Dziś w ofercie 134 317 pozycji
Wojny konsolowe
Wojny konsolowe
Wydawca: Sine Qua Non
wysyłka: 48h
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął. Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią. Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów. *** Jedna z najlepszych książek non-fiction, jakie kiedykolwiek czytałem. - Paul Tassi, „Forbes” Oparta na relacjach bezpośrednich świadków historia o tym, jak prezes Segi Tom Kalinske postanowił przewrócić do góry nogami branżę gier wideo. Fascynujący opis wydarzeń sprzed ćwierć wieku, obraz spektakularnego starcia Nintendo i Segi oraz świadectwo potęgi nieszablonowej wyobraźni w growym biznesie. - Robert Łapiński, wydawca magazynu „PIXEL”, organizator festiwalu Pixel Heaven Jeśli interesujesz się retrogamingiem i historią branży gier wideo, to jest to lektura dla ciebie. - Smuggler, „CD-Action” Epoka 16-bitowych konsol niestety ominęła Polskę. Dlatego tym bardziej warto poznać historię wielkiej wojny toczonej w dalekim świecie między miłośnikami Segi i Nintendo. - Marcin Kiendra, Retrospekcja.net.pl Nie musisz interesować się gamingiem. Wojny konsolowe to znakomita książka biznesowa. Jeśli pracujesz w branży marketingowej albo jesteś właścicielem firmy, koniecznie przeczytaj! - Paweł Sala, FreshMail, dyrektor zarządzający Fragment książki - Wojny konsolowe. issuu.com/wydawnictwosqn/docs/wojny_konsolowe_issuu
31% rabatu
41,33
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Rocznik 2018
Minecraft. Rocznik 2018
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
W „Roczniku 2018” przedstawiono nowe informacje o grze i aktualne wieści z Mojanga. Dzięki nim czytelnik będzie lepiej przygotowany do nowych wyzwań w trybie przetrwania i w trybie przygody. W książce zaprezentowano również możliwości tworzenia nowych budowli, takich jak: park wodny, netherowy rollercoaster czy warsztat Świętego Mikołaja. Podano także informacje niezbędne do podboju i przetrwania w opuszczonej kopalni, leśnym dworze i twierdzy. Zaprezentowano też bardzo ciekawy wywiad z Maksem Brooksem, który napisał pierwszą oficjalną powieść osadzoną w świecie Minecrafta pt. „Minecraft. The Island”.
30% rabatu
20,88
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Edukacja w pikselach
Publikacja dofinansowana przez Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku „Gry komputerowe i wirtualny świat, który kreują, stają się symbolem nieuchronnych zmian modyfikujących aktywność ich użytkowników, zwłaszcza dzieci i młodzieży. Książka ta w udany sposób wpisuje się w nurt podejmowanych na przestrzeni ostatnich lat analiz problematyki oddziaływania mediów cyfrowych na funkcjonowanie jednostki, jak również zjawiska wsparcia edukacyjnego z ich wykorzystaniem. […] Można mieć nadzieję, że wzbogaci ona pozycje literaturowe dostępne na rynku wydawniczym o nową perspektywę postrzegania gier komputerowych, analizowanych zwłaszcza na płaszczyźnie edukacyjnej. Przyczynić się może także do lepszego unaocznienia olbrzymiego potencjału edukacyjnego tkwiącego w grach komputerowych oraz przełamania stereotypowego postrzegania tej formy cyfrowej rozrywki wśród nauczycieli”. dr hab. Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
18% rabatu
20,50
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tajniki C# i .NET Framework   
Książka Tajniki C# i .NET Framework szczegółowo przedstawia zagadnienia związane z językiem C# 6.0/7.0 oraz platformą .NET 4.6 pozwalając zrozumieć, jak działa ta platforma podczas wykonywania kodu i jak wykorzystać tę wiedzę do pisania wydajnych aplikacji. Pozwala w pełni spożytkować nową rewolucję w programowaniu .NET, w tym otwarty kod źródłowy platformy, możliwości wieloplatformowe i zmiany architektoniczne w CoreCLR. Zaczniemy od omówienia, w jaki sposób CLR wykonuje kod oraz odkryjemy niszowe i zaawansowane aspekty programowania w języku C# - od delegatów i typów ogólnych aż do programowania asynchronicznego. Poznamy nowe formy deklarowania typów i przypisań, wywoływanie kodu źródłowego, składnię statycznych deklaracji using, automatyczne inicjowanie właściwości, inicjowanie słowników, operatory warunkowe dla wartości null i wiele innych zagadnień. Następnie odblokujemy prawdziwy potencjał platformy .NET. Dowiemy się, jak pisać aplikacje zgodne z OWASP, jak prawidłowo implementować wzorce projektowe w C# oraz jak stosować ogólne zasady SOLID i ich implementacje w kodzie C#. Zakończymy na wskazówkach pomagających maksymalnie wykorzystać język C# i platformę .NET. W ostatnim rozdziale książki omówimy też kwestie związane z platformą .NET Core 1.1. Dzięki tej książce można: Dokładnie zrozumieć podstawowe pojęcia języka C# od algorytmów sortujących do notacji dużego O. Poznać najnowsze zmiany w języku C# 6/7. Łączyć bazy danych SQL Server i NoSQL z platformą .NET. Zrozumieć zasady SOLID i najistotniejsze wzorce Gang of Four na praktycznych przykładach w języku C# 6.0. Dowiedzieć się, jak bronić aplikacje w języku C# przed atakami. Korzystać z platformy Roslyn do kompilowania i manipulowania językami C# oraz Visual Basic .NET. Rozróżniać zapytania LINQ i związane z nimi wyrażenia Lambda, typy ogólne oraz delegaty. Zaprojektować od podstaw nową aplikację w .NET. Zrozumieć wewnętrzną strukturę podzespołu .NET. Poznać przydatne i zaawansowane funkcje związane z optymalizacją i programowaniem równoległym.
35% rabatu
58,49
89,99 zł
Dodaj
do koszyka
Autodesk Inventor Professional 2018PL / 2018+ / Fusion 360. Metodyka projektowania
Podręcznik przeznaczony jest dla osób pragnących efektywnie nauczyć się projektowania wyrobów (obejmującego także symulację, obliczenia MES i analizy klasyczne) i zarządzania ich dokumentacją za pomocą programów: Autodesk Inventor Professional 2018 (lub nowszej) oraz Autodesk Fusion 360. Pozwala przygotować się do egzaminu certyfikacyjnego Inventor Certified Professional. Dlaczego warto wybrać ten podręcznik? · Autor jest jednym z najlepszych specjalistów w Polsce w dziedzinie metodyki i dydaktyki projektowania 2D i 3D. Miał status Autodesk Authorized Author do końca istnienia tego programu. Jego podręczniki mogą być stosowane na kursach autoryzowanych przez Autodesk. · Zaprezentowane zostały metody modelowania hierarchicznego (FBM) i swobodnego (SFM) realizowanego klasycznie oraz metodą Przetwarzania w chmurze – Cloud Computing. · Czytelnik znajdzie tu przede wszystkim starannie przemyślane ćwiczenia, oparte na wieloletnim doświadczeniu Autora zarówno dydaktyczno-badawczym, jak i zdobytym w przemyśle. · Zawiera omówienie obiektów inteligentnych wraz z techniką iCopy oraz językiem programowania iLogic, a także moduły automatyzujące proces projektowania typowych części i zespołów – Design Accelerator. · Na dołączonej do książki płycie (CD) znajdują się przykłady, zadania i elementy konfiguracyjne niewystępujące w oryginalnym programie. O Autorze: Prof. UWM dr hab. inż. Andrzej Jaskulski ukończył Wydział SiMR Politechniki Warszawskiej. Obecnie pracuje na Uniwersytecie w Olsztynie. Jest doradcą użytkowników i dostawców Komputerowych Systemów Inżynierskich oraz autorem wielu artykułów i książek z dziedziny CAD, a także współautorem polskich wersji parametrycznych programów CAD. Jako ekspert (SME) bierze udział w opracowywaniu polskich wersji programu AutoCAD. Na podstawie własnych podręczników od 1993 roku prowadzi szkolenia w kierowanym przez siebie Autoryzowanym Centrum Szkolenia Autodesk.
19% rabatu
128,79
159,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dostosuj się lub giń
Zaprojektuj swój mobilny biznes Jak każdy inny rynek, także rynek aplikacji mobilnych wymaga od uczestnika zrozumienia, odpowiedniego nastawienia, strategii i planu działania. Można na nim zarobić fortunę, ale można też stracić mnóstwo pieniędzy. Aby uniknąć porażki, trzeba opanować tajniki tworzenia kodu, nauczyć się projektowania grafiki, poznać specyfikę i techniczne wymagania sklepów poszczególnych dostawców oprogramowania mobilnego... A przynajmniej tak się wydaje teoretykom. Tylko że tej książki nie napisał teoretyk. Po pierwsze, jej autorka nie jest programistką czy graficzką, lecz przedsiębiorcą. I odnosi sukcesy w branży technologicznej. Zarabia na produkcji i udostępnianiu gier oraz aplikacji na urządzenia mobilne, jednak sama ich nie projektuje. Jej zadaniem jest zadbać o to, aby podwykonawcy zrealizowali jej wizje i pomysły. Po drugie, napisała tę książkę, żeby nauczyć Cię czerpania zysków z produktów, które już tworzysz, zamierzasz stworzyć albo których stworzenie planujesz zlecić — aby dla Ciebie, podobnie jak dla niej, ten biznes stał się rentownym przedsięwzięciem i źródłem stałych przychodów. Ta książka to niezbędnik mobilnego przedsiębiorcy!
32% rabatu
30,72
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Indie games Podręcznik niezależnego twórcy gier
Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego. Poradnik w przystępny sposób opisuje wszystkie etapy prowadzenia projektów indie game, od zbierania funduszy, poprzez produkcję, marketing, aż po procesy wydawnicze i kanały dystrybucji. Książka zawiera przykłady najciekawszych projektów gamingowych oraz wywiady z przedstawicielami niezależnych devteamów. Doświadczeni twórcy zdradzają czytelnikom sekrety swoich projektów i udzielają rad, jak uniknąć typowych błędów poczatkującego developera. Polskie gry odnoszą sukcesy na całym świecie, w kraju coraz więcej uczelni i organizacji zajmuje się edukacją przyszłych twórców gier, brakuje natomiast polskiej lektury, która pozwoliłaby na samodzielne zgłębienie tematu. W to miejsce doskonale wpasowuję się niniejszy podręcznik developera. Polskie wydanie uzupełniono o dodatkowy materiał poświęcony rodzimym studiom – 11bit studios, twórców bestsellerowej gry This War of Mine oraz Flying Wild Hog, autorów gry Shadow Warrior 2. „Zacząć tworzyć grę jest łatwo, ale doprowadzić ten proces do końca, jest bardzo, bardzo trudno.”- to słowa Macieja Miąsika, polskiego twórcy gier, producenta, programistę i weterana polskiej branży gier komputerowych, który przygotował przedmowę do polskiego wydania podręcznika. – „Jak gry kończyć, to temat wielu innych dzieł, ale niniejsza książka pozwoli Czytelnikom rozwiązać wiele z podstawowych problemów początkującego twórcy, pozwalając mu skupić się na tym, co najtrudniejsze – na skutecznej realizacji swojego pomysłu, zakończonej sukcesem w postaci gry, którą będą cieszyć się gracze” – dodaje.
31% rabatu
27,40
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Unity w akcji
Unity w akcji
Autor: Hocking Joe
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Unity w akcji Warunkiem zbudowania dobrej gry jest staranne opracowanie jej mechaniki, czyli poszczególnych akcji i systemu tych akcji. Gry, które odniosły największy sukces, charakteryzują się innowacyjną i interesującą mechaniką. Niemniej nawet jeśli już opracowałeś projekt gry, łącznie z jej mechaniką, grafiką i dźwiękiem, potrzebujesz bardzo dobrego narzędzia, aby utworzyć grę, która osiągnie sukces i zyska popularność. Takim narzędziem jest Unity — zintegrowane środowisko do tworzenia trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier komputerowych oraz innych materiałów interaktywnych. Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które osiągnęły biegłość w programowaniu i teraz chcą pisać gry za pomocą Unity. Wyczerpująco przedstawiono kolejne kroki podejmowane podczas pisania gry w Unity. Nauka została oparta na przykładach: w książce znalazło się kilka projektów różnych gier. Opisano również metody wdrażania gier na różnych platformach, między innymi internetowej i mobilnej — Unity jest środowiskiem w pełni niezależnym od platformy sprzętowej. Nie zabrakło również informacji o narzędziach przydatnych do projektowania grafiki 3D oraz o innych zasobach, dzięki którym praca programisty staje się efektywna i bardzo satysfakcjonująca! W tej książce omówiono między innymi: - programowanie poruszania się postaci po świecie 3D, raycasting i sztuczną inteligencję - zasoby takie jak modele i tekstury: tworzenie i import - GUI oraz implementację interaktywnych urządzeń i elementów w grze - obsługę krótszych i dłuższych ścieżek dźwiękowych - komunikację z internetem oraz obsługę różnych platform sprzętowych Unity — i oto stworzysz zadziwiający świat dla swoich graczy!
32% rabatu
46,92
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
AutoCAD 2018/LT2018/360+
AutoCAD 2018/LT2018/360+
Wydawca: PWN
wysyłka: 48h
Podręcznik zawiera kompletny kurs projektowania parametrycznego i nieparametrycznego 2D/3D oraz drukowania dokumentacji wyrobów dowolnej branży i o dowolnym stopniu złożoności, za pomocą programów: AutoCAD 2018 lub AutoCAD LT 2018 (tylko 2D) i wersji mobilnej AutoCAD 360 oraz nowszych, w polskiej lub angielskiej wersji językowej. Umożliwia przygotowanie do egzaminu certyfikacyjnego AutoCAD Certified Professional. Dlaczego warto wybrać właśnie tę książkę? • Autor jest jednym z najlepszych specjalistów w Polsce w dziedzinie metodyki parametrycznego projektowania 2D i 3D. Ma status AutoCAD Certified Professional. • Książka zawiera materiał pozwalający Czytelnikowi samodzielnie projektować bez konieczności dodatkowego szkolenia. Jej zakres jest zgodny z najnowszymi programami kursów i egzaminów certyfikacyjnych autoryzowanych przez producenta programu AutoCAD – firmę Autodesk. • Zawiera przewodnik po typowych szkoleniach (Learning Paths) oraz rozdział poświęcony metodyce procesu przygotowań i zdawania egzaminu certyfikacyjnego AutoCAD Certified Professional. • Czytelnik znajdzie tu przede wszystkim starannie przemyślane ćwiczenia, oparte na wieloletnim doświadczeniu Autora zarówno dydaktycznym, jak i zdobytym w przemyśle. • Integralną częścią książki są przykłady i zadania, które można nieodpłatnie pobrać ze strony internetowej Wydawnictwa pwn.pl. • Omówione zostały także techniki i narzędzia typu Cloud Computing, w tym w szczególności metody pracy za pomocą najnowszych wersji AutoCAD 360 dla urządzeń przenośnych: iPad, iPhone, smartfony z systemem operacyjnym Android itp.
19% rabatu
80,19
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
ArchiCAD Ćwiczenia praktyczne
Nie wahaj się — jeszcze dziś rozpocznij przygodę z ArchiCAD-em! Poznaj interfejs i narzędzia środowiska ArchiCAD Naucz się rysować w 2D i konstruować w 3D Dowiedz się, jak rozwiązywać praktyczne problemy ArchiCAD to specjalistyczne oprogramowanie do projektowania architektonicznego i przygotowywania dokumentacji technicznej, wyposażone w wiele intuicyjnych narzędzi i funkcji dostosowanych do rzeczywistych potrzeb architektów, budowniczych i projektantów wnętrz. Swoją ogromną popularność wśród profesjonalistów program ten zawdzięcza wysokiej wydajności pracy i wygodzie obsługi, a także zastosowanemu przez twórców obiektowemu podejściu, dzięki któremu aplikacja w pełni realizuje paradygmat BIM, co znacznie upraszcza projektowanie budynków o różnej skali i o różnym przeznaczeniu. „ArchiCAD. Ćwiczenia praktyczne” to pozycja dla tych, którzy bez zbędnych wstępów chcą zacząć korzystać z programu. Autorka podręcznika opiera się na swoim wieloletnim doświadczeniu. Przedstawia tu absolutne minimum wiedzy teoretycznej konieczne do poznania mechanizmów działania aplikacji, aby jak najszybciej przejść do praktycznej prezentacji możliwości narzędzi oraz opisu sposobów rozwiązywania konkretnych zadań i codziennych problemów architekta. Nawet jeśli nigdy wcześniej nie miałeś do czynienia z systemami CAD, nie musisz się martwić — dzięki lekturze kolejnych ćwiczeń krok po kroku poznasz filozofię korzystania z ArchiCAD-a oraz przejdziesz przez kolejne etapy tworzenia projektu. Interfejs programu i korzystanie z jego elementów Przegląd najważniejszych narzędzi rysunkowych Podstawy rysowania dwuwymiarowego Korzystanie z obiektów w projektowaniu 3D Modelowaniu budynków i wnętrz w 3D Wymiarowanie i opisywanie elementów projektu Przygotowywanie i drukowanie dokumentacji
31% rabatu
22,70
32,90 zł
Dodaj
do koszyka
MATLAB i podstawy telekomunikacji
MATLAB — niezastąpiony w obliczeniach i modelowaniu rozwiązań! Program MATLAB służy przede wszystkim do obliczeń macierzowych. Jest potężnym narzędziem, nie do zastąpienia w wielu dziedzinach techniki, elektroniki i projektowania najróżniejszych systemów. Jednym z niezwykle użytecznych zastosowań MATLAB-a jest możliwość wykorzystania tego środowiska do obliczeń związanych z dziedziną telekomunikacji: przetwarzaniem i przesyłaniem sygnałów, ich interpretacją i modulacją. Ta książka pomoże Ci zrozumieć, jak to wszystko działa, i pokaże, jak osiągnąć oczekiwane efekty pracy. Jeśli chcesz nauczyć się sprawnie wykorzystywać algorytmy obliczeniowe do znajdowania rozwiązań konkretnych problemów związanych z zagadnieniami telekomunikacji, projektować filtry cyfrowe i syntezatory mowy, obliczać przepustowość kanałów transmisyjnych albo pisać funkcje implementujące układy dekoderów dla różnych typów modulacji, nie możesz obejść się bez tego podręcznika. Oprócz konkretnych, precyzyjnych informacji zawiera on mnóstwo praktycznych zadań, umożliwiających Ci sprawdzenie swojej wiedzy i dogłębne zrozumienie zasad działania środowiska MATLAB. Czytaj i ucz się pilnie! Wprowadzenie Przetwarzanie i przesyłanie sygnałów Dyskretna transformacja Fouriera i splot kołowy Filtry cyfrowe FIR oraz IIR Sygnalizacja DTMF Przesuwanie widma sygnału Przetwarzanie i pasmowo-przepustowy przetwornik Elektroniczna eliminacja echa i liniowa predykcja sygnału Modulacja AM i SSB Modulacja i demodulacja FM Szumy w systemach FM i transmisja w paśmie podstawowym Modulacja QAM i MSK/GMSK Synchronizacja nadajnika i odbiornika Korekcja zniekształceń liniowych i ślepa korekcja kanału Kody blokowe i splotowe Modulacja OFDM i z widmem rozproszonym Techniki MIMO
32% rabatu
40,36
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Piękny świat Minecrafta
Piękny świat Minecrafta
Autor: Delaney James
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Minecraft jest czymś więcej niż tylko grą — fascynują się nim miliony użytkowników na całym świecie i w każdym wieku. Mając nieograniczone zasoby do dyspozycji, mogą oni tworzyć wśród bezkresnych i przedziwnych krajobrazów, co tylko podpowie im wyobraźnia: budynki, statki, pojazdy, rzeźby i niezwykłe stworzenia. Wiele z tych projektów kosztowało twórców tysiące godzin pracy, nawet jeśli wykonano je za pomocą narzędzi do modelowania i projektowania, które przyspieszają proces twórczy. Zobacz najbardziej imponujące dzieła użytkowników Minecrafta. To niesamowita galeria wielu różnych stylów, podejść i motywów. Być może znajdziesz w niej nie tylko bogate źródło wrażeń estetycznych, ale też natchnienie i inspirację do własnych twórczych poszukiwań. Już po pobieżnym przekartkowaniu tej książki przekonasz się, ile piękna, emocji i wyobraźni kryje się w prostych blokach Minecrafta! Podczas tej magicznej wycieczki po świecie Minecrafta zobaczysz: fantastyczne światy i tajemnicze krajobrazy, futurystyczne obrazy możliwych przyszłości, artystyczne rekonstrukcje rzeczywistych miejsc, przedziwne rzeźby i maszyny, i wiele, wiele innych rzeczy!
30% rabatu
20,81
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Przenoszenie danych z i do Excela
Do przeprowadzenia analiz potrzebne są dane, te jednak często znajdują się w zewnętrznych źródłach: plikach tekstowych, bazach danych czy stronach WWW. W tej książce przeczytasz, jak je pozyskać, aby móc pracować z nimi w Excelu.
32% rabatu
33,52
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Aplikacje mobilne nie tylko w bibliotece
Książkę tworzą trzy merytorycznie wyróżniające się części: prezentacja unikalnej metodologii oceny aplikacji, w tym czytelne ukazane uwarunkowania stanu i rozwoju aplikacji mobilnych; katalog wybranych (w metodologicznie uzasadniony sposób) aplikacji bibliotecznych oraz tabelaryczne zestawienie parametrów ocenionych aplikacji. Każda z tych części dowodzi profesjonalizmu Autorów, a dla czytelnika stanowi zwarty wykład o przedmiocie książki. Na uwagę zasługuje duży i owocny wysiłek Autorów w opracowaniu wspomnianego katalogu, którego uwieńczeniem jest tabela ocen aplikacji. Zawiera ona merytorycznie wybrane, wyważone kategorie ocen, które mogą być w przyszłości stosowane jako specyficzny wzorzec certyfikacji programów stosowanych w urządzeniach mobilnych. Wartościowym rozwiązaniem konstrukcyjnym treści książki jest powiązanie wspomnianej tabeli z katalogiem ocenionych aplikacji. (Z recenzji prof. dr. hab. inż. Włodzimierza Gogołka)
5% rabatu
52,25
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
Wykresy i grafika w Excelu krok po kroku
Znajomość poszczególnych metod prezentacji i wizualizacji danych w Excelu jest podstawową umiejętnością każdego użytkownika tego arkusza kalkulacyjnego. Ta książka przedstawia krok po kroku wykresy i inne popularne narzędzia Excela służące do graficznej prezentacji danych.
32% rabatu
33,52
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Selenium i testowanie aplikacji Receptury
Projektanci nowoczesnych aplikacji internetowych muszą obecnie sprostać wielu wyzwaniom. Oprogramowanie, które tworzą, musi działać wydajnie i bezbłędnie w różnych przeglądarkach, na różnych platformach, na różnych urządzeniach. Wobec rosnących wymagań testowanie aplikacji staje się bardzo ważnym etapem jej rozwoju. Jako że zaprojektowanie i przeprowadzenie takich testów jest dość złożonym zadaniem, warto zapewnić sobie sprawdzone narzędzie umożliwiające automatyzację testów aplikacji. Takim narzędziem z pewnością jest Selenium Web Driver — framework służący do automatyzacji przeglądarek internetowych. W tej książce przedstawiono zaawansowane techniki testowania aplikacji internetowych za pomocą Selenium Web Driver i pokrewnych narzędzi. Zaprezentowano skuteczne i efektywne metodyki testowania aplikacji przeznaczonych dla komputerów stacjonarnych, przeglądarek mobilnych i działających w środowisku rozproszonym. Opisano tu również wzorce projektowe, takie jak testy bazujące na danych, obiekty stron i mapy obiektów. Przedstawiono techniki rozszerzania frameworka Selenium i dostosowywania go do szczególnych działań. W książce zaprezentowano ponad 80 receptur, które z pewnością okażą się przydatne podczas automatyzacji testów aplikacji. Czego możesz oczekiwać od tej książki... Zrozumiesz działanie lokalizatorów. Nauczysz się korzystać z różnych metod lokalizowania, co pomoże Ci budować niezawodne testy. Nauczysz się wzorca PageFactory, który pozwala budować rozbudowane i łatwe do utrzymania frameworki testów. Zapoznasz się ze sposobami integracji Selenium WebDriver API z narzędziami ATDD (BDD) takimi, jak Cucumber, SpecFlow, Capybara i Behave. Nauczysz się konfigurować symulatory i urządzenia iPhone (Android) w celu testowania aplikacji webowych za pomocą Appium. Dowiesz się, jak skonfigurować środowisko Selenium Grid pozwalające na szybsze i współbieżne wykonywanie testów. Dzięki niemu zwiększysz pokrycie testowe oraz skrócisz czas uruchomienia testów dla wielu przeglądarek. Będziesz potrafił budować rozszerzone testy Selenium WebDriver dla zwiększenia pokrycia Twojej aplikacji testami. Nowoczesne testowanie: Selenium Web Driver!
32% rabatu
40,36
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
SolidWorks 2017 Projektowanie maszyn i konstrukcji.
Wkrocz w trzeci wymiar z SolidWorksem! -- Opanuj projektowanie CAD części i złożeń od podstaw -- Naucz się korzystać z zaawansowanych narzędzi inżynierskich -- Poznaj praktyczne przykłady zastosowania ich w projektach SolidWorks to jeden z najpopularniejszych programów do trójwymiarowego, parametrycznego projektowania wspomaganego komputerowo. Niewygórowana cena, wygodny interfejs, duże możliwości i szereg dodatkowych narzędzi wspomagających prace inżynierskie sprawiły, że środowisko to szybko zyskało sobie uznanie rzesz użytkowników na całym świecie. Środowisko można opanować w stosunkowo krótkim czasie i bez większych problemów, lecz sama znajomość narzędzia z nikogo nie czyni jeszcze inżyniera. Aby projekty mogły zostać wykorzystane w praktyce, w procesie ich tworzenia niezbędna jest odpowiednia wiedza na temat zasad konstruowania i metod rozwiązywania problemów inżynierskich. Wiedzę tę można zdobyć dzięki odpowiedniej lekturze. Książka "SolidWorks 2017. Projektowanie maszyn i konstrukcji. Praktyczne przykłady" przedstawia podstawy pracy w najnowszej wersji środowiska SolidWorks, umożliwiając szybkie rozpoczęcie korzystania z najważniejszych narzędzi do modelowania części, tworzenia złożeń, parametryzacji projektów, przygotowywania dokumentacji technicznej oraz sprawdzania poprawności konstrukcji. Nie znajdziesz tu suchego opisu programu oraz oferowanych przez niego możliwości, lecz realne problemy, na które może natrafić konstruktor, oraz sposoby ich rozwiązywania na pomocą SolidWorks. Jeśli zamierzasz zostać inżynierem albo już nim jesteś, kwestie tu opisane znacznie ułatwią Ci pozyskanie umiejętności niezbędnych w codziennej pracy zawodowej. -- Interfejs użytkownika i funkcje programu SolidWorks -- Narzędzia do modelowania bryłowego i powierzchniowego -- Metody konstruowania części i tworzenia złożeń -- Typowe błędy popełniane przez niedoświadczonych użytkowników -- Parametryzacja projektów i tworzenie wariantów -- Tworzenie własnych bibliotek operacji i szkiców oraz automatyzacja pracy -- Sprawdzanie poprawności konstrukcji mechanizmów -- Tworzenie dokumentacji technicznej -- Projektowanie części blaszanych, konstrukcji spawanych i form odlewniczych -- Współpraca programu z zewnętrznymi arkuszami kalkulacyjnymi -- Tworzenie własnych aplikacji i poleceń -- Praktyczne przykłady zastosowania narzędzi inżynierskich Poznaj jedno z najbardziej popularnych środowisk 3D CAD!
32% rabatu
67,73
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Sprytne makra
Wielu użytkowników Excela pracuje dokumentami o identycznym wyglądzie. W tej książce przeczytasz, jak za pomocą makr i przygotowanych samodzielnie szablonów można automatycznie generować gotowe dokumenty.
32% rabatu
33,52
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
50 praktycznych formuł na każdą okazję
Formuły mogą służyć nie tylko do obliczeń, ale również do wykonywania działań na tekście, niekiedy całkiem skomplikowanych. Można kopiować określony fragmenty tekstu, łączyć teksty z różnych komórek i wiele innych. Dlatego przedstawiamy 50 praktycznych formuł, które pomogą uporządkować teksty i przeprowadzić obliczenia.
32% rabatu
33,52
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Excel 2010 PL Programowanie w VBA Vademecum Walkenbacha
Opanuj możliwości VBA z największym autorytetem w dziedzinie Excela! Jak projektować przyjazne użytkownikom okna dialogowe? Jak stosować VBA do tworzenia użytecznych aplikacji dla Excela? Jak rozszerzać możliwości Excela i tworzyć praktyczne dodatki? Nie należysz do osób, które onieśmiela potencjał Excela? Sprawnie tworzysz skoroszyty, wprowadzasz formuły, używasz funkcji arkuszowych i swobodnie posługujesz się Wstążką programu? Czujesz, że drzemie w nim jeszcze ogrom niezwykłych możliwości, ale nie wiesz, jak po nie sięgnąć? Najwyższa pora na naukę z Johnem Walkenbachem - najsłynniejszym ekspertem w dziedzinie Excela! Jeśli poznałeś już podstawowe funkcje tego programu, dzięki tej książce bez trudu opanujesz narzędzia zaawansowane, czyli takie, które naprawdę ułatwią i przyspieszą Twoją codzienną pracę! Swoją naukę pod okiem mistrza zaczniesz od odświeżenia informacji na temat używania rozmaitych formuł oraz plików stosowanych i generowanych przez Excel. Zaraz potem przejdziesz do fascynującej części, poświęconej projektowaniu aplikacji w tym programie. Dowiesz się, czym taka aplikacja jest i jak szczegółowo wyglądają etapy jej tworzenia. Następnie opanujesz całą niezbędną wiedzę na temat języka VBA, aby sprawnie w nim programować oraz tworzyć funkcje i procedury. Nauczysz się również wykorzystywać jego możliwości podczas używania tabel przestawnych i wykresów. Ponadto wzbogacisz się o informacje na temat projektowania niestandardowych, przyjaznych okien dialogowych UserForm, automatycznej obsługi zdarzeń czy tworzenia praktycznych dodatków dla Excela. Przegląd możliwości Excela 2010 Projektowanie aplikacji w programie Excel Język Visual Basic for Applications Zastosowanie formularzy UserForm Niestandardowe okna dialogowe Zaawansowane metody programowania Tabele przestawne, wykresy i obsługa zdarzeń Projektowanie dodatków do Excela Tworzenie systemów pomocy dla aplikacji Tworzenie aplikacji przyjaznych dla użytkownika Metody użycia VBA do pracy z plikami
32% rabatu
88,25
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka