Dziś w ofercie 125 219 pozycji
Sprytne makra
Wielu użytkowników Excela pracuje dokumentami o identycznym wyglądzie. W tej książce przeczytasz, jak za pomocą makr i przygotowanych samodzielnie szablonów można automatycznie generować gotowe dokumenty.
33% rabatu
32,83
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
50 praktycznych formuł na każdą okazję
Formuły mogą służyć nie tylko do obliczeń, ale również do wykonywania działań na tekście, niekiedy całkiem skomplikowanych. Można kopiować określony fragmenty tekstu, łączyć teksty z różnych komórek i wiele innych. Dlatego przedstawiamy 50 praktycznych formuł, które pomogą uporządkować teksty i przeprowadzić obliczenia.
32% rabatu
33,52
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Excel 2010 PL Programowanie w VBA Vademecum Walkenbacha
Opanuj możliwości VBA z największym autorytetem w dziedzinie Excela! Jak projektować przyjazne użytkownikom okna dialogowe? Jak stosować VBA do tworzenia użytecznych aplikacji dla Excela? Jak rozszerzać możliwości Excela i tworzyć praktyczne dodatki? Nie należysz do osób, które onieśmiela potencjał Excela? Sprawnie tworzysz skoroszyty, wprowadzasz formuły, używasz funkcji arkuszowych i swobodnie posługujesz się Wstążką programu? Czujesz, że drzemie w nim jeszcze ogrom niezwykłych możliwości, ale nie wiesz, jak po nie sięgnąć? Najwyższa pora na naukę z Johnem Walkenbachem - najsłynniejszym ekspertem w dziedzinie Excela! Jeśli poznałeś już podstawowe funkcje tego programu, dzięki tej książce bez trudu opanujesz narzędzia zaawansowane, czyli takie, które naprawdę ułatwią i przyspieszą Twoją codzienną pracę! Swoją naukę pod okiem mistrza zaczniesz od odświeżenia informacji na temat używania rozmaitych formuł oraz plików stosowanych i generowanych przez Excel. Zaraz potem przejdziesz do fascynującej części, poświęconej projektowaniu aplikacji w tym programie. Dowiesz się, czym taka aplikacja jest i jak szczegółowo wyglądają etapy jej tworzenia. Następnie opanujesz całą niezbędną wiedzę na temat języka VBA, aby sprawnie w nim programować oraz tworzyć funkcje i procedury. Nauczysz się również wykorzystywać jego możliwości podczas używania tabel przestawnych i wykresów. Ponadto wzbogacisz się o informacje na temat projektowania niestandardowych, przyjaznych okien dialogowych UserForm, automatycznej obsługi zdarzeń czy tworzenia praktycznych dodatków dla Excela. Przegląd możliwości Excela 2010 Projektowanie aplikacji w programie Excel Język Visual Basic for Applications Zastosowanie formularzy UserForm Niestandardowe okna dialogowe Zaawansowane metody programowania Tabele przestawne, wykresy i obsługa zdarzeń Projektowanie dodatków do Excela Tworzenie systemów pomocy dla aplikacji Tworzenie aplikacji przyjaznych dla użytkownika Metody użycia VBA do pracy z plikami
32% rabatu
88,25
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Excel 2013 PL Programowanie w VBA Vademecum Walkenbacha
Twórz aplikacje oparte na programie Microsoft Excel 2013! Microsoft Excel ma tysiące zastosowań - obszar jego wykorzystania jest ograniczony wyłącznie pomysłowością użytkowników. Od lat program jest powszechnie używany przez prezesów, analityków, księgowych oraz studentów, bez niego przetworzenie danych w tysiącach komórek byłoby niemożliwe. Microsoft Excel dostarcza narzędzia, które pozwolą Ci ulepszyć, a nawet zautomatyzować często wykonywane operacje i - co więcej - zbudować własną aplikację opartą na Excelu! Mowa oczywiście o języku Visual Basic for Applications. W trakcie lektury tej książki nauczysz się tworzyć aplikacje arkusza kalkulacyjnego. Na początek dowiesz się, jak podejść do projektowania takiego programu, a następnie poznasz składnię i zasady programowania w VBA. Trzecia część tej unikalnej książki została poświęcona pracy z formularzami (UserForms). Dzięki nim możesz komunikować się z użytkownikiem, pobierać dane oraz prezentować istotne komunikaty. Ostatni rozdział książki to zestawienie najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi. Znajdziesz tam wyjaśnienia wątpliwości, które pojawiły się w trakcie lektury. Książka ta jest lekturą obowiązkową dla wszystkich programistów tworzących aplikacje oparte na programie Microsoft Excel 2013. Dzięki tej książce: wykorzystasz narzędzia programistyczne z pakietu Microsoft Office poznasz składnię i możliwości Visual Basic for Applications nauczysz się tworzyć interfejs użytkownika aplikacji Microsoft Excel stworzysz aplikację opartą na Excelu Poznaj i zastosuj sprytne połączenie Excela z językiem VBA!
32% rabatu
88,25
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
MineCraft Sekrety i triki
40 milionów sprzedanych kopii i rzesze nastolatków ziewających na lekcjach po zarwanej nocce. Minecraft – gra-fenomen. Jej grafika może budzić śmiech. Siłą, wręcz potęgą, tej produkcji jest oryginalność, złożoność i otwartość świata. Jednak ten kij ma dwa końce... Minecraft jest naszpikowany sekretami i tajnymi patentami. Ich samodzielne rozpracowywanie daje mnóstwo satysfakcji, ale pozwala skonsumować grę w bardzo niewielkim stopniu. I wtedy większość z was zaczyna szukać podpowiedzi w Internecie lub oglądać filmiki instruktażowe w serwisie YouTube. A przecież ten czas moglibyście poświęcić na grę . Dość tego! Dzięki temu poradnikowi, otrzymujecie kompleksową wiedzę o miejscach, mobach, przedmiotach, walce i czarach oraz niezliczonych sekretach w bardzo przystępnej i wygodnej do korzystania formie. Zdobądźcie ten poradnik i cieszcie się niczym nieograniczoną grą w Minecraft!
22% rabatu
23,39
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU – ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY! Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem. Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty. Nauczysz się, w jaki sposób: · Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy. · Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki. · Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame. · Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy. · Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi. · Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych. · Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy. Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki. A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?
19% rabatu
55,89
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Funkcje i narzędzia do analizy danych
Poznaj wiedzę, która na co dzień służy analitykom, marketingowcom i specjalistą sprzedaży podczas pracy z Excel. Naucz się odnajdowania i analizy trendów oraz informacji w dużych zbiorach danych, co jest koniecznością we współczesnym biznesie.
32% rabatu
33,52
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Excel od podstaw
W dzisiejszych czasach obsługa Excela jest niezbędną umiejętnością dla pracowników biurowych. Książka ;Excel od podstaw zwiększy Twoje szanse na rynku pracy i pokazę Ci, jak praktycznie korzystać z tego arkusza kalkulacyjnego.
32% rabatu
33,52
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
React w działaniu. Tworzenie aplikacji...
Do niedawna utworzenie interfejsu użytkownika było prawdziwym wyzwaniem. Interfejs musi przecież działać w przewidywalny sposób na różnych przeglądarkach i urządzeniach, musi zapewniać adekwatną obsługę wprowadzanych danych oraz umożliwiać płynne i niezawodne komunikowanie się aplikacji z użytkownikiem. Na szczęście dziś programiści mogą skupić się na działaniu aplikacji jako takiej — interfejs użytkownika można szybko, łatwo i przyjemnie zbudować za pomocą React, specjalnej biblioteki służącej do tego celu. Niniejsza książka jest przydatnym przewodnikiem po bibliotece React i jej zastosowaniach w tworzeniu aplikacji internetowych. Z publikacji tej dowiesz się, jak można jednorazowo zdefiniować interfejs, który będzie automatycznie się przebudowywał w reakcji na zmianę stanu aplikacji. Nauczysz się tworzyć rozbudowane aplikacje z wykorzystaniem małych, łatwych w zarządzaniu komponentów. Zapoznasz się również z JSX — technologią świetnie uzupełniającą React. Nauczysz się też korzystać z dodatkowych narzędzi pomocniczych, takich jak Browserify, Jest, ESLint, Flow, Flux czy Immutable.js. Dzięki temu znakomicie wzbogacisz swój warsztat programisty aplikacji WWW! Niektóre zagadnienia omówione w książce: przygotowywanie biblioteki React do pracy komponenty, ich właściwości, stan i cykl życia wykorzystywanie komponentów do budowy UI korzystanie z narzędzi pomocniczych przy budowie aplikacji diagnostyka i testowanie kodu aplikacji React — programowanie może być przyjemne!
31% rabatu
27,34
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Wprowadzenie do WPF. Tworzenie aplikacji...
Rozpocznij przygodę z programowaniem dla systemu Windows! Technologia Windows Presentation Foundation firmy Microsoft to jedno z najlepszych rozwiązań do tworzenia aplikacji działających pod kontrolą systemu Windows. WPF integruje interfejs użytkownika, grafikę, multimedia i dokumenty oraz ułatwia implementację wzorców projektowych, które oddzielają warstwę logiczną od warstwy prezentacji. Dużą zaletą tej technologii jest możliwość kompozycji i adaptacji poszczególnych elementów, z których budowany jest interfejs. Jeśli uczysz się programowania od niedawna i chcesz tworzyć aplikacje desktopowe przy użyciu technologii WPF, to jest to książka dla Ciebie! Z jej pomocą szybko rozpoczniesz pisanie programów. W ten sposób, tworząc kolejne aplikacje okienkowe, będziesz poznawać kluczowe możliwości tej platformy. Podręcznik nie przedstawia wszystkich podstawowych funkcji zapewnianych przez WPF, ponieważ nie są one potrzebne na początkowym etapie nauki. Opracowanie prostej aplikacji o charakterze biznesowym nie wymaga wykorzystania grafiki 3D czy animacji, nieodzowna jest tu natomiast znajomość podstawowych kontrolek, paneli oraz kluczowych mechanizmów, takich jak wiązanie danych. I właśnie tego nauczysz się, pisząc z tą książką swoje pierwsze programy z użyciem WPF! podstawy języka XAML wykorzystanie podstawowych kontrolek i standardowych paneli wiązanie danych, wyzwalacze, konwertery, zasoby, style i szablony wybrane sposoby walidacji danych podstawowe informacje nt. wzorca projektowego MVVM Sięgnij po doskonały przewodnik dla początkujących programistów! Informacja dla Czytelnika: książka jest aktualna dla wersji Visual Studio 2017.
31% rabatu
27,34
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Aspekty funkcjonowania gier cyfrowych we współczesnej kulturze
Zbiór studiów poświęconych zarówno teoretycznemu, jak i praktycznemu wymiarowi badania gier cyfrowych. Autorzy położyli nacisk na dwa obszary tych badań. Pierwszym z nich, będącym jednocześnie głównym celem tej publikacji, jest uporządkowanie terminologii związanej z grami, wyjaśnienie niejasności w tłumaczeniu i stosowaniu terminów w międzynarodowym dyskursie groznawczym, a także opisanie cech właściwych grom cyfrowym. Z kolei drugi obszar badawczy obejmuje rozmaite zjawiska związane z grami cyfrowymi, zbliżające do siebie graczy i twórców oraz sprzyjające łączeniu się graczy w grupy, tworzeniu społeczności i kreowaniu tożsamości. Książka skierowana jest do badaczy gier, a także do osób dopiero zapoznających się z tą tematyką.
10% rabatu
26,10
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Podręcznik podboju Minecrafta
Świat Minecrafta tylko czeka na podbój śmiałków! Bądźmy jednak czujni: niebezpieczeństwo czai się za każdym rogiem i nawet najodważniejsi mogą stanąć oko w oko ze śmiercią… "Podręcznik podboju Minecrafta" pomoże przetrwać w najtrudniejszych warunkach! Mozna się z niego dowiedzieć, jak znajdować surowce, jak wytwarzać ekwipunek i jak bronić się przed wrogimi mobami. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga będą pomocne dla każdego, kto gra w Minecrafta.
35% rabatu
19,49
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Podręcznik kreatywnego budowania
Olbrzymi i różnorodny świat Minecrafta może niekiedy onieśmielać ogromem możliwości… w tym perspektywą wcielenia w życie śmiałych planów budowy! "Podręcznik kreatywnego budowania" dostarcza więc całej wiedzy niezbędnej do wznoszenia budowli o jakich nigdy wcześniej czytelnikowi się nie śniło! Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga będą pomocne dla każdego, kto gra w Minecrafta.
35% rabatu
19,49
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Unreal Engine w 24 godziny Nauka tworzenia gier
Jeśli dużo grasz na różnych urządzeniach, na pewno masz też pomysły na nowe gry. Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób taką grę napisać, bez obaw — nie trzeba do tego magicznych umiejętności. Wystarczy wykorzystać odpowiednie narzędzie, takie jak Unreal Engine: potężny silnik gier wykorzystywany przez wielu profesjonalnych i niezależnych twórców, udostępniający szereg niezwykle przydatnych edytorów i narzędzi. Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które chcą poznać podstawy Unreal Engine 4. Ten praktyczny przewodnik składa się z 24 rozdziałów. Przestudiowanie każdego z nich wymaga najwyżej jednej godziny. W książce znalazły się szczegółowe instrukcje, praktyczne przykłady oraz liczne ćwiczenia i wskazówki. Przedstawiono istotne informacje o platformie Gameplay i opisano, jak korzystać z jednostek i systemów kontroli Unreal, aby już po kilku godzinach nauki tworzyć w pełni funkcjonalne gry na różne platformy, w tym również gry internetowe i dla urządzeń mobilnych. W tej książce między innymi: organizacja projektów i przepływ pracy w Unreal Engine 4 pisanie gier planszowych tworzenie krajobrazów, budynków i postaci za pomocą różnych edytorów korzystanie z wizualnego systemu skryptów Blueprint tworzenie zdarzeń reagujących na akcje użytkownika optymalizacja gier dla urządzeń mobilnych i przygotowanie gry do wdrożenia Unreal Engine — świetne narzędzie dla najlepszych twórców gier!
32% rabatu
47,20
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft Crafting czary i świetna zabawa
Kwadratowy świat Minecrafta — genialny sposób na deszczowy dzień! Instalowanie gry, czyli gdzie znaleźć Minecraft i jak ściągnąć go na swój komputer Wędrówki i pierwsze próby craftingu, czyli od czego zacząć przygodę w świecie gry Modyfikacje, czyli co możesz samodzielnie zmienić Sztuczki i receptury, czyli o czym na pewno nie wiesz, a warto byłoby się dowiedzieć Kto nigdy nie słyszał o Minecrafcie, ręka do góry! Nie widzę... No właśnie, Minecraft to jedna z tych gier, o których wszyscy słyszeli, nawet jeśli jeszcze nie mieli okazji zagrać. Ale z pewnością mają na to ochotę. Pora więc włączyć się do gry i samodzielnie sprawdzić, dlaczego świat zwariował na punkcie tej niezbyt efektownej graficznie gry. Dlaczego dzieci i dorośli — ośmiolatki i sześćdziesięciolatki — z taką pasją opowiadają o craftingu, zaklęciach, zbrojach, lśniących arbuzach, kilofach, czerwonych kamieniach i innych dziwacznych przedmiotach? Co takiego ma w sobie Minecraft? Jeśli chcesz zobaczyć, jak wygląda świat Minecrafta i czy warto zwiedzić go dokładniej, najłatwiej będzie zacząć od tej książki. Znajdziesz tu wszystkie informacje pozwalające sprawnie zainstalować grę i rozpocząć rozgrywkę. A gdy już nieco oswoisz się z kwadratowym światem i panującymi w nim zasadami, na pewno wrócisz do niej po kolejne wskazówki i garść podpowiedzi. Jak zbudować stół do zaklęć, a jak piec do wytapiania metali? Jak skonstruować mechanizmy i zmieszać magiczną miksturę? Gdzie znaleźć obsydian, a gdzie złote jabłko? Od czego zależy moc zaklęcia? Rozległy świat Minecrafta kryje w sobie wiele zagadek, ale nie zawsze musisz wymyślać koło od nowa ;-) Zostań mistrzem Minecrafta i baw się doskonale!
22% rabatu
23,32
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
InDesign i tekst Profesjonalna typografia w Adobe InDesign
Typografia jest fundamentem wszelkiego projektowania graficznego. A jeśli istnieje jakaś pewna droga samorozwoju jako projektant graficzny, wiedzie ona poprzez lepsze i bardziej wyrafinowanie stosowanie liternictwa. W pełni zaktualizowane, trzecie wydanie przewodnika po stosowaniu profesjonalnej typografii w Adobe InDesign obejmuje zarówno zagadnienia mikro-, jak i makrotypografii, począwszy od niuansów właściwego spacjowania, aż po wydajne tworzenie długich i złożonych prac. InDesign i tekst nie tylko pokazuje, jak używać rozległych funkcjonalności typograficznych InDesigna, ale dlaczego określone podejścia powinny być preferowane i jak unikać typowych i częstych błędów. Bez względu na to, czy tworzymy jednostronicową ulotkę, czy opasły tom katalogu, czy nasza praca trafi do druku, czy będzie oglądana na ekranie, , InDesign i tekst jest nieocenionym źródłem wskazówek i wiedzy, pozwalającym do głębi wykorzystać narzędzia typograficzne programu. InDesign i tekst to: • Koncentracja na typograficznych możliwościach Adobe InDesign. • Pełne omówienie funkcji makro- i mikrotypograficznych. • Jasne, rozstrzygające wyjaśnienia, dlaczego i jak tworzyć dobrą typografię. Nigel French jest projektantem graficznym, fotografikiem i wykładowcą, mieszkającym w Brighton, Anglia. Jego strona to www.nigelfrench.com.
31% rabatu
55,06
79,80 zł
Dodaj
do koszyka
Biblia Excela dla księgowych
Książka przedstawia dość dobrze znane narzędzia Excel, ale skupia się na ich zaawansowanych możliwościach, których większość użytkowników nie zna. Pokazuje, jak można je wykorzystać w księgowości do sprawniejszego przygotowywania raportów i sprawozdań finansowych.
32% rabatu
60,88
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jak zostać proGamerem
League of Legends to coś więcej niż gra – współzawodniczą w niej najlepsi z całego świata, których oglądają miliony fanów. Wśród nich jest zespół Fnatic. Od samego początku istnienia gier e-sportowych drużyna Fnatic prezentowała najwyższy poziom. W poradniku Jak zostać progamerem pięciu członków sławnego teamu postanowiło podzielić się z fanami swoją wiedzą i zabrać ich w podróż do kręgów światowej elity LoL-a. Ta książka to niezwykły poradnik, który pomoże amatorom osiągnąć poziom zawodowy. Zawiera bezcenne wskazówki dotyczące taktyki gry i współpracy w drużynie. Przybliża również fanom historię teamu Fnatic i opowiada o tym, jak podbił on świat e-sportu. CZY WIECIE, ŻE: Jak zostać progamerem to pierwsza taka publikacja dotycząca e-sportu w Europie. Członkowie teamu na potrzeby tej książki udzielili wywiadów na wyłączność. Wiedzy, obserwacji i szczegółów strategii, którymi dzielą się z czytelnikiem, nie znajdziecie nigdzie indziej. W League of Legends grywa codziennie 27 milionów osób!
31% rabatu
23,94
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Interaktywne fantasy
Czym różnią się gatunki gier cyfrowych od gatunków znanych nam z filmu czy literatury, takich jak western bądź kryminał? Czy znane gry, takie jak rodzimy Wiedźmin, jedynie czerpią z repertuarów gatunkowych swoich książkowych lub ekranowych źródeł, czy też może oferują osobne i unikatowe wzorce gatunkowe? Autorka omawia zagadnienie gatunku w grach cyfrowych w relacji do innych mediów na przykładzie współzależności fantasy, komputerowych gier fabularnych (computer Role-Playing Games) i gier angażujących (hardcore games). Interesuje ją nie tylko wymiar reguł i związana z interaktywnością mechanika, ale także rama semantyczna świata gry oraz - łączące dwa poprzednie aspekty - doświadczenie rozgrywki. Jednocześnie Autorka zwraca szczególną uwagę na kontekst historyczny kultury gier cyfrowych i za pomocą licznych przykładów umieszcza prowadzoną argumentację w szerokiej perspektywie kulturoznawczej. Wprowadza do języka polskiego tłumaczenia istotnych terminów, które konsekwentnie stosuje i wyjaśnia, na potrzeby analizy wykorzystuje także własne pojęcia (m. in. model fuzji gatunkowej). Dzięki temu osadza groznawstwo w dyscyplinarnym kontekście akademickim.
19% rabatu
36,37
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor. Reduktor jedno i dwustopniowy
Niniejsza publikacja skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni technicznych przystępujących do projektowania i obliczeń reduktorów. Dzięki niej bez trudu opracują projekt przekładni zębatej na studiach inżynierskich oraz fragmentu układu napędowego na studiach drugiego stopnia. Zawarte w książce przykłady dotyczą projektowania i obliczeń rzeczywistych, najczęściej występujących w budowie maszyn, elementów przekładni. Książka jest kontynuacją serii publikacji Autora ułatwiających wykonanie obliczeń projektowych przy użyciu programu Autodesk Inventor. Jest swoistym przewodnikiem po funkcjach programu pomocnych przy projektowaniu skomplikowanych części maszyn i ich mechanizmów. Szczególną uwagę zwrócono na zasady obliczania reduktora jedno i dwustopniowego z przekładnią zębatą o zębach skośnych. Sprawdź, jak poprawnie przeprowadzić analizę wymiarową wałów reduktorów. Poznaj zasady doboru średnic końcowych czopów wałów. Zobacz, jak prawidłowo skonstruować korpus reduktora.
19% rabatu
47,79
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka