Dziś w ofercie 134 242 pozycji
Bang Old Saloon
Bang Old Saloon
Wydawca: Bard
wysyłka: 48h
W starym saloonie można spotkać przeróżnych gagatków: pyskatych bandytów, tchórzliwych darmozjadów, wodzów Indian czy nawet natrętnego ducha! Jesteś gotowy stawić czoła nowym zabójczym bohaterom i przebiegłym rewolwerowcom? Dodatek Old Saloon zawiera pięć modułów, które można w dowolnej kombinacji łączyć z podstawową wersją gry. Nowe, zabójcze postacie, dodatkowe role, nowe żetony oraz dwie kości Saloon - Pyskatą oraz Tchórzliwą. Bang! Gra kościana Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Bang! Gra kościana. Zawartość pudełka: 2 kostki BANG! Old Saloon 22 karty (8 postaci, 9 kart ról specjalnych, 1 karta roli Ducha Renegata, 1 karta Zjawy, 3 nowe karty pomocy) 7 zetonów Zjawy 1 zeton strzały Wodza Indian 4 zetony kul instrukcja Liczba graczy: 3 - 8 osób Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 15 - 20 minut
24% rabatu
43,24
56,90 zł
Dodaj
do koszyka
Tajniacy Duet. Gra
Fantastyczna dwuosobowa gra dedukcyjna Dwoje tajniaków jest na tajnej misji w zatłoczonym mieście. Każdy z nich zna tożsamość 9 agentów, z którymi drugi tajniak musi nawiązać kontakt. Porozumiewając się za pomocą zaszyfrowanych wiadomości, przemykają pomiędzy płatnymi zabójcami wynajętymi przez ich wroga, by ukończyć misję, nim skończy się czas. Tajniacy: Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei Twój partner daje Ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystacie wszystkie swoje tury, wygrywacie i możecie razem świętować zwycięstwo! Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Jeśli wiecie jak grać w Tajniaków lub Tajniaków: Obrazki to musicie wiedzieć, że główny pomysł jest taki sam, natomiast szczegóły rozgrywki już inne: Karta klucza jest dwustronna, aby obie strony stołu mogły dawać sobie wskazówki na zmianę; W grze pojawiają się znaczniki czasu, które ograniczają liczbę tur; Słowo, które jest zielonym agentem po Twojej stronie klucza, może okazać się kimś zupełnie innym w turach, w których to Ty zgadujesz... Nowy wariant rozgrywki "Mapa Misji" Tajniacy: Duet wprowadzają dobrze znaną zabawę na wyższy poziom. Nasza przygoda rozpoczyna się w Pradze - stolicy Czech. Po tym jak sukcesem zakończy się nasza rozgrywka możemy przystąpić do kolejnych wyzwań jakie daje nam Mapa Misji. Poziom kolejnych misji rośnie wraz postępem na kartach misji poprzez zmniejszanie liczby tur bądź liczby błędów jakie możemy popełnić podczas odgadywania. Gratka dla prawdziwych dedukcyjnych wyjadaczy.
22% rabatu
50,66
64,95 zł
Dodaj
do koszyka
Dobble Zwierzaki
Legendarna imprezowa gra w wersji ze zwierzętami! Ten, ten, no... wielbłąd! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) ) Ale na czym to polega? W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Przykładowa gra: Gąsienica! 1) Przygotowanie do gry Rozdaj wszystkim graczom tyle samo kart (w miarę możliwości), a następnie umieść jedną odkrytą kartę na środku stołu. Każdy z graczy umieszcza przed sobą stos zakrytych kart. 2) Cel gry Być pierwszą osobą, która pozbędzie się wszystkich kart. 3) Jak grać? Na znak każdy z graczy musi znaleźć symbol łączący kartę ze środka stołu z kartą z wierzchu jego stosu. Gracz, który jako pierwszy nazwie wspólny symbol, kładzie swoją kartę obok karty leżącej na środku stołu. „Gąsienica” zaczyna rosnąć! Nowo położona karta staje się wówczas kartą, z którą gracze szukają wspólnego symbolu. W ten sposób powoli formuje się coraz dłuższa „gąsienica”. 4) Jak wygrać? Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich swoich kart. Pozostali gracze kontynuują grę, walcząc o kolejne miejsca. Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem. Czym "Dobble Zwierzaki" różni się od "Dobble"? Wszystkie zwierzęta narysowane są w sposób uwypuklający ich cechy charakterystyczne, dzięki co czyni je prostszymi do nazwania. Dzięki temu nie tylko dorośli, ale i dzieci są w stanie szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać danego zwierzaka.
19% rabatu
48,56
59,95 zł
Dodaj
do koszyka
Empatia ALBI
Empatia ALBI
Wydawca: Albi
wysyłka: 48h
Gra która łączy Wspaniała gra rodzinna, która przeniesie was do krainy marzeń, wyzwoli waszą wyobraźnię, dzięki czemu dowiecie się więcej o sobie nawzajem. Gra pięknie ilustrowana przez uznaną artystkę Marię Brožovą. Zawiera dwa warianty gry. W pierwszym z nich przekazujecie jednemu z graczy upominek – obraz, który waszym zdaniem spodoba się mu najbardziej. Drugi wariant to gra kooperacyjna, która pokaże Wam, jak dobrze znacie siebie nawzajem. Gra od 10 lat. Dla 2-7 graczy. Gra dostosowana do polskiej dystrybucji za pomocą naklejek
24% rabatu
83,59
109,99 zł
Dodaj
do koszyka
Rising 5: Runy Asteros PORTAL
Dawno, dawno temu na odległej planecie Asteros, pradawny Król pojmał niewyobrażalne monstra i uwięził je za Runiczną Bramą, którą zamknął i zapieczętował 4 boskimi Runami. Przez tysiąclecia brama stała niewzruszona. Aż do momentu, gry moc pieczęci osłabła, złe duchy Aetheru uciekły i ponownie zaczęły dręczyć Asteros! Sędziwy mędrzec Orakl zwrócił się o pomoc do Rady Zjednoczonych Planet. W odpowiedzi przydzielono mu najlepszych agentów: Ekho, Hal, Eli i Nova. W ten sposób powstała drużyna o kryptonimie Rising 5 - jedyna nadzieja na ocalenie Asteros. Członkowie Rising 5 uratują świat, jeżeli odnajdą zaginione runy i zapieczętują Bramę. Muszą być jednak czujni, gdyż na tej niegdyś spokojnej planecie czai się wiele niebezpieczeństw... Rising 5 to wykorzystująca aplikację mobilną gra kooperacyjna, łącząca niezwykłą przygodę z elementami dedukcji. Gracze wspólnymi siłami muszą znaleźć zaginione Runy, zanim planeta zostanie pochłonięta przez złe siły. Wyruszcie do walki ze złem, odnajdźcie Runy Asteros i udowodnijcie, że jesteście najlepszymi agentami Rising 5! Zawartość: 1 plansza do gry 1 znacznik Bramy 5 figurek Postaci i podstawki 55 kart Postaci (11 dla każdej Postaci) 7 żetonów run 1 znacznik zaćmienia 14 symboli Astrologicznych, podzielonych na dwa zestawy (A i B) 27 kart Regionów (w tym 6 czarno-białych kart Startowych) 3 karty Reliktów 4 karty Artefaktów 4 kostki Energii 1 kość Walki 5 kart Czerwonego Księżyca 1 instrukcja Liczba graczy 1-5 Wiek 10+
27% rabatu
87,56
119,95 zł
Dodaj
do koszyka
Dzieci kontra Rodzice. Biblia
Gdzie mieszkali Adam i Ewa? Kto zbudował arkę? Dynamiczna gra, w której dzieci rywalizują z rodzicami. Ciekawe pytania przeniosą Was w niezwykły świat Biblii. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców.
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Dzieci kontra Rodzice. Bajki, filmy i seriale
Co tygryski lubią najbardziej? Czym był Hogwart? Czy Gargamel lubi Smerfy? Z jakiego kraju pochodzi Mulan? Zabawne pytania przypomną bajkowy i filmowy świat. Dzieci rywalizują z rodzicami. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców.
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Kraina Snów. Gra
Kraina Snów. Gra
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Nałóż opaskę na oczy i śpij dobrze! Zapadła noc, a Ty smacznie śpisz. To świetna pora na odwiedziny duchów snów, które będą próbować wpłynąć na Twój sen. W miły lub odrobinę złośliwy sposób… Wsłuchaj się w głos wróżek, ale strzeż się chochlików i diablików. Czy o świcie będziesz pamiętać swój sen? W grze Kraina Snów jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pieknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik! Na czym to polega? Rozgrywka w Krainę Snów trwa tyle rund, ilu graczy uczestniczy w grze. Każda runda składa się z 2 faz: nocy i dnia. Każdej nocy jeden z graczy jest śniącym i próbuje odgadnąć elementy występujące w jego śnie na podstawie podpowiedzi pozostałych. Każdego dnia wróżki i śniący otrzymują punkty za każdy element, który śniącemu udało się poprawnie odgadnąć, a śniący, jeśli zapamiętał odgadnięte hasła i opowiedział swój sen, otrzymuje także dodatkowe punkty. Gdy opowiadacie swoje sny, nie wahajcie się dodać im dramatyzmu. Niech Wasze odpowiedzi zainspirują Was do snucia zabawnej, szalonej, groteskowej opowieści… W moim śnie widziałam PSA, który walczył z WAMPIREM o HAMBURGERA, zaś w tle KOGUT grał na BĘBNACH. Gracze będący diablikami próbują zmylić śniącego wypowiadając hasła niepasujące do ilustracji na karcie, lub wręcz celowo kierując jego sny w podobnym, ale mylnym kierunku. Samolot wszak łatwo może się stać śmigłowcem, bo gdy dobre duszki wypowiedziały słowa "lata", "maszyna" i "pilot" to wystarczy tylko dobrze dobrać czwarte słowo, na przykład "wirnik", by sen śniącego odpłynął w zupełnie innym kierunku. Gdy wśród graczy zdarzy się chochlik, to będzie on miał za zadanie sprawić by snów, które śniący odgadł, było tyle samo ile tych przez niego zapomnianych, za co otrzyma punkty - tym więcej im obie wartości będą sobie bliższe. Gra się kończy, gdy każdy z graczy wcieli się raz w śniącego. Każdy z graczy sumuje swoje punkty, pamiętając, aby odjąć po 1 punkcie za każdą karną kartę, którą ma przed sobą. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą. Kraina Snów to prosta, urocza i marzycielska gra towarzyska dla od 4 do 10 graczy.
16% rabatu
109,16
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Dixit 8: Harmonia
Dixit 8: Harmonia
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Dodatek do gry Dixit lub Dixit Odyseja. Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż w celu odzyskania harmonii. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
16% rabatu
67,16
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
Na końcu języka
Na końcu języka
Autor: Innes Andrew
wysyłka: 48h
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! • Stos kart umieść na środku stołu (obrazkiem do dołu). Podczas gry gracze biorą karty ze stosu i kładą przed sobą obrazkiem do góry. • Gdy na kartach dwóch graczy pojawi się taki sam obrazek, dochodzi do pojedynku. Gracze ci muszą jak najszybciej podać hasło pasujące do kategorii wskazanej na karcie przeciwnika! • Zwycięzcą zostaje osoba, która wygrała najwięcej pojedynków. ZDOBYTE NAGRODY Najlepsza Gra Imprezowa (Szwecja, 2016) Najlepsza Gra Imprezowa (Dania, 2014) Nagroda MENSA Select (USA, 2010)
31% rabatu
34,43
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Sen
Sen
wysyłka: 24h
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! • Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. • W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. • Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. • Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy: „Pobudka!” i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków. ZDOBYTA NAGRODA Nagroda MENSA Select (USA)
31% rabatu
34,43
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Kasyno Las Vegas
Gra - Kasyno Las Vegas
Wydawca: Ravensburger
wysyłka: 48h
Witajcie hazardziści! Spróbujcie swojego szczęścia w rzucie kośćmi w roświetlonym świecie Las Vegas. Odwiedźcie różne kasyna i zgarnijcie jak najwięcej pieniędzy. Przewrotna gra w kości w interesującej wersji z najprostszymi zasadami. Zawartość: 40 kości 54 banknoty karta dla rozpoczynającego grę 6 kasyn zasady gry. Liczba graczy 2-5 Wiek 8+
22% rabatu
81,85
104,94 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Milionerzy
Gra - Milionerzy
Wydawca: TM Toys
wysyłka: 48h
Nowa polska edycja gry planszowej, oparta na popularnym na całym świecie teleturnieju. Wszystkie pytania pochodzą z programu telewizyjnego TVN. Odpowiedz poprawnie na 12 pytań i zostań milionerem. Wciel się w rolę zawodnika lub prowadzącego Milionerów i przeżyj pełne napięcia chwile w gronie przyjaciół. Zawartość: plansza do gry 4 ramki na karty Pytanie i Odpowiedź 660 kart Pytanie i Odpowiedź 20 kart Pytanie do publiczności / Telefon do przyjaciela 12 żetonów Kół Ratunkowych 6 pionków 30 czeków 7 kart dodatkowych z ciekawostkami Gra dla 2-4 graczy lub dla drużyn. Wiek 12+
22% rabatu
113,80
145,90 zł
Dodaj
do koszyka
W roku smoka
W roku smoka
Autor: Stefan Feld
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Staw czoła przeciwnościom losu i zapewnij dobrobyt prowincji! Ten kto nie zważa na szczegóły, będzie ślepy na obraz całości. Konfucjusz, 551 - 479 p.n.e. Akcja W Roku Smoka toczy się w roku 1000 n.e. Gracze wcielają się w chińskich szlachciców pragnących zwiększyć dobrobyt i prestiż swoich prowincji. Do pomocy w tym przedsięwzięciu zatrudnią cały szereg dworzan o różnorakich specjalizacjach, od uczonych i mnichów, po wojowników i rzemieślników. Ci wierni poddani użyczą swych umiejętności i spróbują uchronić pana przed katastrofalnymi skutkami złego losu, który miesiąc po miesiącu będzie nawiedzać kraj. Nieważne czy to będzie susza, zaraza, czy inwazja Mongołów. Tylko przezorność i planowanie uratują szlachtę i ich poddanych od zguby. Im lepiej poradzą sobie gracze z niekończoncą się falą nieszczęść, tym więcej punktów będą mieć na koniec rozgrywki. To wydanie W Roku Smoka zawiera dodatki Wielki Mur Chiński oraz Wielkie Wydarzenia.
20% rabatu
119,96
149,95 zł
Dodaj
do koszyka
Small World : Royal Bonus (wersja polska)
W tym mini dodatku do gry Small World będziecie mogli poznać Faunów, Krzaczki i Igorów oraz trzy nowe supermoce - wodne, behemoty i kula ognista. .
20% rabatu
31,96
39,95 zł
Dodaj
do koszyka
Piraci 7 Mórz
Siej postrach na akwenach siedmiu mórz! Plądrowanie, stare mapy, przerażające przerośnięte krakeny (one także lubią rum!), nowe porty i wyspiarze oferujący odprawienie mrocznych rytuałów, ale przedewszystkim przeładowane złotem i towarami statki nieprzyzwoicie bogatych kupców. To wszystko czeka na wyciągnięcie ręki - na Ciebie i Twoich kamratów. 7 mórz jest tak rozległym obszarem, że miejsca na łupieżcze wyprawy starczy dla każdego, ale nie przeszkadza wam to jednak lekko się podszczypywać - czasem statki kolegi po fachu wpadną w wir, którego nie było na mapach, czasem niespodziewany szkwał przewróci kilka z nich lub z niewiadomych przyczyn w ładowni skwaśnieje rum. Ot drobne niewygody w wyścigu o miano najlepszego pirata, mogą jednak zadecydować o zwycięstwie. Pamiętajcie o tym i wypijcie moje zdrowie - mam nadzieję, że moje opowieści przyniosą wam korzyść! - Rudobrody Flick, emerytowany kapitan statku "Huragan łez Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
25% rabatu
74,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Inspektor Tusz
Inspektor Tusz
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
Odgadnij to, czego nie widzisz! „Inspektor Tusz” to wesoła gra imprezowa, w której gracze rysują i odgadują różne hasła. Jednak zdecydowanie różni się od innych gier tego typu dzięki specjalnym okularom. Niektórzy gracze (albo nawet wszyscy) zakładają czerwone okulary, przez które nie widać tuszu na kartce. Aby odgadnąć hasło, gracze muszą śledzić ruch pisaka. Przygotujcie się na dziwne, zaskakujące rysunki i mnóstwo śmiechu! Gra zawiera dwa zestawy kart o różnym poziome trudności. "Inspektor Tusz" to gra imprezowa ze specjalnymi okularami. Rozwija pomysły znane z popularnych kalamburów. Jest grą, w którą może grać każdy. Naukowcy z Kalifornii opracowali nową technologię niewidzialnego pisma. Aby ją przetestować, wezwali do siebie najlepszego specjalistę – INSPEKTORA TUSZA – oraz innych wybitnych znawców atramentu. Po kolei każdy uczestnik eksperymentu bierze pisak z niewidzialnym tuszem i tworzy sekretny rysunek. Pozostali jak najszybciej starają się odszyfrować niewidoczne bohomazy. Nie będzie to jednak takie proste, bo niektórzy gracze (albo nawet wszyscy) będą patrzeć przez specjalne okulary, przez które nie widać, co jest rysowane. Gracze będą musieli uważnie śledzić ruch pisaka i na tej podstawie zgadnąć rozwiązanie. Za dobrze odgadnięte słowa przydzielane są punkty. Uwaga na zakazane słowa! Ich wypowiedzenie powoduje utratę punktów. Wygra gracz, który na koniec będzie mieć najwięcej punktów. (Cała instrukcja gry do pobrania w zakładce Dodatki Liczba graczy: 3-6 Wiek: 8-108 Czas gry: 30 minut
31% rabatu
68,93
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ubongo
Ubongo
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
Światowy hit, gra wydana w 20 językach! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór! Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty!
28% rabatu
79,13
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Ja to kto? Alias
Ja to kto? Alias
Wydawca: Tactic
wysyłka: 48h
Każdy gracz zakłada na głowę opaskę z kartą. Zawodnik rozgrywający rundę wyjaśnia kolejno każdemu, czyj wizerunek przedstawiony jest na jego karcie. Zwycięży ten, kto zajdzie najdalej! •Wszyscy nieustannie zaangażowani są w zabawę! •Mnóstwo śmiechu gwarantowane! •Dynamiczna gra w objaśnianie. Zawartość: 400 kart, 6 opasek na głowę, 6 pionków, plansza i zasady gry. Gra dla 3-6 osób w wieku 12+.
23% rabatu
64,17
83,34 zł
Dodaj
do koszyka
Kim jest Janusz? TREFL
Kim jest Janusz? TREFL
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Kim jest Janusz? Janusz jest świetnym i zrelaksowanym gościem, który umie się odnaleźć w każdej sytuacji. Choć czasem bywa trochę nieporadny, to zawsze wychodzi cało z każdej opresji. "Kim jest Janusz?" to rewelacyjna gra towarzyska, w której rzeczywistych rozmiarów Janusz będzie Waszym najlepszym kumplem! Waszym zadaniem będzie przedstawienie wspólnie z Januszem jak największej liczby haseł w czasie 45 sekund. W rozgrywce będziecie mieli okazję wcielić się między innymi w sportowców, bohaterów znanych filmów i przedstawicieli różnorakich profesji. Zadaniem pozostałych graczy będzie jak najszybsze odgadnięcie tego, co pokazujecie. Gracz bądź drużyna z największą liczbą punktów po 4 rundzie wygrywa grę! A Janusz? Janusz jest zawsze zwycięzcą Zawartość opakowania: Nadmuchiwany Janusz 110 kart, na których znajdziecie 440 różnych zadań! Notes Instrukcja Łatka naprawcza Klepsydra 14+ 3-8 graczy 20-30 minut
34% rabatu
86,43
129,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka