Ewa Waliczek

Okładka książki Wyzwania współczesnego zarządzania
Pojęcie marketingu ewoluuje z upływem lat. Pojawiają się coraz to nowe pojęcia i techniki. Marketing przemysłowy jest jeszcze w Polsce dziedziną mało popularną, w wększości publikacji dotyczących marketingu akcentuje się sfery i formy dział
7% rabatu
64,20
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Handel i jego rozkwit po roku 1989
Niniejsze opracowanie teoretycznie analizuje losy polskiego handlu i jego rozwoju od początku lat 90. W roku 1990 rozpoczął się proces związany z dobrobytem w polskim handlu. To wtedy do Polski zaczęły napływać produkty, które nie były dost
7% rabatu
64,20
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...
Monografia wskazuje na tajniki marketingowe wymagane w oczach konsumentów oraz szczegółowo porusza tematykę aktywności polskich cyfrowych liderów opinii na youtube w zakresie komunikacji marketingowej wskazując na ich wartość reklamową.
22% rabatu
61,19
78,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj