Lis Anna M.

Okładka książki Planowanie i rozwój nowych produktów w.3
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w
34% rabatu
40,71
62,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Planowanie i rozwój nowych produktów wyd.2
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w
29% rabatu
38,55
54,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie kapitałami w klastrach
Książka zapewnia nowy sposób patrzenia na kwestię firm zaangażowanych w działalność klastrową, stanowiąc wkład w dyskusję zarówno dla teoretyków, jak i praktyków dotyczącą najefektywniejszych form diagnozy przedsiębiorstw, a tym samym popra
24% rabatu
44,66
59,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj