Dziś w ofercie 137 651 pozycji
PHP Obiekty wzorce, narzędzia
Jeszcze kilka lat temu programowanie zorientowane obiektowo w PHP wydawało się dość karkołomnym zagadnieniem. Upowszechnienie licznych frameworków sprawiło jednak, że coraz większa liczba programistów tworzy aplikacje WWW, pisząc kod obiektowy w PHP. Frameworki są chętnie stosowane, gdyż wydaje się, że dzięki nim nie trzeba już poświęcać czasu na rozgryzanie szczegółów działania kodu. Niestety, bardzo często okazuje się, że bez zrozumienia zasad działania frameworków i bez umiejętności oceny jakości zastosowanych w nich rozwiązań projektant nie jest w stanie napisać poprawnie funkcjonującej aplikacji. Trzymasz w ręku książkę przeznaczoną dla programistów, którzy chcą dogłębnie zrozumieć mechanizmy programowania obiektowego w języku PHP i dzięki temu tworzyć, testować oraz publikować efektywny kod. Dużo uwagi poświęcono tu wzorcom projektowym i ich stosowaniu. Opisano zalety wzorców i przedstawiono sporo klasycznych już rozwiązań. Nie zabrakło również omówienia narzędzi oraz metod postępowania, dzięki którym doskonały kod staje się udanym projektem. To wszystko sprawia, że niniejsza książka jest nieodzownym podręcznikiem dla każdego projektanta, który chce tworzyć niezawodne, eleganckie i efektywne aplikacje. Najważniejsze zagadnienia: praca z obiektami: podstawy i zagadnienia zaawansowane wzorce projektowe, w tym korporacyjne i bazodanowe dobre i złe praktyki programistyczne zarządzanie wersjami i publikowanie kodu strategie testów automatycznych i ciągłej integracji Twój klucz do sukcesu: eleganckie wzorce projektowe i najlepsze praktyki programistyczne! Matt Zandstra — jest programistą WWW, konsultantem technicznym i autorem książek. Jakiś czas temu był starszym programistą w Yahoo!, a obecnie jest niezależnym konsultantem. Napisał kilka bardzo dobrze przyjętych książek o programowaniu w PHP. Specjalizuje się w rozwijaniu oprogramowania dla biznesu, zwłaszcza w PHP, Perlu i Javie, zarządzaniu treścią i programowaniu zorientowanym obiektowo. Chętnie udziela konsultacji dotyczących stosowania najlepszych praktyk programistycznych. Wraz z żoną Louise i dwójką dzieci mieszka w Liverpoolu.
35% rabatu
57,85
89,00 zł
Dodaj
do koszyka
Testowanie i jakość oprogramowania. Modele, techniki, narzędzia.
Testowanie, choć kluczowe dla powodzenia projektów IT, jest wciąż niedocenianą dziedziną inżynierii oprogramowania. Jednym z powodów jest brak solidnych, rzetelnych i wiarygodnych źródeł informacji o tej dyscyplinie. Niniejsza pozycja stanowi nowoczesne, obszerne kompendium wiedzy w zakresie testowania i jakości oprogramowania. Wykorzystanie opisanych w książce metod pozwala na znaczne usprawnienie i profesjonalizację procesu testowego, czyniąc go bardziej efektywnym w znajdowaniu defektów. Pierwsze wydanie „Testowania i jakości...” zostało bardzo życzliwie przyjęte przez społeczność testerską w Polsce. W niniejszym, drugim wydaniu książki, usunięto wiele błędów z I wydania oraz dodano trzy nowe rozdziały (testowanie a architektura oprogramowania, testowanie systemów specyficznych, rozwój zawodowy testera). Podręcznik w szczególności przeznaczony jest dla: · początkujących testerów – aby mogli szybko zapoznać się z podstawami testowania, · zawodowych testerów – aby ugruntowali i poszerzyli swoją wiedzę o zaawansowane techniki testowania, · inżynierów jakości – aby nauczyli się skutecznie wykorzystywać wartościowe modele i narzędzia zapewniania jakości, · kierowników i menedżerów testów – aby poznali techniki sprawnego i efektywnego zarządzania procesem testowym w organizacji oraz metody jego doskonalenia, · osób przygotowujących się do egzaminów ISTQB na wszystkich poziomach (podstawowym, zaawansowanym i eksperckim) – aby dostarczyć im zwarte źródło materiałów pomocnych w nauce do egzaminu, · pracowników naukowych prowadzących badania lub zajęcia dydaktyczne w obszarze inżynierii jakości. Zaletą książki jest bardzo duża liczba praktycznych przykładów. Ilustrują one zastosowanie wprowadzonych metod i narzędzi m.in. w takich obszarach jak: projektowanie testów, analiza ryzyka, dokumentowanie procesu testowego, zarządzanie zespołem testerów, automatyzacja testów, doskonalenie procesu testowego, raportowanie, pomiar i zapewnianie jakości oprogramowania. W wielu książkach poświęconych testowaniu fundamentalne pojęcia czy techniki wprowadzane są często w sposób niejasny, niedbały lub wręcz błędny. Autor niniejszej pozycji dokłada szczególnej staranności w precyzyjnym ich definiowaniu. Stają się przez to dla Czytelnika zrozumiałe, a dzięki dobrze dobranym przykładom – łatwe do zastosowania w praktyce. Książka zdobyła nagrodę na Najlepszą Książkę Akademicką w 2017 roku w konkursie Polskiego Towarzystwa Informatycznego, oraz nagrodę na Najlepszą Książkę Naukową na Targach Książki Naukowej i Akademickiej Academia 2016.
17% rabatu
123,67
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zend Framework 3 Poradnik programisty
Rozpracuj Zend Framework — poznaj środowisko stworzone przez twórców PHP! Jeśli zetknąłeś się już kiedyś z programowaniem w języku PHP, wiesz, że jest on niezastąpiony do tworzenia stron internetowych i aplikacji sieciowych. Wiesz także, że istnieją frameworki znacznie ułatwiające generowanie kodu w tym języku. Jednym z nich, być może najbardziej przydatnym i wygodnym w użyciu, jest właśnie Zend — środowisko pracy stworzone m.in. przez Matthew Weiera O’Phinneya czy Enrica Zimuela. Kto lepiej niż twórcy PHP rozumie potrzeby programistów i mógłby zaprojektować środowisko idealnie dostosowane do charakteru ich pracy? Z pewnością nikt — i dlatego właśnie nadszedł czas, byś nauczył się w pełni korzystać z dobrodziejstw Zend Framework. Z tej książki dowiesz się, jak działa ZF i jak używać jego komponentów: Zend Form (do generowania i obsługi formularzy), Zend Session (do kontrolowania sesji użytkownika) czy też Zend DB (do komunikacji z bazą danych). Zobaczysz także, dlaczego warto korzystać z całego pakietu Zend Framework, który oferuje pełną integrację komponentów, a ponadto zawiera moduł o nazwie MVC, znacznie skracający czas tworzenia własnych aplikacji. Sprawdzisz, jak poradzić sobie z konkretnymi problemami programistycznymi, z debugowaniem i testowaniem aplikacji, z widokami, tworzeniem kont użytkownika i panelu administratora oraz tysiącem innych rzeczy — szybko, wydajnie i bez stresu. Wypróbuj Zend Framework 3! Instalacja, struktura szkieletu aplikacji, prosta aplikacja i Workflow Tworzenie nowego modułu i wykorzystanie MVC Najważniejsze komponenty i bazy danych Szablony widoków, formularze i lista komiksów ze stronicowaniem Apigility oraz tworzenie dynamicznej sondy Rejestracja i logowanie, tworzenie systemu zarządzającego dostępami użytkowników Tworzenie panelu administratora i CMS oraz modułu do debugowania i logów Obsługa wielu języków i formularze oparte na Bootstrapie Twitter CSS Własna nawigacja i sitemapy oraz testy jednostkowe Adam Omelak — od 10 lat programuje aplikacje oraz strony WWW na potrzeby internetu w językach: PHP, JavaScript, JAVA i ActionScript. Jest twórcą takich serwisów oraz aplikacji jak: Funkcje.net, ZaplanujTransport.pl, GazetkiSklepowe.pl, Polska Lista Zakupów Android oraz platformy e-learningowej dla sektora edukacji w Wielkiej Brytanii, Danii oraz Malezji (12 mln użytkowników). Pracował w Portal Technology Ltd. przy użyciu systemu hybris, a obecnie pracuje dla firmy Frog Education Ltd. Ponadto prowadzi własną firmę konsultingową oraz projektującą strony internetowe i aplikacje na Androida.
32% rabatu
40,12
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++
"Opus magnum C++11. Programowanie w języku C++" - zestaw obejmuje 3 podręczniki. Jedno C i same plusy! Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania — C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę. Autor tej książki — wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ — postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11. Jeżeli chcesz nauczyć się tego języka w łatwy, pogodny, przyjazny sposób, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Dzięki tej książce poznasz: Proste i złożone typy danych Instrukcje sterujące Funkcje i operatory Wskaźniki Klasy i dziedziczenie Obsługę wyjątków Wyrażenia lambda Operacje wejścia-wyjścia Projektowanie orientowane obiektowo Szablony
32% rabatu
101,32
149,00 zł
Dodaj
do koszyka
Podstawy projektowania interfejsów użytkownika
Dobry interfejs użytkownika to podstawa sukcesu każdej aplikacji! Poznaj różne sposoby komunikowania się użytkownika z komputerem Dowiedz się, co w kwestii interfejsu użytkownika oferują współczesne urządzenia i programy Naucz się projektować efektowne i proste w obsłudze interfejsy użytkownika Interfejs użytkownika to wizytówka każdej aplikacji komputerowej i strony WWW, a także brama zapewniająca dostęp do ich funkcji. Nawet najlepsze, najbardziej wydajne i oferujące największe możliwości oprogramowanie ma niewielkie szanse na rynkowy sukces, jeśli jego interfejs będzie toporny, brzydki lub nieintuicyjny, a używanie go — męczące. Ludzie po prostu lubią korzystać z ładnie i funkcjonalnie zaprojektowanego oprogramowania i chcą to robić w jak najprostszy sposób, nie tracąc przy tym zbyt wiele czasu na naukę. Budowanie przyjaznych interfejsów użytkownika to sztuka, którą zdecydowanie warto opanować, gdy tworzy się oprogramowanie komunikujące się z ludźmi. Pomoże Ci w tym książka "Podstawy projektowania interfejsów użytkownika", wprowadzająca w tę rozbudowaną i interesującą dziedzinę wiedzy. Znajdziesz w niej opis wybranych urządzeń wejścia–wyjścia oraz stosowanych obecnie elementów interfejsów, informacje na temat sposobów tworzenia projektów interfejsów i ich rozwoju, a także praktyczne przykłady zarówno dobrych, jak i złych rozwiązań w tej dziedzinie. Podstawowe informacje na temat UI Sposoby interakcji człowieka z komputerem Graficzne interfejsy użytkownika i ich elementy Rozwiązania multimedialne i multimodalne Zasady projektowania interfejsów użytkownika Możliwości analizy i oceny interfejsów Interfejsy stosowane w VR i AR Dobrze programujesz? Zacznij też dobrze projektować swoje interfejsy użytkownika!
32% rabatu
25,16
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Bawimy się, programując w Scratchu Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie „przeciągania i upuszczania”, jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce „Bawimy się, programując w Scratchu”, możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier! Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców! Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu. Nauczysz się tworzyć takie gry, jak: ·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu! ·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem ·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu ·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja® ·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek ·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.® Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!
17% rabatu
57,27
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
BIG DATA - efektywna analiza danych
Otaczają nas o ogromne ilości danych, których analiza prowadzi do nowej wiedzy. - Google przetwarza codziennie niewyobrażalną liczbę ponad 24 petabajtów danych, - Facebook co godzinę dostaje do przetworzenia ponad 10 milionów nowych fotografii, a jego użytkownicy każdego dnia klikają na przycisk „lubię to” lub komentują coś prawie trzy miliardy razy, informując mimowolnie świat o swoich preferencjach, - 800 milionów użytkowników serwisu YouTube co sekundę dodaje godzinę nowych filmów, - liczba wiadomości na Twitterze rośnie co roku o około 200 procent. Dane są wszędzie, w niespotykanych ilościach. Pozornie, ale tylko pozornie, tworzą szum informacyjny, jeden wielki elektroniczny śmietnik. Autorzy Big data – efektywna analiza danych pokazują, że wystarczy mieć wiedzę i odpowiednie narzędzia, by móc poddać dane analizie, zbadać korelacje między nimi i dowiedzieć się wszystkiego o wszystkim. Dane mogą wtedy pomóc zmieniać świat, a także – same zmienić się w zyski. Rewolucja ta, porównywalna z pojawieniem się internetu, a może nawet wynalezieniem druku, zmieni w najbliższych latach nasz sposób myślenia o biznesie, zdrowiu, polityce, edukacji i innowacjach. Niesie ze sobą również nowe zagrożenia, poczynając od końca prywatności takiej, jaką znamy, a kończąc na ewentualnym karaniu za jeszcze niedokonane czyny wyłącznie na podstawie przewidywań naszych przyszłych zachowań wynikających z analizy ogromnych zbiorów danych. Pozyskiwanie i wykorzystywanie danych w czasie rzeczywistym jest także jednym z najważniejszych know how współczesnego biznesu. Masowe dane z zaawansowaną analityką i kreatywną ich interpretacją w znaczący sposób mogą zmniejszać koszt funkcjonowania firmy oraz pomóc organizacjom lepiej poznać własne otoczenie i konsumentów, którzy korzystają z ich produktów czy usług. Menedżerowie mogą mierzyć różne zjawiska, a tym samym nimi precyzyjniej zarządzać, sporządzać lepsze prognozy i podejmować inteligentniejsze decyzje. Książka Big data – efektywna analiza danych to fascynująca mozaika współczesnej cywilizacji, która stwarza zarówno niebywałe możliwości, jak i jak najbardziej realne zagrożenia dla prywatności i wolności każdego z nas. *** Viktor Mayer-Schönberger – profesor w działającym w ramach Uniwersytetu Oksfordzkiego Oxford Internet Institute, gdzie zajmuje się problematyką nadzoru i regulowania internetu. Powszechnie szanowany autorytet w dziedzinie big data, autor ponad stu artykułów i ośmiu książek – ostatnia z nich to Delete: The Virtue of Forgetting in the Digital Age. Doradza wielu korporacjom i organizacjom na całym świecie, między innymi firmie Microsoft i Światowemu Forum Ekonomicznemu. Kenneth Cukier jest redaktorem „Economist” zajmującym się gospodarką i nowymi technologiami oraz cenionym komentatorem zjawiska big data. Jego artykuły dotyczące biznesu i gospodarki pojawiły się między innymi w dziennikach „New York Times” i „Financial Times”.
32% rabatu
27,13
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Język robotów Zestaw dodatkowych materiałów na kolejne lata nauki
Zestawy dodatkowych materiałów lekcyjnych na kolejne lata nauki. Zawiera komplet 25 jednorazowych kart pracy, kart postępów z naklejkami do zaznaczania osiągniętego poziomu, certyfikatów i odznak dla uczniów do zestawu Programowanie w ruchu: Język robotów.
10% rabatu
171,00
190,00 zł
Dodaj
do koszyka
Tajemne sygnały Zestaw dodatkowych materiałów na kolejne lata nauki
Zestawy dodatkowych materiałów lekcyjnych na kolejne lata nauki. Zawiera komplet 25 jednorazowych kart pracy, kart postępów z naklejkami do zaznaczania osiągniętego poziomu, certyfikatów i odznak dla uczniów do zestawu Programowanie w ruchu: Tajemne sygnały.
10% rabatu
171,00
190,00 zł
Dodaj
do koszyka
Testowanie w praktyce
Drugi tom niezwykle życzliwie przyjętej przez Czytelników serii Testowanie oprogramowania w praktyce to kontynuacja idei opisywania przez praktyków – dla praktyków – rzeczywistych wyzwań zawodowych w dziedzinie inżynierii jakości oprogramowania. Podobnie jak w przypadku części pierwszej, do opisania swoich doświadczeń z testowaniem zaproszeni zostali doświadczeni eksperci zajmujący się różnorodnymi obszarami testowania. Książka liczy dziewięć rozdziałów i podzielona jest na cztery zasadnicze obszary: Organizacja i procesy - w tej części opisano zagadnienia związane z nietypowymi aspektami zarządzania projektem testowym oraz kwestie dotyczące współpracy z klientem. Testowanie systemów specyficznych - piękno testowania polega na tym, że jego poszczególne obszary to praktycznie zupełnie odmienne światy – inne podejścia, technologie, metody, sposoby działania. W tej części opisano zagadnienia dotyczące dwóch takich „światów”: testowania użyteczności oraz testowania urządzeń mobilnych. Testowanie sprzętu i infrastruktury - część trzecia publikacji poświęcona jest zagadnieniom rzadko pojawiającym się w fachowej literaturze czy też na różnych konferencjach testerskich, mianowicie testowaniu sprzętu oraz złożonych, skomplikowanych systemów o rozbudowanej infrastrukturze. Metody i techniki - ostatnia część poświęcona jest specyficznym technikom stosowanym w testowaniu. Oba rozdziały wchodzące w jej skład opisują ciekawe podejścia do automatyzacji testowania. Testowanie oprogramowania w praktyce. Studium przypadków 2.0 to solidna porcja praktycznej wiedzy i lektura obowiązkowa dla wszystkich profesjonalnych testerów i inżynierów jakości oprogramowania.
17% rabatu
48,97
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Node.js Projektowanie wdrażanie i utrzymywanie aplikacji
W ciągu kilku ostatnich lat JavaScript stał się niezwykle wszechstronnym i wydajnym językiem programowania. Dla programistów kodujących w tym języku świetnym narzędziem okazuje się platforma Node.js. Ten framework open source został zaprojektowany do tworzenia skalowalnych aplikacji internetowych, jednak umożliwia też tworzenie aplikacji sterowanych zdarzeniami. Użytkownicy docenili jego wygodę. Node.js odniósł spory sukces i stał się kluczowym narzędziem programistycznym w wielu firmach. Mimo to odnalezienie wyczerpujących informacji o profesjonalnym projektowaniu, testowaniu i wdrażaniu oprogramowania za jego pomocą jest dość trudne. Niniejsza książka zawiera opis technik i narzędzi pozwalających na wykonanie w Node.js elastycznej, inteligentnej, trwałej i łatwej w utrzymaniu aplikacji o znakomitej jakości. Poza podstawami zaprezentowano tu również zestaw wzorców ułatwiających rozwiązywanie typowych problemów pojawiających się w dzisiejszych projektach. Nie zabrakło licznych przykładów z życia oraz wskazówek, które doceni każdy, kto musi sprawnie wdrożyć trudny projekt. Książka umożliwia zgłębienie tajników Node.js i naukę projektowania modułowego. Sporo miejsca poświęcono też testowaniu i monitorowaniu aplikacji oraz strategiom utrzymania aplikacji przez większy zespół. Najważniejsze zagadnienia: mocne i słabe strony Node.js techniki skalowania aplikacji i komunikacja międzyprocesowa zarządzanie pamięcią i monitorowanie sesji właściwe budowanie potoku tworzenia aplikacji konserwacja systemu i strategie zarządzania zależnościami Node.js: dojrzała technologia, znakomita wydajność i wszechstronność!
32% rabatu
37,33
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Python C++ JavaScript Zadania z programowania
Zadania z programowania? Zbiór programów do napisania! Pascal, C++, JavaScript i Python — oto zbiór języków, które przećwiczysz dzięki zadaniom w tej książce. Każdy z nich ma nieco inne zastosowania, wszystkie zaś są lub będą w najbliższym czasie wykorzystywane na lekcjach informatyki i na egzaminach, a ich zastosowanie w obliczu realnych problemów może wydatnie uprościć Ci życie. Jak najłatwiej i najszybciej nauczyć się programować w tych językach? Oczywiście dzięki ćwiczeniom! Z tą książką napiszesz konkretne programy rozwiązujące zadania numeryczne, logiczne i matematyczne — w każdym z powyższych języków. Z praktycznym zestawem zawartych tu zadań spróbujesz znaleźć permutacje zbioru, zaszyfrować tekst szyfrem Cezara, zbudować trójkąt Pascala i wskazać punkty kratowe wewnątrz koła o promieniu r. Napiszesz według własnego pomysłu programy odpowiadające na postawione w zadaniach pytania. Jeśli jesteś uczniem, będziesz mógł w ten sposób ćwiczyć nie tylko umiejętności programistyczne, lecz także matematyczne. Jeśli jesteś nauczycielem, znajdziesz tu wiele inspiracji dla swoich uczniów. Gotowy pogram będziesz mógł później porównać z rozwiązaniami proponowanymi przez autorów. Dogadaj się z komputerem — w każdym z czterech języków!
32% rabatu
20,33
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Mikrousługi Wdrażanie i standaryzacja systemów w organizacji inżynierskiej
Ostatnio coraz częściej projektuje się systemy oparte na mikrousługach. W odróżnieniu od aplikacji monolitycznych są one bardziej skalowalne, efektywniejsze, a także łatwiejsze w implementacji, rozwijaniu i utrzymaniu. Dzięki zastosowaniu architektury mikrousług i kontenerów programiści mogą skupić się na danym elemencie, nie zajmując się całością aplikacji. Okazuje się jednak, że przejście na architekturę mikrousług nie jest proste. Problemem jest brak gotowych standardów architektonicznych, operacyjnych i organizacyjnych, które ułatwiałyby pełne wykorzystanie niewątpliwych zalet architektury mikrousług. Niniejsza książka jest praktycznym poradnikiem dla inżynierów, menedżerów i architektów oprogramowania odpowiedzialnych za przygotowanie i funkcjonowanie systemów w firmach inżynierskich. Nie jest to podręcznik przedstawiający operacje wdrożeniowe „krok po kroku”, jednak wyjaśniono tu niezbędne pojęcia i pokazano zasady budowania mikrousług. Opisano również szereg strategii ich implementacji. Niezwykle cenną cechą książki jest podejście oparte na standaryzacji: dzięki temu łatwiej jest zaprojektować mikrousługi, które są stabilne, niezawodne, skalowalne, odporne na uszkodzenia, wydajne, monitorowane i udokumentowane. Najważniejsze zagadnienia: mikrousługi, ich budowa i ekosystem standardy gotowości bazujące na dostępności mikrousług standardy projektowania cyklu życiowego mikrousług budowa odporności na awarie i strategie wykrywania błędów właściwe podejście do dokumentacji konserwacja systemu i strategie zarządzania zależnościami Wdrażaj mikrousługi w najlepszym sprawdzonym standardzie!
32% rabatu
33,32
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Zaawansowane uczenie maszynowe z językiem Python
Uczenie maszynowe przyczyniło się do powstania wielu innowacyjnych technologii. Pojazdy autonomiczne, mechanizmy rozpoznawania obrazów, badania genetyczne, a także dynamiczne dostosowywanie prezentowanych treści do preferencji odbiorcy to tylko niektóre przykłady. Możliwości związane z rozwojem tych technik sprawiają, że analityka danych i zaawansowane uczenie maszynowe stają się wyjątkowo cenną wiedzą. Dotyczy to szczególnie nowatorskich technik analizy danych, takich jak głębokie uczenie, algorytmy częściowo nadzorowane i metody zespołowe. Niniejsza książka jest przystępnie napisanym podręcznikiem, dzięki któremu poznasz niektóre zaawansowane techniki uczenia maszynowego. Szczególną uwagę poświęcono tu algorytmom uczenia maszynowego: zostały dokładnie wyjaśnione, opisano ich zastosowanie oraz topologię, metody uczenia i miary wydajności. Każdy rozdział uzupełniono o wykaz źródeł, pomocny w dalszym zgłębianiu tematu. Dodatkowo przedstawiono wiele cennych wskazówek dotyczących specyfiki pracy analityka danych. Do prezentacji przykładów wybrano język Python z uwagi na jego wszechstronność, elastyczność, prostotę oraz możliwość stosowania do specjalistycznych zadań. Najważniejsze zagadnienia przedstawione w książce: identyfikacja struktur i wzorców w zbiorach danych stosowanie sieci neuronowych praca z językiem naturalnym modele zespołowe i poprawa ich elastyczności narzędzia uczenia maszynowego w Pythonie Zaawansowane uczenie maszynowe — poznaj algorytmy przyszłości!
32% rabatu
38,76
57,00 zł
Dodaj
do koszyka
Mistrzowski SQL. 61 technik pisania wydajnego kodu SQL
Bazy danych umożliwiają bezpieczne przechowywanie i użytkowanie danych. Dobrze napisana baza danych pracuje szybko i wydajnie. Najlepsze relacyjne bazy danych są nierozłącznie związane z językiem SQL, zatem aby profesjonalnie podejść do tego tematu, trzeba ten język dobrze opanować. SQL może wydawać się trudny i złożony, a co więcej, dla poszczególnych baz istnieją specyficzne dialekty SQL, niemniej jednak wspaniałe zalety najlepszych baz danych dostępne są tylko dla tych, którzy opanują sztukę pisania efektywnego kodu SQL. Niniejsza książka jest świetnym kompendium przeznaczonym dla osób o podstawowej znajomości SQL. Dzięki niej poznasz najlepsze współczesne techniki pisania w tym języku. Każdą z nich poparto realistycznymi (i przydatnymi!) przykładami. Innymi słowy, znajdziesz tu zrozumiale objaśnione sztuczki ekspertów i mnóstwo użytecznego kodu. Poza zagadnieniami składni omówiono również tematykę optymalizacji projektu bazy, a także zarządzania hierarchiami i metadanymi. Wyjątkowość tej książki polega na tym, że zawarty w niej materiał bez trudu zastosujesz do baz: IBM DB2, Microsoft Access, Microsoft SQL Server, MySQL, Oracle Database czy PostgreSQL. Spośród 61 zagadnień ujętych w książce warto wspomnieć o: zasadach projektowania modelu danych sposobach na efektywne wykorzystanie indeksów i więzów integralności metodach szybkiego wyszukiwania danych z zastosowaniem algebry relacyjnej stosowaniu podzapytań i złączeń tajnikach tabel kalkulacyjnych zbiorach zagnieżdżonych i domknięciach podległości Przekonaj się, jak szybki i wydajny może być Twój kod SQL!
32% rabatu
40,12
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika
Modeluj, rozwiązuj problemy i wizualizuj wyniki z MATLAB-em i Simulinkiem! Wykonaj złożone obliczenia i wykresy bez programowania Poznaj składniki pakietu MATLAB, przygotuj niezawodne i łatwe w użytkowaniu programy Napisz przyjazne aplikacje App z interfejsem graficznym użytkownika Poznaj elegancję programowania obiektowo zorientowanego Wykorzystaj biblioteki Toolbox w praktyce Przeprowadź symulację procesów w Simulinku MATLAB to interaktywne środowisko przeznaczone do rozwiązywania złożonych problemów matematycznych, ekonomicznych i inżynierskich, znajdujące zastosowanie w różnych dziedzinach nauki i techniki. Ten program to jedno z podstawowych narzędzi codziennej pracy naukowców, inżynierów oraz analityków finansowych. W połączeniu z Simulinkiem oferuje im ogromne możliwości modelowania i symulacji układów dynamicznych. Dzięki wydajnym algorytmom obliczeniowym i mechanizmom analizy wyników MATLAB i Simulink pozwalają szybko i efektywnie wykonywać złożone obliczenia oraz prezentować ich wyniki w postaci grafiki dwu- i trójwymiarowej. Sprawne korzystanie z MATLAB-a wymaga pewnej wiedzy i opanowania narzędzi oferowanych przez program. Jedno i drugie znajdziesz w książce „MATLAB® i Simulink®. Poradnik użytkownika. Wydanie IV ”. Poznasz najważniejsze zagadnienia związane z zastosowaniem tego środowiska w praktyce. Nawet jeśli nie miałeś z nim wcześniej do czynienia, szybko staniesz się zaawansowanym użytkownikiem pakietu. Książka wprowadzi Cię w podstawowe zagadnienia związane z obliczaniem złożonych wyrażeń matematycznych, rozwiązywaniem równań i tworzeniem aplikacji. Poznasz metody numerycznego wyznaczania wyników i przybliżania przebiegów funkcji. Nauczysz się też korzystać z rozszerzeń MATLAB-a i używać pakietu Simulink. Podstawy pracy w środowisku MATLAB Licencje dla domu, studenta i uczelni Natychmiastowe wyniki obliczeń i ich wizualizacja bez programowania MATLAB w chmurze, na ekranie smartfona, tabletu lub przeglądarki WWW Programowanie i prezentacja wyników obliczeń w Live Editorze Używanie prostych i złożonych typów danych Programowanie zorientowane obiektowo Tworzenie aplikacji App z graficznym interfejsem użytkownika Rozwiązywanie różnych rodzajów równań i układów równań Modelowanie, symulacja i analiza w pakiecie Simulink Obliczenia równoległe na procesorach wielordzeniowych, na karcie graficznej i klastrach Korzystanie z rozszerzeń i bibliotek MATLAB-a i Simulinka Poznaj najskuteczniejsze narzędzie pracy inżynierów, matematyków i ekonomistów!
32% rabatu
33,32
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
C++ Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami
Zostań specem od C++! C++ wciąż pozostaje jednym z podstawowych, najważniejszych i najbardziej potrzebnych języków programowania. Dobry programista powinien go znać i umiejętnie wykorzystywać do tworzenia najróżniejszych projektów. Jak najłatwiej porządnie opanować taki język? Jak przeskoczyć z poziomu podstawowego na zaawansowany? Jak nauczyć się wychwytywać niuanse decydujące o jakości proponowanych rozwiązań? Odpowiedź jest jedna: trzeba ćwiczyć, rozwiązywać kolejne zadania, mierzyć się z coraz większymi wyzwaniami, pisać kod i porównywać go z kodem pisanym przez mistrzów. Drugie zaktualizowane wydanie tej popularnej pozycji powstało w odpowiedzi na potrzeby czytelników. Pomoże Ci doskonalić swój warsztat w zorganizowany, przejrzysty i niebanalny sposób. Na początek wystarczy znajomość podstawowych elementów C++ oraz podstaw nawigacji w bezpłatnym środowisku Microsoft Visual Studio Community 2015 with Updates. A potem czeka Cię kilkadziesiąt zadań, po których żaden problem programistyczny nie wyda Ci się zbyt trudny. Proste operacje wejścia–wyjścia Podejmujemy decyzje w programie Iteracje Tablice Podprogramy Programowanie obiektowe Pliki tekstowe Wskaźniki, zmienne dynamiczne i struktury danych Szablony C++ — praktyka czyni mistrza!
32% rabatu
20,33
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Modelowanie i symulacja 3D obiektów magazynowych
Jednym z celów projektowania systemów logistycznych jest optymalizacja powierzchni magazynowych. Obecnie można użyć do tego nowoczesnych narzędzi projektowania, na przykład narzędzi do modelowania i symulacji 3D obiektów magazynowych przy pomocy odpowiednich programów informatycznych. Niniejsza książka prezentuje nowatorskie ujęcie problemu modelowania i symulacji oraz wizualizacji w 3D obiektów magazynowych, np. w zakresie pokazywania stanów magazynowych czy dostępnych alokacji. W książce będzie zaprezentowane narzędzie SIMMAG3D, który wspomaga projektanta, w zakresie projektowania powierzchni magazynowych. Książka jest kierowana do szerokiego grona odbiorców – z jednej strony studentów uczelni technicznych i ekonomicznych, ale ze względu na walory praktyczne i innowacyjność tej publikacji, przyda się również projektantom i analitykom zajmującym się procesami magazynowymi i narzędziami informatycznymi wspomagającymi decyzje w zakresie wyboru stosowanych technologii procesu magazynowania czy wyboru typu magazynu i jego wyposażenia.
17% rabatu
48,97
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kwalifikacje E.14 i EE.9. Podstawy programowania.
Technik informatyk nie jest zwykłym użytkownikiem komputerów. Jeśli uczeń wybiera szkołę o takim profilu, z czasem staje się prawdziwym komputerowym specem. Materiał zawarty w książce Kwalifikacje E.14 i EE.9. Podstawy programowania w języku JavaScript. Ćwiczenia praktyczne do nauki zawodu technik informatyk jest zgodny z podstawą programową kształcenia w zawodzie technik informatyk. Przy tym dotyczy to zarówno starej (kwalifikacja E.14), jak również nowej (kwalifikacja EE.9) podstawy programowej. To kompletna pomoc naukowa — konkretna, jednoznaczna i stworzona bezpośrednio z myślą o potrzebach nastolatków. Ze względu na fakt, że uczniowie preferują zazwyczaj selektywny wybór materiału, każdy z dwunastu rozdziałów może funkcjonować niezależnie. Dla ułatwienia każdy rozdział składa się z trzech podpunktów: teorii, przykładów praktycznych oraz zadań do wykonania w szkole i (lub) w domu. Przykłady obszernie opisano i wyjaśniono. Dzięki takiemu układowi deklarowanie zmiennych, korzystanie z różnych typów danych, operatorów czy wyrażeń, a także użycie instrukcji warunkowych i pętli programowych nie powinno sprawiać uczniom żadnych problemów. Zilustrowano tu również sposoby i narzędzia pozwalające na dostęp do elementów HTML z poziomu kodu języka JavaScript oraz na kompleksową obsługę formularzy HTML. Przyszli technicy informatycy poznają też mechanizm tworzenia obiektów oraz tablic i metody ich praktycznego wykorzystywania. Nieobca będzie im również tematyka rejestracji i obsługi zdarzeń z poziomu kodu języka JavaScript. To samo dotyczy walidacji danych wejściowych użytkownika strony WWW.
13% rabatu
33,02
37,95 zł
Dodaj
do koszyka
Docker Projektowanie i wdrażanie aplikacji
Piętnastego marca 2013 roku na jednej z konferencji dla projektantów aplikacji zaprezentowano światu Dockera. Choć wystąpienie to trwało zaledwie kilka minut, wzbudziło ogromne zainteresowanie. Nic dziwnego — nowe narzędzie znacząco uprościło tworzenie oprogramowania i wdrażanie go na dużą skalę w dowolnym środowisku oraz usprawniło przepływ pracy. Docker ułatwia decyzje dotyczące architektury, co przekłada się na tworzenie narzędzi pomocniczych i ich wykorzystanie w różnych aplikacjach. Jednak aby w pełni skorzystać z tych licznych zalet, trzeba zrozumieć specyficzne podejście Dockera do budowy aplikacji. Dzięki tej książce zrozumiesz, skąd się wziął lawinowy wzrost popularności Dockera. Przyjrzysz się temu znakomitemu narzędziu z punktu widzenia projektanta i dowiesz się, dlaczego dzięki niemu projektowanie, testowanie i wdrażanie aplikacji stają się szybsze i prostsze. Najpierw zapoznasz się z zagadnieniami podstawowymi, takimi jak kontenery, środowisko wykonawcze i narzędzia systemowe, aby potem skupić się na tworzeniu, uruchamianiu i publikowaniu obrazów Dockera. Znajdziesz tu również informacje o przydatnych zasobach internetowych dotyczących Dockera, a także o wartościowych narzędziach zewnętrznych, znakomicie poprawiających komfort pracy z tym narzędziem. Najważniejsze zagadnienia: wprowadzenie do Dockera i przygotowanie środowiska pracy architektura Dockera: obrazy, woluminy, kontenery proces dystrybucji oprogramowania najlepsze praktyki tworzenia plików Dockera przykłady tworzenia rzeczywistych aplikacji w Dockerze Docker: już dziś korzystaj z narzędzi jutra!
32% rabatu
37,33
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka