Dziś w ofercie 137 651 pozycji
Minecraft Guide to Redstone
Minecraft Guide to Redstone
Autor: AB Mojang
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
Learn the art of redstone and become a master engineer with the Minecraft Guide to Redstone, and put theory into practice to construct intricate contraptions in Minecraft. Pick up the basics of the redstone components and their uses, discover how to make working circuits, and create incredibly complex builds using your new skills. With insider info and tips from the experts at Mojang, this is the definitive guide to engineering in Minecraft. Minecraft is a multi-platform block-based gaming sensation available on Xbox, PlayStation, PC and mobile devices. Whether you're in Creative, Survival or Hardcore Mode, the official Mojang-approved Minecraft books contain all the advice you need to survive and thrive. Collect all of the official Minecraft books to become the best Minecrafter you can be: Minecraft Guide to Exploration Minecraft Guide to Creative Minecraft Guide to The Nether and the End Minecraft Mobestiary Minecraft Survival Tin Minecraft Survival Sticker Book Minecraft The Survivors' Book of Secrets Minecraft: Exploded Builds: Medieval Fortress Minecraft Blockopedia
24% rabatu
37,24
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft Guide to Exploration
Minecraft Guide to Exploration
Autor: AB Mojang
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
The mysterious world of Minecraft is just waiting to be explored. But danger lurks around every corner and survival can prove difficult for even the bravest adventurer. The official Minecraft Guide to Exploration from Mojang will help you to survive and thrive. You'll learn how to find resources, craft equipment and protect yourself from hostile mobs. Discover which biomes to avoid when starting out, how to build a mob-proof shelter and where to look for naturally-generated structures laden with loot. With insider info and tips from the experts at Mojang, this is the definitive guide to exploration and survival in Minecraft. Perfect for Minecraft fans of all ages. Collect all the new Minecraft Guidebooks: Minecraft Guide to Creative Minecraft Guide to Redstone Minecraft Guide to the Nether and the End Collect all of the official Minecraft books to become the best Minecrafter you can be: Minecraft Blockopedia Minecraft: Exploded Builds: Medieval Fortress Minecraft The Survivors' Book of Secrets Minecraft Survival Tin Minecraft is a multi-platform block-based gaming sensation available on Xbox, PlayStation, PC and mobile devices. Whether you're in Creative, Survival or Hardcore Mode, the official Mojang-approved Minecraft books contain all the advice you need to survive and thrive.
24% rabatu
37,24
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft Guide to Creative
Minecraft Guide to Creative
Autor: AB Mojang
Wydawca: Egmont
wysyłka: 48h
Get into Creative Mode with this official Minecraft book from Mojang. Learn the finer points of architecture, art and other creative disciplines with Minecraft Guide to Creative, and put theory into practice to build incredible constructions in Minecraft. Find out how to combine colours and textures to create different themes, devise intricate plans for complex builds, and discover secret hacks to use blocks in clever ways. With insider info and tips from the experts at Mojang, this is the definitive guide to creating in Minecraft. Perfect for Minecraft fans 8+. Collect all the new Minecraft Guidebooks: Minecraft Guide to Exploration Minecraft Guide to Redstone Minecraft Guide to the Nether and the End Collect all of the official Minecraft series to become the best Minecrafter you can be: Minecraft Blockopedia Minecraft: Exploded Builds: Medieval Fortress Minecraft The Survivors' Book of Secrets Minecraft Survival Tin Minecraft is a multi-platform block-based gaming sensation available on Xbox, PlayStation, PC and mobile devices. Whether you're in Creative, Survival or Hardcore Mode, the official Mojang-approved Minecraft books contain all the advice you need to survive and thrive.
24% rabatu
37,24
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Jazda konna dla bystrzaków / Second Life Przewodnik gracza
azda konna dla bystrzaków+Second Life. Przewodnik gracza Na koń! Zakochaj się w hipice Instrukcja obsługi konia. Wskazówki dotyczące rozgrzewki, lepszego panowania nad zwierzęciem i bezpieczeństwa Jeśli kiedykolwiek zachwycił Cię widok pięknych arabów galopujących po torze wyścigowym, marzysz o romantycznej przejażdżce brzegiem morza na grzbiecie swojego rumaka albo widzisz się w roli brawurowego kowboja dosiadającego dzikiego mustanga, dowiedz się wszystkiego, co każdy miłośnik koni powinien wiedzieć o tych zwierzętach. Ten praktyczny poradnik pomoże Ci pewnie usiąść w siodle i zacząć jeździć - zarówno dla rozrywki, jak i dla sportu. Nauczysz się dbać o swojego wierzchowca, pielęgnować go oraz wreszcie zrozumiesz, co chce Ci przekazać. Audrey Pavia jest cenioną autorką książek i artykułów poświęconych koniom oraz jeździe konnej. Shannon Sand to doświadczona zawodniczka w dziedzinie hipiki. Ma na swoim koncie wiele medali w konkurencjach jeździeckich, współpracowała też z trenerem amerykańskiej reprezentacji na igrzyska olimpijskie. Zajmij miejsce w siodle: Znajdź najlepszą stajnię i najlepszego instruktora. Wybierz sprzęt do jazdy konnej odpowiedni dla Ciebie i zwierzęcia. Zacznij jeździć na lonży, na ujeżdżalni oraz w terenie. Zachęcaj konia do chodzenia stępem, kłusem i galopem. Przygotuj się do skoków. Wygrywaj zawody. Kup i pielęgnuj własnego konia. Styl dla bystrzaków Niezbędne wyjaśnienia przedstawione w prosty sposób. Praktyczne wskazówki. Kieszonkowa ściąga. Konne dekalogi. Odrobina humoru i rozrywki.
35% rabatu
25,35
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Mobestiariusz
Mobestiariusz to dorobek życia wybitnego minecraftowego naukowca zajmującego się mobami. Badacz zgromadził mnóstwo informacji na temat zwyczajów, środowiska życia oraz cech charakterystycznych wszystkich stworzeń odkrytych jak dotąd w Minecrafcie – od zwykłych kurczaków po przerażającego Smoka Kresu. Jego notatki są opatrzone barwnymi ilustracjami, dzięki czemu będziecie przygotowani na spotkanie z mobami! Oto bezcenna broń – wiedza pozwalająca śmiałym poszukiwaczom przygód zdobyć sławę!
28% rabatu
35,99
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu. Nauczysz się tworzyć takie gry, jak: ·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu! ·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem ·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu ·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja® ·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek ·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.® Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!
17% rabatu
57,27
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Przygody w świecie bloków
Minecraft® jest jedną z najbardziej pomysłowych i elastycznych gier na świecie, która oferuje graczom nieskończoną liczbę możliwości budowania i eksplorowania wirtualnych światów. W dzisiejszych czasach Minecraft® to coś znacznie więcej niż prosta gra: jej użytkownicy są w stanie tworzyć własne gry w obrębie gry – tzw. mapy przygodowe – do których wstęp ma każdy. Ten tryb pozwala budowniczym na budowanie pięknych i fantazyjnych krain, które same w sobie są grą dla jednego lub wielu graczy. To ukazuje tysiące możliwości, jakie Minecraft® daje skupionej wokół siebie społeczności. Obejmująca ponad trzydzieści wciągających gier i scenariuszy Przygoda w świecie bloków zachęca graczy na dowolnym poziomie zaawansowania do podjęcia prób zaprojektowania i zbudowania ich własnych map przygodowych. Ułatwiają to zawarte w niej liczne przewodniki i wskazówki budowniczych.
34% rabatu
33,18
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
MAGBOOK MineCraft Sekrety i triki Survival
Druga część dla pasjonoatów kultowej gry ! 40 milionów sprzedanych kopii i rzesze nastolatków ziewających na lekcjach po zarwanej nocce. Minecraft – gra-fenomen. Jej grafika może budzić śmiech. Siłą, wręcz potęgą, tej produkcji jest oryginalność, złożoność i otwartość świata. Jednak ten kij ma dwa końce... Minecraft jest naszpikowany sekretami i tajnymi patentami. Ich samodzielne rozpracowywanie daje mnóstwo satysfakcji, ale pozwala skonsumować grę w bardzo niewielkim stopniu. I wtedy większość z was zaczyna szukać podpowiedzi w Internecie lub oglądać filmiki instruktażowe w serwisie YouTube. A przecież ten czas moglibyście poświęcić na grę . Dość tego! Dzięki temu poradnikowi, otrzymujecie kompleksową wiedzę o miejscach, mobach, przedmiotach, walce i czarach oraz niezliczonych sekretach w bardzo przystępnej i wygodnej do korzystania formie. Zdobądźcie ten poradnik i cieszcie się niczym nieograniczoną grą w Minecraft!
32% rabatu
20,39
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Cały ten Rock
Jego filmy wyświetlono 400 milionów razy Kanał Remigiusza „Rocka” Maciaszka na YouTubie jest jednym z największych fenomenów w polskim Internecie. Przez ostatnie lata postać ta wywołała niezliczoną ilość kontrowersji – fani i hejterzy zażarcie dyskutowali na temat pracy, rodziny i kariery „Rocka”. Wielu chciałoby się dowiedzieć, jaki on jest w realu i jak odniósł tak ogromny sukces. Ta książka opowiada o drodze Remigiusza Maciaszka na szczyt. Od pracy na budowie, przez prowadzenie wypożyczalni filmów, do ikony polskiego YouTube’a. To także historia dzieciństwa wielu dzisiejszych 30- i 40-latków. Dziecięce fortuny stracone w pierwszych salonach gier i kafejkach internetowych. Dźwięk pracy legendarnych komputerów: Commodore, Amiga 500 i pierwszych Pecetów, których posiadanie dawało właścicielowi status osiedlowej gwiazdy. Wypieki na twarzy podczas czytania „Bajtka” i „Secret Service”. To barwne początki branży gier aż po moment, gdy jej światowa wartość stanowi jedną piątą PKB Polski. W tle dzieje się jeszcze jedna historia: tego, jak YouTube w ciągu dwunastu lat stał się perłą w koronie Google'a, najważniejszym kanałem marketingu gier i pracodawcą dla tysięcy twórców, z których niektórzy zarabiają dziesiątki milionów dolarów. Cały ten Rock jest podróżą od czasów, kiedy odwiedzało się kolegów, aby popatrzeć, jak grają, aż po moment, kiedy ponad milion ludzi ogląda, jak gra „Rock”. A czasem wystarczy, że tylko do nas gada.
28% rabatu
28,73
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
AutoCAD 2018 PL. Pierwsze kroki
Zacznij od podstaw i szybko przejdź do konkretów! Poznaj proste operacje rysunkowe wykonywane za pomocą podstawowych narzędzi Naucz się modyfikować projekty, korzystać z szyków i stosować kreskowania Dowiedz się, jak wymiarować rysunki i korzystać z możliwości parametryzacji AutoCAD już od wielu lat stanowi standard w projektowaniu technicznym. Program ten zna — lub powinien znać — każdy inżynier, architekt i mechanik, którego praca ma jakikolwiek związek z projektowaniem, tworzeniem rysunków, opracowywaniem koncepcji technicznych czy przygotowywaniem części do produkcji. AutoCAD jest też jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych w środowisku akademickim i trudno dziś skończyć studia na uczelni technicznej bez opanowania go w stopniu przynajmniej podstawowym, ponieważ to za jego pomocą prowadzone są zajęcia i to w nim opracowuje się projekty zaliczeniowe. Co jednak zrobić, gdy trzeba błyskawicznie zaznajomić się z nim choćby trochę? Wtedy warto sięgnąć po najlepszą książkę, która pozwoli szybko nauczyć się podstaw tego programu! Ten podręcznik umożliwi Ci wykonanie pierwszych kroków w AutoCAD-zie 2018 PL. Znajdziesz tu wszystkie niezbędne informacje na temat narzędzi rysunkowych i sposobów ich używania, dowiesz się, jak modyfikować obiekty, dobierać grubość linii i rodzaj kreskowania, używać uchwytów obiektów i dokładnie dopasowywać poszczególne elementy. Nauczysz się stosować szyk kołowy i prostokątny, automatycznie nadawać i zmieniać precyzyjne wymiary oraz obliczać różne potrzebne Ci wielkości. Odkryjesz, jak wygodne jest stosowanie bloków i do czego służą warstwy. Poznasz też sposoby przeglądania i drukowania dokumentacji w nowym AutoCAD-zie. Nie ma na co czekać, czas rozpocząć naukę! Pierwszy rysunek, obiekty i współrzędne punktów Oglądanie rysunku, rysowanie precyzyjne i modyfikacje obiektów Szerokość linii i praca z liniami przerywanymi Szyk kołowy i prostokątny, uchwyty obiektów Informacje o rysunku i menedżer właściwości Kreskowanie, właściwości i napisy Wymiary i rysunek parametryczny Bloki, warstwy i wydruk AutoCAD 2018 PL — ucz się od najlepszych!
32% rabatu
27,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika
Modeluj, rozwiązuj problemy i wizualizuj wyniki z MATLAB-em i Simulinkiem! Wykonaj złożone obliczenia i wykresy bez programowania Poznaj składniki pakietu MATLAB, przygotuj niezawodne i łatwe w użytkowaniu programy Napisz przyjazne aplikacje App z interfejsem graficznym użytkownika Poznaj elegancję programowania obiektowo zorientowanego Wykorzystaj biblioteki Toolbox w praktyce Przeprowadź symulację procesów w Simulinku MATLAB to interaktywne środowisko przeznaczone do rozwiązywania złożonych problemów matematycznych, ekonomicznych i inżynierskich, znajdujące zastosowanie w różnych dziedzinach nauki i techniki. Ten program to jedno z podstawowych narzędzi codziennej pracy naukowców, inżynierów oraz analityków finansowych. W połączeniu z Simulinkiem oferuje im ogromne możliwości modelowania i symulacji układów dynamicznych. Dzięki wydajnym algorytmom obliczeniowym i mechanizmom analizy wyników MATLAB i Simulink pozwalają szybko i efektywnie wykonywać złożone obliczenia oraz prezentować ich wyniki w postaci grafiki dwu- i trójwymiarowej. Sprawne korzystanie z MATLAB-a wymaga pewnej wiedzy i opanowania narzędzi oferowanych przez program. Jedno i drugie znajdziesz w książce „MATLAB® i Simulink®. Poradnik użytkownika. Wydanie IV ”. Poznasz najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem tego środowiska w praktyce. Nawet jeśli nie miałeś z nim wcześniej do czynienia, szybko staniesz się zaawansowanym użytkownikiem pakietu. Książka wprowadzi Cię w podstawowe zagadnienia związane z obliczaniem złożonych wyrażeń matematycznych, rozwiązywaniem równań i tworzeniem aplikacji. Poznasz metody numerycznego wyznaczania wyników i przybliżania przebiegów funkcji. Nauczysz się też korzystać z rozszerzeń MATLAB-a i używać pakietu Simulink. Podstawy pracy w środowisku MATLAB Licencje dla domu, studenta i uczelni Natychmiastowe wyniki obliczeń i ich wizualizacja bez programowania MATLAB w chmurze, na ekranie smartfona, tabletu lub przeglądarki WWW Programowanie i prezentacja wyników obliczeń w Live Editorze Używanie prostych i złożonych typów danych Programowanie zorientowane obiektowo Tworzenie aplikacji App z graficznym interfejsem użytkownika Rozwiązywanie różnych rodzajów równań i układów równań Modelowanie, symulacja i analiza w pakiecie Simulink Obliczenia równoległe na procesorach wielordzeniowych, na karcie graficznej i klastrach Korzystanie z rozszerzeń i bibliotek MATLAB-a i Simulinka Poznaj najskuteczniejsze narzędzie pracy inżynierów, matematyków i ekonomistów!
32% rabatu
33,32
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft Puszka prezentowa
„Puszka prezentowa Minecraft” zawiera: (1) „Księgę sekretów Ocalałych” – wspaniały, pełen przydatnych rad podręcznik napisany przez doświadczonych minecraftowców, przedstawiający zaawansowane strategie przetrwania, (2) „Szkicownik gracza” – w nim będziesz mógł zaprezentować to, czego się do tej pory nauczyłeś, jednocześnie przeżywając niezwykłą podróż po wszystkich wymiarach Minecrafta, (3) niesamowity plakat z wrogimi mobami i (4) arkusz zabawnych naklejek. Całość jest zapakowana w oryginalne pudełko. To wspaniałe wydanie może stanowić wymarzony prezent dla każdego, kto gra w tę niezwykłą grę.
28% rabatu
43,19
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Wojny konsolowe
Wojny konsolowe
Wydawca: Sine Qua Non
wysyłka: 24h
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo. W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do zwyciężania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął. Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią. Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów. *** Jedna z najlepszych książek non-fiction, jakie kiedykolwiek czytałem. - Paul Tassi, „Forbes” Oparta na relacjach bezpośrednich świadków historia o tym, jak prezes Segi Tom Kalinske postanowił przewrócić do góry nogami branżę gier wideo. Fascynujący opis wydarzeń sprzed ćwierć wieku, obraz spektakularnego starcia Nintendo i Segi oraz świadectwo potęgi nieszablonowej wyobraźni w growym biznesie. - Robert Łapiński, wydawca magazynu „PIXEL”, organizator festiwalu Pixel Heaven Jeśli interesujesz się retrogamingiem i historią branży gier wideo, to jest to lektura dla ciebie. - Smuggler, „CD-Action” Epoka 16-bitowych konsol niestety ominęła Polskę. Dlatego tym bardziej warto poznać historię wielkiej wojny toczonej w dalekim świecie między miłośnikami Segi i Nintendo. - Marcin Kiendra, Retrospekcja.net.pl Nie musisz interesować się gamingiem. Wojny konsolowe to znakomita książka biznesowa. Jeśli pracujesz w branży marketingowej albo jesteś właścicielem firmy, koniecznie przeczytaj! - Paweł Sala, FreshMail, dyrektor zarządzający Fragment książki - Wojny konsolowe. issuu.com/wydawnictwosqn/docs/wojny_konsolowe_issuu
28% rabatu
43,13
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft Modyfikacje dla młodych bystrzaków
Minecraft zauroczył rzesze użytkowników z całego świata. Miliony graczy w najróżniejszym wieku pasjonują się przedziwnym światem Minecrafta. Ci najbardziej doświadczeni nie tylko walczą z wrogimi istotami czy tworzą fantastyczne budowle, ale również modyfikują grę. Dzięki tym modyfikacjom, zwanym przez graczy modami, można zmieniać wygląd i działanie Minecrafta: tworzyć nowe krainy, budować imponujące konstrukcje, a także pisać minigry funkcjonujące w obrębie świata Minecrafta. Do niedawna te fantastyczne możliwości były dostępne tylko dla doświadczonych programistów. Ta książka została napisana dla najmłodszych pasjonatów Minecrafta. Pokazano w niej, w jaki sposób można tworzyć mody za pomocą narzędzia o nazwie LearnToMod. Dzięki temu oprogramowaniu łatwiej można zmierzyć się z wyzwaniami, jakie towarzyszą modowaniu Minecrafta. Młodzi adepci tej gry niepostrzeżenie przyswajają sobie podstawy kodowania i zdobywają pierwsze szlify podczas wykonywania różnych zadań. Rozwijają umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, wyzwalają naturalną dziecięcą kreatywność — i świetnie się przy tym bawią! W tej książce przedstawiono: - sposób posługiwania się narzędziem LearnToMod - projekty o różnym stopniu trudności - korzystanie z bibliotek Arena Buider i Capture The Flag - tworzenie minigier o różnym stopniu złożoności - i wiele, wiele innych! Modowanie Minecrafta — stwórz coś wyjątkowego!
25% rabatu
18,66
24,90 zł
Dodaj
do koszyka
Minecraft. Rocznik 2018
Minecraft. Rocznik 2018
Wydawca: Egmont
wysyłka: 24h
W „Roczniku 2018” przedstawiono nowe informacje o grze i aktualne wieści z Mojanga. Dzięki nim czytelnik będzie lepiej przygotowany do nowych wyzwań w trybie przetrwania i w trybie przygody. W książce zaprezentowano również możliwości tworzenia nowych budowli, takich jak: park wodny, netherowy rollercoaster czy warsztat Świętego Mikołaja. Podano także informacje niezbędne do podboju i przetrwania w opuszczonej kopalni, leśnym dworze i twierdzy. Zaprezentowano też bardzo ciekawy wywiad z Maksem Brooksem, który napisał pierwszą oficjalną powieść osadzoną w świecie Minecrafta pt. „Minecraft. The Island”.
31% rabatu
20,69
29,99 zł
Dodaj
do koszyka
Edukacja w pikselach
Publikacja dofinansowana przez Wydział Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku „Gry komputerowe i wirtualny świat, który kreują, stają się symbolem nieuchronnych zmian modyfikujących aktywność ich użytkowników, zwłaszcza dzieci i młodzieży. Książka ta w udany sposób wpisuje się w nurt podejmowanych na przestrzeni ostatnich lat analiz problematyki oddziaływania mediów cyfrowych na funkcjonowanie jednostki, jak również zjawiska wsparcia edukacyjnego z ich wykorzystaniem. […] Można mieć nadzieję, że wzbogaci ona pozycje literaturowe dostępne na rynku wydawniczym o nową perspektywę postrzegania gier komputerowych, analizowanych zwłaszcza na płaszczyźnie edukacyjnej. Przyczynić się może także do lepszego unaocznienia olbrzymiego potencjału edukacyjnego tkwiącego w grach komputerowych oraz przełamania stereotypowego postrzegania tej formy cyfrowej rozrywki wśród nauczycieli”. dr hab. Katarzyna Borawska-Kalbarczyk
25% rabatu
18,74
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tajniki C# i .NET Framework   
Książka Tajniki C# i .NET Framework szczegółowo przedstawia zagadnienia związane z językiem C# 6.0/7.0 oraz platformą .NET 4.6 pozwalając zrozumieć, jak działa ta platforma podczas wykonywania kodu i jak wykorzystać tę wiedzę do pisania wydajnych aplikacji. Pozwala w pełni spożytkować nową rewolucję w programowaniu .NET, w tym otwarty kod źródłowy platformy, możliwości wieloplatformowe i zmiany architektoniczne w CoreCLR. Zaczniemy od omówienia, w jaki sposób CLR wykonuje kod oraz odkryjemy niszowe i zaawansowane aspekty programowania w języku C# - od delegatów i typów ogólnych aż do programowania asynchronicznego. Poznamy nowe formy deklarowania typów i przypisań, wywoływanie kodu źródłowego, składnię statycznych deklaracji using, automatyczne inicjowanie właściwości, inicjowanie słowników, operatory warunkowe dla wartości null i wiele innych zagadnień. Następnie odblokujemy prawdziwy potencjał platformy .NET. Dowiemy się, jak pisać aplikacje zgodne z OWASP, jak prawidłowo implementować wzorce projektowe w C# oraz jak stosować ogólne zasady SOLID i ich implementacje w kodzie C#. Zakończymy na wskazówkach pomagających maksymalnie wykorzystać język C# i platformę .NET. W ostatnim rozdziale książki omówimy też kwestie związane z platformą .NET Core 1.1. Dzięki tej książce można: Dokładnie zrozumieć podstawowe pojęcia języka C# od algorytmów sortujących do notacji dużego O. Poznać najnowsze zmiany w języku C# 6/7. Łączyć bazy danych SQL Server i NoSQL z platformą .NET. Zrozumieć zasady SOLID i najistotniejsze wzorce Gang of Four na praktycznych przykładach w języku C# 6.0. Dowiedzieć się, jak bronić aplikacje w języku C# przed atakami. Korzystać z platformy Roslyn do kompilowania i manipulowania językami C# oraz Visual Basic .NET. Rozróżniać zapytania LINQ i związane z nimi wyrażenia Lambda, typy ogólne oraz delegaty. Zaprojektować od podstaw nową aplikację w .NET. Zrozumieć wewnętrzną strukturę podzespołu .NET. Poznać przydatne i zaawansowane funkcje związane z optymalizacją i programowaniem równoległym.
29% rabatu
63,89
89,99 zł
Dodaj
do koszyka
Autodesk Inventor Professional 2018PL / 2018+ / Fusion 360. Metodyka projektowania
Podręcznik przeznaczony jest dla osób pragnących efektywnie nauczyć się projektowania wyrobów (obejmującego także symulację, obliczenia MES i analizy klasyczne) i zarządzania ich dokumentacją za pomocą programów: Autodesk Inventor Professional 2018 (lub nowszej) oraz Autodesk Fusion 360. Pozwala przygotować się do egzaminu certyfikacyjnego Inventor Certified Professional. Dlaczego warto wybrać ten podręcznik? · Autor jest jednym z najlepszych specjalistów w Polsce w dziedzinie metodyki i dydaktyki projektowania 2D i 3D. Miał status Autodesk Authorized Author do końca istnienia tego programu. Jego podręczniki mogą być stosowane na kursach autoryzowanych przez Autodesk. · Zaprezentowane zostały metody modelowania hierarchicznego (FBM) i swobodnego (SFM) realizowanego klasycznie oraz metodą Przetwarzania w chmurze – Cloud Computing. · Czytelnik znajdzie tu przede wszystkim starannie przemyślane ćwiczenia, oparte na wieloletnim doświadczeniu Autora zarówno dydaktyczno-badawczym, jak i zdobytym w przemyśle. · Zawiera omówienie obiektów inteligentnych wraz z techniką iCopy oraz językiem programowania iLogic, a także moduły automatyzujące proces projektowania typowych części i zespołów – Design Accelerator. · Na dołączonej do książki płycie (CD) znajdują się przykłady, zadania i elementy konfiguracyjne niewystępujące w oryginalnym programie. O Autorze: Prof. UWM dr hab. inż. Andrzej Jaskulski ukończył Wydział SiMR Politechniki Warszawskiej. Obecnie pracuje na Uniwersytecie w Olsztynie. Jest doradcą użytkowników i dostawców Komputerowych Systemów Inżynierskich oraz autorem wielu artykułów i książek z dziedziny CAD, a także współautorem polskich wersji parametrycznych programów CAD. Jako ekspert (SME) bierze udział w opracowywaniu polskich wersji programu AutoCAD. Na podstawie własnych podręczników od 1993 roku prowadzi szkolenia w kierowanym przez siebie Autoryzowanym Centrum Szkolenia Autodesk.
19% rabatu
128,79
159,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dostosuj się lub giń
Zaprojektuj swój mobilny biznes Jak każdy inny rynek, także rynek aplikacji mobilnych wymaga od uczestnika zrozumienia, odpowiedniego nastawienia, strategii i planu działania. Można na nim zarobić fortunę, ale można też stracić mnóstwo pieniędzy. Aby uniknąć porażki, trzeba opanować tajniki tworzenia kodu, nauczyć się projektowania grafiki, poznać specyfikę i techniczne wymagania sklepów poszczególnych dostawców oprogramowania mobilnego... A przynajmniej tak się wydaje teoretykom. Tylko że tej książki nie napisał teoretyk. Po pierwsze, jej autorka nie jest programistką czy graficzką, lecz przedsiębiorcą. I odnosi sukcesy w branży technologicznej. Zarabia na produkcji i udostępnianiu gier oraz aplikacji na urządzenia mobilne, jednak sama ich nie projektuje. Jej zadaniem jest zadbać o to, aby podwykonawcy zrealizowali jej wizje i pomysły. Po drugie, napisała tę książkę, żeby nauczyć Cię czerpania zysków z produktów, które już tworzysz, zamierzasz stworzyć albo których stworzenie planujesz zlecić — aby dla Ciebie, podobnie jak dla niej, ten biznes stał się rentownym przedsięwzięciem i źródłem stałych przychodów. Ta książka to niezbędnik mobilnego przedsiębiorcy!
34% rabatu
29,85
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Indie games Podręcznik niezależnego twórcy gier
Marzysz o stworzeniu własnej gry? Chcesz rozpocząć karierę w branży gier wideo? Zacznij od pierwszego w Polsce podręcznika skierowanego do osób, które chcą poznać tajniki pracy niezależnego studia developerskiego. Poradnik w przystępny sposób opisuje wszystkie etapy prowadzenia projektów indie game, od zbierania funduszy, poprzez produkcję, marketing, aż po procesy wydawnicze i kanały dystrybucji. Książka zawiera przykłady najciekawszych projektów gamingowych oraz wywiady z przedstawicielami niezależnych devteamów. Doświadczeni twórcy zdradzają czytelnikom sekrety swoich projektów i udzielają rad, jak uniknąć typowych błędów poczatkującego developera. Polskie gry odnoszą sukcesy na całym świecie, w kraju coraz więcej uczelni i organizacji zajmuje się edukacją przyszłych twórców gier, brakuje natomiast polskiej lektury, która pozwoliłaby na samodzielne zgłębienie tematu. W to miejsce doskonale wpasowuję się niniejszy podręcznik developera. Polskie wydanie uzupełniono o dodatkowy materiał poświęcony rodzimym studiom – 11bit studios, twórców bestsellerowej gry This War of Mine oraz Flying Wild Hog, autorów gry Shadow Warrior 2. „Zacząć tworzyć grę jest łatwo, ale doprowadzić ten proces do końca, jest bardzo, bardzo trudno.”- to słowa Macieja Miąsika, polskiego twórcy gier, producenta, programistę i weterana polskiej branży gier komputerowych, który przygotował przedmowę do polskiego wydania podręcznika. – „Jak gry kończyć, to temat wielu innych dzieł, ale niniejsza książka pozwoli Czytelnikom rozwiązać wiele z podstawowych problemów początkującego twórcy, pozwalając mu skupić się na tym, co najtrudniejsze – na skutecznej realizacji swojego pomysłu, zakończonej sukcesem w postaci gry, którą będą cieszyć się gracze” – dodaje.
33% rabatu
26,79
39,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka