Małgorzata Pańczyk

Okładka książki Pracownia sprzedaży. Kwal. HAN.01. w.2022
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się
9% rabatu
39,18
43,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kwal. PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
Podręcznik obejmuje dziewięć rozdziałów: 1. Metody i techniki twórczego myślenia w procesie powstawania reklamy 2. Psychologia w reklamie 3. Prawo i etyka w reklamie 4. Strategia komunikacji marki 5. Planowanie kampanii reklamowej 6. Sprzed
9% rabatu
42,84
47,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pracownia sprzedaży. Kwal. HAN.01. Prow. sprz.
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się
20% rabatu
30,47
38,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pracownia sprzedaży
Pracownia sprzedaży
Wydawca: eMPi2
wysyłka: niedostępny
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się
17% rabatu
24,92
30,00 zł
niedostępny
Okładka książki Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.2
Tom II materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy omawia projektowanie reklamy wizualnej: zagadnienia związane z kompozycją obrazu, liternictwem, materiałami
17% rabatu
24,08
28,99 zł
niedostępny
Okładka książki Materiały ed. do kw. A.27. Organizacja...T.1
Tom I materiałów edukacyjnych do kwalifikacji A.27. Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej dla technika organizacji reklamy zawiera cztery części. Pierwsza dotyczy rodzaju i funkcji reklamy oraz badań marketingowych i sposobów ich pr
17% rabatu
22,42
27,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2
W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu oraz zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu informacji marketingow
17% rabatu
22,42
27,00 zł
niedostępny
Okładka książki Sprzedaż produktów reklamowych Podręcznik A.26 Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Podręcznik podzielony jest na trzy części: CZĘŚĆ I. PRODUKTY I USŁUGI REKLAMOWE CZĘŚĆ II. DOKUMENTACJA I KALKULACJA CEN USŁUG REKLAMOWYCH CZĘŚĆ III. NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE Podręcznik zawiera wybrane treści nowej podstawy programowej dla te
17% rabatu
25,75
31,00 zł
niedostępny
Okładka książki Pracownia sprzedaży Zbiór ćwiczeń Prowadzenie sprzedaży A.18
Obszerny zbiór ćwiczeń, który pomoże uczniom w zrozumieniu zadań przedsiębiorstwa handlowego i typowych czynności w nim wykonywanych. Materiał książki składa się z części teoretycznej oraz z ćwiczeń praktycznych. Objaśnienia znajdujące się
17% rabatu
24,92
30,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj