Dziś w ofercie 133 437 pozycji
Brainbox Meine ersten Bilder
Brainbox Meine ersten Bilder
Wydawca: Albi
wysyłka: 48h
Brain Box - Moje pierwsze zdjęcia Przyjrzyj się każdej karcie przez 10 sekund. Następnie odwróć kartę i odpowiedz na pytania. Bogato ilustrowane mapy, opracowane we współpracy z nauczycielami szkół podstawowych, przedstawiają różne scenerie - od farmy przez sport, zwierzęta domowe po bajkę na dobranoc. Wiek 4+
24% rabatu
52,44
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Brainbox ABC
Brainbox ABC
Wydawca: Albi
wysyłka: 48h
Tak proste, jak 1,2,3 BrainBox ABC obejmuje każdą literę alfabetu, a także bardziej popularne kombinacje liter. Pokazywanie liter w małych i wielkich literach oraz obrazów zaczynających się od każdej litery, jest to świetna gra dla dzieci uczących się alfabetu. Celem gry jest zbadanie karty przez 10 sekund, a następnie udzielenie odpowiedzi na pytanie na podstawie rzutu kostką. Jeśli odpowiedź na pytanie jest prawidłowa, karta jest przechowywana, a osoba z największą liczbą kart po 5 lub 10 minutach jest zwycięzcą. Wykonany z co najmniej 70% materiału pochodzącego z recyklingu, seria BrainBox to świetna zabawa. Wiek 4+
24% rabatu
52,44
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
BrainBox Sport
BrainBox Sport
Wydawca: Albi
wysyłka: 48h
Czy wiesz, że tenis stołowy ma 300 milionów graczy na całym świecie? Lub, że pierwszy Puchar Świata w Rugby został zdobyty przez Nową Zelandię? To BrainBox zawiera fascynujące fakty o prawie każdym sporcie, o którym słyszałeś, a może kilku, których nie masz! Rozgrywka polega na badaniu karty przez 10 sekund, a następnie odpowiedzi na pytanie oparte na rzucie kostką. Jeśli odpowiedź na pytanie jest prawidłowa, karta jest przechowywana, a osoba z największą liczbą kart po 5 lub 10 minutach jest zwycięzcą.
24% rabatu
52,44
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Karty podwójne Wheels
Karty podwójne Wheels
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Już są! Wyczekane i jak zawsze dopracowane - podwójna (prezentowa!) wersja kultowych kart Piatnika "Wheels" już w sprzedaży. Karty o płótnowanej fakturze, bardzo popularne wśród polskich odbiorców. Talie składają się z 2 talii plastikowanych kart o wymiarach 58 x 89 mm i gramaturze 310. Idealne zarówno do brydża, pokera, remika jak i innych gier. Na odwrocie krótka historia tych kart i Piatnika po angielsku.
18% rabatu
27,06
33,00 zł
Dodaj
do koszyka
Karty Anne Stokes Age of Dragons BICYCLE
Karty Anne Stokes Age of Dragons BICYCLE
24% rabatu
16,60
21,84 zł
Dodaj
do koszyka
Adrenalyn XL FIFA 365 2018 Album kolekcjonera
ALBUM KOLEKCJONERA zawiera 26 plastikowych stron, każda z 9 kieszonkami na karty oraz folder z treścią redakcyjną. FIFA 365 ADRENALYN XL™ 2018 to kolekcja piłkarskich kart Panini na licencji FIFA przedstawiających topowe światowe drużyny oraz piłkarzy z sezonu 2017/2018. Kolekcja składa się z 468 kart.
13% rabatu
21,74
24,99 zł
Dodaj
do koszyka
Splendor: Miasta. Gra
Splendor: Miasta. Gra
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Splendor: Miasta. Gra
25% rabatu
97,46
129,95 zł
Dodaj
do koszyka
Dobble Zwierzaki
Legendarna imprezowa gra w wersji ze zwierzętami! Ten, ten, no... wielbłąd! Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej zwierzątka, który łączy dwie karty. To samo zwierzątko na dwóch kartach zawsze jest tylko jedno, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić (bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć ;) ) Ale na czym to polega? W pudełku znajdziecie zasady aż 5 mini-gier, w które można grać kartami Dobble Zwierzaki, w tym jeden wariant solo! Przykładowa gra: Gąsienica! 1) Przygotowanie do gry Rozdaj wszystkim graczom tyle samo kart (w miarę możliwości), a następnie umieść jedną odkrytą kartę na środku stołu. Każdy z graczy umieszcza przed sobą stos zakrytych kart. 2) Cel gry Być pierwszą osobą, która pozbędzie się wszystkich kart. 3) Jak grać? Na znak każdy z graczy musi znaleźć symbol łączący kartę ze środka stołu z kartą z wierzchu jego stosu. Gracz, który jako pierwszy nazwie wspólny symbol, kładzie swoją kartę obok karty leżącej na środku stołu. „Gąsienica” zaczyna rosnąć! Nowo położona karta staje się wówczas kartą, z którą gracze szukają wspólnego symbolu. W ten sposób powoli formuje się coraz dłuższa „gąsienica”. 4) Jak wygrać? Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich swoich kart. Pozostali gracze kontynuują grę, walcząc o kolejne miejsca. Dla utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają obrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem. Czym "Dobble Zwierzaki" różni się od "Dobble"? Wszystkie zwierzęta narysowane są w sposób uwypuklający ich cechy charakterystyczne, dzięki co czyni je prostszymi do nazwania. Dzięki temu nie tylko dorośli, ale i dzieci są w stanie szybko odnaleźć w myślach odpowiednie słowo, by nazwać danego zwierzaka.
19% rabatu
48,56
59,95 zł
Dodaj
do koszyka
Obecność - Eksploracja GFP
Dodatek Obecność: Eskploracja wprowadza 10 nowych miejsc, które zwiększają szanse przeżycia dla nieuchwytnego stworzenia. Odkryjcie bezpieczną Oazę, malowniczy Fjord, czy niekończące się Pola Grzybów i wprowadźcie Waszą rozgrywkę na wyższy poziom! Obecność to asymetryczna gra karciana, w której jeden gracz (Obcy) staje do walki przeciwko pozostałym graczom (Rozbitkom). Jeśli jesteś jednym z Rozbitków, będziesz używał kart Miejsc, aby z ich pomocą przemierzać i badać planetę Artemia. Korzystaj z jej tajemniczych mocy oraz kart Przetrwania i unikaj schwytania przez Obcego do czasu przybycia misji ratunkowej. Jeśli zaś wcielisz się w rolę Obcego, Twoim celem będzie schwytanie Rozbitków ze statku badawczego i zasymilowanie ich z ekosystemem rodzimej planety. Korzystaj z kart Pościgu oraz aktywuj tajemnicze moce planety, aby przeprowadzać wielokrotne ataki na Rozbitków, osłabiając ich wolę przetrwania i szansę na przeżycie. Obecność: Eskploracja to pierwsze rozszerzenie niemal podwajające ilość kart występujących w grze! Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Obecność. Liczba graczy: 2 - 7 osób Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 30 - 60 minut Zawartość pudełka: 53 karty miejsc 13 kart pościgu 15 kart przetrwania instrukcja
22% rabatu
42,81
54,89 zł
Dodaj
do koszyka
Karty Dżentelmenów - Epizod Czwarty
Oto długo wyczekiwany Epizod Czwarty! Pocałuj prababcię w czoło i wyłącz aparaturę podtrzymującą życie! (to jest emotek wydawcy, umywamy ręce). Pudełko zawiera 220 kart w tym: 50 nowych Czarnych Kart pytań , 155 nowych Białych Kart odpowiedzi , 15 pustych (5 Czarnych i 10 Białych) kart na Twoje pomysły, pełna kompatybilność z pozostałymi częściami
30% rabatu
29,75
42,50 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Gorączka Podziemnej Mocy
Wojownicy Podziemi grają w Dobble na dwie ręce! To oznacza jedno… dopadła ich GORĄCZKA PODZIEMNEJ MOCY! Są gry, w których wcielasz się w dzielnego bohatera heroicznie gromiącego hordy potworów. Czy może być coś lepszego? Owszem, wcielenie się w dwóch bohaterów jednocześnie i gromienie jeszcze większych hord potworów! Zejdźcie do mrocznych podziemi i zmierzcie się z kolejnymi falami przebrzydłych monstrów oraz Władcą Podziemi albo jego Smokiem. Zbierajcie doświadczenie i ogołacajcie truchła wrogów ze złota. I już palicie się do Walki, i na wyścigi chcecie łoić potwory aż miło! Niech niewidzialna ręka łomotu rzuci Was w sam wir tej straszliwej jatki! Niech Gorączka Potwornej Mocy będzie z Wami! Jak przystało na grę imprezową zasady są niezwykle proste. Każdy gracz kontroluje dwóch bohaterów o unikalnych zdolnościach – jeden z nich reprezentowany jest przez lewą rękę gracza, a drugi przez prawą. W każdej turze gracze odsłaniają po dwie karty potworów i… jednocześnie rzucają się na nie z gołymi rękami. Dosłownie należy „sklepać” potwora otwartą dłonią. Oczywiście klepanie na oślep może spowodować opłakane skutki, bowiem każdy potwór wymaga innych umiejętności do pokonania. Jeśli zaatakujemy potwora niewłaściwym bohaterem (czyli błędnie wybraną ręką), to my staniemy się ofiarą maszkary. Czasem może się opłacać skorzystanie z obu rąk, by połączonymi siłami obu bohaterów poskromić silniejszą bestię. Prawdziwa przyjemność przychodzi po walce, kiedy zbieramy łupy, a za zdobyte doświadczenie możemy awansować naszych bohaterów zwiększając ich zdolności. To jak w komputerowej grze Diablo, gdy możemy sobie dodać taką czy inną zdolność, a potem lać coraz mocniejsze potwory.
16% rabatu
46,96
55,90 zł
Dodaj
do koszyka
Gwiezdny Fluxx
Gwiezdny Fluxx
Autor: Lonney Labs
Wydawca: Black Monk
wysyłka: 48h
Zmieniaj zasady… W KOSMOSIE! Gwiezdny FLUXX to gra karciana nie z tej ziemi! Jeżeli masz już dość gier, które nudzą się po kilku rozgrywkach, niepowtarzalny FLUXX jest strzałem w dziesiątkę! Wszystko zaczyna się bardzo prosto: dobierz jedną kartę i zagraj jedną kartę. Rozgrywka szybko zmienia się jednak w kosmiczną jazdę bez trzymanki! Zagrywaj Nowe Zasady, zdobywaj Fanty i przeprowadzaj Akcje, by osiągnąć Cele i wygrać! Uważaj na Zonki i Niespodzianki! Nie chcesz chyba, aby Twój Statek Kosmiczny miał Usterkę...? Zawartość pudełka: - 33 Karty Celów - 25 Kart Fantów - 16 Kart Akcji - 17 Kart Nowych Zasad - 3 Karty Zonków - 6 Kart Niespodzianek - 1 Karta Zasady Podstawowej - 4 Karty Pomocy - 3 Karty Bonusowe (do FLUXXA, Zombie FLUXXa i Cthulhu FLUXXa) - 2 puste karty (Nowa Zasada i Akcja) Wymiary pudełka 155x110x35 mm Liczba graczy: 2-6 | Czas: 5-30 min. | Wiek: 8+
23% rabatu
46,12
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Dobry, Zły i Munchkin
Dobry, Zły i Munchkin
Autor: Jackson Steve
Wydawca: Black Monk
wysyłka: 48h
Ta wersja legendarnej karcianki przeniesie Cię w sam środek znanego z westernów świata Dzikiego Zachodu! Spróbuj sił jako jedna z nowych klas - Kowboj, Bandyta, Indianin i Cwaniak i zostań najszybszym munchkinem w mieście! Ale kim byliby bohaterowie westernów bez swoich dzielnych koni? Osiodłaj Rumaka, skrzyknij Pomocników i przemierzaj dziką Amerykę w poszukiwaniu Skarbów i Poziomów! Uważaj, gdzieś czają się Krzaczor Zagłady, Szeryf z Miasta Bez Pawia i Skaczący z Rogami! Dobry, Zły i Munchkin jest samodzielną grą, opierającą się na mechanice gry karcianej Munchkin. Tak więc, jeśli chcesz, możesz ją także łączyć z Munchkinem Edycją Polską oraz dowolnymi innymi podstawkami i dodatkami do Munchkina dla jeszcze większej liczby Potworów, Skarbów i Poziomów! Zawartość pudełka: - 165 kart do gry (Drzwi i Skarbów), Wymiar kart 56x88 - jedna kość sześciościenna (do wykonywania rzutów), - instrukcja do gry. Wymiary pudełka 210x140x35mm Liczba graczy: 3-6 | Czas: 60-90 min. | Wiek: 10+
23% rabatu
69,22
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Neuroshima HEX 3.0: Iron Gang PORTAL
Ryk silników motorów przecina ciszę nocy. W twoją stronę zbliżają się tumany kurzu, wzniecanego setkami rozgrzanych opon. Łańcuchy z głośnym brzdękiem szurają po spękanej szosie. Za nimi biegną ciężko opancerzeni wojownicy, dzierżący pordzewiałe pałki, młoty i wyrzutnie sieci. Najpierw ci pierwsi zagonią cię w ślepy zaułek niczym stado baranków, a potem ci drudzy dopadną i rozniosą na strzępy. Jeśli nawet zdołasz pokonać któregoś z nich, zaraz kilku kolejnych wskoczy na jego miejsce. W twoją stronę pędzi śmierć. Możesz próbować uciekać, ale prędzej czy później wpadniesz w ich sidła. To nie zwykli gangersi, to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji. Zasady armii IRON GANG Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii. Sprawia to, że ustawienie sztabu jest szalenie istotne – chcesz zapleść jak największą sieć, a może wykorzystać ją defensywnie, niczym pająk, który zwabia swoje ofiary w pajęczynę? Łańcuchy na motorach Jedną z ciekawszych jednostek armii jest laska na motorze, która nie dość, że ma pancerz, ruch i Łańcuch, to jeszcze jest traktowana jako moduł, który zwiększa sąsiadom inicjatywę. Łańcuchy i sieci Szczególną zdolnością tej armii jest też możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci. Specjalna jednostka strzelca wyposażona jest w cechę, która nie tylko umożliwia sieciowanie jednego przeciwnika na turę, to jeszcze w zasięgu. Problem z tym, że nie jest to szczególnie trwała sieć. Szarpiąc i tnąc można się z niej dość łatwo wyrwać – ta tymczasowa sieć schodzi zawsze po bitwie. Ale to nie jedyna cecha tego sieciowego snajpera. Jest ona prawdziwym graczem zespołowym, gdyż wspiera swoich towarzyszy niczym medyk – ale nie musi stać przy chronionej jednostce. Krótko mówiąc jest medykiem z zasięgiem na całą planszę. Reakcja łańcuchowa Innym ciekawym dodatkiem jest fanatyczny wojownik, który posiada szybki atak skierowany tylko w jedną stronę, lecz gdy ginie, potrafi eksplodować niczym Klaun. Poza tym armia wyposażona jest też w Podwójny Ruch na żetonie natychmiastowym. Niczego innego nie można się spodziewać po bandzie agresywnych rycerzy szos. Zawartość: 35 żetonów Iron Gang 4 znaczniki Ran 2 znaczniki Iron Gang 2 znaczniki Sieci dystansowej zapasowy żeton 1 instrukcja Wiek 13+ Liczba graczy 2-4
27% rabatu
21,90
30,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wsiąść do Pociągu: USA 1910 REBEL
Dodatek do gry Wsiąść do Pociągu: USA Dodatek Wsiąść do Pociągu: USA 1910 zawiera 181 kart, tym razem w większym rozmiarze znanym z innych gier tej serii! Gracze będą mieć do dyspozycji 39 zupełnie nowych kart biletów oraz dodtkową kartę bonusową Globtrotera punktującą za największą liczbę zrealizowanych biletów. Dodatek pozwala też na rozegranie gry w jednym z trzech trybów: USA 1910 (zamień standardową kartę najdłuższej trasy na bonusową Globtrotera, oraz korzystaj wyłącznie z nowododanych biletów), Duże Miasta USA (użyj wszystkich biletów, które posiadają przynajmniej jedno duże miasto: Chicago, Dallas, Houston, Los Angeles, Miami, Nowy Jork, Seattle) oraz Megagra (wykorzystaj wszystkie bilety i karty bonusowe na w tym samym momencie, tworząc pełne doświadczenie z dodatkiem USA 1910).
16% rabatu
58,76
69,95 zł
Dodaj
do koszyka
Kraina Lodów REBEL
Kraina Lodów REBEL
Autor: Roberto Fraga
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Lody, lody dla ochłody! Jak wyróżnić się na tle innych lodziarni w okolicy? Nowe smaki? Większe porcje? To już było! A może żonglowanie gałkami na oczach klienta? I to właśnie jest prawdziwe wyzwanie dla pracowników Krainy Lodów! Kraina Lodów to wyjątkowa gra w której szybkość i precyzja ruchów idzie w parze z logicznym myśleniem i wyobrażeniem przestrzennym. Każdy uczestnik zabawy otrzymuje identyczny zestaw 4 wafelków i 3 gałek (niebrudzących, niekapiących, nietopniejących, niesmakowych - czysto plastikowych) lodów. Ich zadaniem jest przekładanie gałek lodów z wafelka do wafelka, aż skomponują taką kombinację, która zadowoli ich klientów. Oprócz dokładności ważna jest też szybkość! Upewnij się, że w tym pośpiechu nie upuścisz jednej z gałek, bo inaczej będziesz musiał ją podnieść przy pomocy dwóch rożków! Ten, który jako pierwszy zrealizuje 5 zadań będzie mógł ogłosić się najlepszym lodziarzem tego sezonu! Lody, lody raz!
25% rabatu
67,46
89,95 zł
Dodaj
do koszyka
7 Cudów Świata: Zestaw Jubileuszowy Miasta REBEL
Limitowany zestaw kart budowli przygotowany z okazji siedmiolecia serii By uczcić siedmiolecie doskonałej serii, jaką jest 7 Cudów Świata, przygotowaliśmy polskie wydanie zestawów jubileuszowych - kompletów 15 kart, w których znajdziecie nowe budynki pojawiające się w różnych erach rozgrywki. Piętnaście unikalnych kart Obóz bandytów Urząd celny Cele Tajny skład Kryjówka przemytników Baza bandytów Kantor Areszt Nielegalny przybytek Pracownia fałszerza Twierdza bandytów Giełda Więzienie Nielegalne laboratorium Miejsce pamięci.
16% rabatu
25,16
29,95 zł
Dodaj
do koszyka
7 Cudów Świata: Zestaw Jubileuszowy Liderzy REBEL
Limitowany zestaw kart liderów przygotowany z okazji siedmiolecia serii By uczcić siedmiolecie doskonałej serii, jaką jest 7 Cudów Świata, przygotowaliśmy polskie wydanie zestawów jubileuszowych - kompletów 15 kart, w których znajdziecie nowe władczynie, wyrównujące parytet płci. Piętnaście unikalnych kart Roksana Enheduanna Aglaonike Gorgo Fryne Eurypyle Kornelia Teano Makeda Agrypina Kyniska Nitokris Arsinoe Telesilla Oktawia.
16% rabatu
25,16
29,95 zł
Dodaj
do koszyka
Labirynt Mini
Labirynt Mini
Wydawca: Ravensburger
wysyłka: 48h
Tylko ten, kto ułoży karty mądrze i zdobędzie wiele skarbów zostanie mistrzem. Dla 2-6 graczy od 7 lat Zawartość: 50 kart
22% rabatu
28,78
36,90 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Zero
Gra - Zero
wysyłka: 48h
Zagraj właściwą kartą Graj wszystkimi kartami Bądź pierwszy i wydaj wszystkie karty łącząc kolory z sympatycznymi postaciami. Dwa poziomy trudności: grupa wiekowa 3+ grupa wiekowa 5-99
19% rabatu
19,93
24,60 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka