Dziś w ofercie 137 651 pozycji
Prawo prywatności jako reguła społeczeństwa informacyjnego
Prawo do prywatności jest pojęciem żywym, którego coraz to nowe aspekty ujawniają się w miarę rozwoju stosunków społecznych, wypadków politycznych oraz w wyniku rozwoju techniki. Z jednej strony istnieje niejako naturalna chęć ograniczania prawa do prywatności przez władze publiczne, z różnych zresztą względów, zwykle motywowanych szeroko rozumianym dobrem obywateli, z drugiej tendencja do pieczołowitego jej chronienia – po stronie osób fizycznych. Gwałtowny rozwój techniki daje możliwości głębokiego inwigilowania zachowań społecznych każdego człowieka. Wyszukiwarki internetowe bez najmniejszej trudności agregują informacje o wszystkich aspektach życia jednostki, tworząc tym samym gotowe profile handlowe dla zainteresowanych podmiotów. Pozwala to także na prognozowanie zachowań użytkowników sieci, a nawet na wpływanie na podejmowane decyzje, zarówno na polu gospodarczym, jak i społeczno-politycznym. Umożliwia to również poznanie preferencji i oczekiwań politycznych, światopoglądowych i wyznaniowych, zainteresowań seksualnych, stanu majątkowego etc. Współczesne środki przekazu sprzyjają ograniczeniom praw i wolności, odzierając użytkownika Internetu z prywatności niejako na własne życzenie, dając jako alternatywę wykluczenie cyfrowe.
3% rabatu
125,13
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zostań gwiazdą Instagrama
Poradnik dla użytkowników Instagrama Masz już konto na Instagramie i publikujesz swoje fotki, lecz liczba twoich fanów nie zmienia się. W poradniku znajdziesz praktyczne i sprawdzone rady, jak poprawić swój profil i zdobyć tysiące nowych obserwatorów na Instagramie. Pięćdziesięciu sławnych Instagramowiczów odkrywa swoje sekrety: techniki fotograficzne, rodzaje opisów oraz style zarządzania kontem. Tysiące porad, wspaniałe zdjęcia, bezcenna wiedza dla użytkowników Instagrama!
35% rabatu
22,68
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Streampunks
Streampunks
Wydawca: Virgin Books
wysyłka: 48h
Something massive is shifting in the world of entertainment. Across the planet, humans spend more of their free time watching video than doing anything else. But increasingly it's not TV they're watching, but online video. In 2016, Swedish vlogger PewDiePie made a record $15 million from his YouTube videos, beating Hollywood A-listers like Harrison Ford, Julia Roberts and Amy Adams. Something massive is shifting in the world of entertainment. Since its founding in 2005, YouTube has become the first and only truly global media platform, with over a billion users worldwide. It has changed the media industry as profoundly as the development of radio, film and television. In Streampunks, YouTube's Chief Business Officer Robert Kyncl gets to the heart of this creative revolution through behind-the-scenes stories of its biggest stars - YouTubers like Tyler Oakley, Lilly Singh, and Casey Neistat-and the dealmakers brokering the future of media, like Scooter Braun, who scouted 12-year old Justin Bieber on YouTube, and Vice media mogul Shane Smith who used the platform to turn young people onto news and current affairs. By giving anyone with a smartphone their own TV channel, YouTube is fuelling a new creative boom. Not only is it generating the new faces of entertainment, but also changing how students are taught, how social issues are discussed and how small businesses advertise and develop. Streampunks is the definitive book on the modern pop-culture juggernaut Youtube, the platform remaking the face of entertainment.
24% rabatu
57,76
76,00 zł
Dodaj
do koszyka
CCNA 200-125 Zostań administratorem sieci komputerowych Cisco
Szeroko zarzuć sieci i zdaj egzamin CCNA 200-125! Szybkie sieci komputerowe oplotły świat w niewyobrażalnie zawrotnym tempie. Jeszcze kilkanaście lat temu w Polsce niemal wszyscy posługiwali się modemami podpiętymi do kabli telefonicznych. Dane przepychały się przez te sieci długo i bez gwarancji, że w ogóle uda się je ściągnąć, zanim zerwie się połączenie. Dziś używamy diametralnie innych sieci, a internet jest nam potrzebny niemal w każdej chwili życia: do sprawdzenia pogody, trasy dojazdu czy informacji na dowolny temat. Nagła utrata połączenia bywa dużym utrudnieniem, dlatego właśnie tak bardzo potrzebni są kompetentni administratorzy sieci komputerowych. Jeśli chcesz zostać takim administratorem — albo już nim jesteś, ale masz potrzebę uaktualnienia swojej wiedzy — czym prędzej sięgnij po tę książkę. Znajdziesz tu odpowiedzi na wszystkie pytania z prestiżowego egzaminu CCNA 200-125. Nie tylko nauczysz się wszystkiego, co musisz wiedzieć o typach sieci, protokołach, przełącznikach, routingu, adresacji, listach ACL, logowaniu zdarzeń, raportowaniu i bezpieczeństwie, lecz także będziesz gotów zdać ten egzamin i otrzymać cenny certyfikat CCNA. Ta książka zawiera wiadomości podane na przykładach i konkretach, a oprócz nich jej autor proponuje Ci ćwiczenia praktyczne. Pozwolą one sprawdzić wiedzę i wyobrazić sobie różne sytuacje, które mogą dotyczyć także Twojej sieci. Czytaj, ucz się i śmiało podchodź do egzaminu CCNA 200-125! Informacje wstępne o sieciach komputerowych, modele sieci i Ethernet Zastosowanie programu Wireshark i emulator GNS3 Wprowadzenie do systemu operacyjnego IOS i konfiguracja urządzeń Cisco Adresacja IPv4 oraz IPv6, protokół STP i jego nowsze wersje Przełączniki sieciowe, sieci VLAN i routing pomiędzy sieciami VLAN Routing statyczny, dynamiczny i tablice routingu Routing dynamiczny — protokoły RIP, OSPF, EIGRP Listy ACL, Network Address Translation (NAT) oraz DHCP Redundancja w sieci i wykorzystanie nadmiarowości Technologie sieci WAN oraz VPN, protokół routingu BGP Logowanie zdarzeń, raportowanie, zarządzenie bezpieczeństwem sieci Obsługa Cisco Configuration Professional Ćwiczenia praktyczne CCNA 200-125 — certyfikat na wyciągnięcie ręki!
34% rabatu
132,32
199,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zend Framework 3 Poradnik programisty
Rozpracuj Zend Framework — poznaj środowisko stworzone przez twórców PHP! Jeśli zetknąłeś się już kiedyś z programowaniem w języku PHP, wiesz, że jest on niezastąpiony do tworzenia stron internetowych i aplikacji sieciowych. Wiesz także, że istnieją frameworki znacznie ułatwiające generowanie kodu w tym języku. Jednym z nich, być może najbardziej przydatnym i wygodnym w użyciu, jest właśnie Zend — środowisko pracy stworzone m.in. przez Matthew Weiera O’Phinneya czy Enrica Zimuela. Kto lepiej niż twórcy PHP rozumie potrzeby programistów i mógłby zaprojektować środowisko idealnie dostosowane do charakteru ich pracy? Z pewnością nikt — i dlatego właśnie nadszedł czas, byś nauczył się w pełni korzystać z dobrodziejstw Zend Framework. Z tej książki dowiesz się, jak działa ZF i jak używać jego komponentów: Zend Form (do generowania i obsługi formularzy), Zend Session (do kontrolowania sesji użytkownika) czy też Zend DB (do komunikacji z bazą danych). Zobaczysz także, dlaczego warto korzystać z całego pakietu Zend Framework, który oferuje pełną integrację komponentów, a ponadto zawiera moduł o nazwie MVC, znacznie skracający czas tworzenia własnych aplikacji. Sprawdzisz, jak poradzić sobie z konkretnymi problemami programistycznymi, z debugowaniem i testowaniem aplikacji, z widokami, tworzeniem kont użytkownika i panelu administratora oraz tysiącem innych rzeczy — szybko, wydajnie i bez stresu. Wypróbuj Zend Framework 3! Instalacja, struktura szkieletu aplikacji, prosta aplikacja i Workflow Tworzenie nowego modułu i wykorzystanie MVC Najważniejsze komponenty i bazy danych Szablony widoków, formularze i lista komiksów ze stronicowaniem Apigility oraz tworzenie dynamicznej sondy Rejestracja i logowanie, tworzenie systemu zarządzającego dostępami użytkowników Tworzenie panelu administratora i CMS oraz modułu do debugowania i logów Obsługa wielu języków i formularze oparte na Bootstrapie Twitter CSS Własna nawigacja i sitemapy oraz testy jednostkowe Adam Omelak — od 10 lat programuje aplikacje oraz strony WWW na potrzeby internetu w językach: PHP, JavaScript, JAVA i ActionScript. Jest twórcą takich serwisów oraz aplikacji jak: Funkcje.net, ZaplanujTransport.pl, GazetkiSklepowe.pl, Polska Lista Zakupów Android oraz platformy e-learningowej dla sektora edukacji w Wielkiej Brytanii, Danii oraz Malezji (12 mln użytkowników). Pracował w Portal Technology Ltd. przy użyciu systemu hybris, a obecnie pracuje dla firmy Frog Education Ltd. Ponadto prowadzi własną firmę konsultingową oraz projektującą strony internetowe i aplikacje na Androida.
32% rabatu
40,12
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Content marketing i social media
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
17% rabatu
48,97
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Facebook w szkolnej ławce
Niniejsza książka stanowi próbę rozpoznania oraz interdyscyplinarnego, wolnego od stereotypów opisania dydaktycznego potencjału mediów społecznościowych. Znalazły się tu głosy zarówno cenionych badaczy polskich i zagranicznych (dydaktyków literatury, językoznawców, psychologów, socjologów, medioznawców, kulturoznawców), jak i nauczycieli praktyków, studentów, wreszcie – samych uczniów, które stanowiły podstawę do namysłu nad obecnością nowych mediów w edukacji polonistycznej. Publikacja oprócz teoretycznego opisu zagadnienia prezentuje sposoby wykorzystywania mediów społecznościowych na lekcjach literackich (m.in. metoda dramy online) oraz omawiania najnowszej literatury dla dzieci i młodzieży, w której nowoczesne technologie odgrywają znaczącą rolę. Czytelnicy dowiedzą się z książki Agnieszki Kulig, jak w sposób autentycznie kształcący, przy tym zaś atrakcyjny i angażujący uczniów, wykorzystać w procesie dydaktycznym platformy edukacyjne, rozmaite witryny internetowe, w końcu portale społecznościowe. Autorka nie poprzestaje na przekonywaniu polonistów do korzystania z multimediów czy na ogólnych wskazówkach, lecz przede wszystkim prezentuje konkretne propozycje działań dydaktycznych z wykorzystaniem technologii cyfrowej. Atutem publikacji jest świeże, ciekawe ujęcie zjawisk pozornie znanych, jednak traktowanych przez rzesze polonistów w sposób lekceważący czy wręcz wrogi. Witold Bobiński
33% rabatu
26,13
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Prawdziwa Historia Internetu
„Prawdziwa historia Internetu” to obszerne źródło wiedzy o Internecie i jego ewolucji. Przedstawia ojców Internetu, ukazuje jak powstały pierwsze sieci i jak się rozwijają do dnia dzisiejszego. Ze szczegółami opisano najważniejsze usługi, protokoły i programy, dzięki którym łatwo i sprawnie ludzie wymieniają pliki, rozmawiają, dzielą się wiedzą i przeżyciami, czyli po prostu surfują po sieci. Książka kierowana jest do ludzi, którym nie wystarcza samo surfowanie po ogromnym Internecie, lecz pociąga ich wiedza i ciekawość. Ponieważ kierowana jest nie tylko dla profesjonalistów, to nie można jej traktować, jako podręcznika uczącego o sieciach. Jest to książka z kategorii popularnonaukowych, w której autor postawił sobie bardzo trudne zadanie, w jasny i przejrzysty sposób pokazać pełną historię Internetu. Główny układ książki przedstawia ewolucję sieci, pokazując pomysły i wynalazki, wiążąc je ze sobą i ukazując, jaki miały na siebie wpływ. Można tu znaleźć opisy usług, które zyskały ogromną popularność, ale również takich, które się nie przyjęły. Na końcu autor zamieścił chronologię tych wydarzeń, oraz przygotował bogaty słowniczek pojęć.
35% rabatu
31,85
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Cyberwojna.Wojna bez amunicji?
Opisane w Cyberwojnie wydarzenia i postaci mogą wydawać się fikcją literacką przedstawiającą ponurą wizję przyszłości. Tym bardziej fikcją, że książka ta napisana została wartko i barwnym językiem. Są to jednak opowieści jak najbardziej realne. Wykorzystywanie potencjału tkwiącego w komputerach i łączącej je globalnej sieci w celu atakowania wroga w tak zwanej cyberprzestrzeni stanowi dziś jak najbardziej prawdziwe zagrożenie. Zdolny programista, mając do dyspozycji jedynie podłączony do internetu komputer i siedząc przed nim w dowolnym miejscu na świecie, jest w stanie doprowadzić np. do zdalnego wyłączenia prądu w całym regionie, unieszkodli-wienia systemów obrony przeciwlotniczej, a nawet do całkowitego paraliżu sektora bankowego. Autor książki, dr Piotr Łuczuk, podaje bardzo wiele przykładów takich działań hakerów z różnych państw. Choć ta „cyberwalka” toczy się naprawdę, na oczach wszystkich, mało kto ją dostrzega. Osoby korzystające z internetu – a więc praktycznie każdy z nas – nie bardzo są świadome, że same padają ofiarą zmasowanych i doskonale kamuflowanych ataków propagandowych. Żeby ugodzić dziś z wielką precyzją człowieka, równie dotkliwie jak bronią konwencjonalną, wystarczy atak internetowy przy pomocy oszczerstw, pomówień i kłamstw. W powszechnej bowiem opinii to, co napisane i to, co pokazuje obrazek, zwłaszcza na ekranie, uznawane jest za prawdę. Tymczasem sposobów manipulowania słowem i obrazem są tysiące, podobnie jak sposobów nękania – a nawet totalnego niszczenia wroga za pomocą internetu. By móc się bronić, by nie ulegać manip-ulacjom, trzeba poznać ich mechanizmy – temu właśnie służy Cyberwojna Piotra Łuczuka. Niespotykanym walorem publikacji jest nie tylko opis przebiegu i metod cyberwojny, ale także rozważania o charakterze moralnym oparte na nauczaniu Kościoła katolickiego. Autor objaśnia np. zagadnienia wojny sprawiedliwej, prewencyjnej, obronnej. Powołuje się przy tym na wybitne autorytety, w tym na kilku ostatnich papieży, również św. Jana Pawła II. Odsłania kulisy dema-gogicznych działań zmierzających nie tylko do destrukcji militarnej i gospodarczej, ale także światopoglądowej całych narodów. Książka ta wyry-wa nas z bierności i umacnia.
31% rabatu
40,71
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
MARKETING AUTOMATION REVOLUTION Using the potential of Big Data
Current technological revolution, immense Internet penetration, and mobile technologies resulted in a brand new type of consumer. This new consumer changed the manner of making purchasing decisions, but also leaves thousands of footprints on WWW pages, in mobile apps, maps, or transaction systems. All this has resulted in redefining the role of marketing, and placed remarkable challenges before marketers, the solving of which requires not only appropriate technologies, but also a new kind of knowledge. The book leads the reader through the innovative technology of online marketing in the following areas: • collecting and processing large amounts of user data; • delivering personalized messages across all channels in real time; • process automation; • improving communication between marketing and sales departments. This publication was illustrated with examples of various implementations, and as such, it should be a valuable source of information for marketers looking for a guidance regarding marketing automation technologies.
17% rabatu
65,57
79,00 zł
Dodaj
do koszyka
Prawo dla twórców internetowych
Świadomy praw i obowiązków blogera i vlogera... ... rozpoczynasz działalność w sieci. Albo tak Ci się tylko wydaje. Czy na pewno wiesz, jak tworzyć i publikować online, nie naruszając przy tym licznych obowiązujących przepisów i praw innych osób? Czy wiesz, jak zadbać o pełną ochronę swoich dóbr? Prowadzenie bloga czy też vloga jest swego rodzaju aktywnością publiczną. Twórca internetowy przestaje być osobą anonimową, nie jest już dłużej „zwykłym” czytelnikiem czy widzem. Zyskuje wizerunek i know-how o określonej wartości — innymi słowy, staje się marką, którą można zmonetyzować. To plus, ale są i minusy, czyli zagrożenia, których trzeba być świadomym i brać je pod uwagę, gdy pisze się teksty, kręci filmy czy komentuje cokolwiek w sieci. Prawo dla twórców internetowych to książka dla każdej osoby, która aktywnie, a przede wszystkim autorsko korzystają z internetu. Autorka postawiła przed sobą zadanie kompleksowego omówienia zagadnień prawnych związanych z obecnością w blogosferze. Zadanie tym ambitniejsze, że o trudnych aspektach prawa sieciowego Agnieszka Witońska-Pakulska pisze przystępnym, a przy tym praktycznym językiem, proponując konkretne, sprawdzone rozwiązania. Jak zorganizować bloga pod kątem prawnym? Jak prowadzić go z korzyścią dla siebie i z poszanowaniem dóbr osobistych oraz materialnych innych użytkowników sieci? Jak traktować dane osobowe czytelników? O czym należy pamiętać przy organizowaniu konkursu, a o czym przy wysyłaniu newslettera? To tylko niektóre z długiej listy pytań, na które odpowiedzi znajdziesz w tej książce!
34% rabatu
23,21
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Przeglądarka. Felietony poufne
Precyzyjnie – jak laserem. Czule – z głębi serca. Z realu i z przestrzeni wirtualnej. Zawsze – w punkt. Jak na poetkę i pisarkę przystało, Anna Janko patrzy na świat oczami szeroko otwartymi na doznania, na chwile i spina je słowami w obserwacje. Annę inspiruje wszystko, a zwłaszcza to, w czym nie zawsze uczestniczy sama, a jedynie zauważa – zwłaszcza w Internecie, bo to z powodu częstego używania przez nas tego narzędzia książka i cykl felietonów w magazynie „Zwierciadło” zaczerpnęły tytuł. Buszowanie w Internecie może dostarczyć wiedzy, rozrywki – a dla Ani jest źródłem nieustającej inspiracji. Czasem czuje się jak Calineczka wśród mięśniaków i próbuje rozszyfrować w jaki sposób kodują oni swoje plany treningowe, czasem szuka możliwości spowiedzi online, a czasem zgłębia tajniki stron oferujących styl życia bez jedzenia. Często sama testuje skuteczność niektórych ofert, często wrodzony sceptycyzm staje się barierą, by tego nie robić. Jedno jest pewne – strona wyszukiwarki internetowej jest ustawiona na jej komputerze jako strona startowa. Anna Janko - poetka, pisarka, felietonistka. Autorka m.in. kilku tomików wierszy, bestsellerowej powieści Dziewczyna z zapałkami oraz książki Mała zagłada. Laureatka wielu nagród i wyróżnień, m.in. Nagrody Literackiej im. Władysława Reymonta. Dwukrotnie nominowana do Nagrody Literackiej Nike (2001, 2013). Za Małą zagładę otrzymała wiele nagród (m.in. Nagrodę miesięcznika „Nowe Książki”, „Warszawską Premierę Literacką”, „Nagrodę Literacką miasta st. Warszawy”, Nagrodę Literacką „Gryfia”. Jako jedna z dwóch polskich książek, Mała zagłada znalazła się w finale Literackiej Nagrody Europy Środkowej Angelus 2016.
34% rabatu
26,53
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Poradnik dla blogerów vlogerów gamerów i instagramowiczów
Chcesz zaistnieć w Internecie? Pisać blog, kręcić vlog albo zostać instagramowiczem śledzonym przez tysiące followersów? Musisz wiedzieć kilka rzeczy, które pozwolą Ci uniknąć kolizji z prawem i spać spokojnie bez obaw o naruszenie cudzych praw. Poradnik, który trzymasz w ręce, przeprowadzi Cię przez problemy prawne, które możesz napotkać na swojej drodze. Dowiesz się: - co jest chronione w Internecie i czy możesz być twórcą, nawet jeśli nie masz wykształcenia artystycznego, - co możesz ściąga, a czego nie i dlaczego, - jakie prawa przysługują Tobie, a jakie innym osobom, - jak korzystać z cudzej twórczości, by nikt nie miał do Ciebie pretensji. Choć przepisy prawa wydają się trudne, pokażemy Ci, o co w nich chodzi i na przykładach wyjaśnimy, jak one działają. Nie musisz być prawnikiem, żeby ogarnąć rzeczywistość internetową.
15% rabatu
33,15
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Cały ten Rock
Jego filmy wyświetlono 400 milionów razy Kanał Remigiusza „Rocka” Maciaszka na YouTubie jest jednym z największych fenomenów w polskim Internecie. Przez ostatnie lata postać ta wywołała niezliczoną ilość kontrowersji – fani i hejterzy zażarcie dyskutowali na temat pracy, rodziny i kariery „Rocka”. Wielu chciałoby się dowiedzieć, jaki on jest w realu i jak odniósł tak ogromny sukces. Ta książka opowiada o drodze Remigiusza Maciaszka na szczyt. Od pracy na budowie, przez prowadzenie wypożyczalni filmów, do ikony polskiego YouTube’a. To także historia dzieciństwa wielu dzisiejszych 30- i 40-latków. Dziecięce fortuny stracone w pierwszych salonach gier i kafejkach internetowych. Dźwięk pracy legendarnych komputerów: Commodore, Amiga 500 i pierwszych Pecetów, których posiadanie dawało właścicielowi status osiedlowej gwiazdy. Wypieki na twarzy podczas czytania „Bajtka” i „Secret Service”. To barwne początki branży gier aż po moment, gdy jej światowa wartość stanowi jedną piątą PKB Polski. W tle dzieje się jeszcze jedna historia: tego, jak YouTube w ciągu dwunastu lat stał się perłą w koronie Google'a, najważniejszym kanałem marketingu gier i pracodawcą dla tysięcy twórców, z których niektórzy zarabiają dziesiątki milionów dolarów. Cały ten Rock jest podróżą od czasów, kiedy odwiedzało się kolegów, aby popatrzeć, jak grają, aż po moment, kiedy ponad milion ludzi ogląda, jak gra „Rock”. A czasem wystarczy, że tylko do nas gada.
28% rabatu
28,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko Tom 3
Wirtualne targowisko Tom 3
Wydawca: Elipsa
wysyłka: 48h
Bezsprzecznie dostrzegalna w Internecie siła jego oddziaływania – zarówno na jednostkę, jak i na tworzone przez ludzi wspólnoty – sprawia, że równie wielu jego użytkowników podchodzi do niego sceptycznie, co z ogromnym entuzjazmem. Z pewnością jednak każdy, kto korzysta z tego elektronicznego medium przyzna, że wywiera ono znaczenie niemalże na wszystkie dziedziny ludzkiego życia. Słuszna jest zatem opinia, że pojawienie się i rozwój wirtualnego przekazu wywołało nowe zjawisko cywilizacyjne; współczesne społeczeństwo charakteryzuje wyraźnie cecha informacyjności. Tworzące trzeci tom publikacje – będące referatami, które wygłoszone zostały podczas zorganizowanej przez Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW konferencji „Wirtualne targowisko. O reklamie, marketingu promowaniu się w Internecie” – stanowią prezentację zagadnień dotyczących wykorzystywania Sieci dla przybliżania społeczeństwu tematów zdrowia i zasad komunikacji w wirtualnym świecie. Artykuły te zapewne zainteresują ich czytelników; dotyczą bowiem wyjątkowo istotnych dla każdego człowieka aspektów codziennego życia. Szybki rozwój techniki umożliwił ludziom dostęp do wiadomości o zdrowiu i promowanie zdrowego stylu życia. W ten sposób dostrzega się jego wpływ na zdrowie publiczne, które kształtuje funkcjonowanie społeczeństwa. Mass media zatem powinny służyć profilaktyce oraz promocji zdrowia. Podobne oczekiwania kierowane są pod adresem zamieszczanych w Sieci twórców informacji. Szybkie i skuteczne zdobycie potrzebnych wiadomości wpływa na zmianę sposobu przeżywania codzienności. Zmiana ta jednak – o czym nie można zapominać – może być negatywna wówczas, gdy korzystający z Internetu natrafiają na informacyjny chaos, nie potrafią umiejętnie i krytycznie odbierać medialnego przekazu. Zaprezentowane w publikacji zagadnienia z zakresu informacji odpowiadają na rodzące się w użytkownikach Internetu takie pytania jak: jaką rolę odgrywają social media w służbie »nowej demokracji«? Czym uzasadniona jest opinia, że wszyscy uczestnicy życia publicznego – kreując przy pomocy Sieci polityczną rzeczywistość – podejmują się zadań właściwych dziennikarzowi? Fragment Wprowadzenia
13% rabatu
25,58
29,40 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko Tom 2
Wirtualne targowisko Tom 2
Wydawca: Elipsa
wysyłka: 48h
Internet. Od strony materialnej to po prostu sieć komputerowa. Miliony kilometrów kabli i światłowodów, niezliczona liczba połączonych ze sobą urządzeń. Coraz częściej nie potrzebują one kabli, posługując się bezprzewodowymi systemami łączności. Ale Internet to nie tylko serwery, routery i kable. To także fenomen socjologiczny, kulturowy, komunikacyjny. To przestrzeń wymiany informacji, poszukiwania rozrywki, to narzędzie komunikowania się. To komunikowanie coraz częściej ma wymiar reklamowo-marketingowy. Internet staje się miejscem (nie w sensie fizycznym, ale rozumianym jako przestrzeń lub środowisko) mówienia światu o zaletach swego produktu lub usługi, miejscem budowania reputacji (lub czasem – jej tracenia); staje się globalnym targowiskiem, gdzie tysiące produktów, usług, rozwiązań robi wszystko, by przyciągnąć naszą uwagę. Niniejsza publikacja jest próbą spojrzenia na to wirtualne targowisko przez pryzmat refleksji naukowej celem dokonania pogłębionych analiz oraz opisania i nazwania wiodących trendów, schematów lub kategorii zjawisk. Mamy nadzieję, że dostarczy Czytelnikom wielu pozytywnych danych oraz inspiracji do dalszych, własnych, pogłębionych badań. Redaktorzy Wstęp
13% rabatu
21,92
25,20 zł
Dodaj
do koszyka
Wirtualne targowisko
W zbiorze znajdują się wyniki badań socjologów, prawników, dziennikarzy, teologów, pedagogów oraz przedstawicieli wielu innych dziedzin i dyscyplin naukowych. Różnorodność tychże dyscyplin pozwala na podejście do tematyki współczesnego wykorzystania Internetu na wielu płaszczyznach i w wielu obszarach życia codziennego W niniejszym tomie zebrane zostały teksty odnoszące się do wykorzystania Internetu w procesie kreacji wizerunku pracodawców oraz profesjonalistów starających się zmienić miejsce zatrudnienia, polityków toczących wirtualne walki wyborcze i pojedynki o zdobycie jak największej popularności, a także przedstawicieli Kościoła Katolickiego wykorzystujących social media do promowania sfery sacrum. Obecność w sieci, obok możliwości docierania z przekazem do wielu potencjalnych „klientów”, niesie ze sobą również wiele poważnych obowiązków, wyzwań i zagrożeń. Obowiązki wynikają z konieczności profesjonalnego prowadzenia posiadanych witryn, nadążania za zmianami koniunktury oraz oczekiwań społecznych. Wyzwania i zagrożenia dotyczą sposobów umiejętnego radzenia sobie z falami anonimowej cyberprzemocy słownej i złej woli internautów negatywnie usposobionych do pomysłodawców przedsięwzięć, jakie prowadzone są w Internecie. Odpowiedzi na pytania o znaczenie wykorzystania Internetu w kreowaniu wizerunku osób i instytucji, przydatność mediów społecznościowych w prowadzeniu polityki i promocji sacrum a także o genezę problemów z tym związanych, ich przebieg w konkretnych przypadkach oraz wnioski wynikające ze studium tychże wybranych przypadków zawarte zostały w tekstach zebranych w tymże tomie.
13% rabatu
27,40
31,50 zł
Dodaj
do koszyka
Node.js Projektowanie wdrażanie i utrzymywanie aplikacji
W ciągu kilku ostatnich lat JavaScript stał się niezwykle wszechstronnym i wydajnym językiem programowania. Dla programistów kodujących w tym języku świetnym narzędziem okazuje się platforma Node.js. Ten framework open source został zaprojektowany do tworzenia skalowalnych aplikacji internetowych, jednak umożliwia też tworzenie aplikacji sterowanych zdarzeniami. Użytkownicy docenili jego wygodę. Node.js odniósł spory sukces i stał się kluczowym narzędziem programistycznym w wielu firmach. Mimo to odnalezienie wyczerpujących informacji o profesjonalnym projektowaniu, testowaniu i wdrażaniu oprogramowania za jego pomocą jest dość trudne. Niniejsza książka zawiera opis technik i narzędzi pozwalających na wykonanie w Node.js elastycznej, inteligentnej, trwałej i łatwej w utrzymaniu aplikacji o znakomitej jakości. Poza podstawami zaprezentowano tu również zestaw wzorców ułatwiających rozwiązywanie typowych problemów pojawiających się w dzisiejszych projektach. Nie zabrakło licznych przykładów z życia oraz wskazówek, które doceni każdy, kto musi sprawnie wdrożyć trudny projekt. Książka umożliwia zgłębienie tajników Node.js i naukę projektowania modułowego. Sporo miejsca poświęcono też testowaniu i monitorowaniu aplikacji oraz strategiom utrzymania aplikacji przez większy zespół. Najważniejsze zagadnienia: mocne i słabe strony Node.js techniki skalowania aplikacji i komunikacja międzyprocesowa zarządzanie pamięcią i monitorowanie sesji właściwe budowanie potoku tworzenia aplikacji konserwacja systemu i strategie zarządzania zależnościami Node.js: dojrzała technologia, znakomita wydajność i wszechstronność!
32% rabatu
37,33
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Diecezjalne www w Polsce a nowa ewangelizacja
Początek lat dziewięćdziesiątych XX wieku przyniósł – tak dla świata, jak i dla Kościoła – mocny impuls zapowiadający wielkie transformacje w dziedzinie komunikacji społecznej dokonywane za pośrednictwem mediów. To właśnie w tym czasie Tim Berners-Lee kończył opracowywanie systemu World Wide Web, a w Watykanie debatowano o wykorzystaniu technologii komputerowej w działalności eklezjalnej. Postępowi w obszarze technologii informatycznej ciągle towarzyszył (i towarzyszy) rozwój myśli Kościoła na jej temat. Zarówno pionierski projekt WWW, jak i pierwszy w historii dokument Stolicy Apostolskiej dotyczący informatyki, zostały upublicznione w 1990 roku.
13% rabatu
32,89
37,80 zł
Dodaj
do koszyka
Skuteczne Social Media. Prowadź działania...
Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy — potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych. Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline? Mimo wszystko — warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych — także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...
34% rabatu
32,58
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka