Dziś w ofercie 126 930 pozycji
Winne szlaki Lonely Planet
Winne szlaki Lonely Planet
Wydawca: Pascal
wysyłka: 48h
„Winne szlaki” to książka dla miłośników podróży i wina. Pozwala na odkrycie najbardziej ekscytujących regionów winiarskich na świecie oraz winiarzy z najlepszych winnic. To gotowy plan na 52 weekendy spędzone na degustacji win – pełen profesjonalnych ocen winnic, map i praktycznych informacji, gdzie się zatrzymać i jeść, oraz – oczywiście – czego się napić.
32% rabatu
40,98
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Rozważnie i romantycznie.
Chciałabyś wyjechać w podróż marzeń, ale nie wiesz od czego zacząć? Ta książka pomoże ci oswoić strachy i straszki. Dowiesz się jak: • podróżować solo, • dobrze się spakować (i czy 20 dkg robi wielką różnicę), • poradzić sobie w miejscach, w których kwitnie seksturystyka, • nie zostać w drodze bez dachu nad głową i szukać taniego noclegu w drogich miejscach, • zapewnić sobie bezpieczeństwo (i dlaczego kobieta nie popada w tarapaty tak szybko jak mężczyzna). Marzena Filipczak, doświadczona podróżniczka, zdradza także, dlaczego nie wyjeżdża z domu bez piłeczki pingpongowej i wachlarza, czy zawsze warto ufać intuicji oraz jak wrócić z podróży bez męża. Rozważnie i romantycznie to inspirujący, a jednocześnie praktyczny poradnik, który obok portfela i paszportu powinien znaleźć się w bagażu każdej podróżującej kobiety. Czytaj, odważ się i… jedź!
31% rabatu
25,28
36,90 zł
Dodaj
do koszyka
Biura podróży na rynku turystycznym
Drugie, uzupełnione wydanie podręcznika do przedmiotów związanych z funkcjonowaniem i obsługą przedsiębiorstw turystycznych adresowane do studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i wykładowców na kierunkach: turystyka i rekreacja, hotelarstwo oraz na wydziałach ekonomicznych ze specjalizacją turystyczną.
19% rabatu
31,59
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
TREK. Od marzenia do przygody
Jeśli marzysz o przeżyciu prawdziwej górskiej przygody, ale nie masz pojęcia, jak się do tego zabrać, ta książka jest dla ciebie. Dziś nic nie stoi na przeszkodzie aby realizować najśmielsze marzenia podróżnicze. Nawet z małym budżetem można planować wielkie wyprawy. Granicą jest wyobraźnia. A jednak często odkładamy to latami, nie wiedząc jak zacząć. Gdzie najlepiej się udać? Skąd wziąć wiarygodne informacje? Jak nie pogubić się w sklepach ze specjalistycznym ekwipunkiem i wybrać te naprawdę potrzebne rzeczy? Lepiej z biurem podróży, czy na własną rękę? I czy to na pewno bezpieczne? Mateusz Waligóra połączył życiową pasję z pracą przewodnika wypraw trekkingowych na kilku kontynentach. Przyznaje, że uzależnił się od przygody. Ostrzega, że nie zawsze jest łatwo, ale gdy nabierzesz doświadczenia, wybierzesz własną ścieżkę – ta książka ci w tym pomoże. Komu w drogę, temu TREK!
31% rabatu
27,40
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Tężnie jako czynnik kształtujący mikrobiologiczną jakość powietrza w uzdrowisku
W ostatnich latach popularnym sposobem na przyciągnięcie turystów i uatrakcyjnienie miejscowości uzdrowiskowych stało się budowanie otwartych inhalatoriów. Tężnie solankowe mogą być nie tylko atrakcją turystyczną, ale i ważnym obiektem leczniczym. Jednak brakuje doniesień literaturowych na temat ich funkcjonowania i oddziaływania tężni, szczególnie w kontekście mikrobiologii środowiskowej oraz zdrowia publicznego. Praca ta zawiera pierwszą długoterminową ocenę mikrobiologicznego zanieczyszczenia powietrza na terenie uzdrowisk nizinnych ze szczególnym uwzględnieniem otoczenia naturalnych inhalatoriów.W ostatnich latach popularnym sposobem na przyciągnięcie turystów i uatrakcyjnienie miejscowości uzdrowiskowych stało się budowanie otwartych inhalatoriów. Tężnie solankowe mogą być nie tylko atrakcją turystyczną, ale i ważnym obiektem leczniczym. Jednak brakuje doniesień literaturowych na temat ich funkcjonowania i oddziaływania tężni, szczególnie w kontekście mikrobiologii środowiskowej oraz zdrowia publicznego. Praca ta zawiera pierwszą długoterminową ocenę mikrobiologicznego zanieczyszczenia powietrza na terenie uzdrowisk nizinnych ze szczególnym uwzględnieniem otoczenia naturalnych inhalatoriów.
10% rabatu
23,40
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Innowacje w turystyce zdrowotnej
Rynek turystyki zdrowotnej jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się rynków w globalnej gospodarce turystycznej. Stałe wydłużanie się życia ludzkiego, rosnący zasób czasu wolnego oraz zróżnicowanie ofert turystyki zdrowotnej w destynacjach turystycznych zwiększają popyt na usługi służące poprawie lub zachowaniu zdrowia. W książce zostały przedstawione zagadnienia związane z innowacyjnością turystyki zdrowotnej, która jest podstawą kształtowania konkurencyjności przez podmioty działające na tym rynku. Problematyka obejmuje między innymi: - identyfikację form i przejawów innowacji w turystyce zdrowotnej oraz czynników ją kształtujących, - interpretację rodzajową procesów innowacyjnych, wraz z oceną ich efektywności, - diagnozę stanu oraz określenie determinant innowacyjności podmiotów turystyki zdrowotnej w Polsce, - prezentację najlepszych praktyk w zakresie innowacyjności w każdym z czterech obszarów turystyki zdrowotnej (usługi lecznicze, uzdrowiskowe, wellness & spa oraz w zakresie medycyny estetycznej), - koncepcję modelu systemu innowacyjności turystyki zdrowotnej. Publikacja adresowana jest do właścicieli i pracowników obiektów świadczących usługi turystyki zdrowotnej, pracowników jednostek samorządu terytorialnego w gminach uzdrowiskowych, przedstawicieli organizacji turystycznych oraz stowarzyszeń gmin uzdrowiskowych, studentów, doktorantów, a także do pracowników naukowych uczelni w ramach kierunków ekonomicznych, turystycznych, medycznych, o zdrowiu, o ziemi i prawniczych.
15% rabatu
50,14
58,99 zł
Dodaj
do koszyka
Marketing internetowy w turystyce
JAK ZWIĘKSZYĆ LICZBĘ KLIENTÓW I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK SWOJEGO OBIEKTU HOTELARSKIEGO! Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): - tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, - pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, - zarządzanie swą reputacją w sieci, - maksymalizacja zysku metodą revenue management.
27% rabatu
58,40
80,00 zł
Dodaj
do koszyka
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) stosowanych przez podmioty rynku turystycznego na podstawie kwerendy literatury oraz wyników przeprowadzonych badań. Wskazano rolę TIK w funkcjonowaniu rynku turystycznego miasta Krakowa. Rezultaty są ważne przede wszystkim dla środowiska akademickiego zajmującego się naukowo problematyką turystyki. Efektem praktycznym jest uzyskanie danych niezbędnych dla strony podażowej rynku turystycznego, której podmioty mogą przygotowywać ofertę dostosowaną do zidentyfikowanych zachowań turystów. Wyniki badań mają walor aplikacyjny przede wszystkim dla branży turystycznej, dostarczając wiedzy formalnej w tym zakresie. Szeroki przegląd tematyki związanej z technologiami informacyjno-komunikacyjnymi w turystyce może stanowić również atrakcyjne opracowanie dla studentów na kierunkach związanych z turystyką. Monografia jest także wartościowym źródłem informacji dla władz administracyjnych i samorządowych nie tylko Krakowa, ale innych rejonów recepcji turystycznej w Polsce, a w szczególności dużych miast.
15% rabatu
67,15
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Etyka w turystyce
Turystyka stanowi szeroki przedmiot zainteresowań naukowo-badawczych oraz praktycznych. Przykładem są liczne publikacje poświęcone jej zagadnieniom geograficznym, ekonomicznym, organizacyjnym, marketingowym. Na rynku wydawniczym brakuje jednak zwartego opracowania poświęconego problematyce etyki w turystyce. Przygotowany podręcznik w pewnej mierze lukę tę powinien wypełnić. W książce wskazujemy na przedmiot zainteresowań współczesnej turystyki, która łączy się z różnymi wartościami i normami etycznymi. W podręczniku m.in.: • opisujemy podstawowe wartości i normy etyczne, które powinny być respektowane w działalności turystycznej przedsiębiorstw, organizacji i stowarzyszeń turystycznych oraz instytucji publicznych kształtujących politykę turystyczną; • przedstawiamy charakterystykę postaw społecznych i zachowań turystów oraz analizę etycznego oddziaływania instytucji i pracowników turystyki wobec turystów, społeczności lokalnych w kraju i za granicą; • wskazujemy na etyczny zakres społecznej odpowiedzialności biznesu turystycznego; • uwzględniamy analizę porównawczą pomiędzy etyką turystyki a etyką biznesu (etyka turystyki preferuje wartości poznawcze i rekreacyjno-zdrowotne, natomiast etyka biznesu przyjmuje wartości użyteczności ekonomicznej); • wskazujemy na przenikanie się zakresów oddziaływania etyki turystyki z etyką ekologiczną oraz etyką zrównoważonego rozwoju; • uzasadniamy pogląd, że w turystyce może obowiązywać etyka przekonań, obowiązków i odpowiedzialności. Zaprezentowana treść książki daje Czytelnikowi - z jednej strony - wyjaśnione zagadnienia teoretyczne turystyki i etyki, z drugiej - wskazuje na szczegółowe projekty etycznych zachowań pracowników turystyki i turystów. Podręcznik skierowany jest do środowisk akademickich, tj. do studentów kierunków turystycznych i nauczycieli akademickich, słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń i kursów z zakresu turystyki. Przydatny może być kadrze menedżerskiej, pracownikom podmiotów turystycznych, organizacjom i stowarzyszeniom turystycznym oraz pracownikom instytucji samorządowych zajmujących się polityką turystyczną.
27% rabatu
36,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Historia turystyki Polska i świat
Przedmiotem niniejszego opracowania będą dzieje tych, co wędrowali z „ciekawości i braku zajęcia”. Obejmuje ono okres od narodzin pierwotnej turystyki w czasach starożytnych do upadku sytemu komunistycznego w Europie na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych XX w. Autor zwrócił uwagę na różne rodzaje turystyki – nie tylko wypoczynkową czy zdrowotną, ale także wiejską, pielgrzymkową, gastronomiczną, kulturową czy militarną. W poszczególnych rozdziałach omawia się kwestie związane z uwarunkowaniami prawno-politycznymi rozwoju turystyki, ze zmianami w sposobie podróżowania i tworzenia się infrastruktury turystycznej (jak hotele, sanatoria, biura podróży, przewodniki), a także z przemianami obyczajowymi towarzyszącymi wyjazdom. Dotychczasowe opracowania dotyczące dziejów turystyki były z reguły autorstwa specjalistów od turyzmu, ekonomistów. Twórca tej pracy jest historykiem i przez pryzmat tej dziedziny nauki patrzy na dzieje wypoczynku. Niniejsza książka nie stanowi klasycznego podręcznika z wykresami, tabelkami, pytaniami kontrolnymi, lecz raczej opowieść historyczną o dawniejszych turystach.
10% rabatu
34,02
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Turystyczny leksykon miast Polski Województwo zachodniopomorskie
Wydawnictwo z serii promującej walory turystyczne polskich miast, zawierające bogactwo wysokiej jakości fotografii współczesnych i archiwalnych, zarys dziejów poszczególnych miast oraz opisy ich zabytków architektury i atrakcji turystycznych.
31% rabatu
24,15
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Czas wolny, turystyka i rekreacja w perspektywie socjologicznej
„Autor wykazał się bogatą wiedzą humanistyczną, którą poparł prezentacją własnych opracowań, jak również szeroką znajomością krajowych i zagranicznych publikacji z zakresu nauk społecznych. Praca składa się z czterech części, obejmujących całość zagadnień zapowiadanych w tytule. Ukazują one najważniejsze oryginalne myśli Autora, które logicznie wynikają z przyjętej analizy problematyki badawczej. Stanowią one ważny wkład w rozwój teorii czasu wolnego, turystyki i rekreacji (…) Wiele zagadnień podjętych w przedmiotowej pracy wartych jest kontynuacji, ale w obecnej wersji dzieło to, oparte o szeroką wiedzę humanistyczną Autora oraz wybrane publikacje krajowe i zagraniczne z tego zakresu, predestynuje do uznania tej pracy za najbardziej wartościową, nie tylko w literaturze polskiej, ale i światowej.” dr hab. nauk hum. Jan Ożdziński (z recenzji wydawniczej)
31% rabatu
26,72
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Obsługa podróżnych w portach i terminalach Zeszyt ćwiczeń Kwalifikacja A.33
Obsługa podróżnych w portach i terminalach Kwalifikacja A.33 - Zeszyt ćwiczeń
12% rabatu
12,31
13,99 zł
Dodaj
do koszyka
Podstawy gastronomii
Usługi gastronomiczne są ważną częścią sektora usług. Autorzy przedstawili m.in. krótką historię gastronomii, istotę gastronomii i usługi gastronomicznej, pojęcia stosowane w gastronomii, podstawowe wyposażenie placówki gastronomicznej, produkt gastronomiczny i jego atrakcyjność turystyczną, rolę promocji informacji w gastronomii oraz trendy w rozwoju współczesnej gastronomii. Książka jest przeznaczona głównie dla studentów kierunków turystycznych, hotelarskich, technicznych 9technologia żywności) i rolniczych (technologia żywności, żywienie człowieka, agroturystyka), uczniów szkół policealnych i uczestników szkoleń o profilu gastronomicznym, turystycznym i hotelarskim. Książka z pewnością zainteresuje również właścicieli i zarządzających placówkami gastronomicznymi.
22% rabatu
50,62
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
15% rabatu
42,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Gospodarstwa i stowarzyszenia agroturystyczne w Polsce
Działalność agroturystyczna podejmowana przez gospodarstwa rolne w Polsce nie była dotychczas przedmiotem zainteresowania socjologów w takim zakresie i z takiej perspektywy, jak zaprezentował to Grzegorz Foryś. Chociaż powstały liczne opracowania naukowe opisujące działalność agroturystyczną gospodarstw rolnych, zjawisko ukazywano najczęściej wycinkowo, uwzględniając głównie perspektywę ekonomiczną i organizacyjną. Monografia przedstawia zaś tę działalność i gospodarstwa agroturystyczne w szerokim kontekście przemian zachodzących na obszarach wiejskich w Polsce, wykorzystując perspektywę badania nowych ruchów społecznych, co jest niewątpliwym walorem pracy i nowatorskim ujęciem problematyki. dr hab. Hanna Podedworna, prof. SGGW Autor najpierw rekonstruuje teoretyczny model jakiegoś zjawiska społecznego, a potem szuka w empirii potwierdzenia słuszności przyjętego sposobu rozumowania. (…) Nie muszę dodawać, że prezentowany typ socjologicznej refleksji jest cenny, chociażby dlatego, że nadzwyczaj rzadki – szczególnie w młodszej generacji socjologów – bo często przykrywany albo czystym teoretyzowaniem, bez poszukiwania jakichkolwiek odniesień empirycznych, albo czystą empirią, czyli koncentrowaniem się wyłącznie na opisie rzeczywistości bez prób jej porządkowania za pomocą kategorii teoretycznych, nie wspominając już o próbach jej objaśniania w nawiązywaniu do teorii. Wszystko to pozytywnie wyróżnia książkę na tle większości polskich opracowań poświęconych agroturystce. prof. dr hab. Andrzej Kaleta
15% rabatu
32,13
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Strategia rozwoju turystyki na poziomie lokalnym
„Strategia rozwoju turystyki na poziomie lokalnym. Przykład powiatu gryfińskiego" to niezwykle przydatna książka, do której głównych zalet należy: • syntetyczne spojrzenie na problematykę związaną z funkcjonowaniem gospodarki turystycznej oraz działań proturystycznych na poziomie lokalnym, przede wszystkim w odniesieniu do gmin i powiatów, • zebranie w sposób usystematyzowany zbioru niezbędnych informacji oraz metodologii i procedur związanych z opracowywaniem lokalnych strategii rozwoju turystyki, a także kompleksowe zaprezentowanie ogółu zagadnień związanych z tworzeniem i realizowaniem strategii rozwoju turystyki, • praktyczne przedstawienie problematyki wykorzystania dokumentów planistycznych (przede wszystkim strategii rozwoju turystyki) jako instrumentów realizacji lokalnej polityki turystycznej, • wskazanie na podstawie przeprowadzonych badań empirycznych możliwych do osiągnięcia korzyści wynikających z uruchomienia i rozwoju turystyki na obszarach, w których sektor ten nie ma większych tradycji działania, a w szczególności na tych, gdzie po II wojnie światowej nastąpiła całkowita wymiana ludności, • zaprezentowanie problematyki przygotowania i wdrożenia strategii rozwoju turystyki jako swoistego rodzaju studium przypadku pokazującego, jak należy przeprowadzić całą procedurę opracowania tego typu dokumentu na konkretnym przykładzie oraz tego, że może być wzorcem do opracowywania podobnych dokumentów strategicznych w innych powiatach czy też gminach. Zespół autorski tworzą pracownicy Katedry Turystyki i Rekreacji Wydziału Nauk o Ziemi, którzy z jednej strony są doświadczonymi wykładowcami akademickimi, a z drugiej praktykami, którzy zajmują się turystyką na co dzień jako przewodnicy, piloci, menadżerowie firm turystycznych, specjaliści opracowujący różnego rodzaju dokumenty strategiczne dla jednostek samorządu terytorialnego różnego szczebla.
15% rabatu
49,30
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zbiór zadań przyg. do egz. potwierdzającego T.13
Zbiór przeznaczony dla zawodu technik obsługi turystycznej w zakresie kwalifikacji T.13. ""Planowanie i realizacja imprez i usług turystycznych"". Zawiera 8 zestawów, w skład których wchodzą testy i zadania praktyczne, mające za zadanie pomóc uczniom przygotować się do egzaminu zawodowego. Każdy zestaw to przykładowy egzamin zawodowy (część pisemna i część praktyczna). W książce zamieszczone są odpowiedzi do wszystkich zestawów.
12% rabatu
24,64
28,00 zł
Dodaj
do koszyka
Krajoznawstwo tradycja i współczesność
Podręcznik wpisuje się w ramy programowe obowiązującego przedmiotu „krajoznawstwo” na studiach I stopnia na kierunku „turystyka i rekreacja”. Książka prezentuje rozwój krajoznawstwa w perspektywie przemian historycznych. Przedstawia dziejowe uwarunkowania polskiego krajoznawstwa, tradycyjne formy uprawiania krajoznawstwa i przekazywania wiedzy krajoznawczej (np. opowieść, eksponaty muzealne), a także innowacje wykorzystywane w gromadzeniu i popularyzacji wiedzy krajoznawczej (multimedia, aplikacje mobilne, drony, rzeczywistość rozszerzona).
15% rabatu
49,30
58,00 zł
Dodaj
do koszyka
Nowoczesne finanse przedsiębiorstwa hotelowego
„Podjęty przez Autorów problem badawczy jest niezwykle aktualny i ważny, gdyż przedsiębiorstwo hotelowe pełni obecnie wiele funkcji (...). Z dużą satysfakcją stwierdzam, że recenzowana pozycja analizuje wszystkie najważniejsze aspekty nowoczesnego ujęcia finansów przedsiębiorstwa hotelowego, m.in.: strukturę finansową i sposoby zarządzania tą strukturą, zarządzanie płynnością i wynikiem finansowym, kształtowanie cen usług hotelowych, wykorzystanie rachunkowości zarządczej w procesie zarządzania hotelem, ocenę standingu finansowego oraz opłacalności przedsięwzięć gospodarczych, a także zarządzanie wartością hotelu (...). Mało jest na polskim rynku wydawnictw książek prezentujących tak szerokie spectrum finansowych aspektów funkcjonowania nowoczesnego hotelu w dowolnym miejscu na świecie." Z recenzji wydawniczej Prof. zw. dr. hab. Mariana Nogi Celem, jaki stawiają sobie autorzy książki, jest przedstawienie najważniejszej wiedzy z zakresu finansów przedsiębiorstw hotelowych z punktu widzenia jej przydatności w podejmowaniu decyzji. Wiedza ta jest niezbędna zarówno pracownikom, jak i menedżerom. Podejmowanie decyzji wiąże się bowiem z koniecznością przeprowadzania analiz, uwzględniających skutki finansowe tych decyzji. Książka adresowana jest przede wszystkim do: • studentów kierunków turystycznych, • studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerskich, chcących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstwa, • doktorantów w obrębie nauk ekonomicznych, • pracowników przedsiębiorstw hotelowych, którzy chcą uzupełnić i uporządkować swoją wiedzę w tej ważnej dziedzinie, • kadry sprawującej funkcje menedżerskie w hotelach.
22% rabatu
42,90
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka