla gimnazjum wydanych przez Wydawnictwo Operon.
13% rabatu
15,89
18,26 zł
Dodaj
do koszyka
Język polski SP 4 Zeszyt ćwiczeń OPERON
Zeszyt ćwiczeń opracowany do podręczników Język polski 4. Kształcenie kulturowe-literackie Małgorzaty Składanek oraz Język polski 4. Kształcenie językowe Małgorzaty Białek. Ćwiczenia pokazują uczniom powiązania między kulturą a językiem. Zaprezentowany zestaw zadań pozwala na wykorzystanie rozmaitych pomysłów dydaktycznych, które trafią do każdego ucznia. Zeszyt ćwiczeń został tak przygotowany, by umożliwić uczniowi zarówno pracę samodzielną w domu, jak i pracę w szkole – z pomocą nauczyciela.
13% rabatu
15,89
18,26 zł
Dodaj
do koszyka
Język polski SP 4 Kształ. kulturowo..Podr. OPERON
Świat kultury, piękna słowa, wybitnych twórców – w dobie atakujących nas nie zawsze wartościowych informacji lekcje języka polskiego nabierają dodatkowego wymiaru. Publikacja zawiera wybór zróżnicowanych utworów literackich – z pewnością zainteresują one każdego ucznia. Podręcznik zawiera także zagadnienia z zakresu ortografii, dużą liczbę ćwiczeń a także praktyczne wskazówki, które ułatwiają komponowanie różnych form wypowiedzi. Staranny dobór tekstów literackich uwzględnia zróżnicowane zainteresowania uczniów. Ciekawie skonstruowane zadania – łatwy sposób na opanowanie niezbędnych umiejętności. Inspirujące teksty kultury zachęcają do twórczej interpretacji. Starannie zaplanowany układ podręcznika i liczne wyróżnienia graficzne ułatwiają zapamiętywanie i wyszukiwanie informacji.
13% rabatu
35,97
41,35 zł
Dodaj
do koszyka
Język polski SP 4. Kształc. językowe. Podr. OPERON
Poprawna polszczyzna to nie tylko zestaw zasad i reguł gramatycznych czy ortograficznych. To przede wszystkim właściwa, zrozumiała dla wszystkich komunikacja. Podręcznik porusza te zagadnienia. Uczniowie poznają części mowy, budowę i rodzaje zdań. Zapoznają się z poprawną wymową i pisownią. Publikacja wraz z podręcznikiem do kształcenia kulturowo-literackiego to niezbędna wiedza każdego ucznia klasy czwartej. Przejrzysty układ podręcznika, liczne wyróżnienia graficzne oraz barwne rysunki i fotografie ułatwiają znalezienie najważniejszych informacji. Inspirujące pytania na początku każdej lekcji pobudzają kreatywne myślenie. Zadania do wykonania w grupie kształtują umiejętność pracy zespołowej. Duża liczba zadań umożliwia opanowanie potrzebnych umiejętności praktycznych i zagadnień teoretycznych.
14% rabatu
22,76
26,46 zł
Dodaj
do koszyka
Ćwiczenia ortograficzne dla klas 2-3
Zbiór różnorodnych i bardzo ciekawych zadań do ćwiczenia ortografii dla uczniów klasy drugiej i trzeciej szkoły podstawowej. Poprzez zabawę dziecko utrwali z pewnością skuteczniej i szybciej zasady pisowni oraz wyjątki ortograficzne.
15% rabatu
5,86
6,90 zł
Dodaj
do koszyka
Słownik ortograficzny dla uczniów szkoły podstawowej
„Słownik ortograficzny dla uczniów szkoły podstawowej” przeznaczony jest dla uczniów wszystkich klas szkoły podstawowej do pracy w domu i na zajęciach lekcyjnych. około 4000 haseł obowiązujące zasady ortograficzne wyrazy, które niedawno weszły do języka polskiego czytelny druk wyróżnienia graficzne ułatwiające wyszukiwanie haseł barwne fotografie Poręczny format „Słownik ortograficzny dla uczniów szkoły podstawowej” to książka niezbędna w tornistrze każdego ucznia.
15% rabatu
12,75
15,00 zł
Dodaj
do koszyka
Słownik ortograficzny dla uczniów szkoły podstawowej
„Słownik ortograficzny dla uczniów szkoły podstawowej” przeznaczony jest dla uczniów wszystkich klas szkoły podstawowej do pracy w domu i na zajęciach lekcyjnych. około 4000 haseł obowiązujące zasady ortograficzne wyrazy, które niedawno weszły do języka polskiego czytelny druk wyróżnienia graficzne ułatwiające wyszukiwanie haseł barwne fotografie Poręczny format „Słownik ortograficzny dla uczniów szkoły podstawowej” to książka niezbędna w tornistrze każdego ucznia.
15% rabatu
17,00
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Język polski SP Nowe Słowa na Start klasa 4 podręcznik 2017
Podręcznik „NOWE Słowa na start! 4” został przygotowany zgodnie z wytycznymi nowej podstawy programowej. Zawiera znane i cenione przez nauczycieli rozwiązania dydaktyczne znane z podręczników „Teraz polski!” i „Słowa na start!”, które umożliwiają integrację kształcenia literackiego, językowego i kulturowego, rozwijanie w uczniu motywacji do czytania oraz praktyczne wykorzystywanie nabywanej wiedzy.
3% rabatu
30,56
31,50 zł
Dodaj
do koszyka
J.Polski GIM 3 Słowa na czasie Podr. NE
„Słowa na czasie” to podręcznik do języka polskiego, który zawiera teksty uporządkowane według epok oraz utwory współczesne. Ponadto: Ułatwia pisanie wypracowań poprzez szczegółowe instrukcje. Pomaga w analizie i interpretacji tekstów dzięki naprowadzającym poleceniom. Rozwija umiejętności językowe dzięki ćwiczeniom i przystępnej teorii.
3% rabatu
32,88
33,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka