Dziś w ofercie 124 517 pozycji
Uczę się ładnie pisać. Litery 1-klasisty
Jak zachęcić dzieci do ćwiczeń w pisaniu? Polecamy książkę "Uczę się ładnie pisać. Litery 1-klasisty". Dzieci znajdą w niej: szlaczki o różnym stopniu skomplikowania, podstawowe wzory liter na wygodnej, szerokiej i barwnej liniaturze, wyrazy i zdania do napisania po śladzie, zestaw naklejek-nagród do wklejenia po wykonaniu ćwiczenia, atrakcyjne i nowoczesne opracowanie graficzne. "Uczę się ładnie pisać. Litery 1-klasisty" polecamy wszystkim dzieciom.
15% rabatu
7,56
8,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zadania dla asów. Klasa 3. Dla 8-9 latków j. pol
Ćwiczenia te mogą być stosowane w szkole, w domu, a także w świetlicy jako zadania uzupełniające, sprawdzające lub domowe. Obejmują zakres umiejętności i wiedzy przewidziany programem dla klasy 3. Można stosować je do pracy indywidualnej zarówno z dzieckiem zdolnym, jak i mającym trudności w nauce. Ćwiczenia te rozwijają spostrzegawczość, umiejętność rozróżniania i porównywania, logiczne myślenie, pamięć, samodzielność, dokładność. Podczas pracy z ćwiczeniami rozwija się u dziecka również sprawność manualna. Opracowanie zgodne z aktualną podstawą programową.
15% rabatu
17,00
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zadania dla asów. Klasa 2. Dla 7-8 latków j. pol
Ćwiczenia te mogą być stosowane w szkole, w domu, a także w świetlicy jako zadania uzupełniające, sprawdzające lub domowe. Obejmują zakres umiejętności i wiedzy przewidziany programem dla klasy 2. Można stosować je do pracy indywidualnej zarówno z dzieckiem zdolnym, jak i mającym trudności w nauce. Ćwiczenia te rozwijają spostrzegawczość, umiejętność rozróżniania i porównywania, logiczne myślenie, pamięć, samodzielność, dokładność. Podczas pracy z ćwiczeniami rozwija się u dziecka również sprawność manualna. Opracowanie zgodne z aktualną podstawą programową.
15% rabatu
17,00
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zadania dla asów. Klasa 1. Dla 6-7 latków j. pol
Ćwiczenia te mogą być stosowane w szkole, w domu, a także w świetlicy jako zadania uzupełniające, sprawdzające lub domowe. Obejmują zakres umiejętności i wiedzy przewidziany programem dla klasy 1. Można stosować je do pracy indywidualnej zarówno z dzieckiem zdolnym, jak i mającym trudności w nauce. Ćwiczenia te rozwijają spostrzegawczość, umiejętność rozróżniania i porównywania, logiczne myślenie, pamięć, samodzielność, dokładność. Podczas pracy z ćwiczeniami rozwija się u dziecka również sprawność manualna. Opracowanie zgodne z aktualną podstawą programową.
15% rabatu
17,00
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kolekcja indywidualnego rozwoju Policzanki 6+ Edukacja matematyczna
Poznaj nową, przyjazną serię publikacji do indywidualnej pracy. Jej celem jest wspomaganie wszechstronnego rozwoju dziecka przez ćwiczenia stymulujące kluczowe obszary rozwoju.
13% rabatu
16,44
18,90 zł
Dodaj
do koszyka
Mała Liga Zadaniowa dla klasy IV SP
Inspiracją do napisania tego zbioru było systematyczne rozwijanie kompetencji matematycznych uczniów zdolnych od najmłodszych klas szkoły podstawowej. Propozycja zakłada przemyślany system motywujący, na który składa się szereg ciekawych zadań o różnej tematyce dostosowanej do możliwości edukacyjnych ucznia klasy czwartej poprzedzonych doświadczeniami oraz przykładami rozwiązań zadań wprowadzających. Zbiór składa się z siedemnastu działów zawierających ćwiczenia doskonalące technikę rachunkową, zadania tekstowe oraz geometryczne. Za pomocą doświadczeń uczeń ma możliwość odkrywania własności działań, tajemnic kalendarza i zegara. Z zaprezentowanych przykładów uczeń dowie się, jak można w łatwy sposób zaprezentować rozwiązanie zadania opisującego praktyczną sytuację. Dodatkowym atutem tego zbioru jest możliwość wykorzystania go na zajęciach pozalekcyjnych w klasie czwartej. Materiał poszczególnych działów tematycznych można realizować w dowolnej kolejności. Sposobem na rozbudzenie zainteresowań matematycznych uczniów oraz podtrzymanie ich zaangażowania może być propozycja szkolnego konkursu matematycznego złożonego z trzech części, z których każda poprzedzona jest rozwiązywaniem pod kierunkiem nauczyciela pewnego zakresu zadań ze zbioru. Jest to propozycja z powodzeniem realizowana wśród młodszych uczniów szkół podstawowych gminy Osielsko oraz Bydgoszczy. Pomysł konkursu to sprawdzona koncepcja toruńskiej Ligi Zadaniowej, organizowanej od 1987 roku przy udziale nauczycieli zaangażowanych w pracę z uczniem zdolnym i w rzetelne nauczanie matematyki. Konkurs organizowany jest przez Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Towarzystwo Upowszechniania Wiedzy i Nauk Matematycznych.
15% rabatu
11,60
13,65 zł
Dodaj
do koszyka
Miniatury matematyczne 56
Co nowego w Kangurze? Mija rok, odkąd spotkaliśmy się w poprzedniej książeczce1 – my, to znaczy Wy, Drodzy Czytelnicy i ja Kangur Matematyczny. W tym czasie nastąpiła kolejna edycja konkursu, w Polsce już 26. Do światowej matematycznej organizacji kangurowej przystąpiły kolejne państwa – Izrael i Łotwa. O przyjęcie starają się Argentyna, Boliwia, Irak, Arabia Saudyjska i Wietnam, a jeszcze kolejne państwa ustawiają się w kolejce. Teraz już blisko 70 krajów przeprowadza ten największy na świecie konkurs matematyczny. Uczestniczą w nim uczniowie z Europy, Azji, obu Ameryk, Afryki, łącznie około 6 milionów „kangurowiczów”. "W matematycznym domku Kangura" – o czym jest ta książeczka? Bohaterami pierwszej części książeczki są Franek i Helenka, dzieci wkraczające wraz z Kangurem Matematycznym na pogranicze świata realnego, świata matematyki i świata fantazji. W rozdziale pierwszym dzieci w atrakcyjnej scenerii poznają łamigłówki o wieżowcach i rozwiązują je. Dyskusja o pieniądzach i matematyce oraz zadania z monetami są tematem rozdziału drugiego. W rozdziale trzecim nasi mali bohaterowie bawią się pośród „dmuchańców” matematycznych. Przy tej okazji kształtują wyobraźnię – dobierają bowiem w pary figurę przestrzenną i jej rzut z góry. W każdym z tych rozdziałów Czytelnik znajdzie również zadania do samodzielnego rozwiązania. Podobnie jak w roku ubiegłym dwa kolejne rozdziały książeczki poświęcone są przykładowym zestawom zadań, które można potraktować jako trening przed konkursem „Kangur Matematyczny” w kategorii Maluch i Beniamin. Na końcu książeczki Czytelnik znajdzie odpowiedzi do wszystkich zadań i przykładowe rozwiązania niektórych z nich. Miłej zabawy, przyjemnego i owocnego łamania głowy, a zwłaszcza satysfakcji z rozwiązanych zadań życzą Czytelnikom autorki i Kangur Matematyczny.
15% rabatu
14,99
17,64 zł
Dodaj
do koszyka
Miniatury matematyczne 57
Obserwując otoczenie, dostrzegamy różnorodne kształty. Umiejętności opisywania tych kształtów (dalej zwanych figurami) wymusza zapoznanie się z ich nazwami i przypisanie im pewnych wielkości. Poznaliśmy już na lekcjach geometrii takie figury jak kąt, trójkąt, kwadrat, koło, kulę i wiele innych. Figurom tym ze względów czysto praktycznych przypisujemy takie wielkości jak długość, obwód, pole, objętość. Przy tej okazji kształtujemy takie ważne umiejętności jak obserwowanie i wyciąganie z obserwacji wniosków, a przede wszystkim formułowanie spostrzeżeń i logiczne myślenie. Materiał, który przedstawiamy w tej miniaturce, spełnia w pewnej mierze realizację tych celów. Obecne opracowanie poświęcone jest zagadnieniom związanym z pojęciem pola, a głównie ustalaniu pola figury i często wyznaczaniem relacji między polami pewnych figur. Pragniemy pokazać zastosowanie pola w rozwiązywaniu ciekawych,a niekiedy pozornie trudnych zadań. Chcemy też podać przykłady zastosowania pola w ustaleniu i dowodzeniu własności figur poznanych z nauki szkolnej. Mamy nadzieję, że również forma, w jakiej przedstawione są problemy, zachęcą Was do włączenia się do rozważań zawartych w tych zadaniach.
15% rabatu
14,99
17,64 zł
Dodaj
do koszyka
Miniatury matematyczne 59
Na tegoroczny zeszyt miniatur dla liceów złożyły się cztery artykuły. Pobieżne przewertowanie książeczki może sprawić wrażenie, że zbiór został zdominowany przez geometrię: w tytule pierwszej miniatury mamy Pitagorasa i trójkąty, słowo geometria pojawia się aż dwukrotnie w tytule drugiej. Tytuł ostatniej miniatury może nie kojarzyć się z geometrią, ale wystarczy przerzucić kartki, aby zobaczyć wykresy podobne do tych, jakie pojawiają się na lekcjach geometrii. Jednak pierwsze wrażenie jest złudne. W rzeczywistości materiał zawarty w miniaturach okazuje się być bliższy arytmetyce niż geometrii. Miniatura pierwsza jest połączeniem swego rodzaju eseju o Pitagorasie z przedstawieniem trójek pitagorejskich. Geometrycznie rzecz biorąc, szukamy wszystkich trójkątów prostokątnych o bokach całkowitych. Ale zarówno odpowiedź jak i metody służące jej uzasadnieniu są typowo arytmetyczne. W istocie bowiem poszukujemy wszystkich całkowitych rozwiązań równania Pitagorasa x2 + y2 = z2. Miniatura druga traktuje o geometrii kartki w kratkę. Głównym obiektem zainteresowania są tu tzw. wielokąty kratowe, czyli wielokąty, które można tak umieścić na kartce zeszytu w kratkę, aby wierzchołki leżały w punktach przecięcia linii tworzących kratki. Autor stara się przekonać Czytelnika, że stanowią one pomost między arytmetyką i geometrią. Z jednej strony bowiem do ich analizy niezbędne są metody arytmetyczne. Z drugiej strony, przy ich pomocy można pewne fakty czysto arytmetyczne udowodnić geometrycznie. Zauważmy, że trójkąty pitagorejskie z pierwszej miniatury są pewnymi szczególnymi trójkątami kratowymi. Z drugiej strony, równanie Pitagorasa zadaje w przestrzeni pewien stożek i poszukiwanie całkowitych rozwiązań tego równania to w istocie poszukiwanie punktów kratowych na tej powierzchni. Miniatura trzecia przenosi nas w świat algebry. Ucząc się matematyki, z algebrą spotykamy się po raz pierwszy, gdy pewne konkretne, ale na razie nieznane liczby zastępujemy literami. Oswajając się z rachunkiem na „literkach”, zaczynamy rozumieć wzory algebraiczne jako ogólne prawa rządzące rachunkiem na liczbach. Poznając nowe pojęcia, piszemy analogiczne wzory, w których litery mogą zastępować już nie tylko liczby, ale również wektory, funkcje itp. W kolejnym etapie – przynajmniej intuicyjnie – zaczynamy traktować wyrażenia algebraiczne jako samoistne obiekty, na których możemy prowadzić operacje arytmetyczne. Autorka zaprasza Czytelnika do zrobienia następnego kroku, w którym symbolami zostają oznaczone już nie tylko obiekty działań, ale także same działania. Pozwala to dostrzec analogie pomiędzy z pozoru całkiem różnymi „światami” ( na przykład, co łączy dodawanie liczb rzeczywistych i składanie funkcji wzajemnie jednoznacznych). Prowadzi to do abstrakcyjnych struktur algebraicznych (grup, pierścieni i ciał). Pozornie miniatura ta całkowicie wyłamuje się z nurtu geometrycznego, ale w rzeczywistości ma znacznie więcej wspólnego z geometrią, niżby to na pierwszy rzut oka wynikało. Istotnym źródłem idei prowadzących do pojęcia grupy były grupy symetrii obiektów geometrycznych. Kodą zamykającą całość jest zaledwie kilkustronicowa miniatura o twierdzeniu Erdosa i Mordella. Samo twierdzenie jest pięknym i elementarnym rezultatem z geometrii trójkąta i aż dziw bierze, że musiało czekać na swoje odkrycie aż do lat trzydziestych XX wieku. Niespodziewanie miniatura ta wpasowuje się w ciąg opowiadań o związkach arytmetyki i geometrii, lecz tym razem łącznikiem są nie rozważane obiekty matematyczne, lecz ludzie. Z dwóch wymienionych matematyków Paul Erdos jest znacznie lepiej znany i to jemu autorzy poświęcili kilka słów. O związkach autora dowodu, Louisa Mordella, z arytmetyką napomyka zaledwie przypis. Mordell interesował się punktami wymiernymi (czyli punktami o współrzędnych wymiernych) na pewnych specjalnych krzywych zwanych krzywymi eliptycznymi. (Na marginesie, krzywe te wyróżniają się tym, że na ich punktach można w naturalny sposób zadać strukturę grupy . . . ). Pracując nad tym zagadnieniem postawił hipotezę udowodnioną w latach osiemdziesiątych XX w. przez Gerarda Faltingsa, że na dostatecznie ogólnych krzywych liczba punktów wymiernych jest skończona. Z kolei dowód Faltingsa utorował drogę dowodowi wielkiego twierdzenia Fermata, które mówi, że jeśli w równaniu Pitagorasa zamienimy kwadraty wyższymi potęgami, to nowe równanie nie będzie miało innych rozwiązań całkowitych jak oczywiste rozwiązanie zerowe. Ten powrót do Pitagorasa zamyka koło opowieści.
15% rabatu
14,99
17,64 zł
Dodaj
do koszyka
Miniatury matematyczne 58
Oddajemy do rąk Czytelników kolejny tomik Miniatur Matematycznych, tradycyjnie przygotowany przez Komitet Organizacyjny Międzynarodowego Konkursu Kangur Matematyczny. Niniejsza książeczka dedykowana jest przede wszystkim młodzieży szkół gimnazjalnych, ale liczymy też na to, że i nauczyciele znajdą w niej ciekawy materiał do wykorzystania w pracy z uczniami szczególnie zainteresowanymi matematyką i pragnącymi treści nauczane w szkole zobaczyć w szerszym kontekście. Niniejszy tomik składa się z trzech artykułów, które dotyczą matematyki w czystej formie, czyli arytmetyki i geometrii. Obie te „nauki” należą do najstarszych i stanowią podwalinę całej dzisiejszej matematyki. Wyrosły one w czasach starożytnych jako odpowiedź na potrzebę stworzenia uniwersalnego języka do opisu spraw związanych z życiem codziennym takich jak na przykład budownictwo świeckie i sakralne (geometria) czy opracowywanie wyników pomiaru kształtów geometrycznych lub handel (arytmetyka). Z biegiem czasu zostały wyabstrahowane z kontekstu zastosowań i stały się same w sobie celem rozważań. Pierwsza miniatura dotyczy zagadnienia znanego ze szkoły, mianowicie konstrukcyjnego wyznaczania stycznych do okręgu przechodzących przez ustalony punkt znajdujący się na zewnątrz koła wyznaczonego przez ten okrąg. Temat jest omawiany na lekcjach matematyki. Okazuje się jednak, że konstrukcje szkolne to jedynie mała część całego zbioru różnorakich sposobów rozwiązania tego problemu. W artykule przedstawiono aż czternaście konstrukcji, większość wraz z uzasadnieniem ich poprawności. Obok klasycznych konstrukcji platońskich, to znaczy przeprowadzanych z użyciem cyrkla i linijki, znalazły się także takie, które można wykonać przy użyciu samego cyrkla lub samej linijki.
15% rabatu
14,99
17,64 zł
Dodaj
do koszyka
Nasze ćwiczenia Matematyka 3 Część 4
„Nasze ćwiczenia. Matematyka” dla klasy trzeciej cz. 4 są zgodne z podstawą programową oraz ściśle skorelowane z rządowym podręcznikiem do szkoły podstawowej dla klasy 3 „Nasza szkoła. Matematyka” cz. 4 - zarówno pod względem tematyki, jak i materiału nauczania. Gwarantują efektywną realizację podstawy programowej w zakresie treści nauczania w edukacji matematycznej. Ułatwiają pracę nauczycielowi dzięki idealnej korelacji z podręcznikiem rządowym (np. pasek nawigacyjny, u góry na każdej stronie, z tematem oraz z odnośnikiem do strony w podręczniku rządowym). Wciągają i angażują uczniów dzięki zadaniom konstruowanym w myśl zasady nauczanie przez działanie. Kształcą biegłość w dokonywaniu obliczeń dzięki licznym ćwiczeniom i zadaniom. Uczą logicznego myślenia dzięki ćwiczeniom inspirującym do samodzielnego konstruowania zadań. Stwarzają możliwość powtórzenia wiadomości i umiejętności dzięki cyklom Powtórki przez pagórki i Zadania tekstowe. Zachęcają do wykorzystania wiedzy i umiejętności w nowych, również niestandardowych sytuacjach, dzięki cyklowi Przystanek zadanek.
13% rabatu
9,66
11,10 zł
Dodaj
do koszyka
Zadania dla asów Klasa 3
Zadania dla asów Klasa 3
Wydawca: Impuls
wysyłka: 48h
Ćwiczenia dodatkowe do matematyki do klasy 3 szkoły podstawowej. Opracowanie zgodne z aktualną podstawą programową.
15% rabatu
17,00
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zadania dla asów Klasa 2
Zadania dla asów Klasa 2
Wydawca: Impuls
wysyłka: 48h
Ćwiczenia dodatkowe do matematyki do klasy 2 szkoły podstawowej. Opracowanie zgodne z aktualną podstawą programową.
15% rabatu
17,00
20,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tabliczka mnożenia dla klas 1-3 (wyd. 2017)
Tabliczka mnożenia dla klas 1-3 „Tabliczka mnożenia dla klas 1–3” to ciekawie opracowany zbiór zadań dla dzieci zaczynających przygodę z mnożeniem i dzieleniem. Główne zalety książki to: - stopniowe wprowadzanie materiału z wyraźnym zaznaczeniem, czego dziecko się uczy, - strony powtórzeniowe i utrwalające po każdym etapie, - klucz odpowiedzi, który umożliwia samodzielną pracę, - praktyczne zadania nawiązujące do codziennych sytuacji i tematów interesujących dla dzieci, - zabawy z matematyką i rozwijanie myślenie logicznego. Pamiętajmy! Biegłe mnożenie i dzielenie w zakresie 100 to klucz do sukcesów szkolnych i życiowych.
15% rabatu
8,42
9,90 zł
Dodaj
do koszyka
Szlaczki figlaczki poprawiające skupienie uwagi 7-8 lat
Rysowanie szlaczków to ważna umiejętność prowadząca do kształtnego pisania. Kreśląc linie proste, łamane, łuki i pętelki dziecko powiela i utrwala elementy, z których składają się litery. Ponadto zapamiętuje szczegóły i ich układ. Szlaczki uczą cierpliwości, a wielokrotne, precyzyjne odwzorowywanie wzorów wpływa na doskonalenie spostrzegania, wyrabianie koordynacji wzrokowo- -ruchowej oraz usprawnianie mięśni dłoni. Książka „Szlaczki figlaczki poprawiające skupienie uwagi, pisanie i spostrzeganie” powstała z myślą o uczniach klas I i II szkoły podstawowej. Proponowane wzory nawiązują do kształtu liter, zjawisk zachodzących w przyrodzie oraz ważnych świąt i uroczystości. Kolejność szlaczków sugeruje czas ich wykonania, a tym samym dyscyplinuje i uczy systematyczności. Zadaniem ucznia jest przyjrzenie się wzorowi, poprawienie go po śladzie, następnie po linii przerywanej, a w końcu samodzielne jego odtworzenie. Ponadto uczeń ma miejsce na zaproponowanie swoich szlaczków. W ten sposób jest zmobilizowany do kreatywności i twórczego myślenia.
15% rabatu
5,86
6,90 zł
Dodaj
do koszyka
Szlaczki figlaczki na przekór nudzie 9-10 lat
Rysowanie szlaczków to ważna umiejętność utrwalająca umiejętność kształtnego pisania. Kreśląc linie proste, łamane, łuki i pętelki uczeń powiela i utrwala powtarzające się elementy. Ponadto zapamiętuje szczegóły i ich układ. Szlaczki uczą cierpliwości, a wielokrotne, precyzyjne odwzorowywanie wzorów wpływa na doskonalenie spostrzegania, wyrabianie koordynacji wzrokowo- ruchowej oraz usprawnianie mięśni dłoni. Książka „Szlaczki figlaczki na przekór nudzie” powstała z myślą o starszych uczniach kształcenia zintegrowanego i klas IV. Proponowane wzory nawiązują do zjawisk zachodzących w przyrodzie oraz ważnych świąt i uroczystości. Kolejność szlaczków sugeruje czas ich wykonania, a tym samym dyscyplinuje i uczy systematyczności. Zadaniem ucznia jest przyjrzenie się wzorowi, poprawienie go po śladzie, następnie po linii przerywanej, a w końcu samodzielne jego odtworzenie. Ponadto uczeń ma miejsce na zaproponowanie swoich szlaczków. W ten sposób jest zmobilizowany do kreatywności i twórczego myślenia.
15% rabatu
5,86
6,90 zł
Dodaj
do koszyka
Szlaczki figlaczki na cztery pory roku Klasa 3-4
Rysowanie szlaczków to ważna umiejętność utrwalająca umiejętność kształtnego pisania. Kreśląc linie proste, łamane, łuki i pętelki uczeń powiela i utrwala powtarzające się elementy. Ponadto zapamiętuje szczegóły i ich układ. Szlaczki uczą cierpliwości, a wielokrotne, precyzyjne odwzorowywanie wzorów wpływa na doskonalenie spostrzegania, wyrabianie koordynacji wzrokowo-ruchowej oraz usprawnianie mięśni dłoni. Książka „Szlaczki figlaczki na cztery pory roku” powstała z myślą o starszych uczniach kształcenia zintegrowanego i klas IV. Proponowane wzory ściśle korespondują z czterema porami roku, nawiązują do zjawisk zachodzących w przyrodzie oraz ważnych świąt i uroczystości. Kolejność szlaczków sugeruje czas ich wykonania, a tym samym dyscyplinuje i uczy systematyczności. Zadaniem ucznia jest przyjrzenie się wzorowi, poprawienie go po śladzie, następnie po linii przerywanej, a w końcu samodzielne jego odtworzenie. Ponadto uczeń ma miejsce na zaproponowanie swoich szlaczków. W ten sposób jest zmobilizowany do kreatywności i twórczego myślenia.
15% rabatu
5,86
6,90 zł
Dodaj
do koszyka
Szlaczki figlaczki ułatwiające naukę pisania i spostrzegania 6-7 lat
Rysowanie szlaczków to ważna umiejętność prowadząca do kształtnego pisania. Kreśląc linie proste, łamane, łuki i pętelki dziecko powiela i utrwala elementy, z których składają się litery. Ponadto zapamiętuje szczegóły i ich układ. Szlaczki uczą cierpliwości, a wielokrotne odwzorowywanie wzorów wpływa na usprawnianie mięśni dłoni, a tym samym prowadzi do kształtnego pisania. Książka „Szlaczki figlaczki ułatwiające naukę pisania i spostrzegania” powstała z myślą o najmłodszych uczniach. Liniatura, w której umieszczono szlaczki, jest powiększona, a proponowane wzory nawiązują do kształtu liter. Szlaczki korespondują z kolejnymi miesiącami roku szkolnego, a poprzez to dyscyplinują i uczą systematyczności. Zadaniem ucznia jest przyjrzenie się wzorowi, poprawienie go po śladzie, następnie po linii przerywanej, a w końcu samodzielne jego odtworzenie.
15% rabatu
5,86
6,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ćwicz spostrzegawczość 4
Publikacje Ćwicz spostrzegawczość to zbiory ćwiczeń skierowanych do dzieci w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym, które mają problemy z koncentracją. Rozwiązując zadania, uczniowie dodatkowo ćwiczą i rozwijają pamięć, percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację wzrokowo-przestrzenną i motorykę małą. W książkach wykorzystano kolorowe ilustracje, które mają za zadanie zainteresować dzieci i zachęcić je do ćwiczeń. Na końcu publikacji zamieszczono rozwiązania, dzięki którym uczeń może samodzielnie sprawdzić poprawność swojej odpowiedzi. Książki służą pomocą nauczycielom i terapeutom, mogą z niej korzystać również rodzice.
15% rabatu
14,88
17,50 zł
Dodaj
do koszyka
Ćwicz spostrzegawczość 2
Publikacje Ćwicz spostrzegawczość to zbiory ćwiczeń skierowanych do dzieci w wieku szkolnym i wczesnoszkolnym, które mają problemy z koncentracją. Rozwiązując zadania, uczniowie dodatkowo ćwiczą i rozwijają pamięć, percepcję wzrokową, koordynację wzrokowo-ruchową, orientację wzrokowo-przestrzenną i motorykę małą. W książkach wykorzystano kolorowe ilustracje, które mają za zadanie zainteresować dzieci i zachęcić je do ćwiczeń. Na końcu publikacji zamieszczono rozwiązania, dzięki którym uczeń może samodzielnie sprawdzić poprawność swojej odpowiedzi. Książki służą pomocą nauczycielom i terapeutom, mogą z niej korzystać również rodzice.
15% rabatu
14,88
17,50 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka