Dziś w ofercie 152 430 pozycji
Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
Szybki rozwój technologii informacyjnych przeobraża konsekwentnie świat rzeczywisty na świat cyfrowy. Dominują w nim cyfrowe formy komunikacji. Dokumenty papierowe zostają zamieniane na cyfrowe w taki sposób, że są zrozumiałe dla systemów komputerowych. Wzrasta szybkość działania procesorów oraz szybkość transmisji danych, co otwiera nowe możliwości przesyłania i obróbki danych multimedialnych. Pojawiają się nowe metody przetwarzania zapewniające zarówno skalowalność obliczeń dla dużych zbiorów danych jak i też otwartość na potrzeby indywidualnych użytkowników. Konsekwentnie niezależny rozwój informatyki i telekomunikacji zmienia się w podejście zintegrowane, gdzie zjawisko synergii powoduje dalszy postęp w zagospodarowywaniu świata cyfrowego. Stąd niniejsza monografia poświęcona jest aplikacjom i usługom elektronicznym wykonującym się w środowisku sieciowym.
15% rabatu
101,15
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Aplikacje i usługi a technologie sieciowe
Publikacja będzie interesującą pozycją dla studentów telekomunikacji jak i informatyki oraz dla specjalistów zajmujących się konkretnymi, ale bardzo istotnymi problemami związanymi z technologią telekomunikacyjną lub informacyjną. Ewolucja sieci telekomunikacyjnych Realizacja architektury VOIP Usługi telekomunikacyjne i informacyjne Jakość systemów i usług Pomiary i ocena usług VoIP Projektowanie aplikacji użytkowych Obsługa wołań w niebezpieczeństwie
99,00
Dodaj
do koszyka
RODO dla małych i średnich przedsiębiorstw
Publikacja to przeznaczone dla na małych i średnich przedsiębiorców praktyczne omówienie nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych wprowadzanych przez rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. (RODO). Autorzy szczegółowo opisują, jak przedsiębiorcy powinni przygotować się do stosowania RODO. Praktyczne wskazówki ułatwią proces wdrożenia nowych regulacji. W stosunku do dotychczasowych przepisów istotnie zmieniają się obowiązki administratorów danych i sposób ich wykonywania. Z książki czytelnik dowie się m.in.: - jakie są nowe prawa podmiotów danych, w tym prawa informacyjne, prawo do zapomnienia, do przenoszenia danych czy też prawo do ograniczenia przetwarzania, co oznaczają i jak je realizować, - jakie są nowe obowiązki nałożone na administratorów i jak się przygotować do ich wykonywania, - jakie sankcje, nie tylko finansowe, będą groziły za naruszenie nowych przepisów. Autorzy omówili ponadto projekt nowej polskiej ustawy o ochronie danych osobowych w zakresie wyłączenia niektórych obowiązków dla małych i średnich przedsiębiorstw, które ma ułatwić stosowanie przez nich nowej regulacji.
13% rabatu
103,53
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Komputer i Internet dla początkujących
Ta książka jest bogatym źródłem przydatnych informacji na temat korzystania z komputera i Internetu. Podczas lektury poznasz bliżej m.in. przeglądarki internetowe czy programy do wysyłania wiadomości e-mail. Dzięki przedstawieniu wiedzy w krótkiej formie trików oraz pytań i odpowiedzi szybko dotrzesz do potrzebnych informacji i zastosujesz je w praktyce.
31% rabatu
40,71
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Cisza w sieci
Cisza w sieci
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Praktyczne spojrzenie na zagadnienia bezpieczeństwa w sieci Poznaj zasady działania protokołów sieciowych Naucz się rozpoznawać zagrożenia Zastosuj techniki obronne W Internecie zdrowy rozsądek i zasady moralne, które obowiązują w rzeczywistym świecie, tracą rację bytu. Z racji coraz głośniejszych i coraz częstszych kradzieży danych i włamań do komputerów rozsądek zostaje zastąpiony paranoją i obawą, a komputerowi przestępcy rzadko miewają wyrzuty sumienia. Bezpieczeństwa w sieci nie zapewnimy sobie, nie popełniając błędów czy też postępując w określony sposób. Prawie z każdym procesem informacyjnym wiążą się zagadnienia bezpieczeństwa, które należy zrozumieć. "Cisza w sieci" to bardzo nietypowa książka poświęcona technikom ochrony danych. Autor przedstawia w niej zupełnie inne spojrzenie na bezpieczeństwo. Pokazuje niezwykłe i niecodzienne zagadnienia ochrony danych, które nie mieszczą się w ramach tradycyjnego modelu haker - ofiara. Z tej książki dowiesz się o rzeczach, których istnienia nawet nie podejrzewałeś, na przykład o tym, że generator liczb losowych może ujawniać naciskane przez Ciebie klawisze, a postronny obserwator może zidentyfikować Twój system operacyjny, wyłącznie analizując pakiety sieciowe. Nauczysz się rozpoznawać takie zagrożenia i przeciwdziałać im. Bezpieczeństwo generatorów liczb losowych Ataki na sieci przełączane Działanie protokołu IP Pasywna identyfikacja systemów na podstawie pakietów IP i jej zapobieganie Właściwe stosowanie firewalli Techniki skanowania portów Identyfikacja użytkowników systemów
30% rabatu
38,42
54,89 zł
Dodaj
do koszyka
E-marketing
E-marketing
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: 48h
Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.
35% rabatu
45,67
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Cyberwojna Metody działania hakerów
Uczyń Twój system twierdzą nie do zdobycia! Architektura procesorów x86(-64) i systemów z rodziny Windows NT(R) Narzędzia używane do cyberataków Ochrona systemu Windows(R), dane i prywatność w sieci Z różnych mediów napływają informacje o tym, że hakerzy (tzw. black hats) przeprowadzają ataki DDoS blokujące dostęp do ważnych usług, publikują wykradzione bazy danych, niszczą witryny internetowe, szantażują firmy i instytucje, okradają konta bankowe i infekują wiele urządzeń, skutecznie paraliżując ich działanie. Media wciąż donoszą o sensacyjnych atakach hakerów i kolejnych kradzieżach danych, próbując ostrzec przeciętnych użytkowników przed próbami oszustwa. Tylko nieliczne portale związane z bezpieczeństwem IT podają nieco szczegółów technicznych na temat cyberataków - te szczegóły mogą pomóc zwłaszcza administratorom systemów. Tymczasem ta wiedza powinna być ogólnodostępna! Jeśli odpowiadasz za bezpieczeństwo sieci i danych, w tej książce znajdziesz: Informacje o działaniu procesora opartego na architekturze x86(-64) oraz systemów Windows NT(R) Przyjazny opis najważniejszych instrukcji Asemblera x86(-64) Przewodnik po dialekcie MASM64 Asemblera x86(-64) umożliwiający zrozumienie "języka wirusów" Szczegółową prezentację aplikacji typu backdoor, virus, file binder, keylogger, ransomware i trojan horse w formie laboratorium oraz wielu innych zagrożeń w postaci technicznego opisu Przewodnik po możliwościach zwiększania poziomu bezpieczeństwa pracy w systemach Windows(R) Wprowadzenie do inżynierii odwrotnej kodu (ang. reverse code engineering) Bądź zawsze przygotowany na wojnę cybernetyczną!
38% rabatu
30,38
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Twoja firma w social mediach Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
Czy da się rozwijać biznes bez social mediów? Dwadzieścia lat temu nie istniały. Dziesięć lat temu przedsiębiorcy korzystali z nich sporadycznie. Dziś prowadzenie bloga, profilu na Facebooku, kanału w serwisie YouTube, konta na Instagramie czy na Twitterze staje się powoli nie wyborem, ale koniecznością dla każdej firmy, której klienci życzą sobie mieć z nią stały kontakt. Więcej - firmy niewyrażające gotowości do takiego kontaktu narażają się na to, że klient się od nich odwróci. Ludzie nie spędzają dziś wiele czasu na Twojej stronie WWW. Godzin pracy punktu handlowego, menu lokalu oraz zdjęć nowej oferty butiku odzieżowego szukają w mediach społecznościowych. Jeśli szybko nie znajdą tam pożądanej informacji, pójdą do konkurencji. Jednak nie wystarczy być po prostu obecnym w social mediach. Dziś trzeba się w nich poruszać bardzo świadomie, zdawać sobie sprawę z tego, jakie cele chce się za ich pośrednictwem osiągać - zwiększyć sprzedaż, budować wizerunek (i jaki), co i jak komunikować, by osiągnąć oczekiwany efekt, w jaki sposób reagować na ewentualne kryzysy. Jeśli właśnie zakładasz profil swojej firmy w serwisie Faceboook albo jeśli już go prowadzisz, ale czujesz, że możesz to robić lepiej, ta książka powinna się stać Twoją lekturą do poduszki i... do klawiatury. Znajdziesz w niej m.in. dane i informacje o funkcjach dostępnych w poszczególnych kanałach, ale przede wszystkim wiele porad i inspiracji. Dostarczy Ci ona mnóstwa gotowych do zastosowania pomysłów na działanie. Dowiesz się z niej, jak przygotować kampanię skrojoną idealnie na swoje potrzeby. Pomoże Ci także powrócić do sedna, praprzyczyny, dla której media społecznościowe w ogóle powstały - do człowieka. Dzięki lekturze dowiesz się, jak prowadzić z innymi dialog w wirtualnej rzeczywistości, ale także poznasz sposoby na to, jak jeszcze mocniej zaprząc social media do rozwijania Twoich pomysłów biznesowych - teraz jest to możliwe znacznie bardziej niż dawniej. Nie trać czasu, tylko wykorzystaj okazję. O autorze Marcin Żukowski — cyfrowy tubylec, account manager w agencji interaktywnej Mint Media, gdzie opiekuje się kluczowymi klientami. Aktywny działacz IAB Polska, autor artykułów branżowych. Występuje na konferencjach i szkoleniach. Wykłada na Uczelni Łazarskiego. Założył fundację Cyfrowi Tubylcy. Przez pięć lat prowadził Stowarzyszenie MłodaRP, aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Pisze, komentuje i doradza w zakresie e-marketingu mediom, firmom i instytucjom. "Nazywam siebie cyfrowym tubylcem, a więc gościem, który żyje w symbiozie z nowymi mediami i technologiami. Staram się utrzymywać równowagę w tym cyfrowym świecie. Na co dzień zajmuję się marketingiem internetowym, szczególnie mediami społecznościowymi. Doradzam firmom i instytucjom. Regularnie prowadzę szkolenia, a także jestem konsultantem w projektach marketingowych. Jestem wykładowcą Uczelni Łazarskiego. Mam za sobą kilka lat pracy w agencji interaktywnej i współpracę z dużymi markami m.in. PKO Bankiem Polskim, Unilever, Medicover czy Maspex. Jestem autorem dwóch bestsellerów – „Twoja firma w social mediach” oraz „Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego”. Przez pięć lat prowadziłem Stowarzyszenie MłodaRP aktywizujące młodych ludzi na polu polityki, gospodarki i kultury. Piszę, komentuję i doradzam w zakresie marketingu i komunikacji mediom, firmom i instytucjom. A poza tym jestem mężem i ojcem (bardzo polecam)" Więcej informacji o autorze dostępnych na jego stronie: http://www.cyfrowytubylec.pl/
38% rabatu
24,74
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Java How To Program (Early Objects), Global Edition : Early Objects. Global Edition
Intended for use in the Java programming course The Deitels' groundbreaking How to Program series offers unparalleled breadth and depth of object-oriented programming concepts and intermediate-level topics for further study. Java How to Program (Early Objects), Tenth Edition, teaches programming by presenting the concepts in the context of full working programs and takes an early-objects approach MyProgrammingLab for Java How to Program (Early Objects) is a total learning package. MyProgrammingLab is an online homework, tutorial, and assessment program that truly engages students in learning. It helps students better prepare for class, quizzes, and exams-resulting in better performance in the course-and provides educators a dynamic set of tools for gauging individual and class progress. Teaching and Learning Experience This program presents a better teaching and learning experience-for you and your students. Personalize Learning with MyProgrammingLab: Through the power of practice and immediate personalized feedback, MyProgrammingLab helps students fully grasp the logic, semantics, and syntax of programming. Teach Programming with the Deitels' Signature Live Code Approach: Java language features are introduced with thousands of lines of code in hundreds of complete working programs. Introduce Objects Early: Presenting objects and classes early gets students "thinking about objects" immediately and mastering these concepts more thoroughly. Keep Your Course Current: This edition can be used with Java SE 7 or Java SE 8, and is up-to-date with the latest technologies and advancements. Facilitate Learning with Outstanding Applied Pedagogy: Making a Difference exercise sets, projects, and hundreds of valuable programming tips help students apply concepts. Support Instructors and Students: Student and instructor resources are available to expand on the topics presented in the text.
26% rabatu
246,31
332,85 zł
Dodaj
do koszyka
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: • Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? • Co to jest marketing internetowy? • Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? • Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? • Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? • Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
25% rabatu
25,50
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Od Facebooka do post-przyjaźni. Współczesne przeobrażenia bliskich relacji
Czasy, w których żyjemy, zostały przez Zygmunta Baumana określone mianem płynnej nowoczesności. Ich znakiem jest uwolnienie od więzi i zobowiązań, ale też zwolnienie z reguł i norm, które do niedawna jeszcze wydawały się oczywiste i niepodważalne. Skutkiem tych przemian jest także zatarcie się znaczeniowych granic pojęć dotychczas oczywistych – takich jak przyjaźń. Piotr Szarota przygląda się przeobrażeniom, jakim uległy nasze relacje z bliskimi nam ludźmi. Rozważa zależności między systemami rodziny i przyjaciół, analizuje relacje między przyjaźnią, miłością i erotyzmem. Pokazuje nieobecne dotychczas warianty bliskich relacji: przyjaźń skomercjalizowaną – „za pieniądze”, relacje paraspołeczne, na przykład z awatarem lub oparte na antropomorfizacji przyjaźnie ze zwierzętami. Pisze wreszcie o przyjaciołach „uszytych na miarę” – robotach i hiperrealistycznych lalkach. „Przemija postać świata” pisała Hanna Malewska o żmudnym przekształcaniu się jednej postaci świata w drugą. Piotr Szarota pisze o zmianach mniej dramatycznych i współczesnych, a dotyczących przemian bliskich związków międzyludzkich. Zgrabnie łącząc wiedzę z zakresu psychologii, socjologii i antropologii kultury, autor opisuje zachodzące na naszych oczach przemiany postaci rodziny, małżeństwa, relacji między rodzicami i dziećmi, zaś przede wszystkim między przyjaciółmi. Z recenzji prof. dr hab. Bogdana Wojciszke
15% rabatu
33,15
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Internet
Nasza książka podchodzi do sfery prawa i kultury na zasadzie oddzielenia tego, co związane z prawem, od pozostałych sfer ludzkiej działalności kulturowej. Zabieg taki podjęliśmy nie bez przyczyny – refleksja nad prawniczymi aspektami sieci wydaje się bowiem mocno zaniedbana. Wciąż niewiele wiadomo, jak z perspektywy prawa traktować wiele zjawisk sieciowych, a także jaki internet ma wpływ na doktrynę czy teorię prawa. Stąd właśnie tak wyraźne rozdzielenie „prawniczej” części książki od jej fragmentów bardziej „kulturowych”. Z siedmiu artykułów pierwsze trzy mają wybitnie prawniczy charakter, pozostałe traktują o rożnych innych zagadnieniach sieciowych. „Krążą” one wokół dwóch wymiarów internetu, które nazwiemy „informacyjnym” oraz „twórczym”. […] Wartość przedstawianej monografii wynika z tego, że jest ona kolejnym głosem w debacie nad kulturowym (w tym także prawniczym) wymiarem elektronicznej pajęczyny oplatającej życie każdego z nas. Ze Wstępu
33% rabatu
23,45
35,00 zł
Dodaj
do koszyka
Funkcjonowanie organizacji w wirtualnym... w.2
Technologia informacyjno-komunikacyjna zawsze miała silny wpływ na organizacje i społeczeństwo. Prawdziwą rewolucję przyniósł jednak Internet, bowiem umożliwił funkcjonowanie w cyberprzestrzeni organizacji, które coraz chętniej przenoszą pewne obszary swojej działalności do wirtualnego świata. Przeniesienie całej działalności do sieci nie jest jednak rozwiązaniem możliwym dla każdej organizacji. Dotyczy to zwłaszcza organizacji zhierarchizowanych - przedsiębiorstw produkcyjnych, instytucji finansowych, administracji publicznej czy służb mundurowych, które chcą i muszą prowadzić część swojej działalności w sposób tradycyjny. Organizacje zhierarchizowane z sukcesem jednak uzupełniają swoją tradycyjną działalność o różne wirtualne rozwiązania, takie jak strony internetowe (zawierające poza informacjami, interaktywne funkcjonalności), praca zdalna, symulatory, gry decyzyjne i inne, opisane w tej publikacji.
25% rabatu
42,00
56,00 zł
Dodaj
do koszyka
Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach
„Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia”. Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas „Książka Marii Nowina Konopki stanowi, w moim przekonaniu, udaną próbę odpowiedzi na pytania o charakter i konsekwencje transformacji nowych mediów, dokonywanej w drodze procesów zarządzania informacją. Pracę uznać należy za istotne i niezwykle cenne źródło informacji dla osób zajmujących się problematyką nowych mediów, komunikowania oraz dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat najważniejszych wyzwań i aktualnych problemów związanych z procesami zarządzania informacją”. Z recenzji dr hab. Magdaleny Musiał-Karg, prof. UAM
20% rabatu
36,80
46,00 zł
Dodaj
do koszyka
RODO w e-commerce
RODO w e-commerce
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: 48h
Publikacja to praktyczny poradnik dla podmiotów z sektora e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zacznie obowiązywać dnia 25 maja 2018 r. Autorzy dają szczegółowe wskazówki co do tego na co powinni zwrócić uwagę administratorzy działający w Internecie, jakie są zasady przetwarzania danych, przesłanki uprawniające do przetwarzania, nowe prawa podmiotów danych oraz obowiązki administratorów. Z publikacji dowiesz się m.in., na czym polega prawo: - do bycia zapomnianym - do sprostowania danych, - do niepodlegania profilowaniu, - do ograniczania przetwarzania danych. Omówione zostały także zagadnienia podejścia opartego na ryzyku przy kształtowaniu obowiązków administratorów, dokumentacji jaką muszą opracować administratorzy, czy też aspektów związanych z transgranicznym przetwarzaniem danych.
13% rabatu
103,53
119,00 zł
Dodaj
do koszyka
Literatura cyfrowa
Literatura cyfrowa to swoista hybryda intencjonalnych „społeczności praktyki” (w sensie nadanym temu pojęciu przez Etienne’a Wengera) i możliwości nowych mediów. Stąd – jak słusznie zauważa autorka tej książki już na wstępie – „napisana dziś praca teoretyczna, jutro okaże się tylko częścią historii”. Krótka jeszcze historia rozważań nad rolą internetu, technologiami komunikacyjnymi czy choćby prace poświęcone telefonom komórkowym sprzed kilku lat dowodnie pokazują, jak niepewne i tymczasowe bywają diagnozy, które w momencie ich formułowania sprawiają wrażenie „przełomowych”. O wiele zatem bezpieczniejsze, i tę drogę wybrała Urszula Pawlicka, jest podejście „procesualne”, analizujące procesy, teorie, praktyki i dokonania literatury w środowisku cyfrowym od momentu ich pojawienia się do dnia dzisiejszego (który najpewniej od jakiegoś czasu jest już zapisem o walorze ledwie historycznym). (prof. dr hab. Wojciech Józef Burszta)
33% rabatu
30,15
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Interaction Online
This book is for teachers interested in incorporating interaction online into their teaching. Interaction Online is a valuable resource for anyone who wants to incorporate an aspect of online interaction in their language teaching. It is relevant for use with online, blended or face-to-face courses and appropriate for a wide range of teachers and learning contexts. This handbook contains over 75 tried and tested activities, the majority of which can be carried out either synchronously or asynchronously. Activities are purposeful and foster interaction between and among learners and instructors, rather than between learner and machine, and make use of generic tools and applications, such as discussion forums, instant message services and Facebook.
16% rabatu
130,79
155,70 zł
Dodaj
do koszyka
Programowanie w Javie. Solidna wiedza... w.11
Tworzenie oprogramowania to wspaniała umiejętność. Zdolny programista może w zasadzie pracować w dowolnej dziedzinie. Co więcej, szalony rozwój technologii informatycznych właściwie codziennie otwiera nowe rynki i nowe nisze. Niemal wszędzie jest potrzebny procesor i oprogramowanie. I spora część tego cyfrowego torciku przypada programistom Javy. Najlepsze kąski dostają się jednak tym najlepszym, najzdolniejszym i najbardziej profesjonalnym. Jeśli chcesz się stać właśnie takim programistą, wziąłeś do ręki właściwą książkę. Jest to klasyczny podręcznik, dzięki któremu wiele osób zdobyło mistrzostwo w programowaniu w Javie. Zawarto tu wyjątkowo rzetelne, praktyczne i aktualne wprowadzenie do języka. W książce znajdziesz wiele informacji o nowej wersji języka — Javie 9 oraz o świetnym narzędziu JShell, które ułatwia szybkie poznanie języka. Szczegółowo opisano JavaFX — najnowszy GUI i równocześnie zestaw narzędzi do nowych projektów. W przystępny i zrozumiały sposób przedstawiono dość trudne pojęcia, takie jak współbieżność, dzięki czemu bez problemu wykorzystasz moc systemów wielordzeniowych. W tej książce między innymi: Solidne wprowadzenie do Javy — klasy, obiekty, metody Podstawy programowania, w tym programowania obiektowego Struktury danych, kolekcje, lambdy i strumienie Rozwiązania bazodanowe System modułów platformy Java 9 Programuj profesjonalnie — ucz się od najlepszych! Paul J. Deitel jest czempionem Javy. Ma ponad 35 lat doświadczenia informatycznego. Ukończył MIT, otrzymał tytuły Java Certified Programmer i Java Certified Developer. Prowadził setki kursów programowania dla pracowników takich jednostek jak Cisco, IBM, Siemens, Sun Microsystems (obecnie Oracle), Dell, NASA, Boeing, Nortel Networks, Puma, iRobot. Dr Harvey M. Deitel ma ponad 55 lat doświadczenia informatycznego. Również ukończył MIT, a na Uniwersytecie Bostońskim zdobył stopień doktora matematyki. Uczył programowania na uczelniach, w urzędach, firmach i wojsku. Publikacje Deitelów są rozpoznawane na całym świecie i były tłumaczone na dziesiątki języków.
38% rabatu
110,98
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
JavaScript i jWuery. Interaktywne strony www...
Twój bilet wstępu do świata JavaScriptu! Przekonaj się, jak Czytać i tworzyć kod JavaScript Zapewnić większą interaktywność witrynom internetowym Używać jQuery do uproszczenia kodu Wykorzystać popularne techniki programowania sieciowego JavaScript to język, który w dużej mierze ukształtował współczesne strony WWW. Dzięki niemu możemy swobodnie korzystać z interaktywnych, wygodnych w użyciu oraz niezawodnych aplikacji internetowych. Pojawienie się JavaScriptu pozwoliło zastąpić tradycyjne aplikacje desktopowe nowymi, pracującymi w chmurze. Wokół języka powstało już wiele narzędzi i bibliotek. Jedną z najpopularniejszych jest jQuery. Jeżeli chcesz poznać potencjał tego duetu i zacząć tworzyć atrakcyjne aplikacje internetowe, nie możesz obejść się bez tej książki. Pomoże Ci ona szybko stworzyć pierwszy skrypt. W trakcie lektury poznasz niuanse składni JavaScriptu, sposoby obsługi zdarzeń oraz obiektowy model strony. Dzięki dalszym rozdziałom zdobędziesz wiedzę na temat jQuery oraz możliwości tej biblioteki. Z pomocą duetu JavaScript i jQuery błyskawicznie rozwiążesz każdy problem — asynchroniczne pobieranie danych z serwera, atrakcyjny interfejs użytkownika, zaawansowana obsługa formularzy to tylko niektóre z poruszanych tu tematów. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji dla czytelników chcących opanować JavaScript oraz związane z nim narzędzia! Sprawdź: jak łatwo wykorzystać potencjał JavaScriptu jak manipulować drzewem DOM jak obsługiwać zdarzenia jak pobierać dane z serwera jak tworzyć atrakcyjne aplikacje internetowe Kompendium wiedzy na temat JavaScriptu i jQuery!
38% rabatu
61,38
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Internet of Things
Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego świata i przejawem egalitaryzmu. W efekcie Internet Rzeczy (Internet of Things – IoT), przestaje być jedynie futurystyczną wizją świata, modnym trendem wśród marketingowców czy ustrukturalizowanym wymysłem przedstawicieli branży IT. To ekosystem, w którym kluczową rolę pełnią czujniki, sensory i urządzenia, które mogą się wzajemnie komunikować, często bez udziału człowieka. Zyskują dzięki temu pewien poziom swoistej inteligencji stojącej u podstaw ich autonomicznych decyzji. Ale to człowiek, posiada umiejętność projektowania i łączenia poszczególnych elementów tego ekosystemu, pozostając wciąż jego nadrzędnym ogniwem. Książka jest pierwszą na rynku publikacją stanowiącą opracowanie najważniejszych aspektów związanych z koncepcją Internetu Rzeczy napisaną przez polskich autorów. Prezentuje ona istotę IoT w sposób interdyscyplinarny. Pokazuje w jaki sposób Internet Rzeczy modyfikuje zachowania konsumentów, przedsiębiorstw i marek w różnych obszarach rynku (np. biznes, edukacja czy medycyna). Wskazuje, przy tym, najważniejsze kierunki zmian z jakimi będziemy się mierzyć w najbliższych latach, sugerując jednocześnie sposób w jaki można je zaakceptować i wykorzystać.
15% rabatu
46,75
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka