Dziś w ofercie 152 430 pozycji
Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
Szybki rozwój technologii informacyjnych przeobraża konsekwentnie świat rzeczywisty na świat cyfrowy. Dominują w nim cyfrowe formy komunikacji. Dokumenty papierowe zostają zamieniane na cyfrowe w taki sposób, że są zrozumiałe dla systemów komputerowych. Wzrasta szybkość działania procesorów oraz szybkość transmisji danych, co otwiera nowe możliwości przesyłania i obróbki danych multimedialnych. Pojawiają się nowe metody przetwarzania zapewniające zarówno skalowalność obliczeń dla dużych zbiorów danych jak i też otwartość na potrzeby indywidualnych użytkowników. Konsekwentnie niezależny rozwój informatyki i telekomunikacji zmienia się w podejście zintegrowane, gdzie zjawisko synergii powoduje dalszy postęp w zagospodarowywaniu świata cyfrowego. Stąd niniejsza monografia poświęcona jest aplikacjom i usługom elektronicznym wykonującym się w środowisku sieciowym.
15% rabatu
101,15
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
Publikacja będzie interesującą pozycją dla studentów telekomunikacji jak i informatyki oraz dla specjalistów zajmujących się konkretnymi, ale bardzo istotnymi problemami związanymi z technologią telekomunikacyjną lub informacyjną. Ewolucja sieci telekomunikacyjnych Realizacja architektury VOIP Usługi telekomunikacyjne i informacyjne Jakość systemów i usług Pomiary i ocena usług VoIP Projektowanie aplikacji użytkowych Obsługa wołań w niebezpieczeństwie
99,00
Dodaj
do koszyka
RODO dla małych i średnich przedsiębiorstw
Publikacja to przeznaczone dla na małych i średnich przedsiębiorców praktyczne omówienie nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych wprowadzanych przez rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. (RODO). Autorzy szczegółowo opisują, jak przedsiębiorcy powinni przygotować się do stosowania RODO. Praktyczne wskazówki ułatwią proces wdrożenia nowych regulacji. W stosunku do dotychczasowych przepisów istotnie zmieniają się obowiązki administratorów danych i sposób ich wykonywania. Z książki czytelnik dowie się m.in.: - jakie są nowe prawa podmiotów danych, w tym prawa informacyjne, prawo do zapomnienia, do przenoszenia danych czy też prawo do ograniczenia przetwarzania, co oznaczają i jak je realizować, - jakie są nowe obowiązki nałożone na administratorów i jak się przygotować do ich wykonywania, - jakie sankcje, nie tylko finansowe, będą groziły za naruszenie nowych przepisów. Autorzy omówili ponadto projekt nowej polskiej ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie wyłączenia niektórych obowiązków dla małych i średnich przedsiębiorstw, które ma ułatwić stosowanie przez nich nowej regulacji.
13% rabatu
103,53
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Czysta architektura
Czysta architektura
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Pierwsze linie kodu powstawały pół wieku temu. Komputery, na które tworzono te programy, w bardzo niewielkim stopniu przypominały współczesne maszyny. Niezależnie od upływu lat, postępu technologii i powstawania wymyślnych narzędzi, języków programowania czy frameworków pewne zasady tworzenia kodu pozostają niezmienne. Są takie same jak w czasie, gdy Alan Turing pisał pierwszy kod maszynowy w 1946 roku. Respektowanie tych zasad to warunek, że uzyska się oprogramowanie o czystej architekturze, czyli poprawne strukturalnie, łatwe w utrzymaniu i rozwijaniu, a przede wszystkim działające zgodnie z oczekiwaniami. W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przedsięwzięcia. Publikacja jest wypełniona bardzo praktycznymi rozwiązaniami problemów, z którymi musi się mierzyć wielu programistów. Szczególnie cenne są uwagi dotyczące zapobiegania częstemu problemowi, jakim jest stopniowa utrata jakości kodu w miarę postępu projektu. Ta książka obowiązkowo powinna się znaleźć w podręcznej biblioteczce każdego architekta oprogramowania, analityka systemowego, projektanta i menedżera! Z książki dowiesz się: Do czego muszą dążyć architekci oprogramowania i w jaki sposób mogą osiągać te cele Jak brzmią najważniejsze zasady projektowania oprogramowania związane z adresowaniem funkcji, separacją komponentów i zarządzaniem danymi W jaki sposób paradygmaty oprogramowania wzmagają dyscyplinę pracy Co podczas tworzenia oprogramowania jest więcej, a co jest mniej ważne W jaki sposób implementować optymalne struktury dla sieci WWW, baz danych, konsoli i aplikacji osadzonych Czysta architektura - doskonały kod! Robert C. Martin, powszechnie znany jako "Wujek Bob", jest programistą od 1970 roku. Był jednym z autorów Manifestu Agile. Jest autorem cenionych książek, między innymi kultowego przewodnika Czysty kod. Napisał również dziesiątki artykułów dotyczących zasad budowy oprogramowania. Martin założył firmę Uncle Bob Consulting, LLC oraz współzakładał (razem ze swoim systemem Micah) firmę The Clean Coders LLC. Pracował jako redaktor naczelny pisma "The C++ Report", był pierwszym przewodniczącym Agile Alliance. Chętnie zabiera głos na konferencjach dotyczących programowania.
35% rabatu
43,78
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
Komputer i Internet dla początkujących
Ta książka jest bogatym źródłem przydatnych informacji na temat korzystania z komputera i Internetu. Podczas lektury poznasz bliżej m.in. przeglądarki internetowe czy programy do wysyłania wiadomości e-mail. Dzięki przedstawieniu wiedzy w krótkiej formie trików oraz pytań i odpowiedzi szybko dotrzesz do potrzebnych informacji i zastosujesz je w praktyce.
31% rabatu
40,71
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Elektroniczna administracja jako narzędzie wdrażania zmian organizacyjnych
W książce omówiono wpływ nowych technologii, w szczególności rozwoju elektronicznej administracji, na sprawność funkcjonowania organizacji publicznej. Publikacja systematyzuje problematykę e-administracji i zmian organizacyjnych wynikających z wdrażania technologii informacyjno-komunikacyjnych w urzędach. Zaproponowano szerokie podejście do analizy e-administracji, uwzględniające działania w obszarach: e-informacji publicznej, e-transakcji i e-partycypacji. Na podstawie przeprowadzonych badań opracowano rekomendacje mające na celu wsparcie osób wdrażających technologie ICT w urzędach i przedstawiono dobre praktyki w tym zakresie. Publikacja zawiera opis wyników badań, w trakcie których: • określono poziom rozwoju e-administracji w 18 urzędach miast w Polsce, • zidentyfikowano szereg zmian organizacyjnych, dostrzeganych przez menedżerów publicznych i urzędników, charakterystycznych dla rozwoju e-administracji, • wyróżniono czynniki wspierające i hamujące, w obszarze zarządzania publicznego, wprowadzanie tych zmian organizacyjnych, • określono wpływ wdrażania nowych technologii na funkcjonowanie urzędów miast.
25% rabatu
37,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
JavaFX 9 Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Twórz doskonałe GUI z wykorzystaniem JavaFX! Przykłady zgodne z Java 10! Naucz się wykorzystywać w praktyce platformę JavaFX Dowiedz się, jak osiągać konkretne efekty Poznaj rozwiązania najczęstszych problemów JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a oraz formatowanie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko wybrane cechy, które sprawiają, że zastosowanie tego rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie. Jeśli zaczynasz swoją przygodę z Javą i chcesz szybko poznać platformę JavaFX 9, sięgnij po tę książkę! Bezboleśnie wprowadzi Cię ona w świat tworzenia aplikacji wykorzystujących rozwiązania JavaFX, nauczy praktycznego zastosowania najważniejszych funkcji oraz zaprezentuje informacje, pozwalające rozpocząć własne eksperymenty. Dzięki pracy z kodem szybko opanujesz niezbędne umiejętności, a przykłady z życia wzięte pozwolą krok po kroku zbudować bezcenne doświadczenie. Właściwości, wiązanie danych i korzystanie z kolekcji Obsługa zdarzeń, gestów i dotyku Zastosowanie kształtów 2D Kształty 3D, kamery i światła Przekształcenia, efekty i animacje Korzystanie z różnych elementów GUI Wykresy, obrazy i rysowanie, audio i wideo Przeglądanie stron WWW i ułatwienia dostępu Wielowątkowość i modularyzacja Przekonaj się, jakie efekty można osiągnąć dzięki JavaFX!
35% rabatu
64,69
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Python 3 Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania
Python jest dojrzałym, elastycznym i bardzo wszechstronnym językiem programowania. Nadaje się do budowy przeróżnych aplikacji, a także do tworzenia programów służących do bardzo specyficznych zastosowań, takich jak badania naukowe. Aby jednak w pełni wykorzystać te imponujące możliwości, musisz pisać dobry kod: przejrzysty, zwięzły, działający poprawnie. Niestety, nie jest łatwo nauczyć się dobrego programowania. To coś więcej niż przyswojenie zestawu poleceń i słów kluczowych. Wymaga czasu, wysiłku, sporego zaangażowania i... dobrego przewodnika na tej trudnej ścieżce. Niniejsza książka jest właśnie takim dobrym przewodnikiem dla początkujących programistów. Jest napisana w sposób łatwy i wciągający. Duży nacisk położono na analizę tworzonego kodu. Jeśli tylko skoncentrujesz się na wykonywanych zadaniach, zdobędziesz się na zaangażowanie i dokładność, zrozumienie znaczenia każdej linii programu przyjdzie łatwo. Wartościowym elementem książki są wskazówki, jak zepsuć napisany kod, a następnie go zabezpieczyć. Dzięki temu łatwiej Ci przyjdzie unikanie błędów. Dzięki tej książce zdobędziesz trzy najważniejsze umiejętności każdego programisty: czytanie i pisanie ze zrozumieniem, dbałość o szczegóły oraz dostrzeganie różnic. Najistotniejsze zagadnienia poruszone w książce: przygotowanie kompletnego środowiska programistycznego organizowanie, pisanie, psucie i naprawianie kodu programowanie obiektowe projektowanie programu i testowanie kodu podstawy budowy aplikacji internetowych i prostszych gier Zrozum Pythona, pisz dobry kod! Zed A. Shaw jest programistą od ponad 20 lat. Chętnie angażuje się w różne projekty open source, jest również uznanym autorem wielu książek i artykułów dotyczących technik programowania. Jego książki są czytane i dyskutowane przez miliony czytelników na całym świecie. Autor ten posiada niezwykłą umiejętność pisania o trudnych zagadnieniach w sposób przystępny, żywy i interesujący, a równocześnie zmuszający czytelnika do myślenia. W wolnym czasie Shaw studiuje malarstwo i historię sztuki.
35% rabatu
38,55
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
ASP.NET Core MVC 2 Zaawansowane programowanie
Framework ASP.NET Core MVC 2 powstał jako alternatywa ASP.NET Web Forms. Microsoft zbudował tę platformę całkowicie od podstaw. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej architektury model - widok - kontroler programiści otrzymali narzędzie do szybszego tworzenia doskonalszego kodu. Łatwo się przekonać, że ten framework powstał wskutek kompletnej zmiany podejścia do technologii sieciowych: ASP.NET Core MVC 2 jest w pełni niezależny od platformy sprzętowej, a zastosowany wysoko produktywny model programowania zapewnia poprawną architekturę kodu, łatwe stosowanie testów jednostkowych oraz potężne możliwości rozbudowywania tworzonych systemów. Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i poprawionym wydaniem bardzo cenionego przez programistów podręcznika. Forma publikacji się nie zmieniła, jednak zawarte w niej informacje zostały gruntownie przejrzane. Wyjaśniono tu najważniejsze koncepcje frameworka ASP.NET Core MVC 2. Omówiono budowę kompletnej i w pełni funkcjonalnej aplikacji ASP.NET Core MVC 2, którą można wykorzystać w charakterze szablonu we własnych projektach. Oprócz podstaw zaprezentowano tu także bardziej zaawansowane tematy, takie jak routing URL, kontrolery RESTful, stosowanie silnika Razor i wiele innych ważnych zagadnień. W tej książce między innymi: solidne podstawy koncepcji MVC i ASP.NET Core MVC 2 stosowanie najlepszych funkcji ASP.NET Core MVC 2 we własnych projektach praca z Visual Studio 2017, C# 7, Entity Framework 2, .NET Core 2 i Visual Studio Code modyfikacja klas C# i korzystanie z kontrolerów, akcji, filtrów konfiguracja ASP.NET Core Identity
35% rabatu
84,29
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Cisza w sieci
Cisza w sieci
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Praktyczne spojrzenie na zagadnienia bezpieczeństwa w sieci Poznaj zasady działania protokołów sieciowych Naucz się rozpoznawać zagrożenia Zastosuj techniki obronne W Internecie zdrowy rozsądek i zasady moralne, które obowiązują w rzeczywistym świecie, tracą rację bytu. Z racji coraz głośniejszych i coraz częstszych kradzieży danych i włamań do komputerów rozsądek zostaje zastąpiony paranoją i obawą, a komputerowi przestępcy rzadko miewają wyrzuty sumienia. Bezpieczeństwa w sieci nie zapewnimy sobie, nie popełniając błędów czy też postępując w określony sposób. Prawie z każdym procesem informacyjnym wiążą się zagadnienia bezpieczeństwa, które należy zrozumieć. "Cisza w sieci" to bardzo nietypowa książka poświęcona technikom ochrony danych. Autor przedstawia w niej zupełnie inne spojrzenie na bezpieczeństwo. Pokazuje niezwykłe i niecodzienne zagadnienia ochrony danych, które nie mieszczą się w ramach tradycyjnego modelu haker - ofiara. Z tej książki dowiesz się o rzeczach, których istnienia nawet nie podejrzewałeś, na przykład o tym, że generator liczb losowych może ujawniać naciskane przez Ciebie klawisze, a postronny obserwator może zidentyfikować Twój system operacyjny, wyłącznie analizując pakiety sieciowe. Nauczysz się rozpoznawać takie zagrożenia i przeciwdziałać im. Bezpieczeństwo generatorów liczb losowych Ataki na sieci przełączane Działanie protokołu IP Pasywna identyfikacja systemów na podstawie pakietów IP i jej zapobieganie Właściwe stosowanie firewalli Techniki skanowania portów Identyfikacja użytkowników systemów
30% rabatu
38,42
54,89 zł
Dodaj
do koszyka
Elektronizacja polskiego sądowego postępowania egzekucyjnego
W dobie poszukiwania przez naukę i praktykę postępowania cywilnego odpowiedzi na pytanie, czy możliwe jest uzyskanie przyspieszenia załatwiania spraw cywilnych bez uszczerbku dla rzetelności i sprawiedliwości prowadzonych postępowań, elektronizacja jawi się jako jedno z podstawowych rozwiązań tego dylematu. Informatyzacja i elektronizacja wchodzi do postępowania cywilnego w sposób ewolucyjny, ale konsekwentny. Ustawodawca stopniowo oswaja nas z wprowadzanymi do Kodeksu postępowania cywilnego rozwiązaniami proceduralnymi silnie opartymi i wspomaganymi zaawansowanymi narzędziami informatycznymi. Autorka publikacji skoncentrowała swoją uwagę na procesach elektronizacji w postępowaniu egzekucyjnym. Podjęła się przy tym bardzo trudnego zadania połączenia elementów teorii (m.in. uporządkowała istotne pojęcia dotyczące podpisu elektronicznego i dokumentu elektronicznego zdefiniowanego w Kodeksie cywilnym) oraz praktyki (sposób i zakres wykorzystania przez komornika narzędzi informatycznych przy czynnościach sądowej egzekucji cywilnej). Łatwo dostrzegalny wysoki poziom rozważań teoretycznych oraz bardzo dobra znajomość praktycznej strony wykorzystania elementów elektronizacji egzekucji sądowej w codziennym funkcjonowaniu kancelarii komorniczej powodują, że niniejszą publikację można szczerze rekomendować zarówno czytelnikom poszukującym teoretycznego wyjaśnienia formalnych podstaw elektronizacji postępowania cywilnego, jak i praktykom nastawionym na rozwiązywanie konkretnych problemów związanych z procesami elektronizacji. Wieloaspektowy sposób prezentacji tytułowego zagadnienia w połączeniu z umiejętnością klarownego prezentowania trudnych zagadnień, w tym również wykraczających poza obszar postępowania cywilnego (np. problematyka informatyzacji i elektronizacji w przepisach prawa europejskiego), pozwoliły uzyskać efekt w postaci tej godnej polecenia publikacji. Z recenzji dr. hab. Andrzeja Jarochy
33% rabatu
59,63
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Rynek mediów w Polsce
Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej". prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
13% rabatu
39,15
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Skrypty powłoki systemu Linux Receptury Wydanie III
Obecnie systemy uniksowe wyposaża się w intuicyjne GUI, a pojawiające się dystrybucje Linuksa stają się coraz łatwiejsze w obsłudze i administracji. Wciąż jednak jednym z najważniejszych narzędzi administratora i użytkownika systemu uniksowego pozostaje opracowana w zeszłym stuleciu powłoka Bourne, czyli bash. Umiejętność pisania i używania skryptów powłoki jest bezcenna: można w ten sposób automatyzować monotonne zadania, monitorować stan i działanie systemu, włączając w to identyfikację problematycznych procesów. Łatwiejsze też stają się operacje na plikach, optymalizacje wydajności czy dostosowanie systemu do specyficznych potrzeb. Niniejsza książka przyda się zarówno użytkownikom, jak i administratorom systemów uniksowych. Znalazły się tu receptury opisujące wykonywanie prostych czynności, takich jak wyszukiwanie plików, a także złożonych zadań administracyjnych, w tym monitorowania i dostosowywania systemu, obsługi sieci, bezpieczeństwa i korzystania z chmury. Nie zabrakło receptur ułatwiających rozwiązywanie złożonych problemów, takich jak tworzenie kopii zapasowych, kontroli wersji i śledzenie pakietów, a także korzystanie z kontenerów, maszyn wirtualnych oraz chmury. Znalazły się tu także receptury przydatne dla programistów, którzy nauczą się analizy aplikacji systemowych i korzystać z takich narzędzi, jak git i fossil. W tej książce: pisanie i debugowanie skryptów oraz konfigurowanie powłoki, sterowanie pracą skryptu i praca z plikami, rozwiązywanie problemów z aplikacjami internetowymi, kopie zapasowe, monitorowanie systemu i inne zadania administracyjne, analiza sieci i rozwiązywanie problemów z bezpieczeństwem, skrypty do korzystania z kontenerów, maszyn wirtualnych i chmury. Skrypty powłoki - najlepsze wsparcie admina! Clif Flynt ma kilkadziesiąt lat doświadczenia jako programista i administrator systemów Linux i Unix. Jego aplikacje były wykorzystywane m.in. przez Marynarkę Wojenną USA. W wolnym czasie gra na gitarze i bawi się z kotami swojej żony. Sarath Lakshman jest programistą w firmie Zynga w Indiach. Entuzjasta systemu GNU/Linux, jest szeroko znany jako jeden z twórców dystrybucji SLYNUX. Jego pasją są skalowalne systemy rozproszone. Shantanu Tushar jest programistą i uczestniczy w projektach związanych z oprogramowaniem KDE. Pracuje też nad projektami Calligra, Gluon i Plasma.
38% rabatu
55,18
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dane osobowe Polska UE USA Współczesne wyzwania administracyjnoprawne zagadnienia odpowiednio
Dane osobowe mają, wobec bezprecedensowego rozwoju środków gromadzenia i wykorzystywania informacji, wartość szczególną. Jednocześnie, międzynarodowe transfery danych są kluczowe m.in. dla transatlantyckiej współpracy gospodarczej, naukowej i kulturalnej. Ta współpraca zasadza się i umacnia północnoatlantycką wspólnotę wartości, stanowiącą spoiwo łączące Polskę, inne państwa członkowskie UE z USA. Wspólne wartości obejmują m.in. poszanowanie praw i wolności jednostki, w tym ochronę danych osobowych i prywatności, co skutkuje szczegółowymi regulacjami prawnymi w Polsce i UE oraz w USA. Dlaczego zatem, mimo istnienia owej wspólnoty wartości, z polskiej (i unijnej) perspektywy Ameryka nienależycie chroni dane osobowe? Dlaczego przekazywanie danych z Polski do USA podlega obostrzeniom? Jakie są przyczyny odmienności regulacji i która regulacja jest skuteczniejsza? Czy istnieje szansa wypracowania uniwersalnych rozwiązań prawnych akceptowalnych po obu stronach Atlantyku? W książce podjęto próbę udzielenia odpowiedzi na te pytania, ukazując zagadnienie w kontekście prawnym, historycznym i kulturowym. Autor wskazuje alternatywne rozwiązania, w tym zakładające odejście od tradycyjnego, terytorialnego postrzegania materii i zastosowania hybrydowych rozwiązań prawnych, odnosząc się przy tym do przepisów rozporządzenia o ochronie danych ( RODO).
5% rabatu
160,55
169,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przygoda w świecie bloków
Minecraft® jest jedną z najbardziej pomysłowych i elastycznych gier na świecie, która oferuje graczom nieskończoną liczbę możliwości budowania i eksplorowania wirtualnych światów. W dzisiejszych czasach Minecraft® to coś znacznie więcej niż prosta gra: jej użytkownicy są w stanie tworzyć własne gry w obrębie gry – tzw. mapy przygodowe – do których wstęp ma każdy. Ten tryb pozwala budowniczym na budowanie pięknych i fantazyjnych krain, które same w sobie są grą dla jednego lub wielu graczy. To ukazuje tysiące możliwości, jakie Minecraft® daje skupionej wokół siebie społeczności. Obejmująca ponad trzydzieści wciągających gier i scenariuszy. Przygoda w świecie bloków zachęca graczy na dowolnym poziomie zaawansowania do podjęcia prób zaprojektowania i zbudowania ich własnych map przygodowych. Ułatwiają to zawarte w niej liczne przewodniki i wskazówki budowniczych.
33% rabatu
33,43
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
RODO 2018 w firmie i księgowości
Od 25 maja 2018 r. zaczną obowiązywać przepisy europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które zmodyfikowały regulacje ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.). Nowe przepisy wprowadzają dużo zmian, które dotyczą też służb finansowo-księgowych, biur rachunkowych i doradców podatkowych. Poznaj je.
31% rabatu
33,81
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela Grafika komputerowa dla dzieci
Z grafiką wektorową nie wiążą się wyłącznie proste rysunki złożone z figur geometrycznych, ale też całkiem zaawansowane projekty, nierzadko trójwymiarowe. Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje. Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie elementy musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne. Spróbujemy też zainspirować Cię do wykonania dość zaawansowanych projektów, w których użyjemy nie tylko prostych, wypełnionych jednolicie kształtów, lecz także skorzystamy z takich efektów jak obwiednia, zniekształcenie, przezroczystość, metamorfoza czy perspektywa. Wszystkie przykłady zostały zilustrowane, abyś na każdym etapie mógł porównać swoją pracę z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że wskazujemy Ci tylko dostępne środki, a sposoby, z jakich korzystamy nie są jedynie słuszne. Mają wytyczyć Ci drogę, pokazać możliwości programu, a w przyszłości może zechcesz używać ich zupełnie inaczej. A teraz do dzieła. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Programowanie i tworzenie stron internetowych oraz baz danych i administrowanie nimi. Kwalifikacja EE.09. Część 1
Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk. 
Szkoły ponadgimnazjalne
Część 1 podręcznika do nauki zawodu technik informatyk, realizującego treści z zakresu kwalifikacji EE.09 (Programowanie, tworzenie i administrowanie stronami internetowymi i bazami danych), została opracowana zgodnie z nową podstawą programową z 2017 r. Prezentuje wiedzę oraz uczy umiejętności związanych z programowaniem. Przedstawiono tu takie zagadnienia, jak: podstawowe pojęcia, algorytmy i ich klasyfikacja, język C++, instrukcje sterujące, funkcje, tablice, łańcuchy, wskaźniki, operacje na plikach, programowanie obiektowe, projektowanie programów. Wiadomości teoretyczne wsparto licznymi przykładami, ćwiczeniami zrzutami ekranowymi i ilustracjami wskazującymi sposoby ich praktycznego zastosowania.
11% rabatu
32,84
36,90 zł
Dodaj
do koszyka
Deep Thinking
In May 1997, the world watched as Garry Kasparov, the greatest chess player in the world, was defeated for the first time by the IBM supercomputer Deep Blue. It was a watershed moment in the history of technology: machine intelligence had arrived at the point where it could best human intellect. It wasn't a coincidence that Kasparov became the symbol of man's fight against the machines. Chess has long been the fulcrum in development of machine intelligence; the hoax automaton 'The Turk' in the 18th century and Alan Turing's first chess program in 1952 were two early examples of the quest for machines to think like humans - a talent we measured by their ability to beat their creators at chess. As the pre-eminent chessmaster of the 80s and 90s, it was Kasparov's blessing and his curse to play against each generation's strongest computer champions, contributing to their development and advancing the field. Like all passionate competitors, Kasparov has taken his defeat and learned from it. He has devoted much energy to devising ways in which humans can partner with machines in order to produce results better than either can achieve alone. During the twenty years since playing Deep Blue, he's played both with and against machines, learning a great deal about our vital relationship with our most remarkable creations. Ultimately, he's become convinced that by embracing the competition between human and machine intelligence, we can spend less time worrying about being replaced and more thinking of new challenges to conquer. In this breakthrough book, Kasparov tells his side of the story of Deep Blue for the first time - what it was like to strategize against an implacable, untiring opponent - the mistakes he made and the reasons the odds were against him. But more than that, he tells his story of AI more generally, and how he's evolved to embrace it, taking part in an urgent debate with philosophers worried about human values, programmers creating self-learning neural networks, and engineers of cutting edge robotics. He surveys the serious questions facing a world that is becoming increasingly reliant on AI, creating an essential guide for the business readers and educators he speaks to by the thousands every year.
24% rabatu
39,10
51,45 zł
Dodaj
do koszyka
Co można a nawet trzeba wiedzieć o komputerach
"Podobno więcej wiemy o kosmosie niż o tym, co się dzieje na dnie oceanów. To ludzka rzecz: sięgając do gwiazd i fantazjować o wszechświecie, zapominając troch e o przyziemnej rzeczywistości i o wszystkim, co kryje się pod jej powierzchnią. A rzeczywistość nie przestaje nas zaskakiwać. Ostatnio szczelnie wypełniły ją fale sieci wi-fi, do dłoni przykleiły się nam smartfony, a w naszych domach zagościła sztuczna inteligencja. Nie wyobrażamy sobie życia bez komputerów bo nie musimy! Przyszłość w końcu nadeszła, a wszędobylski komputer jest tego dowodem. Używa go prawie każdy, ale mało kto wie, co tak naprawdę w nim siedzi. Prawda może Was przerazić...potwory! Pod przyjazną powierzchnią ekranu maszerują ciągi zer i jedynek, a w odmętach procesorach grasuje kompilator. Ale nie bójcie się! Ta książka oswoi potwory, objaśni jak dogadać się z komputerami i pomoże zrozumieć ich wnętrze. Dzięki niej poznacie podstawy architektury przyszłości, czyli programowania, które pozwolą nurkować pod powierzchnie ekranu i tresować żyjące pod nią potwory." - Łukasz Podgórni
28% rabatu
20,88
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka