Dziś w ofercie 136 246 pozycji
Elektryczne zespoły trakcyjne
W poradniku opisano budowę i działanie oraz podano praktyczne wskazówki dotyczące zasad utrzymania i obsługi najważniejszych zespołów i układów elektrycznych zespołów trakcyjnych użytkowanych w Polsce. W zwięzły i przystępny sposób przedstawiono w nim część mechaniczną taboru (zestawy kołowe, wózki, ostoje i sprzęgi), wytwarzanie sprężonego powietrza i hamulce (w tym m.in. sprężarki, hamulce mechaniczne, pneumatyczne, elektropneumatyczne, szynowe, postojowe i sterowniki), obwód główny (z uwzględnieniem m.in. pantografów i zabezpieczeń), obwody pomocnicze (w tym m.in. przetwornice i baterie akumulatorów), wyposażenie dodatkowe (w tym np. klimatyzację i ogrzewania, urządzenia zabezpieczenia ruchu kolejowego i radiotelefony, drzwi, systemy informacji pasażerskiej, monitoring oraz sieci transmisji danych), jak również podstawowe wiadomości z zakresu utrzymania pojazdów trakcyjnych (w tym m.in. dokumentację techniczną, cykl przeglądów, naprawy, oględziny techniczne). Odbiorcy: kadra inżynieryjno-techniczna kolei (np. maszyniści, pracownicy obsługi), uczniowie techników o profilu kolejowym.
24% rabatu
44,84
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wrocławskie tramwaje konne
Wrocław ma to szczęście, że zachowało się sporo materiałów źródłowych, dzięki którym można odtworzyć nieznany dzisiejszym czytelnikom okres, kiedy transport tramwajowy dopiero się kształtował. 10 lipca 1877 roku we Wrocławiu otworzono pierwszy odcinek miejskiej kolei konnej. Trasa obsługiwana przez przedsiębiorstwo Breslauer Straßen-Eisenbahn-Gesellschaft (Wrocławskie Towarzystwo Ulicznej Kolei Żelaznej) wiodła z Przedmieścia Oławskiego na Szczytniki. W ciągu kilkunastu lat udało się stworzyć jedną z największych sieci tramwajowych w Niemczech o łącznej długości tras przekraczającej 30 km. Pod koniec XIX stulecia, w okresie największego rozkwitu na pięciu liniach kursowało 140 wagonów, do ciągnięcia których spółka wykorzystywała ponad pół tysiąca koni. W książce Wrocławskie tramwaje konne autor pełni rolę przewodnika. Przybliża Czytelnikom rozwój kolei konnej we Wrocławiu i szczegóły jej codziennej eksploatacji. Informacje na temat zajezdni, wagonów, infrastruktury czy koni tworzą zwarty obraz transportu w mieście w ostatnich dekadach XIX stulecia. Bogaty materiał ilustracyjny, a także liczne artykuły prasowe opowiadające o tramwajach konnych we Wrocławiu pomogą Czytelnikom przenieść się w odległe czasy i poznać niemal nieznane oblicze miasta.
31% rabatu
55,13
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Kolej między wojnami
Po latach zaborów i I wojnie światowej pociągi wprowadzały życie na tory nowoczesności. Jak legendarna lukstorpeda upajały prędkością, ułatwiały komunikację i wywracały wyobrażenia o pokonywaniu przestrzeni. Elektryfikacja kolei, przebudowa Warszawskiego Węzła Kolejowego, budowa tzw. magistrali węglowej łączącej Górny Śląsk z Gdynią to jedynie wybrane międzywojenne inwestycje, które poprawiły komfort podróży i znacząco zwiększyły przepustowość transportu towarów. Opowieść o kolei między wojnami to historia o przełamywaniu barier, biciu rekordów i pewnym etosie. Punktualność, solidność, niezawodność! Na kolei to nie miał być blef. O pracy kolejarza, która budziła ogólny szacunek i zapewniała godny byt, marzyło wielu. W specjalnych pociągach toczyły się spotkania towarzyskie, codzienne podróże do pracy nadawały tempo międzywojennemu życiu. Znów można to wszystko zobaczyć. Zajmując wygodnie miejsce w wagonie, udać się w drogę po stronach tej bogato ilustrowanej książki. Do książki dołączone są bezpłatne dodatki: - reprint mapy sieci PKP z 1939 roku - płyta DVD z montażem archiwalnych materiałów filmowych dotyczących międzywojennej kolei
31% rabatu
62,03
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
50 najsłynniejszych linii kolejowych w historii
Kolej to coś więcej niż zwykły środek transportu. Jej wpływ na bieg dziejów w ciągu ostatnich 200 lat był ogromny. Kolej dała szerokim masom możliwość swobodnego podróżowania i przyczyniła się do przemian społecznych. Była katalizatorem wzrostu ekonomicznego i napędzała rewolucję przemysłową, służyła do mobilizacji armii i brała udział w wojnach, inspirowała do tworzenia wspaniałych dzieł inżynierskich. Tak dzieje się również dzisiaj; wystarczy spojrzeć na koleje dużych prędkości i rozrastające się systemy miejskiego transportu publicznego. 50 najsłynniejszych linii kolejowych w historii to pięknie ilustrowany przewodnik po liniach i kompaniach kolejowych, które miały ogromny wpływ na współczesną cywilizację. Wpływ ten mógł mieć znaczenie społeczne, handlowe, polityczne, inżynieryjne bądź militarne. Znajdziemy tu rozmaite przykłady, od Linii Metropolitalnej londyńskiego metra, pierwszej na świecie kolei podziemnej, po Central Pacific Railroad, pierwszą transkontynentalną linię kolejową w Ameryce Północnej.
33% rabatu
36,85
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Szkoła maszynisty
Wśród naszych publikacji zagościł prawdziwy biały kruk. Książka bardzo trudno dostępna, z rzadka pojawiająca się na aukcjach. Szkoła maszynisty. Podręcznik dla urzędników dróg żelazych i uczniów szkół technicznych. to kompendium wiedzy na temat parowozów. Od budowy poszczególnych części, zasad ich działania, konserwacji po dobre rady przy użytkowaniu kotłów. Jest to niezwykła publikacja, pełna rycin i schematów, „przewodniczy w poznaniu budowy i eksploatacyi dróg żelaznych, nietylko poczynającym technikom kolejowym, lecz i ogółowi publiczności”. W przedmowie tłumacz zaznacza, że do zainteresowania tą publikacją skłonił go sukces, jakim cieszyła się ona na rynku niemieckim. Trudno było znaleźć wydawcę, lecz dzięki wstawiennictwu Mechanika Głównego Drogi Żelaznej Warszawsko-Wiedeńskiej oraz poparciu inżynierów i mechaników, książkę zgodzili się wydać Gebethner i Wolff. Zreprodukowane wydanie pochodzi z 1879 roku. Co ciekawe, tłumacz pozostawił w nawiasach nazwy posczególnych części w języku niemieckim i rosyjskim, aby technicy, którzy przywykli do tych języków nie mieli problemów z tłumaczeniem. Reprint tej wspaniałej publikacji zainteresuje wszystkich miłośników kolejnictwa. Wszystkie trzy tomy mają wspólną oprawę introligatorską. Reprint oprawiony jest w twarda oprawę z jednolitą, matową oklejką. Dodatkowo książkę zdobią kapitałki i wstążeczka czytelnicza.
33% rabatu
45,56
68,00 zł
Dodaj
do koszyka
Szesnaście żelbetowych kwiatów
Książka jest monografią katowickiego dworca kolejowego wybudowanego w latach 1966–1972, według projektu warszawskich architektów: Wacława Kłyszewskiego, Jerzego Mokrzyńskiego i Eugeniusza Wierzbickiego. Celem Autorki było możliwie pełne zestawienie faktografii, między innymi dotyczącej konkursu architektonicznego z 1959 roku. Oprócz analizy form architektonicznych dzieła praca naświetla także szerszy kontekst polityczny nowych realizacji w Katowicach w latach 60. i 70. XX wieku. Katowicki dworzec był obiektem wyjątkowym w skali Europy ze względu na zastosowanie unikatowej i bardzo pracochłonnej konstrukcji szesnastu żelbetowych kielichów, stanowiących zarazem przekrycie budynku. Mimo swej niepodważalnej wartości jako dzieła architektury i wbrew protestom specjalistów i części mieszkańców budynek, wraz z przestrzennym placem przed wejściem głównym, musiał ustąpić miejsca nowemu dworcowi i powierzchniom handlowym.
8% rabatu
23,00
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Samochody, pociągi, okręty, samoloty
Przygotuj się na zapierającą dech w piersiach podróż do świata pojazdów. Weź udział w wyścigu supersamochodów, kup bilet na pociąg wielkich prędkości, popłyń w rejs luksusowym statkiem pasażerskim i zasiądź za sterami samolotu odrzutowego. Ponad 1000 fantastycznych zdjęć. Niesamowite informacje.
25% rabatu
29,99
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Kolej Podsudecka
Kolej Podsudecka na ponad 200-kilometrowym szlaku tworzy wyjątkową możliwość zobaczenia zarówno głównych pasm Sudeckich, jak i zwiedzenia wielu Śląskich miast pochodzenia średniowiecznego o bogatym dziedzictwie kulturowym i materialnym. Książka opisuje dzieje powstania i funkcjonowania linii kolejowej powstałej dwuetapowo: w latach 1844?1858 pomiędzy Legnicą, Świdnicą i Ząbkowicami Śląskimi i w latach 1874?1876 pomiędzy Ząbkowicami Śląskimi, Nysą i Kędzierzynem-Koźle, a także architekturę kolejową o zróżnicowanych formach stylu rodzimego i nurtu przemysłowego. Część krajoznawcza książki ukazuje zabytki w miejscowościach na drodze przebiegu linii, np. Kościoły Pokoju w Jaworze i Świdnicy czy mury obronne Paczkowa. Prezentuje i omawia także panoramy najważniejszych pasm Sudetów widzianych podczas podróży pomiędzy Legnicą i Kędzierzynem-Koźle. Tekst wzbogacają liczne ilustracje historyczne i współczesne, mapy oraz rozkłady jazdy.
31% rabatu
48,23
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Kolej wąskotorowa Piotrków-Sulejów
Piotrkowska Kolej Wąskotorowa, zbudowana głównie w celu usprawnienia transportu wapna z Sulejowa do Piotrkowa, przez 90 lat swego istnienia wpłynęła na rozwój sulejowskiego przemysłu wapienniczego. Licznie korzystali z niej także pasażerowie, była bowiem dogodnym środkiem transportu dla osób codziennie dojeżdżających do pracy czy szkoły, a w okresie wakacyjnym stanowiła ulubiony środek podróży turystów wypoczywających nad Pilicą i w okolicy Sulejowa. W czasie, gdy transport samochodowy nie był jeszcze tak rozwinięty, miała więc duże znaczenie dla lokalnej społeczności. Ze względu na niewielką prędkość stała się obiektem żartów, obowiązywał na przykład „zakaz zbierania grzybów podczas jazdy”. Monografia Piotrkowskiej Kolei Wąskotorowej przedstawia historię tej kolei od momentu jej powstania w roku 1902 do czasu jej likwidacji, która następowała stopniowo w latach 2005–2008. Czytelnik ma więc okazję odbyć swoistą podróż historyczną kolejką wąskotorową z Piotrkowa Trybunalskiego do Sulejowa, „zatrzymując się” na kolejnych stacjach. Może też poznać tabor, jaki wykorzystywano na tej kolei. Ogromnym atutem książki jest bogaty materiał ilustracyjny. Liczne zdjęcia, ryciny, mapy i schematy stacji mają również istotne znaczenie historyczne, bo dziś po wąskotorówce pozostały nieliczne ślady.
31% rabatu
34,43
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Działa kolejowe II wojny światowej
Pod względem rozwoju technologicznego działa kolejowego II wojna światowa stanowiła okres szczytowy. Podczas niej, obok ogromnych, lecz niepraktycznych 80 K (E) „Gustav” i „Dora”, Niemcy przydzieliły do walki również nowoczesne i uniwersalne nowe działa w rodzaju 28 cm K 5 (E), czego przykładem było słynne „Anzio Annie”. Chociaż działa kolejowe Wehrmachtu były coraz bardziej narażone na ataki lotnicze, brały udział w walce w całej Europie – poczynając od pojedynków artyleryjskich nad Kanałem La Manche, przez oblężenia Sewastopola i Leningradu, po ostrzał przyczółków utworzonych podczas alianckich desantów. Oprócz zaawansowanych modeli niemieckich dział książka dokonuje także przeglądu dział kolejowych opracowanych, zaimprowizowanych i użytych w walce przez wszystkich uczestników wojny – Francję, Belgię, Włochy, Finlandię, ZSRR, Japonię, Wielką Brytanię oraz USA – a także przedstawia zróżnicowane role, jakie odgrywała artyleria kolejowa przez cały czas trwania tego konfliktu zbrojnego. Publikacja, opatrzona kolorowymi ilustracjami – rekonstrukcjami wizerunków najważniejszych dział kolejowych II wojny – opowiada, jak broń ta osiągnęła swój szczytowy punkt rozwoju tuż przed pojawieniem się pocisków balistycznych, które sprawiły, że stała się przestarzała.
25% rabatu
30,00
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Towarowy transport kolejowy w Polsce
Książka, na płaszczyźnie teoretycznej i praktycznej, podejmuje problematykę funkcjonowania kolejowego transportu towarowego w aspekcie zmian zachodzących na europejskim rynku usług transportowych. Dla realizacji założonych w niej celów, autor dokonał przeglądu pojęć związanych z rynkiem, konkurencją, konkurencyjnością, liberalizacją oraz deregulacją, odnosząc wskazane pojęcia również do rynku usług transportowych. Autor dokonał ponadto charakterystyki przedmiotowej gałęzi transportu, wskazując przesłanki reform europejskiego rynku kolejowego oraz różne modele funkcjonowania tej gałęzi transportu. Część empiryczna pracy objęła zagadnienia praktyczne dotyczące rynku kolejowego w Polsce, w tym dotyczące przeprowadzonych procesów liberalizacji oraz oceny jego konkurencyjności względem innych gałęzi transportu. Istotną częścią książki są wyniki przeprowadzonych przez autora badań pierwotnych realizowanych dwuetapowo – wśród ekspertów rynku oraz przewoźników. Publikacja zakończona jest wnioskami wskazującymi na możliwe kierunki rozwoju rynku kolejowego w Polsce.
28% rabatu
43,47
60,38 zł
Dodaj
do koszyka
Komunikacja i polityka
Komunikacja i polityka
Wydawca: IPN
wysyłka: 48h
Nie tylko pracy o takim zakresie jeszcze nie było, ale i – szerzej ujmując – zagadnienia komunikacyjne nie cieszą się żywszym zainteresowaniem historyków (a szkoda). Rozprawa jest ważnym uzupełnieniem dawnych ustaleń, nierzadko polemicznym i prostującym pomyłki […]. A już na pewno uzupełniającym i porządkującym konstatacje dotyczące tranzytu niemieckiego przez Polskę i problemu „korytarza” pomorskiego. Ukazuje nowe, czasem zaskakujące tło przebadanych już wydarzeń. Może dziwić, że w odniesieniu do XX stulecia, gdy jednym z ważniejszych zjawisk cywilizacyjnych była ogromna ruchliwość ludzi, dziejami komunikacji zajmowało się w Polsce tak niewielu badaczy. Z recenzji prof. dr. hab. Wojciecha Skóry (Akademia Pomorska w Słupsku)
33% rabatu
29,82
44,50 zł
Dodaj
do koszyka
Parowozy wąskotorowe produkcji polskiej
W książce przedstawiono wszystkie typy i serie parowozów wąskotorowych wyprodukowanych w polskich fabrykach dla Polskich Kolei Państwowych, dla przemysłu, budownictwa, leśnictwa, rolnictwa oraz dla odbiorców zagranicznych, będących głównie dziełem rodzimych konstruktorów, a także wytwarzanych według obcych dokumentacji. W Polsce, w latach dwudziestych ubiegłego wieku produkcję parowozów wąskotorowych podjęły dwie fabryki: „Pierwsza Fabryka Lokomotyw w Polsce S.A.” (Fablok) w Chrzanowie oraz „Warszawska Spółka Akcyjna Budowy Parowozów” (WSABP) w Warszawie. Ostatni parowóz wąskotorowy w fabryce warszawskiej, przemianowanej w 1935 roku na „Wytwórnię Parowozów Zakładów Ostrowieckich”, wyprodukowano w 1938 roku. W fabryce chrzanowskiej produkcję kontynuowano podczas drugiej wojny światowej na potrzeby niemieckiego okupanta i w okresie powojennym, aż do 1959 roku. Łącznie, z polskich wytwórni wyjechało 2226 parowozów wąskotorowych, z czego 2178 wyprodukował Fablok, a 48 – WSABP. Spośród nich prawie 1000 wyeksportowano. Powstało także wiele projektów parowozów, których z różnych przyczyn nie zrealizowano.
24% rabatu
67,03
88,20 zł
Dodaj
do koszyka
Koleje Ziemi Ząbkowickiej
Książka opisuje budowę i funkcjonowanie kolei na ziemi ząbkowickiej, podejmując problem jej rozwoju i znaczenia w zmieniających się warunkach gospodarczych i społeczno-politycznych. Osobną cześć poświęcono kwestiom technicznym i obecnemu stanowi zachowania infrastruktury kolejowej. W opracowaniu uwzględniono wszystkie linie kolejowe powstałe na tym terenie, w tym szczególnie: - fragment tzw. magistrali podsudeckiej Jaworzyna Śląska – Ząbkowice Śląskie – Kamieniec Ząbkowicki – Paczków – Nysa, - część linii głównej Wrocław – Ziębice – Kamieniec Ząbkowicki – Bardo – Międzylesie, - wyjątkowy odcinek srebrnogórski Kolei Sowiogórskiej, - Kolej Złotostocką, - Ząbkowicką Kolej Powiatową. W pracy wykorzystano m.in. materiały źródłowe przechowywane w archiwach polskich i niemieckich. Wzbogacają ją liczne ilustracje historyczne i współczesne oraz schematy układów torowych stacji kolejowych.
30% rabatu
48,93
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wielka księga pociągów
Ilustrowana książka o historii najsłynniejszych linii kolejowych świata dla dzieci od lat 6 .
33% rabatu
25,46
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
Drogi żelazne w Europie
Każdy, nawet najbardziej oczywisty i spowszedniały element otaczającego nas świata, miał kiedyś swój początek i był fascynującą nowością. Tak było i z koleją. Przedstawiamy reprint książki która została napisana w okresie niemowlęcym dróg żelaznych. Opisuje więc zjawisko nowe, fascynujące, dynamicznie rozwijające się. Autor przedstawia wiele zestawień statystycznych oraz mapę zawierającą wszystkie istniejące wówczas połączenia kolejowe.
33% rabatu
34,84
52,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kolej górnośląska na starej fotografii
W Chałupkach-Boguminie doszło do pierwszego w historii spotkania linii kolejowych dwóch wielkich mocarstw - cesarstwa Habsburgów i królestwa Hohenzollernów. Dwie małe przygraniczne miejscowości znalazły się nagle w centrum ważnego węzła kolejowego znad Morza Północnego do Konstantynopola. Zbudowana przez Towarzystwo Kolei Wilhelma linia Koźle-Racibórz-Chałupki spowodowała ogromne zmiany społeczno-gospodarcze tego regionu a także istotne przekształcenia krajobrazu. Opracowanie dokumentuje te zjawiska do 1945 roku. Autor, we wstępie poświęconym historii kolei żelaznej, unika powielania informacji znanych z innych źródeł, a te cytowane stanowią istotne tło do omówienia wpływu kolei na tempo industrializacji i tworzenia jednego wspólnego rynku produkcji i zbytu na terenie państw niemieckich, w tym Górnego Śląska. Szczególną uwagę poświęca Raciborzowi i powstałym tu firmom (m.in. Ganz/Danubius, Böhler, Siemens Plania, Hegenscheidt). Trzon opracowania stanowi jednak obszerny materiał ikonograficzny (litografie, zdjęcia, mapy, całostki), pokazujący przebieg linii kolejowych na ziemi raciborskiej (od Kuźni Raciborskiej do Chałupek), dworce oraz towarzyszącą im infrastrukturę kolejową i przemysłową. Całość liczy 118 stron, została wydana w formacie A4, z twardą oprawą.
33% rabatu
33,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Parowozy normalnotorowe produkcji polskiej
Bogdan Pokropiński, znany Autor wielu publikacji o historii kolejnictwa, tym razem przedstawia Czytelnikom historię i budowę wszystkich serii i typów parowozów normalnotorowych, a także eksportowych szerokotorowych, produkowanych przez: Pierwszą Fabrykę Lokomotyw w Polsce S.A w Chrzanowie, Warszawską Spółkę Akcyjną Budowy Parowozów w Warszawie, Zakłady Mechaniczne Hipolita Cegielskiego w Poznaniu oraz Zakłady Naprawcze Taboru Kolejowego we Wrocławiu. Opisano parowozy będące zarówno konstrukcjami rodzimymi, jak i wytwarzane na podstawie obcych dokumentacji. Znalazły się tu więc parowozy liniowe dla PKP (pospieszne, osobowe, towarowe), przemysłowe, parowozy produkowane wyłącznie na eksport (także szerokotorowe) oraz niezrealizowane projekty parowozów. Opis każdej konstrukcji uzupełnia rysunek i fotografie.
24% rabatu
55,33
72,80 zł
Dodaj
do koszyka
Zasady analizy i oceny działalności gospodarczej
Praca naukowo-podręcznikowa J. Engelhardta Zasady analizy i oceny działalności gospodarczej przedsiębiorstw kolejowych"" jest na polskim rynku wydawniczym absolutnie oryginalnym i niepowtarzalnym opracowaniem. Jest wynikiem doświadczeń teoretycznych i praktycznych Autora. Stała się zarówno syntezą Jego dorobku naukowego, jak i przedstawieniem ujęć analitycznych w badaniach gospodarczych transportu kolejowego. Metoda prezentacji materiału faktograficznego jest na tyle uniwersalna, że poznawać treści książki może studiujący o podstawowym stopniu orientacji w problematyce ekonomiki transportu oraz na tyle specjalistyczna, że zaawansowani znawcy problemów funkcjonowania transportu kolejowego znajdą pełną, niezatartą satysfakcję poznawczą ... Jej wydanie z pewnością będzie rynkowym sukcesem, niezależnie od tego czy skierowana będzie ona wyłącznie do grona profesjonalistów transportu kolejowego, czy też do ogółu studiujących problematykę gospodarki w sektorze kolei ... Recenzent pozwala sobie jeszcze raz podkreślić jej oryginalność, niepowtarzalność i unikatowość problemową, zwracając uwagę na tak rzadką - w ujęciach syntetycznych - procesową analitykę rozważań w całej pracy poświęconej transportowi kolejowemu.prof. zw. dr hab. Krzysztof Szałuck
13% rabatu
77,43
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Budowa i utrzymanie dróg żelaznych
„Klasyfikacja (albo ustalenie typów) dróg żelaznych ma bardzo ważne znaczenie nie tylko pod względem technicznym w celu określenia właściwości różnych kategorii dróg żelaznych i wykonania najodpowiedniejszego sposobu budowy i eksploatacji ich, lecz również pod względem administracyjnym i prawnym, ponieważ dla zabezpieczenia interesów państwowych i społecznych oraz bezpieczeństwa ruchu, budowy i eksploatacji dróg żelaznych podlegać powinny przepisom i ograniczeniom prawnym, które dla różnych kategorii dróg żelaznych nie mogą być jednakowe, naprz. warunki linji magistralnej, łączącej wielkie ośrodki przemysłowe, są zupełnie inne niż bocznicy, prowadzącej do fabryki lub żwirowni...” „­Na drogach żelaznych normalnotorowych szerokość torów (prześwit) t.j. odległość miedzy wewnętrznymi krawędziami szyn wynosi 1.435 mm. Koleje szerokotorowe posiadają prześwit większy od normalnego (Rosja - 1.524 mm, Hiszpanja -1.676 mm, Irlandia - 1.600 mm.).”
15% rabatu
16,06
18,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka