Okładka książki Internet w kampanii wyborczej

Internet w kampanii wyborczej

Autor: Szaban Dorota
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374813143
EAN: 9788374813143
oprawa: Miękka
podtytuł: Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 150
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
40% rabatu
16,29 zł
Cena detaliczna: 
26,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 16,29

Opis produktu

Autorka podjęła w swej pracy niewątpliwie ważny i jednocześnie aktualny problem, mianowicie kwestię wzajemnego powiązania między ładem politycznym a ładem informacyjnym, czyli między regułami demokratycznymi obowiązującymi w czasie kampanii wyborczej a sferą rzeczywistości wirtualnej (Internetu). Przyjęta przez nią perspektywa poznawcza w swym centrum stawia technologiczny aspekt współczesnej aktywności politycznej, określany zazwyczaj mianem e-demokracji czy cyberdemokracji. Monografię cechuje interdyscyplinarność ujęcia, pozwalająca przypuszczać, że praca zainteresuje nie tylko socjologów (zwłaszcza polityki i władzy), lecz także politologów i medioznawców.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj