Dziś w ofercie 152 430 pozycji
Czysta architektura
Czysta architektura
Wydawca: Helion
wysyłka: 48h
Pierwsze linie kodu powstawały pół wieku temu. Komputery, na które tworzono te programy, w bardzo niewielkim stopniu przypominały współczesne maszyny. Niezależnie od upływu lat, postępu technologii i powstawania wymyślnych narzędzi, języków programowania czy frameworków pewne zasady tworzenia kodu pozostają niezmienne. Są takie same jak w czasie, gdy Alan Turing pisał pierwszy kod maszynowy w 1946 roku. Respektowanie tych zasad to warunek, że uzyska się oprogramowanie o czystej architekturze, czyli poprawne strukturalnie, łatwe w utrzymaniu i rozwijaniu, a przede wszystkim działające zgodnie z oczekiwaniami. W tej książce w sposób jasny i bardzo interesujący przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotyczących stosowania tych reguł w praktyce. Wyczerpująco zaprezentowano tu dostępne rozwiązania i wyjaśniono, dlaczego są one tak istotne dla sukcesu przedsięwzięcia. Publikacja jest wypełniona bardzo praktycznymi rozwiązaniami problemów, z którymi musi się mierzyć wielu programistów. Szczególnie cenne są uwagi dotyczące zapobiegania częstemu problemowi, jakim jest stopniowa utrata jakości kodu w miarę postępu projektu. Ta książka obowiązkowo powinna się znaleźć w podręcznej biblioteczce każdego architekta oprogramowania, analityka systemowego, projektanta i menedżera! Z książki dowiesz się: Do czego muszą dążyć architekci oprogramowania i w jaki sposób mogą osiągać te cele Jak brzmią najważniejsze zasady projektowania oprogramowania związane z adresowaniem funkcji, separacją komponentów i zarządzaniem danymi W jaki sposób paradygmaty oprogramowania wzmagają dyscyplinę pracy Co podczas tworzenia oprogramowania jest więcej, a co jest mniej ważne W jaki sposób implementować optymalne struktury dla sieci WWW, baz danych, konsoli i aplikacji osadzonych Czysta architektura - doskonały kod! Robert C. Martin, powszechnie znany jako "Wujek Bob", jest programistą od 1970 roku. Był jednym z autorów Manifestu Agile. Jest autorem cenionych książek, między innymi kultowego przewodnika Czysty kod. Napisał również dziesiątki artykułów dotyczących zasad budowy oprogramowania. Martin założył firmę Uncle Bob Consulting, LLC oraz współzakładał (razem ze swoim systemem Micah) firmę The Clean Coders LLC. Pracował jako redaktor naczelny pisma "The C++ Report", był pierwszym przewodniczącym Agile Alliance. Chętnie zabiera głos na konferencjach dotyczących programowania.
35% rabatu
43,78
67,00 zł
Dodaj
do koszyka
JavaFX 9 Tworzenie graficznych interfejsów użytkownika
Twórz doskonałe GUI z wykorzystaniem JavaFX! Przykłady zgodne z Java 10! Naucz się wykorzystywać w praktyce platformę JavaFX Dowiedz się, jak osiągać konkretne efekty Poznaj rozwiązania najczęstszych problemów JavaFX to platforma umożliwiająca proste tworzenie atrakcyjnych interfejsów użytkownika dla aplikacji budowanych w języku Java. Wsparcie wzorca projektowego MVC, obsługa XML-a oraz formatowanie kontrolek za pomocą arkuszy stylów CSS - to tylko wybrane cechy, które sprawiają, że zastosowanie tego rozwiązania upraszcza architekturę aplikacji, przyspiesza ich tworzenie, ułatwia konserwację, umożliwia wydajną pracę nad projektami i pozwala osiągać ciekawe efekty w stosunkowo krótkim czasie. Jeśli zaczynasz swoją przygodę z Javą i chcesz szybko poznać platformę JavaFX 9, sięgnij po tę książkę! Bezboleśnie wprowadzi Cię ona w świat tworzenia aplikacji wykorzystujących rozwiązania JavaFX, nauczy praktycznego zastosowania najważniejszych funkcji oraz zaprezentuje informacje, pozwalające rozpocząć własne eksperymenty. Dzięki pracy z kodem szybko opanujesz niezbędne umiejętności, a przykłady z życia wzięte pozwolą krok po kroku zbudować bezcenne doświadczenie. Właściwości, wiązanie danych i korzystanie z kolekcji Obsługa zdarzeń, gestów i dotyku Zastosowanie kształtów 2D Kształty 3D, kamery i światła Przekształcenia, efekty i animacje Korzystanie z różnych elementów GUI Wykresy, obrazy i rysowanie, audio i wideo Przeglądanie stron WWW i ułatwienia dostępu Wielowątkowość i modularyzacja Przekonaj się, jakie efekty można osiągnąć dzięki JavaFX!
35% rabatu
64,69
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
Python 3 Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania
Python jest dojrzałym, elastycznym i bardzo wszechstronnym językiem programowania. Nadaje się do budowy przeróżnych aplikacji, a także do tworzenia programów służących do bardzo specyficznych zastosowań, takich jak badania naukowe. Aby jednak w pełni wykorzystać te imponujące możliwości, musisz pisać dobry kod: przejrzysty, zwięzły, działający poprawnie. Niestety, nie jest łatwo nauczyć się dobrego programowania. To coś więcej niż przyswojenie zestawu poleceń i słów kluczowych. Wymaga czasu, wysiłku, sporego zaangażowania i... dobrego przewodnika na tej trudnej ścieżce. Niniejsza książka jest właśnie takim dobrym przewodnikiem dla początkujących programistów. Jest napisana w sposób łatwy i wciągający. Duży nacisk położono na analizę tworzonego kodu. Jeśli tylko skoncentrujesz się na wykonywanych zadaniach, zdobędziesz się na zaangażowanie i dokładność, zrozumienie znaczenia każdej linii programu przyjdzie łatwo. Wartościowym elementem książki są wskazówki, jak zepsuć napisany kod, a następnie go zabezpieczyć. Dzięki temu łatwiej Ci przyjdzie unikanie błędów. Dzięki tej książce zdobędziesz trzy najważniejsze umiejętności każdego programisty: czytanie i pisanie ze zrozumieniem, dbałość o szczegóły oraz dostrzeganie różnic. Najistotniejsze zagadnienia poruszone w książce: przygotowanie kompletnego środowiska programistycznego organizowanie, pisanie, psucie i naprawianie kodu programowanie obiektowe projektowanie programu i testowanie kodu podstawy budowy aplikacji internetowych i prostszych gier Zrozum Pythona, pisz dobry kod! Zed A. Shaw jest programistą od ponad 20 lat. Chętnie angażuje się w różne projekty open source, jest również uznanym autorem wielu książek i artykułów dotyczących technik programowania. Jego książki są czytane i dyskutowane przez miliony czytelników na całym świecie. Autor ten posiada niezwykłą umiejętność pisania o trudnych zagadnieniach w sposób przystępny, żywy i interesujący, a równocześnie zmuszający czytelnika do myślenia. W wolnym czasie Shaw studiuje malarstwo i historię sztuki.
35% rabatu
38,55
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
ASP.NET Core MVC 2 Zaawansowane programowanie
Framework ASP.NET Core MVC 2 powstał jako alternatywa ASP.NET Web Forms. Microsoft zbudował tę platformę całkowicie od podstaw. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej architektury model - widok - kontroler programiści otrzymali narzędzie do szybszego tworzenia doskonalszego kodu. Łatwo się przekonać, że ten framework powstał wskutek kompletnej zmiany podejścia do technologii sieciowych: ASP.NET Core MVC 2 jest w pełni niezależny od platformy sprzętowej, a zastosowany wysoko produktywny model programowania zapewnia poprawną architekturę kodu, łatwe stosowanie testów jednostkowych oraz potężne możliwości rozbudowywania tworzonych systemów. Ta książka jest kolejnym, zaktualizowanym i poprawionym wydaniem bardzo cenionego przez programistów podręcznika. Forma publikacji się nie zmieniła, jednak zawarte w niej informacje zostały gruntownie przejrzane. Wyjaśniono tu najważniejsze koncepcje frameworka ASP.NET Core MVC 2. Omówiono budowę kompletnej i w pełni funkcjonalnej aplikacji ASP.NET Core MVC 2, którą można wykorzystać w charakterze szablonu we własnych projektach. Oprócz podstaw zaprezentowano tu także bardziej zaawansowane tematy, takie jak routing URL, kontrolery RESTful, stosowanie silnika Razor i wiele innych ważnych zagadnień. W tej książce między innymi: solidne podstawy koncepcji MVC i ASP.NET Core MVC 2 stosowanie najlepszych funkcji ASP.NET Core MVC 2 we własnych projektach praca z Visual Studio 2017, C# 7, Entity Framework 2, .NET Core 2 i Visual Studio Code modyfikacja klas C# i korzystanie z kontrolerów, akcji, filtrów konfiguracja ASP.NET Core Identity
35% rabatu
84,29
129,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dziewczyny kodują 1 Kod przyjaźni - Audiobook
Lucy nie może się doczekać zajęć w szkolnym klubie kodowania. Ma cel – chce nauczyć się programowania, żeby stworzyć aplikację, która usprawni życie chorego wujka. Gdy ktoś zacznie jej wysyłać zaszyfrowane wiadomości, będzie potrzebowała pomocy koleżanek z klubu. Wkrótce Lucy odkryje, że kodowanie, przyjaźń i dobra zabawa mają ze sobą wiele wspólnego… Czyta Paulina Raczyło
15% rabatu
14,37
16,91 zł
Dodaj
do koszyka
C# Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami. Wydanie II
C# - idealny pośrednik między Tobą a komputerem! Wśród wielu obiektowych języków programowania C# zajmuje miejsce szczególne. Ma przejrzystą strukturę, jasne zasady i jest wciąż rozwijany. Nie znajdziesz wygodniejszego narzędzia programistycznego dla platformy .NET. C# sprawdza się w najróżniejszych projektach, a jego zalety sprawiają, że jest to język niezwykle popularny. Jeśli znasz podstawy tego języka, ale nie czujesz się w nim zbyt pewnie i nie zawsze umiesz przewidzieć, jak zachowa się Twój program, czas na profesjonalne szkolenie! Zadania z tego zbioru pomogą Ci opanować bardziej zaawansowane zagadnienia, a także zrozumieć, jak to wszystko działa. W zaktualizowanym i rozszerzonym wydaniu cenionej książki Mirosława Kubiaka znajdziesz informacje, zalecenia i konkretne ćwiczenia programistyczne z różnych obszarów. Nauczysz się efektywnie i poprawnie stosować instrukcje sterujące, używać tablic i tworzyć kolekcje do przechowywania swoich obiektów. Odkryjesz, do czego służą klasy, pola, metody oraz dlaczego warto używać rekurencji. Sprawdzisz, do czego przydaje się dziedziczenie, i popracujesz na plikach tekstowych. Po ukończeniu wszystkich zadań ze zbioru będziesz mógł już swobodnie programować w C#! Jak język C# komunikuje się z użytkownikiem? Instrukcje sterujące przebiegiem programu (wyboru oraz iteracyjne) Tablice i kolekcje Elementy programowania obiektowego Pliki tekstowe i pliki o dostępie swobodnym Wprowadzenie do współbieżności Programowanie w C# - szybkie, bezpieczne, eleganckie!
38% rabatu
21,64
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Nowoczesne receptury w Javie. Proste rozwiązania trudnych problemów
Java "od zawsze" była klasyką programowania obiektowego. Wprowadzenie do tego języka elementów programowania funkcyjnego, takich jak wyrażenia lambda, referencje do metod czy strumienie, całkowicie odmieniło technikę pracy. Wielu programistów stanęło przed koniecznością szybkiego nadrobienia zaległości. Ten wysiłek jest opłacalny, gdyż nowy model programowania Javy ma wiele zalet. Podejście funkcyjne sprawia, że pisany kod jest prostszy i czytelniejszy, łatwiejsze też się staje uzyskanie współbieżności. Projektanci pracujący ze starszymi wersjami Javy muszą po prostu postarać się zrozumieć, jak nowe funkcyjne idiomy zmieniły sposób pisania kodu źródłowego. Trzymasz w ręku książkę, która ułatwi Ci to zadanie. Znajdziesz tu niemal kompletny opis Javy SE 8 i informację o planowanych nowościach w Javie 9. Poszczególne zagadnienia zostały wyjaśnione i zilustrowane praktycznymi, szczegółowo omówionymi recepturami. W ten sposób pokazano, jak najnowsze elementy Javy ułatwiają proste rozwiązywanie dość złożonych problemów. Poza zaprezentowaniem kluczowych koncepcji, takich jak wyrażenia lambda czy pojęcie interfejsu funkcyjnego, omówiono i bardziej problematyczne zagadnienia: typ Optional, strumienie wejścia i wyjścia, pakiet java.time czy współbieżność i równoległość. Nie zabrakło oczywiście licznych, łatwych do przeanalizowania i zrozumienia przykładów kodu. W tej książce między innymi: Podstawowe pojęcia programowania funkcyjnego Sortowanie strumieni danych Lenistwo, odroczone wykonywanie i kompozycje domknięć Mapowanie i mapowanie płaskie Programowanie funkcyjne a praca z plikami i katalogami Możliwości Javy 9, w tym Jigsaw, metody prywatne interfejsów, kolektory, strumienie dat Java to nowoczesność, prostota i elegancja rozwiązań! Dr Kenneth Kousen jest doświadczonym programistą i szkoleniowcem. Kieruje własną firmą i prowadzi techniczne kursy na temat Javy, Androida, Spring, Hibernate, Groovy i Grails. Regularnie występuje podczas cyklicznej konferencji No Fluff, Just Stuff, która dotyczy technicznych aspektów programowania w Javie. Kousen uzyskał szereg certyfikatów technicznych i ukończył kilka kierunków studiów. Od czasu do czasu wykłada na politechnice Rensselaer w Hartford.
38% rabatu
34,04
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zrozum struktury danych Algorytmy i praca na danych w Javie
Niezależnie od tego, jakim językiem programowania się posługujesz, nie staniesz się dobrym programistą ani nawet przeciętnym informatykiem, jeśli nie przyswoisz sobie najważniejszych idei inżynierii oprogramowania: algorytmów i struktur danych. Nie są to zagadnienia proste i z pewnością niejednego studenta informatyki kosztowały wiele zarwanych nocy. Niestety, istniejące na rynku książki dotyczące tych zagadnień nie ułatwiają nauki. Najczęściej są przeładowane matematycznymi wywodami, zbyt teoretyczne, zbyt opasłe i... zbyt oderwane od konkretnych zastosowań! Jeśli postanowiłeś zyskać praktyczną wiedzę o algorytmach i strukturach danych, a przy tym nieźle posługujesz się Javą, to trzymasz w rękach właściwą poublikację. Podstawy teoretyczne zostały w niej ograniczone do niezbędnych, potrzebnych w praktyce zagadnień. Sporo miejsca poświęcono analizie implementacji algorytmów i mierzeniu ich wydajności. Wyczerpująco wyjaśniono tak ważne aspekty praktyki inżynierii oprogramowania, jak kontrola wersji i testy jednostkowe. Mimo niewielkiej objętości książki znalazły się tu również ambitniejsze zagadnienia, np. trwałe struktury danych tworzone przez bazy danych Redis. W każdym rozdziale zamieszczono praktyczne ćwiczenia wraz z odpowiednim kodem testującym. W tej książce między innymi: Wprowadzenie do interfejsów Javy Analiza algorytmów Binarne drzewo przeszukiwania Wyszukiwanie logiczne Sortowanie Myśl jak informatyk i zrozum algorytmy! Allen B. Downey jest profesorem informatyki na uczelni Olin College of Engineering. Wykładał na Wellesley College, Colby College i Uniwersytecie Kalifornijskim Berkeley. W 2009 roku pracował jako badacz dla firmy Google. Doktorat z dziedziny informatyki obronił na Uniwersytecie Kalifornijskim Berkeley. Jest autorem szeregu książek i artykułów publikowanych w renomowanych periodykach. Zawodowo interesuje się statystyką Bayesa i nauką o prawdopodobieństwie.
38% rabatu
24,74
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Unity i C# Podstawy programowania gier
Zdobądź pracę marzeń — zostań programistą Unity! Poznaj środowisko pracy Naucz się tworzyć sceny Buduj ciekawe projekty Unity to zintegrowane środowisko umożliwiające tworzenie trójwymiarowych i dwuwymiarowych gier oraz różnego rodzaju interaktywnych treści, takich jak wizualizacje i animacje komputerowe. Wieloplatformowość rozwiązania, prostota używania, bogate funkcje, możliwość generowania materiałów prezentowanych na różnych urządzeniach oraz obsługa różnych języków skryptowych zadecydowały o niezwykłej popularności Unity i spowodowały, że to jeden z najczęściej wykorzystywanych silników gier komputerowych. Jeśli marzysz o karierze twórcy gier, lecz obawiasz się, że nie uda Ci się opanować sztuki programowania, przekonaj się, że to wcale nie jest takie trudne! Dzięki tej książce sprawnie i pewnie wkroczysz w świat tworzenia gier komputerowych za pomocą języka C# w środowisku Unity. Szybko się dowiesz, co trzeba zrobić, aby opanować niezbędne podstawy. Za sprawą dobrze przemyślanych lekcji osiągniesz kolejne stopnie wtajemniczenia, a zadania i podpowiedzi umożliwią Ci utrwalenie swojej wiedzy i sprawdzenie jej w praktyce. Bez nadmiaru teorii i prosto do celu — właśnie tak nauczysz się Unity! Instalacja i przegląd środowiska pracy Podstawowe operacje i komponenty Unity Tworzenie skryptów oraz kompilacja projektu Inżynieria oprogramowania, procesy i dokumentacja Podstawy programowania w języku C# Typy danych i konstrukcje programistyczne Debugowanie programu i używanie zewnętrznego kodu Tworzenie gier z Unity? To nic trudnego! Jacek Ross - ma wieloletnie doświadczenie w programowaniu i tworzeniu oprogramowania. Jest autorem popularnych książek na temat PHP i bezpiecznego programowania: PHP i HTML. Tworzenie dynamicznych stron WWW, Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne i PHP5. Bezpieczne programowanie. Leksykon kieszonkowy. Kontakt: www.ejr.com.pl Ewa Ross - blogerka, dziennikarka, autorka kursów. Ma doświadczenie menedżerskie. Prywatnie pasjonatka fotografii.
38% rabatu
22,94
37,00 zł
Dodaj
do koszyka
Dziewczyny kodują. Tom 2. Przyjaciółki rządzą
Kolejna książka z serii Dziewczyny kodują! Idealna dla fanów szalonych przygód, dobrej zabawy, gier logicznych i programowania – nowa książka bestsellerowej autorki Stacii Deutsch, napisana we współpracy z organizacją Girls Who Code! To jest najlepszy czas dla Sophii i jej klubu! Oczywiście pracują nad nowymi projektami kodowania, ale przy okazji nie brak im czasu na plotki, ciasteczka i totalnie szalone pomysły. Właśnie planują udział w swoim pierwszym hakatonie – maratonie projektowania, czyli całym dniu spędzonym w gronie koderów wyłącznie na kodowaniu. Zatem: chyba już czas wykonać następny krok w tej grze! Pomysłodawczyni serii: Reshma Saujani, amerykańska prawni ki polityk, założycielka organizacji Girls Who Code mówi, że chciałaby, aby „następną generacją Marka Zuckerbergai Jacka Dorseysa były kobiety”. Dotąd jej fundacja zmotywowałado kodowania ponad 40 000 dziewczyn w Ameryce, a jej celem jest zainspirowanie każdej kolejnej czytelniczki.
15% rabatu
14,44
16,99 zł
Dodaj
do koszyka
Clean Code : A Handbook of Agile Software Craftsmanship
Even bad code can function. But if code isn't clean, it can bring a development organization to its knees. Every year, countless hours and significant resources are lost because of poorly written code. But it doesn't have to be that way.Noted software expert Robert C. Martin presents a revolutionary paradigm with Clean Code: A Handbook of Agile Software Craftsmanship. Martin has teamed up with his colleagues from Object Mentor to distill their best agile practice of cleaning code "on the fly" into a book that will instill within you the values of a software craftsman and make you a better programmer-but only if you work at it.What kind of work will you be doing? You'll be reading code-lots of code. And you will be challenged to think about what's right about that code, and what's wrong with it. More importantly, you will be challenged to reassess your professional values and your commitment to your craft.Clean Code is divided into three parts. The first describes the principles, patterns, and practices of writing clean code. The second part consists of several case studies of increasing complexity. Each case study is an exercise in cleaning up code-of transforming a code base that has some problems into one that is sound and efficient. The third part is the payoff: a single chapter containing a list of heuristics and "smells" gathered while creating the case studies. The result is a knowledge base that describes the way we think when we write, read, and clean code.Readers will come away from this book understandingHow to tell the difference between good and bad code How to write good code and how to transform bad code into good code How to create good names, good functions, good objects, and good classes How to format code for maximum readability How to implement complete error handling without obscuring code logic How to unit test and practice test-driven developmentThis book is a must for any developer, software engineer, project manager, team lead, or systems analyst with an interest in producing better code.
26% rabatu
149,48
202,00 zł
Dodaj
do koszyka
Large-Scale Scrum: More with LeSS
The Go-To Resource for Large-Scale Organizations to Be Agile Rather than asking, "How can we do agile at scale in our big complex organization?" a different and deeper question is, "How can we have the same simple structure that Scrum offers for the organization, and be agile at scale rather than do agile?" This profound insight is at the heart of LeSS (Large-Scale Scrum). In Large-Scale Scrum: More with LeSS, Craig Larman and Bas Vodde have distilled over a decade of experience in large-scale LeSS adoptions towards a simpler organization that delivers more flexibility with less complexity, more value with less waste, and more purpose with less prescription. Targeted to anyone involved in large-scale development, Large-Scale Scrum: More with LeSS, offers straight-to-the-point guides for how to be agile at scale, with LeSS. It will clearly guide you to Adopt LeSS Structure a large development organization for customer value Clarify the role of management and Scrum Master Define what your product is, and why Be a great Product Owner Work with multiple whole-product focused feature teams in one Sprint that produces a shippable product Coordinate and integrate between teams Work with multi-site teams
26% rabatu
119,14
161,00 zł
Dodaj
do koszyka
Java How To Program (Early Objects), Global Edition : Early Objects. Global Edition
Intended for use in the Java programming course The Deitels' groundbreaking How to Program series offers unparalleled breadth and depth of object-oriented programming concepts and intermediate-level topics for further study. Java How to Program (Early Objects), Tenth Edition, teaches programming by presenting the concepts in the context of full working programs and takes an early-objects approach MyProgrammingLab for Java How to Program (Early Objects) is a total learning package. MyProgrammingLab is an online homework, tutorial, and assessment program that truly engages students in learning. It helps students better prepare for class, quizzes, and exams-resulting in better performance in the course-and provides educators a dynamic set of tools for gauging individual and class progress. Teaching and Learning Experience This program presents a better teaching and learning experience-for you and your students. Personalize Learning with MyProgrammingLab: Through the power of practice and immediate personalized feedback, MyProgrammingLab helps students fully grasp the logic, semantics, and syntax of programming. Teach Programming with the Deitels' Signature Live Code Approach: Java language features are introduced with thousands of lines of code in hundreds of complete working programs. Introduce Objects Early: Presenting objects and classes early gets students "thinking about objects" immediately and mastering these concepts more thoroughly. Keep Your Course Current: This edition can be used with Java SE 7 or Java SE 8, and is up-to-date with the latest technologies and advancements. Facilitate Learning with Outstanding Applied Pedagogy: Making a Difference exercise sets, projects, and hundreds of valuable programming tips help students apply concepts. Support Instructors and Students: Student and instructor resources are available to expand on the topics presented in the text.
26% rabatu
246,31
332,85 zł
Dodaj
do koszyka
Metody CAD i AI w inżynierii elektrycznej
Rozwiązania oparte na metodach sztucznej inteligencji (AI), w szczególności w odniesieniu do napędów elektrycznych i maszyn elektrycznych pracujących w systemie elektroenergetycznym, znalazły obecnie stałe miejsce w praktyce inżynierskiej. Zaistniała wobec tego potrzeba kształcenia kadry inżynierskiej w tym zakresie. Publikacja ta, będąca częścią serii „MASZYNY ELEKTRYCZNE” zawiera ćwiczenia i przykłady pogrupowane według zagadnień takich przykładowo, jak: ALGORYTMY GENETYCZNE: estymacja parametrów modelu matematycznego obcowzbudnego silnika prądu stałego, SZTUCZNE SIECI NEURONOWE: neuronowy estymator prędkości obrotowej silnika prądu stałego albo: LOGIKA ROZMYTA I ROZMYTE SIECI NEURONOWE: rozmyty regulator temperatury pieca oporowego. Książkę kierujemy przede wszystkim do studentów kierunków technicznych i informatycznych, typu: elektrotechnika, mechatronika, automatyka i robotyka czy informatyka.
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Biznes w świecie mobile
Nowe technologie / Biznes Zastanawiasz się jak i dlaczego technologie mobilne mogą wesprzeć prowadzenie biznesu? Jakie są najnowsze trendy? Jak wymyślić aplikację odpowiadającą na potrzeby użytkownika i dlaczego warto tworzyć makiety funkcjonalne? Idealnie trafiłeś – trzymasz w rękach książkę, która odpowie na wszystkie te pytania! Znajdziesz tu również informacje dotyczące kosztów stworzenia aplikacji mobilnej oraz podpowiedzi, jak samodzielnie stworzyć aplikację mobilną bez programowania z pomocą istniejących płatnych narzędzi. Praktyczny poradnik zawiera szereg wskazówek, które pomogą zrozumieć na czym polega proces tworzenia aplikacji mobilnych krok po kroku, przedstawia inspiracje, technologie i narzędzia, które mogą być przydatne w stworzeniu aplikacji lub gry mobilnej bez konieczności inwestowania dużych pieniędzy. Zyskaj przewagę konkurencyjną, zoptymalizuj koszty i usprawnij komunikację się z klientem.
35% rabatu
26,07
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zawód tester. Od decyzji do pierwszego roku doświadczenia
Publikacja całościowo opisuje wszystkie aspekty zawodu, odpowiedzialności testerskiej oraz wymagane kompetencje miękkie i twarde. Robi to w odwołaniu do realiów rynkowych i współczesnych trendów. Dzieli się na dwie części: w pierwszej autor obszernie omawia podstawy zawodu testera a w drugiej oddaje w ręce czytelnika praktyczne przykłady i gotowe narzędzia do użycia w pracy. Konstrukcja rozdziałów otwiera przed czytelnikiem kolejne obszary testowania i zapewnienia jakości tak, by na końcu dać mu możliwość świadomego wyboru zawodu i kierunków dalszego rozwoju. Wydanie drugie książki dodatkowo zostało rozszerzone o aspekt radzenia sobie na rynku pracy.
15% rabatu
50,15
59,00 zł
Dodaj
do koszyka
Programowanie w Javie. Solidna wiedza... w.11
Tworzenie oprogramowania to wspaniała umiejętność. Zdolny programista może w zasadzie pracować w dowolnej dziedzinie. Co więcej, szalony rozwój technologii informatycznych właściwie codziennie otwiera nowe rynki i nowe nisze. Niemal wszędzie jest potrzebny procesor i oprogramowanie. I spora część tego cyfrowego torciku przypada programistom Javy. Najlepsze kąski dostają się jednak tym najlepszym, najzdolniejszym i najbardziej profesjonalnym. Jeśli chcesz się stać właśnie takim programistą, wziąłeś do ręki właściwą książkę. Jest to klasyczny podręcznik, dzięki któremu wiele osób zdobyło mistrzostwo w programowaniu w Javie. Zawarto tu wyjątkowo rzetelne, praktyczne i aktualne wprowadzenie do języka. W książce znajdziesz wiele informacji o nowej wersji języka — Javie 9 oraz o świetnym narzędziu JShell, które ułatwia szybkie poznanie języka. Szczegółowo opisano JavaFX — najnowszy GUI i równocześnie zestaw narzędzi do nowych projektów. W przystępny i zrozumiały sposób przedstawiono dość trudne pojęcia, takie jak współbieżność, dzięki czemu bez problemu wykorzystasz moc systemów wielordzeniowych. W tej książce między innymi: Solidne wprowadzenie do Javy — klasy, obiekty, metody Podstawy programowania, w tym programowania obiektowego Struktury danych, kolekcje, lambdy i strumienie Rozwiązania bazodanowe System modułów platformy Java 9 Programuj profesjonalnie — ucz się od najlepszych! Paul J. Deitel jest czempionem Javy. Ma ponad 35 lat doświadczenia informatycznego. Ukończył MIT, otrzymał tytuły Java Certified Programmer i Java Certified Developer. Prowadził setki kursów programowania dla pracowników takich jednostek jak Cisco, IBM, Siemens, Sun Microsystems (obecnie Oracle), Dell, NASA, Boeing, Nortel Networks, Puma, iRobot. Dr Harvey M. Deitel ma ponad 55 lat doświadczenia informatycznego. Również ukończył MIT, a na Uniwersytecie Bostońskim zdobył stopień doktora matematyki. Uczył programowania na uczelniach, w urzędach, firmach i wojsku. Publikacje Deitelów są rozpoznawane na całym świecie i były tłumaczone na dziesiątki języków.
38% rabatu
110,98
179,00 zł
Dodaj
do koszyka
Java. Zadania z programowania z przykładowymi..w.2
W Javie programy już zaczynamy! Trudno dziś poważnie myśleć o programowaniu bez porządnej znajomości języka Java. Aplikacje pisane w Javie są wykorzystywane w najróżniejszych okolicznościach, a sam język doskonale nadaje się także do zastosowań sieciowych. Jeśli zetknąłeś się już z tym językiem, znasz jego podstawowe elementy i nie jest Ci całkiem obce środowisko programistyczne NetBeans IDE, pora wziąć się za poważniejsze projekty. Doskonałą okazją do podciągnięcia się w pisaniu programów i wejścia na wyższy poziom wtajemniczenia będzie przerobienie wszystkich zadań z programowania, zaproponowanych w niniejszej książce. Drugie wydanie tej poczytnej pozycji uwzględnia zmiany, jakie zaszły w języku Java od 2011 roku, i zawiera mnóstwo zadań projektowych, dzięki którym opanujesz kolejne aspekty programowania w Javie. Jeśli nie uda Ci się samodzielnie rozwiązać jakiegoś zadania, zawsze możesz zobaczyć, jak wybrnął z niego autor. Możesz się zainspirować, podchwycić jakiś trik, przeanalizować kod, zorientować się, w którym popełniłeś błąd. Taka formuła pozwoli Ci uczyć się przy zachowaniu pewnej swobody działania, a jej efektywność jest ogromna. Zobacz, zaprojektuj, zrealizuj! Proste operacje wejścia-wyjścia Instrukcje warunkowe Iteracje, pętla for, pętla do ... while, pętla while Tablice jedno- i wielowymiarowe, macierze i kolekcje Programowanie obiektowe, rekurencja i dziedziczenie Pliki tekstowe i o dostępie swobodnym Wątki, wielowątkowość i synchronizacja Zaprzyjaźnij się z Javą!
38% rabatu
15,44
24,90 zł
Dodaj
do koszyka
JavaScript i jWuery. Interaktywne strony www...
Twój bilet wstępu do świata JavaScriptu! Przekonaj się, jak Czytać i tworzyć kod JavaScript Zapewnić większą interaktywność witrynom internetowym Używać jQuery do uproszczenia kodu Wykorzystać popularne techniki programowania sieciowego JavaScript to język, który w dużej mierze ukształtował współczesne strony WWW. Dzięki niemu możemy swobodnie korzystać z interaktywnych, wygodnych w użyciu oraz niezawodnych aplikacji internetowych. Pojawienie się JavaScriptu pozwoliło zastąpić tradycyjne aplikacje desktopowe nowymi, pracującymi w chmurze. Wokół języka powstało już wiele narzędzi i bibliotek. Jedną z najpopularniejszych jest jQuery. Jeżeli chcesz poznać potencjał tego duetu i zacząć tworzyć atrakcyjne aplikacje internetowe, nie możesz obejść się bez tej książki. Pomoże Ci ona szybko stworzyć pierwszy skrypt. W trakcie lektury poznasz niuanse składni JavaScriptu, sposoby obsługi zdarzeń oraz obiektowy model strony. Dzięki dalszym rozdziałom zdobędziesz wiedzę na temat jQuery oraz możliwości tej biblioteki. Z pomocą duetu JavaScript i jQuery błyskawicznie rozwiążesz każdy problem — asynchroniczne pobieranie danych z serwera, atrakcyjny interfejs użytkownika, zaawansowana obsługa formularzy to tylko niektóre z poruszanych tu tematów. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji dla czytelników chcących opanować JavaScript oraz związane z nim narzędzia! Sprawdź: jak łatwo wykorzystać potencjał JavaScriptu jak manipulować drzewem DOM jak obsługiwać zdarzenia jak pobierać dane z serwera jak tworzyć atrakcyjne aplikacje internetowe Kompendium wiedzy na temat JavaScriptu i jQuery!
38% rabatu
61,38
99,00 zł
Dodaj
do koszyka
C# 7.0 Leksykon kieszonkowy
C# 7.0. Leksykon kieszonkowy C# od dawna jest dojrzałym, uniwersalnym i efektywnym językiem programowania, dzięki któremu można sprawnie pisać kod bezpieczny, przejrzysty i wydajny. Założeniami, które przyświecały twórcom C#, jest obiektowość i kontrola typów, jednak przede wszystkim język ten ma być prosty w stosowaniu. Mimo to nawet tak świetne narzędzie, jak C# w wersji 7.0, jest jeszcze wygodniejsze w pracy, jeśli programista ma pod ręką coś, co wspomoże jego codzienną pracę i we właściwym miejscu podsunie potrzebną informację. Niniejsza książka jest świetnym, zwięzłym i wyjątkowo praktycznym kompendium. Zawiera dokładnie to, co powinna — bez nudnawych wywodów i rozdmuchanych przykładów. Może posłużyć jako podręcznik do nauki C# lub jako bardzo poręczna ściągawka, pozwalająca na szybkie znalezienie odpowiedzi. Jeśli tylko masz podstawowe umiejętności programowania w Javie, C++ lub w poprzednich wersjach C# i chcesz bez większych problemów przystąpić do programowania w C# 7.0, to trzymasz w ręku właściwą książkę. W tej książce: podstawy języka C#, nowości w C#: krotki, składnia dekonstrukcji krotek, dopasowywanie wzorców, zagadnienia zaawansowane, w tym przeciążanie operatorów, typy uogólnione i ograniczenia, wyrażenia lambda, domknięcia i inne, technologia LINQ: sekwencje, leniwe wykonanie, standardowe operatory zapytań, wiązania dynamiczne i funkcje asynchroniczne, wskaźniki, atrybuty, dyrektywy preprocesora i wiele innych zagadnień. Zwięźle, prosto i w sam punkt: C#! Joe Albahari jest autorem kilku książek o programowaniu w języku C#. Jest twórcą LINQPada, popularnego narzędzia do prototypowania zapytań LINQ. Ben Albahari pracował w Microsofcie, gdzie był szefem wielu istotnych projektów, włączając w to Entity Framework. Jest współtwórcą serwisu Auditionist, obsługującego wirtualne castingi dla aktorów w Wielkiej Brytanii.
38% rabatu
21,64
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka