Dziś w ofercie 119 880 pozycji
Story Cubes: Fantazje
Story Cubes: Fantazje
Autor: Rory O'Connor
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieści. Oto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Story Cubes: Fantazje są zestawem w którym odnajdziemy dodatki 3 kostkowe: Baśnie, Mity i Średniowiecze. Posiadają 54 ikonki opisujące większość najważniejszych słów związanych z popularnymi baśniami, grecką i rzymską mitologią oraz średniowieczem i etosem rycerskim. Na czym to polega? Rzuć wszystkimi dziewięcioma kostkami. Rozpocznij swoje opowiadanie od "Dawno, dawno temu" lub jeśli wolisz "Pewnego razu". Następnie opowiedz historię w oparciu o dziewięć obrazów, które wypadły na kostkach. Zacznij od dowolnego z nich, najlepiej od tego, który jako pierwszy przykuł Twoją uwagę. Nie ma złych odpowiedzi, jedyne co cię ogranicza, to Twoja własna wyobraźnia. Obudź ją w sobie i daj się jej ponieść, a fantastyczne opowieści same zrodzą się w Twojej głowie!
22% rabatu
35,06
44,95 zł
Dodaj
do koszyka
Seria Gipf: LYNGK
Seria Gipf: LYNGK
Autor: Kris Burm
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Finalne stadium projektu Gipf! Początkowo projekt GIPF miał obejmować 6 gier. Jednak w pewnym momencie powstał siódmy tytuł - LYNGK, który jest swoistą syntezą wszystkich części. Gra GIPF stanowi więc epicentrum projektu, podczas gdy LYNGK jest jego ramowym podsumowaniem. Zasady LYNGK powstały z połączenia elementów mechaniki wszystkich wcześniejszych części. W grze LYNGK występują piony w 6 kolorach, przy czym każdy stanowi odwołanie do jednej z gier projektu. Pięć kolorów to kolory aktywne, podczas gdy szósty - granitowy - zastępuje dowolny inny kolor. Na początku gry piony wszystkich 5 kolorów są neutralne i należą do obu graczy. W trakcie rozgrywki każdy gracz może przejąć kontrolę nad 2 kolorami. Gdy tak się stanie, gracz nie może już poruszać pionami przeciwnika. Celem gry jest budowa stosów złożonych z 5 pionów różnych kolorów. Gra kończy się, gdy gracze wykonają ostatni możliwy ruch. Zwycięzcą zostaje gracz, który na koniec gry posiada więcej stosów.
22% rabatu
85,76
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Seria Gipf: PUNCT
Seria Gipf: PUNCT
Autor: Kris Burm
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Natchniona gra logiczna, piąta z serii. Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu. To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia. Na czym to polega? Celem gracza jest połączenie 2 przeciwnych stron planszy poprzez utworzenie nieprzerwanego ciągu sąsiadujących ze sobą pól w swoim kolorze. Każdy z graczy dysponuje zestawem 18 pionów: 6 prostych, 6 zgiętych i 6 trójkątnych. Na każdym pionie znajdują się 3 kropki, z których jedna jest inaczej zabarwiona. Wyróżniająca się kropka jest kropką główną i nazywana jest PÜNCTEM piona. Pozostałe 2 kropki to tzw. małe kropki. W swojej turze gracz ma 2 możliwości - albo wprowadza nowy pion na planszę, albo porusza pion znajdujący się już na planszy. Wybierając ruch piona, gracz ponownie ma 2 możliwości - albo przesuwa pion na inne pole planszy, albo wskakuje nim na inne piony. Gra kończy się, gdy któryś z graczy połączy 2 przeciwne strony planszy. Gracz, który dokona tego jako pierwszy, wygrywa.
22% rabatu
85,76
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Seria Gipf: ZERTZ
Seria Gipf: ZERTZ
Autor: Kris Burm
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Nietuzinkowa gra logiczna, trzecia z serii. Dziwne… Plansza, która staje się coraz mniejsza, a dwóch graczy gra tymi samymi elementami… Przez jakiś czas będziesz musiał się na pewno do tego przyzwyczajać. Ale gdy już Ci się uda, odkryjesz, że istnieje wiele sposobów na kontrolowanie przebiegu gry. Zagraj właściwy element we właściwym miejscu i o właściwym czasie - a będziesz prowadzić w tym tańcu! By zdobyć kule należy przeskoczyć jedną kulą nad inną (tak jak w warcabach). Brzmi to dość prosto, ale należy pamiętać, że obaj gracze używają tych samych kul, a plansza pomniejsza się z każdym ruchem. Tak więc, gracze nieustannie zmierzają do sytuacji, gdzie każdy ruch jest tym decydującym, jednym... Gdy zastawisz pułapkę na przeciwnika w złej chwili, możesz znaleźć się w potrzasku zamiast niego. Tutaj, jak w żadnej innej grze znakomicie sprawdza się stare przysłowie: Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada. Graj więc rozważnie! W 2000 roku MENSA uznała ZERTZ za najlepsza grę umysłową, a w 2001 roku GAMES Magazine nadał jej tytuł najlepszej abstrakcyjnej gry strategicznej.
20% rabatu
87,96
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Seria Gipf: DVONN
Seria Gipf: DVONN
Autor: Kris Burm
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Doskonała gra logiczna, czwarta z serii. Buduj stosy z pionów, przejmuj kontrolę nad pionami przeciwnika i przede wszystkim utrzymuj połączenie z czerwonymi pionami DVONN. Dlaczego? Ponieważ jeśli Ci się nie uda, kilka z Twoich pionów może nagle zniknąć z planszy. Pilnuj więc przeciwnika, ale nie zapomnij też o skrupulatnym planowaniu swoich poczynań, abyś nie musiał wykonać ruchu, którego pożałujesz. Bo wtedy sprawy mogą przyjąć naprawdę niekorzystny obrót…
22% rabatu
85,76
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Choco renewed
Choco renewed
Wydawca: Tactic
wysyłka: 48h
Gra ćwicząca pamięć, dla najmłodszych. Decydujesz o tym, jaką czekoladkę należy podnieść. Jeśli obrazki na kostce i wybranej czekoladce są identyczne, czekoladka jest twoja. Musisz jednak uważać, aby głodny czekoladowy robak nie zjadł wszystkich czekoladek. Gra na tyle łatwa, że bez trudu opanują ją najmłodsze dzieci, ale wciągająca także i te starsze. Gra dla 2-4 graczy Wiek 3+.
27% rabatu
43,44
59,50 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Święty do pary. Karmelitańskie memory
Gra pamięciowa Święty do pary przeznaczona jest dla 2 do 6 graczy, w wieku od 4 do 99 lat. Czas jej trwania wynosi ok. 30 minut. Celem gry jest zdobycie jak największej ilości par kartoników o tym samym wzorze. Pudełko z grą zawiera 24 pary kartoników z karmelitańskimi Świętymi oraz instrukcję.
22% rabatu
23,32
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Sherlock
Sherlock
Autor: Hope S. Hwang
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Kochasz rozwiązywać zagadki? Wierzysz w moc dedukcji i potęgę rozumu? W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków. Rozwiązywanie kryminalnej zagadki to wspaniała intelektualna uczta dla każdego detektywa. Liczba graczy: 2-4 Wiek: 10+
30% rabatu
27,99
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Memory. Ptaki Polski
Ptaki Polski. Memory. Kolorowa Edukacja. 48 elementów. Ptaki Polski to memory ułożone przez przyrodników z Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego. Gracz dzięki specjalnie dobranym zdjęciom pozna różne gatunkowi ptaków występujące w Polsce. Dzięki niej gracz polska przyrodę.
22% rabatu
23,39
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Zaczarowany świat Trolli
Zaczarowany świat Trolli
Wydawca: Jawa
wysyłka: 48h
Gra strategiczna dla 2-4 graczy w wieku 5+ lat. Na pięciu planszach znajdują się drogi, które prowadzą w tajemnicze miejsca. Nie zawsze krótsza droga prowadzi szybciej do celu. Każdy sam decyduje, którą drogę wybierze. Na oznaczonych polach gracze losują karty z Dobrą Mocą - pole żółte, lub z Mocą Złą – pola fioletowe, lub kartę SMOK – pole czerwone. Wykorzystane Karty odkładamy na spód odpowiedniego stosu. Wygrywa graczy, który zbierze najwięcej Dobrej Mocy.
22% rabatu
20,75
26,60 zł
Dodaj
do koszyka
Tzaar
Tzaar
Autor: Kris Burm
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Tzaar jest grą o dokonywaniu wyborów. Obaj gracze mają do dyspozycji trzydzieści pionków, podzielonych na trzy rodzaje: sześciu Tzaarów, dziewięć Tzarr, piętnastu Tottów. Wszystkie rodzaje tworzą razem trójcę i nie są w stanie istnieć bez siebie nawzajem. Cel rozgrywki polega na tym, by albo pozbawić przeciwnika jednego z trzech rodzajów pionków, albo też postawić go w sytuacji, w której nie będzie w stanie pojmać naszych. Podczas każdej tury gracze muszą zadać sobie jedno bardzo ważne pytanie: Czy powinienem wzmocnić swe siły, czy raczej osłabić przeciwnika?. Albo pojmiesz jeden z pionków przeciwnika - tym samym go osłabiając - albo też wskoczysz na jeden z własnych pionków - wzmacniając własne siły. Jeśli zbyt często będziesz decydować się na wskakiwanie na własne pionki, to Twój przeciwnik pozostanie ze zbyt dużą ilością pionków na planszy. Z drugiej strony, jeśli zbyt często będziesz próbował pojmać jego pionki, pod koniec gry Twoje jednostki mogą okazać się nie dość silne. Cóż więc robić? Decyzja należy do Ciebie! Tzaar to gra ciesząca się sporą renomą na całym świecie, o czym świadczy długa lista wyróżnień i nominacji: zwycięzca - 2009 Games Magazine Game of the Year, nominacja - 2009 As Or - Jeu de Année, rekomendacja - 2008 Spiel des Jahres, nominacja - 2008 Nederlandse Spellenprijs, nagroda - 2008 International Gamers Award - General Strategy: Two-players, nominacja - 2008 Golden Geek Best 2-Player Board Game.
22% rabatu
85,76
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Dzieci kontra rodzice. W spożywczym
Ulubiona zabawa dzieci, gra ćwiczy pamięć oraz zdolność skupienia uwagi. W grze znajdziecie 24 estetyczne elementy, specjalnie przygotowane dla maluchów. wiek graczy 4+
15% rabatu
15,29
17,99 zł
Dodaj
do koszyka
Dzieci kontra rodzice. Zwierzaki
Ulubiona zabawa dzieci, gra ćwiczy pamięć oraz zdolność skupienia uwagi. W grze znajdziecie 24 estetyczne elementy, specjalnie przygotowane dla maluchów. wiek graczy 3+
15% rabatu
15,29
17,99 zł
Dodaj
do koszyka
Top Trumps Match Avengers
Top Trumps Match Avengers
Autor: Avengers
Wydawca: Winning Moves
wysyłka: 48h
Celem gry jest ułożenie 5 bohaterów w jednym rzędzie (poziomo, pionowo lub na ukos). Do wyboru masz aż 15 postaci dobrze wszystkim znanych bohaterów Avengers, takich jak Iron Man, Hulk, czy Thor. Powróć do bajecznego świata Avengers i jego postaci!Liczba graczy: 2Czas gry: 15 min
31% rabatu
72,89
105,64 zł
Dodaj
do koszyka
Dzień i noc. Smart
Dzień i noc. Smart
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Co to za kształt? Jakiego jest koloru? Niebieski czy zielony? Jak go prawidłowo ustawić? Dzień i Noc to gra, w której dzieci układają kolorowe drewniane klocki w taki sposób, aby odzwierciedlić obrazek w wybranym zadaniu. Zadania dzienne stopniowo przygotowują dziecko do bardziej skomplikowanych zadań nocnych, w których widzimy tylko zarys elementów. Wiek graczy: 3+ Liczba graczy: 1
30% rabatu
90,99
129,99 zł
Dodaj
do koszyka
Mądry zamek. Smart
Mądry zamek. Smart
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Za siedmioma górami, za siedmioma lasami… czas zbudować zamek! Mądry Zamek wprowadza w bajkowy świat, w którym dzieci rozwijają koncentrację, spostrzegawczość oraz wyobraźnię przestrzenną. Atrakcyjna i kolorowa grafika sprawia, że układanie klocków staje się jeszcze ciekawsze. Niezliczona ilość możliwości stworzenia własnego zamku to pewność, że zabawa szybko się nie znudzi. Wiek graczy: 3+ Liczba graczy: 1
30% rabatu
90,99
129,99 zł
Dodaj
do koszyka
Króliczek. Smart
Króliczek. Smart
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Czy Króliczek patrzy przez dziurkę czy przez otworek w kształcie gwiazdki? Na jakim klocku stoi? Czerwonym czy niebieskim? Trójwymiarowa układanka KRÓLICZEK rozwija spostrzegawczość i wyobraźnię przestrzenną. To idealne połączenie edukacji i zabawy zawarte w 3 drewnianych klockach i ujmującym króliczku. Wiek graczy: 2-5 Liczba graczy: 1
30% rabatu
90,99
129,99 zł
Dodaj
do koszyka
Gra pamięciowa - Rozpoznaj wagę
Zadaniem dziecka jest odnalezienie dwóch klocków o identycznej wadze. Dodatkowym ułatwieniem są odważniki o różnych kolorach - na klockach o takiej samej wadze odważniki maja ten sam kolor. Zabawka rozwija percepcję dotyczącą wagi oraz ćwiczy jego pamięć. Wymiary produktu:11,5 x 13 x 15 cm Wymiar jednego klocka: 7 x 7 x 7 cm.
25% rabatu
75,74
100,99 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Samotnik
Gra - Samotnik
Wydawca: Goki
wysyłka: 48h
Celem gry jest pozostawienie na planszy jak najmniejszej liczby pionków. Gra kończy się gdy na planszy pozostanie tylko jeden pionek. Zasady gry: • Na 33 polach rozmieszczonych na planie krzyża umieszczamy 32 pionki (tylko jedno pole powinno pozostać puste). • Pionek może przeskoczyć przez sąsiedni tylko wtedy, gdy za pionkiem przeskakiwanym jest wolne miejsce. Po takim ruchu pionek przeskakiwany zostaje usunięte z planszy. • Nie można wykonywać żadnych innych ruchów (przesuwanie pionka na sąsiednie pola, bicie po skosie, przeskakiwanie więcej niż jednego pionka w jednym ruchu). • Gra dobiega końca, gdy na planszy pozostanie tylko jeden pionek.
25% rabatu
48,75
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Cztery w rzędzie małpki
Cztery w rzędzie (4 in a row) to pasjonująca gra logiczna dla 2 osób. Wykorzystaj umiejętność strategicznego myślenia i spryt, aby zablokować przeciwnika!Produkt dopuszczony do obrotu w UE zgodnie z posiadanym certyfikatem CE oraz zgodnością z normą EN-71.
20% rabatu
74,40
93,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka