Dziś w ofercie 119 881 pozycji
Polska Luxtorpeda
Polska Luxtorpeda
Autor: Knizia Reiner
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
Gra rodzinna szybka jak lokomotywa! Gracze wykładają kolejne karty z różnych kategorii (np. Polskie zwierzęta, Pojazdy, Krajobrazy czy Sławni Polacy) i muszą zapamiętać ich położenie na stole. Cały czas pojawiają się nowe karty, a niektóre są zabierane, więc łatwo się pomylić, co wywołuje wiele emocji i salwy śmiechu. W grze występują różne obiekty, postacie i wydarzenia nawiązujące do polskiej kultury i historii. Jednak żeby wygrać, nie trzeba ich znać, tutaj liczą się dobra pamięć i refleks. Jest to jedna z najlepszych gier imprezowych, przy której świetnie będą bawić się młodsi i starsi gracze. Pudełko zawiera wersję podstawową, w którą mogą grać nawet pięcioletnie dzieci oraz rozszerzenia dla starszych lub bardziej doświadczonych graczy.
32% rabatu
34,14
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wesołe Krówki
Wesołe Krówki
Autor: Kuraki Mura
Wydawca: Portal Games
wysyłka: 24h
Poznajcie Wesołe Krówki – planszówkę, którą pokochały tysiące graczy na całym świecie! W Wesołych Krówkach wcielicie się w farmerów, starających się zarobić jak najwięcej na swojej trzodzie. Każdy z graczy posiada niewielką, rodzinną farmę – sprawcie, żeby to właśnie wasze osiągnęły największe zyski. Zgodnie z tytułem – wszystko tu kręci się wokół krów. Kupujcie krowy, hodujcie krowy, rozmnażajcie krowy. Zbierajcie fundusze, wydawajcie je na sprzęt – dbajcie by wasze stada stale rosły. Aha, i nie zapomnijcie o szczepieniu inwentarza! Na pierwszy rzut oka Wesołe Krówki mogą wyglądać jak typowa gra imprezowa lub rozrywka dla dzieci. To częściowo prawda: zasady są łatwe do opanowania, kolorowa szata graficzna od razu przyciąga wzrok, a sama rozgrywka daje dużo radochy. Bardzo szybko odkryjecie jednak, że aby wygrać będziecie musieli obmyślić porządną strategię i gruntownie przemyśleć każdą decyzję. Wesołe Krówki świetnie sprawdzą się jako pierwsza „poważniejsza” planszówka. Na początku każdej tury odwraca się kolejną kartę Pory Roku. Zawarte na niej liczby i symbole określają ile razy dana akcja może być wykonana w tej rundzie. Następnie gracze, przy pomocy zakrytych kartoników, decydują, jakie działanie chcą podjąć. Czy to pora karmienia? A może przyszedł czas na rozmnożenie trzody? Czy trzeba dokupić nowy sprzęt (szczepionki, suplementy diety, amulety życia), pole albo kolejne krowy? Lub wprost przeciwnie – pozbyć się nadmiaru żywego inwentarza? Jeśli więcej niż jeden gracz wybierze daną czynność, ilość akcji dzielona jest między nich. Na kartach Pór Roku znajdują się też zasady specjalne (np. przyznające dodatkowe krowy). Gdy wszystkie karty się wyczerpią, następuje koniec rozgrywki i wszyscy liczą swoje zyski – najbogatszy farmer wygrywa. Wesołe Krówki to wspaniała rozrywka dla graczy w każdym wieku!
32% rabatu
92,35
135,00 zł
Dodaj
do koszyka
Skull
Skull
Autor: Harvé Marly
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Lubisz ryzyko, blef i pokerowe zagrywki? Masz mocne nerwy? Jeśli tak, to SKULL jest grą dla Ciebie. Wygraj dwie licytacje, odkrywając symbole kwiatów. Uważaj! Inni gracze czekają na Twoją pomyłkę. Gdzieś ukryli czaszkę, na którą możesz się natknąć. Gra SKULL podbiła już serca tysięcy fanów gier planszowych, a w rodzimej Francji została uznana za Grę Roku. wiek: 10+ liczba graczy: 3-6
30% rabatu
27,99
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Dzieci kontra Rodzice. Polskie zwyczaje
Co robimy w Prima Aprilis? Czy podkowa przynosi szczęście? Wiele zabawnych pytań rozbawi Was oraz przypomni o polskich świętach i najciekawszych zwyczajach. Dzieci rywalizują z rodzicami. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców. Zawartość: 156 haseł, 54 karty do gry, 2 karty pułapki, instrukcja.
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Kalambury obrazkowe
Kalambury obrazkowe
Wydawca: Alexander
wysyłka: 48h
Gra kalambury, w której hasła przedstawione zostały za pomocą obrazków, aby zachęcić do zabawy także dzieci, które nie umieją jeszcze czytać. Hasła „obrazki” przedstawiają przedmioty, osoby, zwierzęta, czynności. Prezentacja haseł może nastąpić za pomocą gestów lub opisu słownego w zależności od pola zajętego na planszy.
27% rabatu
31,35
42,95 zł
Dodaj
do koszyka
Kontrast
Kontrast
Wydawca: Hobbity.eu
wysyłka: 48h
Kontrast to gra, w której nie ma złych odpowiedzi. Graj strategicznie obserwując symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt ... W grze KONTRAST nie ma złych odpowiedzi lecz tylko ta odpowiedź przyniesie Ci punkt, która zostanie wybrana przez większość graczy! Jak grać? Rozdaj każdemu z graczy po 6 kart SYMBOLI. Każdy z Was ma 12 różnych symboli. Każdy gracz bez podglądania tasuje swoje karty SYMBOLI i kładzie 2 z nich odkryte przed sobą. Potasowane karty obrazków należy położyć na środku stołu. Każdy gracz musi wybrać spośród 8 symboli w ręku ten, który jego zdaniem najlepiej pasuje do obrazka znajdującego się na środku stołu. Każdy gracz kładzie wybraną przez siebie kartę symbolu zakrytą tak, aby wybrany symbol znajdował się bliżej obrazka. Gracze równocześnie odwracają swoje karty, pokazując wybrany przez siebie symbol. Tylko symbol wybrany przez WIĘKSZOŚĆ przynosi 1 punkt! Każdy gracz, który wybrał wygrywający symbol otrzymuje 1 kartę OBRAZKA z góry talii, oznaczając w ten sposób zdobyty punkt. Każdy gracz przesuwa zagraną kartę SYMBOLI na prawą stronę 2 kart, które znajdują się przed nim, a następnie dobiera do ręki kartę SYMBOLI leżącą po lewej stronie tych kart. Od razu rozpoczyna się nowa tura z nowym obrazkiem widocznym na górze talii. Graj strategicznie obserwując symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt ... Zawartość pudełka: 148 obrazków 6 kart z 12 symbolami Instrukcja
25% rabatu
44,99
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Założysz się? Party
Założysz się? Party
Wydawca: Tactic
wysyłka: 48h
ŚWIETNA ZABAWA W OBSTAWIANIE WYZWAŃ. Edycja imprezowa wprowadza jeszcze śmieszniejsze zadania i pytania. Jakie? Przekonasz się, grając w Założysz się? Party •• Osoba, która zakończy grę z największą kwotą, wygrywa! •• Wiele zabawnych sytuacji - gwarantowane! •• Obstawianie sprawia, że gra jest naprawdę ekscytująca! Zawartość: Plansza do gry, 288 kart zadań (188 kart z zadaniami aktorskimi, 50 kart z zadaniami umysłowymi, 50 kart z zadaniami zręcznościowymi), 12 kart TAK/NIE, Plik banknotów do gry, 6 pionków, 36 znaczników, 1 kostka, 3 klepsydry
27% rabatu
77,31
105,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ego Love TREFL
Ego Love TREFL
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Sprawdź, jak dobrze znasz swoją drugą połówkę! Popularna gra towarzyska w nowej odsłonie. Wylosuj kartę z jednym z 330 pytań dotyczących relacji damsko-męskich i wybierz odpowiedź, która najbardziej Ciebie dotyczy. Zadaniem pozostałych graczy jest próba odgadnięcia Twojego wyboru. Gracz, który najlepiej rozpracuje intymne sekrety swoich przeciwników zostaje zwycięzcą. EGO Love to gra, która nie tylko zapewni udaną rozrywkę, ale pozwoli też w niezobowiązujący sposób porozmawiać o dyskretnych stronach życia. Zawartość: W każdym pudełku znajduje się 165 dwustronnych kart z pytaniami w poręcznym pudełku, 15 dużych żetonów do oznaczania odpowiedzi, 10 małych żetonów w kształcie serca, 5 pionków w kształcie serca, plansza oraz oczywiście szczegółowa instrukcja. Gra Ego przeznaczona jest dla graczy powyżej 16 roku życia. Wiek graczy: 16+ Livzba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 15-20 minut
31% rabatu
62,09
89,99 zł
Dodaj
do koszyka
Ego Family TREFL
Ego Family TREFL
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Ego to wspaniała gra towarzyska, która z pewnością stanie się atrakcją niejednej imprezy. Zabawa polega na trafnym odpowiadaniu na niebanalne pytania. Jak dobrze znasz swoich współtowarzyszy? Jeśli wykażesz się największą wiedzą - wygrasz. Co znajdziesz w pudełku: W każdym pudełku znajduje się 220 dwustronnych kart z pytaniami, 18 żetonów do oznaczania odpowiedzi, 120 małych żetonów, plansza oraz oczywiście szczegółowa instrukcja. Gra Ego przeznaczona jest dla graczy powyżej 8 roku życia.
31% rabatu
62,09
89,99 zł
Dodaj
do koszyka
Podaj dalej! REBEL
Podaj dalej! REBEL
Autor: -
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Wielokrotnie nagradzana gra Podaj dalej! zapewni Twojej rodzinie i przyjaciołom świetną rozrywkę i niezapomniane chwile niepowstrzymanego śmiechu. Narysuj to co widzisz i odgadnij to co widziałeś, a następnie podziwiaj nieprzewidywalny efekt ciągu skojarzeń wszystkich uczestników zabawy. Podaj dalej! to rysowany głuchy telefon, jeśli pierwszy i ostatni obrazek w szkicowniku się zgadzają to znaczy, że gracze prawidłowo odgadywali hasła. Jeśli nie? No cóż - wtedy na pewno do łez rozbawi was ciąg myślowy i prześmieszne rysunki stworzone przez graczy pod presją czasu. W efekcie waszych starań powstanie w każdym szkicowniku ciąg skojarzeń kolejnych osób. W grze występuje klepsydra, która narzuca tempo gry, a dzięki 142 dwustronnym kartom z 12 hasłami na każdej z nich otrzymujemy ponad 1700 haseł! Dla tych pragnących rywalizacji gra oferuje również dwa systemy podliczania punktów. Przy tej grze nie ma czasu na nudę, więc pisaki w dłoń i Podaj dalej! Zawartość pudełka: karty zawierające ponad 1700 słów 8 "zmazywalnych" zeszytów 8 pisaków 8 szmatek do wymazywania klepsydra Liczba graczy: 4 - 8 osób Wiek: od 12 lat Czas gry: ok. 30 minut
20% rabatu
71,96
89,95 zł
Dodaj
do koszyka
10 minut REBEL
10 minut REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
10 minut to gra dedukcji i blefu, w której gracze wcielają się w płatnych zabójców. Zadaniem każdego z nich jest zabicie trzech postaci (celów) i uniknięcie zdemaskowania. W gronie tych postaci mogą być również inni zabójcy (prowadzeni przez pozostałych graczy).Każdy z zabójców posiada przy sobie trzy bronie: nóż, pistolet i karabin snajperski. Każdą z odmiennymi zasadami użycia. Cały trik polega na tym, że zabijając kogoś nie zdradzamy ani w jaki sposób popełniono morderstwo, ani która z postaci zabiła. Musimy tak umiejscowić swojego zabójcę, aby jego czyn rozmył się w tłumie potencjalnych zabójców lub wydedukować, która z postaci jest zabójcą prowadzonym przez innych graczy i wyprzedzając bieg wydarzeń, posłać ją do piachu.10 minut to mało czasu, ale może wydawać się wiecznością, gdy wszyscy Cię obserwują!Na początku rozgrywki każdy z graczy bierze po jednym żetonie płatnego zabójcy. Następnie gracze układają planszę z szesnastu kafelków. Układ kafelków może być dowolny, jedyne o czym należy pamiętać przy układaniu planszy, to by każdy kafelek przylegał przynajmniej jednym bokiem do innego.Następnie na tak przygotowanej planszy w sposób losowy rozmieszane są postacie, po jednej postaci na kafelek. Z kafelków postaci tworzymy stos i każdy z graczy dobiera jeden z nich. Otrzymany kafelek wskazuje postać, która jest płatnym mordercą kierowanym przez danego gracza.Potem każdy z graczy dobiera 3 kolejne kafelki - to jego cele - postacie które musi wyeliminować.Podczas swojej tury gracz może wykonać dwie z trzech dostępnych akcji:przemieścić dowolną postać (dotyczy również policjanta),wyeliminować cel,przeprowadzić dochodzenie postacią policjanta.Podczas akcji ruchu możemy przesunąć dowolną postać na dowolne pole. Odpowiednie przemieszczanie postaci nie tylko ułatwia nam działanie, ale jest także podstawą do blefowania i odciągania uwagi od naszego zabójcy.Głównym zadaniem podczas rozgrywki jest wyeliminowanie trzech wyznaczonych celów - służy do tego druga z dostępnych akcji. Do dyspozycji mam trzy rodzaje broni:nóż - cichy i zabójczy w bezpośrednim starciu,rewolwer - głośny, możemy nim trafić cel na przyległym kafelku,karabin snajperski - głośny, można go użyć tylko na niektórych kafelkach, eliminuje cel w dowolnej odległości, w lini prostej.Broń palna ma duży zasięg, ale robi też sporo hałasu, dlatego nie można jej użyć gdy nasz zabójca znajduje się na kafelku z innymi postaciami.Podczas planowania zabójstwa musimy zająć taką pozycję, by inni gracze nie mogli łatwo rozszyfrować kto dokonał morderstwa, a tym samym łatwo nas namierzyć. Należy mieć się na baczności, bo po każdym udanym wyeliminowaniu postaci na planszy pojawia siępolicjant.Ostatnią akcją jaką możemy wykonać jest przeprowadzenie dochodzenia. Jeśli postać policjanta znajduje się na polu z inną postacią, możemy zapytać dowolnego gracza, czy to jego zabójca. Jeśli trafimy, to jego postać zostaje zatrzymana i usunięta z planszy. W przeciwnym wypadku nic się nie dzieje, marnujemy tylko akcję.Gra kończy się gdy któryś z graczy wyeliminuje wszystkie swoje cele, albo gdy wszyscy płatni zabójcy zostaną złapani lub zamordowani. Gracze podliczają punkty i wygrywa gracz z największą ich ilością.Jak to, tylko 10 minut?Gra 10 minut doskonale łączy ze sobą element blefu i dedukcji. Rozgrywka jest szybka i obfituje w dużo zwrotów akcji, które dostarczają graczom dreszczyku emocji. Przejrzyste zasady i świetny temat, oddany zarówno na klimatycznych ilustracjach, jak i w dopracowanej mechanice, to dodatkowe atuty tytułu! Mimo tego, że gracze eliminują się nawzajem i trup ściele się gęsto, to rozgrywka pozostaje lekką i pełną humoru zabawą.
20% rabatu
63,96
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
Pięć Klanów REBEL
Pięć Klanów REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy.Czy dasz radę wypełnić przepowiednię i przejąć władze nad Sułtanatem Naqala?W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko stąd, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie.Oazy, wioski, targowiska i wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy - członkowie plemion. A to jak, kiedy i gdzie ich przeniesiesz wpływa bezpośrednio na to, czy wygrasz, czy raczej poniesiesz klęskę.Wezyrowie - zbierając ich przed sobą otrzymasz dodatkowe punkty na koniec gry,Starszyzna - również zapewniają punkty, ale pozwalają także przywoływać do pomocy potężnych Dżinów,Kupcy - wracają z powrotem do woreczka zapewniając karty zasobów,Budowniczowie - wracają z powrotem do woreczka zapewniając monety,Zabójcy - wracają z powrotem do woreczka zabijając pionki na planszy lub zgromadzone przez innych graczy.Planując zwycięską strategię nie możesz zapominać o potężnych magicznych istotach - Dżinach. Jeżeli Ty ich nie wykorzystasz, to przeciwnicy z pewnością użyją ich potężnych mocy i doprowadzą do Twojej zguby. Zawsze miej ich na oku, jeżeli rzeczywiście liczysz na przejęcie Sułtanatu.
20% rabatu
167,96
209,95 zł
Dodaj
do koszyka
Powiedz to - gra towarzyska
Powiedz to - gra towarzyska
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Gra zespołowa rozwijająca sprawność aparatu mowy. Powiedz to”; łatwo powiedzieć, trudniej zrobić! Ta gra dostarczy wam mnóstwo śmiechu. Wypowiadaj skomplikowane zdania i poprowadź swoją drużynę do zwycięstwa. Brzmi łatwo? Nie ze specjalnym ustnikiem utrudniającym każdą wypowiedź. Zadaniem podzielonych na drużyny graczy jest poprawne odszyfrowanie tego, co mówi gracz z tej samej drużyny. 200 dwustronnych kart zawiera prawdziwe łamacze języków! Podejmij wyzwanie i Powiedz To! Wiek graczy: 16+ Liczba graczy: 4-5
17% rabatu
93,30
112,41 zł
Dodaj
do koszyka
Blok Ekipa - Szacun na rejonie MDR
ELO Mordy i Wariaty! Księga ulicy mówi jasno- zyskujesz szacun jak idziesz w miasto! Wcielcie się w role bohaterów z Blok Ekipy i dajcie czadu. Negocjujcie, przekupujcie i uważajcie na Rudego. Upychajcie torby po brzegi i walczcie o najlepsze szacuny. Czeka na was gorąca Solaris, melanż na ławce u dzika impreza w Speluno! Lamusy bójcie się, bo kto ziomeczkom z Grochowa podskoczy, ten prędzej czy później.... dostanie w między oczy.Elementy gry:-Plansza- 5 pionków: Spejson, Wojtas, Walo, Cieślak, Straż Miejska-110 kart Towary- 40 kart Wykrywacz lamusów- 18 kart Lamusy- 48 żetonów 1 zły- 30 żetonów 2 zły- 14 żetonów 5 zły- 15 żetonów Melanż- 10 żetonów Solaris- 5 żetonów Speluno Club- Instrukcja
15% rabatu
84,99
99,99 zł
Dodaj
do koszyka
Kalambury Wiejskie Życie/Kangur
Kalambury Wiejskie Życie to wesoła i wciągająca gra. Zabawne hasła zapewnią niezapomnianą rozrywkę. Zwycięży ten, kto ma dobry refleks i bujną wyobraźnię. Pokazuj lub rysuj hasła, niech wygra lepszy!
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
TEMPO! Junior
TEMPO! Junior
Autor: GRANNA
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Tempo Junior to wesoła gra planszowa, w której zadaniem graczy będzie wymyślanie słów pasujących do zadanego tematu. Oprócz doskonałej zabawy nad planszą pomaga rozwijać kreatywne myślenie, wyczucie czasu i wzbogaca słownik najmłodszych graczy. Gra zawiera 4 warianty rozgrywki, dzięki czemu można ją łatwo dopasować do wybranej grupy wiekowej. Wiek graczy: 5-12 Liczba graczy: 2-10
30% rabatu
48,99
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Zombiaki Ameryki REBEL
Zombiaki Ameryki REBEL
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Cześć, Martin z tej strony. W zeszłym roku wraz z rodzicami i siostrą przeżyliśmy odjechaną przygodę. Straciliśmy po drodze kilku przyjaciół, ale udało nam się też nawiązać parę nowych znajomości. Świat się kończy, ale przynajmniej możemy żyć pod chmurką. Nie ma szkoły, a ja załapałem się na nową fuchę – robię amunicję, żeby mój tata miał czym faszerować zombiaki. Mam masę wolnego czasu i z nudów postanowiłem stworzyć tę grę – opowiada o naszej wyprawie. Mam nadzieję, że się Wam spodoba - Martin Zombiaki Ameryki to polskie wydanie gry autorstwa Martina Wallace'a. Stylistyka gry została przygotowana tak, jakby to kilkunastoletni chłopiec, znajdując podczas tułaczki po Stanach Zjednoczonych pudełko z grą, przerobił je wykorzystując różne znalezione podczas podróży elementy, poprawiając je markerem, za ilustracje wykorzystując zrobione przez siebie zdjęcia, a za żetony i znaczniki - kapsle i zużyte karty kredytowe. Zombiaki Ameryki to wyprawa samochodowa rodem z horroru. Jedziecie z Chicago do Los Angeles uciekając przed zarazą zombie w USA. Będziecie musieli wykazać się nie lada zaradnością, aby pokonać swoich przeciwników i przetrwać tę podróż! Aby mieć szansę na zwycięstwo, przynajmniej jeden z grupy ocalałych danego gracza musi dotrzeć do Zachodniego Wybrzeża. Gdy więcej graczy doprowadzi swoich ocalałych do Los Angeles, wygrywa ten z nich, który na koniec gry odwiedzi najbardziej czadowe lokacje.
22% rabatu
116,96
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Małpiszony REBEL
Małpiszony REBEL
Autor: Sentis Julien
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Nie jest chyba dla nikogo tajemnicą to, czym zajmują się wszystkie małpy, gdy tylko mają wolną chwilę? Małpowaniem! Radosne harce i figle przeplatane są wzajemnym odwzorowywaniem swoich ruchów. A czy Ty potrafisz naśladować innych, w dodatku robiąc to tak, aby nikt nie poznał, że to właśnie Ty małpujesz? A może charakteryzujesz się wyjątkowo wprawnym okiem oraz przenikliwym spojrzeniem, dzięki któremu będziesz w stanie szybko i trafnie ocenić, kto w Twoim gronie jest odtwórcą, który powiela działania innych? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, z pewnością świetnie Ci pójdzie w tej przezabawnej grze imprezowej! Małpiszony to szybka i przyjemna gra towarzyska, w którą bawić się może od 4 do aż 8 osób, przy czym decydując się na rozgrywkę w wariancie drużynowym bez żadnego problemu liczba graczy może być jeszcze większa. Podczas zabawy wszyscy gracze otrzymują karty z zadaniami pochodzące z jednego zestawu, a następnie za pomocą dwóch kostek losuje się, która z czynności na karcie ma być wykonywana przez uczestników. Jedna losowa osoba (lub dwie przy większej ilości graczy) otrzymuje jednak zamiast tego kartę małpowania - posiadając ją nie wie ona, jaką czynność trzeba wykonać! "Małpa" musi bacznie obserwować innych graczy i jak najlepiej odwzorować ich zachowania, tak, aby nikt nie zorientował się, że naśladuje innych. Na koniec rundy wszyscy gracze jednocześnie starają się wskazać osobę, która ich zdaniem jest małpą - trafna ocena sytuacji i wskazanie właściwego gracza przynosi punkty. Z kolei gracz będący "małpą" punktuje za każdą osobę, którą udało się oszukać zdolnością udawania i przez to wskazała ona na niewłaściwego uczestnika gry. Podczas zabawy w Małpiszony gracze wykonywać będą przeróżne aktywności. Komiczne ruchy i czynności, śpiewanie, nietypowy sposób mówienia... to tylko kilka z naprawdę nietypowych zadań, które w połączeniu z presją związaną z naśladownictwem i szybkim czasem rozgrywki sprawiają, że będziecie się świetnie bawić. Ta lekka i przyjemna gra, znakomicie nadaje się na spotkania towarzyskie w większym gronie. Ponad 200 różnorodnych zadań sprawia, że gra nie nudzi się nawet po wielu partiach. Dlatego jeśli macie dobre oko, uwielbiacie się wygłupiać, a przede wszystkim pragniecie zabawy pełnej humoru - zapraszamy do naśladowania!
21% rabatu
31,56
39,95 zł
Dodaj
do koszyka
Ekspedycja REBEL
Ekspedycja REBEL
Autor: Rubbo Anthony
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Odkrywaj dziewicze lądy i podejmuj ryzykowne decyzje, by okryć się chwałą i splendorem należnym najlepszemu odkrywcy na świecie! W Ekspedycji każdemu z was przyjdzie pokierować działaniami trojga żądnych przygód poszukiwaczy. Będziecie przemierzać dżungle, morza i pustynie, zbierać surowce, ekwipunek i dawno zapomniane artefakty. Ekspedycja to familijna gra kościano-przygodowa utrzymana w klimacie przygód Indiany Jonesa i Lary Croft. Lekka, humorystyczna oprawa graficzna tworzy idealny nastrój do przemierzania świata w poszukiwaniu sławy i podejmowania ryzykownych decyzji!
22% rabatu
101,36
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Dzieci kontra rodzice Omnibus
Kto z Was jest prawdziwym omnibusem? :) Dzieci i rodzice rywalizują odpowiadając na wiele ciekawych i podchwytliwych zagadek. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców.
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka