Dziś w ofercie 139 529 pozycji
Trivial Pursuit James Bond
Trivial Pursuit w wersji kieszonkowej zawiera 600 pytań opartych na filmach z przygodami agenta 007. Gra w poręcznej formie nie wymaga planszy i można zabrać ją ze sobą wszędzie. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2+
27% rabatu
59,85
81,98 zł
Dodaj
do koszyka
Monopoly Adventure Time
Edycja klasycznej gry Monopoly dla fanów kreskówki Adventure Time Zawartość: plansza 6 pionków 28 kart aktów własności 32 karty szansy 2 kostki banknoty instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6
29% rabatu
130,85
184,29 zł
Dodaj
do koszyka
Łowcy Kryształów
Łowcy kryształów to strategiczna gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 graczy, którzy prześcigać się będą w wydobywaniu drogocennych kryształów Hexis. Wciel się w rolę górniczego magnata, rekrutuj najemników, wykorzystuj ich umiejętności i zbieraj unikalne artefakty. Nigdy jednak nie pozwól uśpić swojej czujności – konkurencja tylko czeka na okazję, by przekupić Twoich najbardziej zaufanych ludzi i sprzątnąć Ci skarby sprzed nosa! Elementy gry: 78 kart najemników 6 kart Dowodzenia 12 kart Artefaktów 60 żetonów Kryształów 6 totemów Frakcji 1 plansza do gry 1 znacznik Zawalenia Kopalni 1 instrukcja Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 2–4 graczy Długość rozgrywki: 40-50 minut
33% rabatu
73,69
109,99 zł
Dodaj
do koszyka
Głodostwory
Głodostwory
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
Zostań kucharzem w knajpie dla potworów! To dobry biznes, choć klienci są monstrualnie wymagający. Lubią zjeść tłusto i dużo, a im obrzydliwsza potrawa – tym lepsza. Na dodatek nie lubią zbyt długo czekać. Dlatego gdy tylko zamówienie pojawi się w kuchni, wszyscy kucharze muszą się bardzo spieszyć. Tłumaczenie się z opóźnień tłumom głodnych stworów nie jest zabawne (ani bezpieczne)… Głodostwory to zwariowana gra kooperacyjna dla 3-6 osobowej drużyny. Rozgrywka toczy się w szalonym tempie i wywołuje salwy śmiechu! Podaj potworom ich ulubione przekąski, zanim sam staniesz się posiłkiem! :-)
38% rabatu
37,14
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Taboo Po Północy
Taboo Po Północy
Wydawca: Hasbro
wysyłka: 48h
Kultowa gra w wersji dla dorosłych Jest tylko jedno słowo, które chcesz im powiedzieć… i pięć rzeczy, których nie możesz im powiedzieć. Zawartość: 264 karty piszczałka klepsydra notesik na punkty instrukcja Wymaga 2 baterii AA Wiek graczy: 18+
20% rabatu
108,36
135,45 zł
Dodaj
do koszyka
popCOOLturowy QUIZZ
Przekonaj się jak sprawny jest twój umysł! Szalona gra quizzowa z pytaniami z dziedziny popkultury, w której graczy nie tylko muszą wykazać się wiedzą, ale również pewnością siebie. Z każdą odpowiedzią muszą określić jak bardzo są pewni swojego typu. Jeśli trafią – tym więcej punktów otrzymają. Jest to świetna zabawa na każdą imprezę z pytaniami, których połączenie wiecznie wywołuje śmiech wśród grających. Kto był bowiem starszy? Noe, czy też mistrz Yoda? • Proste zasady i 3 mini gry • Rozwija szybkość, zręczność, kreatywność i pamięć • Niska cena z utrzymaniem wysokiej jakości wykonania Elementy gry: 202 karty z pytaniami 24 żetony z odpowiedziami A, B oraz C (w 8 kolorach) 64 żetony obstawiania o wartościach od 1 do 8 (w 8 kolorach) 1 kostka instrukcja
33% rabatu
60,29
89,99 zł
Dodaj
do koszyka
Ryzyk Fizyk
Ryzyk Fizyk
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
Ryzyk Fizyk to najczęściej nagradzana gra imprezowa! Ryzyk Fizyk to jedna z najpopularniejszych gier quizowych na świecie. Zebrano w niej zabawne, ciekawe, niezwykłe pytania z różnych dziedzin. Jednak nie musisz być ekspertem w każdej z nich. Wygrasz, jeśli obstawisz właściwe odpowiedzi i zaryzykujesz w odpowiednim momencie. Ile ważył najcięższy w historii mistrz sumo? Ilu ludzi spacerowało po Księżycu? Ile koni wzięło udział w ekranizacji „Krzyżaków”? Ile jest okien w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie? Jaka jest największa prędkość ssaka? Znasz odpowiedzi na te pytanie? Jeśli tak – wystarczy podać prawidłową liczbę. Jeśli nie – można spróbować zgadnąć. A może zaryzykujesz i postawisz dolary na odpowiedź innego gracza? Atutem planszówki są bardzo proste zasady gry i gwarancja doskonałej rozrywki, niejednokrotnie podczas rozgrywek wzbudzane będą salwy śmiechu przy jednoczesnym treningu szarych komórek. Autorem planszówki jest Dominic Crapuchettes, ilustracje stworzył Jacoby O’Connor. Światowy sukces Ryzyk Fizyk potwierdza ponad 1 milion sprzedanych egzemplarzy od 2005 roku oraz zdobycie ponad 20 nagród i nominacji na całym świecie. Liczba graczy: 4-20 osób Wiek graczy: 10+
38% rabatu
74,34
119,90 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Babciu, dziadku... Jak to wtedy było?
Chcecie poznać opowieści rodzinne, których jeszcze nigdy nie słyszeliście? Zachować je w pamięci? Ciekawią Was rodzinne wspomnienia? Gra, która łączy pokolenia. Czy bliskość jest dla was ważna? Lubicie spędzać wspólnie czas - babcia, dziadek, wnuki i rodzice? Kiedyś ludzie nie siedzieli przed telewizorami, tylko opowiadali sobie historie. Gra zachęca do opowiadania historii, które w innym przypadku mogłyby odejść w zapomnienie. Zawartość: duża plansza karty z retro zdjęciami karty z pytaniami 12 drewnianych figurek. Gra dla 2-12 graczy Wiek 6+
24% rabatu
98,72
129,90 zł
Dodaj
do koszyka
Bang Old Saloon
W starym saloonie można spotkać przeróżnych gagatków: pyskatych bandytów, tchórzliwych darmozjadów, wodzów Indian czy nawet natrętnego ducha! Jesteś gotowy stawić czoła nowym zabójczym bohaterom i przebiegłym rewolwerowcom? Dodatek Old Saloon zawiera pięć modułów, które można w dowolnej kombinacji łączyć z podstawową wersją gry. Nowe, zabójcze postacie, dodatkowe role, nowe żetony oraz dwie kości Saloon - Pyskatą oraz Tchórzliwą. Bang! Gra kościana Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Bang! Gra kościana. Zawartość pudełka: 2 kostki BANG! Old Saloon 22 karty (8 postaci, 9 kart ról specjalnych, 1 karta roli Ducha Renegata, 1 karta Zjawy, 3 nowe karty pomocy) 7 zetonów Zjawy 1 zeton strzały Wodza Indian 4 zetony kul instrukcja Liczba graczy: 3 - 8 osób Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 15 - 20 minut
24% rabatu
43,24
56,90 zł
Dodaj
do koszyka
Tajniacy Duet. Gra
Fantastyczna dwuosobowa gra dedukcyjna Dwoje tajniaków jest na tajnej misji w zatłoczonym mieście. Każdy z nich zna tożsamość 9 agentów, z którymi drugi tajniak musi nawiązać kontakt. Porozumiewając się za pomocą zaszyfrowanych wiadomości, przemykają pomiędzy płatnymi zabójcami wynajętymi przez ich wroga, by ukończyć misję, nim skończy się czas. Tajniacy: Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei Twój partner daje Ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystacie wszystkie swoje tury, wygrywacie i możecie razem świętować zwycięstwo! Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Jeśli wiecie jak grać w Tajniaków lub Tajniaków: Obrazki to musicie wiedzieć, że główny pomysł jest taki sam, natomiast szczegóły rozgrywki już inne: Karta klucza jest dwustronna, aby obie strony stołu mogły dawać sobie wskazówki na zmianę; W grze pojawiają się znaczniki czasu, które ograniczają liczbę tur; Słowo, które jest zielonym agentem po Twojej stronie klucza, może okazać się kimś zupełnie innym w turach, w których to Ty zgadujesz... Nowy wariant rozgrywki "Mapa Misji" Tajniacy: Duet wprowadzają dobrze znaną zabawę na wyższy poziom. Nasza przygoda rozpoczyna się w Pradze - stolicy Czech. Po tym jak sukcesem zakończy się nasza rozgrywka możemy przystąpić do kolejnych wyzwań jakie daje nam Mapa Misji. Poziom kolejnych misji rośnie wraz postępem na kartach misji poprzez zmniejszanie liczby tur bądź liczby błędów jakie możemy popełnić podczas odgadywania. Gratka dla prawdziwych dedukcyjnych wyjadaczy.
25% rabatu
48,70
64,94 zł
Dodaj
do koszyka
Dobble Zwierzaki
Legendarna imprezowa gra w wersji ze zwierzętami! Ten, ten, no... wielbłąd! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) ) Ale na czym to polega? W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Przykładowa gra: Gąsienica! 1) Przygotowanie do gry Rozdaj wszystkim graczom tyle samo kart (w miarę możliwości), a następnie umieść jedną odkrytą kartę na środku stołu. Każdy z graczy umieszcza przed sobą stos zakrytych kart. 2) Cel gry Być pierwszą osobą, która pozbędzie się wszystkich kart. 3) Jak grać? Na znak każdy z graczy musi znaleźć symbol łączący kartę ze środka stołu z kartą z wierzchu jego stosu. Gracz, który jako pierwszy nazwie wspólny symbol, kładzie swoją kartę obok karty leżącej na środku stołu. „Gąsienica” zaczyna rosnąć! Nowo położona karta staje się wówczas kartą, z którą gracze szukają wspólnego symbolu. W ten sposób powoli formuje się coraz dłuższa „gąsienica”. 4) Jak wygrać? Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich swoich kart. Pozostali gracze kontynuują grę, walcząc o kolejne miejsca. Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem. Czym "Dobble Zwierzaki" różni się od "Dobble"? Wszystkie zwierzęta narysowane są w sposób uwypuklający ich cechy charakterystyczne, dzięki co czyni je prostszymi do nazwania. Dzięki temu nie tylko dorośli, ale i dzieci są w stanie szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać danego zwierzaka.
30% rabatu
41,97
59,95 zł
Dodaj
do koszyka
Empatia ALBI
Empatia ALBI
Wydawca: Albi
wysyłka: 48h
Gra która łączy Wspaniała gra rodzinna, która przeniesie was do krainy marzeń, wyzwoli waszą wyobraźnię, dzięki czemu dowiecie się więcej o sobie nawzajem. Gra pięknie ilustrowana przez uznaną artystkę Marię Brožovą. Zawiera dwa warianty gry. W pierwszym z nich przekazujecie jednemu z graczy upominek – obraz, który waszym zdaniem spodoba się mu najbardziej. Drugi wariant to gra kooperacyjna, która pokaże Wam, jak dobrze znacie siebie nawzajem. Gra od 10 lat. Dla 2-7 graczy. Gra dostosowana do polskiej dystrybucji za pomocą naklejek
24% rabatu
83,59
109,99 zł
Dodaj
do koszyka
Rising 5: Runy Asteros PORTAL
Dawno, dawno temu na odległej planecie Asteros, pradawny Król pojmał niewyobrażalne monstra i uwięził je za Runiczną Bramą, którą zamknął i zapieczętował 4 boskimi Runami. Przez tysiąclecia brama stała niewzruszona. Aż do momentu, gry moc pieczęci osłabła, złe duchy Aetheru uciekły i ponownie zaczęły dręczyć Asteros! Sędziwy mędrzec Orakl zwrócił się o pomoc do Rady Zjednoczonych Planet. W odpowiedzi przydzielono mu najlepszych agentów: Ekho, Hal, Eli i Nova. W ten sposób powstała drużyna o kryptonimie Rising 5 - jedyna nadzieja na ocalenie Asteros. Członkowie Rising 5 uratują świat, jeżeli odnajdą zaginione runy i zapieczętują Bramę. Muszą być jednak czujni, gdyż na tej niegdyś spokojnej planecie czai się wiele niebezpieczeństw... Rising 5 to wykorzystująca aplikację mobilną gra kooperacyjna, łącząca niezwykłą przygodę z elementami dedukcji. Gracze wspólnymi siłami muszą znaleźć zaginione Runy, zanim planeta zostanie pochłonięta przez złe siły. Wyruszcie do walki ze złem, odnajdźcie Runy Asteros i udowodnijcie, że jesteście najlepszymi agentami Rising 5! Zawartość: 1 plansza do gry 1 znacznik Bramy 5 figurek Postaci i podstawki 55 kart Postaci (11 dla każdej Postaci) 7 żetonów run 1 znacznik zaćmienia 14 symboli Astrologicznych, podzielonych na dwa zestawy (A i B) 27 kart Regionów (w tym 6 czarno-białych kart Startowych) 3 karty Reliktów 4 karty Artefaktów 4 kostki Energii 1 kość Walki 5 kart Czerwonego Księżyca 1 instrukcja Liczba graczy 1-5 Wiek 10+
27% rabatu
87,56
119,95 zł
Dodaj
do koszyka
Dzieci kontra Rodzice. Biblia
Gdzie mieszkali Adam i Ewa? Kto zbudował arkę? Dynamiczna gra, w której dzieci rywalizują z rodzicami. Ciekawe pytania przeniosą Was w niezwykły świat Biblii. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców.
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Dzieci kontra Rodzice. Bajki, filmy i seriale
Co tygryski lubią najbardziej? Czym był Hogwart? Czy Gargamel lubi Smerfy? Z jakiego kraju pochodzi Mulan? Zabawne pytania przypomną bajkowy i filmowy świat. Dzieci rywalizują z rodzicami. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców.
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Kraina Snów. Gra
Kraina Snów. Gra
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Nałóż opaskę na oczy i śpij dobrze! Zapadła noc, a Ty smacznie śpisz. To świetna pora na odwiedziny duchów snów, które będą próbować wpłynąć na Twój sen. W miły lub odrobinę złośliwy sposób… Wsłuchaj się w głos wróżek, ale strzeż się chochlików i diablików. Czy o świcie będziesz pamiętać swój sen? W grze Kraina Snów jeden z graczy staje się śniącym i zakrywa oczy przepaską. Pozostali gracze wcielają się w role duszków sennych i będą opisywać pieknie zilustrowane karty wyłącznie pojedynczymi słowami, tak by naprowadzić śniącego na odgadywane hasło. Niektórzy gracze wcielą się w role diablików, które próbują zwieść śniącego na manowce, a wśród graczy znaleźć się może także psotliwy chochlik! Na czym to polega? Rozgrywka w Krainę Snów trwa tyle rund, ilu graczy uczestniczy w grze. Każda runda składa się z 2 faz: nocy i dnia. Każdej nocy jeden z graczy jest śniącym i próbuje odgadnąć elementy występujące w jego śnie na podstawie podpowiedzi pozostałych. Każdego dnia wróżki i śniący otrzymują punkty za każdy element, który śniącemu udało się poprawnie odgadnąć, a śniący, jeśli zapamiętał odgadnięte hasła i opowiedział swój sen, otrzymuje także dodatkowe punkty. Gdy opowiadacie swoje sny, nie wahajcie się dodać im dramatyzmu. Niech Wasze odpowiedzi zainspirują Was do snucia zabawnej, szalonej, groteskowej opowieści… W moim śnie widziałam PSA, który walczył z WAMPIREM o HAMBURGERA, zaś w tle KOGUT grał na BĘBNACH. Gracze będący diablikami próbują zmylić śniącego wypowiadając hasła niepasujące do ilustracji na karcie, lub wręcz celowo kierując jego sny w podobnym, ale mylnym kierunku. Samolot wszak łatwo może się stać śmigłowcem, bo gdy dobre duszki wypowiedziały słowa "lata", "maszyna" i "pilot" to wystarczy tylko dobrze dobrać czwarte słowo, na przykład "wirnik", by sen śniącego odpłynął w zupełnie innym kierunku. Gdy wśród graczy zdarzy się chochlik, to będzie on miał za zadanie sprawić by snów, które śniący odgadł, było tyle samo ile tych przez niego zapomnianych, za co otrzyma punkty - tym więcej im obie wartości będą sobie bliższe. Gra się kończy, gdy każdy z graczy wcieli się raz w śniącego. Każdy z graczy sumuje swoje punkty, pamiętając, aby odjąć po 1 punkcie za każdą karną kartę, którą ma przed sobą. Gracz z największą liczbą punktów zostaje zwycięzcą. Kraina Snów to prosta, urocza i marzycielska gra towarzyska dla od 4 do 10 graczy.
25% rabatu
97,46
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Dixit 8: Harmonia
Dixit 8: Harmonia
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Dodatek do gry Dixit lub Dixit Odyseja. Odkryj nowe pokłady skojarzeń, daj ponieść się wyobraźni i wyrusz w niezwykłą podróż w celu odzyskania harmonii. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 8 to 84 nowe, świetnie narysowane karty z motywem harmonii bądź walki o jej utrzymanie. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.
25% rabatu
59,96
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
Karaoke dla dzieci Najpiękniejsze polskie piosenki z mikrofonem
Klasyka polskiej piosenki dla dzieci. Aż 50 pięknych piosenek takich autorów jak: Chotomska, Brzechwa, Tuwim i innych. Atrakcyjne podkłady muzyczne, podpowiedzi śpiewane i ładne animacje gwarantują doskonałą zabawę. Dziecko nie musi czytać, teksty piosenek mogą być podpowiadane dzięki funkcji podpowiedzi śpiewanej. Można nagrywać piosenki i teledyski lub urządzić zawody włączając ocenę śpiewu. Teraz także funkcja oceny śpiewu zapewniająca super zabawę muzyczną! Śpiewaj i baw się uzyskując coraz lepsze wyniki! Specjalnie dla dzieci jeszcze nie umiejących czytać, możliwość śpiewania z gotowym podkładem wokalnym. W programie: · Dodatkowe ścieżki wokalne pomagające śpiewać najmłodszym. · Różne rodzaje podpowiedzi na ekranie. · Funkcja oceny śpiewu. · Profesjonalna muzyka ‘z’ i ‘bez’ linii melodycznej. · Możliwość nagrania płyty, a po podłączeniu kamery filmów-teledysków. W zestawie z programem znajduje się czuły mikrofon z długim kablem. Na płycie program w dwóch wersjach: · telewizyjnej - przeznaczonej dla stacjonarnych (filmowych) odtwarzaczy DVD, · komputerowej - przeznaczonej dla komputerów PC. Pełna lista utworów znajdujących się w programie: Bambo Bibułkowy walczyk Blues z kapelusza (z repertuaru Fasolki) Była sobie żabka mała Chodzi lisek koło drogi Ćwierkają wróbelki od samego rana Domowa piosenka (z repertuaru Fasolki) Dwa Michały Gdzie strumyk płynie z wolna Głowa, ramiona, kolana, pięty Jadą misie (z repertuaru Wesołe Nutki) Jak rozmawiać trzeba z psem (z repertuaru Akademia Pana Kleksa) Jesteśmy jagódki (z repertuaru Fasolki) Jeżeli ci wesoło Kaczka Dziwaczka (z repertuaru Akademia Pana Kleksa) Koncert ptaszków Kółko graniaste Księżyc raz odwiedził staw (z repertuaru Akademia Pana Kleksa) Kundel bury (z repertuaru Fasolki) Kurczątka, kurczątka Lata ptaszek Mam chusteczkę haftowaną Maruda (z repertuaru Fasolki) Moja fantazja (z repertuaru Fasolki) Mydło wszystko umyje (z repertuaru Fasolki) Myj zęby (z repertuaru Fasolki) Na wyspach Bergamutach (z repertuaru Akademia Pana Kleksa) Ojciec Wirgiliusz Okulary (z repertuaru Centrum Uśmiechu) Pan Tik-Tak (z repertuaru K. Marzec i Fasolki) Panie Janie Pieski małe dwa Piosenka dla taty Poleć ze mną (z repertuaru Natalka Kukulska ) Pstryk! (z repertuaru Centrum Uśmiechu) Ptasi elementarz Ptasie plotki (z repertuaru Muzalinki) Rada puchaczy Rolnik sam w dolinie Spóźniony słowik (z repertuaru Centrum Uśmiechu) Stary niedźwiedź mocno śpi Szła dzieweczka do laseczka Taka mała Miczitanka Urodziny marchewki Warzywa (z repertuaru Centrum Uśmiechu) Witajcie w naszej bajce (z repertuaru Akademia Pana Kleksa) Wlazł kotek na płotek Zabiorę brata (z repertuaru Fasolki) Zakochany klaun Żabki Wymagania sprzętowe: komputer typu PC wyposażony w kartę grafiki z 512 MB pamięci lub lepszą, system Windows XP/7/8/10 lub dowolny odtwarzacz DVD i telewizor. Dołączony mikrofon służy do podłączenia do komputera PC.
28% rabatu
50,33
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Carcassonne 6 - Hrabia, król i rzeka Edycja 2
Tytułowy Hrabia Carcassonne kusi graczy, by pomagali zdobywać punkty swoim rywalom. Oczywiście nie bez odpowiedniej nagrody. Król i baron rabusiów nagradzają tych uczestników, którzy zdołają stworzyć największe miasto lub zbudować najdłuższy trakt. Heretyk i siedziby kultu umożliwiają z kolei rzucenie wyzwania mnichom i odebranie punktów ich właścicielom. Rzeka II to 12 nowych płytek, które pozwalają rozpocząć zabawę od ułożenia wijącego się wodnego szlaku. Zawartość pudełka: 1 pionek hrabiego 12 płytek miasta Carcassonne 12 płytek rzeki 1 płytka króla 1 płytka barona rabusiów 5 nowych płytek terenu 5 płytek siedziby kultu Liczba graczy: 2 - 6 osób Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 30 - 45 minut
29% rabatu
46,08
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Na końcu języka
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! • Stos kart umieść na środku stołu (obrazkiem do dołu). Podczas gry gracze biorą karty ze stosu i kładą przed sobą obrazkiem do góry. • Gdy na kartach dwóch graczy pojawi się taki sam obrazek, dochodzi do pojedynku. Gracze ci muszą jak najszybciej podać hasło pasujące do kategorii wskazanej na karcie przeciwnika! • Zwycięzcą zostaje osoba, która wygrała najwięcej pojedynków. ZDOBYTE NAGRODY Najlepsza Gra Imprezowa (Szwecja, 2016) Najlepsza Gra Imprezowa (Dania, 2014) Nagroda MENSA Select (USA, 2010)
31% rabatu
34,43
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka